Op zondag 28 juli 2002 21:05 schreef tijgertje het volgende:
ps2 is grafish net zo goed als xbox hoor
Het zou handig zijn als je de volgende keer argumenten/voorbeelden oid zou willen vermelden. Dit soort geblaat heeft niemand wat aan.
Oke, zover ik weet zien de meeste spellen die cross-platform worden gemaakt tegenwoordig op de playstaion 2 het minste eruit, qua graphics dan. De GBA niet meegerekend natuurlijk. Voor de duidelijkheid, cross-platform is dat een spel op meerdere consoles/pc uitkomt. De Gamecube en Xbox versies zijn met graphics vaak hetzelfde/vergelijkbaar. Voorbeeldje [url="http://www.gamers.nl/nieuws/13826"]Wreckless op PS2[/url]
GT3 ziet er idd beter uit dan PGR, maar als je kijkt naar SEGA GT 2002 dan hangt het er om vind ik.
Op zondag 28 juli 2002 21:33 schreef Wrumba het volgende:
Playstation is (NU OP DIT MOMENT NAAR MIJN MENING) een betere spelcomputer--> meer games/betere games in elk genre...
True, true, maar dat is dan ook niet meer dan logisch, de PS2 is ook al een stuk langer op de markt dan de GC en de Xbox. De N64 had in de tijd ook meer games dan de playstation 2 toen de PS2 net uitkwam.... Beetje kromme vergelijking maja