En bij deze geef ik het topic een ontiegelijke rotschop
Verwijderd
ik zou wel willen, maar ik snap er ook nog steeds de ballen niet van...Sjonny75 schreef op 01 augustus 2002 @ 16:00:
Dit zijn de beginselen van de Opel Kadett GSi.
Zou imand die af willen maken??
afbeelding
Ik snap nog steeds geen hol van die ZModeler

edit: hoe zet je trouwens een lijn en hoe verwijder je iets in zmodeler?
Kan ik deze GTA3-NL-MOD binnenkort bestellen onder rembours? (dat ik um bij de postbode ga betalen?)
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
LOL w00t w00t !!!
nikszolekkeralss.exe
Als de mod uitkomt, weet ik niet of we zo'n systeem gaan gebruiken bij het verspreiden van deze mod. Maar als het toch gebeurt, laten we het hier nog wel weten.AW_Bos schreef op 09 augustus 2002 @ 14:47:
Kan ik deze GTA3-NL-MOD binnenkort bestellen onder rembours? (dat ik um bij de postbode ga betalen?)
Wordt ie niet gratis dan?
Of wordt ie zo groot dat het een hele cd wordt?
Ik ga nu even ZModeler hulp zoeken...
Of wordt ie zo groot dat het een hele cd wordt?
Ik ga nu even ZModeler hulp zoeken...
Full-stack webdeveloper in Groningen
CarCad (voor Need For Speed) werkt makkelijker dan ZModeler.
Je kunt dus een auto maken in CarCad, dan opslaan en importeren in ZM en dan exporteren naar GTA3
Wel een beetje extra werk, maar wel makkelijker
Je kunt dus een auto maken in CarCad, dan opslaan en importeren in ZM en dan exporteren naar GTA3
Wel een beetje extra werk, maar wel makkelijker
Verwijderd
Ik ben weer terug van 2 weken italie (wat een herrie maken die italianen) En ik ga weer verder waar ik gebleven was. Dus eerst moet de brandweerwagen nog af. Zie pagina 1
al een dikke dag niks meer gepost hiero? hmmzz. moeten wel druk aan het modden zijn dan... geen nieuwe ontwikkelingen meer? tja... ik kijk nog wel... vanavond ofzo...
::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::
Status:
Er wordt dus nog hard aan gewerkt, de eerste publieke uitgave zal de Nederlandse vertalingen bevatten, evenals een groot aantal (Europese) auto's en Nederlandse winkels en reclameborden. Waarschijnlijk zit er één Nederlands radiostation in. In de daaropvolgende uitgaven komt er steeds één radiostation bij en worden er kleine bugs uit de vorige release gehaald. Op deze manier blijft de mod vrij klein, maar is zelfs de eerste versie vrij compleet.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| Nederlandse menus - 100% Nederlandse politie/taxi/brandweer en ambulance missies - 100% Nederlandse missies - 100% Nederlandse telefoonmissies - 100% Nederlands mannetje - 1% Officiële autonamen - 100% Officiële autoskins - 50% Nederlandse bestelbusjes - 90% Nederlandse winkels - 80% Nederlandse radiostations - 0% Nederlandse audio - 0% GPS radar - 100% |
Er wordt dus nog hard aan gewerkt, de eerste publieke uitgave zal de Nederlandse vertalingen bevatten, evenals een groot aantal (Europese) auto's en Nederlandse winkels en reclameborden. Waarschijnlijk zit er één Nederlands radiostation in. In de daaropvolgende uitgaven komt er steeds één radiostation bij en worden er kleine bugs uit de vorige release gehaald. Op deze manier blijft de mod vrij klein, maar is zelfs de eerste versie vrij compleet.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2002 15:24 . Reden: vertaling is nu klaar ]
vrij klein? Ik mag hopen dat jullie die audio dan wel als mp3 erbij doen?
Het spelfiguur wordt aangepast, ikzelf dacht aan een oranje broek met een rond-wit-blauw shirt met een molen achterop en klompen aan, maar dat is wel erg sterotyp. Verder lopen er nog wat oma'tjes met Albert Heijn tassen, enz, enz.
Verwijderd
dat oranje met rood wit blauw lijkt nie echt proffesioneel he, kun je beter de broek + jas van een nederlands merk voorzien, of met het wehkamp-labeltje er nog aan 
(anti reclame: of neckermann, of otto)
Het hoeft ook niet proffesioneel te zijn, als het maar herkenbaar is.Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 20:14:
dat oranje met rood wit blauw lijkt nie echt proffesioneel he, kun je beter de broek + jas van een nederlands merk voorzien, of met het wehkamp-labeltje er nog aan
Ik geloof dat Munkie iets had gemaakt en het hier zou laten zien.
en c1000 natuurlijkVerwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 20:11:
[...]
Het spelfiguur wordt aangepast, ikzelf dacht aan een oranje broek met een rond-wit-blauw shirt met een molen achterop en klompen aan, maar dat is wel erg sterotyp. Verder lopen er nog wat oma'tjes met Albert Heijn tassen, enz, enz.
en de Plus, en de EDAH en de KONMAR enzovoorts
Ohja Super de Boer
Ohja Super de Boer
BahHayfork schreef op 12 augustus 2002 @ 22:17:
en de Plus, en de EDAH en de KONMAR enzovoorts
Ohja Super de Boer

Wow der wordt nog wel aan de NL-mod gewerkt. Ik d8 dat het helemaal stil was komen te liggen, maar ja het is dan ook vakantie...
Wil iemand het eigenlijk nog wel spelen als het klaar is?
Laten we leuk blijven tegen elkaar
Verwijderd
Dacht het wel hoor. Lijkt me wel leuk om nederlandse politieauto's op te blazent2faag schreef op 13 augustus 2002 @ 09:32:
...
Dan ben je ook wel een super-overloper op gamegebied...Wil iemand het eigenlijk nog wel spelen als het klaar is?
Belachelijk om na een paar maandjes al weer op een spel te zijn uitgekeken
GTA rocks!
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
Verwijderd
Dringende vraag:
Is er iemand die in Amsterdam woont en mij een foto van een taxi van taxicentrale amsterdam kan toe sturen? Alleen iets met een logo is ook goed, want het gaat mij vooral om het logo.
Dan kan ik nl de taxi's afmaken
Is er iemand die in Amsterdam woont en mij een foto van een taxi van taxicentrale amsterdam kan toe sturen? Alleen iets met een logo is ook goed, want het gaat mij vooral om het logo.
Tja..er zijn héél veel taxibedrijven in Amsterdam...'t is maar net welke je wilt..maar bekijk deze eens:Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 10:48:
Dringende vraag:

de foto's zijn een beetje aan de kleine kant...maar je kan de logo's wel goed zien denk ik..
succes..
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Verwijderd
Is het sowieso niet handiger om Amsterdam als referentiepunt te gebruiken?? (ik noem maar wat, ivm anti-reclame opper ik ook Rotterdam, Den Haag, Eindhoven, Groningen en Maastricht
) Ik vond bijvoorbeeld die NS-metro wel oke, maar misschien gewoon een a'dam metro skin eroverheen???
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
of gewoon de treintaxi die rijd toch overal?
Laten we leuk blijven tegen elkaar
Voor de wachtende mensen, hier ff een overzichtje hoever we zijn en wanneer je wat kunt verw8en.
Nederlandse menus - 100%
Nederlandse politie/taxi/brandweer en ambulance missies - 100%
Nederlandse missies - 100%
Nederlandse telefoonmissies - 100%
Nederlands mannetje - 1%
Officiële autonamen - 100%
Officiële autoskins - 50%
Nederlandse bestelbusjes - 90%
Nederlandse winkels - 80%
Nederlandse radiostations - 0%
Nederlandse audio - 0%
GPS radar - 100%
De audio zit dus nog op 0%.
We zullen proberen om over ongeveer een week een nieuwe versie uit te brengen van onze mod.
Nederlandse menus - 100%
Nederlandse politie/taxi/brandweer en ambulance missies - 100%
Nederlandse missies - 100%
Nederlandse telefoonmissies - 100%
Nederlands mannetje - 1%
Officiële autonamen - 100%
Officiële autoskins - 50%
Nederlandse bestelbusjes - 90%
Nederlandse winkels - 80%
Nederlandse radiostations - 0%
Nederlandse audio - 0%
GPS radar - 100%
De audio zit dus nog op 0%.
We zullen proberen om over ongeveer een week een nieuwe versie uit te brengen van onze mod.
Ik neem aan dat er niks meer qua vertalen te gebeuren hoeft? Indien dit nog wel degelijk moet ben ik wel bereid dat voor mijn rekening te nemen; ik ben helemaal niet technisch maar mijn Engels is uitstekend.
Vertaling is klaarilyc schreef op 13 augustus 2002 @ 14:12:
Ik neem aan dat er niks meer qua vertalen te gebeuren hoeft? Indien dit nog wel degelijk moet ben ik wel bereid dat voor mijn rekening te nemen; ik ben helemaal niet technisch maar mijn Engels is uitstekend.
GTA3 werkt met .Wav files als radiostation.ZanderZ schreef op 12 augustus 2002 @ 19:23:
vrij klein? Ik mag hopen dat jullie die audio dan wel als mp3 erbij doen?
Wij hebben echter een manier gevonden om een .mp3 bestand een wav header te geven, zodat gta3 denkt dat het mp3'tje een wav'je is. Zo blijft ook hier een grootte beperkt, maar de kwaliteit behouden.
oma'tjes met Albert Heijn tassen
was toch mijn idee?
was toch mijn idee?
[This space is for rent]
Ja gelijk in... heb je een maand geleden al naar mij gestuurd ja...
Het was een algemeen idee, wat jij hebt uitgewerkt.
Ik heb je gemaild over je trein....Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 17:27:
nog iets nodig?
Lijkt me leuk, ik ben wel benieuwd wat jullie graag willen horen. Bv soorten reclames, welke muziek, dat soort dingen.Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 18:07:
kunnen we hier niet met zijn allen bedenken wat voor muziek erin moet komen ?
Verwijderd
Met dank voor alle tips voor het logo van TCA, ik heb nu een begin voor de taxi's.
Jullie kennen de taxi oorlog in amsterdam tussen TCA en taxidirekt vast nog wel.
De GTA versie:

Alleen de kleuren zijn nog niet goed. dat probeer ik met carcols.dat te doen, maar dat lukt zoals je ziet nog niet echt. Als iemand kan helpen, graag
Jullie kennen de taxi oorlog in amsterdam tussen TCA en taxidirekt vast nog wel.
De GTA versie:

Alleen de kleuren zijn nog niet goed. dat probeer ik met carcols.dat te doen, maar dat lukt zoals je ziet nog niet echt. Als iemand kan helpen, graag
Zekers die reclame van Volkswagen is het volgens mij: Haal nu u buitenspiegels met bijgespoten Golf.
(Ik hoop dat i hier reclame mag maken omdat dit over reclame gaat) anders mogen er ook best reclames over Hyundai, Ford, Opel, BMW, Mercedes enzovoorts in hoor
(Ik hoop dat i hier reclame mag maken omdat dit over reclame gaat) anders mogen er ook best reclames over Hyundai, Ford, Opel, BMW, Mercedes enzovoorts in hoor
http://gta3.clan-servers.org
De site is geupdate (hehe), nog steeds het oude design, maar iets nieuwere info.
Het duurt alleen waarschijnlijk nog even voordat de DNS servers zijn bijgewerkt...
De site is geupdate (hehe), nog steeds het oude design, maar iets nieuwere info.
Het duurt alleen waarschijnlijk nog even voordat de DNS servers zijn bijgewerkt...
'k vinj ut jammers dat er alleen nog versie 0.1 te downloaden is. Er is toch al veel meer bijgekomen ofnie? :
vele van bovenstaande percentages waren enkele getallen lager laatst dus...
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| Nederlandse menus - 100% Nederlandse politie/taxi/brandweer en ambulance missies - 100% Nederlandse missies - 100% Nederlandse telefoonmissies - 100% Nederlands mannetje - 1% Officiële autonamen - 100% Officiële autoskins - 50% Nederlandse bestelbusjes - 90% Nederlandse winkels - 80% Nederlandse radiostations - 0% Nederlandse audio - 0% GPS radar - 100% |
vele van bovenstaande percentages waren enkele getallen lager laatst dus...
Verwijderd
billboards zien er goed uit, auto's ook (alleen copcar vink nie zo, maar wel de echte.
ik wil nie veel zeggen, maar supah save word Ah,
maar de tassen ook, maar die zijn van zip, word zip dan ook ah??
Er zijn twee verschillende tassenVerwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 07:57:
billboards zien er goed uit, auto's ook (alleen copcar vink nie zo, maar wel de echte.
Whaaaaaat en je vergeet utrechtVerwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 11:40:
Is het sowieso niet handiger om Amsterdam als referentiepunt te gebruiken?? (ik noem maar wat, ivm anti-reclame opper ik ook Rotterdam, Den Haag, Eindhoven, Groningen en Maastricht) Ik vond bijvoorbeeld die NS-metro wel oke, maar misschien gewoon een a'dam metro skin eroverheen???
eindelijk weer een nieuwe auto voor in de nl mod:

de Chevy S10 2002
de Chevy S10 2002
Verwijderd
Alleen het nummerbord nog?Sjonny75 schreef op 14 augustus 2002 @ 12:43:
eindelijk weer een nieuwe auto voor in de nl mod:
[afbeelding]
de Chevy S10 2002
Ok, ik wil weten wat jullie ervan vinden en hoe ik em kan verbeteren.

Je blijft altijd van die randjes zien (verloop naar knipperlichten en gril van de orginele auto) en ik krijg de kleur niet hetzelfde.
Je blijft altijd van die randjes zien (verloop naar knipperlichten en gril van de orginele auto) en ik krijg de kleur niet hetzelfde.
yep, khad een vrouw met ah tassen gemaakt en een vrouw met plus markt tassen gemaakt
[This space is for rent]
en die met ronde tassen is beetje moeilijk te maken, kan alleen met strepen werken. Logo's worden helemaal vervormd (om de tas heen)
Dat van die kleuren is idd erg vervelend. Het is zo dat de meest zwarte kleur uit het carcols bestand niet overeenkomt met de meest zwarte in je bewerkingsprogramma, zo krijg je al snel verschillen. Om dit op te lossen moet je zorgen dat het gekleurde van de grill ook zijn kleur uit het carcols bestand haalt, maar hoe je dat doet???? Geen idee...sorry.Sjonny75 schreef op 14 augustus 2002 @ 15:15:
Ok, ik wil weten wat jullie ervan vinden en hoe ik em kan verbeteren.
[afbeelding]
edit:
Ow, en verder:
[quote]Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 12:45:
[...]
Alleen het nummerbord nog?[/quote]
Ow, en verder:
[quote]Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 12:45:
[...]
Alleen het nummerbord nog?[/quote]
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2002 20:40 . Reden: quote ]
Alle auto's tot nu toe (sorry, modemers):

Ambulance door Wouterdeg

Opel Zafira door Valentinorossi

Chevy S10 door Sjonnie75

Connexxion tourbus door Cyberneer

Landrover Freelander door Sjonnie75

Volvo WIA64TTES door Sjonnie75

Volvo 440 door Sjonnie75

Ijscoman door Sjonnie75

Palthe Stomerij door Cyberneer

1 van de 6 Grote Vrachtwagens door Cyberneer

Ballast Nedam door Cyberneer

Hummer door Sjonnie75

Politieauto door Wouterdeg

Brinks gepantserde geldwagen door Cyberneer

BMW 5-serie door Cyberneer
Niet op de foto's: Kleine Vrachtwagen en de Politieboot.
Op dit moment in ontwikkeling: NS-trein, brandweerwagen, taxi's, Mercedesbestelbus.
Ambulance door Wouterdeg
Opel Zafira door Valentinorossi
Chevy S10 door Sjonnie75
Connexxion tourbus door Cyberneer
Landrover Freelander door Sjonnie75
Volvo WIA64TTES door Sjonnie75
Volvo 440 door Sjonnie75
Ijscoman door Sjonnie75
Palthe Stomerij door Cyberneer
1 van de 6 Grote Vrachtwagens door Cyberneer
Ballast Nedam door Cyberneer
Hummer door Sjonnie75
Politieauto door Wouterdeg
Brinks gepantserde geldwagen door Cyberneer
BMW 5-serie door Cyberneer
Niet op de foto's: Kleine Vrachtwagen en de Politieboot.
Op dit moment in ontwikkeling: NS-trein, brandweerwagen, taxi's, Mercedesbestelbus.
Sorry, maar als je mijn Mercedes bestelbusje bedoelt moet ik je teleur stellen, ik kom er echt niet uit. Maar als iemand anders wilt proberen om hem te verbeteren zal ik de textures posten. (je heb de verkeerde kleuren bij de Hummer, moet donker geel, zwart zijn)
die pantserauto, de echte zijn toch meestal rood. die met "waarde transport" kun je hem daar niet in omtoveren?
wat is er met de GPSradar eigenlijk? Er zit toch al een radar in GTA 3?
Verwijderd
Kleurtjes, kan je zien wat gebouwen, water, wegen, gras etc. zijn, wel handig.AW_Bos schreef op 15 augustus 2002 @ 11:33:
wat is er met de GPSradar eigenlijk? Er zit toch al een radar in GTA 3?
Dit is het beste wat ik ervan kan maken:

Mercedes Sprinter
Mercedes Sprinter
hmz... ik vind dat mercedes logo van die pic hierboven wat bitmapperig......
Ik krijg em niet anders.AW_Bos schreef op 15 augustus 2002 @ 13:01:
hmz... ik vind dat mercedes logo van die pic hierboven wat bitmapperig......
Weet jij misschien een oplossing?
nope, helaas ben ik niet zo'n PSP-er!
Dat is een heel ander bedrijf, het kan wel, maar ik zie de logica er niet van...er zijn ook blauwe Brinks geldauto's (vandaag nog een paar zien rijden).CU2morO schreef op 15 augustus 2002 @ 00:36:
die pantserauto, de echte zijn toch meestal rood. die met "waarde transport" kun je hem daar niet in omtoveren?
hebben we die pimpbakken in NL dan? We hebben wel vette BMW's en dure cabrio's enzo maar ik kan dat niet echt Pimpbakken noemen hoor...
Anders maak je een printscreentje van de voorkant van je bus, selecteer je met het pipetje de kleur en maak je de grill in die kleurSjonny75 schreef op 15 augustus 2002 @ 12:47:
Dit is het beste wat ik ervan kan maken:
[afbeelding]
Mercedes Sprinter
Anders maak je een printscreentje van de voorkant van je bus, selecteer je met het pipetje de kleur en maak je de grill in die kleur
Heb ik ook geprobeerd maar dan klopt de kleur nog niet
Heb ik ook geprobeerd maar dan klopt de kleur nog niet
Tsss, ja dan weet ik het ook niet meerSjonny75 schreef op 17 augustus 2002 @ 15:15:
Anders maak je een printscreentje van de voorkant van je bus, selecteer je met het pipetje de kleur en maak je de grill in die kleur![]()
Heb ik ook geprobeerd maar dan klopt de kleur nog niet![]()
![]()
Laat hem anders maar gewoon zo, ik vind hem goed.
*Ambulance - Ambulance - Wouterdeg
Banshee - Dodge Viper RT/10
Barracks OL - Leger Transport
BF Injection - Duin Buggy
*Blista - Opel Zafira -Valentinorossi
Bobcat - Chevy S-10
Borgnine - Checker Cab
Bus - Bus
Cabbie - Checker Cab
Cartel Cruiser - Chevy Silverado Quad Cab
Cheetah - Ferarri Testarossa
*Coach - Connexxion Bus - Cyberneer
Diablo Stallion - Diablo Mustang '69
Dodo - Cessna
Enforcer - ME Bus
Esperanto - '80s Cadillac Eldorado
FBI Car - Chrysler 300M FBI
*Firetruck - Brandweerwagen - Wouterdeg
Flatbed - Leger Transport
Idaho - Idaho
Infernus - Lamborghini Diablo
Kuruma - Chrysler 300M
*Landstalker - Landrover Freelander - Sjonnie75
*Linerunner - Volvo WIA64TTES - Sjonnie75
Mafia Sentinal - Maffia BMW 5-Serie
*Manana - Volvo 440 - Sjonnie75
Moonbeam - Chevy Astro
*Mr. Whoopee - IJscoman - Sjonnie75
*Mr. Wongs - Mr Wongs Stomerij - Cyberneer
*Mule - Grote Bestelbus - Cyberneer
*Pan lantic - Ballast Nedam bus - Cyberneer
*Patriot - Hummer - Sjonnie75
Perennial - Rambler Wagon
*Police - Chevy Caprice Politieauto - Wouterdeg
Pony - Ford Econoline Bestelbus
Predator - Predator
RC CAR - RC Car
Reefer - Reefer
Rhino - Tank
Rumpo - Dodge Mini Ram Van
Rumpo XL - Hoods Dodge Mini Ram Van
*Securicar - Brinks Geldwagen - Cyberneer
*Sentinel - BMW 5-Serie - Cyberneer
Speeder - Speeder
Stallion - Mustang '69
Stinger - TVR Cerbera
Stretch - Lincoln Limo
Taxi - Chevy Caprice Taxi
Toyz - TOYZ
*Train - NS-Trein - Master-Overdrive??
Triad Fish Truck - Triade Vis Vrachtwagen
Trashmaster - Vuilniswagen
Yakuza Stinger - Yakuza TVR Cerbera
*Yankee - Kleine Bestelbus - Cyberneer
Yardie Lobo - Yardie Chevy Impala Lowrider
Update
Banshee - Dodge Viper RT/10
Barracks OL - Leger Transport
BF Injection - Duin Buggy
*Blista - Opel Zafira -Valentinorossi
Bobcat - Chevy S-10
Borgnine - Checker Cab
Bus - Bus
Cabbie - Checker Cab
Cartel Cruiser - Chevy Silverado Quad Cab
Cheetah - Ferarri Testarossa
*Coach - Connexxion Bus - Cyberneer
Diablo Stallion - Diablo Mustang '69
Dodo - Cessna
Enforcer - ME Bus
Esperanto - '80s Cadillac Eldorado
FBI Car - Chrysler 300M FBI
*Firetruck - Brandweerwagen - Wouterdeg
Flatbed - Leger Transport
Idaho - Idaho
Infernus - Lamborghini Diablo
Kuruma - Chrysler 300M
*Landstalker - Landrover Freelander - Sjonnie75
*Linerunner - Volvo WIA64TTES - Sjonnie75
Mafia Sentinal - Maffia BMW 5-Serie
*Manana - Volvo 440 - Sjonnie75
Moonbeam - Chevy Astro
*Mr. Whoopee - IJscoman - Sjonnie75
*Mr. Wongs - Mr Wongs Stomerij - Cyberneer
*Mule - Grote Bestelbus - Cyberneer
*Pan lantic - Ballast Nedam bus - Cyberneer
*Patriot - Hummer - Sjonnie75
Perennial - Rambler Wagon
*Police - Chevy Caprice Politieauto - Wouterdeg
Pony - Ford Econoline Bestelbus
Predator - Predator
RC CAR - RC Car
Reefer - Reefer
Rhino - Tank
Rumpo - Dodge Mini Ram Van
Rumpo XL - Hoods Dodge Mini Ram Van
*Securicar - Brinks Geldwagen - Cyberneer
*Sentinel - BMW 5-Serie - Cyberneer
Speeder - Speeder
Stallion - Mustang '69
Stinger - TVR Cerbera
Stretch - Lincoln Limo
Taxi - Chevy Caprice Taxi
Toyz - TOYZ
*Train - NS-Trein - Master-Overdrive??
Triad Fish Truck - Triade Vis Vrachtwagen
Trashmaster - Vuilniswagen
Yakuza Stinger - Yakuza TVR Cerbera
*Yankee - Kleine Bestelbus - Cyberneer
Yardie Lobo - Yardie Chevy Impala Lowrider
Update
Het team van de GTA3 mod begint zo aan het eind van de vakantie dood te bloeden. Op dit moment zijn alleen de carskinners nog heel erg actief, maar heeft de rest zo'n beetje al hun werkzaamheden naast zich neergelegd....
Volgende week zondag 25 augustus (rond een uur of 20:00) komt dan ook de definitieve versie van de Nederlandse GTA3 Mod uit. Ik zou iedereen willen bedanken voor hun aandacht en hulp!
Als je nog bezig bent met het skinnen van een auto of iets anders, stuur hem dan voor vrijdag naar me op, als je hem in de mod wilt hebben!
Bedankt!
Volgende week zondag 25 augustus (rond een uur of 20:00) komt dan ook de definitieve versie van de Nederlandse GTA3 Mod uit. Ik zou iedereen willen bedanken voor hun aandacht en hulp!
Als je nog bezig bent met het skinnen van een auto of iets anders, stuur hem dan voor vrijdag naar me op, als je hem in de mod wilt hebben!
Bedankt!
alsjeblieft
en kan ik um ook bestellen? Heb hie geen kabel of adsl, en mij modempje trekt 80 MB niet zo!
Verwijderd
met dat ene spanisch.txt file.. ofzoiets .. dan heb je toch nog geen nederlandse voertuigen?
Nee, alleen Nederlandse vertalingen.Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 00:38:
met dat ene spanisch.txt file.. ofzoiets .. dan heb je toch nog geen nederlandse voertuigen?
De mod wordt kleiner dan 80 MB en is dus ook niet 'te koop'....., gewoon downloaden dus. Er zitten dan géén radiostations bij, maar wel veel aangepaste textures. De precieze grootte wordt in de loop van de week bekend gemaakt.
Verwijderd
ja en waar kan ik dat allemaal downloaden?? die tekst en politie ambulances en brandweer?
Zie openingspost.Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 00:48:
ja en waar kan ik dat allemaal downloaden?? die tekst en politie ambulances en brandweer?
Verwijderd
deze? nou, waar staat dat waar je de auto's kunt downen???Verwijderd schreef op 19 juli 2002 @ 15:39:
Een aantal GoTters zijn bezig GTA3 te modden. In dit topic houden ze je op de hoogte.
De bedoeling is dat het volgende gaat ontstaan:
Nederlandse GTA3 met:
• Nederlandse menus
• Nederlandse politie/taxi/brandweer en ambulance missies
• Nederlandse missies
• Nederlandse telefoonmissies
• Nederlands mannetje
• Officiële autonamen
• Officiële autoskins
• Nederlandse bestelbusjes
• Nederlandse winkels
• Nederlandse radiostations
• Nederlandse audio
• GPS radar
Hieronder staat wie op dit moment met wat bezig is:
• Vertalen van teksten naar Nederlands -> X
• Nederlands mannetje -> Munkie
• Autos skinnen -> Wouterdeg & Geqxon & Valentinorossi
• Nederlandse winkels/billboards -> Jcross & Westkust & WoUtoMatiC & Kimble
• Nederlandse audio -> Xilebo & baJEREMIES
• Nederlandse radiostations -> Xilebo & baJEREMIES
• Algehele coördinatie -> Cyberneer
• Testen -> Rafe
• Webmaster -> Godzilla
• GPS radar -> Los te downloaden, maar ook in de mod
In de huidige versie zijn er:
• Nederlandse menus
• Nederlandse politie/taxi/brandweer en ambulance missies
• Officiële autonamen
Download hier de laatste versie (0.1):
[url="http://gta3.clan-servers.org/files/GTA3_nl.zip"]http://gta3.clan-servers.org/files/GTA3_nl.zip[/url]
[url="http://www.xs4all.nl/~dewater/Rafe/GTA3_NL_01.zip"]http://www.xs4all.nl/~dewater/Rafe/GTA3_NL_01.zip[/url]
[url="http://cyberneer.kicks-ass.net/GTA3/files/GTA3_nl.zip"]http://cyberneer.kicks-ass.net/GTA3/files/GTA3_nl.zip[/url]
Als je wilt meedoen, stuur dan een mailtje naar: [url="mailto:r_belderok@hotmail.com"] r_belderok@hotmail.com[/url] (tevens MSN) of ICQ: 56909871
Jullie mogen allemaal jullie eigen geskinde auto's opsturen naar ons!
Op deze manier hebben jullie het idee dat er iets gebeurt en kunnen jullie ook meedoen aan de mod, zodat het een echt GoT product wordt. Het idee is simpel:
Skin een auto uit onderstaande lijst.
• Als je een minder populaire auto skint, is de kans groter dat hij in de mod komt.
• Als er meerdere skins voor één auto binnenkomen, kiest het huidige texture team de beste.
• De maker van de uitgekozen skin wordt genoemd in de textures en op de website.
• Skin de auto's zodat ze lijken op hun tegenhanger in het echte leven, de meest realistisch carskin komt in het spel.
• De aangepaste (Alpha-) Textures opsturen naar [url="mailto:r_belderok@hotmail.com"] r_belderok@hotmail.com[/url], dit geldt alleen voor cartextures, overige speltextures worden genegeerd. Vermeldt ook je Nick op GoT en je echte naam.
De lijst met nog te skinnen auto's:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 Banshee - Dodge Viper RT/10 Barracks OL - Leger Transport BF Injection - Dune Buggy Blista - Dodge Caravan Bobcat - Chevy S-10 Bus - Oude Bus Cartel Cruiser - Chevy Silverado Quad Cab Cheetah - Ferarri Testarossa Diablo Stallion - Diablo Mustang '69 Dodo - Cessna Esperanto - '80s Cadillac Eldorado FBI Car - Chrysler 300M FBI Flatbed - Leger Transport Idaho - Idaho ( ??? ) Infernus - Lamborghini Diablo Kuruma - Chrysler 300M Landstalker - Mazda Tribute Linerunner - Freightliner Cab Mafia Sentinal - Maffia BMW 5-Serie Moonbeam - Chevy Astro Mr. Whoopee - IJscoman Patriot - Hummer Perennial - Rambler Wagon Pony - Ford Econoline Bestelbus Predator - Predator RC CAR - RC Car Reefer - Reefer Rhino - Tank Rumpo - Dodge Mini Ram Van Rumpo XL - Hoods Dodge Mini Ram Van Sentinal - BMW 5-Serie Speeder - Speeder Stallion - Mustang '69 Stinger - TVR Cerbera Stretch - Lincoln Limo Toyz - TOYZ Train - Trein Triad Fish Truck - Triade Vis Vrachtwagen Trashmaster - Vuilniswagen Yakuza Stinger - Yakuza TVR Cerbera Yardie Lobo - Yardie Chevy Impala Lowrider
Om je een beetje te helpen bij het skinnen heeft Wouterdeg een skinFAQ gemaakt, te vinden op: [url="http://members.tripodnet.nl/fryslanboppe/skinfaq.doc"]http://members.tripodnet.nl/fryslanboppe/skinfaq.doc[/url]
We hebben ook een IRC-kanaal:
Server: irc.sorcery.net
Channel: #gta
Kom eens langs als je wat te vragen hebt, tips hebt, of gewoon wilt ouwe hoeren over GTA3:NL.
Dit topic is niet bedoeld voor skin vragen, daarvoor is dit topic :
Het grote GTA3 modding topic deel 2
Dit topic is niet bedoeld voor problemen, daarvoor is dit topic :
[rml]De grote GTA3 troubleshooting topic [ Deel 2][/rml]
Dit topic is niet bedoeld voor spelinformatie, daarvoor is dit topic :
Het grote GTA 3 topic deel 9
Verwacht niet binnen een paar dagen een versie, het is voor ons een hobby en geen werk!
Gekeken wordt er naar een modulair systeem, waar je zelf kan beslissen wat je erin wilt!
Promo plaatje:
[url="http://gta3.clan-servers.org/images/promo.JPG"][afbeelding][/url]
Deze post wordt bijgewerkt zodra er iets veranderd.
Hmmm....Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 01:00:
[...]
deze? nou, waar staat dat waar je de auto's kunt downen???
Euhm...het Nederlandse GTA3 Mod kun je volgens mij als een packet downloaden...dus de auto's enzo, hoef je niet apart te downloaden.
Maar daar zal Cyberneer ongetwijfeld later deze week daar iets meer over vertellen
Enneuh...als je nog andere auto's wilt downloaden, kijk eens in dit topic Het Grote GTA3 modding topic [Deel3]
Succes !
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Wat voor auto's bedoel jeVerwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 01:00:
[...]
deze? nou, waar staat dat waar je de auto's kunt downen???
-Als je het hebt over de autonamen, zitten die gewoon bij de eerste versie in.
-als je het hebt over geskinde auto's, zoals de politieauto, zit dat allemaal in de binnenkort komende versie
Gratis ofzo? Dat julle um opsturen naar mij?AW_Bos schreef op 19 augustus 2002 @ 22:20:
en kan ik um ook bestellen? Heb hie geen kabel of adsl, en mij modempje trekt 80 MB niet zo!
Dat zou ik echt geweldig vinden!
Verwijderd
stuur em dan ook maar naar mij 
maar die ene Spanisch text geval dat dat nederlands moet worden en als je die inde Rootmap onder TEXT zet, werkt de nederlandse text bij mij niet?
maar die ene Spanisch text geval dat dat nederlands moet worden en als je die inde Rootmap onder TEXT zet, werkt de nederlandse text bij mij niet?
Dan moet je wel spaans als taal kiezen natuurlijkVerwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 15:04:
stuur em dan ook maar naar mij

Je mag hem komen ophalenAW_Bos schreef op 20 augustus 2002 @ 12:29:
[...]
Gratis ofzo? Dat julle um opsturen naar mij?
Dat zou ik echt geweldig vinden!
Nah, serieus: de Mod zal alleen te downloaden zijn, zoals ik al eerder zei, de precieze grootte wordt in de loop van de week bekent gemaakt, omdat ik nu nog niet alle onderdelen hier heb.
Ikke voor 4,99
* PoweRoy doet het voor 4,95
[This space is for rent]
€4,50 (goedkope cd-tjes
)
(Maaruh, volgens mij mag dat officieel niet vanwege de reclame die er in zit, daar mag je geen geld voor vragen....)
(Maaruh, volgens mij mag dat officieel niet vanwege de reclame die er in zit, daar mag je geen geld voor vragen....)
Verwijderd
Die is er al, versie 0.1 uit de openingspostVerwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 14:48:
Btw: Kunnen we geen modem versie doen, dat die mensen alleen de teksten en niet de textures kunnen downloaden?
Maarja... ikke ISDN ennehh... wil toch echt wel die volledige versie hebben hoor...
Achja... ik vraag wel of een vriend hem voor me download...
(En ik ga niet voor minder als 2,75)
Verwijderd
***Hayfork schreef op 21 augustus 2002 @ 23:10:
Maarja... ikke ISDN ennehh... wil toch echt wel die volledige versie hebben hoor...
Nee da ben ik nie... ik ben een andere wel in dezelfde plaats... nie eens familie terwijl die in mijn plaats toch nie zo veel zijn hoor (wel veel familie maar weinig niet-familie);)
enneh... waar hebbie da opgezocht? Als je zoekt doe het dan goed!!! En niet bij mij!!!
En trouwens...mag jij mijn gegevens (als ze al goed zouden zijn) publiek maken?
Beetje stupide of niet?
enneh... waar hebbie da opgezocht? Als je zoekt doe het dan goed!!! En niet bij mij!!!
En trouwens...mag jij mijn gegevens (als ze al goed zouden zijn) publiek maken?
Beetje stupide of niet?

[ Voor 0% gewijzigd door Hayfork op 22-08-2002 00:00 . Reden: Ik word steeds bozer ]
Verwijderd
Gaat ie met adressen gooien op internet ....Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 23:13:
[...]
Dat adresje wat toch FOUT!! is
Sjonge, woon jij op de patserlaan?
patsertje!!!
Oh sjit, er staat pater geen patser![]()

Ik heb gta3 eigenlijk al gezien, een paar keer uigespeeld dan heb je alle steden en auto's wel gezien. Maar die Nederlandse-Mod is wel lache, is weer eens wat anders.... GA ZO DOOR....!!! Ziet er goed uit....!!!
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Dit topic is gesloten.