ik maak ze niet publiek, kpn doet datHayfork schreef op 21 augustus 2002 @ 23:41:
Nee da ben ik nie... ik ben een andere wel in dezelfde plaats... nie eens familie terwijl die in mijn plaats toch nie zo veel zijn hoor (wel veel familie maar weinig niet-familie);)
enneh... waar hebbie da opgezocht? Als je zoekt doe het dan goed!!! En niet bij mij!!!![]()
En trouwens...mag jij mijn gegevens (als ze al goed zouden zijn) publiek maken?![]()
![]()
Beetje stupide of niet?
![]()
![]()
![]()
[heel erg offtopic]
Ja, dat kan wel. Maar menigeen zoekt niet naar adressen maar komt ze zo wel te weten.
Ennehh... KPN heeft daar toestemming voor gekregen toen we dat briefje invulden voor de telefoongids. JIJ NIET!!!!!!
dus publiceer het dan ook niet
Mijn oprechte excuses voor dit offtopic geblaat maar hierover kan ik verschikkelijk nijdig worden...
[/heel erg offtopic]
Ja, dat kan wel. Maar menigeen zoekt niet naar adressen maar komt ze zo wel te weten.
Ennehh... KPN heeft daar toestemming voor gekregen toen we dat briefje invulden voor de telefoongids. JIJ NIET!!!!!!

Mijn oprechte excuses voor dit offtopic geblaat maar hierover kan ik verschikkelijk nijdig worden...
[/heel erg offtopic]
::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::
Verwijderd
ben ik nou scheel?
of kijk ik over de link heen?
waar hebben jullie die NL-cars gelaten?
ik zie er nl. overal op GoT screenshots van maar nergens een link
(en ja... tis al laat
)
(en ja... tis al laat
Verwijderd
dies nog niet uitVerwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 02:56:
ben ik nou scheel?
(en ja... tis al laat)
Zondag de 25e is de nieuwe vesie uit, met auto's
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
Verwijderd
vesie??valentinorossi schreef op 22 augustus 2002 @ 09:45:
[...]
Zondag de 25e is de nieuwe vesie uit, met auto's
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
[laatste keer offtopic]
Bedankt!!
[/laatste keer offtopic]

Vervangt de Toyz 'n da hood.
Waar staat C&J R.C. voor? (RC = Radio Controlled?)
kut verkeerde topic...
[ Voor 0% gewijzigd door M4RTiN op 22-08-2002 22:11 . Reden: foutje ]
Moet je alle auto' en skins zelf im en exporteren met die vage prog. IMG ofzo, of doet de instalatie dat?
Klik voor de lol eens op de link in zijn sig.Hayfork schreef op 22 augustus 2002 @ 22:07:
Je moet door middel van een simpel programma een bestand aanwijzen, de rest gaat automagisch....AMD lover schreef op 22 augustus 2002 @ 22:45:
Moet je alle auto' en skins zelf im en exporteren met die vage prog. IMG ofzo, of doet de instalatie dat?
Ik denk dat veel modemgebruikers (zoals ik) best 5 euro willen betalen voor verzending per post.
Is er iemand die dit -serieus- wil doen?
Is er iemand die dit -serieus- wil doen?
Full-stack webdeveloper in Groningen
Ik wil hem best laten downloaden: laten branden: en dan zelf nog eens branden en verkopen hoor. Trouwens er zijn toch ook CD-Roms van iets van 80 MB ofnie? van die kleintjes... Als die goedkoper zijn dan wil ik het best doen
Maarehh... mijn prijs word dan kosten CD + verzendkosten+ 10 % waarschijnlijk
Maarehh... mijn prijs word dan kosten CD + verzendkosten+ 10 % waarschijnlijk
Vanaf hoelaat is de mod te downloaden morgen als jullie het allemaal redden?
En is er al ergens een link naar daar waar dit moois allemaal te downloaden is, anders blijf ik vanavond op want het is nu bijna zover ik kan er haast niet meer op wachten(en ik denk vele met mij)
En is er al ergens een link naar daar waar dit moois allemaal te downloaden is, anders blijf ik vanavond op want het is nu bijna zover ik kan er haast niet meer op wachten(en ik denk vele met mij)
Zit deze car ook in de NL Mod? (deze car is i.p.v. de Blista)

JPG= Mindere kwaliteit... maar ik ben zelf ook 56k-er, dus ik zal toch maar geen .bmp van 2.64 mb groot plaatsen

JPG= Mindere kwaliteit... maar ik ben zelf ook 56k-er, dus ik zal toch maar geen .bmp van 2.64 mb groot plaatsen

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
nee, in de nl mod zitten geen moddeld auto's, alleen getexturde auto's als het goed begrepen heb
Verwijderd
Whooeeeee, mysterieusVerwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 23:13:
[...]
Klik voor de lol eens op de link in zijn sig.
[...]
Je moet door middel van een simpel programma een bestand aanwijzen, de rest gaat automagisch....
Verwijderd
Colin en joost (joost mag het wetenHayfork schreef op 22 augustus 2002 @ 22:07:
Jammer..... deze wagen is net zo mooi...Sjonny75 schreef op 24 augustus 2002 @ 23:19:
nee, in de nl mod zitten geen moddeld auto's, alleen getexturde auto's als het goed begrepen heb
Verwijderd
Er zijn ook hele vette cd's die vierkant zijn (met afgeronde hoekjes) waar je dan een sticker op kan plakken, is eigenlijk voor visite kaartje, maar ik zal ff specs opzoeken.
Dik elite als jullie het hier op branden!
Dik elite als jullie het hier op branden!
Zondag 25 augustus 1:00 uur 
Waar is de Mod ? jk
ik wacht in spanning af...
Waar is de Mod ? jk
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
1.00 uur of 13.00 uurCyberDoX schreef op 25 augustus 2002 @ 01:01:
Zondag 25 augustus 1:00 uur
Waar is de Mod ? jk
Waar kun je die wel downloaden , dan plak ik hem er zelf wel in met de reshacker.Serial-X schreef op 24 augustus 2002 @ 23:01:
Zit deze car ook in de NL Mod? (deze car is i.p.v. de Blista)
[afbeelding]
JPG= Mindere kwaliteit... maar ik ben zelf ook 56k-er, dus ik zal toch maar geen .bmp van 2.64 mb groot plaatsen![]()
Mag ook naar mij e-mailen
Verwijderd
http://www.gtazone.tkmakkie schreef op 25 augustus 2002 @ 01:58:
[...]
Waar kun je die wel downloaden , dan plak ik hem er zelf wel in met de reshacker.
Mag ook naar mij e-mailen
* PoweRoy kan niet wachten op de m0d
[This space is for rent]
Ik ook niet shit, en ik moet zo weg naar een maat van me die net een ander huis in apeldoorn heeft en nog eens 1 maand op zijn kabel moet wachten.
En ik maar hopen dat ik het nog ff voor hem kon downloaden,maar ik ben bang dat dat niet meer gaat lukken.
BIJ de weg CYBERNEER is al wel weer een uurtje online dus misschien is hij heeeeeel druk bezig.
En ik maar hopen dat ik het nog ff voor hem kon downloaden,maar ik ben bang dat dat niet meer gaat lukken.
BIJ de weg CYBERNEER is al wel weer een uurtje online dus misschien is hij heeeeeel druk bezig.
Hier staat dus dat ie om 20:00 pas uitkomt !Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 19:39:
Het team van de GTA3 mod begint zo aan het eind van de vakantie dood te bloeden. Op dit moment zijn alleen de carskinners nog heel erg actief, maar heeft de rest zo'n beetje al hun werkzaamheden naast zich neergelegd....
Volgende week zondag 25 augustus (rond een uur of 20:00) komt dan ook de definitieve versie van de Nederlandse GTA3 Mod uit. Ik zou iedereen willen bedanken voor hun aandacht en hulp!
Als je nog bezig bent met het skinnen van een auto of iets anders, stuur hem dan voor vrijdag naar me op, als je hem in de mod wilt hebben!
Bedankt!
Dacht jij fff vroeg uit de veren te komen om nog lekker even op de zondagmiddag een aantal autos te gaan hacken en wat te racen.
Ik wacht...
Nog bestellingen?
Nog bestellingen?
bestellingen? bedoel je, de mod bestellen op zo'n rond ding dat ze ook wel de cd noemen voor €ash?
hmm... ik heb een 56k modempje.... dus...
hoe groot word ie dan?
Maar dat bedoel ik dus...
Geen idee wie dat ooit verteld heeft maar dat is volges mij algemeen aangenomen...
Maar hoe groot wordt ie dan? Ben wel benieuwd hoveel ik moet gaan branden dan...
Geen idee wie dat ooit verteld heeft maar dat is volges mij algemeen aangenomen...
Maar hoe groot wordt ie dan? Ben wel benieuwd hoveel ik moet gaan branden dan...
DUH!!
Waneer komt ie nou ik word ongeduldig
Verwijderd
dus 20:00 komt hier een linkie te staan in deze topic waar de NL mod is te downloaden?
laturz
laturz
Nog nieuws?
klokslag 20:00 uur, link wordt door CyberNeer gepost.
20:01 uur, alle GTA'ers van GoT en omstreken
klikken op het downloadlinkje
20:02 uur, overkill op link, gevolg link d00d
hehe..
'k ben gewoon zenuwachtig voor vanavond...
20:01 uur, alle GTA'ers van GoT en omstreken
20:02 uur, overkill op link, gevolg link d00d

hehe..
'k ben gewoon zenuwachtig voor vanavond...
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Anders regel je nu alvast wat mirrors sites?
Een .zip, maar de installatie werkt met een batchfile, er hoeft slechts één handmatige actie te worden uitgevoerd en dat is het aanwijzen van het texturebestand, de rest gaat automatisch.Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 16:21:
ik ben net zo zenuwachtig!! word het een exe file?
Ja, de namen van je savegames blijven echter Engels totdat je je savegame overschrijft. De Mod blijft van de savegames af.sventhemen schreef op 25 augustus 2002 @ 17:40:
kun je wel gewoon je savegames enzo behouden als je die mod installd??
w0000000000000000000000000000t!!! Feest @ m'n portomonee.... 5mb = w0000000000t, zelfs voor een 56k modemer!!! w0000000t
13 min
* PoweRoy laadt vast zijn batterijen van zijn muis op zodat hij dadelijk snel kan klikken
* PoweRoy laadt vast zijn batterijen van zijn muis op zodat hij dadelijk snel kan klikken
[This space is for rent]
7 mins remaining, zegt een stem in't de schaduw... ff snel drinken halen (en eten natuurlijk) zodat ik goed bevoorraad ben hierboven... w00t
* Serial-X zit goed hier.
* Serial-X zit goed hier.
Hoop het niet..sventhemen schreef op 25 augustus 2002 @ 19:50:
jullie zitten hier echt af te tellen he mar denken jullie niet dat die server gelijk plat gaat als ie om 8 uur gedownt kan worden??

nog 3 min
Kittekat.net ....
1 min jajajajajajajajajajja
[This space is for rent]
1 min
Kittekat.net ....
OMG, dan moet ik snel mijn GTA3 installen

lolchursel schreef op 25 augustus 2002 @ 19:59:
shit poweroy was me voor !
[This space is for rent]
waiting for transmissing
[This space is for rent]
zal het fake zijnVerwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 20:01:
het is al 1 over 8...
[This space is for rent]
2 over 8
Kittekat.net ....
grr... ik zie em nog niet!!!

Beste mensen, versie 1.0 van de Nederlandse GTA3 mod is af (Shit, 3 minuten te laat).
Let op: Open het bestand GTA3_nl.exe en kies als 'Unzip map' de installatiemap van GTAIII (bv: C:\program files\GTAIII). Klik daarna op 'Unzip'.
Ga dan naar de hoofdmap en dubbelklik op het bestand 'Leesmij.PDF'. Adobe Acrobat Reader is benodigd.
- Mirror 1
- Mirror 2
- Mirror 3
De mod werkt (hoogstwaarschijnlijk) NIET met gemodificeerde modellen!
De website http://gta3.clan-servers.org is ook bijgewerkt, er is nu ook een forum!
Let op: Open het bestand GTA3_nl.exe en kies als 'Unzip map' de installatiemap van GTAIII (bv: C:\program files\GTAIII). Klik daarna op 'Unzip'.
Ga dan naar de hoofdmap en dubbelklik op het bestand 'Leesmij.PDF'. Adobe Acrobat Reader is benodigd.
- Mirror 1
- Mirror 2
- Mirror 3
De website http://gta3.clan-servers.org is ook bijgewerkt, er is nu ook een forum!
nou schiet op
Kittekat.net ....
ik wist het... we zijn bedrogen!
kheb hem alVerwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 20:02:
Beste mensen, versie 1.0 van de Nederlandse GTA3 mod is af (Shit, 3 minuten te laat).
- Mirror 1
- Mirror 2
- Mirror 3
[This space is for rent]
shit happens mot nog ff wachten tot ik uhm kan uitproberen want mot me huiswerk nog doen..
Hoei! de download kan beginnen!
haha das snel had hem groter verwacht maar hij maar 3 mb lol
Kittekat.net ....
nog 18 mins en 50 seconden voor mij +)
Verwijderd
ken iemand die leesmij ff voor mij in word ofzo zetten....
kheb Acrobat Reader gisteren van me pc gegooid (H)
kheb Acrobat Reader gisteren van me pc gegooid (H)
Dit topic is gesloten.