LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
500 aangepaste texturen, meer dan 1500 vertaalde regels. Tja, dat hoeft ook niet zo groot te zijn....sventhemen schreef op 25 augustus 2002 @ 20:05:
hijs wel klein
(Great things come in small packages...
Deze Mod maakt j e GTA3 Nederlands!
· Nederlandse auto’s
· Nederlandse ondert iteling
· Nederlandse reclameborden
· Betalen met ºXUR
V
· Nederlandse winkels
· Nederlandse sub-missies
De Nederlandse GTA3 Mod maakt een back-up van al je huidige bestanden, zodat de
installat ie compleet ongedaan gemaakt kan worden, hier is wel ongeveer 500-750 MB
vrije schij f ruimte nodig!
Om de Nederlandse GTA3 Mod te installeren moet j e een paar dingen doen:
1) Dubbelklik op ’install.bat ’ in je GTA3 installat ie map, de Mod wordt dan
geïnstalleerd, de Nederlandse teksten kun je uitzet ten. LET OP: Halverwege de
installat ie verschijnt een programma, het ziet er zo uit :
Druk op de knop ‘Select mod and start patching’, er verschijnt een scherm, wij s
hiermee naar het bestand ‘GTA3NL.GTA3_mod’ in de hoofdmap van de GTA3
installat ie, er worden nu een aantal dingen aangepast , dit kan even duren, sluit
het programma NIET af. Druk, als het programma klaar is, op ‘Exit ’.
2) De Nederlandse GTA3 Mod is nu geïnstalleerd, open het spel en kies ‘Spanish’ als
taal, het spel is nu Nederlands ondert iteld, als je Engels wilt houden, verander j e
niets.
Bij de eerste keer spelen worden de texturen aangepast naar een groot te die
opt imaal is voor de videokaart .
Speciale dank gaat uit naar Jey Bee omdat wij van zijn fantast ische GPSmod gebruik
mogen maken!
Gebruik ‘uninstall.bat ’ om de installat ie ongedaan te maken.
Veel Plezier,
Het GTA3: NL Mod team
ht tp: / / gta3.clan-servers.org
&UHGLWV
3URMHFWOHLGLQJ
Richard Belderok
6SHOWH[WXUHV
J. H.
Wouter van de Loo
Wout J. Reinders
Rowan Nieuwenhuizen
$XWR¶V
2ULJLQHOHQDDP 1LHXZHQDDP 0DNHU
Ambulance Ambulance Wouter de Geus
Blista Opel Zafira Joost v/ d Woude
Bobcat Chevy S-10 Kevin Hermes
Borgnine Checker Cab Wouter de Geus
Cabbie Checker Cab Wouter de Geus
Coach Connexxion Bus Richard Belderok
Enforcer ME Bus Richard Belderok
Firet ruck Brandweerwagen Wouter de Geus
Landstalker Landrover Freelander Kevin Hermes
Linerunner Volvo WIA64TTES Kevin Hermes
Manana Volvo 440 Kevin Hermes
Mr. Whoopee I Jscoman Kevin Hermes
Mr. Wongs Mr Wongs Stomerij Richard Belderok
Mule Grote Bestelbus Richard Belderok
Panlant ic Ballast Nedam bus Richard Belderok
Pat riot Hummer Kevin Hermes
Police Chevy Caprice Polit ieauto Wouter de Geus
Pony Mercedes Sprinter Kevin Hermes
Predator Polit ieboot Richard Belderok
Securicar Brinks Geldwagen Richard Belderok
Sent inel BMW 5-Serie Richard Belderok
Taxi Chevy Caprice Taxi Wouter de Geus
Toyz Toyz Joost v/ d Woude
Yankee Kleine Bestelbus Richard Belderok
9HUWDOLQJHQ
Richard Belderok
*365DGDU
Jey Bee
[ Voor 0% gewijzigd door Kees op 22-11-2017 07:07 ]
Verwijderd
om nou te zeggen dat het er duidelijker op is geworden: nee maar het is iig iets.
Laat maar, ik heb het origineel:DeadKnight schreef op 25 augustus 2002 @ 20:10:
een leesmij.pdf
Welkom bij de Nederlandse GTA3 Mod.
Deze Mod maakt je GTA3 Nederlands!
• Nederlandse auto's
• Nederlandse ondertiteling
• Nederlandse reclameborden
• Betalen met €uro's.
• Nederlandse winkels
• Nederlandse sub-missies
De Nederlandse GTA3 Mod maakt een back-up van al je huidige bestanden, zodat de installatie compleet ongedaan gemaakt kan worden, hier is wel ongeveer 500-750 MB vrije schijf ruimte nodig!
Om de Nederlandse GTA3 Mod te installeren moet je een paar dingen doen:
1) Dubbelklik op 'install.bat' in je GTA3 installatie map, de Mod wordt dan geïnstalleerd, de Nederlandse teksten kun je uitzetten. LET OP: Halverwege de installatie verschijnt een programma, het ziet er zo uit:
[plaatje van TXD_Patcher]
Druk op de knop "Select mod and start patching", er verschijnt een scherm, wijs hiermee naar het bestand "GTA3NL.GTA3_mod" in de hoofdmap van de GTA3 installatie, er worden nu een aantal dingen aangepast, dit kan even duren, sluit het programma NIET af. Druk, als het programma klaar is, op "Exit".
2) De Nederlandse GTA3 Mod is nu geïnstalleerd, open het spel en kies "Spanish" als taal, het spel is nu Nederlands ondertiteld, als je Engels wilt houden, verander je niets.
Bij de eerste keer spelen worden de texturen aangepast naar een grootte die optimaal is voor de videokaart.
Speciale dank gaat uit naar Jey Bee omdat wij van zijn fantastische GPSmod gebruik mogen maken!
Gebruik "uninstall.bat" om de installatie ongedaan te maken.
Veel Plezier,
Het GTA3:NL Mod team
http://gta3.clan-servers.org
Credits
Projectleiding:
Richard Belderok
Speltextures:
J. H.
Wouter van de Loo
Wout J. Reinders
Rowan Nieuwenhuizen
Auto's:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
| Originele naam Nieuwe naam Maker Ambulance Ambulance Wouter de Geus Blista Opel Zafira Joost v/d Woude Bobcat Chevy S-10 Kevin Hermes Borgnine Checker Cab Wouter de Geus Cabbie Checker Cab Wouter de Geus Coach Connexxion Bus Richard Belderok Enforcer ME Bus Richard Belderok Firetruck Brandweerwagen Wouter de Geus Landstalker Landrover Freelander Kevin Hermes Linerunner Volvo WIA64TTES Kevin Hermes Manana Volvo 440 Kevin Hermes Mr. Whoopee IJscoman Kevin Hermes Mr. Wongs Mr Wongs Stomerij Richard Belderok Mule Grote Bestelbus Richard Belderok Panlantic Ballast Nedam bus Richard Belderok Patriot Hummer Kevin Hermes Police Chevy Caprice Politieauto Wouter de Geus Pony Mercedes Sprinter Kevin Hermes Predator Politieboot Richard Belderok Securicar Brinks Geldwagen Richard Belderok Sentinel BMW 5-Serie Richard Belderok Taxi Chevy Caprice Taxi Wouter de Geus Toyz Toyz Joost v/d Woude Yankee Kleine Bestelbus Richard Belderok Vertalingen: Richard Belderok GPS Radar: Jey Bee |
[ Voor 0% gewijzigd door Kees op 24-11-2017 13:58 ]
Verwijderd
C:\Program Files\Rockstar Games\GTAIII , hier heb ik ook alles geinstalleerd en geunzipt.
Btw: waar is die modulaire instalatie
Verwijderd
*txdpachteropenengeblaat*
Er is een fout bij het delen opgetreden. bezig met lezen van station c
Afbreken, opnieuw proberen, mislukt
Kan je ff die file paasen?
Wel GTA3 afsluiten voor je ermee gaat klooien.Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 20:24:
Ow en de laatste batregel zegt:
*txdpachteropenengeblaat*
Er is een fout bij het delen opgetreden. bezig met lezen van station c
Afbreken, opnieuw proberen, mislukt
Kan je ff die file paasen?
Verwijderd
Ik heb het geinstalleert, 1x gespeelt om te testen, en daarna heb ik deze gedownload.Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 20:27:
[...]
Wel GTA3 afsluiten voor je ermee gaat klooien.
Verwijderd
( ik doe ff een link want ik weet niet hoe een plaatje moet (H) )
Komt niet door de mod, maar het missen van een patch in Windows XP.Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 20:39:
uhm ik denk niet dat dit helemaal de bedoeling is:
http://members.lycos.nl/robbiekleyzen/naamloos.JPG
Zie ook de FAQ bovenaan in het Spielerij forum.
Verwijderd
liGT AAN JE SYSTEEM (wINDOWS xp DENK IK)Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 20:39:
http://members.lycos.nl/robbiekleyzen/naamloos.JPG
Heb je al geprobeerd om hem op nieuw te downloaden, het kan zijn dat je een corrupte file hebt.Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 20:42:
dAMN TEXTURES WERKEN NIET
kAN IEMAND FF DIE .gta_3mod FILE STUREN???
Verwijderd
Verwijderd
Ik installeer nu GTAIII opnieuw (gtaIII eerst geuninstaleert, overblijfsels handmatig verwijderen) en daarna download ik de mod opnieuw.Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 20:43:
[...]
Heb je al geprobeerd om hem op nieuw te downloaden, het kan zijn dat je een corrupte file hebt.
als je dat krijg moet je deze win-xp patch downloaden..Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 20:39:
[afbeelding]
Installeer een patch van Microsoft:
http://download.microsoft.com/downl...SP1_x86_NLD.exe (NL)
http://download.microsoft.com/downl...SP1_x86_ENU.exe (ENG)
Verwijderd
Dat weet ik niet, dat staat denk ik in het boekjeVerwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 20:48:
is die patch ook voor de minder legale versie van winxp?
Verwijderd
Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 20:47:
die brandweer auto klopt niet helemaal... alles is nederlands behalve de Ambulance en De Brandweer? en jammer dat jullie ook geen bus (Niet die van Connexxtion ) maar die andere streekbus of wat het is dat jhullie die geen skin hebbe gegeven van Syntus ofzo..
Wát is er precies niet-nederlands aan die Ambulance en brandweer, volgens mij zijn zij namelijk behoorlijk Nederlands.
Owja, nog ff voor die mensen die allemaal pics gaan posten dat er dingen vergeten zijn:
We zijn niks vergeten, we hebben het gewoon niet gedaan. IVM tijdbrek en weinig zin van andere members. Ik heb echter nog wel alle textures hiero die nog gedaan moeten worden om het geheel af te krijgen. Dus als er mensen zijn die goed kunnen photoshoppen...... Misschien kan er dan een update komen, maar dan moet ik wel nog ff met een schuin ook naar cyber kijken.
Nou ik hoor het wek....

Uhh...? Je goed als nieuw?

http://www.palthe.nl/ kijk maar bovenin, zo gaat hun slogan nou eenmaal....Serial-X schreef op 25 augustus 2002 @ 21:54:
nou, dit vind ik echt storend!
[afbeelding]
Uhh...? Je goed als nieuw?
Je "GOED" als nieuw...
Goe = spullen -> kleren
In de bestanden die nu op Mirror 1 en 3 staan zijn deze fouten verbeterd!
Gebruik dus Mirror 2 tijdelijk niet.
Why ligt die clanserver vaak plat?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
hehe LOL
Hey ik heb hem net binnen
maarja kan morgen toch pas kijken
Ohja... Ik verwacht niet dat ik hem nog voor iemand hoef te branden ofwel?
::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::
lol je moet eff die XP patch downloade ik had dat ook... maar met die XP taal pack ofzo werd het opgelost... hij staat in het troubleshoot topicVerwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 20:39:
[afbeelding]
AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11
Nederlandse Brandweer
Mean Street Taxi's boven de ingang van Tony's?
Ennehh... Mijn BMW325 met een opel zafira skin...

Verwijderd
Dat BMW325 kleuren-probleempje is makkelijk op te lossen:
Je moet in carcols.dat ff deze regel over de andere blista regel copyen:
blista, 28,28, 18,18, 38,38, 59,59, 69,69, 49,49, 75,75, 41,41, 22,22,
Zo, probleem opgelost?
PS: Ik zie dat jij de velgen niet ge-edit hebt... jammer...
Grr... en waar heb ik um van gedownload denk je? Juist, van mirror 2... k*t zooiVerwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 22:46:
Mensen die vóór het posten van dit bericht de mod hebben gedownload hebben een politiewagen met een zwarte voor- en achterkant. Ook kloppen de kleuren van twee auto's niet.
Was naar de tandarts, dus kun de berichten van vanochtend nog niet bekijken. Mirror 2 (mijn mirror) wordt op dit moment bijgewerkt. Zal dit bericht editten als het is gebeurt.Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 22:46:
Mensen die vóór het posten van dit bericht de mod hebben gedownload hebben een politiewagen met een zwarte voor- en achterkant. Ook kloppen de kleuren van twee auto's niet.
Mirror 2 is bijgewerkt.
Even een aantal vraag(jes)Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 22:46:
1-Welke 2 auto's kloppen er niet dan?(politie is wel geheel wit met strepen op portieren).
2-De brandweer is bij mij gewoon rood met engelse texten.
3-De metro is grijs, moest dat niet geel met blauw worden?
4-Is het mogelijk om al die txd bestanden los in een file ofzo op die mirror te plaatsen zodat iedereen zelf het een en ander kan plakken en knippen?(ik had zelf ook een beetje de shell gemod en die wilde ik zo houden).
5-Gaat er nog iemand verder met modden, of kan het mogelijkworden om net als op die Duitse site het een en ander te up/downloaden en zelf een beetje kan knutselen?
Tot slot het ziet er allemaal erg mooi uit en i.ig. bedankt voor het opofferen van jullie vele vakantiedagen/avonden/nachten die jullie hebben gebruikt om dit alles tot nu tot stand te brengen.
De Hummer en de Mercedes Sprinter werden ook blauw en rood ipv alleen geel.makkie schreef op 26 augustus 2002 @ 15:16:
[...]
Even een aantal vraag(jes)
1-Welke 2 auto's kloppen er niet dan?(politie is wel geheel wit met strepen op portieren).
Hmm, ik zie het, vaag....zal in een volgende versie goed worden aangepast, wel erg raar trouwens, want ik weet zeker dat het goed is gegaan.2-De brandweer is bij mij gewoon rood met engelse texten.
Die is hier een paar keer tentoolgesteld, ik heb ook een paar keer gevraagd aan diegene, maar ik heb nooit wat mogen ontvangen.3-De metro is grijs, moest dat niet geel met blauw worden?
Je kan je eigen gemodde textures er opnieuw overheen zetten, maar dit Shellstation hoort bij onze mod.4-Is het mogelijk om al die txd bestanden los in een file ofzo op die mirror te plaatsen zodat iedereen zelf het een en ander kan plakken en knippen?(ik had zelf ook een beetje de shell gemod en die wilde ik zo houden).
Heeeeeel misschien gaan we nog verder, dan wel in deze formatie, dan wel met anderen. Ik heb er iig wel genoeg van en denk niet dat ik hier nog een vervolg aan ga geven (als projectleider).5-Gaat er nog iemand verder met modden, of kan het mogelijkworden om net als op die Duitse site het een en ander te up/downloaden en zelf een beetje kan knutselen?
NPTot slot het ziet er allemaal erg mooi uit en i.ig. bedankt voor het opofferen van jullie vele vakantiedagen/avonden/nachten die jullie hebben gebruikt om dit alles tot nu tot stand te brengen.
Verwijderd
Voor de rest Taxi's enzo goed.. alleen die grote taxi is geen
De eerste review:
Ze zijn zeer te spreken over de mod, alleen jammer van de vele back-up bestanden, hoewel dat ook wel weer goed is (
Het hele bericht op Gamez.nl
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
Verwijderd
Ja het is heel goed maar ze vinden het slecht dat hij 700 mb is.Verwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 16:03:
Mmmm, ik dacht dat ik net een bericht postte, nou ja, bij deze dan:
De eerste review:
Ze zijn zeer te spreken over de mod, alleen jammer van de vele back-up bestanden, hoewel dat ook wel weer goed is ().
Het hele bericht op Gamez.nl
Nee, een mooierevalentinorossi schreef op 26 augustus 2002 @ 16:26:
Zit Deze Appie heyn erin? ik heb een veel mooiere.... stuur straks wel een pic
off topic Hoe werkt dat met die screenshots maken en dan in dit topic plaatsen?valentinorossi schreef op 26 augustus 2002 @ 16:26:
Zit Deze Appie heyn erin? ik heb een veel mooiere.... stuur straks wel een pic
CTRL - PRINTSCREEN en dan CRTL-V in Paint ofzo, en dan uploaden en een linkie plaatsen.makkie schreef op 26 augustus 2002 @ 16:30:
[...]
off topic Hoe werkt dat met die screenshots maken en dan in dit topic plaatsen?
mirror 1 d8 ik (weet et nie zeker)Verwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 15:15:
Welke mirror heb je dan gebrukt SVENTHEMAN
Telecom Post Groep of zoDeadKnight schreef op 25 augustus 2002 @ 20:27:
was toch tgp..?
Kittekat.net ....
Ik ga deze mod ook vanavond of morgen es uitproberen... van wat ik nu al kan zien: hulde aan de makers
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
Verwijderd
ten tweede: De Brandweerwagen. De teksten kloppen niet, die horen nederlands te zijn. Dit los ik wel op met Cyberneer.
Drie: Ik wil nog wel wat updates maken, bijvoorbeeld de nummerborden van de auto's, de richtingsborden enzovoort. Maar wel geduld aub.
Wat heb jij een vaag installding, dat kan veeeeel makkelijker.valentinorossi schreef op 26 augustus 2002 @ 18:31:
Oké, dan nu mijn ah:
[afbeelding]
Toch wel mooier he?
Download hier
Edit: Inclusief Schappen achter de ramen
Misschien is het ook beter als jij deze mod plaatst in het moddingtopic, want dit staat (ondanks dat je teamlid bent) los van de NL mod, wat ook weer niet weg neemt dat die schappen niet zouden misstaan in een volgende versie *hint* *hint*.

Whiskas is toch kattenvoer? Geen Bitch'n Hondenvoer!
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
wel grappig idd
AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11
Bedankt!Saekerhett schreef op 27 augustus 2002 @ 16:51:
Hier: http://www.gamers.nl/nieuws/14414
Dacht dat dit toch wel erg aardig is
Helaas hebben ze niet echt research gedaan, je merkt dat de reviewer het niet eens geinstalleerd heeft en de (foute!) tekst van onze website heeft overgenomen. Jammer.....
[edit:]
Draadje op gta3forums.com
GTA3 heb ik opnieuw geinstalleerd, mod gedownload, geinstalleerd zonder error's of fouten. In het spel zie ik geen Nederlandse dingen, wel het Euro-teken, GPS op het rader, maar verder niets...geen verandering in auto's of gebouwen

Kan iemand mij helpen...
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Klopt, de installer deelt het zelfs mee dat je dat moet doen, en volgens mij staat het ook in de readme.
[ Voor 0% gewijzigd door Rafe op 27-08-2002 20:11 . Reden: typerror ]
Even nog een tipje voor de goede volgorde want bij mij ging het ook eerste een beetje raar.CyberDoX schreef op 27 augustus 2002 @ 19:43:
Hoe simpel de installatie methode ook is, ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om de mod te installeren...
GTA3 heb ik opnieuw geinstalleerd, mod gedownload, geinstalleerd zonder error's of fouten. In het spel zie ik geen Nederlandse dingen, wel het Euro-teken, GPS op het rader, maar verder niets...geen verandering in auto's of gebouwen.
Kan iemand mij helpen...
GTAIII installeren.
Patch Voor windows XP eventueel installeren.
Patch downloaden op de Originele GTAIII site om versie V1.1 te verkrijgen.
GTAIII opstarten , en rechts bovenin je keuze menu krijg je V1.1 te staan.
Als alles werkt dan pas de NL-mod eroverheen zetten.
Als de GPS wel in beeld is is de NL-mod dus wel geladen .
Op het eerste eiland is het tankstation een Shell geworden(was een ?)
Ambulance en politie is Nederlands
Brandweer voor zover ik weet nog niet.
Gele Bus die je ziet heeft een Mercedes ster en een gele kentekenplaat.
Super save is een Albert Heijn.
En dus taal op spaans zetten , maar dat stond hierboven ook al.
Verwijderd
AjakkusVerwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 22:40:
misschien heb je een aparte versie ... (voor mannetje met Ajakkus logo)
heheh..ja, daar lijkt het wel op..ik ga straks de andere versie downloaden..
nu eerst m'n eerste dag school

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
[offtopic]CyberDoX schreef op 28 augustus 2002 @ 09:14:
[...]
Ajakkus
heheh..ja, daar lijkt het wel op..ik ga straks de andere versie downloaden..
offtopic:
nu eerst m'n eerste dag school![]()
Ik heb nog een hele leuke E-mail voor je over dat andere clubje
[ontopic] Werkt het nu al een beetje of nog niet, er zijn trouwens ook leuke soundmods in omloop. (mooier geluid bij guns slaghout molotovcoctails hoertje dat in de auto even wat roept als je gereed bent)
zoniet, dan ga ik er ff een paar maken.....
niets bijzonders
Je gaat je gang maarS-Cript schreef op 28 augustus 2002 @ 13:11:
hoe zit het trouwens men mannetjes skins.....
zoniet, dan ga ik er ff een paar maken.....
Want na een Format ben ik alles kwijd geraakt
en ik ga niet helemaal weer op nieuw beginnen .
OJa ik ga zo ook even kijken of ik wat kan verandere aan GTA 3
PS is er al wat bekent over die nieuwe UPDATE van 75 MB ?
want hij zou afgelopen Zondag al online moeten zijn
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
nie slim om te formatten zonder backups te maken he...Blackhole schreef op 28 augustus 2002 @ 13:43:
Even een vraagje kan iemand even de SAVE files neer zetten van het 3 eiland
Want na een Format ben ik alles kwijd geraakt
en ik ga niet helemaal weer op nieuw beginnen .
OJa ik ga zo ook even kijken of ik wat kan verandere aan GTA 3
PS is er al wat bekent over die nieuwe UPDATE van 75 MB ?
want hij zou afgelopen Zondag al online moeten zijn
Ennehh... Update van 75 MB? Je bedoelt De Nederlandse GTA3 Mod van 3,7 MB? Die stond zondag ook al online...
Nee die heb ik nu al ...Hayfork schreef op 28 augustus 2002 @ 15:23:
[...]
nie slim om te formatten zonder backups te maken he...
Ennehh... Update van 75 MB? Je bedoelt De Nederlandse GTA3 Mod van 3,7 MB? Die stond zondag ook al online...
maar lees dit dan even ...
Vanaf het GTA3 NL forum
Bobbie's Pc werkt niet goed, dus hij stopt met skinnen. Ook Hendrik heeft geen tijd meer.
Op dit moment is dit de status:
Nederlandse menus - 100%
Nederlandse politie/taxi/brandweer en ambulance missies - 100%
Nederlandse missies (ondertiteling)- 100%
Nederlandse telefoonmissies (ondertiteling) - 100%
Nederlands mannetje - 1%
Officiële autonamen - 100%
Officiële autoskins - 50%
Nederlandse bestelbusjes - 90%
Nederlandse winkels - 80%
Nederlandse radiostations - 0%
Nederlandse audio - 0%
GPS radar - 100%
de eerste publieke uitgave zal de Nederlandse vertalingen bevatten, evenals een groot aantal (Europese) auto's en Nederlandse winkels en reclameborden. Waarschijnlijk zit er één Nederlands radiostation in. In de daaropvolgende uitgaven komt er steeds één radiostation bij en worden er kleine bugs uit de vorige release gehaald. Op deze manier blijft de mod vrij klein, maar is zelfs de eerste versie vrij compleet.
De eerste versie wordt geschat op een grootte van 75 MB.
We hopen deze versie voor zaterdag 25 augustus uit te brengen, maar dat hangt heel erg af van de voortgang bij het radiostation.
hier kan je meer lezen er over
http://gta3.clan-servers.org/
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Gelukkig maar want om nu elke keer als ik een auto in staptVerwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 16:26:
Er was dus geen voortgang bij de radiostations, dus is ie 70 MB kleiner.
Goede morguh wakkuh Nederland
Tehoren lijkt me ook geen fijn iets
Of
Of zin in een Interaktief Radiospelletje Bel NU !!!
Te horen
Of dan gaan we nu naar de reclame

Of iets in die trand

Dit topic is gesloten.