X-box / playstation 2 welke is mooier

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 233 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een woord voor je ...XBOX
ik heb een playstation 2 gehad en die heb ik verkocht en daarna een xbox gekocht en ik heb er GEEN spijt van.
B-) Xbox rules B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:42
Geef dan ook even goede argumenten :)

En je bent sowieso geen echte gamer anders had je PS2 gehouden en XBOX + GC gekocht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 27 juli 2002 20:17 schreef Albinoraptor het volgende:
Geef dan ook even goede argumenten :)

En je bent sowieso geen echte gamer anders had je PS2 gehouden en XBOX + GC gekocht :D
Opmerking van de maand :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:42
Hehehe dank je, ik soms (heel soms) een geniale inval :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Mr Rudi verwijst naar cijfers zoals ze nu zijn, maar PS heeft geen toekomst want technisch gaat die bak niet meer lang mee, daarnaast zal MS een substantieel van de gamemarkt gaan verkopen met Xbox Online. Ga niet roepen dat men niet online wil spelen met een console, het zelfde riep men rond 1996 over internet, dat het handiger was om op een cd te kijken als op internet. Het resultaat is inmiddels bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 27 juli 2002 21:37 schreef raptorix het volgende:
Mr Rudi verwijst naar cijfers zoals ze nu zijn, maar PS heeft geen toekomst want technisch gaat die bak niet meer lang mee, daarnaast zal MS een substantieel van de gamemarkt gaan verkopen met Xbox Online. Ga niet roepen dat men niet online wil spelen met een console, het zelfde riep men rond 1996 over internet, dat het handiger was om op een cd te kijken als op internet. Het resultaat is inmiddels bekend.
Uiteraard verwijs ik naar de cijfers zoals ze nu zijn...andere cijfers heb ik niet en in de toekomst kijken kan niemand. De algemene mening in de markt is zoals ik zei dat Sony markleider blijft, en dat geloof ik zelf ook. Dus dan praat je over een periode van de komende 2 jaar. Ik neem aan dat Sony daarna ook wel weer met iets nieuws komt. Een FEIT is dit natuurlijk niet.

edit:

Oh ja...de Dreamcast kon je ook mee online spelen, met enkele zeer goede spellen (Phantasy Star)...het resultaat daarvan is inmiddels ook bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 27 juli 2002 21:37 schreef raptorix het volgende:
Yeah so?!! Technisch gezien minder betekent niet slechter.Tering ,is dat nou zo moeilijk te begrijpen??!!
Ik ben het volledig eens met Mr.Rudi ,Sony is niet stom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ps2 is grafish net zo goed als xbox hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Playstation is (NU OP DIT MOMENT NAAR MIJN MENING) een betere spelcomputer--> meer games/betere games in elk genre...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die meestal zeggen dat de gamecube kiddie is en een xbox kopen omdat daar mee mature spellen op komen zijn zelf KIDDIE. Ik zweer het je. Dadelijk komen je uber vriendjes op je kamer en wil je natuurlijk niet zo een kiddie spel in je console hebben anders lachen ze je uit....wahahahahaha

typisch. Ga jij maar op je volwassen xbox spelen dan speel ik wel met al mijn pokemon spellen op mijn gamecube.lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:28
Op zondag 28 juli 2002 21:05 schreef tijgertje het volgende:
ps2 is grafish net zo goed als xbox hoor
Het zou handig zijn als je de volgende keer argumenten/voorbeelden oid zou willen vermelden. Dit soort geblaat heeft niemand wat aan.

Oke, zover ik weet zien de meeste spellen die cross-platform worden gemaakt tegenwoordig op de playstaion 2 het minste eruit, qua graphics dan. De GBA niet meegerekend natuurlijk. Voor de duidelijkheid, cross-platform is dat een spel op meerdere consoles/pc uitkomt. De Gamecube en Xbox versies zijn met graphics vaak hetzelfde/vergelijkbaar. Voorbeeldje [url="http://www.gamers.nl/nieuws/13826"]Wreckless op PS2[/url]

GT3 ziet er idd beter uit dan PGR, maar als je kijkt naar SEGA GT 2002 dan hangt het er om vind ik.
Op zondag 28 juli 2002 21:33 schreef Wrumba het volgende:
Playstation is (NU OP DIT MOMENT NAAR MIJN MENING) een betere spelcomputer--> meer games/betere games in elk genre...
True, true, maar dat is dan ook niet meer dan logisch, de PS2 is ook al een stuk langer op de markt dan de GC en de Xbox. De N64 had in de tijd ook meer games dan de playstation 2 toen de PS2 net uitkwam.... Beetje kromme vergelijking maja

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-10 10:30

Bosmonster

*zucht*

PS2 is een jaar ouder dan XBox.. Dat XBox mooier is is dus eigenlijk logisch. Voordeel van een iets ouder systeem is dat er veel meer games zijn, en inderdaad ook goedkopere games (al vanaf 15 euro voor PS2, al zijn dat meestal de wat minder lekkere titels :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 19:10

3style

...

Op zondag 28 juli 2002 22:28 schreef Bosmonster het volgende:
Voordeel van een iets ouder systeem is dat er veel meer games zijn, en inderdaad ook goedkopere games...
Dat is de reden dat ik een dreamcast heb gekocht. Zeker zo'n 50 (als het er geen 100 zijn) top games voor een lage prijs. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaptopRookie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-04 20:04
Zijn er nog klassieke games zoals Donkey Kong, Hamburger man, e.d. op 1 van deze 2 spelconsoles? Ik vind persoonlijk de platform/arcade/adventure spelletjes veel leuker dan al deze 3D doolhof lopende shoot em ups...dit soort spellen mag er grafisch wel mooier uitzien, maar vind ik slecht voor mijn ogen. :X ...jaja, ik ben van de oude garde :*). Zou wel 1 van de spelconsoles willen kopen indien ze aan mijn gamescategorie kunnen voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-10 19:34

Clush

Do as I say...

LaptopRookie schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 15:57:
:X ...jaja, ik ben van de oude garde :*).
je bedoelt van ongeveer 4 jaar terug?

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-10 21:53
Tsja, met een Xbox kun je véél meer na wat aanpassingen dan met een PS/2, maar daar mag je hier niet over praten..

offtopic:
Strakke kick inderdaad

[ Voor 29% gewijzigd door Bart© op 21-04-2006 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze kick heeft weinig te maken met waar dit topic voor bedoeld was. Daarnaast kan je een hele hoop vinden over de beschikbare spellen op sites als Gamespot, IGN etc.
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.