Uhm dan moet ie zich vandaag laten zien, anders krijg je gewoon default win.JiinX schreef op 09 augustus 2002 @ 17:17:
ok en hoe gaan we nu verder dan want "Thijzzz13 - BobFett " die match is dan nooit gespeeld. Als die BobFett online komt, moet ik dan tegen hem spelen ipv thijzz?
Ik weet dat er unreal tournament topic is. Maar toch even een kort vraagje omdat dit het meest actieve draadje is.
Ik heb een tijdje geleden een nieuwe comp gehaald en heb toch maar besloten om eff tournament erop te zetten. Het probleem is alleen dat wanneer ik de resolutie probeer te veranderen ut vastloopt.
Specs: Win2K, P4 2.26-533, 512 MB RIMM, Leadtek GF4 Ti4400
Ik heb een tijdje geleden een nieuwe comp gehaald en heb toch maar besloten om eff tournament erop te zetten. Het probleem is alleen dat wanneer ik de resolutie probeer te veranderen ut vastloopt.
De resolutie veraneren gaat hier ook niet vlekkeloos. Je moet gewoon erg lang wachten, en dan eventueel alt-tabben...dan lukt het wel. Gewoon een tijdje geduld hebben en niet meteen op teveel knoppen rammen.
Beetje vaag hè?
Beetje vaag hè?
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
OK, bedankt. Zal ik doen. Vaag ja.Gallus schreef op 09 augustus 2002 @ 21:33:
De resolutie veraneren gaat hier ook niet vlekkeloos. Je moet gewoon erg lang wachten, en dan eventueel alt-tabben...dan lukt het wel. Gewoon een tijdje geduld hebben en niet meteen op teveel knoppen rammen.
Beetje vaag hè?
edit:
Je moet wel erg lang wachten. Maar ja, hij doet het. Nogmaals bedankt. Ik heb gewoon een beetje weinig geduld.
Je moet wel erg lang wachten. Maar ja, hij doet het. Nogmaals bedankt. Ik heb gewoon een beetje weinig geduld.
[ Voor 0% gewijzigd door Croccifixio op 09-08-2002 21:37 . Reden: Operatie geslaagd ]
* Bluppy2 is een beetje lui om dit hele topic door te lezen..
Maar gaat er nog een 2e toernooi georganisserd worden?
ik heb altijd intresse in een toernooi voor beginners
Maar gaat er nog een 2e toernooi georganisserd worden?
ik heb altijd intresse in een toernooi voor beginners
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Hehe, ben je er klaar voor?Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 08:34:
Ik ben er weer(Sneek week is voorbij
) Dus kom maar op met die 16e finale
Fear me
Als ik van jou heb gewonnen (ja als), dan moet ik tegen de winnaar van BurningBunny vs Raptorix... Lekker
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Ik wil nog even een oproepje doen aan een aantal mensen om zich even te melden in #gottourney, dit ivm het afspreken van je wedstrijd:
ShittyOldman
RIP
Redje
heDevilOwnsMe
Numb1
ShittyOldman
RIP
Redje
heDevilOwnsMe
Numb1
Je bedoeld zeker #gotcomporaptorix schreef op 10 augustus 2002 @ 21:56:
Ik wil nog even een oproepje doen aan een aantal mensen om zich even te melden in #gottourney, dit ivm het afspreken van je wedstrijd:
Verwijderd
Wanneer word er weer een nieuwe ronde gestart.....zou wel weer eens willen proberen of ik er nog wat van kan. ben alleen nog maar aan het sniperen omder de naam [FuK]Poudaman
laat wat weten als eht weer zover is....doe zeker mee. misschien ook nog wel 2 andere {FuK] leden.
poudaman@hotmail.com
mvg
Pouda
laat wat weten als eht weer zover is....doe zeker mee. misschien ook nog wel 2 andere {FuK] leden.
poudaman@hotmail.com
mvg
Pouda
Verwijderd
okraptorix schreef op 10 augustus 2002 @ 21:56:
ShittyOldman
RIP
Redje
heDevilOwnsMe
Numb1
Jammer dat ik uit de compo lig. Voor de vakantie zei raprtorx nog dat het geen probleem was dat ik op vkantie ging, kom je terug lig je uit de compo

Deze advertentieplaats is te huur!
Hmmm, je logt in als jezelf en opeens gaan je pc specs flink omhoog, moet ik ook maar eens doen
Uhm ja, ik was in veronderstelling dat je 2 weken ging en 20 augustus terug zou zijn, als ik had geweten dat je deze week terug zou zijn, zou ik je zeker gewoon geplaatst hebben.RamShackle schreef op 12 augustus 2002 @ 10:40:
Jammer dat ik uit de compo lig. Voor de vakantie zei raprtorx nog dat het geen probleem was dat ik op vkantie ging, kom je terug lig je uit de compo
Nogmaals excuses voor het misverstand.
Overigens denk ik dat ik binnenkort een apart invite tourney ga organiseren met de beste spelers, dan kunnen mensen als Rav,Benchmarc,Mich en Jij alsnog laten zien wie het sterktst is
Verwijderd
lijk mij vet ik ben benieuwd wie er gaat winnen :D:)
ps. kan een admin mij naam verander in gewoon chuckie. want dit is best ierie.
ps. kan een admin mij naam verander in gewoon chuckie. want dit is best ierie.
Er moeten nog 2 kwartfinales worden gespeelt, ik verzoek de volgende personen zo spoedig mogelijk zich te melden bij de organisatie dan wel je tegenstander 
-Redje
-Rip
-Numb1
-Redje
-Rip
-Numb1
Ik zal de demos verzamelen en naar een webspace knallen, zal het wel in dit topic plaatsen.mbr schreef op 18 augustus 2002 @ 11:59:
Ik ben benieuwd naar de finale! De demorec daarvan op jouw website geplaatst raptorix ?
-TheGrimReaper- schreef op 09 augustus 2002 @ 21:29:
Ik weet dat er unreal tournament topic is. Maar toch even een kort vraagje omdat dit het meest actieve draadje is.
UT heeft uberhaupt nog wel eens kuren onder Windows 2000. Maar ja tis dan ook bijna 2003
Misschien eens WinXP Pro derop zetten. (Was voor mij een verademing voor games ten opzichte van Win2K, wat ik 1,5 jaar gedraaid heb).
volgens mij ligt het vooral aan de GF4, pas toen ik bij iemand anders was met een ti4600 duurde het ook bijna een halve minuut. Hier thuis met mijn radeon II gaat resolutie of kleurendiepte veranderen binnen een secondeBosmonster schreef op 18 augustus 2002 @ 13:43:
[...]
UT heeft uberhaupt nog wel eens kuren onder Windows 2000. Maar ja tis dan ook bijna 2003
Misschien eens WinXP Pro derop zetten. (Was voor mij een verademing voor games ten opzichte van Win2K, wat ik 1,5 jaar gedraaid heb).
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Ik heb geen GFx, maar een Kyro2 en bij mij duurt res veranderen ook lang (alleen in UT, dat is nog het vaagste), maar zeker geen halve minuut, eerder 15 sec ofzo.
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Maar waarom zou je de resolutie sowieso willen veranderen? 1 a 2x moet genoeg zijn zou ik zeggen?
Kan dit niet in ander topic
Overigens wil ik vragen of redje-ripje met spoed kunnen gaan spelen. Anders ben ik geneigt zelf een datum vast te stellen en dan zie ik wel wie er komt opdagen.
lol ik in 1 .. maar goedVerwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 16:05:
resolutie veranderen gaat bij mij in 4 seconden ofzo, met ti4200
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
even oproepje aan Numb1 en Ash, hebben jullie al gespeelt?
Zo nee, willen jullie dit dan zo spoedig mogelijk doen
Laat even weten of jullie al wat hebben afgesproken
Zo nee, willen jullie dit dan zo spoedig mogelijk doen
Laat even weten of jullie al wat hebben afgesproken
Verwijderd
De snelheid waarmee je van resolutie verandert hangt er volgens mij vooral van af of je D3D of OpenGL gebruikt. In D3D duurt veranderen van reso/kleurdiepte zeeeer lang bij mij, evenals het switchen naar mijn desktop. In OpenGL duurt dat allemaal maar een seconde of 2 (GF4 ti4200).
Helaas moet ik het trage D3D (met 8-bit look
) gebruiken omdat ik in OpenGL regelmatig crash.
Helaas moet ik het trage D3D (met 8-bit look

Dit is de tournooi thread, geen algemeen UT problemen thread, ik dacht dat dat nu wel duidelijk was.Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 12:59:
De snelheid waarmee je van resolutie verandert hangt er volgens mij vooral van af of je D3D of OpenGL gebruikt. In D3D duurt veranderen van reso/kleurdiepte zeeeer lang bij mij, evenals het switchen naar mijn desktop. In OpenGL duurt dat allemaal maar een seconde of 2 (GF4 ti4200).
Helaas moet ik het trage D3D (met 8-bit look) gebruiken omdat ik in OpenGL regelmatig crash.
Oproep aan Redje, wil deze zo snel mogelijk contact opnemen met Jiinx om zijn match te spelen.
Tournooi is inmiddels al gefinished, nu nog wachten op de demo's. Het was een uber spannende match, veel geklungel te zien op de demo 
En rap hebbie nou al van burningbunny die demo gehad?
wie het laatst lacht is het traagst van begrip
Ja, heb ze volgens mijJiinX schreef op 26 augustus 2002 @ 10:10:
Tournooi is inmiddels al gefinished, nu nog wachten op de demo's. Het was een uber spannende match, veel geklungel te zien op de demo
Ik zal ze vanavond uploaden en dan gelijk de aankondiging doen voor het nieuwe tournooi.
Gefeliciteerd JiinX !
may the GoT honour guide your frags....
(of krijg je hier ook een stofzuiger
)
may the GoT honour guide your frags....
Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.
JiinX heeft dus het tournooi gewonnen?
Rap, wordt het volgende tournooi instagib?
Ja 2on2 CTF insta, dit in verband met de grote vraag erna41.6C.6D.61.72 schreef op 26 augustus 2002 @ 13:46:
JiinX heeft dus het tournooi gewonnen?
Hoop dat ik vanavond inschrijving al kan laten starten, moet even 1 en ander database technisch aanpassen.
Hoop dat dat goed gaat.raptorix schreef op 26 augustus 2002 @ 13:51:
[...]
Ja 2on2 CTF insta, dit in verband met de grote vraag erna
Moeten dan 4 mensen tegelijk tijd hebben EN aanwezig zijn. Bleek voor een "2 personen" wedstrijd al een probleem met dit toernooi...
Daarom zal er dit tournooi vrij strak gespeelt gaan worden, zo zullen er een aantal regels ingestelt worden om te zorgen dat mensen niet 2 weken lang komen opdagen.grep schreef op 26 augustus 2002 @ 13:57:
[...]
Hoop dat dat goed gaat.
Moeten dan 4 mensen tegelijk tijd hebben EN aanwezig zijn. Bleek voor een "2 personen" wedstrijd al een probleem met dit toernooi...
In principe komen er vaste speeldagen, waar men verwacht wordt te spelen, mocht je dan niet kunnen dan komt er 1 reserve dag waarop je je wedstrijden kunt inhalen.
Oei, ik ben benieuwd of dat dan weer goed gaat. Ik werk 2 avonden per week, dus zal dan gauw een avond missen.raptorix schreef op 26 augustus 2002 @ 14:01:
[...]
Daarom zal er dit tournooi vrij strak gespeelt gaan worden, zo zullen er een aantal regels ingestelt worden om te zorgen dat mensen niet 2 weken lang komen opdagen.
In principe komen er vaste speeldagen, waar men verwacht wordt te spelen, mocht je dan niet kunnen dan komt er 1 reserve dag waarop je je wedstrijden kunt inhalen.
Nou ja, iig weer succes met het organiseren ervan Rap
Ok heb de demos even geupt:
Finale Ash-Jiinx :
http://usi.gamepoint.net/demos.zip
Halve Finale: Ash-Raptorix
http://usi.gamepoint.net/raptorix_vs_ash.zip
Oja had nog leuk filmpje van kill van mij op Tielenaar
http://usi.gamepoint.net/jumpkill.avi
Finale Ash-Jiinx :
http://usi.gamepoint.net/demos.zip
Halve Finale: Ash-Raptorix
http://usi.gamepoint.net/raptorix_vs_ash.zip
Oja had nog leuk filmpje van kill van mij op Tielenaar
http://usi.gamepoint.net/jumpkill.avi
hahaha Questgamer en CHuckie etc... gisterennacht 02.00AM ofzow tegen jullie gespeeld op GoT server... lache...
[;-)] [Grunn] <----ik
jammer dat ik die 1vs1 nw nu pas zag... anders waz ik zekerz in, en een goede kanshebbers bij de beginners :-P
2vs2 iG doe ik ook zekerz mee, goed voor de aim heh
[;-)] [Grunn] <----ik
jammer dat ik die 1vs1 nw nu pas zag... anders waz ik zekerz in, en een goede kanshebbers bij de beginners :-P
2vs2 iG doe ik ook zekerz mee, goed voor de aim heh
-geen-
Hmm, ik had eigenlijk instagib 1vs1 verwacht
[n00b]
hoe bekijk ik die demos
[/n00b]
hoe bekijk ik die demos
[/n00b]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Met demomaneger n00b
click 2 download
Het inschrijven van het instagib gaat zo trouwens beginnen? Mooi
Iedereen die van plan is om in te schrijven: Stop maar, je wint toch niet, ik doe namelijk ook mee
🌞🍃
Zeker weten
Mod update:
Mod code is nu perfect volgens mij, geen enkele "script warning" meer in unrealtournament.log. Nadat ik mijn simpele map wat uitgebreid had, hangt UT steeds als ik beweeg. Moet ik weer even uitzoeken.
Misschien moet ik nog een type "schijf" maken die de human bot code gebruikt (nu de "gasbag"), zodat er wat normalere levels ook mogenlijk zijn.
41.6C.6D.61.72:
Is je mod al klaar voor een (private) beta? En wordt het ook een leuk speelbaar iets? Dan kan ik het misschien wel op ut.tweakers.net hosten.
Is je mod al klaar voor een (private) beta? En wordt het ook een leuk speelbaar iets? Dan kan ik het misschien wel op ut.tweakers.net hosten.
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Hmm, ik zie net dat ik die update in de verkeerde topic plaatste (sorry Raptorix!
)
Anyway:
Ik probeer het eerst even met m'n broer uit, over het netwerk. Misschien plaats ik hem dan ook misschien morgen online, en dan moet de rest misschien maar zien of ze het op de server willen hebben
. Of misschien erop, en dat een aantal anderen het proberen
Anyway:
Ik probeer het eerst even met m'n broer uit, over het netwerk. Misschien plaats ik hem dan ook misschien morgen online, en dan moet de rest misschien maar zien of ze het op de server willen hebben
Verwijderd
En dan nog vaders die er elek avond bij willen omdat zij ook op de pc willenQuestGamer schreef op 26 augustus 2002 @ 14:16:
[...]
Oei, ik ben benieuwd of dat dan weer goed gaat. Ik werk 2 avonden per week, dus zal dan gauw een avond missen.
Nou ja, iig weer succes met het organiseren ervan Rap

Inschrijving zal waarschijnlijk pas woensdag worden, excuses de database moet op wat meer punten aangepast worden als ik gehoopt had, wil het ook gelijk even goed doen zodat het niet zo een puin applicatie wordt.
hey kewl.. CTF 2vs2
en nog wel instagib
mag ik ook meedoen, met een vriend/teammaat =)
mag ik ook meedoen, met een vriend/teammaat =)
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Raptorix, niet om te pushen, maar hoe staat het met de voorbereidingen van het instagib toernooi ?
zie zijn bovenstaande post
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
...geschreven op de 27e. Ik nam aan dat "woensdag" dus op de 28e sloeg...
Even kleine update, ik ben bijna klaar met de voorbereidingen om de inschrijving te laten starten. Duurde wat langer doordat ik het erg druk op me werk heb en daarnaast dit weekend ook nog eens ben weggeweest.
Ik ben daarnaast ook nog bezig met een andere site en met de syncro movie (Rav, morgenavond is de intro hopelijk af, contact je nog wel even vanavond)
Kortom als het meezit kunnen morgenavond echt de inschrijvingen beginnen.
Ik ben daarnaast ook nog bezig met een andere site en met de syncro movie (Rav, morgenavond is de intro hopelijk af, contact je nog wel even vanavond)
Kortom als het meezit kunnen morgenavond echt de inschrijvingen beginnen.
offtopic:
konden we ook maar zoiets doen met MOHAA , iets van 3 vs 3 in stalinggrad level, lijkt me super (+ dat ik dan kanshebben voor de winst ben
)
konden we ook maar zoiets doen met MOHAA , iets van 3 vs 3 in stalinggrad level, lijkt me super (+ dat ik dan kanshebben voor de winst ben
Probleem is dat het niet zo makkelijk is om daar voldoende teams voor te vinden, daarnaast kan ik me voorstellen dat het vinden van voldoende servers een probleem is.HenkS schreef op 03 september 2002 @ 13:21:
offtopic:
konden we ook maar zoiets doen met MOHAA , iets van 3 vs 3 in stalinggrad level, lijkt me super (+ dat ik dan kanshebben voor de winst ben)
Hoe moet je je eigenlijk opgeven? Als team of als enkeling en wordt je ingeloot? Als het het laatste is, is het vrij brak als je teamgenoot op een gegeven moment opeens niet komt opdagen, dan zit je met die gast opgescheept. Als je je als team opgeeft spreek je als het ware van tevoren al af met elkaar samen te werken en de verantwoordelijkheden te kennen. Komt iemand niet opdagen, pech, jullie wouden met z'n twee. Anders moet je iemand overzetten enzo.
Maar aan de andere kant zullen 'de beteren' met elkaar gaan teamen waardoor anderen al geen kans maken. Daarnaast is het voor beginners misschien wat lastig om een teammaat te vinden (of je moet een lijst ergens neerzetten met wie al een team heeft en wie nog zoekt enzo).
Overigens zal ik zelf denk ik niet meedoen. Hoewel ik iCTF toch wel erg leuk vind, zal ik het lastig vinden om steeds op bepaalde tijden beschikbaar te moeten zijn. Dat had ik met 1-1 al midden in een vakantie, kun je nagaan met 2-2 als men weer naar school moet / gaat werken.
Maar aan de andere kant zullen 'de beteren' met elkaar gaan teamen waardoor anderen al geen kans maken. Daarnaast is het voor beginners misschien wat lastig om een teammaat te vinden (of je moet een lijst ergens neerzetten met wie al een team heeft en wie nog zoekt enzo).
Overigens zal ik zelf denk ik niet meedoen. Hoewel ik iCTF toch wel erg leuk vind, zal ik het lastig vinden om steeds op bepaalde tijden beschikbaar te moeten zijn. Dat had ik met 1-1 al midden in een vakantie, kun je nagaan met 2-2 als men weer naar school moet / gaat werken.
Wanneer kunnen we ons opgeve
Shit net gemist.. volgende tournooi wil ik ook mee doen
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
Verwijderd
Komt er ook eens een iCTF of iDM toernooi, want daar zou ik dan best aan mee willen doen. Ik ben namelijk nog niet zo vaardig op het gebied van wapens met UT(still learning). Maar in ieder geval zullen jullie mij vast weleens tegen komen op de GoT server
Het komende tournooi wordt dus ICTF 2on2, helaas is de start wat aan uitgelopen omdat ik al 2 weekenden achter elkaar niet thuis ben geweest. Ik heb 1 a 2 volle dagen nodig om het systeem aan te passen, dus die moet ik eerst zien vrij te maken
Het lijkt me ook niet goed als we tournooi starten met een slecht lopend systeem, dat leidt alleen maar tot onduidelijkheid.
Daarnaast zijn de syncro servers nog down, op zich kunnen wel wel servers fixen maar dat gaat wat meer tijd kosten dan.

Het lijkt me ook niet goed als we tournooi starten met een slecht lopend systeem, dat leidt alleen maar tot onduidelijkheid.
Daarnaast zijn de syncro servers nog down, op zich kunnen wel wel servers fixen maar dat gaat wat meer tijd kosten dan.
Uhm ja probleem is nog steeds dat ik zeer weinig tijd op moment heb, ik ga zo snel mogelijk kijken of ik het kan opstarten.
hmm, ik kwam net dit tegen:
scriptjes
Misschien nog tijdbesparend Raptorix? (gaat vooral om 2e en 3e zoek resultaat).. absoluut geen idee of het wat is... (doe zelf ook niet mee met dit tournooi)
scriptjes
Misschien nog tijdbesparend Raptorix? (gaat vooral om 2e en 3e zoek resultaat).. absoluut geen idee of het wat is... (doe zelf ook niet mee met dit tournooi)
Is het misschien niet ook een leuk idee als we een 5 on 5 of 3 on 3 CS toernooi doen? Iedereen zegt wel dat CS suckt, maar ondertussen spelen veel Tweakers toch CS
The devil is in the details.
De scriptjes zijn het probleem niet zo, tijd gaat met name zitten in het optrommelen van mensen, het mailen, het regelen van servers etc.41.6C.6D.61.72 schreef op 29 september 2002 @ 10:49:
hmm, ik kwam net dit tegen:
scriptjes
Misschien een idee om eerst even te peilen hoeveel mensen er interesse hebben? Dan weet je een beetje waar je aan toe bent qua tijdsduur, indeling, servers, enz
Op moment ben ik erg druk met een andere site, helaas dus nu niet zoveel tijd, ik wil echter kijken of ik rond december weer een tournooi kan opzetten.
Je ken mij alvast inschrijven Raptorix... Vorige keer had ik m net gemist maar deze keer ben ik zeker van de partij... veel suc6 met de organisatie!!! ik verheug me er al op!
Woei! Ik wil ook wel mee doen!
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
liever laat dan nooit zal ik zeggen.raptorix schreef op 30 oktober 2002 @ 23:35:
Op moment ben ik erg druk met een andere site, helaas dus nu niet zoveel tijd, ik wil echter kijken of ik rond december weer een tournooi kan opzetten.
is er geen ladder site voor nederlanders verder waar je teams kan samen stellen en of inschrijven bij een team?
en dan teams tegen elkaar laten spelen.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”
clanbase.comdanplo schreef op 31 oktober 2002 @ 17:00:
[...]
liever laat dan nooit zal ik zeggen.
is er geen ladder site voor nederlanders verder waar je teams kan samen stellen en of inschrijven bij een team?
en dan teams tegen elkaar laten spelen.
Kan je nog inschrijven of is het toernooi al in volle gang /
(Geen zin om alle replys door te lezen.)
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Moet nog georganiseerd wordenSeRRveR schreef op 01 november 2002 @ 08:13:
Kan je nog inschrijven of is het toernooi al in volle gang /
Ok, ik wil wel weer nieuw tournooi organiseren, echter ik betwijfel of het slim is om het 2on2 te maken, punt is dat het lastig te regelen is dat alle 4 de personen komen spelen. Daarom lijkt het me handiger om een nieuw 1on1 tourney uit te schrijven, dit heeft tevens als voordeel dat ik me huidige site niet hoef aan te passen.Emcee schreef op 22 November 2002 @ 15:24:
mmm schiet niet echt op...
Wat mij betreft is 1on1 ook ok rap!
En idd M1ch, dat wordt weer NachtWerk NachtWerk NachtWerk NachtWerk
En idd M1ch, dat wordt weer NachtWerk NachtWerk NachtWerk NachtWerk
Cool, rap ik ben benieuwd 
NW of insta? Ik vindt allebei goed, maar ik heb liever NW denk ik
Vorige keer tot halve finales gekomen, was echt kewl toen tegen Rap.
Anyway, i'm in
Anyway, i'm in
Volgens mij kwartfinaleQuestGamer schreef op 22 November 2002 @ 17:19:
Cool, rap ik ben benieuwd
Anyway, i'm in
Immers in de halve speelde ik Ash
Klopt, foutjeraptorix schreef op 22 november 2002 @ 17:39:
Volgens mij kwartfinale
Immers in de halve speelde ik Ash
Nou ja kwartfinale klinkt ook leuk
Verwijderd
*Kuch*

Maar wel ff wachten totdat ik ADSL heb.

Ik doe ook weer mee.GTA3 schreef op 22 November 2002 @ 18:28:
Wie is tot nu toe het beste?
Maar wel ff wachten totdat ik ADSL heb.
Verwijderd
Geen adsl Deeper dan heb je volgens mij een duure rekening(of je hebt kabel ofzo)LOL
Ik wil ook wel mee doen aan toernooi(niet dat ik veel kans maak...maar het is wel leuk)
Ik wil ook wel mee doen aan toernooi(niet dat ik veel kans maak...maar het is wel leuk)
Liever insta (of beide
), aangezien de vorige NW was 
2vs2 is eventueel ook wel leuk, maar moet de andere ook van GoT komen? Aangezien ik hier helemaal geen spelers zie die ongeveer op mijn niveau zitten
, echter in alle clanmembers van de 4 die er zijn, wel
2vs2 is eventueel ook wel leuk, maar moet de andere ook van GoT komen? Aangezien ik hier helemaal geen spelers zie die ongeveer op mijn niveau zitten
Servers kan ik wel supplyen indien nodig, sponsored by www.TMservers.com dus. Alleen even wachten tot UTwente weer 100% operationeel is, er missen nu af en toe nog wat packets doordat ze nog hard aan het werk zijn daar
FtF heeft ook een TMserver, FtF.tmservers.comM1ch schreef op 23 november 2002 @ 01:51:
Servers kan ik wel supplyen indien nodig, sponsored by www.TMservers.com dus. Alleen even wachten tot UTwente weer 100% operationeel is, er missen nu af en toe nog wat packets doordat ze nog hard aan het werk zijn daar
Maar ik vindt het (ook voor de brand in de UT) een beetje tegenvallen, er is af en toe zelfs lag en hij is een paar keer gecrashed
Mgoed, het is een stuk beter dan onze oude magnus. Die was dan ook gratis, nog ontzettend bedankt hiervoor Gerco/Puc!
Maar wordt deze tourny nou NW of niet, raptorixxx?
Hmm mischien kan onze clanserver ook wel gebruikt worden, zit mapvote op dus gamepass is het enige wat nodig is.
Verwijderd
Ik heb (nog) ISDN.....
Vorige week telefoonrekening gehad
Vorige week telefoonrekening gehad

Verwijderd schreef op 22 november 2002 @ 20:59:
Geen adsl Deeper dan heb je volgens mij een duure rekening(of je hebt kabel ofzo)LOL
Quest: je zegt dat er wat probleempjes zijn? Kom even naar Tibo of mij toe dan op irc dan kijken we wat we eraan kunnen doen. We denken zelf dat een switch bij onze colo in A'dam sinds die stroomuitval niet 100% goed meer is, en hebben daarover ook al contact opgenomen met onze colo.