Verwijderd
En wanneer laat je me nou een keer een foto zien waaruit blijkt dat het je oom is?, tis nu 1.5 jaar verder en nog steeds geen bewijs gezien
Uhh drukken ze daar altijd al de prijs op de hoes (6,800 yen)stormblade32 schreef op 05 augustus 2002 @ 19:15:
ik weet niet of jullie deze hoes van mario sunshine al hebben gezien dus post ik de link maar
http://www.gamecubexl.com...gi?newsid1028538292,40326,
Dit lijkt mij eerder een reclame poster hoor....
GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE
Dat lijkt mij ook, want op het plaatje hieronder zie je een ander plaatje op de voorkant van sms...Delirium2001 schreef op 05 augustus 2002 @ 20:20:
[...]
Uhh drukken ze daar altijd al de prijs op de hoes (6,800 yen)
Dit lijkt mij eerder een reclame poster hoor....
iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85
Verwijderd
GA spelen man. Nintendo maakt dus wel winst op elke verkochte console en hun games en accesoires. De xbox maakt dus verlies op hun box. De gamecube is juist ontworpen om goedkoop te produceren maarja Bill wilde gewoon een dikke systeem hebben en nu maakt tie heel dik verlies en dat gaat volgend jaar ook zo door. Nintendo zit intussen bakken geld te verdienen en maken winst op ELK verkochte console. DUs lul maar niet uit je nek.Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 19:52:
[...]
Neej
Geen enkele console bakker verdient geld met zijn console, waarom denk je dat die games zo duur zijn?
Is dezelfde tactiek die Gilette en Printer fabrikanten toepassen, het gebruiksartikel zo goedkoop mogelijk verkopen, en dan de verbruiksartikelen zo duur mogelijk, zo maak je meer winst
Op tv reclame van japan zie je ook altijd de prijs van het product dacht ik.
Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.
Als Nintendo echt winst maakt op zijn consoles, zou dat de eerste fabrikant zijn die winst maakt op de hardware.Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 21:09:
[...]
GA spelen man. Nintendo maakt dus wel winst op elke verkochte console en hun games en accesoires. De xbox maakt dus verlies op hun box. De gamecube is juist ontworpen om goedkoop te produceren maarja Bill wilde gewoon een dikke systeem hebben en nu maakt tie heel dik verlies en dat gaat volgend jaar ook zo door. Nintendo zit intussen bakken geld te verdienen en maken winst op ELK verkochte console. DUs lul maar niet uit je nek.
Zo'n gelul lijkt het me dus niet, maar misschien heb jij een mooie URL naar een site met bewijs voor je stelling.
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
Verwijderd
ik heb geen zin om een url te zoeken. Maar het is dus algemeen bekend dat nintendo winst maakt. Zelfs op teamxbox forum zeggen ze dat. Dat is uiteraard geen bewijs. Maar ik heb helemaal geen zin om te zoeken. Waarom zoek jij dan geen link dat nintendo verlies maakt op hun console.Kramers schreef op 05 augustus 2002 @ 21:16:
[...]
Als Nintendo echt winst maakt op zijn consoles, zou dat de eerste fabrikant zijn die winst maakt op de hardware.
Zo'n gelul lijkt het me dus niet, maar misschien heb jij een mooie URL naar een site met bewijs voor je stelling.
Verwijderd
Krijg de klere man...
Dat jij nou niets van marketing snapt is jouw probleem, niet de mijne...
En als het al waar is, dan ligt de Big N jouw mooi op met hun games van ¤60...
Verwijderd
LoL.Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 21:45:
[...]
Krijg de klere man...
Dat jij nou niets van marketing snapt is jouw probleem, niet de mijne...
En als het al waar is, dan ligt de Big N jouw mooi op met hun games van ¤60...
xbox 300 euro
GC: 200 euro (180 bij MM)
Spellen (zelfde spellen): xbox: 70 euro
gc: 60 euro
Waar ligt Nintendo mij op?? Nintendo levert dan ook nog eens top spellen. MS levert net niks maar vele poorts en een paar leuke exclusieve spellen waar een paar daarvan op de pc komt. EN de andere die zijn wel speciaal Maar niet echt nieuw.
Waarom meer uitgeven en dan prul krijgen? Dus vertel mij waar nintendo mij heeft bedrogen?
Verwijderd
Maare is het nou echt handig om dat link snoer te kopen?
mabye als extra controller? of zitten er nog meer opties op?
Nope in ieder geval niet als extra controler, maar meer om extra uit je spel te halen (niet dat ik er zo snel 1 kan verzinnen hoor)Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 21:58:
Hey GC-luitjes, ik heb een gameboy advance en binnekort een GC.
Maare is het nou echt handig om dat link snoer te kopen?
mabye als extra controller? of zitten er nog meer opties op?
best wel jammer
This space is occupied
Mmm denken wij 't zelfdeTekkenMaster schreef op 05 augustus 2002 @ 22:10:
nope dan kan niet nee je kan hem nu alleen bij sonic gebuiken verder (nog) nergens voor
best wel jammer
Verwijderd
Nintendo maakt net als Sony en MS verlies op consoles. Iedereen die het tegenovergestelde beweerd mag even heel snel zijn fanboy bril afzetten.
Winst wordt gemaakt op de games en randapparatuur (overgeprijsde mem. cards bijv).
Het enige verschil is dat Nintendo het minst verlies maakt. De GameCube kostte tijdens de introductie ongeveer $215 om te maken en werd voor ~$190 verkocht aan retailers. Een verlies van ~$25. Dankzij een mem. card en (minimaal) één game draait Nintendo net break-even aangezien marketing, ontwikkelingskosten van desbetreffende game, etc ook moeten worden betaald.
Ik denk dat sommige mensen hier hun excuses maar moeten aanbieden ipv als een kip zonder kop te gaan blaten. Het is een algemeen feit dat consoles deze generatie met verlies worden verkocht.
edit:
GZ: 23 augustus is de nieuwe datum, wie gokt alvast de volgende datum?
Uiteraard vroeg ik ook gelijk even wanneer de FreeLoader voor de GC eraan kwam. Volgens die gozer daar eind deze week en anders begin volgende week.
Ik ga er vrijdag dus even langs, aangezien ik toch in de buurt werk en ik houd jullie uiteraard op de hoogte.
Niet zo bijdehand doen johstormblade32 schreef op 05 augustus 2002 @ 22:45:
[...]
Ik wil niet bijdehand gaan doen ofzo, maar is het niet makelijker om gewoon ff te bellen?
Ik weet ook wel dat die Freeloader online te bestellen is, maar ja, we hebben niet allemaal een creditcard.
Tevens vind ik het altijd wel ff geinig om in zo'n gamezaak rond te tuffen.Kijken of er nog koopjes of zo zijn. Altijd makkelijk right?
[ Voor 0% gewijzigd door GZ op 05-08-2002 22:54 . Reden: Vraag erbij gevoegd ]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Ik wil niet bijdehand gaan doen ofzo, maar is het niet makelijker om gewoon ff te bellen?GolbeZeromus schreef op 05 augustus 2002 @ 22:41:
Ik ging vandaag even langs de FutureZone in Rdam om een DreamCast toetsenbord te halen.
Uiteraard vroeg ik ook gelijk even wanneer de FreeLoader voor de GC eraan kwam. Volgens die gozer daar eind deze week en anders begin volgende week.
Ik ga er vrijdag dus even langs, aangezien ik toch in de buurt werk en ik houd jullie uiteraard op de hoogte.
Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.
Verwijderd
ik zal het binnenkort eens navragen aan zon nintendo mannetje als ik de kans krijg (k werkin een gameshop
This space is occupied
Ik heb een paar weken terug SSB:M gekocht, maar daar zat geen vip code bij. Nu dacht ik dus dat ik wel ffies een mailtje kon sturen naar nintendo.nl met een scan van mijn kassabon. Ik kan alleen geen email adres vinden op die site. Keb ookal een post gedaan op het forum, maar die is onderhand verwijderd
Iemand een idee hoe ik aan een code kom ??
ik heb nu zelf alles geregistreed wat er nu mogelijk is (alle games enzo) maar je krijgs alleen een paar vage wallpapers en screensavers en een players guide bij pikmin en Melee
This space is occupied
Grab shell dude!
[FrEEzEr] schreef op 05 augustus 2002 @ 20:27:
[...]
Dat lijkt mij ook, want op het plaatje hieronder zie je een ander plaatje op de voorkant van sms...
Tjsa, dat ziet er wel anders uit.
Erg vermakelijk spel, maar ik blijf me steeds maar afvragen of dit soort spellen (tetris,Bust-A-Move ) nog scoren op de laatste console's....aangezien er nooit veel aan kan veranderen tov de versie op de vorige console, of laat staan freeware versies op de pc!Ubi Soft Entertainment, one of the world's largest video game publishers, today announced it is publishing Super Bust-A-Move 2, for the PlayStation 2 computer entertainment system and Nintendo GameCube. Super Bust-A-Move 2 is the latest version of the hugely popular Bust-A-Move franchise featuring challenging puzzles, a fun cast of characters and highly-addictive gameplay appealing to gamers of all ages. Super Bust-A-Move 2 for the PlayStation 2 is scheduled to ship to U.S. and Canadian retail shelves in October with the Nintendo GameCube version following this December.
tuurlijk maken ze verlies per geproduceerde Xboxen maar dan is het toch beter dat ze ze allemaal wel verkopen.Koffiezuiper schreef op 05 augustus 2002 @ 18:43:
[...]
De productie kosten zijn meer dan voor de prijs dat ze in de winkel liggen. Tuurlijk is het beter dat ze 1 miljoen verkopen ipv 800k.
Maar hoe dan ook ze leiden verlies op elke verkochte xbox.
Ze maken alleen winst op de verkochte games en bij behorende producten.
20 nieuwe Star Fox: Adventures screens
Nieuwe Mario Party 4 screens
Zelda screens
Metroid Prime screens
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 19:21:
Nieuwe Metroid plaatjes:
Klik voor meer
Nieuwe Zelda pics:
Klik voor meer
Nieuwe Starfox pics:
Klik voor meer
Nieuwe Mario Party 4 pics:
Klik voor meer
He jammer..... ik hoopte weer op nieuwe screens, ach beter dubbel nieuws dan geen nieuws
Ik ga maar weer eens de screens bekijken van Starfox
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
betere later...

geen zin om op te ruimen

jep wavebird en spice controller...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Grab shell dude!
Doet me denken aan de verzameling troep die mijn neven hebben. Ook zo'n bende. Hebben dezelfde consoles.Phusebox schreef op 06 augustus 2002 @ 12:04:
ik had ooit eens beloof pics te posten van mijn gamezooi... zal ff wat temporary piccies laten zien
betere later...
afbeelding
geen zin om op te ruimen
afbeelding
2x snes, 4xcontroller [officieel], 24 spellen?
en
n64, 5x controller [officieel], memory card, transferpak, rumblepak, 33 spellen?
[ Voor 0% gewijzigd door Collaborator op 06-08-2002 14:46 . Reden: beetje te weinig ]
This space is occupied
This space is occupied
Precies de zelfde consoles als ik maar minder kabels en ander rotzooi.Phusebox schreef op 06 augustus 2002 @ 12:04:
ik had ooit eens beloof pics te posten van mijn gamezooi... zal ff wat temporary piccies laten zien
betere later...
afbeelding
geen zin om op te ruimen
afbeelding
Op mijn tv is een videospeler, dvdspeler, dreamcast, n64 en gamecube aangesloten en dat veroorzaakt nogal wat kabels achter de tv.
een link naar wat nieuwe soulcaliber II preview films. Stemmen zijn nu allemaal in het engels i.p.v japans best jammer.
http://gamespot.com/games...ia/0,11100,471044,00.html
Bij nedgame hebben ze een zooi oude spellen kunnen vinden ze zijn allemaal gloednieuw voor de snes en n64. De prijs is 20 euro dacht ik.
Zitten veel goede tussen. Zoals zelda Ocarina of time, MM, mariokart enz.
Verwijderd
http://www.cube-europe.com/newsphp/news.php?id=1364
Wat je daarvan krijgt? Mmmm, even denken.ilyc schreef op 06 augustus 2002 @ 14:39:
hoeveel kan ik krijgen voor:
en
n64, 5x controller [officieel], memory card, transferpak, rumblepak, 33 spellen?
SPIJT!!!
Ja, denk het wel.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
oh heilige NintendoVerwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 15:53:
Voel je je klote of wil je je nog beter voelen, klik
http://www.cube-europe.com/newsphp/news.php?id=1364
ja denk het ook eerlijk gezegt.GolbeZeromus schreef op 06 augustus 2002 @ 15:56:
[...]
Wat je daarvan krijgt? Mmmm, even denken.
SPIJT!!!
Ja, denk het wel.
Nope. En anders; helaas. Moet weg wegens persoonlijke problemenGolbeZeromus schreef op 06 augustus 2002 @ 15:56:
[...]
Wat je daarvan krijgt? Mmmm, even denken.
SPIJT!!!
Ja, denk het wel.
jah dan is er weinig aan te doen.ilyc schreef op 06 augustus 2002 @ 16:25:
[...]
Nope. En anders; helaas. Moet weg wegens persoonlijke problemen
Verwijderd
Damn lijkt me erg fijn gamen op zo'n tvPhusebox schreef op 06 augustus 2002 @ 12:04:
betere later...
afbeelding
geen zin om op te ruimen
afbeelding
/me moet het doen met een oude 55 cm tv
Eindelijk sinds gister ook maar een GBA gekocht kan ik ook onderweg lekker gamen.
Klopt het trouwens Dat je je GBA bij Zelda straks kunt gebruiken om dungeon maps etc op weer te geven,dat las ik namelijk ergens.
NBA 2k3
deze versie word toch wel wat beter als 2k2.
Dit is mijn lijstje:
GameCube (Black)
GC Controller (jet black)
GC Controller (purple)
GC Controller (spice orange)
GameCube RGB Cable
GC Joypad Extension Cable (2X)
GC Memory Card 59
GC Memory Card 251 (2X)
GameCube Bag
Games:
Luigi's Mansion
Pikmin
Super Monkey Ball
Super Smash Bros
Waverace Blue Storm
te veel geld uitgegeven aan cubespullen ofzo?ilyc schreef op 06 augustus 2002 @ 16:25:
[...]
Nope. En anders; helaas. Moet weg wegens persoonlijke problemen
This space is occupied
Burnout 2 screens
volgens mij word Burnout 2 echt een stuk beter als het eerste deel.
SMB2 preview
hier zien de graphics er ook beter uit als SMB en meer multiplayer fun.
Details zum PlayStation3 Superchip Cell
06.08.02 - Ein Jahr ist es her, dass IBM, Toshiba und Sony einen neuen Superchip namens Cell für die PlayStation3 ankündigten.
Jetzt haben sie gegenüber der Zeitung Business Week neue Details enthüllt. So umschrieben die drei Unternehmen den Chip als 'Supercomputer on a Chip'.
Bis heute sollte das Produkt nur Grafiken berechnen und Kommunikation mit hoher Bandbreite managen. Jim Kahle, Manager bei IBM, sagt nun, Cell werde 'einen interaktiven Weg des Umgangs mit Inhalten, inklusive Werbung, Sportberichte und Unterhaltung in Form von Videos' ermöglichen.
Dafür wird der Chip gleich mehrere Kerne enthalten. Nur ein einziger davon soll für den Aufbau von Peer-to-Peer-Netzen zuständig sein, wodurch der Chip zu bisher ungeahnten Leistungen fähig sein soll.
Wie IBM mitteilt, soll Cell mindestens eine Billion Berechnungen pro Sekunde (Teraflops) anstellen können. Dies entspricht in etwa der hundertfachen Leistung eines Pentium 4 mit 2,5 GHz.
16 Kerne soll er voraussichtlich enthalten. Allerdings seien auch Versionen mit weniger Recheneinheiten möglich.
Für den Bau des Super-Chips haben Sony, IBM und Toshiba US $ 400 Mio bewilligt. Das Entwicklungszentrum ist in Austin, Texas.
Sony hat bereits bestätigt, dass Cell in die PlayStation3 eingebaut wird.
En voor degene die behoefte heeft aan wallpaper zitten enkele leuke tussen.
http://www.gamecubexl.com/wallpaper.shtml
die wavebird is echt perfect...jOzh schreef op 06 augustus 2002 @ 12:14:
Koel hoor, die Wavebird. Wat zijn je ervaringen met dat ding? Zit er zelf ook aan te denken om te kopen.
ok zal ik ff doen... momento...schnumi schreef op 06 augustus 2002 @ 12:15:
wow nu kun je het verschil ook zien tussen die Dreamcast/GC gewoon/wavebird/N64 controllers.kun je ze niet een keer naast elkaar leggen phuse en dan een pic maken??
jep erg fijne tv... binnenkort komt er nog een JVC home cinema setje bij...Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 16:27:
[...]
Damn lijkt me erg fijn gamen op zo'n tv![]()
* Phusebox moet het doen met een oude 55 cm tv
Eindelijk sinds gister ook maar een GBA gekocht kan ik ook onderweg lekker gamen.
Klopt het trouwens Dat je je GBA bij Zelda straks kunt gebruiken om dungeon maps etc op weer te geven,dat las ik namelijk ergens.
en ja dat van Zelda GBA klopt dacht ik wel ja

controllers: front view

controllers: back view

how the wavebird receiver fits in...
mwah, wordt ik niet écht blij van.
*ik wil sms en wavebirds. dan ben ik blij
Aap!
Die dat ik gelezen heb hadden te melden dat het echt maar minieme verschillen in kwaliteit waren
Verwijderd
Ik heb wel interesse in die n64... Ik heb helaas geen 400 euro voor beide. Maar die n64 lijkt me wel interesant. Maar moet effe wachten op loon. Maar bied maar iets. En welke spellen zitten erbij??ilyc schreef op 06 augustus 2002 @ 14:39:
hoeveel kan ik krijgen voor:
en
(tja ik moet ook geld sparen voor spellen die allemaal komen, ati radeon 9700 dit jaar en nog wat winter kleding dus dat word strak
Ik wacht wel effe op reply.
ps. Vandaag nog naar amsterdam gegaan en ben kapot. Heb ook effe Halo gespeeld. Begin stukje kwam me erg bekend voor (op een helikoptertje zitten wachten en dan kan je rondkijken en dan land je in the danger zone en dan schiet je meteen) . Ik vond alleen die reload button niet. En besturen ging een beetj lastig. Wil ik richten op een vijand kijk ik per ongeluk omhoog. Schaamde me een beetje omdat er nog mensen achter me stonden die ook op de xbox wilde spelen (gamecube stond uit
hahaha!
(net als degene die iedereen niet thuis heeft
This space is occupied
Zoveel consoles en games , en niet eens controllers om ze te spelen
Maarre, ik mis toch nog één consooltje
oeps, ik had niet goed gekeken (hij is ook wel erg klein
[ Voor 0% gewijzigd door Fred_Perry op 07-08-2002 01:50 . Reden: alcohol ]
Je bedoeld de gamecube?Fred_Perry schreef op 07 augustus 2002 @ 01:48:
ow fuck hey Kremers... dat is echt niet meer normaal hey. Hoeveel Gameboys heb je wel niet?? Volgens mij heb je ze allemaal...
Maarre, ik mis toch nog één consooltje
Wel een beetje overdreven zoiets, maarja, wanneer je er het geld en de ruimte voor hebt, dan zou ik ook best zoiets willen..
je zou willen dat dat van jouw wasVerwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 01:02:
En jullie noemen je Nintendo fans.. ga je schamen!
afbeelding
alstie van jezelf was had je de file geen Holyshit.jpg genoemt
Der liggen 4 gameboys volgens mij, de "classic", de pocket, de color en de advance, verder herken ik een Sega Gamegear... ding is handheld en bijna groter dan een gamecube
Ik ben trouwens ook begonnen met zo'n soort collectie, heb al een Gameboy pocket met stuk of 5 spellen, gba met 3 spellen en een cube met 2 spellen
Ik wil nog wel proberen wat oudere consoles op de kop te tikken...
Kwil trouwens volgende week SSX Tricky en Burnout aanschaffen... of kannik dat beter niet doen ?, kheb nu SSBM en Pikmin...
Verwijderd
Kwam hem op een andere site tegen
Verwijderd
Is al langs geweest hierVerwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 01:02:
En jullie noemen je Nintendo fans.. ga je schamen!
afbeelding
Maar dat is van een jongen die dat allemaal van klasgenoten enzo heeft geleend om een foto te maken (heb ik me laten vertellen op die forum).
Verwijderd
alleen verkrijgbaar in US & Azie... importeren dus...Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 09:41:
Heh? Woar kan je die oranje controller krijgen? Een van me nieuwste controllers heeft de geest begeven (stick beweegd heel moeilijk). Als ik een nieuwe moet halen ziet die oranje er wel mooi uit!
mogelijkheid is www.dvdboxoffice.com , maar de wachttijden voor spice controllers zijn enorm...
Verwijderd
Anyway, Miyamoto bevestigd zo ongeveer Mario 2 en Zelda 2 voor de GC in een nieuw interview. Artikel gaat voornamelijk over SMS. Altijd leuk om te lezen hoe ze aan hun ideeen komen enzo
http://www.nintendo.com/g...eloperinfo.jsp?gameId=824Whenever we are working on so-called series games, I really feel it's necessary to make the interval between a game and its sequel as short as possible, and we have to do something to improve the situation for our fans. Accordingly, people who used to work together on the Mario series have been split into several teams in order to introduce Mario series games with less lag time between them. We are taking a similar approach to the Zelda series. However, all the games shall be developed so that they retain the high quality that people have come to expect from Nintendo. Although we call some people who are involved with game development "producer" and others "director," each person does more than what you might expect from them, given their job title. We want you to feel like the games themselves are more important than who produced or directed them. Having said that, however, if we become too secretive about who works on games, it's not very interesting for you to report. That's why we're holding this event where we'll accept interview questions."
Enclave komt nu officieel naar de GameCube
Toxic Grind (soort Dark Summit ripoff, die geen hol aan is) komt niet meer op de cube.
Trouwens, over die vernieuwde nintendo site, er zijn nu ook forums (freeloader bijv.) en meer VIP goodies. Binnenkort maar ff een kijkje nemen.
En die Lynx dan? Daar moesten 6 AA batterijen in en ze waren zo op.. maar het was best een geinig ding..KeRsTmAnNeKe schreef op 07 augustus 2002 @ 02:22:
[...]je zou willen dat dat van jouw was
alstie van jezelf was had je de file geen Holyshit.jpg genoemt
Der liggen 4 gameboys volgens mij, de "classic", de pocket, de color en de advance, verder herken ik een Sega Gamegear... ding is handheld en bijna groter dan een gamecube
Ik ben trouwens ook begonnen met zo'n soort collectie, heb al een Gameboy pocket met stuk of 5 spellen, gba met 3 spellen en een cube met 2 spellen
Ik wil nog wel proberen wat oudere consoles op de kop te tikken...
Kwil trouwens volgende week SSX Tricky en Burnout aanschaffen... of kannik dat beter niet doen ?, kheb nu SSBM en Pikmin...
Ik kon trouwens een tijdje geleden voor ¤25 een ouwe NES kopen met Zelda 1, duck hunt, mario1 en mario3 erbij.. best stom eigenlijk dat ik dat niet gedaan had, we hebben nu ook weer een hoop lol met de ouwe Sega mastersystem (Sonic en Alex Kid zijn gaaf
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
dan u voor deze mooie pics.Phusebox schreef op 06 augustus 2002 @ 20:33:
afbeelding
controllers: front view
afbeelding
controllers: back view
afbeelding
how the wavebird receiver fits in...
ps: nooit geweten dat die Dreamcast controller zo gigantisch was.
DORIMAGA:
(Mehrere Redakteure bewerten ein Spiel jeweils von 1-10. Endnote ist der Durchschnitt)
Auto Modellista (PS2, Capcom): 8 / 7 / 8 / 8 (Total: 7,75)
Virtua Cop Re-Birth (PS2, Sega): 7 / 6 / 8 / 8 (Total: 7,25)
Lego Racer 2 (PS2, Taito): 7 / 6 / 8 (Total: 7,0)
Project Minerva (PS2, D3): 6 / 6 / 7 (Total: 6,33)
Memorial Song (PS2, Datam Polystar): 7 / 6 / 6 (Total: 6,33)
Zoids vs (Gamecube, Tomy): 5 / 5 / 5 (Total: 5,0)
Mickey Mouse no Fushigi no Kagami (Gamecube, Capcom): 8 / 7 / 7 (Total: 7,33)
Mickey to Minnie no Magical Quest (Game Boy Advance, Nintendo): 6 / 5 / 7 (Total: 6,0)
Rockman & Forte (Game Boy Advance, Capcom): 8 / 6 / 6 (Total: 6,66)
Akudaikan (PS2, Global A): 6 / 6 / 7 (Total: 6,33)
FAMITSU:
(Vier Redakteure vergeben je 1-10 Punkte)
Auto Modellista (PS2, Capcom): 9 / 7 / 7 / 7 (30/40)
Memorial Song (PS2, Datam Polystar): 7 / 6 / 7 / 6 (26/40)
X: Unmei no Tatakai (PSone, Bandai): 6 / 6 / 6 / 6 (24/40)
Gekitou! Crash Gear Turbo (WonderSwan Color, Bandai): 7 / 6 / 6 / 7 (26/40)
Mr. Driller Ace (Game Boy Advance, Namco): 8 / 8 / 8 / 8 (32/40)
Skies of Arcadia wordt gecensureerd voor een lagere leeftijdcategorie. Geen stoute woorden, alcohol en sigaretten meer in het spel.
Rune 2 komt eraan of hier beter bekend als lost kingdoms.
Capcom komt met een megaman spel voor de cube en in RE 0 zit word nog een nieuwe character voorgesteld een jong meisje. Het is niet zeker of zij speelbaar is.
Ik had derna gezocht, maar steeds overheen gekekenTarin schreef op 07 augustus 2002 @ 10:15:
En die Lynx dan? Daar moesten 6 AA batterijen in en ze waren zo op.. maar het was best een geinig ding..
Ik kon trouwens een tijdje geleden voor ?25 een ouwe NES kopen met Zelda 1, duck hunt, mario1 en mario3 erbij.. best stom eigenlijk dat ik dat niet gedaan had, we hebben nu ook weer een hoop lol met de ouwe Sega mastersystem (Sonic en Alex Kid zijn gaaf)
KHeb precies 10 jaar geleden voor het eerst (en laatst) op een Lynx gespeeld.... (Floriade 1992)
Verwijderd
Crap, leek me wel een leuk spelletje. Weet iemand wat voor rating SOA had op de DC? Als het een 'T' rating heeft dan is er toch niks aan de hand? Alcohol etc noem ik niet echt 'M' dus zal wel een T rating zijn. Dus, ze proberen van een T rating naar 'E' te gaan? hmmz... Hopelijk geldt dit alleen voor Japan.stormblade32 schreef op 07 augustus 2002 @ 10:51:
Skies of Arcadia wordt gecensureerd voor een lagere leeftijdcategorie. Geen stoute woorden, alcohol en sigaretten meer in het spel.
YES!!!!! Dit is een game die ik sowieso ga kopen ook al zijn de reviews bagger. Megaman hoort thuis op een Nintendo console! Megaman 2, best megaman game ever!Capcom komt met een megaman spel voor de cube
Nieuwe PSO info:
www.computerandvideogames.com
PHANTASY ON-FILM
Online, On'Cube and On-our-site in viewable-movie form
16:36 There's not many games out there that can sell on the strength of its mini-games, as the only ones that spring to mind are made at camp Sega.
Super Monkey Ball 2: Awesome game and fully awesome sub games, which include Monkey Tennis, Monkey Pool, Monkey Football and more simian fun than you can shake a large banana at.
Phantasy Star Online: Brilliant game. Equally brilliant NiGHTS: into Dreams and Chu-Chu Rocket sub-games, amongst others. That you can download onto your GBA for free!
Check out the movie and purchase a GC to GBA link cable, in good time for its release.
Big Movie - Windows Media Player 7.28MB
Small Movie - Windows Media Player 3.92MB
vette shit die minigames op je gba...Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 11:30:
[...]
Crap, leek me wel een leuk spelletje. Weet iemand wat voor rating SOA had op de DC? Als het een 'T' rating heeft dan is er toch niks aan de hand? Alcohol etc noem ik niet echt 'M' dus zal wel een T rating zijn. Dus, ze proberen van een T rating naar 'E' te gaan? hmmz... Hopelijk geldt dit alleen voor Japan.
[...]
YES!!!!! Dit is een game die ik sowieso ga kopen ook al zijn de reviews bagger. Megaman hoort thuis op een Nintendo console! Megaman 2, best megaman game ever!
Nieuwe PSO info:
www.computerandvideogames.com
[...]
en Skies of Arcadia (SoA klinkt zo akelig...
ps. niet echt gamecube related dit, maar aangezien hier de meeste nintendo fanboys zitten, lijkt 't me toch 't beste topic..
Ik kwam trouwens bij het zoeken naar 'the legend of zelda' deze plaatjes tegen.. die nostalgie!! Is dit één of andere tekenfilm geweest of komen die uit het boekje van zelda? Kan me nog wel zoiets herinneren... Hier alvast een voorproefje:

Ik heb dat boekje wel thuis. Zal eens kijken of ik wat pics kan maken vanavond en dan uploaden. Maar ik moet ook trainen vanavond, maar ik doe mijn best.blakez schreef op 07 augustus 2002 @ 12:55:
Heeft één van jullie misschien een link naar het boekje of de map die hoort bij 'the legend of zelda' op de NES?? Ik ben dit spel vanaf gisteren weer aan het spelen via een emulator, maar ik weet dus niet precies meer welke items/wapens/etc.. ik kan vinden en kopen en welke monsters er allemaal zijn... via gamefaqs.com wordt ik wel wat wijzer, maar dat wil ik liever niet gebruiken omdat daar toch alleen maar walkthroughs en maps met alle secrets opstaan.. iemand een idee??
ps. niet echt gamecube related dit, maar aangezien hier de meeste nintendo fanboys zitten, lijkt 't me toch 't beste topic..En ja ik weet 't.. emu sux, maarja, wanneer het zo'n rotzooi op zolder is dat ik m'n NES niet meer kan vinden.. tja
Dan maar op deze manier...
http://cube.ign.com/articles/366/366885p1.html
Het paradepaardje voor de Xbox komt naar de GameCube [sorry indien al gepost]

This space is occupied
blakez schreef op 07 augustus 2002 @ 12:55:
Heeft één van jullie misschien een link naar het boekje of de map die hoort bij 'the legend of zelda' op de NES?? Ik ben dit spel vanaf gisteren weer aan het spelen via een emulator, maar ik weet dus niet precies meer welke items/wapens/etc.. ik kan vinden en kopen en welke monsters er allemaal zijn....

Zelda_manual.txt
Ok Ok het is plain text, maar misschien helpt dit een beetje.
Mmm ik krijg spontaan zin om mijn nes vanavond eens naast de cube te plaatsen om weer eens zelda te spelen.......
Map van LoZ => KLIK
Dan moet je eens megaman battlenetwork proberen op de gba als je het lang genoeg speelt werkt het erg verslaafend. Ik heb ze allebei, jij heb ze mischien ook maar hier is een review van beide.Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 11:30:
[...]
YES!!!!! Dit is een game die ik sowieso ga kopen ook al zijn de reviews bagger. Megaman hoort thuis op een Nintendo console! Megaman 2, best megaman game ever!
[...]
http://pocket.ign.com/articles/165/165252p1.html
http://pocket.ign.com/articles/362/362514p1.html
De platinum editie van de gba komt naar nederland.
Goed nieuws voor rpg liefhebbers:
Genius Sonority, an all new firm sponsered by Nintendo, will be releasing a new line of RPGs to your Gamecube and and Gameboy Advance. This was recently announced by one of the lead programmers of the historic Dragon Quest Series, Manabu Yamana.
Will we be recieving Dragon Quest for Gamecube and the Gameboy Advance? These and many other questions still remain unanswered. We will have more on this as it becomes available to us!
Verder staat op www.gamesen.nl heel wat nieuwe plaatjes van zelda enz.
Niet meteen maar wel in de toekomst en mischien eerder dan wij denken.DarkChylde schreef op 07 augustus 2002 @ 17:32:
tarin > cube + sms wordt (waarschijnlijk) niet in nederland gereleased als bundel....
maar in europa zijn we altijd de laatse (en daar is nederland weer de laatste van)
dat zou cube-sales echt enorm ten goede komen als ze zo'n SMS-pack introduceren...DarkChylde schreef op 07 augustus 2002 @ 23:25:
tja, ik hoop het wel (voor de nieuwe cubers)
maar in europa zijn we altijd de laatse (en daar is nederland weer de laatste van)
net zoals de FFX pack
Ik zou wel een Zelda-pack willen in ieder geval.
Ik ben door dit topic helemaal overtuigd van de noodzaak van een cube
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Ik zorg dat ik je voor ben, megaman 0wnz... kheb 2 en 3 gehad op NES (KWIL ZE TERUG!!!!) en kheb die cartridges grijs gespeeld...Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 11:30:
iig beter dan een "Universal Studios" packDesolation Angel schreef op 08 augustus 2002 @ 00:25:
Ik persoonlijk denk niet dat een Luigi's Mansion pack zou verkopen ...
Dat is niet altijd waar in australie krijgen ze deze dingen later dan wij:DarkChylde schreef op 07 augustus 2002 @ 23:25:
tja, ik hoop het wel (voor de nieuwe cubers)
Nintendo Australia recently revamped their homepage, and although the Upcoming Games list has been lost (and is presumably being rewritten with dates now), there are more accurate dates for two eagerly awaited pieces of GameCube Hardware, along with prices:
Memory Card 251
RRP: AU$49.95
Release Date: October 2002
WaveBird Controller
RRP: AU$69.95
Release Date: October 2002
The e-Reader be released on September 16th and will retail for $39.95. This will include:
- one e-Reader unit
- one classic Nintendo game (five Donkey Kong Jr.-e or five Pinball-e cards)
- one Game & Watch Manhole-e card
- three Pokemon The Card Game-e cards
- one Animal Crossing-e card.
There will also be five classic NES games sold separately for $4.95. These include Donkey Kong Jr., Balloon Fight, Pinball, Tennis and Excitebike.
Is er al een release date voor europa en willen wij deze eigenlijk wel (in andere woorden heeft deze ding een toekomst).
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()