Ja, je hebt helemaal gelijk. Er bestaat geen 1 spel dat zoveel exemplaren verkocht heeft in zo'n korte tijd. Er is geen 1 reviewer die het spel afkraakt. Ja, en jij gaat ff zeggen dat je het spel kut vindt en dat je dan ook gelijk hebt FOCK YOU.Op zondag 28 juli 2002 21:36 schreef Wrumba het volgende:
Ik vind het echt een PRUTSPEL... helemaal voor het Blizard team... Had veel meer verwacht zeker na de klasiekers DIABLO en STARCRAFT... WC3 is veeel ste beperkt het had veel uitgebreider mogen zijn... grafisch is het Mwa... niet echt spectaculair
muwhaha!Op zondag 28 juli 2002 21:36 schreef Wrumba het volgende:
Ik vind het echt een PRUTSPEL... helemaal voor het Blizard team... Had veel meer verwacht zeker na de klasiekers DIABLO en STARCRAFT... WC3 is veeel ste beperkt het had veel uitgebreider mogen zijn... grafisch is het Mwa... niet echt spectaculair
'k Heb altijd dikke lol om gasten als jij. Volgens mij heb je 5 games op rij verloren en geeft daarom de schuld maar aan de game, in plaats van eerst bij jezelf ten rade te gaan

Ik heb een nogal irritant probleem.
Ben ik net lekker bezig. Knalt mijn pc eruit en start hij gewoon opnieuw op....
Hoe los ik dat op?
Ben ik net lekker bezig. Knalt mijn pc eruit en start hij gewoon opnieuw op....
Hoe los ik dat op?
Ik heb sinds een paar dagen nu Wacraft 3 en ik moet zeggen dat het prima bevalt. Maar ik heb ff 2 vraagjes 
(1) Hoeveel campaigns zijn er en hoevel levels hebben die per stuk?
(2) Kan je de naam van je profile veranderen? (ik kan wel een nieuwe maken maar dan moet ik opnieuw beginnen
)
(2) Kan je de naam van je profile veranderen? (ik kan wel een nieuwe maken maar dan moet ik opnieuw beginnen
1) 5 campaigns (inclusief prelude) Met elk 8 levelsOp maandag 29 juli 2002 00:04 schreef urf het volgende:
Ik heb sinds een paar dagen nu Wacraft 3 en ik moet zeggen dat het prima bevalt. Maar ik heb ff 2 vraagjes
(2) Kan je de naam van je profile veranderen? (ik kan wel een nieuwe maken maar dan moet ik opnieuw beginnen)
2)
Ik heb ff gekeken..als je het bestand Campaigns.w3p opent kan je daarin heel makkelijk je username veranderen..
Op eigen risico dus..ik heb het nog niet geprobeerd[Campaign]
Tutorial=-3458764513820540925
Human=-1152921504606842881
Undead=-6917529027641080833
Orc=-6917529027641079809
NightElf=-6917529027641081601
PlayerName=Fr3aKER
ShowScreen=2
TutorialCleared=1
Difficulty=2
[NOTE TO HACKERS -- Changing this file may be hazardous to your progress]
Magic=-1736139756
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Verwijderd
Ozo.Op zondag 28 juli 2002 21:36 schreef Wrumba het volgende:
Voor elk ras 1 campaign neem ik aan? Ik zit nu met human volgens mij al in level 9Op maandag 29 juli 2002 01:11 schreef Fr3aKER het volgende:
[..]
1) 5 campaigns (inclusief prelude) Met elk 8 levels
2)
Ik heb ff gekeken..als je het bestand Campaigns.w3p opent kan je daarin heel makkelijk je username veranderen..
[..]
Op eigen risico dus..ik heb het nog niet geprobeerd

Ik laat het wel ff zitten denk ik[Campaign]
Tutorial=-3458764513820540925
Human=-1152921504606842881
Undead=-6917529027641080833
Orc=-6917529027641079809
NightElf=-6917529027641081601
PlayerName=Fr3aKER
ShowScreen=2
TutorialCleared=1
Difficulty=2
[NOTE TO HACKERS -- Changing this file may be hazardous to your progress]
Magic=-1736139756
En ze ziet er ook nog liev uitOp zondag 28 juli 2002 13:16 schreef PromWarMachine het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk POTM! Starfall is de beste spell van het hele spel imoDirect gevolgt door Blizzard, van de human Archmage.
Verwijderd
De passwords van Battle.net zijn gestolen, waardoor spelers items of experience points van anderen kunnen jatten. 
of heb ik 3 maand onder een steen in zuid frankrijk gelegen?

Jup je hebt 3 maanden onder een steen gelegenOp maandag 29 juli 2002 01:49 schreef MasterOverdrive het volgende:
De passwords van Battle.net zijn gestolen, waardoor spelers items of experience points van anderen kunnen jatten.
Items verlies je zowieso nadat een potje afgelopen is en Exp jatten?
Maaruh misschien heb je het over diablo 2 ?
*bump* ik met mijn schele kop zag niet dat dit topic er wel nog was 
Je verliest XP points als je boven lvl 11 bent met WC3 en 1 week lang niet speelt... (meen ik ergens gelezen te hebben)

Je verliest XP points als je boven lvl 11 bent met WC3 en 1 week lang niet speelt... (meen ik ergens gelezen te hebben)
Druid of the claw bouwen en met je units mee sturen.. lvlen met een demon hunter en een starfall hero... dan zo snel mogelijk naar lvl 6
of gewoon huntress rush...
Verwijderd
starfall hero? bedoel je priestess of the moon? k, maar waarom een druid of the claw met je units meesturen?? kan beter met je hero lopen en creepen toch?enne 2e goldmine?? nodig of gewoon snel rushen zodat je niet eens aan een 2e goldmine toekomt?Soullie schreef op 30 juli 2002 @ 21:59:
[...]
Druid of the claw bouwen en met je units mee sturen.. lvlen met een demon hunter en een starfall hero... dan zo snel mogelijk naar lvl 6
of gewoon huntress rush...
druid of the claw heeft zown ROAR powerup... worden je nuits veel sterker....
ligt er aan als je een snelle rush wilt geen 2de mine maar s'nachts meteen naar de base... moet je wel meteen winnen of je bent dood
wat ook leuk werkt is iemand zijn peon's killen en dan weg TP'en... meestal is de ander toch creepen en voor peons krijgt je hero ook xp...
ligt er aan als je een snelle rush wilt geen 2de mine maar s'nachts meteen naar de base... moet je wel meteen winnen of je bent dood
wat ook leuk werkt is iemand zijn peon's killen en dan weg TP'en... meestal is de ander toch creepen en voor peons krijgt je hero ook xp...
Verwijderd
snachts zijn de nightelfes onzichtbaar toch ofzoSoullie schreef op 30 juli 2002 @ 22:23:
.................maar s'nachts meteen naar de base... moet je wel meteen winnen of je bent dood.........

s'nachts slapen alle creeps en verlies je geen units
Verwijderd
alleen als ze stilstaan jasVerwijderd schreef op 30 juli 2002 @ 22:36:
[...]
snachts zijn de nightelfes onzichtbaar toch ofzomoeeee, ik ga lekker
Ik vind Keeper of the grove zeker in het begin beter dan de priestress of the moon. De Keeoper is gewoon de enige hero waar je alle 4 de abilities gebruikt. Verder is starfal wel het heerschendsdPromWarMachine schreef op 28 juli 2002 @ 13:16:
[...]
Dat is natuurlijk POTM! Starfall is de beste spell van het hele spel imoDirect gevolgt door Blizzard, van de human Archmage.
OMG!
Ik heb me gisteren kapot gelachen toen ik tegen een Belg moest!
Zijn basis zag er grofgezegd zo uit :
* = boom
X = basis
. = defence (zigurnauts)
Wat had die knuppel nou gedaan:
Een zeer sterke defence bovenin neergezet, waar hij een attack verwachte, maar door te fanatiek hout te kappen, had die op een gg moment als het ware zijn achterdeur opengezet!
Met als resultaat dat ik zonder moeite zijn hele basis kon slopen!
Jaja, bobbythekitten.jpg, maar ik vond hem wel leuk!!!
Ik heb me gisteren kapot gelachen toen ik tegen een Belg moest!
Zijn basis zag er grofgezegd zo uit :
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| ________________________________ ............ ............ *** XXX **** ** XXXX *** ********** ********* |
* = boom
X = basis
. = defence (zigurnauts)
Wat had die knuppel nou gedaan:
Een zeer sterke defence bovenin neergezet, waar hij een attack verwachte, maar door te fanatiek hout te kappen, had die op een gg moment als het ware zijn achterdeur opengezet!
Met als resultaat dat ik zonder moeite zijn hele basis kon slopen!
Jaja, bobbythekitten.jpg, maar ik vond hem wel leuk!!!
Godfather Bodybuilding topic reeks
Ik voel me op het moment echt een supern00b 
Ik heb de laatste 7 battles ofzo allemaal verloren.
Ik heb dan ook meteen geen zin meer...
Ik heb de laatste 7 battles ofzo allemaal verloren.
Ik heb dan ook meteen geen zin meer...
Nou, dan vind ik de Demon Hunter wel beter hoorShagura schreef op 31 juli 2002 @ 10:04:
[...]Ik vind Keeper of the grove zeker in het begin beter dan de priestress of the moon. De Keeoper is gewoon de enige hero waar je alle 4 de abilities gebruikt. Verder is starfal wel het heerschendsd
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
ja dat is het nadeel als je niet oplet hakken ze he hele def weg
kan ook gewoon met een catapult btw...
zigurats zijn alleen maar sterk als je er een stuk of 6 hebt ... 1tje stelt niet veel voor
zigurats zijn alleen maar sterk als je er een stuk of 6 hebt ... 1tje stelt niet veel voor
Hebben de Undead nog wat coole hero's ? Ik krijg een beetje het idee dat die niet zoveel voorstellen.
Yep, true.Soullie schreef op 31 juli 2002 @ 11:14:
ja dat is het nadeel als je niet oplet hakken ze he hele def weg
Maar een catapult merken ze. En nu liet ik hem rustig zijn eigen defence slopen.
En had zeker een stuk of 12 zigurats bovenaan staan.
Het bouwen van zoveel defense heeft imo toch weinig nut. Je moet expanden en meestal worden je expansions eerst aangevallen en als je de map controleerd kan je rustig afstandswapens bouwen ed om de hoofdbasis te slopen.
Verwijderd
ik laatst, ik speelde nightelf ook tegen een undead enne gaatie gast ook stuk of 20 ziggarutz neerzetten voor zijn base, ik had al een hero lvl 5 en ik kwam die gast tegen zijn hero was nog maar lvl 1 , dus sloopte ik hem meteen met mijn keeper o the groove en mijn huntresses, maar nu komt het toch verloor ik want al mijn units gingen kapot aan die vervloekte ziggarots!!
aaarg!! weet iemand wat je er tegen kan doen met nightelfes tegen die ziggeverrots!, zo irritant is dat.

Die ziggarats lekker laten staan, een paar siege wapens bouwen en alles rustig slopen zonder dat die dingen iets terug kunnen doen.
balista's..............Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 11:37:
ik laatst, ik speelde nightelf ook tegen een undead enne gaatie gast ook stuk of 20 ziggarutz neerzetten voor zijn base, ik had al een hero lvl 5 en ik kwam die gast tegen zijn hero was nog maar lvl 1 , dus sloopte ik hem meteen met mijn keeper o the groove en mijn huntresses, maar nu komt het toch verloor ik want al mijn units gingen kapot aan die vervloekte ziggarots!!aaarg!! weet iemand wat je er tegen kan doen met nightelfes tegen die ziggeverrots!, zo irritant is dat.
's nachts aanvallen en zodra ze schieten onzichtbaar worden ofzo. Dan vliegen die stralen naar de grond en zijn ze mis. Wel een beetje brakke tactiek, maar ja, je moet wat he.
Ja dit is het beste... eerst alle expansions zoeken van hem... die slopen en dan wachten tot zijn gold op is... meestal quiten ze dan vanzelf maar doen ze dat niet heb jij alle tijd om rustig te minen en je leger optimaal te maken... dan een stuk of 4 catapult dingen en attacken maar.... dan heeft hij 2 keuzes...Hielko schreef op 31 juli 2002 @ 11:44:
Die ziggarats lekker laten staan, een paar siege wapens bouwen en alles rustig slopen zonder dat die dingen iets terug kunnen doen.
1) Hij doet niets en verliest zodra je de laatste zigurat sloopt
2) hij valt je catapults aan... dan versla je zijn leger en dan ga je naar punt 1
Verwijderd
ah das een goede tip! ik gebruik die catapults nooit vond ze niet zo erg goed (ik maak liever huntresses voor dat geld), toch maar eens proberen, bedanktSoullie schreef op 31 juli 2002 @ 12:03:
[...]
Ja dit is het beste... eerst alle expansions zoeken van hem... die slopen en dan wachten tot zijn gold op is... meestal quiten ze dan vanzelf maar doen ze dat niet heb jij alle tijd om rustig te minen en je leger optimaal te maken... dan een stuk of 4 catapult dingen en attacken maar.... dan heeft hij 2 keuzes...
1) Hij doet niets en verliest zodra je de laatste zigurat sloopt
2) hij valt je catapults aan... dan versla je zijn leger en dan ga je naar punt 1
hmm zo te zien heb ik als nOOb toch nog heel wat te doen voordat ik het inet opga om mezelf te laten crushen
Deze plek is te koop.
Hehe, aldoende leert men...KeeZ schreef op 31 juli 2002 @ 12:18:
hmm zo te zien heb ik als nOOb toch nog heel wat te doen voordat ik het inet opga om mezelf te laten crushen
Ben toch maar van plan om hem te gaan kopen , alleen voor de multiplayer want heb Single player al uitgespeeld ...
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Verwijderd
hmmm.. ik heb ghosts rond wandelen bij mijn defence.. zou het dan ook werkenJaded schreef op 31 juli 2002 @ 11:47:
's nachts aanvallen en zodra ze schieten onzichtbaar worden ofzo. Dan vliegen die stralen naar de grond en zijn ze mis. Wel een beetje brakke tactiek, maar ja, je moet wat he.
Verwijderd
katapults/meatwagons/balista's rulen echt.. steamtanks daar in tegen? dwarven attilery heeft te weinig hitpoints.....Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 12:13:
[...]
ah das een goede tip! ik gebruik die catapults nooit vond ze niet zo erg goed (ik maak liever huntresses voor dat geld), toch maar eens proberen, bedankt
ik bouw meestal 12 katapults.. binnen no time met 2 aanvals groepen over een basis heen..... (ow en 1 groepje appart houden..... afgekeken in de film braveheart
steam tanks zijn erg sterkVerwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 12:34:
[...]
katapults/meatwagons/balista's rulen echt.. steamtanks daar in tegen? dwarven attilery heeft te weinig hitpoints.....
ik bouw meestal 12 katapults.. binnen no time met 2 aanvals groepen over een basis heen..... (ow en 1 groepje appart houden..... afgekeken in de film braveheart)
namelijk heel moeilijk kapot te krijgen met normale ventjes.
Meestal zijn teams tank in combinatie leuk. je neemt de archmade level6
je zorgt dat je allie achter in de nmy base komt. met een shade, druid of the talon
en dan teleport en je kan zo de base wegvegen
Verwijderd
ow 1 hero en heleboel catapults maken, catapult rush!Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 12:34:
[...]
katapults/meatwagons/balista's rulen echt.. steamtanks daar in tegen? dwarven attilery heeft te weinig hitpoints.....
ik bouw meestal 12 katapults.. binnen no time met 2 aanvals groepen over een basis heen..... (ow en 1 groepje appart houden..... afgekeken in de film braveheart)
werkt dat denk je? een groep catapulten doet imo niet veel tegen een paar huntresses als die dichtbij staan....Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 13:02:
[...]
ow 1 hero en heleboel catapults maken, catapult rush!gewoon helemaal geen huntresses maken hehe
Verwijderd
nee maar als je tegen een undead speler speelt die veeeel ziggaruts heeft misschien wel, ga ff proberen vanavondMrJ schreef op 31 juli 2002 @ 13:06:
[...]
werkt dat denk je? een groep catapulten doet imo niet veel tegen een paar huntresses als die dichtbij staan....
Verwijderd
zowiezo, je moet ook melee ventjes blijven bouwen, anders houden die catapulten het niet lang uit.Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 13:12:
[...]
nee maar als je tegen een undead speler speelt die veeeel ziggaruts heeft misschien wel, ga ff proberen vanavond
een Ancient protector rush is btw ook leuk....je moet er wel een hoop tijd voor hebben
Verwijderd
ja is leuk maar ze zijn traag....maar je kunt er wat aan doen, er schijnt een upgrade te zijn om al je ancients harder te kunnen laten lopenVerwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 14:08:
[...]
zowiezo, je moet ook melee ventjes blijven bouwen, anders houden die catapulten het niet lang uit.
een Ancient protector rush is btw ook leuk....je moet er wel een hoop tijd voor hebben
Verwijderd
Net speelde ik tegen een irritante gast 
Bouwd ie tig torens en maar een handvol soldaten, gaat ie mijn soldaten aanvallen, trekt ie zich terug achter de linies waar die torens staan, dus mijn soldaten gaan achter de zijne aan en zodoende worden mijn soldaten afgeslacht, kon ze steeds net op tijd terug trekken maar dit is wel een heeeele irri techniek zeg
Ik bouwde van die balista's om zijn toren te vernielen maar hij viel ze steeds met zijn soldaten aan en hij had 5 van die catapults, ik had het misschien kunnen winnen maar ik had daar geen zin in dus ik zei de klere voor je en was weg
Wat zijn sommige mensen toch ongelooflijk irritant zeg
Bouwd ie tig torens en maar een handvol soldaten, gaat ie mijn soldaten aanvallen, trekt ie zich terug achter de linies waar die torens staan, dus mijn soldaten gaan achter de zijne aan en zodoende worden mijn soldaten afgeslacht, kon ze steeds net op tijd terug trekken maar dit is wel een heeeele irri techniek zeg
Ik bouwde van die balista's om zijn toren te vernielen maar hij viel ze steeds met zijn soldaten aan en hij had 5 van die catapults, ik had het misschien kunnen winnen maar ik had daar geen zin in dus ik zei de klere voor je en was weg
hmmm ooit gehoort van een andere instelling van je mannetjes ?? zelfs een nOOb als * KeeZ weet dat nog...Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 14:36:
Deze plek is te koop.
Verwijderd
Ja, je kan ze zo instellen dat ze niet reageren op aanvallen 
Weet ik ook wel, maar ik had gewoon geen zin in dat gedonder, hij valt 5 sec aan, en rent dan weer weg, in de hoop dat mijn mannen er achter aan komen, ik bouwde van die balista's maar hij had al aardig wat catapults, dus die werden zo weggevaagd, en als ik met die mannen die catapult's aan ging vallen schoten die toren weer op me.
Weet ik ook wel, maar ik had gewoon geen zin in dat gedonder, hij valt 5 sec aan, en rent dan weer weg, in de hoop dat mijn mannen er achter aan komen, ik bouwde van die balista's maar hij had al aardig wat catapults, dus die werden zo weggevaagd, en als ik met die mannen die catapult's aan ging vallen schoten die toren weer op me.
Verwijderd
hehe lol ik deed pas een irritant potje 2vs 2 enne ineens gaat me maat weg, balen dus was het ik tegen 2 duitsers ik was nightelf enne opeens met ze 2en rushen en weer weg dus ik had heeel weinig over en weinig kans om te winnen dus als laatste hoop deed ik een trucje wat hier tijdje terug gestaan heeft:Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 14:36:
ik tiepte: has left the game
hehe zodat ze denken dat ik weg ben en ze het opgeven
maare ze trapten er niet in dus ik had 2 ancients protectors gebouwd snel en
ze verspreid in het veld tussen bomen gezet met eat tree zodat ze me niet zagen
soo die duitsers werder een party pissig schelden joh en ik reageerde nix, na 3 uur hadden ze me pas gevonden hehe ik ging gewoon tevee kijken
wel grappig maar ben er nix mee opgeschoten wel een loss
joh ik had precies hetzelfde.Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 14:36:
ik lvl 8 NE
ij lvl 6 orc
bouwde hij de torens vlak bij m'n basis (lost temple)
heb wel gewonnen, 3 ballista's gemaakt, torens gesloopt, hij sloopte m'n base.
ik loop door naar m'n base, slacht z'n hero en de rest van z'n grunts. naar zijn basis en alles kapot maken
offtopic:
wat zijn dit nu weer voor lachjes.
Ontopic. Warcraft 3 is echt super leuk. Misschien dat ik vanavond ook maar eens mezelf laat afslachten op het internet.
<- ala Manaroth

Ontopic. Warcraft 3 is echt super leuk. Misschien dat ik vanavond ook maar eens mezelf laat afslachten op het internet.
Dwarven Steam Tanks rulen zwaar..Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 12:34:
[...]
Neem 4 of 5 steam tanks tegen 12 ziggurats en de steam tanks winnen het zo.. Zelfs als je frontaal gaat ja..
Moet je wel met alle 4 of 5 op een ziggurat per keer schieten... meteen kapoet
Humans zijn ph@t
Hoewel ik een dikke Night Elf fan ben speel ik de laatste tijd ook alleen maar met de Humans. Ik vind ze gewoon veel koeler (alleen ik verlies de laatste tijd alleen maarShade schreef op 31 juli 2002 @ 15:46:
[...]
Dwarven Steam Tanks rulen zwaar..
Neem 4 of 5 steam tanks tegen 12 ziggurats en de steam tanks winnen het zo.. Zelfs als je frontaal gaat ja..
Moet je wel met alle 4 of 5 op een ziggurat per keer schieten... meteen kapoet
Humans zijn ph@t

veel oefenen dan maarapocrypha schreef op 31 juli 2002 @ 17:04:
[...]
Hoewel ik een dikke Night Elf fan ben speel ik de laatste tijd ook alleen maar met de Humans. Ik vind ze gewoon veel koeler (alleen ik verlies de laatste tijd alleen maar). Maar idd de Humans zijn echt vettig.
Ik speel nu ook alleen maar humans. Op andere acct.
humans zijn erg sterk.
je kan een footmen rush doen, zijn goedkoop en kan je al snel bouwen.
rifleman rush is ook goed, zijn aleen beetje duur.
als je veel tijd hebt, 2 heroes, groep knights 6 stuks ofzo en daarachter priests voor de heal en sorceres erbij voor slow uit te delen
archmade hero is aan te bevelen met z'n mana aura en daarbij de paladin met z'n heal en armor aura
je kan een footmen rush doen, zijn goedkoop en kan je al snel bouwen.
rifleman rush is ook goed, zijn aleen beetje duur.
als je veel tijd hebt, 2 heroes, groep knights 6 stuks ofzo en daarachter priests voor de heal en sorceres erbij voor slow uit te delen
archmade hero is aan te bevelen met z'n mana aura en daarbij de paladin met z'n heal en armor aura
undead is nog erger als humans qua rush btw... je begint zelfs met 1 combat unit... kun je erg irritant mee zijn in het begin als je je tegenstander meteen vind... buildings die gebouwd worden aanvallen en peons killen enzow
... en ze kosten maar 140 een necro maar 170 en die kan 2 units maken... 3 units voor 170 gold...
Zo'nstarting ghoul mol je zo, behalve als NE dan..Soullie schreef op 31 juli 2002 @ 18:43:
undead is nog erger als humans qua rush btw... je begint zelfs met 1 combat unit... kun je erg irritant mee zijn in het begin als je je tegenstander meteen vind... buildings die gebouwd worden aanvallen en peons killen enzow... en ze kosten maar 140 een necro maar 170 en die kan 2 units maken... 3 units voor 170 gold...
Jij mist het ID geloof ik als orc moet je namelijk in je burrow.. = gold loss nightelf doet er erg weinig tegen... humans moeten hun call to arms thingy doen = gold loss
andere undead werkt het minder tegen
nou ja dit bevalt mij prima dus ik houd dat zow ;-)
[ Voor 0% gewijzigd door Soullie op 31-07-2002 18:53 . Reden: FF wat adden ]
met de humans heb ik al 3 footmens tegen de tijd dat jij een necro hebt gemaakt en een ghoul en naar me basis bent gelopenSoullie schreef op 31 juli 2002 @ 18:52:
Jij mist het ID geloof ik als orc moet je namelijk in je burrow.. = gold loss nightelf doet er erg weinig tegen... humans moeten hun call to arms thingy doen = gold loss
orcs heb ik allang een hero
en nightelves staan er al 3 archers rond een moonwell
en met undead speel ik niet
Mja zeg wat je wilt ik heb dit een stuk of 6x effectief gebruikt
je overschat de buildspeed behoorlijk... een hero heb je namelijk noglang niet.
Humans klinkt boeiend... ook eens gaan proberen
Humans klinkt boeiend... ook eens gaan proberen
[ Voor 0% gewijzigd door Soullie op 31-07-2002 19:11 . Reden: human zinnetje erbij ]
lol en met jou eerste ghoul miss jij wood. Dus..Soullie schreef op 31 juli 2002 @ 18:52:
en met 2 militia mol ik die ghoul heus wel hoor.. en dan komt er nog 1 footman bij, zo no probs.
Dan kun je niks maken of doen met die gebouwen.
Verwijderd
oh nee? vertel er eens wat over!
ik bedoel dus, als je een erg snelle rush krijgt, die niet al te groot is
LOL net dik gewonnen. Ik was NE mijn enemy ook. Ik had al mijn Archers op Hippogryphs gedaan. Een stuk of 25. Hij komt heel blij mijn kamp een vallen, met Huntresses en een Demon Hunter. Hij kon dus niks tegen mij beginnen
. Ik sla die aanval zo af zonder iets van mij te verliezen. Ik val zijn kamp daarna direct aan. En gewonnen. Ik was level 2, hij level 7
.
dat is toch juist lullig voor hemapocrypha schreef op 31 juli 2002 @ 20:36:
LOL net dik gewonnen. Ik was NE mijn enemy ook. Ik had al mijn Archers op Hippogryphs gedaan. Een stuk of 25. Hij komt heel blij mijn kamp een vallen, met Huntresses en een Demon Hunter. Hij kon dus niks tegen mij beginnen. Ik sla die aanval zo af zonder iets van mij te verliezen. Ik val zijn kamp daarna direct aan. En gewonnen. Ik was level 2, hij level 7
.
ik ga meestal snel over op draken als ik merk dat de tegenstander huntresses heeft.
maar ik ga ook een keer jou manier doen, draken moet je vaak eerst upgraden en kosten meer food+goud. dus ik denk dat die Hippogryphs beter zijn, je kan ze ook sneller maken.
Met undead bouw je eenShade schreef op 31 juli 2002 @ 20:16:
[...]
lol en met jou eerste ghoul miss jij wood. Dus..
en met 2 militia mol ik die ghoul heus wel hoor.. en dan komt er nog 1 footman bij, zo no probs.
Crypt
zigurat
altar of the blabla
graveyard
zonder extra wood... daarna heb je toch echt wel wood mannetjes... ghouls halen 20 wood in 1x dus dat zit wel goed
Verwijderd
Ik vraag me al heel lang het volgende af: Als je 2 hero's hebt, delen ze dan het aantal exp. pts?
Bah!
Volgens mij zijn er cheaters actief op B.net.
Hoe is het in vredesnaam mogelijk, dat de tegenstander op 1 goudmijn een compleet (90 foodlimit vol) leger maakt wat totaal geupgrade is, 8000 gold in bezit heeft en zijn ene goudmijn pas voor de 1/2 leeg is?
En dat in dezelfde tijd die ik nodig hebt om mijn hero op L4 te krijgen en een aantal huntresses/archers te bouwen!
Ik
op die gasten. Gadverdamme. Irl zijn het natuurlijk een stelletje zielige kneusjes zonder enige aanspraak oid die nu denken dat ze wel wat zijn in de virtuele wereld. Wat zal ik ze eens graag op hun bek willen klappen! Wat kan ik hier kwaad om worden zeg. Als je in de single player cheat is 't tot daar aan toe, maar in multiplyer? Gadverdamme! 
Bah, bah en nog eens bah!
Hoe is het in vredesnaam mogelijk, dat de tegenstander op 1 goudmijn een compleet (90 foodlimit vol) leger maakt wat totaal geupgrade is, 8000 gold in bezit heeft en zijn ene goudmijn pas voor de 1/2 leeg is?
Ik

Heb je een keer verloren??MrJ schreef op 01 augustus 2002 @ 08:02:
Bah!
Hoe is het in vredesnaam mogelijk, dat de tegenstander op 1 goudmijn een compleet (90 foodlimit vol) leger maakt wat totaal geupgrade is, 8000 gold in bezit heeft en zijn ene goudmijn pas voor de 1/2 leeg is?En dat in dezelfde tijd die ik nodig hebt om mijn hero op L4 te krijgen en een aantal huntresses/archers te bouwen!
Ikop die gasten. Gadverdamme. Irl zijn het natuurlijk een stelletje zielige kneusjes zonder enige aanspraak oid die nu denken dat ze wel wat zijn in de virtuele wereld. Wat zal ik ze eens graag op hun bek willen klappen! Wat kan ik hier kwaad om worden zeg. Als je in de single player cheat is 't tot daar aan toe, maar in multiplyer? Gadverdamme!
Een keertje verliezen kan ik wel tegen. Als het terecht is geef ik dat ook meteen toe. No problem.
Maar dit klopt niet. En niet 1 keer, maar echt 3 a 4 keer achterelkaar.
Maar dit klopt niet. En niet 1 keer, maar echt 3 a 4 keer achterelkaar.
Ik heb ook de laatste 6 keer ofzo verloren. En mij viel het ook op dat ze compleet niet expanden. En toch steeds met een lvl 6 hero voor je staan, met daar achter bergen units.
Nou heb ik me er al bij neergelegd dat ik nu een n00b ben, en het spel dus ook niet meer speel... De lol is er dan wel vanaf.
Nou heb ik me er al bij neergelegd dat ik nu een n00b ben, en het spel dus ook niet meer speel... De lol is er dan wel vanaf.
Het ligt niet aan het feit dat jij een n00b bent, maar aan het feit dat die eikels trainers ofzo gebruiken....
/edit
En idd, zo kan de lol er wel snel afgaan ja....
/edit
Hmm.. dat is wel zonde.. maar weet je dit zeker? Bekijk ff de replay van je battle.. kan je precies zien wat je tegenstander gedaan heeft.MrJ schreef op 01 augustus 2002 @ 08:20:
Het ligt niet aan het feit dat jij een n00b bent, maar aan het feit dat die eikels trainers ofzo gebruiken....
/edit
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Ik kwam er juist achter na het bekijken v/d replay. Het ging allemaal veel te snel en te makkelijk bij hun.
1 minuutje searchen op Google:
http://www.cheats.ru/english/w/warcraft3/cheats.php
PS: De eerste die deze gaat gebruiken en toevallig tegen mij komt te spelen mag hopen dat ik niet weet 'waar je huis woont!"
/edit:
Verkeerde link gepost...
PS: De eerste die deze gaat gebruiken en toevallig tegen mij komt te spelen mag hopen dat ik niet weet 'waar je huis woont!"
/edit:
Verkeerde link gepost...
Da's maar beter ook.
Maar het geeft toch geen goed gevoel als je wint met cheats...
Als ik win, dan heb ik altijd zoiets van, zo, dat was cool, ben hem iets te slim af geweest, op naar de volgende.
Als ik zou cheaten, zou ik zoiets hebben van, ik kon niet verliezen, het was eigenlijk meer tijdverdrijf dan keiharde tactiek.
Juiste link staat er nu wel. Maar ik denk niet dat dit aanzet geeft tot cheaten. Als iemand dat wil, is ff searchen op google genoeg.
Maar goed, het zou mij ook geen goed gevoel geven dmv cheats/trainers te winnen...
Maar goed, het zou mij ook geen goed gevoel geven dmv cheats/trainers te winnen...
Die cheats zijn toch alleen voor single player of ook voor mp ??
Kennelijk ook mp
Heb je het getest? Ik bedoel, alleen om te kijken of ze werken. Ik zie er trouwens niets bij staan voor goud ofzo.
En daarnaast, ik zou het echt enorm
vinden van Blizzard als ze in de MP cheats hadden gestopt.
En daarnaast, ik zou het echt enorm
hoe verklaar het anders? zoveel gold, goldmine nog intact, alles geupgrade en een enorm leger?
Het is inderdaad wel erg vaag. Kon je in de replay zien of hij aan het minen was ?
paar mannetjes, maar imo niet genoeg om dat allemaal te kunnen financieren
Verwijderd
je kan cheats in WC3 alleen gebruiken op een Niet Meelee map.
Sat wil zeggen: ALLEEN op maps die aangepast zijn, of eigen ontworpen maps.
op de originele maps, kun je geen cheats gebruiken
Sat wil zeggen: ALLEEN op maps die aangepast zijn, of eigen ontworpen maps.
op de originele maps, kun je geen cheats gebruiken
Daar ben je 100% zeker van?
Leg mij dan bovenstaande eens uit svp, wasnt dan ik toch iets niet goed...
Leg mij dan bovenstaande eens uit svp, wasnt dan ik toch iets niet goed...
Verwijderd
hoe zeker moet ik daarvan zijn, ik heb nog nooit cheats gebruikt MP.
, probeer het eens zou ik zeggen....
ga ff met een maat testen op B.net zou ik zeggen...
edit: en voor uitzondering wil ik het ook wel probeen vanavond als ik thuis ben
, probeer het eens zou ik zeggen....
ga ff met een maat testen op B.net zou ik zeggen...
edit: en voor uitzondering wil ik het ook wel probeen vanavond als ik thuis ben
Ik wil het ook wel weten...
Zullen we het even testen vanavond?
Verwijderd
dat is goed...Jaded schreef op 01 augustus 2002 @ 10:04:
Ik wil het ook wel weten...
als je icq hebt, stuur dan even een berichtje...
En kan je de replay posten zodat wij 'm ook kunnen zien? Ik wil 't namelijk ook effe zien en ontzettend kwaad worden.MrJ schreef op 01 augustus 2002 @ 08:31:
Ik kwam er juist achter na het bekijken v/d replay. Het ging allemaal veel te snel en te makkelijk bij hun.
/edit:
Verkeerde link gepost...
Anyway, het is een rete-vet-spel. Maar een custom of LAN game sucked echt zwaar. De computer heeft binnen 10 minuten legertje en een hero van ong. Level 4, terwijl ik net een Hero heb en aantal Grunts. Cheatende AI, hpelijk komt er een patch voor.
Zal vanavond die replay posten als ik eraan denk (en een goede host gevonden hebt).
Cheatende AI? OMG!
"Ook gij Brutus?"
Cheatende AI? OMG!
"Ook gij Brutus?"
Euh, dat met 90 food limit kan makkelijk hoor.. Misschien ben jij gewoon langzaam ofzo? En de single player cheats werken echt niet op Bnet hoor.MrJ schreef op 01 augustus 2002 @ 08:02:
Bah!
Hoe is het in vredesnaam mogelijk, dat de tegenstander op 1 goudmijn een compleet (90 foodlimit vol) leger maakt wat totaal geupgrade is, 8000 gold in bezit heeft en zijn ene goudmijn pas voor de 1/2 leeg is?En dat in dezelfde tijd die ik nodig hebt om mijn hero op L4 te krijgen en een aantal huntresses/archers te bouwen!
Ik heb het al eens eerder gepost, maar toen werd er niet op gereageerd, maar is het jullie wel eens opgevallen dat de computer maar 1 gold per seconde uit een mijn haalt ?
Het meer met gold te maken dan met snelheid.
Nogmaals: op 1 goldmine lijkt me dat onmogelijk...
Nogmaals: op 1 goldmine lijkt me dat onmogelijk...
Cheaten in MP was onmogelijk is mij verteld omdat het spel dan onmiddelijk "out of sync" gaat zodra de tegenstander op magische wijze ineens extra goud/wood of wat dan ook krijgt.
Dat is alleen in single-player het geval.Ik heb het al eens eerder gepost, maar toen werd er niet op gereageerd, maar is het jullie wel eens opgevallen dat de computer maar 1 gold per seconde uit een mijn haalt ?
wat is belangrijker in het begin veel units of sterkere units. Ik speelde altijd op snel sterk ivm de upkeep. Ik word echter de laatste games vaak gerushed door mensen met veel meer units
Ik probeer daar altijd een middenweg in te vinden.
Toch geeft ik het upgraden iets meer prioriteit boven een hoeveelheid untis
Toch geeft ik het upgraden iets meer prioriteit boven een hoeveelheid untis
Verwijderd
gister een potje gespeelt tegen mijn vriendin hier op me lan, zei was human en ik was nightelfes, we hebben iets van 3,5 uur gespeelt 1vs1 in een map voor normaal 12 personen, dus uiteindelijk hadden we allebei een lvl 10 hero ik had "Starfall", en zei had "Blizzard", soo was wel vet gevecht
hehe, leuk man!
wie won er trouwens?
wie won er trouwens?
Verwijderd
nou ok ik ben eerlijk: zei heeft gewonnen
Verwijderd
nou, dat lijkt me duidelijk danTrailBlazer schreef op 01 augustus 2002 @ 11:34:
wat is belangrijker in het begin veel units of sterkere units. Ik speelde altijd op snel sterk ivm de upkeep. Ik word echter de laatste games vaak gerushed door mensen met veel meer units
in het begin gewoon veel units bouwen die goedkoop zijn (footman, archers, headhunters (of dus gewoon grunts, alleen die kosten wat meer) en ghouls..
als je later problemen krijgt met je upkeep, stuur ze dan gewoon op de basis van je vijandje af
Dit topic is gesloten.