ik wil post 200 hebben 
iemand in voor een potje vanavond?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 52474
Nee, warcraft 3 zuigt en ik wil mijn geld terug!Op donderdag 25 juli 2002 21:19 schreef ReV3rEnD het volgende:
ik wil post 200 hebben
Anoniem: 29882
grapjasOp donderdag 25 juli 2002 21:45 schreef Uberdog het volgende:
[..]
Nee, warcraft 3 zuigt en ik wil mijn geld terug!
Hmmz. Bij mij patchte hij automatisch toen ik online wou gaan(had nog niet gepatcht)Op donderdag 25 juli 2002 22:06 schreef apocrypha het volgende:
Is versie 1.02 uit ofzo? Ik kom iig niet meer op b.net vanwege een verkeerde versie. FF zoeken naar 1.02.
iedereen zijn mening zeggen we dan maarOp donderdag 25 juli 2002 21:45 schreef Uberdog het volgende:
[..]
Nee, warcraft 3 zuigt en ik wil mijn geld terug!
edit:
hmmz. dat kwam er een beetje verkeerd uit. Maar ik zou het wel in willen wisselen voor een beter spel.
FF gereinstalled en alles werkt weer zoals het moet werken.Op donderdag 25 juli 2002 22:33 schreef Rody het volgende:
ik heb nergens last van en speel nog steeds versie 1.01b
nou zegOp donderdag 25 juli 2002 22:35 schreef apocrypha het volgende:
[..]
FF gereinstalled en alles werkt weer zoals het moet werken.
Gelukkig maar.
Jaja anders moest je je beste teammate missenOp donderdag 25 juli 2002 22:42 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
nou zeg
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Die kans is zo goed als nihilOp donderdag 25 juli 2002 19:03 schreef ReV3rEnD het volgende:
promwarmachine :
kzit vanavond op een lannetje, dus het is goed mogelijk dat ik jou vanavond even over de knie leg
That's the spirit! Pas als je in coma ligt wordt het wat lastigOp donderdag 25 juli 2002 23:19 schreef PromWarMachine het volgende:
Ik zou het nog spelen als 'k met botbreuken in 't ziekenhuis lig, dan leasen m'n ouders maar ff een laptop voor me ofzo
Hij kan dan ook terug praten tegen jou dmv /w Hielko "tekst"Op donderdag 25 juli 2002 23:15 schreef Hielko het volgende:
cool, dat idee had ik al, maar kon het zo snel nergens bevestigd zien.
Anoniem: 42423
Jup was ook eerste wat ik dacht. Ze hebben gewoon die stemacteur (Raziel), maar ook meerdere geloof, ook voor Warcraft 3 gebruikt. Vind het wel een coole stem... alleen vreemd dat ik hem in dit spel terug vind ... Net alsof er iets niet klopt, als iemand dat gevoel kent..Op donderdag 25 juli 2002 15:44 schreef Uberdog het volgende:
[..]
De muziek doet ook aan soul reaver2 denken. En zo zijn er nog wel meer voorbeelden te bedenken.
Is ook zo. En dat gedoe met dat zwaard dat de zielen eet(frostmourn/soul reaver), het geeft idd een irri deja vu gevoel. En eigenlijk is soul reaver niet echt een rts(zacht uitgedrukt), dus dat zal dat gevoel wel zijn.Op donderdag 25 juli 2002 23:58 schreef RtcW het volgende:
[..]
Jup was ook eerste wat ik dacht. Ze hebben gewoon die stemacteur (Raziel), maar ook meerdere geloof, ook voor Warcraft 3 gebruikt. Vind het wel een coole stem... alleen vreemd dat ik hem in dit spel terug vind ... Net alsof er iets niet klopt, als iemand dat gevoel kent..
lolOp vrijdag 26 juli 2002 00:03 schreef ReV3rEnD het volgende:
OMG ik werd net afgemaakt door een gozer die een basis neerzette vlakbij mij, en toen met miltia's aanviel
Ik ga het ook es proberenOp vrijdag 26 juli 2002 00:12 schreef Hielko het volgende:
Dat is wel een originele strategie iig
Waarom heb je niet de in aanbouw zijnde town hall vernietigd?Op vrijdag 26 juli 2002 00:03 schreef ReV3rEnD het volgende:
OMG ik werd net afgemaakt door een gozer die een basis neerzette vlakbij mij, en toen met miltia's aanviel
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
This is the Way.
omdat ik nog aan het bouwen was, en hij zat net achter een paar boompjes....Op vrijdag 26 juli 2002 00:23 schreef Darkvater het volgende:
[..]
Waarom heb je niet de in aanbouw zijnde town hall vernietigd?
meteen linksonderin je basis torens bouwen, eerste aanval afslaan (ondertussen headhunters bouwen) en daarna bij het water (rechtsboven) ook veel torens bouwen, kortom torensOp vrijdag 26 juli 2002 03:25 schreef ugamer het volgende:
* Anoniem: 29882 zit in level 5 van de orc maar kan de eerste wave al niet eens aan
iemand?
Idd, torens torens torens. Als je bij iedere opening 3 of mee torens hebt gebouwd ga je best veel witchdocters maken voor Healing Wards. Dan is het wel makkelijk daarna.Op vrijdag 26 juli 2002 03:30 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
meteen linksonderin je basis torens bouwen, eerste aanval afslaan (ondertussen headhunters bouwen) en daarna bij het water (rechtsboven) ook veel torens bouwen, kortom torens
Godfather Bodybuilding topic reeks
[removed]
Anoniem: 10452
minder schade, je hero is noet onverslaanbaarOp vrijdag 26 juli 2002 09:09 schreef redwing het volgende:
Ik heb nu trouwens dat bij volgens mij het 7e level van de humans (moet je een of ander dorp beschermen totdat er versterkingen komen) dat bij de laatste rush mijn Hero afgemaakt kan worden terwijl ik een schild gecast hebNormaal gesproken kan ie dan toch geen schade oplopen
This is the Way.
Nee, met de divine shield is je hero onschendbaar. Het lijkt me eerder dat je of te laat je shield hebt gecast, of deze na 10 seconden al over was, en in de hitte van de strijd je er niet op lette.Op vrijdag 26 juli 2002 10:13 schreef Nosfer@tu het volgende:
[..]
minder schade, je hero is noet onverslaanbaar
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Ik heb het net voor de zekerheid nog eens een keertje opnieuw geprobeerd, je ziet zelfs al een schild om mijn Hero heenhangen, en toch neemt zijn health razendsnel af. Is trouwens alleen op dat stuk van het spel, op andere momenten heb ik er totaal geen last van Het valt me trouwens ook op dat je hero zowiezo weinig/niet wordt aangevallen als je die shield aan hebt staan, behalve bij mij dan bij dat eindstuk. Lijkt er dus op dat ie gewoon vind dat ik geen schild heb. Verder is het niet zo'n probleem, maar ik vind het toch raarOp vrijdag 26 juli 2002 11:31 schreef Darkvater het volgende:
[..]
Nee, met de divine shield is je hero onschendbaar. Het lijkt me eerder dat je of te laat je shield hebt gecast, of deze na 10 seconden al over was, en in de hitte van de strijd je er niet op lette.
[removed]
This is the Way.
dat d8 ik ookOp vrijdag 26 juli 2002 12:15 schreef HIValicious het volgende:
heb je dan geen spell immuity?
Ik bedoelde de divine shield van de Paladins. Stond er inderdaad een beetje wazigOp vrijdag 26 juli 2002 12:15 schreef HIValicious het volgende:
heb je dan geen spell immuity?
[removed]
This is the Way.
Anoniem: 20627
NIETOp vrijdag 26 juli 2002 17:01 schreef HIValicious het volgende:
WEL!
je doet dan (in spel):
ENTER (is open chat)
/w {naam van de gast waar je mee wilt lullen} [message]
woei moeilijk
Zonder haakjes natuurlijkOp vrijdag 26 juli 2002 18:25 schreef Rody het volgende:
[..]
NIET
want bij mij werkte het niet
misschien schreef ik ze naam wel verkeerd
Op vrijdag 26 juli 2002 17:01 schreef HIValicious het volgende:
WEL!
je doet dan (in spel):
ENTER (is open chat)
/w {naam van de gast waar je mee wilt lullen} [message]
woei moeilijk
This is the Way.
Nee militia rush is geen orginele strat... dies wel bekend helaas... met nightelf doe je er weinig tegen btw... met orc undead of andere humans moet dat geen probleem zijnOp vrijdag 26 juli 2002 00:12 schreef Hielko het volgende:
Dat is wel een originele strategie iig
Je hebt nog niet zoveel geWC3-d blijkbaarOp vrijdag 26 juli 2002 11:51 schreef redwing het volgende:
Het valt me trouwens ook op dat je hero zowiezo weinig/niet wordt aangevallen als je die shield aan hebt staan, behalve bij mij dan bij dat eindstuk. Lijkt er dus op dat ie gewoon vind dat ik geen schild heb. Verder is het niet zo'n probleem, maar ik vind het toch raar
An impenetrable shield surrounds the Paladin, protecting him from all damage and spells for a set amount of time.
Zie ook:Effect:Invulnerability
Counter:Divine Shield Information
Divine Shield is an invincibility spell. You can cast this and the enemy cannot harm your Paladin until the spell wears off. Divine Shield allows you to use a Hero without having to worry about the enemy killing it. Divine Shield is also handy for running away when your Hero is about to die. You can run in and attack the enemy, waiting until they attack before using Divine Shield. You can then attack all you want while they can't respond. When it wears off you can use an Invisibility Potion to get away.
Zo, genoeg geblaatJust run away until the spell wears off. Paladins hate that =)
Je hebt helemaal gelijkOp donderdag 25 juli 2002 19:01 schreef PromWarMachine het volgende:
[..]
Raiders met Ensnare is het effectiefste, maar hoe heb je het ooit zo ver kunnen laten komen? Die expansion moet 'ie al lang gehad hebben. Zodra je gewonnen lijkt te hebben stuur je een peon naar elke goudmijn.
Eigenlijk moet je de goudmijnen die dicht in z'n buurt zijn altijd in de gaten houden en die eerst hakken. Welke hero gebruikte je? Als je de farseer hebt, dan research je even level 2 far sight en dan heb je hem ook zo gevonden, toch?
Het is ook gewoon lullig dat die wisps niet kunnen aanvallenOp vrijdag 26 juli 2002 21:16 schreef Soullie het volgende:
[..]
Nee militia rush is geen orginele strat... dies wel bekend helaas... met nightelf doe je er weinig tegen btw... met orc undead of andere humans moet dat geen probleem zijn
die detonate ability van hun moet ook meteen 500 damage doen tegen alle units in de buurtOp vrijdag 26 juli 2002 22:39 schreef Shagura het volgende:
[..]
Het is ook gewoon lullig dat die wisps niet kunnen aanvallen
maar is wel je wips doodOp vrijdag 26 juli 2002 22:55 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
die detonate ability van hun moet ook meteen 500 damage doen tegen alle units in de buurt
Zo moeilijk hoort dat toch niet te zijn?Op vrijdag 26 juli 2002 23:21 schreef Jaded het volgende:
Vandaag tegen een of andere dwerg met Vampiric Aura en Unholy shield (oid) gevochten, en verloren. Die kerel was niet dood te krijgen
die dwerg is nogal heel erg sterk en irritant en dat zonder vampire aura, kan je nagaan met vampire auraOp vrijdag 26 juli 2002 23:42 schreef Uberdog het volgende:
[..]
Zo moeilijk hoort dat toch niet te zijn?
This is the Way.
Als ik de minimale systeemeisen erbij pak lijkt het erop dat de processor de bottleneck is.Op zaterdag 27 juli 2002 00:15 schreef Morph666 het volgende:
zeg wil hier lan spelen op een pentium 2 350 @ 400 met 320MB ram en TNT 2 32mb + voodoo 2 12mb erin gebakken.
kortom aardig pctje ( nu dus niet meer )
( ik game tegenwoordig via de onderstaande specs )
maar zijn er tweaks of hacks om de game smoother te laten draaien als er teveel mensjes in beeld zijn staat het beeld gewoon stil. lijkt net een crash maar 5 secondes later komt de volgende Frame alweer aan.
nu ga ik eerst die processor @ 450 zetten ( proberen )
kan iemand mij anders iets aanbevelen zodat het op deze pc iets beter draaid ( vga upgrade ofso .... you name it, I try it. )
De NE zijn zoiezo tov de andere races (misschien op uitzondering van de orcs, die kunnen ze nog wel een beetje aan) te sterk.Op zaterdag 27 juli 2002 00:26 schreef HIValicious het volgende:
cpu hoger
maar net ff ontdekt:
Bloodlust + Starfall zijn egt wel te over powered!
Ikwas net aan t spele had 12 full upgrade huntress + Demonhunter ik kill zn leger (1 huntress dood)! Hij wordt lvl 6 maakt starfall en me hele leger (op een bijna dode huntress + halfdode hero) dood alleen met starfall!
En bloodlust is gewoon zowiezo te sterk! Je cast dat zo op iemand en je verliest bijna van 1 unit!![]()
NERFEN DUS
Toch welOp vrijdag 26 juli 2002 21:39 schreef Darkvater het volgende:
[..]
Je hebt nog niet zoveel geWC3-d blijkbaar.
Daarom viel het me ook juist op dat ie me juist die laatste 15 seconden van dat level wel aanvalt, ondanks dat dat eigenlijk compleet zinloos zou moeten zijn. Op de een of andere reden laat ie daar dus alleen een schild om mijn hero zien, maar doet ie er voor de rest niets mee. Ik loop dus gewoon schade op, en hij blijft me aanvallen, ondanks mijn schildAls je hero onschendbaar is (divine shield), heeft het geen zin om hem aan te vallen, omdat je toch geen damage doet (duidelijk, he?). Dus als je tegen human paladin speelt, en die doet divine shield en je valt hem aan (rechter-muisklik), zegt ie "target is invulnerable" en hij valt hem niet aan
[removed]
Dat zou mooi zijn, maar helaas. Die 500 damage is alleen op mana (en summoned units waar wel damage van af gaat). Dus hij neemt max 500 mana weg. Van je health helemaal niks. Die detonate lijkt een beetje op 'mana burn' van de Demon Hunter.Op vrijdag 26 juli 2002 22:55 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
die detonate ability van hun moet ook meteen 500 damage doen tegen alle units in de buurt
Edit: niet 500 dusDestroys the Wisp, dispelling all magical buffs and draining 100 mana from each unit in an area around the Wisp. Deals 150 damage to summoned units.
Bloodlust is al generfed. Was eerst sterker. Bloodlust is goed zat nu. Zijn zat counters voor bloodlust.Op zaterdag 27 juli 2002 00:26 schreef HIValicious het volgende:
En bloodlust is gewoon zowiezo te sterk! Je cast dat zo op iemand en je verliest bijna van 1 unit!![]()
NERFEN DUS
De demon hunter rulezz! In zijn eentje met immollation kan ie in het begin makkelijk creeps afmaken. Zelfs 4 ogres, waarvan eentje lvl5 is. Snel terug naar je moonwell om te healen, en je bent weer klaar.Op zaterdag 27 juli 2002 11:44 schreef MrJ het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk de beste hero voor de NE?
Persoonlijk neem ik altijd de Keeper of the Crove omdat die wat bomen tot leven kan wekken wat handig is in het begin om creeps te verslaan.
Op level6 vind ik de healing spell ook erg handig in een battle.
Aan de andere kant is hij niet zo sterk in een direct gevecht en daarvoor kan je beter een andere hebben denk ik...
meestal neem ik 2 heroesOp zaterdag 27 juli 2002 11:44 schreef MrJ het volgende:
Persoonlijk neem ik altijd de Keeper of the Crove omdat die wat bomen tot leven kan wekken wat handig is in het begin om creeps te verslaan.
Aan de andere kant is hij niet zo sterk in een direct gevecht en daarvoor kan je beter een andere hebben denk ik...
Eerst priestess, dan meteen een demonhunter. Maar ik gebruk ze toch tegelijk, dus volgorde maakt niks uit. Meestal kom ik niet aan een 3e hero toe.Op zaterdag 27 juli 2002 11:44 schreef MrJ het volgende:
Kan je het dan niet beter andersom doen? Ik denk dat een demon hunter op het begin beter is voor creepen en evt rush afslaanOp zaterdag 27 juli 2002 16:32 schreef Uberdog het volgende:
[..]
Eerst priestess, dan meteen een demonhunter. Maar ik gebruk ze toch tegelijk, dus volgorde maakt niks uit. Meestal kom ik niet aan een 3e hero toe.
Ow.. dan maken die wel brakke icons zeg. Zwarte achtergrond en dan af en toe van die strepen er doorheen.Op zaterdag 27 juli 2002 18:12 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Geen clan hier. Icons haal je gewoon van de warcraft3 site hoor.
Is goed. Ben toch van plan om rond 2:00 pas te gaan slapenOp zaterdag 27 juli 2002 18:12 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Geen clan hier. Icons haal je gewoon van de warcraft3 site hoor.
Ik zuig vandaag ook, 1 gewonnen, 6 verloren, das pas echt goed zuigen.
(Gister was wel anders, 7-3 toen geloof ik).
Edit:
Ruud>> vanvond paar potjes (liefst 3, dan sta ik weer positief) spelen?
Op de Warcraft 3 site is dat niet. Waarom het hier is weet ik ook niet. Het valt wel op dat iedereen ineens een Warcraft Icon heeft. Ik heb de mijne al wel een maandje of 2. Sins de Beta versie van Warcraft 3 ofzo. Dus ik ben nog vrij orgineel. Alhoewel sommige mensen al eerder zo'n icon haddenOp zaterdag 27 juli 2002 18:28 schreef Jaded het volgende:
[..]
Ow.. dan maken die wel brakke icons zeg. Zwarte achtergrond en dan af en toe van die strepen er doorheen.
Ik denk dat het door de verkleining komt. Op de Warcfat 3 site zijn ze namelijk 122 x 120 pixels en op GoT 60 x 60.Op zaterdag 27 juli 2002 19:19 schreef Jaded het volgende:
Misschien heeft de warcraft site een andere achtergrond ofzo ?
Misschien onzin
Is die van jou direct doorgelinkt vanaf de Warcraft 3 site?Op zaterdag 27 juli 2002 19:33 schreef Rody het volgende:
ik vraag me nu al een tijdje af, heeft mijn icon nou ook zo'n witte streep er door heen
bij al de andere wc3 icons zie ik namelijk een witte streep, bij m'n eigen niet
nopeOp zaterdag 27 juli 2002 19:38 schreef apocrypha het volgende:
[..]
Is die van jou direct doorgelinkt vanaf de Warcraft 3 site?
Daarom dusOp zaterdag 27 juli 2002 19:56 schreef Rody het volgende:
[..]
nope
oude is coolerOp zaterdag 27 juli 2002 19:27 schreef apocrypha het volgende:
[..]
Ik denk dat het door de verkleining komt. Op de Warcfat 3 site zijn ze namelijk 122 x 120 pixels en op GoT 60 x 60.
[url="http://www.battle.net/war3/images/nightelf/units/animations/demonhunter.gif"][afbeelding][/url]
Dit is het orgineel van mijn Icon.
[edit]
Vraagje, misschien ga ik een nieuw icon nemen. Welke vinden jullie de coolste? Mijn oude of deze:
[url="http://www.battle.net/war3/images/nightelf/units/portraits/demonhunter.gif"][afbeelding][/url]
Da was best wel een leuk filmpje trouwes. Ik herriner me nog dat er een aantal dingen waren die niet echt klopte in dat filmpje, maar ik weet niet meer precies wat...Op zondag 28 juli 2002 00:46 schreef Soullie het volgende:
jammer dat grom *spoiler* dood is *spoiler*
gewoon je icoon handmatig verkleinen heb je geen rare strepen erdoor... en maakt de file size kleiner..
Dat zal wel 1 van die dingen zijn die niet echt klopte...Op zondag 28 juli 2002 09:33 schreef Jaded het volgende:
Ik vond het maar een dom filmpje. In 1 keer dat monster doodslaan. Ik denk het ook wel....
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Op zondag 28 juli 2002 11:12 schreef Willybubba het volgende:
SPOILER!
.
.
.
.
.
.
En waarom doen ze zo moeilijk over de dood van Grom? Resurrect hem bij een altar! Klaar!
VraagjeOp zondag 28 juli 2002 12:13 schreef MrJ het volgende:
[..]
/edit:
Hoe kan ik nu die strepen uit mijn originele () icoon halen?
/edit2:
Tijdelijk niet bewegend icoon!
Denk dat de strepen komen door 't automatisch resizen naar 60*60. Als een icoon dan bij 115*100 oid is, krijg je een 'misvormd' icoon.
Dat is natuurlijk POTM! Starfall is de beste spell van het hele spel imoOp zaterdag 27 juli 2002 11:44 schreef MrJ het volgende:
ik...
Geen idee...Op zondag 28 juli 2002 13:14 schreef apocrypha het volgende:
[..]
Vraagje. Hoe kom je op het idee van dat/die Icon?
Priestress of the Moon is idd de beste IMHO samen met de Keeper of the Grove zijn ze erg dodelijk. De PotM doet dan Starfall en de KotG doet dan Healing rain. MEesterlijk om te zijn gewoonOp zondag 28 juli 2002 13:16 schreef PromWarMachine het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk POTM! Starfall is de beste spell van het hele spel imoDirect gevolgt door Blizzard, van de human Archmage.
Ik vind het best. Ik ben nu level 8 met iemand anders maar die persoon speelt nog maar heeel weinig dus heb ik ook niks aanOp zondag 28 juli 2002 17:26 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
OMG wat een gezwam over die icons zeg![]()
.
Wat WEL belangrijk is, is dat ik vandaag weer vet veel verloren heb. 1-6 ofzo weer
.
Wie wilt er een x met mij arranged match doen?
Anoniem: 61296
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq