4v4 is ook de makkelijkste ladder die er is...(Juist omdat er zo weinig mensen het spelen.) Probeer eens 2v2 zou ik zeggen.PromWarMachine schreef op 05 augustus 2002 @ 02:00:
[...]
Nee, Arranged team 4on4 gaat vervelen als je al een maand (vandaag precies een maand geleden lag 'ie in de winkels)#1 staat hoor
![]()
Sorry Rev3rendEr zijn ook amper games enzo
hoezo ze kunnen zo'n geniaal spel programeren waarom dan niet een intelligentere matchmaker. Er zijn maar 3 mogelijke combo's met 4 spelers. Ratings optellen en als ze zo dicht mogelijk bij elkaar liggen game starten
2v2 arranged is echt moeilijk... Ik heb er 1 gewonnen ofzo 
De normale 2v2 met een random teammate is wel beter te doen.
Ik snap niet hoe je random 2v2 leuk kan vinden? Je hebt geen idee met wie je speelt, wat ie zal doen, etc. Met arranged 2v2 weet je je partner, weet wat je van hem kan verwachten, en je kan naar elkaar toegroeien. De tegenstander natuurlijk ook, maar daarom is het juist zo gaafJaded schreef op 05 augustus 2002 @ 09:32:
2v2 arranged is echt moeilijk... Ik heb er 1 gewonnen ofzo
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Na tig keer verliezen is het niet meer zo enorm leuk hoor...Darkvater schreef op 05 augustus 2002 @ 11:40:
Ik snap niet hoe je random 2v2 leuk kan vinden? Je hebt geen idee met wie je speelt, wat ie zal doen, etc. Met arranged 2v2 weet je je partner, weet wat je van hem kan verwachten, en je kan naar elkaar toegroeien. De tegenstander natuurlijk ook, maar daarom is het juist zo gaaf
op het moment dat je wat hoger komt lees boven lvl 6 dan heb je minder last van al die gasten die er geen flikker begrijpen. Ik heb een kee rmet iemand samen moten spelen die alleen maar aan het minen was
lol
Dan baal je echt enorm he...
Gisteren had ik een beetje het tegenovergestelde. Met 2vs2 dropt er 1 van de tegenstanders, dus ik denk, dit wordt een makkie. Maar ja...... Ik ben vet kont geschopt dus....
Dan baal je echt enorm he...
Gisteren had ik een beetje het tegenovergestelde. Met 2vs2 dropt er 1 van de tegenstanders, dus ik denk, dit wordt een makkie. Maar ja...... Ik ben vet kont geschopt dus....
Heb een keer vet geowned met 3vs3 random. Ging in het begin een night elf ally van me weg en ik was human. Mountain king, zooi riflemen met alle upgrades en een paar mortar teams (stuk of 3-4) en je hakt ze zo in de pan
Die riflemen kunnen inderdaad best wel goed zijn.
Die mountain king met vampiric aura is trouwens veel te sterk.
Die mountain king met vampiric aura is trouwens veel te sterk.
Ik ga vanavond weer een arranged team met een Orc player doen.
Ipv van alles wat te bouwen, wil ik (=NE) me richten op huntresses en Druid of the Claw en dan denk ik mijn medespeler op spearmen en catapulten.
Iemand nog verdere suggesties? We hebben nl. nog nooit een arranged team gewonnen (te weinig samenspel...).
Ipv van alles wat te bouwen, wil ik (=NE) me richten op huntresses en Druid of the Claw en dan denk ik mijn medespeler op spearmen en catapulten.
Iemand nog verdere suggesties? We hebben nl. nog nooit een arranged team gewonnen (te weinig samenspel...).
Godfather Bodybuilding topic reeks
Aargh k*t Allies zeg
WE hadden allebei groot basis en mijn allies wordt hele tijd aangevallen nou ik verdedig hem
Veel units lost ik. Na 5 min weer groot leger ik komt de vijand mij aanvallen en wat doet mun allies. NIX. Ik verlies weer half mijn leger
Mijn allies praattie nie eens tege me dus konden we geen goeie tactiek doen ... En het ergste was ( ik lette erop na een tijdje ) mijn alliesd wilde no upkeep houden ( het hele potje door
) Zit ik de hele tijd te vrage of hij veel Paladins wil maken doettie dat ook niet.
Soms haat ik mijn allies egt!!!

Soms haat ik mijn allies egt!!!
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
dubbel
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Ik heb de Free for all optie ontdekt
Het stikt er van de newbies waar je 1 voor 1 je tactieken op kan uitproberen
Want niemand durft aan te vallen dus iedereen gaat als een gek torens bouwen terwijl ik rustig m'n heros naar level 6+ help
Ik ben alleen bang dat ik straks level 7 FFA ben en dat er geen tegenstanders meer zijn
http://www.battle.net/war...h]ugger&Gateway=Northrend
Het stikt er van de newbies waar je 1 voor 1 je tactieken op kan uitproberen
Want niemand durft aan te vallen dus iedereen gaat als een gek torens bouwen terwijl ik rustig m'n heros naar level 6+ help
Ik ben alleen bang dat ik straks level 7 FFA ben en dat er geen tegenstanders meer zijn

http://www.battle.net/war...h]ugger&Gateway=Northrend
Hmm ik ga de laatste tijd alleen maar slechter
. ik stond eens 40 - 12 nu 43 - 37
. Maar wel 7 discs. Iemand zin in een arranged team potje rond 19:00?
Headhunters zijn effe fijn, tot je shamans hebt. Shamans > headhunters.MrJ schreef op 05 augustus 2002 @ 14:51:
Ik ga vanavond weer een arranged team met een Orc player doen.
Volgens mij hebben meer mensen zin als je je nieuwe stats niet had verteldapocrypha schreef op 05 augustus 2002 @ 16:49:
Hmm ik ga de laatste tijd alleen maar slechter. ik stond eens 40 - 12 nu 43 - 37
. Maar wel 7 discs. Iemand zin in een arranged team potje rond 19:00?
Nee maar serieus..ik wil wel ff potje doen
Nick is gewoon Fr3aKER?Fr3aKER schreef op 05 augustus 2002 @ 17:56:
[...]
Volgens mij hebben meer mensen zin als je je nieuwe stats niet had verteld
Nee maar serieus..ik wil wel ff potje doen
Ok, tnx.Shade schreef op 05 augustus 2002 @ 17:34:
[...]
Headhunters zijn effe fijn, tot je shamans hebt. Shamans > headhunters.
weer achter elkaar verloren...
legers komen elkaar tegen, wie verliezen net aan (tegenstander 3/4 units over), nog voordat we alles weer hebben opgebouwd komen ze aan met dubbel zoveel als eerst...
wat doe ik in godsnaam fout??????????
legers komen elkaar tegen, wie verliezen net aan (tegenstander 3/4 units over), nog voordat we alles weer hebben opgebouwd komen ze aan met dubbel zoveel als eerst...
Verwijderd
misschien nog een barracks bouwen, en als je gaat scouten (en liefst nog een goudmijn hebt) de hele tijd units (basic, en daarna ranged) units bouwen..MrJ schreef op 05 augustus 2002 @ 23:53:
Ligt het aan mij of zijn die shamans echt veel te goed icm bloodlust.....
Als je in een gevecht beland heb je vaak niet door dat je geld oploopt. dus als je halverwege bent heel snel terug gaan en vast nieuwe units gaan bouwen. In die paar seconden dat dit kost kan er toch weinig geks gebeuren in een gevecht IMHOMrJ schreef op 05 augustus 2002 @ 23:53:
Ik heb al 2 barracks en een expension. Maar toch duurt het ff voor nieuwe units geproduced worden. En op dit moment gok ik met NE allees op huntresses en archers. Geen druids ofzo, wat dan moet er nog meer worden geupgraded, dat geld kan je toch beter besteden aan uitbreiding van je leger?Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 00:11:
[...]
misschien nog een barracks bouwen, en als je gaat scouten (en liefst nog een goudmijn hebt) de hele tijd units (basic, en daarna ranged) units bouwen..
Doe ik ook, iik blijf continu units bouwen met een waypoint op mijn hero...TrailBlazer schreef op 06 augustus 2002 @ 08:35:
[...]
Als je in een gevecht beland heb je vaak niet door dat je geld oploopt. dus als je halverwege bent heel snel terug gaan en vast nieuwe units gaan bouwen. In die paar seconden dat dit kost kan er toch weinig geks gebeuren in een gevecht IMHO
ik heb wa war3 met me broertje gespeeld via lan. maar hoe kan je allies vanelkaar worden?
door op de knop allie ste drukken en an te vinken neem ik aan
Rushed trouwens iedereen hier?
Ik vind het geen leuke tactiek nl. Zo snel mogelijk je tegenstander overrompelen zonder er een echte game van te maken...
Ik vind het geen leuke tactiek nl. Zo snel mogelijk je tegenstander overrompelen zonder er een echte game van te maken...
Ik rush eigenlijk nooit. Ik ga altijd eerst creephunten en als ik level 3 of iets dergelijks ben zoek ik meestal de tegenstander op als die ook aan het creephunten is. Het idee is dan om zijn leger te verslaan (wat mij vaak lukt
). Dan is het tijd om nog wat door te gaan met creephunten om een level 6 hero te krijgen en ervoor te zorgen dat de tegenstander niet kan expanden of creephunten. Meestal geven ze het dan op voordat ik een voet in de enemy base heb gezet
.
Mensen die mij proberen te rushen heb ik weinig problemen mee, dat is ze nog niet vaak succesvol gelukt. Wat ik pas echt irritant vind zijn hit-en-run strategieen. Dat zorgt er bij mij vaak voor dat ik niet fatsoenlijk kan gaan creephunten omdat ze dan snel m'n peons oid gaan slopen als ik niet oplet, en een townportal scroll kan je ook maar 1x gebruiken. Als je van mij wilt winnen moet je die strategie gaan gebruiken
.
Mensen die mij proberen te rushen heb ik weinig problemen mee, dat is ze nog niet vaak succesvol gelukt. Wat ik pas echt irritant vind zijn hit-en-run strategieen. Dat zorgt er bij mij vaak voor dat ik niet fatsoenlijk kan gaan creephunten omdat ze dan snel m'n peons oid gaan slopen als ik niet oplet, en een townportal scroll kan je ook maar 1x gebruiken. Als je van mij wilt winnen moet je die strategie gaan gebruiken
het is inderdaad tamelijk wardeloos als er zo'n human hero met blizzard je peons omzeep helpt
ik val over het algemeen wel snel aan als ik een leger van een man of 10 heb.
ff wat anders wat ik ook kut vind dat ik ondanks dat duimpje nog steeds dat kloteveld krijg met die ingesloten basissen met die goudmijnen in het midden echt een klote kaart is dat zeg. Niet realistisch echt niet leuk
ff wat anders wat ik ook kut vind dat ik ondanks dat duimpje nog steeds dat kloteveld krijg met die ingesloten basissen met die goudmijnen in het midden echt een klote kaart is dat zeg. Niet realistisch echt niet leuk
Ik vraag me af wat het record is hoogste level met Free for all 
Ik heb nu 10 wins en 0 losses en ben nu level 7. Maar je kan behale door /stats accountnaam in te typen niet zien hoe je ervoorstaat met Free for all.
Ok het is een saaie en makkelijke speelmode maar ik ben toch benieuwd hoe hoog ik in de FFA ladder sta
10 wins staat toch gelijk aan 30 tegenstanders verslagen gemiddeld (3 per game)
Ik heb nu 10 wins en 0 losses en ben nu level 7. Maar je kan behale door /stats accountnaam in te typen niet zien hoe je ervoorstaat met Free for all.
Ok het is een saaie en makkelijke speelmode maar ik ben toch benieuwd hoe hoog ik in de FFA ladder sta
10 wins staat toch gelijk aan 30 tegenstanders verslagen gemiddeld (3 per game)
Met undead rush ik altijd. Eerst een dreadlord met sleep. Met 4 ghouls ff creepen totdat ik level 2 ben. Tegen die tijd wel 10 ghouls en rushen maar. (onder tussen crypt aan 2 gebind en waypoint op hero en maar ghouls pompen
Vind 't een laffe tactiek trouwens, rushen. (nofi)
Bang voor een echte battle?
Bang voor een echte battle?
Sleep is gewoon een zwaar irritante spell, zou verboden moeten worden. Moet ik weer een mannetje selecteren, 1x mijn hero aan laten vallen, volgens een ander target opgeven en dan kan ik weer verder. Gewoon zonde van mijn tijd.
Maar ghoul rushes zijn vaak wel redelijk makkelijk af te slaan. Als ik tegen een undead speler moet bouw ik standaard twee towers ofzo, en ga ik vroeg expanden. Rushende tegenstanders vergeten vaak te expanden in het begin en als ik twee goudmijnen en twee barracks in gebruik heb dan is het echt niet meer moeilijk tegen iemand die dat niet heeft
.
Maar ghoul rushes zijn vaak wel redelijk makkelijk af te slaan. Als ik tegen een undead speler moet bouw ik standaard twee towers ofzo, en ga ik vroeg expanden. Rushende tegenstanders vergeten vaak te expanden in het begin en als ik twee goudmijnen en twee barracks in gebruik heb dan is het echt niet meer moeilijk tegen iemand die dat niet heeft
Niet met de dreadlord aura en sleep op je hero!Hielko schreef op 06 augustus 2002 @ 17:31:
Sleep is gewoon een zwaar irritante spell, zou verboden moeten worden. Moet ik weer een mannetje selecteren, 1x mijn hero aan laten vallen, volgens een ander target opgeven en dan kan ik weer verder. Gewoon zonde van mijn tijd.
Maar ghoul rushes zijn vaak wel redelijk makkelijk af te slaan. Als ik tegen een undead speler moet bouw ik standaard twee towers ofzo, en ga ik vroeg expanden. Rushende tegenstanders vergeten vaak te expanden in het begin en als ik twee goudmijnen en twee barracks in gebruik heb dan is het echt niet meer moeilijk tegen iemand die dat niet heeft.
Dan heb ik een tip voor jouHielko schreef op 06 augustus 2002 @ 17:31:
Sleep is gewoon een zwaar irritante spell,
Laat 1 unit ff je hero meppen en hij word wakker...
Al die custom games zijn btw super fun
towers en hero arena enzow... ook killer in the sleeping town
wat ook goed tegen sleep helpt een units die spells kan opheffen. heb je helaas niet in het begin.Soullie schreef op 06 augustus 2002 @ 19:45:
[...]
Dan heb ik een tip voor jou
Laat 1 unit ff je hero meppen en hij word wakker...sleep irriteerd mij al super lang niet meer
Al die custom games zijn btw super fun
towers en hero arena enzow... ook killer in the sleeping town... lache
Verwijderd
dan heb jij zeker nog nooit met NE een priestress of the moon gehad die een starfall deed, om na een seconde in slaap te vallenSoullie schreef op 06 augustus 2002 @ 19:45:
[...]
Dan heb ik een tip voor jou
Laat 1 unit ff je hero meppen en hij word wakker...sleep irriteerd mij al super lang niet meer
ja doe ik ook altijd als undead... moet je maar rekening meehouden als NE... starfall is namelijk super overpowerd... eerst de hero killen dus 
en ik speel vrijwel nooit NE
vandaar dat ie mij niet irriteerd
en ik speel vrijwel nooit NE
is het mogelijk om de pre released beta versie van Razor 1911
up te daten? om zo via kali te spelen? ja ik weet het
het is de moeite waard om te kopen.
maar hier liggen ze in van die dvd doosjes
en daarin staat gewoon de serial code,
iedereen kan em dus klakeloos overschrijven en ik heb geen zin
om een 50 euro neer te leggen ( 49.90 percies )
voor iets waar ik toch al bijna zeker van weet dat de serial in use is.
als ik binnenkort ergens ben ( grote winkel )
waar ze collector's verkopen koop ik em gelijk.
( wat zit er extra bij collector item en issie duurder? )
de beta zul je vast via kali kunnen doen... maar hoe geen id... en ik denk dat iedereen op kali nu onderhand ook wel de full draait...Morph666 schreef op 06 augustus 2002 @ 22:33:
anywayz kali zuigt.... zelf geprobeerd... en toen maar gekocht
En ze hebben de boekjes waar het serial # op staat niet gewoon achter de toonbank liggen? Is vrij standaard bij veel winkels. De collectors editie heeft trouwens veel dingen extra en is ook een stukje duurder. Zie voor meer info site van blizzard ofzo.Morph666 schreef op 06 augustus 2002 @ 22:33:
ok bedankt maar daarmee is mijn 1e vraag nog niet beantwoord.
is het mogelijk om de Beta released door Razor 1911
up te graden? door middel van patches of iets in die richting....
NeeMorph666 schreef op 06 augustus 2002 @ 23:44:
ok bedankt maar daarmee is mijn 1e vraag nog niet beantwoord.
nee hebben ze niet,Hielko schreef op 06 augustus 2002 @ 23:21:
[...]
En ze hebben de boekjes waar het serial # op staat niet gewoon achter de toonbank liggen? Is vrij standaard bij veel winkels. De collectors editie heeft trouwens veel dingen extra en is ook een stukje duurder. Zie voor meer info site van blizzard ofzo.
vind het zelf ook al raar , enigste wat ze eruit hebben gehaald is de cd zelf
de rest zit er nog gewoon in. boekjes gewoon alles
Verwijderd
ja, das op zich wel een beetje onoplettendMorph666 schreef op 06 augustus 2002 @ 23:46:
[...]
nee hebben ze niet,
vind het zelf ook al raar , enigste wat ze eruit hebben gehaald is de cd zelf
de rest zit er nog gewoon in. boekjes gewoon alles

Verwijderd
Nop, ze behoren ook goed te zijn. Zonder BL ben je vaak de sjaak met je legertje.Jaded schreef op 06 augustus 2002 @ 08:01:
Ligt het aan mij of zijn die shamans echt veel te goed icm bloodlust.....
Verder is de game best balanced, op NEvsH & Landmines na ;]
naja das mijn mening
vin het een beetje een saai spel worden. alsmaar hetzelfde
SC/BW was wel eens ff een flink stuk beter
Verwijderd
Wat is er wel realistisch aan de andere maps dan?TrailBlazer schreef op 06 augustus 2002 @ 15:43:
het is inderdaad tamelijk wardeloos als er zo'n human hero met blizzard je peons omzeep helptik val over het algemeen wel snel aan als ik een leger van een man of 10 heb.
Dat de map nogal klote is ben ik het mee eens :]
btw, Als je een man of 10 hebt kun je al niet meer "snel" aanvallen ^^;
verder is iemand anders zijn eco verstoren altijd goed..
als je bijv. op Lost Temple speelt (= een redelijk kleine map) of maps waar je de ander snel kunt vinden is het altijd goed om meteen met je hero ff wat onrust te stoken.
Hmmm, ik vind toch die matching bij arranged teams een beetje vreemd. Zoals je in mijn ladder stats kan zien, heb ik mbt arranged teams alles verloren.. 
http://www.battle.net/war...me=Mr.J&Gateway=Northrend
Maar waarom worden we dan (als we tegen beter in weer een potje gaan spelen) met L5/L6 players ingedeeld, en niet met players van ons eigen niveau...
http://www.battle.net/war...me=Mr.J&Gateway=Northrend
Maar waarom worden we dan (als we tegen beter in weer een potje gaan spelen) met L5/L6 players ingedeeld, en niet met players van ons eigen niveau...
Verwijderd
Bovendien is Free For All oneerlijkFr3aKER schreef op 06 augustus 2002 @ 17:01:
Ik vraag me af wat het record is hoogste level met Free for all
Nee, geef mij maar fixed teams of 1v1
Hij draaide hier op een tnt2 ook op 1024x768 soepel.Blaatschaap11 schreef op 22 juli 2002 @ 21:55:
Weet niet of het de goede plaats is om te vragen, maar wat zijn een beetje reëele sys specs. Ik heb niet zo veel vertrouwen meer in de specs die op de doos staan. * Dennahz denkt aan zijn legaal aangeschafte GTA3..
Dat is in wc3 niet meer het geval, omdat de offensive player hun hero's kunnen levelen. Deze hebben een ultimate skill. Waarbij je met ffa gewoon een hero neemt die buildings kan crushen.Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 10:33:
[...]
Bovendien is Free For All oneerlijk.... defensieve spelers worden beloond omdat offensieve spelers hun units wasten op veel static defense van spelers die turtlen, daarna wandelt iemand anders de basis van die offensive speler binnen zonder al te veel tegenstand. (Dit was iig bij starcraft het geval, dus ik heb zelf nog geen FFA gespeeld met WC3)
Nee, geef mij maar fixed teams of 1v1
In welk channel zitten jullie op Battlenet ?? Want ik speel nu meestal tege fransen enzo. wil weleens tegen Nederlanders spelen
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Warcraft III NLD-1 of Warcraft III NLD-2
Kom je automaisch terecht als je op enter chat drukt.
MR.J Plaats een een replay van een arranged team match van jezelf hierneer. Dan kunnen wij misschien je uit de brand helpen.
En een toevoeging: je kan de CE niet in Nederland kopen, je moet het of uit de VS bestellen, of uit Frankrijk bij http://www.warcraft3collectors.com/us/index.asp (als ze die nog hebben). Daar kost het ¤ 79.90 + ¤ 13 verzendkosten.Hielko schreef op 06 augustus 2002 @ 23:21:
[...]
En ze hebben de boekjes waar het serial # op staat niet gewoon achter de toonbank liggen? Is vrij standaard bij veel winkels. De collectors editie heeft trouwens veel dingen extra en is ook een stukje duurder. Zie voor meer info site van blizzard ofzo.
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
Da's niet waarHielko schreef op 07 augustus 2002 @ 12:00:
Warcraft III NLD-1 of Warcraft III NLD-2
Verwijderd
Ik een dikke 723MB gedownload om WC3 eens even te testen of het de moeite van het kopen waard was, zit er zo'n geweldig crc error in war3.mpq tijdens de install
Nou weet ik weer waarom ik zo weinig download, ... kost meer moeite en tijd dan naar de winkel gaan

Dat is ook niet waar, ik heb namelijk een engelse versie van XP, dus dat is het niet
.
Verwijderd
ook engelse regional instellingen?Hielko schreef op 07 augustus 2002 @ 12:29:
Dat is ook niet waar, ik heb namelijk een engelse versie van XP, dus dat is het niet.
Nee, dat niet, dus dat zal wel het verschil zijn.
Is goed, vanavond plaats ik hem, tnx!HitmanWVU schreef op 07 augustus 2002 @ 12:05:
MR.J Plaats een een replay van een arranged team match van jezelf hierneer. Dan kunnen wij misschien je uit de brand helpen.
Heb je wel is gezien hoe dingen als anti-aliasing etc worden vertaald in het Nederlands? Dat herken je gewoon niet meer...Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 13:08:
[...]
Waarom zou jij in Godsnaam engelse regional instellingen willen?
Edit: ik heb trouwens USA Xp met USA instellingen, en ik word dan ook netjes in USA-1 gedumpt
And isn't it appealing to recline? Get blinded and to go into the light again...
Wat vinden jullie de beste volgorde van je Demon hunter hero "up te levellen"?
Ik doe:
1) Immolation
2) Evasion
3) Immolation
4) Evasion
5) Immolation
6) Metamorphosis
7) Evasion
en daarna pas Mana Burn.
Maar die lijkt me toch wel redelijk handig aan de andere kant. Welke volgorde preferen jullie?
Ik doe:
1) Immolation
2) Evasion
3) Immolation
4) Evasion
5) Immolation
6) Metamorphosis
7) Evasion
en daarna pas Mana Burn.
Maar die lijkt me toch wel redelijk handig aan de andere kant. Welke volgorde preferen jullie?
Hoe speel je Free For All dan ?
Ik doe het hetzelfde als jij Mr J. Ik heb nooit tijd om Mana Burn te gaan kasten, en ik vind het wel cool als er 9 van de 10 keer 'MISS' door het scherm vliegt.
Ik doe het hetzelfde als jij Mr J. Ik heb nooit tijd om Mana Burn te gaan kasten, en ik vind het wel cool als er 9 van de 10 keer 'MISS' door het scherm vliegt.
Ik draai Immo. en mana burn omMrJ schreef op 07 augustus 2002 @ 14:21:
Wat vinden jullie de beste volgorde van je Demon hunter hero "up te levellen"?
Ik doe:
1) Immolation
2) Evasion
3) Immolation
4) Evasion
5) Immolation
6) Metamorphosis
7) Evasion
en daarna pas Mana Burn.
Leuk tegen hero's
Heeft iemand trwns wel eens met humans een TH gebouwd vlakbij de vijand en dan peons pompen (ong 30) en dan die militia laten worden en de rest kan je wel raden .....
Humans hebben geen peons
(toch??)
Maar die militia zijn echt vervelend. En beetje teveel hitpoints als je het mij vraagt.
Maar die militia zijn echt vervelend. En beetje teveel hitpoints als je het mij vraagt.
Kan je gewoon selecteren toch?Jaded schreef op 07 augustus 2002 @ 14:45:
Hoe speel je Free For All dan ?
Zeker, is best wel een grote miskans trouwens, 30%.
Verwijderd
peasants dan
iemand gebruikte t tegen mij
En dat is echt niet leuk
Gisteravond chimeras met bloodlust tegen me gehad
iemand gebruikte t tegen mij
En dat is echt niet leuk
Gisteravond chimeras met bloodlust tegen me gehad
Bloodlust is echt fucked up. Als er een group met rood-oranje wolkjes aan komt lopen weet ik alweer hoe laat het is.
<b>Inner Fire (Autocast)</b>
Increases a target friendly unit's damage by 10% and armor by 5.
Wordt gecast door een human priest.
Increases a target friendly unit's damage by 10% and armor by 5.
Wordt gecast door een human priest.
Die +5 armor lijkt me wel sterk
10% meer damage zal je weinig van merken, bijv. 33 ipv 30
10% meer damage zal je weinig van merken, bijv. 33 ipv 30
Nee, maar als je legers hebt van gelijke sterkte kan die 10% net genoeg zijn om het gevecht in jouw voordeel te doen opslaan. Maar die +5 armor is idd het belangrijkste
.
Maar ja, zo heeft ieder ras wel wat cools.
Gisteren werd ik even in 1 aanval van de kaart geveegd door een groep Tauren met Bloodlust...
Gisteren werd ik even in 1 aanval van de kaart geveegd door een groep Tauren met Bloodlust...
Je moet gewoon een beetje opletten. Met Human Priest kan je 'dispell' doen, neemt lekker de bloodlust weg, en is ook nog een area effect. Met de NE heeft de dryad dat ding, en is zelfs autocast. Met orcs doe je gewoon purge, en die slowt de enemy zelfs voor 15 secs. Met de undead is er ook vast iets, maar ik speel ze niet zo vaak.Jaded schreef op 07 augustus 2002 @ 15:48:
Dus als het alleen aan bloodlust ligt dat je verliest, is dat makkelijk gecounterd
En inner fire rules! Je doet voordat je aanvalt al je priests op auto 'Inner Fire', en daarna terug op 'Heal'. Een groepje sorcs erbij die slow doen, en je hebt zo gewonnen.Hielko schreef op 07 augustus 2002 @ 15:47:
Nee, maar als je legers hebt van gelijke sterkte kan die 10% net genoeg zijn om het gevecht in jouw voordeel te doen opslaan. Maar die +5 armor is idd het belangrijkste.
Gewoon allemaal polymorphen en dan de shamans killen zodat ze niet purgenJaded schreef op 07 augustus 2002 @ 15:48:
Verwijderd
idd, dat gaat ongelovelijk snel met die spelss erbij, en zeker de autocast mogelijkheid is erg handig, spells gebruikte ik in warcraft II (bijna) nooit, omdat het teveel werk kostteDarkvater schreef op 07 augustus 2002 @ 16:30:
[...]
Je moet gewoon een beetje opletten. Met Human Priest kan je 'dispell' doen, neemt lekker de bloodlust weg, en is ook nog een area effect. Met de NE heeft de dryad dat ding, en is zelfs autocast. Met orcs doe je gewoon purge, en die slowt de enemy zelfs voor 15 secs. Met de undead is er ook vast iets, maar ik speel ze niet zo vaak.
Dus als het alleen aan bloodlust ligt dat je verliest, is dat makkelijk gecounterd
[...]
En inner fire rules! Je doet voordat je aanvalt al je priests op auto 'Inner Fire', en daarna terug op 'Heal'. Een groepje sorcs erbij die slow doen, en je hebt zo gewonnen.
Die Tauren's vreten resources, ten eerste zijn ze $ 335, en nemen 5 food in beslag. Ik heb een Zaplin vol met die beesten, en ze waren behoorlijk sterk, maar ik ken sterkere wezens, oo kal zijn hun 't sterkst
Bijv. een Far Seer (Lievelings Hero!) met Earthquake & Shadow wolfs (Laatste fase van Wolfje ^_^). Je beat een gemiddeld legertje aardig snel (Grunts & 1 zo'n tamboe beest meegerekend). Ik meot zegen dat ik totaal verkocht ben aan dit spel!
Wie nietShock3r schreef op 07 augustus 2002 @ 17:51:
Die Tauren's vreten resources, ten eerste zijn ze $ 335, en nemen 5 food in beslag. Ik heb een Zaplin vol met die beesten, en ze waren behoorlijk sterk, maar ik ken sterkere wezens, oo kal zijn hun 't sterkstBijv. een Far Seer (Lievelings Hero!) met Earthquake & Shadow wolfs (Laatste fase van Wolfje ^_^). Je beat een gemiddeld legertje aardig snel (Grunts & 1 zo'n tamboe beest meegerekend). Ik meot zegen dat ik totaal verkocht ben aan dit spel!
Ik ga vanavond wel spelen ben zo rond 20:30 op b.net. Mensen die met mij arranged team willen doen voeg ff Apocrypha toe in je friendslist en zorg dat je rond 20:30 op b.net bent
.
En hoe kan je nu posten danVerwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 19:08:
helaas werkt de telefoonlijn bij mijn thuis tijdelijk niet
Aaah dat verklaart het. Hoe oud is je zus en pics plz
Verwijderd
veel te oud voor iemand met een dergelijke sigapocrypha schreef op 07 augustus 2002 @ 20:13:
[...]
Aaah dat verklaart het. Hoe oud is je zus en pics plz
Nou wat valt er tegen dan?Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 21:08:
Ik heb het spel ook gespeeld maar het valt me wat tegen.
Inderdaad, wat valt je zo tegen aan dit spel? Ben je er slecht in? Vindt je de gameplay the langzaam? Onorigineel?
Waarschijnlijk begin je een flamewar

Dit topic is gesloten.