wie het laatst lacht is het traagst van begrip
DM-Phobos? 1on1?Op maandag 22 juli 2002 13:40 schreef TheDevilOwnsMe het volgende:
en geen DM-Phobos *sniff*
Ik neem aan dat je elkaar wel wilt kunnen VINDEN? Deck16 is eigenlijk al behoorlijk groot voor 1on1... DM-SpaceNoxx, DAT is een map
Alleen zijn er veel mensen zie low-gravity verschrikkelijk vinden.
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Verwijderd
ik speel 1v1 met alle powerups off. amp balanceert de shield belt en andersom. de één wel en de ander niet lijkt mij niet echt logisch.
Verwijderd
en DM-Tempest is niet te groot? DM-Phobos is redelijk groot de hoogte in, maar daar zijn nou de jump boots voor.Op maandag 22 juli 2002 13:52 schreef Gerco het volgende:
[..]
DM-Phobos? 1on1?
Ik neem aan dat je elkaar wel wilt kunnen VINDEN? Deck16 is eigenlijk al behoorlijk groot voor 1on1... DM-SpaceNoxx, DAT is een map
Alleen zijn er veel mensen zie low-gravity verschrikkelijk vinden.
hrhr, inqie de pr0nkingOp maandag 22 juli 2002 13:39 schreef WHydaH het volgende:
Jah zeg Raptorix, jij zit in clan Syncro, bij Inquisitor right? Lol, dan maak ik geen schijn van kans, want ik speel alleen maar instagib...
[off-topic]Op maandag 22 juli 2002 13:54 schreef TheDevilOwnsMe het volgende:
en DM-Tempest is niet te groot? DM-Phobos is redelijk groot de hoogte in, maar daar zijn nou de jump boots voor.
Over jumpboots op phobos gesproken
Een vriend van me ging in 1on1's altijd campen bij "Lift 1" bovenaan op de toren. Nu was hij wel slim genoeg om zodra hij de lift hoorde aankomen "Lift 1 activated", even om te draaien en alvast zn RL vol te laden, hij was er alleen niet op bedacht dat je ook voordat de lift boven is, met jumpboots kan springen en vervolgens 6 raketten in zn kruintje kan laten vallen
Het heeft zeker wel 4 keer geduurd voor hij doorhad waar ik steeds was toen ik 'em verpletterde
[/off-topic]
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Woot. Don't mess with my crownOp maandag 22 juli 2002 13:56 schreef RaVeNgEr het volgende:
[..]
hrhr, inqie de pr0nking
50GB had ik totdat de HD kapot ging
Nu is het dus allemaal weg, maarja. HD ingeruild voor garantie. Nieuwe HD verkocht en daarvan mijn peltier setup gekocht
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Verwijderd
Verwijderd
Mag ik mezelf gevorderd noemen btw?
Leuk idee iig... En de iGib doe ik ZEKER mee
Mja, we zien wel hoe hard ik ga verliezen...
En kwa indeling in de pouls zou ik gewoon een random indeling maken. Dus niet dat alle supergoeie spelers tegen elkaar moeten en dan klaar zijn. Want dan weet je de uitslag van het tournooi al helemaal.
nog ff over de servers.....als je tegen mij moet heb ik wel een prive server. Ik denk dat dat ook wel geld voor die syncro gasten. Maybe als jullie op irc komen en gewoon ff idlen op irc.quakenet.org channel: #>< dan kunnen jullie ook wel ff voor een 1on1 de server lenen. Maar dit geld pas nadat het tournooi van start is gegaan en de server vrij is. Ik leen geen server uit aan gasten die in #>< gaan zitten spammen. Dus regel het gewoon met mij (JiinX`X).
Geef me gewoon een private message als je wat moet hebben.
Verwijderd
Don't know,Op maandag 22 juli 2002 14:02 schreef incognito het volgende:
ok omdat ik geen zin heb alles door te lezen, wil ik even vragen op welke server we spelen?
Je mag het zelf weten, Bij CTF kan ik me wel als fragmaster inschrijven, maar met dm hou ik het bij beginnerOp maandag 22 juli 2002 14:04 schreef Type het volgende:
nou, dan gaan we ook eens inschrijven...
Mag ik mezelf gevorderd noemen btw?![]()
dat lijkt me ook wel grappig.Leuk idee iig... En de iGib doe ik ZEKER mee
Mja, we zien wel hoe hard ik ga verliezen...

Volgens mij zijn er 4pouls namelijk n00bje beginner gevorderd en fragmaster En elk zo'n poule heeft 1 winnaar.Op maandag 22 juli 2002 14:09 schreef JiinX het volgende:
En kwa indeling in de pouls zou ik gewoon een random indeling maken. Dus niet dat alle supergoeie spelers tegen elkaar moeten en dan klaar zijn. Want dan weet je de uitslag van het tournooi al helemaal.
(van al die winnaars kan je ook weer een poule maken)
Verwijderd
ah, kijk, da's lekkerOp maandag 22 juli 2002 14:12 schreef RaVeNgEr het volgende:
Syncro heeft zoiezo 3 servers die we kunnen gebruiken, op een dedicated 100mbit, dus zonder lagProlly kunnen we desnoods ook nog een 4e en misschien wel zelfs een 5e server erbij zetten zonder problemen.
Wat ik btw nog niet gelezen heb, dus maar even aan de HlpDsK vraag: Wanneer sluiten de inschrijvingen en start het tournooi?
Lijkt me dat jullie nog wel wat tijd nodig hebben om pouls te maken, en als je woensdag al wil beginnen, dan zou je nu/morgenvroeg het inschrijven moeten sluiten. Maar er zijn (nog maar) 50 man ingeschreven.
Lijkt mij -persoonlijk- beter en wat makkelijker voor de organisatie, als begin volgende week begonnen wordt, wat meer tijd enzo. Dan sluit je het inschrijven voor het weekend, ga je het weekend pouls maken, en op maandag begin je...
Just my 2 cents...
Ik ben op moment vrij hard bezig om de site/database op orde te krijgen, op dit moment is het mogelijk om je profiel te veranderen, daarnaast heb ik een stuk administratie af, waarbij via de website pools gemaakt kunnen worden, en mensen in pools gedouwt kunnen worden.
Vandaag hoop ik het deel af te kunnen ronden waar de wedstrijden gescheduled kunnen worden en waar men zelf scores kan invullen.
Op dit moment ben ik even bezig de database te migreren naar Sqlserver omdat ik bang ben dat anders de performance te veel gaat sucken.
Dan nog een medeling over de inschrijving, de termijn van inschrijven sluit in principe woensdag 24.00
De wedstrijden zullen dus donderdag beginnen.
Ik zit nu met een klein dillema, er zijn op dit moment al 51 aanmeldingen, op zich genoeg voor een apart tournooi voor gevorderden, en een tournooi voor beginners. Maar aan andere kant is het leuker om 1 groot tournooi te houden lijkt me, het is immers een GOT Tournooi.
Wat vinden jullie?
1 tournooi voor iedereen, of 2 gescheiden tournooien?
Ik kan je nog zo 10 1on1 maps geven die vrij geschikt zijn, echter met dit soort tournooien is het eerlijker als je standaard maps gebruikt, anders zou iemand met veel ervaring met die map wel erg veel voordeel hebben.Op maandag 22 juli 2002 14:28 schreef Phant0m het volgende:
beter speel je op de map 1on1shockwave die is uitermate geschikt
Vind een internet cafeeOp maandag 22 juli 2002 14:33 schreef RaVeNgEr het volgende:
eej maar rap, hoe doe ik dat als ik vrijdag op vakantie ben, moet ik donderdag al mijn matches gaan spelen
ehehe, maar is ook mogelijk dat ik mijn matches na mijn vakantie kan spelen?Op maandag 22 juli 2002 14:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vind een internet cafee
Verwijderd
Gewoon net als bij het WK voetbal 1 toernooi, maar dan wel met allemaal gemixte poules waarvan de nummers 1 en 2 doorgaan naar de volgende ronde.Op maandag 22 juli 2002 14:25 schreef raptorix het volgende:
Wat vinden jullie?
1 tournooi voor iedereen, of 2 gescheiden tournooien?
En dan zou het leuk zijn om die groepsindeling op een of andere manier random te maken dmv een loting.
Het is maar een ideetje.
Helaas, is niet de bedoeling dat dit tournooi weken gaat durenOp maandag 22 juli 2002 14:40 schreef RaVeNgEr het volgende:
[..]
ehehe, maar is ook mogelijk dat ik mijn matches na mijn vakantie kan spelen?
Op lockdown hadden ze vorig jaar een goed systeem voor de 1on1. Als je verloor ging je naar de andere kant van het systeem zegmaar. Dan kon je daar nog tegen de verliezende mensen spelen. Verloor je dan weer dan was het echt afgelopen.Op maandag 22 juli 2002 14:45 schreef Boba_Fett het volgende:
[..]
Gewoon net als bij het WK voetbal 1 toernooi, maar dan wel met allemaal gemixte poules waarvan de nummers 1 en 2 doorgaan naar de volgende ronde.
En dan zou het leuk zijn om die groepsindeling op een of andere manier random te maken dmv een loting.
Het is maar een ideetje.
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
dat is double eliminationOp maandag 22 juli 2002 14:51 schreef -=MOL=- het volgende:
[..]
Op lockdown hadden ze vorig jaar een goed systeem voor de 1on1. Als je verloor ging je naar de andere kant van het systeem zegmaar. Dan kon je daar nog tegen de verliezende mensen spelen. Verloor je dan weer dan was het echt afgelopen.
op zich wel een goed idee als de poulegames over zijn.
Verwijderd
Samenvatting?Op maandag 22 juli 2002 14:53 schreef RaVeNgEr het volgende:
[..]
dat is double elimination
op zich wel een goed idee als de poulegames over zijn.
4 pouls nummers 1-2 gaan door ->
Daarna double elimination.
Laat raptorix dat maar lekker bepalen. Ga nou geen conclusies trekken. Misschien heeft hij al een heel systeem uitgedacht ofzo......??Op maandag 22 juli 2002 14:58 schreef happyman112 het volgende:
[..]
Samenvatting?
4 pouls nummers 1-2 gaan door ->
Daarna double elimination.
Of heeft hij dit zelf ook gezegd. Ik kom namelijk sinds 1 pagina in dit topic binnenvallen
Hangt klein beetje vanaf hoeveel mensen uiteindelijk mee doen, de eerste rondes gaan in ieder geval via pools, en daarna via afval systeem, of dat double eliminitaion wordt weet ik nog niet.Op maandag 22 juli 2002 15:15 schreef -=MOL=- het volgende:
[..]
Laat raptorix dat maar lekker bepalen. Ga nou geen conclusies trekken. Misschien heeft hij al een heel systeem uitgedacht ofzo......??
Of heeft hij dit zelf ook gezegd. Ik kom namelijk sinds 1 pagina in dit topic binnenvallen
Op maandag 22 juli 2002 15:15 schreef -=MOL=- het volgende:
[..]
Laat raptorix dat maar lekker bepalen. Ga nou geen conclusies trekken. Misschien heeft hij al een heel systeem uitgedacht ofzo......??

irc.tweakers.net #ut dan te verzamelen, zodat je snel de matches kan spelen. En niet iedereen moet gaan zitten emailen.
Het algemene kanaal wordt: #gotcompo op irc.tweakers.netOp maandag 22 juli 2002 17:33 schreef JiinX het volgende:
maybe is het verstandig om allemaal op
irc.tweakers.net #ut dan te verzamelen, zodat je snel de matches kan spelen. En niet iedereen moet gaan zitten emailen.
Daarnaast, zodra de indeling bekent is krijgt iedereen een overzicht tegen wie hij moet spelen, beide spelers kunnen dan elkaar contacten over wanneer ze kunnen spelen, ze kunnen dan zelf een datum in het systeem invoeren.
Wanneer spelers niet in overeenstemming komen, dan bepaald de jury
Zelfde geld als 1 van de spelers niet reageert.
Het zit standaard in utOp maandag 22 juli 2002 18:41 schreef sc100 het volgende:
maar ik gebruik helemaaal geen irc
Gewoon chat kiezen en dan als server irc.tweakers.net invullen, als kanaal kan je #gotcompo invullen, en klaar
Nu nog ff de tijd bij elkaar schooieren om die matches te spelen, volgens mij duurt 1-1 best lang...
We kunnen de FtF server wel beschikbaar stellen (als wij geen war hebben). (neem aan dat je daar geen problemen mee hebt?) Of anders gewoon 4 servertjes op 1 pc, wil prima met 1on1Op maandag 22 juli 2002 13:39 schreef Gerco het volgende:
Is er al bekend op welke server(s) gespeeld gaat worden eigenlijk? En is spectaten toegestaan?
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Je speelt 2 rondes van 15 minuten, dus al met al moet je een match zo rond de 45 minuten klaar hebben.Op maandag 22 juli 2002 19:23 schreef ShittyOldMan het volgende:
Kep me ook aangemeld. Alleen weet ik niet goed op welk niveau ik zit, maar heb maar ff vergeleken met anderen die vaak een gelijkwaardige score hebben.
Nu nog ff de tijd bij elkaar schooieren om die matches te spelen, volgens mij duurt 1-1 best lang...
Edit: owja moet je die naam voor het toernooi waarmee je hebt geregistreerd aanhouden?
Logitech z 560 ownage :)
Verwijderd
Die naam kan je veranderen dus dat maakt nix uit. En andersOp maandag 22 juli 2002 21:12 schreef RealKnuckles het volgende:
owja moet je die naam voor het toernooi waarmee je hebt geregistreerd aanhouden?

Tot nu toe:
9 =noob's
23 =Beginners
19 =Gevorderde
6 =Frag masters
57 =totaal
Probleem zit um meestal ook niet in beschikbare pc's, maar in een goede (lag vrije) verbindingOp maandag 22 juli 2002 20:07 schreef m.m het volgende:
[..]
We kunnen de FtF server wel beschikbaar stellen (als wij geen war hebben). (neem aan dat je daar geen problemen mee hebt?) Of anders gewoon 4 servertjes op 1 pc, wil prima met 1on1
Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.
moet je kanaal op de site ook effe veranderen. Daar staat nog #utOp maandag 22 juli 2002 19:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het zit standaard in ut
Gewoon chat kiezen en dan als server irc.tweakers.net invullen, als kanaal kan je #gotcompo invullen, en klaar
De FTF en Syncro servers zijn redelijk goed, syncro staat bijvoorbeeld op UT twenteOp maandag 22 juli 2002 22:54 schreef grep het volgende:
[..]
Probleem zit um meestal ook niet in beschikbare pc's, maar in een goede (lag vrije) verbinding
Die feature komt er nog in, maar zal intussen je wel even handmatig uit de db halenOp dinsdag 23 juli 2002 02:15 schreef Peertje het volgende:
Kan ik mezelf uitschrijven?
Kheb helaas andere verplichtingen
De nummer 1 van de pools plaatsen zich automatisch voor de laatste 16, de nummers 2 en 3 van elke pool (16 spelers dus) spelen in een knockout ronde voor een plaats bij de laatste 16.
Van daar af is het gewoon knockout systeem.
Yes, ik ben geregistreerd
Nee, ik ga niet winnen
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Dus morgen zeg maar?
Morgen rond 24.00 sluit de inschrijving, matches beginnen dus donderdag.Op dinsdag 23 juli 2002 16:22 schreef JiinX het volgende:
start het tournooi nou gewoon de 24ste?
Dus morgen zeg maar?
heb UT geinstalleerd en de patch maar in welke dir pleur je die bonuspacks?
Hehe, hoe connect je naar ut.tweakers.net? Gewoon via open location?
Word steeds spectator als ik dat doe.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Die bonuspacks moetje ergens extracten en daarna dubbelklikken. de UT installer installeert ze dan.Op dinsdag 23 juli 2002 17:19 schreef NitroX_infinity het volgende:
ughu,
heb UT geinstalleerd en de patch maar in welke dir pleur je die bonuspacks?
Hehe, hoe connect je naar ut.tweakers.net? Gewoon via open location?
Word steeds spectator als ik dat doe.
En connecten naar ut.tweakers.net kan via open loacation, of druk op ~ en tik in de console open ut.tweakers.net in. Als je spectator blijft, dan kan het zijn dat je een potje LMS joined, dus dan moet je even wachten tot de volgende ronde, dan mag je meedoen.
Verwijderd
BIj CB Rules. Is het een Winst voor de blijvende speler.Op dinsdag 23 juli 2002 22:17 schreef Deeper het volgende:
Hoe zit het als UT crasht tijdens een match bij 1 van de spelers ?
Wat gebeurt er dan.
(meestal laten ze het een draw worden en doen ze een rematch)

Mogen we de tegenstander verplichten om een 1stperson-demo te maken?
Ik vind dat de match dan gewoon mag worden hervat. lijkt mij het eerlijkstOp dinsdag 23 juli 2002 22:17 schreef Deeper het volgende:
Hoe zit het als UT crasht tijdens een match bij 1 van de spelers ?
Wat gebeurt er dan.
Verwijderd
Pauze mag, maar der is een maximale tijd voor. (bij CB dan)Op dinsdag 23 juli 2002 22:33 schreef TomR het volgende:
[..]
Ik vind dat de match dan gewoon mag worden hervat. lijkt mij het eerlijkst
Ik zit in pool E
7 Matches thats nice
Zo, ik heb mijn eerste match gewonnen zonder te spelen, is dat klasse of niet?377 C Gallus mbr DM-Turbine 87 78 DM-Grinder 78 78 3-8-2002 21:52:00 True True
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
LET OP DEZE POOLS BEVATTEN TESTDATA EN ZIJN NIET DE ECHTE POOLS :Op dinsdag 23 juli 2002 22:37 schreef happyman112 het volgende:
Ik zit in pool EDat gaat een mooie pool worden.
7 Matches thats nice
Ben benieuwd hoeveel fragmasters op Instagib zullen afkomen
Maar ik wacht dus even
Verwijderd
I know maar het lijkt me wel een grappige pool Met atomicshockwave, koek,tielenaar en vele andereOp dinsdag 23 juli 2002 22:51 schreef TomR het volgende:
[..]
LET OP DEZE POOLS BEVATTEN TESTDATA EN ZIJN NIET DE ECHTE POOLS :
En ikOp dinsdag 23 juli 2002 23:48 schreef happyman112 het volgende:
[..]
I know maar het lijkt me wel een grappige pool Met atomicshockwave, koek,tielenaar en vele andere
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
Poolindeling zal vanavond rond uur of 1 bekent zijn, de inschrijving sluit om 24.00, uiteraard hebben we al grofweg een indeling gemaakt, maar aangezien inschrijven nog mogelijk is, is dit niet definitief.Op woensdag 24 juli 2002 00:28 schreef Boba_Fett het volgende:
Hmm ik wil de poule indeling weten, maar die site doet het niet.
* NitroX infinity speelt niet vaak FPS, UT heb ik speciaal hiervoor gekocht, m'n enige FPS aankoop.
Instagib is een variant waar je met 1 wapen speelt met onbeperkte ammo, dit wapen schiet een straal vergelijkbaar met primary shock, wordt je geraakt dan ben je ook gelijk dood. Met instagib heb je powerups of armour.Op woensdag 24 juli 2002 09:30 schreef NitroX_infinity het volgende:
wat is instagib nou weer?
* raptorix speelt niet vaak FPS, UT heb ik speciaal hiervoor gekocht, m'n enige FPS aankoop.
Voorstanders vinden instagib puurder omdat het eerlijker zou zijn
Zelf vind ik het nogal beperkt omdat het juist een aantal facetten van UT weglaat, maar zo af en toe is het wel aardig.
zeur toch niet, hij is 9, maar leest wel een tijdje mee al op got.Op maandag 22 juli 2002 13:43 schreef ThaGroov het volgende:
Nee, ik vin dit ook niet echt kunnen..
Je op GoT registreren om mee te gamen..![]()
Dat is NOT DONE!
Als je ACTIEF bent op GoT..
vin ik dan..
Overigens, ik kan niet tegen hem spelen (op 1 compu hier kan maar ut), maar we moeten tegen elkaar

De indeling op de site is TESTDATA om het systeem te testenOp woensdag 24 juli 2002 10:06 schreef marteltor het volgende:
[..]
zeur toch niet, hij is 9, maar leest wel een tijdje mee al op got.
Overigens, ik kan niet tegen hem spelen (op 1 compu hier kan maar ut), maar we moeten tegen elkaar
Verwijderd
140 B Boba_Fett Eye-d
141 B Boba_Fett chuckie
142 B Boba_Fett QuestGamer
143 B Boba_Fett NeOBiRdY
144 B Lord_Mithril Boba_Fett
145 B Device Boba_Fett
146 B sc100 Boba_Fett
147 B -={Fred_Perry}=- Boba_Fett
148 B Boba_Fett Webby
woei met deze loting zou ik zeer tevreden zijn.
[edit: zinsconstructie bijgewerkt
:x Jiinx
TomR - phant0m 1ste map = Liandri 2de map = stalwartxl tijd = 21.00 datum = 25-07-02

Ter verduidelijking, nummers 1 van de pool plaatsen zich direct voor de laatste 16, de nummers 2 en 3 van de pool spelen in een tussenronde voor een plaats bij de laatse 16, van daar af aan is het gewoon het gebruikelijke knockout systeem, zoals gebruikelijk is bij tournooien.
--------------------------------------------------------------------------------
Pool A
--------------------------------------------------------------------------------
raptorix
phant0m
Geert
RaVeNgEr
RIP
Eye-d
QuestGamer
BurningBunny
ja het is een test maar ik voel me wel trots dat ik tussen de grotere van UT mag staan
maar ik heb wel zoiets van neej, dat wordt um niet
ik heb me bij de n00bs ingeschreven maar moet tegen mensen waar ik nog nooit van gehoord heb
TomR - phant0m 1ste map = Liandri 2de map = stalwartxl tijd = 21.00 datum = 25-07-02
edit:
ik sta bij n00bs en moet tegen: Tielenaar, KoeK, bobba_fett, chuckie, questgamer, <--- naar mijn weten zijn dit geen n00bs (dit heb ik uit het speelschema) klopt dit soms ook niet?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Heeft het niveau wat je opgegeven hebt invloed op hoe je ingedeeld wordt ?
demo?Op dinsdag 23 juli 2002 22:24 schreef happyman112 het volgende:
[..]
BIj CB Rules. Is het een Winst voor de blijvende speler.
(meestal laten ze het een draw worden en doen ze een rematch)
[url="http://huischkamer.tweakers.net/global/templates/got/images/layout/editimg.gif"][afbeelding][/url]
Mogen we de tegenstander verplichten om een 1stperson-demo te maken?
Verwijderd
eerste post al gezien ?Op woensdag 24 juli 2002 13:08 schreef brixx het volgende:
klinkt misschien n beetje dom..
maareh, waar moet ik me inschrijven
Bier, Whiskey en Metal!!
Er is nog niet begonnen. Is een test geloof ik.........Op woensdag 24 juli 2002 13:18 schreef Lord_Mithril het volgende:
uh er zijn dus al matches gespeeld terwijl de indeling nog niet eens klaar isloop ik nu achter of zijn we echt al begonnen
Everywhere you go you always take the weather with you
Daarna die donderdag worden de wedstrijden gespeeld.
enne ff voor iedereen.....installeer mirc ofzo!!!!
is elkaar makkelijker contacten.
irc.tweakers.net
channel: #gotcompo en #ut
Wat er op de site nu staat aan matches, poules en dingen, is niet officieel, maar een test om te kijken of alles werkt. Vanavond, na 12 uur, als de inschrijvingen gesloten zijn, worden alle poules bekend gemaakt en de wedstrijd schedule.
dank u voor uw aandacht
Ja, demo. Een opname van wat je gedaan hebt om te kunnen bewijzen dat je niet cheat, maar gewoon uber-1337 bentOp woensdag 24 juli 2002 12:37 schreef Phant0m het volgende:
demo?
Verwijderd
Ik kan namelijk neit meedoen hoe zeer ik het ook wil..
Zit zeker nog tot 5 augustus ofzo op smallband en heb ontzettend lag, zelfs tot soms 600% packetloss..
kijk dit prentje maar : [url="http://www.thagroov.be/ut_lag.jpg"]http://www.thagroov.be/ut_lag.jpg[/url] ..
Alles behalve leuk en zo kan ik dus niet spelen..
een n00b minder uit de competitie.
Veel plezier iedereen!
Hmmm, dat is HEEEEL knap... ergens zit er een fout in die berekeningOp woensdag 24 juli 2002 15:47 schreef ThaGroov het volgende:
ontzettend lag, zelfs tot soms 600% packetloss..
Het lijkt me sterk dat je 6 keer meer pakketjes kan kwijtraken dan er in totaal verstuurd zijn...
Wat zijn eigelijk de speeltijden? Staan die vast?
Ik heb geen zin om een uur te moeten onderhandelen over de tijden, en overdag kan ik zowiezo toch niet...
Anders doe ik wel mee, heb alleen ruim een jaar geen UT meer gezien... dan mag ik wel bij de beginners zeker?
De matches beginnen morgen, nog niet bekend precies hoe we et gaan doen, raptorix is druk bezig ermee. Verder is het wel zo dat alle mensen die meedoen het beste aanwezig kunnen zijn in #gotcompo op irc.tweakers.net
Verwijderd
Check die screens dan..Op woensdag 24 juli 2002 15:49 schreef Gerco het volgende:
[..]
Hmmm, dat is HEEEEL knap... ergens zit er een fout in die berekening
Het lijkt me sterk dat je 6 keer meer pakketjes kan kwijtraken dan er in totaal verstuurd zijn...
Het beste lijkt me gewoon vaste tijden hanteren, dus bv. elke dag vanaf 19:00 uur ofzo beginnen de matches, anders wordt het straks echt een zootjeOp woensdag 24 juli 2002 16:25 schreef RaVeNgEr het volgende:
nog een officiele note
De matches beginnen morgen, nog niet bekend precies hoe we et gaan doen, raptorix is druk bezig ermee. Verder is het wel zo dat alle mensen die meedoen het beste aanwezig kunnen zijn in #gotcompo op irc.tweakers.net
Maarja ik heb me iig geregt, we zien wel hoe het loopt, eerst vanavond ff oefenen
je had een 0'tje teveelOp woensdag 24 juli 2002 16:33 schreef ThaGroov het volgende:
[..]
Check die screens dan..
Je komt dan alleen in de problemen als mensen niet op dat soort tijden kunnen. Je kan beter eerst de 2 spelers odnderling laten overleggen en als die er niet uitkomen een standaart tijd af te spreken imoOp woensdag 24 juli 2002 16:37 schreef Redje het volgende:
[..]
Het beste lijkt me gewoon vaste tijden hanteren, dus bv. elke dag vanaf 19:00 uur ofzo beginnen de matches, anders wordt het straks echt een zootje
Maarja ik heb me iig geregt, we zien wel hoe het loopt, eerst vanavond ff oefenen
Verwijderd
Pool H
----------------------------------------------------------------------------
St@m
EL_TURKIE
own^me
OProg
NitroX_infinity
Ash
1234test

Gewoon voor server irc.tweakers.net invullen.
En bij channel #gotcompo.
Dan laat je hem connecten en klaar is kees
of effe op [url="http://www.mirc.nl"]www.mirc.nl[/url] kijkenOp woensdag 24 juli 2002 18:21 schreef brixx het volgende:
Ik begrijp mIRC nog niet echt, kweniej eens hoek meot connecte... (). Ik denk dat er wel meer mensen zijn (vooral noobjes en beginners, wat ik overigens niet ben...) die mIRC niet begrijpen. Misschien op de site een kleine uitleg plaatsen ofzo?
Verwijderd
Dan pak je Trillian, zit ook irc in en werkt een stuk simpeler.Op woensdag 24 juli 2002 18:21 schreef brixx het volgende:
Ik begrijp mIRC nog niet echt, kweniej eens hoek meot connecte... (). Ik denk dat er wel meer mensen zijn (vooral noobjes en beginners, wat ik overigens niet ben...) die mIRC niet begrijpen. Misschien op de site een kleine uitleg plaatsen ofzo?
In UT zit zelf ook een prima IRC clientOp woensdag 24 juli 2002 19:01 schreef Boba_Fett het volgende:
[..]
Dan pak je Trillian, zit ook irc in en werkt een stuk simpeler.
Nog wat andere opmerkingen:
-Het niveau wat je opgeeft is NIET door slaggevend, het is puur een indicatie tijdens de indeling, en geloof me we kijken echt wel of het een beetje klopt
-Vaste tijden is niet handig, mijn ervaring is dat mensen op sommige dagen gewoon niet kunnen, wel zullen we zodra de indeling bekend is een streef datum aangeven waarop je je poolmatches afgerond dient te hebben, ga in principe uit van 1 match per dag, ik denk dat dat haalbaar is voor de meeste, uiteraard kan je ook gewoon meerdere matches achter elkaar spelen, dat is aan je zelf.
-Demos opnemen is altijd handig, in geval van een match conflict/cheaten/etc is het een vrijwel waterdicht bewijs.
-LET OP: in de reglementen staan de instellingen hoe er gespeelt moet worden, de jury gaat niet controleren of er echt zo gespeelt is, echter je kan niet van een tegenstander verwachten dat hij ook afwijkend gaat spelen omdat jij dat wil, kortom als jij met je tegenstander afspreekt om Koos Galeon te spelen, is er waarschijnlijk niemand die daar achter komt, we verwachten echter van jullie dat je zoveel mogelijk zelf de regels na leeft.
-Screenshots, maak altijd screenshots, behalve dat je enigszins bewijs hebt, is het ook handig als geheugensteuntje, het zal niet de eerste keer zijn dat iemand ze score vergeet
-IRC, het is handig dat je voor dat je gaat spelen even op IRC meld, in geval van een conflict weten we dat je in ieder geval op tijd voor de match was.
-PIIIIIIIIING, Packetloooooooooooooooooos, voordat je gaat spelen dien je zelf ervoor te zorgen dat je verbinding op orde is, mocht je van mening zijn dat de server of je verbinding niet goed genoeg is om te spelen, begin dan ook niet aan de match, hiervoor geld de keiharde regel BEGINNEN is SPELEN, kortom een match halverwege afhaken is GEEN optie, wel is het toegestaan om de 2e map op een ander tijdstip te spelen, dit mag ALLEEN in uitzonderlijke situatie zoals extreem slechte verbinding, etc. Overleg hiervoor met de jury (Raptorix,OProg,Bunny).
-Voorts gelden eigenlijk de gebruikelijke regels zoals die ook bekend zijn op Clanbase, kortom niet lamen en eerlijk spelen. Ik steek veel van mijn vakantie in dit tournooi dus ik heb geen zin in gezeik aan me hoofd
Kortom Game ON!
Zolang je maar weet dat ik een totale n00b ben, ik suck echt!-Het niveau wat je opgeeft is NIET door slaggevend, het is puur een indicatie tijdens de indeling, en geloof me we kijken echt wel of het een beetje klopt
Kan niet eens goed richten, lijkt wel alsof de rest cheat vergeleken met mij
hmmja voor mij geldt ongeveer hetzelfde, in normale dm met 10 man ben ik wel redelijk, maar in 1on1 echt ontzettend slecht.Op woensdag 24 juli 2002 20:53 schreef NitroX_infinity het volgende:
[..]
Zolang je maar weet dat ik een totale n00b ben, ik suck echt!
Kan niet eens goed richten, lijkt wel alsof de rest cheat vergeleken met mij
* MM daagt raptorix uit voor een 1on1 om zijn slechtheid in nw 1on1 te bewijzen
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"