Het grote Warcraft III topic: Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.300 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WC3 is zo gemaakt, dat dat rushen een stuk moeilijker zou zijn, maar je ziet het de AI ontzettend vaak doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 12:00:
WC3 is zo gemaakt, dat dat rushen een stuk moeilijker zou zijn, maar je ziet het de AI ontzettend vaak doen
Na een beetje oefenen tegen de AI is het gewoon een stuk makkelijker geworden, zorg gewoon dat je een flinke defence hebt van tevoren, en dan pas later aan je offence beginnen, op een gegeven moment nokt de computer met resources halen en dan is het kat in t' bakkie >:)

oh ja, ik versla ondertussen 3 computers moeiteloos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:15
Laten we het asjeblieft niet over de AI hebben, daar heb ik verschillende trauma's van gekregen... Nog nooit een spelletje gewonnen van de AI met gelijke teams (3 mensen VS 3 AI of 4 mensen vs 4 AI....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 12:03:
[...]
Na een beetje oefenen tegen de AI is het gewoon een stuk makkelijker geworden, zorg gewoon dat je een flinke defence hebt van tevoren, en dan pas later aan je offence beginnen, op een gegeven moment nokt de computer met resources halen en dan is het kat in t' bakkie >:)

Dit is inderdaat zo.. de Ai maakt bijna nooit gebruik van andere goudmijnen
als ze dat wel doen, dan krijg je wat meer rushes.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 12:03:
Replay in de aanbieding?
Verwijderd schreef op 01 januari 1970 @ 01:00:
Dit is inderdaat zo.. de Ai maakt bijna nooit gebruik van andere goudmijnen
als ze dat wel doen, dan krijg je wat meer rushes.....
Ik heb anders nog weinig/geen potjes gespeeld waarbij de AI niet expande, dat doen ze volgens mij juist bijna altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hielko schreef op 01 augustus 2002 @ 12:13:
[...]

Replay in de aanbieding?
[...]
nee, ik kan er wel een maken, maar dan moet ik hem ook nog online zetten met mijn 56ktje ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:02

Soullie

Planeshift

zown reply is toch maar 200kb ? meestal kleiner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soullie schreef op 01 augustus 2002 @ 12:32:
zown reply is toch maar 200kb ? meestal kleiner
ja zoiets....

en ik wil ook wel toffe replays hosten :)
dus als iemand een replay heeft en geen webspees.. stuur me dan ff een mailtje/icqtje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:53

PoweRoy

funky!

* PoweRoy was weer eens aan het kloten in de skirmish game })
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/warcraft3.jpg

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PoweRoy schreef op 01 augustus 2002 @ 14:34:
* PoweRoy was weer eens aan het kloten in de skirmish game })
afbeelding
jij begon dus ook al met een hero.. aangezien je 2 far see-ers hebt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hm? 2 far seers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Dat is vast geen level dat standaard bij WC3 zit, die hebben allemaal een trigger dat je van elke hero maar 1 kan hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die orcs hero's die op een wolf rijden.....
hebben o.a. chain lightning spell

en idd op de post daar beneden, hij heeft dus een NIET melee map gespeeld.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:53

PoweRoy

funky!

Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 14:39:
[...]

jij begon dus ook al met een hero.. aangezien je 2 far see-ers hebt :?
kzie bug nu ook. khad die gast op dat wolfie, die zwaardvechter met bladestorm en die tauren achtige gast

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 14:53:
[...]

Ja die orcs hero's die op een wolf rijden.....
hebben o.a. chain lightning spell

en idd op de post daar beneden, hij heeft dus een NIET melee map gespeeld.....
ja, ik snap wel wat een far seer is, knulletje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JedaiNait
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

JedaiNait

Uiteraard!

Hielko schreef op 01 augustus 2002 @ 12:04:
Laten we het asjeblieft niet over de AI hebben, daar heb ik verschillende trauma's van gekregen... Nog nooit een spelletje gewonnen van de AI met gelijke teams (3 mensen VS 3 AI of 4 mensen vs 4 AI....)
Praat me d'r niet van....:( kut AI

Elvis is dood, Mozart is dood, Einstein is dood en ik voel me ook niet zo lekker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 14:56:
[...]

Wat begreep je dan niet..... "knulletje"? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 14:56:
[...]

hey zit je nou al op battle.net ? ik wil wel eens een potje met jouw spelen arranged team 2vs2 lijkt je dat wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
MrJ schreef op 01 augustus 2002 @ 08:20:
Het ligt niet aan het feit dat jij een n00b bent, maar aan het feit dat die eikels trainers ofzo gebruiken....

/edit
En idd, zo kan de lol er wel snel afgaan ja....
als je nou zo bijdehand was gweest had je de replay gekeken :z

AI is super simpel, ik kan met m'n broertje net niet 2 vs 3 winnen, 3 computers dus.
2 vs 2 is wel erg simpel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 15:55:
[...]

Wat begreep je dan niet..... "knulletje"? :P
ik begreep niet dat er 2 far seers op het score scherm stonden, knaapie :)
Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 16:06:
[...]
hey zit je nou al op battle.net ? ik wil wel eens een potje met jouw spelen arranged team 2vs2 lijkt je dat wat?
voeg me maar toe : ReV3rEnD

kheb het de laatste tijd nogal druk (vrouwen 8) ) maar dit weekend ga ik weer beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 17:34:
[...]

[...]

kheb het de laatste tijd nogal druk (vrouwen 8) ) maar dit weekend ga ik weer beginnen :)
Und waar was je gister? Wat is nou belangrijker? The ladies of ik O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20
Ik heb net Wc3 gekocht bij de Free record shop..
Zou het kunnne zijn dat mijn cd-key gejat is.. Had het eens gehoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
DeX schreef op 01 augustus 2002 @ 18:14:
Ik heb net Wc3 gekocht bij de Free record shop..
Zou het kunnne zijn dat mijn cd-key gejat is.. Had het eens gehoord...
Nee, de CD-Key staat op het boekje en de boekjes liggen achter de balie. Dus het lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat je CD-Key is gejat. Maar ookal is het wel zo, kan je zo een nieuwe krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Wie heeft er vanavond zin in een arranged team game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
Hielko schreef op 01 augustus 2002 @ 18:28:
Wie heeft er vanavond zin in een arranged team game?
Misschien. Eerst ff kijken of ItSnows online komt, zodat we samen kunnen Ragnarokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 17:34:
[...]

[...]

ok dan broekie

btw.. ik heb wel zin in een potje wc3....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 18:33:
Moet je me ff added: b.net naam is Hielko :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 18:33:
[...]

ok dan broekie

vanavond is er weer bezoek (:P apoc :+ ) maar van het weekend leg ik jou wel ff over de knie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 14:36:
Net speelde ik tegen een irritante gast :(

Bouwd ie tig torens en maar een handvol soldaten, gaat ie mijn soldaten aanvallen, trekt ie zich terug achter de linies waar die torens staan, dus mijn soldaten gaan achter de zijne aan en zodoende worden mijn soldaten afgeslacht, kon ze steeds net op tijd terug trekken maar dit is wel een heeeele irri techniek zeg :(

Ik bouwde van die balista's om zijn toren te vernielen maar hij viel ze steeds met zijn soldaten aan en hij had 5 van die catapults, ik had het misschien kunnen winnen maar ik had daar geen zin in dus ik zei de klere voor je en was weg :+

Wat zijn sommige mensen toch ongelooflijk irritant zeg :(
Het is toch simpel om die gast te verslaan? Hij bouwt zichzelf helemaal in, wat dus betekent dat ie niet expand. Hij heeft dus maar 1 goudmijn, jij alle andere. Je blijft met een groepje campen voor zijn basis, en maakt ondertussen wat vliegende units, en valt zijn basis van achteren aan (waar die geen defense heeft). Ga voor de town hall/farms (of soortgelijke van andere races). Farms zijn makkelijker, en kan ie zijn verloren troepen niet opnieuw maken. Nu kan je rustig aanvallen en per keer een paar ventjes van hem afmaken. Na maximaal een half uur kan je rustig met 20 taurens (knights, abo, etc.) gewoon aanvallen, niks is daartegen bestendig :)

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 18:57:
[...]

vanavond is er weer bezoek (:P apoc :+ ) maar van het weekend leg ik jou wel ff over de knie
ow vast en zeker, ik heb nog niet zoveel multi gespeeld en zekers niet over b.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkvater schreef op 01 augustus 2002 @ 19:57:
[...]
Het is toch simpel om die gast te verslaan? Hij bouwt zichzelf helemaal in, wat dus betekent dat ie niet expand. Hij heeft dus maar 1 goudmijn, jij alle andere. Je blijft met een groepje campen voor zijn basis, en maakt ondertussen wat vliegende units, en valt zijn basis van achteren aan (waar die geen defense heeft). Ga voor de town hall/farms (of soortgelijke van andere races). Farms zijn makkelijker, en kan ie zijn verloren troepen niet opnieuw maken. Nu kan je rustig aanvallen en per keer een paar ventjes van hem afmaken. Na maximaal een half uur kan je rustig met 20 taurens (knights, abo, etc.) gewoon aanvallen, niks is daartegen bestendig :)
idd, als hij niet expand kan jij ondertussen al de gold mines pakkken, flink veel cata's opzetten en ondertussen verdedigen met air units

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Hmm ik bouw vrij wel nooit air units... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soullie schreef op 01 augustus 2002 @ 20:58:
Hmm ik bouw vrij wel nooit air units... :)
bij deze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

welke air units bouw je dan... die light units of die heavy ? want die heavy nemen mij veel te veel Support in beslag :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soullie schreef op 01 augustus 2002 @ 21:12:
welke air units bouw je dan... die light units of die heavy ? want die heavy nemen mij veel te veel Support in beslag :/
hangt ervanaf welk ras, die van de orcs zijn weer erg handig tegen melee units, maar de chimeras(ne) zijn weer perfect anti gebouw..

afwegen dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over dat cheaten ..

Idd, een kameraad vertelde me net dat ie helemaal van de kaart werd geveegd omdat zijn tegenstander met 1 ram elk huisje kapot kon maken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 23:23:
Over dat cheaten ..

Idd, een kameraad vertelde me net dat ie helemaal van de kaart werd geveegd omdat zijn tegenstander met 1 ram elk huisje kapot kon maken :/
w00t....

dit mag dus niet gebeuren, zeker niet met warcraft, het spel der spellen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
Als undead bouw ik me vaak ook in met ziggies. Met 1 ingang waar de aboms klappen kunnen vangen. Daar achter een aantal crypt fiends en naast de crypt fiends een dreadlord. (voor als er een vervelende PotM sterrertjes komt gooien) Achter de crypt fiends een aantal meatwagons (deseaseupgraded).

Ok als er ballista's/catapult's/meatwagons komen is het alles op die apparaten meteen kapot en weer terug. 8 van de 10 keer loopt het hele leger van de tegenstander naar de donder en dan snel counterrushen. Klaar.

Ik ben hier zelf ook geen fan van, maar ja als een ghoul/dreadlord rush mislukt moet je toch wat met undead :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Nee, en dat moet ook vrij gemakkelijk te voorkomen zijn lijkt me. In bijv. counter-strike kan je niet echt controlleren of de muis-cursor wordt bestuurd door een cheat-prog of een menselijke speler. Maar zoiets als hierboven staat lijkt me toch zeer makkelijk te voorkomen aangezien hier dingen gebeuren die gewoon niet kunnen volgens de regels van het spel en dat kan gecontroleerd worden door alle computers die meespelen. Alleen dingen zoals maphacks lijken me lastiger om tegen te gaan.

Maar veel mensen roepen ook veel te snel dat er gecheat wordt. Zelf ik werd vandaa voor cheater uitgemaakt terwijl ik niet echt goed ben, enige wat ik had was een hero met een vamparic auro waardoor ie wat lastig dood ging :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
  • Laatst online: 08:29
Ik speelde vandaag een random 3vs3 game. 2 van de tegenstanders leavde op het begin. De vijdand die over bleef (hij was lvl 11). Bestuurde in zijn 1tje alle 3 de legers (dus inclusief opbouwen van basis enz) en kwam binnen 5 minuten aanvallen met een gigantisch leger dat hij met veel gemak bestuurde.

We werden echt letterlijk van de kaart geveegd :o

Of hij was een cheater...of hij was gewoon micro god :P

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Vandaag ben ik weer gaan LAN-en, en toen pitte Undead ons echt helemaal. Maar we vervelden ons zo erg dat m'n buddy al z'n geld + hout aan mij gaf, en daarna met onze twee hero's in te bouwen met torrentjes (Orc >:)). Vervoglens had ik iets van 60 torrentjes om me heen. Ongeveer half uur later kwamen ze niet meer updagen, onze hero's. Inmiddels Lvl. 9 & 10 namen een Shamaan mee, en pitten vervolgens (Strategisch) elke basis (3 Stuks). We hebben #%#$^@ gewonnen! :D

Ik ben zo slim geweest om de replay op te slaan (Geloof ik :X). Als je 'm wilt zien effe gillen. Trouwens, we hadden onze basis gemrged (Zoals wij 't noemen :P). Dus we bouwden met elkaar. Erg relaxed :).

Op een regenachtige Woensdag-middag is dit spel echt 1337. Vooral als je daarna onderuit gaat op de bank met Monkey Ball (Target })).

Ik ga ook een Warcraft III icon nemen! Hoe pak je die, gewon screenie maken en uitknippen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap iets niet van het spel. Als je tegen de computer speelt valt ie je al snel aan en is zn hero metteen level 7 ofzo terwijl als ik die monsters die in level vespreid zijn dood kom ik niet eens verder dan level 3 of 4 zo heb ik geen kans als ik tegen de computer speel maar als ik op battle.LAN speel tegen vrienden win ik vrij vaak (battle.NET kan ik niet op :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:00

PromWarMachine

Forsaken Archer

Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 01:17:
Ik snap iets niet van het spel. Als je tegen de computer speelt valt ie je al snel aan en is zn hero metteen level 7 ofzo terwijl als ik die monsters die in level vespreid zijn dood kom ik niet eens verder dan level 3 of 4 zo heb ik geen kans als ik tegen de computer speel maar als ik op battle.LAN speel tegen vrienden win ik vrij vaak (battle.NETBattle.net kan ik niet op :'( )
Dan ga je de legale versie halen in de winkel en ga je lekker oefenen! Als je level 5+ bent kun je de computer echt wel aan! Succes, zoals in dit topic te lezen valt is 'ie echt wel de moeite waard ;)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apocrypha schreef op 01 augustus 2002 @ 18:15:
[...]

Nee, de CD-Key staat op het boekje en de boekjes liggen achter de balie. Dus het lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat je CD-Key is gejat. Maar ookal is het wel zo, kan je zo een nieuwe krijgen.
Niet bij de FRS hoor, daar ligt het boekje gewoon al in het doosje. Ik kon zo de cd-key eraf lezen als ik er 1 nodig had.

Daaorm heb ik mijn exemplaar ook niet bij de frs gehaald. Strax loopt er zo'n matig figuur met jouw cd-key :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tip: www.gamewallpapers.com

wallpapers van boxart (alle 4 de rassen)

Undead heb ik inmiddels als wallpaper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Damn!

Check mijn stats. Alles zit op ongeveer 50% win/loss, behalve mijn arranged team games. Ligt dat dan aan mij of aan mijn partner(s)? :?

:P

http://www.battle.net/war...me=Mr.J&Gateway=Northrend

Dudes, ik zuig....

/edit:
Wat is trouwens de snelste manier op een 1vs1 game met een friend te starten? IK maak altijd een custom game aan en zorg dat de naam van die game bekend is bij de anderen zodat die na een 1/2 minuutje daarop connecten.

Maar 't moet toch wel sneller kunnen lijkt mij?

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Ik denk dat ik het dit weekend maar weer een ga proberen. Na 7 keer op rij verloren te hebben was de lol er een eind af, maar nadat ik dit topic weer eens heb doorgelezen begint het toch wel te kriebelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
MrJ schreef op 02 augustus 2002 @ 08:07:
/edit:
Wat is trouwens de snelste manier op een 1vs1 game met een friend te starten? IK maak altijd een custom game aan en zorg dat de naam van die game bekend is bij de anderen zodat die na een 1/2 minuutje daarop connecten.

Hoezo 1/2 minuutjes ? Kan toch ook binnen een paar seconden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

1/2 = 0,5... :)

maar goed, er is geen andere manier dus? R muisklik op friend en dan start game zou wel mooi zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Ow, bedoel je 30 seconden :D sorry :)
Ik ben van plan om een groot deel van mn zaterdag aan Warcraft te besteden, dus wie heeft er zin om meerdere battles te spelen? Lijkt me wel cool om een beetje goed samen te leren werken met iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 23:23:
Over dat cheaten ..

Dit kan op een Niet melee map (of te wel een ge-edite map)\
een niet standaart map van blizzard, dan kan je codes gebruiken..

in dit geval: "whosyourdaddy" (ik vond deze cheat op blizzard.com en je units zijn dan invincible en je slaat alles met een klap kapot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Alleen nog Blizzard mappen spelen dus... Jammer zeg :(

[offtopic]
Check dit:
http://www.dree.nl/outside/tweakers/got.jpg
Hier heb ik wel erg vaak last van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaded schreef op 02 augustus 2002 @ 09:26:

[offtopic]
Check dit:
dat kleuren wegvallen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaded schreef op 02 augustus 2002 @ 09:26:

[offtopic]
Check dit:
vreemd, als je dit alleen op GoT hebt dan is het uiteraard een bug van het nieuwe forum ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Wil niemand de replay? I gooi 'm zo op het net hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Ik heb het inderdaad alleen op GoT ja, en dan ongeveer 10% van de keren dat er een nieuwe pagina opkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromWarMachine schreef op 02 augustus 2002 @ 01:21:
[...]

Dan ga je de legale versie halen in de winkel en ga je lekker oefenen! Als je level 5+ bent kun je de computer echt wel aan! Succes, zoals in dit topic te lezen valt is 'ie echt wel de moeite waard ;)
Kopen was ik ook van plan maar de Bart Smit hier in de buurt heeft geen warcrafts meer dus maar w88 totdat ze het volgende week donderdag wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me wil wel en leuke match spelen vanavond..
me naam op bnet is Nosferatu[NL]

zonder nl kon niet :(

of stuur een icq berichie als je zin hebt om mee te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 10:38:
/me wil wel en leuke match spelen vanavond..
me naam op bnet is Nosferatu[NL]

zonder nl kon niet :(

of stuur een icq berichie als je zin hebt om mee te spelen
vanavond alweer feest, ff w88 dus :)

are u so eager to die? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

MrJ schreef op 02 augustus 2002 @ 08:07:
/edit:

Je maakt een custom game aan, dan whisper je naar je vriend de naam van je game (of je spreekt het al vantevoren af), hij gaat naar custom game, typt de naam van je game in, en klaar. Duurt max 10 sex. :)

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 10:42:
[...]
vanavond alweer feest, ff w88 dus :)

are u so eager to die? >:)
hey ik ben om 12:00 precies op battle.net in chatchannel NLD-1
kom je ook? voeg me maar toe naam is: bajo4life
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 11:35:
[...]

hey ik ben om 12:00 precies op battle.net in chatchannel NLD-1
kom je ook? voeg me maar toe naam is: bajo4life
:)
'gij ook' ? >:)

nee, vanmiddag heb ik een reeds een 'afpspraakje' en vanavond overgens ook

morgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 11:37:
[...]
'gij ook' ? >:)

nee, vanmiddag heb ik een reeds een 'afpspraakje' en vanavond overgens ook

morgen ;)
sorry morgen ben ik weg zondag avond pas weer terug, is dat ook goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Shock3r schreef op 02 augustus 2002 @ 10:09:
Wil niemand de replay? I gooi 'm zo op het net hoor :P
Post de link maar ik ben wel benieuwd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

best leuk die world editor ik ben er ff mee aan het experimenteren :9~ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 11:43:
[...]
sorry morgen ben ik weg zondag avond pas weer terug, is dat ook goed?
ja joh, niet zo haastig, het komt er heus wel van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
Zo vandaag 4 verloren en 0 gewonnen. Hielko en ik zijn bezig met een potje. En ja hoor ik heb weer 1 van mijn gebouwen verstopt. Ze zijn nu al 10 min aan het zoeken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Ja, ik geloof niet dat ze het echt kunnen waarderen }>.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Vandaag al weer een wedstrijd verloren wat is dat toch. Voor de vakantie zat ik dik boven de 80% nu speel ik veel minder :'(

http://www.battle.net/war...itmanus&Gateway=Northrend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
Hielko schreef op 02 augustus 2002 @ 16:54:
Ja, ik geloof niet dat ze het echt kunnen waarderen }>.
Hehe eindelijk, vanavond nog een potje Hielko?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Ja, is goed: hoe laat? (We moeten toch een keer kunnen winnen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Met de NE gebouwen verstoppen is idd errug irritant ja!

* MrJ doet het toch ook wel eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 17:39
Grrr .. Was net potje aan het spele aan de winnende hand staat er opeens midden in beeld . Disconnect.

Ik half flippen want had zeer goed basis en units al klaar staan om aan te vallen :'(

:(

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Timocos schreef op 02 augustus 2002 @ 21:58:
Grrr .. Was net potje aan het spele aan de winnende hand staat er opeens midden in beeld . Disconnect.

Ik half flippen want had zeer goed basis en units al klaar staan om aan te vallen :'(

:(
in heb begin was de europe-gateway redelijk klote.
dus had ik van de 9 losses, 7 disconnect waarvan ik die 7 gewoon aan het winnen was.

gelukkig nu nergens meer last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rody schreef op 02 augustus 2002 @ 22:14:
[...]

in heb begin was de europe-gateway redelijk klote.
dus had ik van de 9 losses, 7 disconnect waarvan ik die 7 gewoon aan het winnen was.

gelukkig nu nergens meer last van
idd, ik ook niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..] SNIP URL [..]
<FONT COLOR=blue>ADMIN BREAK
Dit is illegaal en dit is spam... ook nog eens over vele topics verspreid. Je krijgt hier een Officiële Waarschuwing voor. Je mag vanaf nu op je tellen gaan passen. Check je mail. </FONT>

[ Voor 0% gewijzigd door Jordi op 03-08-2002 21:43 . Reden: Admin break ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook al? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

[OT]irritant gozertje die dikkie[OT]

me staat op de random 2v2 ladder :P.. eindelijk :)... 958 maar dat veranderd iedere sec dus morgen zal ik er wel weer af liggen... :)... iemand nog een leuke human strat voor me ? ik denk dat ik eens human ga :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
Soullie schreef op 03 augustus 2002 @ 21:47:

me staat op de random 2v2 ladder :P.. eindelijk :)... 958 maar dat veranderd iedere sec dus morgen zal ik er wel weer af liggen... :)... iemand nog een leuke human strat voor me ? ik denk dat ik eens human ga :P
Hmmm, misschien die ene strat die reverend rev3rend tegen hem kreeg.
Naast je vijand bouwen en dan aanvallen met militia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
* Hielko heeft nog wel een leuke human strat.

Ik zal hieronder mijn strat globlaal neerzetten, ik neem aan dat je snapt dat je voldoende recources moet halen, expanden etc.

* Bouw barracks
* Bouw Altar
* Bouw 4/5 foutmen
* Bouw Mountainking
* Hiermee kan je gaan creephunten en tevens een vroege rush goed mee afslaan is mijn ervaring
* Nu stap ik over naar 100% rifleman
* Ondertussen heb ik een lumbermill en een blacksmith (alle rifle dingen upgraden, maar niet te snel anders kan je weer minder units bouwen)
* Met het leger wat je ondertussen kan je prima creephunten en als je een tegenstander tegenkomt onderweg kan je deze ook meestal wel een kopje kleiner maken.
* Later in het spel kan je wat priests in de mix gooien en een 2 hero ed
* O, ja het is handig om altijd 2 barracks te hebben en minimaal 2 goudmijnen (behalve helemaal in het begin van het spel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Soullie schreef op 03 augustus 2002 @ 21:47:

random ladder sucked. Altijd van die noob ally's en mensen die weggaan.
Arranged team, daar liggen de uitdagingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Shade schreef op 03 augustus 2002 @ 22:36:
[...]

Zelfde geldt voor je tegenstanders, en op hogere levels heb je lang niet zoveel kans dat mensen zomaar vertrekken ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
Echt supervet gewoon dit spel.
Heb eergisteren de single player campagne uitgespeeld.
Niet te geloven hoe mooi, vooral ook die filmpjes. :P

Lijkt me een waardige opvolger van starcraft om online te spelen en ga het daarom ook maar kopen.!!
Kan ik tenminste samen met die gast waarmee ik sc speelde verder de bnet servers onveilig maken. Tenminste als we niet de hele tijd disconnected worden. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:27
Ik heb WinXP en bij mij krijg ik altijd na een tijdje een error.
Hebben hier meer mensen last van. Het heeft iets met IRQ's te maken geloof ik (blauw scherm in WinXP (als je het vaker krijgt adviseert hij je om opnieuw te installeren))
Ik heb 2 diskdrives, 2 cd-drives (1 dvd (primair)), 2 HDD's (elk 20 GB). Op zich zou het kunnen dat het aan die 2 FDD's ligt, maar dat vind ik nogal raar.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

__00__ schreef op 04 augustus 2002 @ 00:34:
Ik heb WinXP en bij mij krijg ik altijd na een tijdje een error.
Hebben hier meer mensen last van. Het heeft iets met IRQ's te maken geloof ik (blauw scherm in WinXP (als je het vaker krijgt adviseert hij je om opnieuw te installeren))
Ik heb 2 diskdrives, 2 cd-drives (1 dvd (primair)), 2 HDD's (elk 20 GB). Op zich zou het kunnen dat het aan die 2 FDD's ligt, maar dat vind ik nogal raar.
irq's zijn niet alleen je drives, maar alles wat er in je systeem aan hardware zit.

wat zou kunnen (heb ik ooit eens gehad) PCI Soundcard wou dezelfde irq als mijn PCI network kaart

dat gaf heel veel elende toen....
kijk in je device manager, dan kom je er wel achter of je conflicten hebt.

heb je btw laatste tijd iets nieuws erbij gepropt? (dan zou ik daar als eerste gaan zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Tha_Freak schreef op 03 augustus 2002 @ 22:03:
[...]

Hmmm, misschien die ene strat die reverend rev3rend tegen hem kreeg.
Naast je vijand bouwen en dan aanvallen met militia.
Hmmm dat is een rush strat. die heb ik idd gelezen.. iemand nog een andere ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
hier een human strat. ik heb hiermee tot lvl 8 gehaald en een human icoontje :Y)

- bouw baracks (6 footmen bouwen)
- en farm nog een farm
- altar (archmade)
- blacksmith en je footmens upgraden. Onder tussen ben je aan het creep hunten met je hero en army
- je gaat nu over op knights, laat je footmens lekker doodgaan (minimaal 6 knights, 8 de voorkeur)
- minimaal 4 priests, helemaal upgraded. op autoheal zetten
- minimaal 4 sorceres, helemaal geupgraded. op auto slow zetten.
Nou je archmade met z'n mana-aura zorgt voor mana voor de priests en sorceres en Paladin (2de hero)
Dan kan je nog over gaan op vogels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Soullie schreef op 04 augustus 2002 @ 09:57:
[...]

Hmmm dat is een rush strat. die heb ik idd gelezen.. iemand nog een andere ?
Zag een keer een gozer met orc die bouwde van die torens naast mijn basis en daar achter een heel klein army. Telkens voordat ik bij zijn army was, was mijn army al half dood :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
HitmanWVU schreef op 04 augustus 2002 @ 11:56:
[...]

Zag een keer een gozer met orc die bouwde van die torens naast mijn basis en daar achter een heel klein army. Telkens voordat ik bij zijn army was, was mijn army al half dood :(
gister had ik met arranged teams ook zo 1. Zijn van die n00bs denken dat het nog werkt :+

Komen ze met 1 hero en 2 grunts ofzo naar je basis, en nog 3 peons erbij.
Alleem dat heb je zo gekilled als je al wat ventjes hebt staan B)
Nou die gasten verloren dus heel snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

Superrush

Ook een goede strat is met de humans, meteen met je pesants (ondertussen militia's ) naar de andere toe daar een hoofd gebouw maken en afmaken

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
Rody schreef op 04 augustus 2002 @ 12:08:
[...]

gister had ik met arranged teams ook zo 1. Zijn van die n00bs denken dat het nog werkt :+

Komen ze met 1 hero en 2 grunts ofzo naar je basis, en nog 3 peons erbij.
Alleem dat heb je zo gekilled als je al wat ventjes hebt staan B)
Nou die gasten verloren dus heel snel :)
Als je niet om je basis verkent dan kan je niet veel beginnen tegen een goede tower rusher.

Maar met 2vs2 lijkt het met nutteloos om te towerrushen. Want als je rusht dan heb je gelijk een achterstand omdat je Build order heel raar is dan. Dus dan kan de andere speler makkelijk de kamp van de tower rusher aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Ik vind rushen trouwens errug vervelend. Ik speel nl. NE en dan moet je je opbouw van je basis onderbreken door je trees te 'uprooten' (= werkwoord?) om die aanval af te slaan.

Maar goed, als in een 3vs3 game de anderen willen rushen, doe ik wel mee (alleen huntresses), het is alleen niet echt leuk en misschien zelfs een beetje laf als 't ware...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaaargh, ik kan maar niet level 4 van de Orcs halen (15000 hout hakken): ik word steeds maar in de pan gehakt door die verrekte Night Elves! Wie helpt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

- Meteen goudmijn bovenin claimen.
- NE basisen slachten (3000lumber)
- sub missie mbt die beerachtigen --> schredders claimen --> 200 lumber per keer

Vergeet niet met een handel wolfriders en spear trollen aanvallen af te slaan.

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Schredders roelen! 500 lumber per keer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
HitmanWVU schreef op 04 augustus 2002 @ 23:37:
eeeuh 200 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HitmanWVU schreef op 04 augustus 2002 @ 23:37:
Nou niet gaan overdrijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:00

PromWarMachine

Forsaken Archer

Tha_Freak schreef op 03 augustus 2002 @ 23:41:
Echt supervet gewoon dit spel.
Heb eergisteren de single player campagne uitgespeeld.
Niet te geloven hoe mooi, vooral ook die filmpjes. :P

Lijkt me een waardige opvolger foei! van starcraft om online te spelen en ga het daarom ook maar kopen.!!
Kan ik tenminste samen met die gast waarmee ik sc speelde verder de bnet servers onveilig maken. Tenminste als we niet de hele tijd disconnected worden. |:(
ho ho, hier moet ik echt ingrijpen

StarCraft zal geen opvolger kennen ;) StarCraft was geweldig en is geweldig, WarCraft III is een mooie bijkomstigheid, geen opvolger! StarCraft blijft!! :Y)

Dat je hem gaat kopen is natuurlijk een goede zaak ;)
Shade schreef op 03 augustus 2002 @ 22:36:
[...]

Nee, Arranged team 4on4 gaat vervelen als je al een maand (vandaag precies een maand geleden lag 'ie in de winkels ;))#1 staat hoor :P
Sorry Rev3rend :+ Er zijn ook amper games enzo :/

Random ladder heb ik meerdere malen 2v3 gewonnen en 1x 1v3 :o Bij arranged team een keer 2v4 verloren |:(
Teamwork is het keyword. Goede afspraken over wie wat doet en niet daarvan afwijken. Als er 2 mensen archers gaan, moet de derde niet voor bijvoorbeeld rifles of headhunters gaan.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Laatst online: 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Ik word een beetje moe van die random ladder games. Prima dat ze gaan zoeken voor je. Wat ik alleen niet begrijp dat ze dan een lvl 7 en een lvl 9 bij elkaaar zetten en mij (level 6) samen met een lvl 4 zet die dan samen met de lvl 9 en mij met de lvl 7. Dan is het het eerlijkst denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

zo slim is die server niet O-)

Weet jij al?

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.