ik ga u zien... ik kom met clan Kaizen.. cs clan..Op maandag 22 juli 2002 02:09 schreef RaVeNgEr het volgende:
we zullen et zien op netgamez
* ravenger komt erheen, met x4.Maddog
lijkt me niet echt handig om bewegingen te maken alsof je kunst aan het schilderen bent , mischien raak je wel veel , maar als je meerdere targets hebt doe je er wel lang over om van 1 target naar andere te gaan
hallo
Met een railgun ------>1 shot, 2 killsOp maandag 22 juli 2002 02:55 schreef NaLiN het volgende:
lijkt me niet echt handig om bewegingen te maken alsof je kunst aan het schilderen bent , mischien raak je wel veel , maar als je meerdere targets hebt doe je er wel lang over om van 1 target naar andere te gaan
Ramle je moet wel keihard "GaYYYyyYYyY!!1" roepen he, anders reageer ik nietOp maandag 22 juli 2002 02:10 schreef Appel het volgende:
[..]
ik ga u zien... ik kom met clan Kaizen.. cs clan..
Dat is het leuke aan een 1on1Op maandag 22 juli 2002 02:55 schreef NaLiN het volgende:
Als ik je icoon zo zie, verbaast het me niks. 
Ik kan me voorstellen dat mensen denken dat je een bot gebruikt. Maar als je zo hard roept van niet en het tegendeel wil bewijzen, kun je geen cheater zijn.
Ik kan me voorstellen dat mensen denken dat je een bot gebruikt. Maar als je zo hard roept van niet en het tegendeel wil bewijzen, kun je geen cheater zijn.
Vage aim, maar als effectief is... 
offtopic:
Heb jij nou andere font voor Q3? Hoe doe je dat?
uhm nee.. denk dat je je vergist.. (nu je het zegt.. lijkt net zo in filmpje :P:P )Op maandag 22 juli 2002 04:03 schreef Novah het volgende:
Vage aim, maar als effectief is...
offtopic:
Verwijderd
rofl
denk niet dat het een cheat is, maar vind het wel grappig hoe je aimed.
denk dat ik wel ff over je schouder ga kijken op netgamez.
en in quake kan je wel een ander font zette ch_3wavefont 1
iets in die richten, is wel een osp command
//vinkie
denk dat ik wel ff over je schouder ga kijken op netgamez.
en in quake kan je wel een ander font zette ch_3wavefont 1
iets in die richten, is wel een osp command
//vinkie
Verwijderd
Dis geen cheaten, maar lukraak op de gok schieten. Ik denk niet dat je daarmee 40+% raak schiet @ railgun 
ps. ik ken die Artemis irl
ps. ik ken die Artemis irl
LOLOp maandag 22 juli 2002 14:01 schreef Metal-Kool4 het volgende:
In CS cheat hij igg wel...
[topic=551273]
1e reply
Dat is appels met peren vergelijken
De techniek is heel wazig...
maar om nou meteen te zeggen dat ie cheat, nee.
Misschien wel een leuk idee voor een topic:
"Post je kewlste kills"
Dit lijkt niet echt op cheaten... Dit heb ik ook tijden gedaan in Quake II.
Ik kon het trouwens alleen als ik de muis van links naar rechts bewoog en niet andersom. (Ook niet naar boven toe)
Het is gewoon een feit dat als je vaak raak schiet met de railgun, dat je een cheater genoemd wordt. Geldt b.v. ook als je veel raak schiet met de snipergun in UT
Ik kon het trouwens alleen als ik de muis van links naar rechts bewoog en niet andersom. (Ook niet naar boven toe)
Het is gewoon een feit dat als je vaak raak schiet met de railgun, dat je een cheater genoemd wordt. Geldt b.v. ook als je veel raak schiet met de snipergun in UT
omg die vind ik wel goedOp maandag 22 juli 2002 14:16 schreef speed24 het volgende:
[..]
LOL
Dat is appels met peren vergelijken
igg ik werd gister op icq gecontact door iemand die mijn post las (maar hij heeft geen acc hier) en die wel ff tegen mij wou railen.. ik denk dat hij wel kan zeggen dat ik niet cheat want zoveer schiet ik ook weer niet raak hoor
ik hoop dat deze persoon snel een acc aanmaakt en even een reply doet..
Verwijderd
Pffff wat een heisa om nix. Je raakt die gast 3x achter elkaar en je hebt 3x een 'clear shot'.
Die zwier heb je echt niet nodig om te timen hoor.
Verwijderd
Lol, tis idd niet zo bijzonder.. weet niet of mensen die QPO-movie met die 8 rails achter elkaar tijdens een war kennenOp maandag 22 juli 2002 19:22 schreef flight_643 het volgende:
Pffff wat een heisa om nix. Je raakt die gast 3x achter elkaar en je hebt 3x een 'clear shot'.
ps. als je wilt weten wat pas echt railen is, tijdens EC5 ([url="http://www.clanbase.com/ec5.php"]http://www.clanbase.com/ec5.php[/url]) railen de beste quakers van Europa minstens 40% en soms zelfs 70+%
kan het zijn dat ik jou heel vaak op een RA3 server tegenkwam?? hoe heette dat ook alweer?? ehhhmOp maandag 22 juli 2002 20:13 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
[..]
Lol, tis idd niet zo bijzonder.. weet niet of mensen die QPO-movie met die 8 rails achter elkaar tijdens een war kennenDies pas
![]()
ps. als je wilt weten wat pas echt railen is, tijdens EC5 ([url="http://www.clanbase.com/ec5.php"]http://www.clanbase.com/ec5.php[/url]) railen de beste quakers van Europa minstens 40% en soms zelfs 70+%
Ja, stel (!!!) dat hij wel een cheater was dan zou hij dit dus ook doen om mensen als jou te laten geloven dat hij niet cheat. Speel maar eens cs dan weet je dat cheaters er alles aan doen om niet gepakt te worden.Op maandag 22 juli 2002 03:55 schreef Device het volgende:
Maar als je zo hard roept van niet en het tegendeel wil bewijzen, kun je geen cheater zijn.
Denk overigens niet dat Appel cheat (alhoewel hij wel met Peertje omgaat
Jaja, dus high fps models gebruiken is cheatenOp maandag 22 juli 2002 14:01 schreef Metal-Kool4 het volgende:
In CS cheat hij igg wel...
[topic=551273]
1e reply
Tis zelfs een optie in het orginele spel...
Alles wat de preformance van een game kan verhogen in mplayer kan toch gewoon...
Het beste uit een situatie halen heet dat, heeft nix met cheaten te maken
uhm.. je moet meschien even beter die topic lezenn.Op dinsdag 23 juli 2002 00:06 schreef FallenAngel666 het volgende:
[..]
Jaja, dus high fps models gebruiken is cheaten
Tis zelfs een optie in het orginele spel...
Alles wat de preformance van een game kan verhogen in mplayer kan toch gewoon...
Het beste uit een situatie halen heet dat, heeft nix met cheaten te maken
Verwijderd
als die slinger omhoog inderdaat een tijds vuller is kan ik het me wel voorstellen, hij timed gewoon zijn recharge, maakt daar automatisme van en maakt van zichzelf een railbot
ik tel gewoon onbewust maar denk dat dit nog beter werkt, ik zit er bijv. bij grenades altijd naast 
als je je timing visueel kan maken dan heb je geen bot meer nodig... geen timebot in iedergeval
als je je timing visueel kan maken dan heb je geen bot meer nodig... geen timebot in iedergeval
Verwijderd
je timing kun je ook visueel maken door de tijd voordat de rail straal verdwijnt intestellen op de waarde van de rechargetijd. En je kunt het ook min of meer horen, maar ieder zijn manier
LOL ! vette movement man ! maar kweenie ik doe met snipe met UT anders.
ik houd me muis op 1 lijn.. (headshot hoogte) en dan beweeg ik met me pijltjes om te raken.
dat is het effectiefst imo
ik houd me muis op 1 lijn.. (headshot hoogte) en dan beweeg ik met me pijltjes om te raken.
dat is het effectiefst imo
mwah in UT gebruik ik veel de ASMD (shock rifle) en daar schiet ik ook veel raak mee, in de zin van 3 schoten achterelkaar raak. ook met sniper trouwens, niet vel verschil. toch heb ik (gelukkig) niet zo heel vaak moeten horen dat ik cheat. dat kan misschien ook komen omdat ik toen niet tegen n00bs speelde. de meeste n00bs gaan echt meteen gille dat je een aimbot bent als je een headshot plaatst
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
zo beweeg ik mn beeld ook wel eens echter dit kwam omdat ik nog wel eens bots spec(mapflow bekijken bijv) en dan begon ik het na te doen 
als je niet weet wat ik bedoel moet je maar eens een bot speccen
als je niet weet wat ik bedoel moet je maar eens een bot speccen
Verwijderd
En zo doe ik het ook bij UT, bij Instagib dan. Gewoon een beetje timen...Op zondag 21 juli 2002 18:38 schreef Peertje het volgende:
Mjah.. rare bewegingen tijdens het spelen werken ontspannendEn zo rail ik ook, op die maffe slinger na dan.
Ik zelf noem het altijd veeg-railen en zo awp ik ook in cs. De truuk is gewoon om je muis enorm snel over je enemy te vegen en dan te drukken.
en die slinger naar boven geef ik ook, + ik draai constant om, kijken of er ergens iets aankomt.
Het is gewoon ontzettend snel spel, en pas nadat je weer terug gedraaid hebt moet je je beseffen wat je gezien hebt, en verder komt het aan op reflexen.
Ik heb ook een tijdje Q3 gespeeld, en gerailed. En ik moet zeggen, dit is wel de fijnste manier. Veel grond coveren betekent ook een goede defense, + meer kans om te raken als je een snelle offense hebt.
Ik denk iig niet dat je aan het cheaten bent...
Verwijderd
wrom hbe je zon rarre slinger nodig om te timen, ok je bent het nu waarschijnlijk gewoon gewent.
maar ten eerste je hoort toch wanneer dan ding opgeladen is
en je kan ook gewoon cg_railtrialtime (?) op 1500 zetten
wanneer je railstraal zeg maar weg is is je gun weer op geladen.
maar ten eerste je hoort toch wanneer dan ding opgeladen is
en je kan ook gewoon cg_railtrialtime (?) op 1500 zetten
wanneer je railstraal zeg maar weg is is je gun weer op geladen.