Het grote Warcraft III topic: Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.303 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:40

Soullie

Planeshift

Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 00:15:
WC3 is gewoon een kwestie van smaak... vind je het niet leuk dan heb je geen smaak ;)
hehe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 08:29
Jaded schreef op 07 augustus 2002 @ 14:45:
Hoe speel je Free For All dan ?

Ik doe het hetzelfde als jij Mr J. Ik heb nooit tijd om Mana Burn te gaan kasten, en ik vind het wel cool als er 9 van de 10 keer 'MISS' door het scherm vliegt. >:)
Mijn FFA tactiek

Je moet er rekening mee houden dat het bijna altijd noobs/semi-noobs zijn die je als tegenstander krijgt.

Paar tips:

Scout even alle basissen. Als iemand alleen torens aan het bouwen is, met rust laten en later aanvallen. Als iemand rustig basis aan het opbouwen is en weinig units heeft en geen torens (=noob). Gelijk platrushen >:) Of bij weinig torens gewoon wat siege meesturen

Ondertussen ga je zo snel mogelijk met je hero (eentje die makkelijk torens sloopt) en een paar ventjes zoveel mogelijk creepen. Ik ben dan vaak ook zo dat ik bij elke mijn een ancient neerpleur zodat ik alle goudmijnen heb >:) Dat is een erg evil tactiek die goed werkt tegen de niet al te snuggere speler. Want als je tegenstanders alleen maar torens aan het bouwen zijn dan is hun geld een keer op en willen ze expanden, maar dat kan niet omdat jij hun mijntjes al hebt ingepikt 8)

Vaak is het dan een kwestie van een groepje chimearas en wat air2air units en je veegt iedereen van de kaart :7 Maar dat hangt natuurlijk af van de strategie van de tegenstander.

Hiermee heb ik 11 van de 12 FFA potjes tot nu toe gewonnen :)

die ene loss kwam doordat ik een keer van m'n tactiek afweek en een goed gebalanceerd leger aan het maken was.

Werd ik aangevallen door 2 kampen :(
Dat is de FFA nachtmerie :o 8)7

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Tsja, het klinkt allemaal zo simpel he :|

Het probleem is dat je die goudmijnen ook moet gaan verdedigen, en dat is erg moeilijk. Vooral met die NE, want die hebben geen torens ofzo, alleen die Protectors, maar bespaar je die moeite maar :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaded schreef op 08 augustus 2002 @ 08:16:
Tsja, het klinkt allemaal zo simpel he :|

Het probleem is dat je die goudmijnen ook moet gaan verdedigen, en dat is erg moeilijk. Vooral met die NE, want die hebben geen torens ofzo, alleen die Protectors, maar bespaar je die moeite maar :'(
protectors..... ze hebben een flinke range en doen goed auw hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Welnee joh. De damage die ze doen slaat echt nergens op.
Ik weet niet hoeveel het is, maar vergeleken met de towers van de orcs en humans stelt dit niks voor, vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaded schreef op 08 augustus 2002 @ 08:37:
Welnee joh. De damage die ze doen slaat echt nergens op.
Ik weet niet hoeveel het is, maar vergeleken met de towers van de orcs en humans stelt dit niks voor, vind ik.
53 rooted
25 of 35 uproot geloof ik

Orc en human towers hebben een hogere rate of fire...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
53 is toch nog best wel veel. Kan het me ook niet voorstellen eigenlijk, maar het is wel het proberen waars natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Om mezelf weer ff te quoten:
MrJ schreef op 07 augustus 2002 @ 10:25:
Hmmm, ik vind toch die matching bij arranged teams een beetje vreemd. Zoals je in mijn ladder stats kan zien, heb ik mbt arranged teams alles verloren.. ;(
http://www.battle.net/war...me=Mr.J&Gateway=Northrend

Maar waarom worden we dan (als we tegen beter in weer een potje gaan spelen) met L5/L6 players ingedeeld, en niet met players van ons eigen niveau... :?
Hoe kan je in godsnaam een game winnen als je alleen maar tegen gasten met veel meer exp. komt te spelen?!

:?

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Niet denk ik :)
De laatste 2 weken heb ik 1 partij gewonnen en de rest verloren. Ik heb dus hetzelfde probleem...

Edit:
Wie is hier de n00b :'(
http://www.battle.net/war...me=Dree&Gateway=Northrend

[ Voor 0% gewijzigd door Jaded op 08-08-2002 09:23 . Reden: n00by-man ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Even ter informatie, je kan toch niet instellen wat hij autocast ? Staat toch vast ?

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Wat bedoel je precies ?
Bij sommige spells kun je met een rechtsklik op de spell de autocast aanzetten, zoals bij heal van de human priest. Het kader om de spells gaan dan 'gloeien'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:16

Willybubba

Nut up or shut up.

Hij bedoelt, Kun je instellen WELKE spreuk er ge-autocast gaat worden. En NEE.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Jaded schreef op 08 augustus 2002 @ 09:15:
De laatste 2 weken heb ik 1 partij gewonnen en de rest verloren. Ik heb dus hetzelfde probleem...

Edit:
Zoveel % schelen we niet.

Een dezer dagen een potje 1on1? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-01 18:46
Jaded schreef op 08 augustus 2002 @ 09:15:

Edit:
Add mij (G-ilmer) even als je wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 08:39:
[...]

53 rooted
25 of 35 uproot geloof ik

Orc en human towers hebben een hogere rate of fire...
En is de damage type ook hetzelfde dan? want dat is nog veeel belangrijker dan de rate of fire. Als zo'n protector siege doet ipv normal damage, doen ze waardeloze damage tegen small units :)

ik weet het effe niet uit m'n hoofd van alle torens, en heb ook geen zin om het op te zoeken nu :)

kon het niet laten en heb het toch effe opgezocht... Ancient Protectors doen inderdaad siege damage, wat maar 50% damage doet tegen small units... bovendien heeft ie een hoge cooldown, dus towers van humans en orcs zijn wat effectiever tegen het kleine grut :)
uprooted doet de AP trouwens gewoon normal damage, met een hogere snelheid (misschien slim om ze te uprooten dus als je uitsluitend door small units aangevallen wordt?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
lol, iedereen wil me meteen asskicken...
Maar ik ben nu niet thuis. Add mij dan ff..
Account = Dree

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

.

[ Voor 0% gewijzigd door TrehT op 08-08-2002 12:42 . Reden: pompom ]

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 22:30

Mandor

Lord of Chaos

Willybubba schreef op 08 augustus 2002 @ 09:53:
Hij bedoelt, Kun je instellen WELKE spreuk er ge-autocast gaat worden. En NEE.
Sommige casters kunnen twee spells autocasten, maar dit kan nooit tegelijkertijd... Een voorbeeld hiervan is de priest van de humans. Die kan zowel heal als inner fire autocasten. Je kan met rechtermuisklik op de spell kiezen welke spell geautocast wordt (of helemaal geen). De default is heal.

Edit: ik heb het nog even opgezocht, de priest is de enige unit waarbij je kunt kiezen welke spell geautocast wordt.

And isn't it appealing to recline? Get blinded and to go into the light again...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 10:34:
[...]

En is de damage type ook hetzelfde dan? want dat is nog veeel belangrijker dan de rate of fire. Als zo'n protector siege doet ipv normal damage, doen ze waardeloze damage tegen small units :)

ik weet het effe niet uit m'n hoofd van alle torens, en heb ook geen zin om het op te zoeken nu :)

kon het niet laten en heb het toch effe opgezocht... Ancient Protectors doen inderdaad siege damage, wat maar 50% damage doet tegen small units... bovendien heeft ie een hoge cooldown, dus towers van humans en orcs zijn wat effectiever tegen het kleine grut :)
uprooted doet de AP trouwens gewoon normal damage, met een hogere snelheid (misschien slim om ze te uprooten dus als je uitsluitend door small units aangevallen wordt?)
hahaha idd.. ik heb trouwens regelmatig, dat ik 12 protectors bouw en die naar een enemy laat lopen :D

een nadeel, ze doen meer damage rooted en kunne alleen anti air doen, als ze rooted zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
Mr. J post dan ff een replay zodat we je uit de brand kunnen helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Sorry vergeten gister. Vanavond wordt ook moeilijk (pa jarig, staat zo onbeschoft om na 't trainen meteen de rest van de avond te verdwijnen).

Gisteren trouwens een arranged team met apocrypha gespeeld. Volgens hem moet ik minder snel upgraden, daarvoor in de plaats meer units maken en sneller expanden.

Maar goed, de replay komt er iig zsm aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:54

Maximus

There is no substitute

khep hem sinds vandaag 10:30 :D en ik ben nog niet heel ver maar het is echt een top spel :)

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:51
MrJ schreef op 08 augustus 2002 @ 14:26:
Gisteren trouwens een arranged team met apocrypha gespeeld. Volgens hem moet ik minder snel upgraden, daarvoor in de plaats meer units maken en sneller expanden.
Ja dat is een fout die ik in het begin ook vaak maakte. Als noob wil je natuurlijk het liefst zo snel knights, taurens of wat dan ook, maar ondertussen wordt je ingemaakt door een dozijn simpele footmen of grunts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
Hielko schreef op 08 augustus 2002 @ 16:14:
[...]

Ja dat is een fout die ik in het begin ook vaak maakte. Als noob wil je natuurlijk het liefst zo snel knights, taurens of wat dan ook, maar ondertussen wordt je ingemaakt door een dozijn simpele footmen of grunts.
Hoeft natuurlijk niet altijd. Ik ben de laatste tijd veel aan het kijken naar replays van topspelers en dan zie je soms dat ze gelijk techen naar bv shamans. Of humans spelers die gelijk voor priests en sorcs gaan.

Maar dat hangt natuurlijk af van wat voor ras je tegenstander is en welke speelmode.

Het is zowieso niet verstandig om gelijk je wapens te upgraden enzo. Dat geld kan je beter investeren in units

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Fr3aKER schreef op 08 augustus 2002 @ 16:17:
[...]

Hoeft natuurlijk niet altijd. Ik ben de laatste tijd veel aan het kijken naar replays van topspelers en dan zie je soms dat ze gelijk techen naar bv shamans. Of humans spelers die gelijk voor priests en sorcs gaan.

Maar dat hangt natuurlijk af van wat voor ras je tegenstander is en welke speelmode.

Het is zowieso niet verstandig om gelijk je wapens te upgraden enzo. Dat geld kan je beter investeren in units
Dat laatste doe/deed ik dus wel.

Handjevol untis, maar wel totaal geupgrade...

Ga nu maar eens op kwantiteit ipv kwaliteit spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik investeer me geld nooit in upgrades alleen die van de spiders die web ding, en van banshee tot de master training voor de rest gewoon laten hoe het is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

aha, dus geen extra armor ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Ik ga zeker wel upgraden, mid-game heb ik meestal toch redelijk wat geld en dan krijg je toch een mooie bonus als je de eerste paar upgrades doet. Die zijn vaak ook cheap, dus dat moet je imo zeker doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoals hier al gezecht word, upgraden kan altijd nog.. eerst een force bouwen en dan een battle doen, dan tegelijk weer wat units bouwen, na 2 attacks heb ik meestal wel genoeg cash om eens langzaam te gaan upgraden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
broertje heeft het spel ook gespeeld, dus ik en hij samen arrenged team werkt goed. We scheeuwen ook naar elkaar tijdens spelen waar de vijand zit enzo, erg handig, scheelt weer typen :)

oke tot nu toe kan ik uit 1 ding niet komen en dat is:
hoe sla je in godsnaam een Undead rush af met ghouls, vampire aura, en skeletons.
ze kunnen die dingen al zo snel maken, zodat ik never nooit aie- of anti magic units kan maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Rody schreef op 08 augustus 2002 @ 18:15:
broertje heeft het spel ook gespeeld, dus ik en hij samen arrenged team werkt goed. We scheeuwen ook naar elkaar tijdens spelen waar de vijand zit enzo, erg handig, scheelt weer typen :)

oke tot nu toe kan ik uit 1 ding niet komen en dat is:
hoe sla je in godsnaam een Undead rush af met ghouls, vampire aura, en skeletons.
ze kunnen die dingen al zo snel maken, zodat ik never nooit aie- of anti magic units kan maken...
En skeletons? je bedoelt necro's die de skeletons maken, maar necro's gebruikt je niet in een rush want deze zijn niet echt snel te bouwen (eerst upgraden van necropolis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
HitmanWVU schreef op 08 augustus 2002 @ 18:24:
[...]

En skeletons? je bedoelt necro's die de skeletons maken, maar necro's gebruikt je niet in een rush want deze zijn niet echt snel te bouwen (eerst upgraden van necropolis)
ja een paar necro's, maar ze rushen nog steeds met skeletons, die necro's staan maar een beetje te lamen achter de melee units :+

maar weet iemand wat je hier goed tegen kan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flinke defens werkt gemakkelijk tegen de skeletons, ze hebben maar 180 hp, zorg verder ervoor dat je Hero zijn 'attack spell' kan doen, dit heeft meestal area effect en dus hoop skeletons weg, maar pak eerst zijn necro's, maak je dan pas druk over de skeletjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
Necro's kunnen ze nooit echt snel hebben dus je kunt je er op voorbereiden.
Als je weet dat je tegen een undead speelt kunt je bij de dealer ( :P ) een wand of negotiation halen. Weg skeletten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Maar wat kan je het beste doen als je human bent en je wordt gerushed? En dan echt in het begin van het spel, niet met necro's oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
Hielko schreef op 08 augustus 2002 @ 19:19:
Maar wat kan je het beste doen als je human bent en je wordt gerushed? En dan echt in het begin van het spel, niet met necro's oid.
Militia dan toch denk ik

Orcs > Burrows
Night elves > Moon Wells + Ancients
Undead > Ghouls
Humans > Militia

Dat was d8 ik de bedoeling van blizzard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Maar Militia is erg vervelend voor mijn economie :(. Tijdens het call-to-arm gebeuren krijg ik niks binnen en natijd moet ik weer een paar workers erbij bouwen. En ondertussen blijft de tegenstander maar nieuwe dingetjes bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
Hielko schreef op 08 augustus 2002 @ 19:24:
Maar Militia is erg vervelend voor mijn economie :(. Tijdens het call-to-arm gebeuren krijg ik niks binnen en natijd moet ik weer een paar workers erbij bouwen. En ondertussen blijft de tegenstander maar nieuwe dingetjes bouwen.
Je maar zonder die militia's ben je helemaal dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Ik zal ook eens mijn stats opsturen:

http://www.battle.net/war...rkvater&Gateway=Northrend

Zo slecht, ben ik niet, alleen heb ik al 15 losses door disconnects. Enerzijds van me provider, anderzijds van BNet. Echt irritant :(

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wil iemand vanavond een 'tweaker' match doen tegen mij en apoc misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
Hielko schreef op 08 augustus 2002 @ 19:24:
Dat heb je ook als je peasants in de burrows moet doen. En ook als je ancients uproot. Het zijn gewoon net wat extra's die kunnen helpen om te overleven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 20:38:
wil iemand vanavond een 'tweaker' match doen tegen mij en apoc misschien?
Ok goed id :)

* FreakR meldt zich (accountnaam= FreaKiT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fr3aKER schreef op 08 augustus 2002 @ 20:42:
[...]

Dat heb je ook als je peasants in de burrows moet doen. En ook als je ancients uproot. Het zijn gewoon net wat extra's die kunnen helpen om te overleven :)
Peasanst kunnen niet in burrows ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 21:15:
[...]

Peasanst kunnen niet in burrows ;)
Oeps :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apoc, hielko en ik VS freaker ? en ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil wel spelen maar hoe laat?

Edit: Account name is trouwens Dark Insaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Mijn account is: Hitmanus

Contact me vanavond maar. Dan kunnen we wel een custom tweakers match houden

http://www.battle.net/war...itmanus&Gateway=Northrend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
we hebben al gespeeld. Hielko, Apoc en ik.

2x gewonnen en 1x verloren :P

Maar we kunnen ook wel een keer een grote tweakers match houden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
6 vs 6 oid is wel lache :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
ja das zeker lol :D

Toen het spel net uit was deed ik dat vaak oom een beetje oefenen. Maar nu zijn er nooit meer 6vs6 games..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eej de volgende match doe ik wel mee. oke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
jah, moeten we keer een datum en tijd afspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Ik wil ook wel mee doen :)
Maar ja... Niemand wil me vast in zn team :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Ik moet eerst nog flink oefenen, ik ben te traag merk ik :D

Denk dat mijn bouw volgorde niet goed is. Ga me eerst maar is verdiepen in 1 ras en daarna de volgende :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Ik ga van het weekend ook maar eens flink trainen. Ik merk wel dat ik wat sneller wordt enzo, maar ik doe nog steeds iets fout...
Als ik rush, samen met mn teamgenoot, wordt het bijna altijd afgeslagen, en als zij dan een half uur later met een berg units komen, ben ik altijd dood. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
http://httpd.chello.nl/~g.vanunen/Files/3vs3.w3g

Dit is een replay van wat GoT'ers in een 3vs3 game.

Ik ben Hitmanus
SaURoN = SaURoN-
Muppet = Bathsy
En nog een aantal anderen

Voor de mensen die niet weten hoe een replay werkt:

Het bestand in de dir d:\....\warcraft3\replay zetten
Dan de game starten en Single Player => View Replay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morph666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-08 00:40
kan iemand mij vertellen wat ik hier verkeerd doe?

http://members.rott.chello.nl/jmoot/replay3vs3.w3g

mijn replay duurd maar 20min.
15 min hoef je maar te kijken en weet je genoeg denk ik.

lever maar even lekker commentaar uit op mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

HitmanWVU schreef op 09 augustus 2002 @ 10:21:
http://httpd.chello.nl/~g.vanunen/Files/3vs3.w3g

Dit is een replay van wat GoT'ers in een 3vs3 game.

Ik ben Hitmanus
SaURoN = SaURoN-
Muppet = Bathsy
En nog een aantal anderen

Voor de mensen die niet weten hoe een replay werkt:

Het bestand in de dir d:\....\warcraft3\replay zetten
Dan de game starten en Single Player => View Replay
Welke is dat diegene waar jullie wonnen of wij ?? hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Morph666 schreef op 09 augustus 2002 @ 11:13:

Ik weet niet wie je bent maar de verliezende partij doet iig het volgende:

1. Extreem trage build order
2. Niet samen creep hunten
3. In je eentje creephunter tegen te sterke creeps

Gevolg: superklein leger dat makkelijk in de pan gehakt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

1. Dus gewoon een redelijk groot leger wat niet echt geupgrade is?
2. Doe ik ook nooit. Waarom is dat veel beter. Apart met een klein legertje is toch meer exp. pp?
3. Dat is wel stupid... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Je hebt niet gezegd welke je was. Was je de ork (k117bn) of een van de Undead? Die boven met de DeathKnight of beneden met de Dreadlord?

Als je de orc was, die was nog het beste. Maar ten eerste kan je beter een barracks maken ipv een warmill. 3 barracks zijn gewoon te veel, onnodig, 2 is genoeg. Ga niet vooral voor de upgrades, maar probeer zo snel mogelijk shamans te krijgen met bloodlust. Waarom maakte die orc alleen maar headhunters? Niet echt veel zin. Je kan veel beter grunts maken, en dan een paar HH als ondersteuning als je wil.

Over de 2 undead kan ik kort zijn. Erg slecht! Ze creepten helemaal niet, helpten de orcs niet, deden helemaal niks!. Sukkels. Als jij een undead bent: samenwerken!.

Ook in het algemeen: als een gebouw in aanbouw onder aanval is, cancel deze. Je krijgt dan nog ongeveer 60-70% van je geld terug, anders ben je alles kwijt.

[ Voor 0% gewijzigd door Darkvater op 09-08-2002 12:05 . Reden: assumptie veranderd ]

I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

MrJ schreef op 09 augustus 2002 @ 11:37:
1. Dus gewoon een redelijk groot leger wat niet echt geupgrade is?
2. Doe ik ook nooit. Waarom is dat veel beter. Apart met een klein legertje is toch meer exp. pp?
3. Dat is wel stupid... :P
2. Ja, je krijgt wel minder XP per Hero. Maar heb je liever dat, of dat er 5/6de van je troops doodgaan omdat je de creeps niet aankan? Als je samen bent, heb je ook veel meer kans als je bijvoorbeeld de tegenstander tegenkomt die alleen is, om in de pan te hakken of forceren zijn TP te gebruiken.

Hoe ik altijd bouw (orcs):
In het begin gelijk een van je peons hout laten hakken. Dan Burrow, Altar gelijk bouwen. Wachten tot je 70 hout hebt, dan barracks. Ondertussen peons pompen tot je er 10-11 hebt. 5 daarvan in goudmijn, de rest hout hakken. Als je iets moet bouwen, de houthakkers gebruiken. Als je genoeg geld hebt, gelijk warmill maken. Als je barracks klaar is 1 grunt. FFS wachten en een burrow maken (je kan toch niet meer grunts omdat je food vol zit). In je warmill 1 upgrade doen, bijvoorbeeld attack. Dit geeft je een voordeel als je iemand tegenkomt in het begin, en kan veel helpen....zelf improviseren.

Ergens in het begin na je 2-3 grunt een watchtower maken tegen een rush kan dat veel helpen. Je burrows altijd strategisch plaatsen; naast, voor watch tower, en als je aangevallen wordt, gelijk je peons erin sturen. Creepen, expanden, grunts pompen, upgrade, 2 spirit towers, eentje research, in andere shamans maken. Daarna moet het wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU

Jij bent dus die inquentos, want anders kon je die replay niet zover zien aangezien je teammates weggingen

Wat ik op jou heb aan te merken is:

- Pas als je teammates dood zijn klik je snel 4 a 5 aboms aan, terwijl je geld genoeg had. Maak deze veel eerder en ook veel eerder 2 slaughterhouses
- Verder meer creepen je hero was lvl 1 na 15 minuten spelen. Deze moest minimaal lvl 4 zijn. en samen met teammates creepen zoals eerder werd gezegd.
- Torens zijn leuk, maar ga dan niet buiten het bereik van je torens vechten met die ghouls
- Groter leger. Je had een food van 36/90 :? Waarom? Je had zeker genoeg geld bouw dan meer aboms of meatwagons voor achter je torens.

Je teammates:
- De orc ging eerst een warmill bouwen :? en toen 3 barracks :? Eerst een barrack dan een warmill en dan later nog eventueel een 2e barrack.
- De orc ging mass headhunter :? Waarom headhunter :? Ze zijn zwakker dan grunts alleen iets goedkoper
- De andere undead ging voor mass ghouls. Mass ghouls zijn leuk in rushes niet in games waar je eerst lang gaat wachten. Of rushen met ghouls of je techtree uitbouwen en de tijd nemen.
- Je teammates eerder helpen? Jullie kwamen pas aanlopen toen je teammate zijn base al half kapot was niet echt verstandig, want van je teammates moet je het wel hebben in een 3 vs 3 game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

echt een rete gaaf spel :) ik heb hem nu ongeveer 26 uur :) ik zit al in missie 9 met de humans

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omdat we het meestal pas op het laatse moment doen (spuit 11 style) d8 ik, 'laat ik het nu maar vast gaan organiseren' :)

degene die vanavond zin hebben in een tweakermatchje warcraften moet ff zijn b.net nick hier neerplanten..

tijden van het spelen zijn rond 9-10 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Laatst online: 15-09 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

M@ximuS schreef op 09 augustus 2002 @ 13:35:
echt een rete gaaf spel :) ik heb hem nu ongeveer 26 uur :) ik zit al in missie 9 met de humans
NA 26 uur pas daar dat valt best wel tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenoborg73
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-04-2014
Hey Hitman , vanavond weer effe een paar gamepjes doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

TrailBlazer schreef op 09 augustus 2002 @ 13:41:
[...]
NA 26 uur pas daar dat valt best wel tegen :)
nee :P ik heb ook nog geslapen :D ikheb hem nu 26 uur in huis :D en ongeveer 5 uurtjes gespeeld

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 13:39:
omdat we het meestal pas op het laatse moment doen (spuit 11 style) d8 ik, 'laat ik het nu maar vast gaan organiseren' :)

degene die vanavond zin hebben in een tweakermatchje warcraften moet ff zijn b.net nick hier neerplanten..

Apocrypha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey speelt er hier ook wel eens iemand Tower Defence of Hero Arena? Dat zijn dus custom games. Echt wel lache! Je kunt dat zien als een soort 'mod' voor W3. Als je op Battle.net zit in de NLD room ofzo, druk je ALT-G en dan kom je bij de custom games (ken je vast wel) nou daar kun je dan bv een game joinen die Tower def ofzo heet. Dan moet je met anderen zo snel mogelijk torentjes bouwen om waves van creeps die langs komen dood te krijgen. Die mogen dan een bepaald punt op de map niet berijken anders ben je af. Echt lache als je ff wat anders wil dan normale W3 games!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 13:39:

Hey ReV3rEnD, ik wil wel meedoen. Me nick is natuurlijk 'Darkvater'.

Wat doen we? 3v3? Me ISP is nu wel goed, dus disconnects zullen wel niet zo snel komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
M'n nick is Hielko, maar dat wist je ook al :). Ik kom iig wel rond 9h online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

In welke kanaal gaan we meeten? Is ook wel belangrijk denk ik. Mag ik GoTWar3 voorstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Mr.J

Ready 4 battle!

Ik verzorg jullie rugdekking wel mannen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenoborg73
Ik ben ca. 19:00 ofzo wel online , b.net nickname : Xenoborg73

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 22:30

Mandor

Lord of Chaos

GotWar3, check!

And isn't it appealing to recline? Get blinded and to go into the light again...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkvater schreef op 09 augustus 2002 @ 14:20:
In welke kanaal gaan we meeten? Is ook wel belangrijk denk ik. Mag ik GoTWar3 voorstellen?
wat d8 je van gewoon GoT

ik denk niet dat die gebruikt wordt :)

ok jongens dit is het plan:

vanavond, 9 uur stipt, alle tweakers die willen meespelen in kanaal GoT

(gateway northrend, europa)

we zien dan wel wat voor match we gaan doen, aangezien we niet het aantal spelers precies kunnen inschatten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Klinkt goed, ff doortrainen dus om op tijd te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Ik doe wel mee aan een spelletje GoTcraft....
Account = Dree

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Kanaal GoT is in gebruik door wat buitenlanders (is een clan)

Ik doe vanaaf ook wel mee

ennuh Xeno is goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Als ze 'ons' kanaal hebben ingepikt nemen we gewoon Gotwar3 dan maar :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenoborg73
ok, Gotwar3 it is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
zo ik ga goed vandaag :P nog ff en ik ben n00b af :P al 3 gewonnen potjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
* FreakR is ook weer aanwezig (accountnaam = FreaKiT) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

advertentie : :P

Ik zoek, 2 partners, die mij online (Battlenet of kali ofzo) wat leren kunnen over WC3.. ik ken de basis en vind dat ik redelijk kan spelen, ik vind alleen dat ik wat te traag ben.
verder ben ik een goeie teamplayer, qua delen van recources en sturen van backup

hoop dat iemand hier positief op reageerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenoborg73
eeej, goed idee Fr3aKER , ik ga ook effe linkje in sig mikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Ik kon natuurlijk ook niet achterblijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
wacht jij maar ik ben opweg je inte halen :P :X :P

doe jij geen team games :? :(

[ Voor 0% gewijzigd door SaURoN op 09-08-2002 15:42 . Reden: omdat ik daar zin in had ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Tuurlijk geen team games...... Alleen is veel leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Hehehe! Mandor is een topspeler, en mijn replay bewijst het maar weer eens.
Ik en mandor random, hij is undead ik word Orc. Tegen Human en Undead. Helaas disconnectie al na 5 minuten, maar geen paniek, alleen zijn geest is genoeg om te winnen.

Zie hier mijn ownage: http://www.liacs.nl/~tfarago/War3/mandor.w3g

P.S. Mandor whisperde nog toen ie d'er weer was dat ik necro's moest pompen. Dat hielp veel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
Wie noemt zich G-Ilmer :). Ik krijg de heletijd whispers van hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
ik doe ook graag mee vanavond. nickname:

G-ilmer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
apocrypha schreef op 09 augustus 2002 @ 17:42:
Wie noemt zich G-Ilmer :). Ik krijg de heletijd whispers van hem.
haha, ik dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
HertogJan schreef op 09 augustus 2002 @ 17:47:
ik doe ook graag mee vanavond. nickname:

G-ilmer
volgens mij zijn er nu wel ongeveer 12 spelers :)

Dat wordt gezellig >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
Fr3aKER schreef op 09 augustus 2002 @ 17:49:
[...]

volgens mij zijn er nu wel ongeveer 12 spelers :)

Dat wordt gezellig >:)
Zeker!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Ik doe ook mee, maar dat was vast wel duidelijk :)

Hitmanus is het account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
ik zal jullie ook even verstelt laten staan :)
SaURoN- is de account :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gotwar3 @ 9 uur that is :)

de teams maken we dan wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs