En alweer een review, het zijn er nu vijf. De laatste staat onderop:
Gamez.nl
Gamers.nl
GameOne.nl
HccNet.nl
GamersNet.nl
Gamez.nl
Gamers.nl
GameOne.nl
HccNet.nl
GamersNet.nl
Van de site GTA3.comOfficial GTA Vice City Site is Online
Posted by illspirit at 06:28 | Print | 14 Comments (Click to make a comment)
Oh my, the Official Vice City site is online now, and packed with lots of screens, info, and movies. Go there now! Make sure to check out the pics of the impounded vehicles, and the ones you can access by clicking the "Suspicious Business" poster; chainsaws, that's all I gotta say. Well, I'm off to explore the site some more now....
Op de Duitse GTA3 site kun je de savedgames downloadenBlackhole schreef op 28 augustus 2002 @ 13:43:
Even een vraagje kan iemand even de SAVE files neer zetten van het 3 eiland
Want na een Format ben ik alles kwijd geraakt
en ik ga niet helemaal weer op nieuw beginnen .
OJa ik ga zo ook even kijken of ik wat kan verandere aan GTA 3
PS is er al wat bekent over die nieuwe UPDATE van 75 MB ?
want hij zou afgelopen Zondag al online moeten zijn
't is inmiddels gelukt, 'k moest V1.1 nog downloadenCyberDoX schreef op 27 augustus 2002 @ 19:43:
Hoe simpel de installatie methode ook is, ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om de mod te installeren...
GTA3 heb ik opnieuw geinstalleerd, mod gedownload, geinstalleerd zonder error's of fouten. In het spel zie ik geen Nederlandse dingen, wel het Euro-teken, GPS op het rader, maar verder niets...geen verandering in auto's of gebouwen.
Kan iemand mij helpen...
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Verwijderd
NeenVerwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 23:02:
is er nog geen Nederlandse Radiozender, Nederlandse Brandweer-wagen Skin (met nederlandse teksten)...?
Verwijderd
Zelf mooi Mp3-mixje maken, en wat onzin erbij lullen (wat zeg je: dat we geboft hebben met het weer vandaag
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
Full-stack webdeveloper in Groningen
Verwijderd
Heb ik allang gedaan!ZanderZ schreef op 31 augustus 2002 @ 12:43:
Ik las ergens op een Engelse of Duitse pagina dat je de borden (welcome to Staunton, afgesloten tunnel in SV) wel kunt bewerken! Ergens in gta3.exe staan die teksten
Dat wordt dus hacken!
In de PCgameplay van deze maand staan verschillende mods voor GTA3, oa een Duitse multiplayerVerwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 16:44:
En alweer een review, het zijn er nu vijf. De laatste staat onderop:
Gamez.nl
Gamers.nl
GameOne.nl
HccNet.nl
GamersNet.nl
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Verwijderd
kan je die welkoms borden gewoon deleten? of gaat gta dan raar doen?valentinorossi schreef op 31 augustus 2002 @ 15:34:
[...]
Heb ik allang gedaan!
Staan gewoon in txd.dir!
De borden van portland heb ik al, staan ergens onder rd_sign.txd ofzo
Krijg je witte borden! (geen textures dan)Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 16:38:
[...]
kan je die welkoms borden gewoon deleten? of gaat gta dan raar doen?
Verwijderd
Dat kan dus: http://www.gamers.nl/nieuws/14025Jozz schreef op 31 augustus 2002 @ 15:50:
[...]
In de PCgameplay van deze maand staan verschillende mods voor GTA3, oa een Duitse multiplayer(kan dat) mod. En iets over een snow mod, maar over de Nederlandse mod geen woord.
Always outnumbered, never outgunned!
Verwijderd
Die screen heeft ook eens op gta3.com gestaan en toen bleek het na een tijdje ook een fake te zijn. Er stonden trouwens nog 3 andere screens op van een "multiplayer" versie van gta3, dit was ook allemaal frans. Ik geloof er niet meer in.
Ik heb al naar vershillende GTA3 sites (gta3.com en gouranga.com) gemaild, en ook naar wat nederlandse gamesites, naar de Power Unlimited en naar de PC Zone.valentinorossi schreef op 31 augustus 2002 @ 15:55:
Damn. Misschien kunnen we wel eens naar zo'n blad meelen
Bij gebruik van dergelijke editspelinstellingen-mods zoals dat handlerbestand editten en gebruik van Trainers veel gebruik tot vastloping spel!ZanderZ schreef op 02 september 2002 @ 21:21:
Als mijn broertje (Ik zelf ben al verder) Salvatore wil vermoorden loopt gta vast
Dit was voor de NL mod nog niet zo... Enig idee hoe dit komt?
Verwijderd
Verwijderd
Dat golfje , die vorm heb ik nooit gezien in GTA3, is die helemaal overnieuw gemaakt?Sjonny75 schreef op 30 augustus 2002 @ 21:02:
.I like this, met m'n Golfje naar Burger King gaan...
[afbeelding]
of naar Mc Donalds natuurlijk
[afbeelding]
Alleen word je daar zoveel lastiggevallen
Verwijderd
Nee, we gaan niet nasynchroniseren. Dit heeft 2 redenen. Ten eerste klinkt het voor geen meter in het Nederlands (denk maar aan die Telsel zooi). Ten tweede wordt het dan te groot. Dus als je het nederlands gesproken wil hebben, moet je dat zelf doen.Zie post hierboven
Hee wouter, ben jij nu projectleider???????????Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 10:32:
[...]
Nee, we gaan niet nasynchroniseren. Dit heeft 2 redenen. Ten eerste klinkt het voor geen meter in het Nederlands (denk maar aan die Telsel zooi). Ten tweede wordt het dan te groot. Dus als je het nederlands gesproken wil hebben, moet je dat zelf doen.
Wat (misschien) wel leuk is, is om de radio wel iets te vernederlandsen, bijvoorbeeld reclames van bedrijven die in de mod zitten (Albert Heijn, TPG enz.)Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 10:32:
[...]
Nee, we gaan niet nasynchroniseren. Dit heeft 2 redenen. Ten eerste klinkt het voor geen meter in het Nederlands (denk maar aan die Telsel zooi). Ten tweede wordt het dan te groot. Dus als je het nederlands gesproken wil hebben, moet je dat zelf doen.
Verwijderd
wij hebbben zwarte parkeerbeheerbusjes. (nadat ze in de fik zijn gestoken)Maverick schreef op 21 juli 2002 @ 11:29:
[...]
hehe grappig
bij ons hier in de omtrek rijden ze iig niet rond
Verwijderd
ik zou graag de Nissan Skyline GT-R R32 heben mar dat is niet NL.Verwijderd schreef op 26 juli 2002 @ 18:30:
ik benal wezen surfen op wat aantal car skin sites.
Ik heb nu al een andere Maffia/BMW M5 skin, maar ik zoek de mooiste, iemand aanraders voor de mooiste M5/mafia sentinentel skin ?
Verwijderd
Verwijderd
Stuur mij maar ff een mailtje (wouterdeg@hotmail.com), of msn (zelfde adres) of icq naar 114323821, dan leg ik ff uit hoe je in het team komtZanderZ schreef op 10 september 2002 @ 19:53:
Bij deze meld ik me aan... Ik wil wel skinnen of bezig met radio, maar ik weet niet precies hoeveel tijd ik heb de komende tijd
Verwijderd
Verwijderd
Als je aangenomen wordt, kun je op het team forum lezen dat je ook met Zmodeler aan de gang mag. Maar dan wel om het nederlands te maken. (voor de mod). Een f16 lijkt mij niet geschiktZanderZ schreef op 12 september 2002 @ 16:28:
Ik zag vandaag weer een politieauto rijden, maar niet zo een als in de NL mod... Gaan 'we' nog auto's veranderen in plaats van alleen skinnen?
Zo was er een tijdje geleden iemand die een F16 wou maken...
Ja daaaaag....... Dan maar ehmm M-kids ofzoVerwijderd schreef op 10 september 2002 @ 01:34:
[...]
knipperdeknip........![]()
en please plea please zet K3 er ook in dan kan je die lekker afschieten.
nu effe serieus voor zover dat gaat:
is erg mooi.
ik hoop dat hij over een tijdje af is.
ik wacht met smart.
Verwijderd
De mod wordt wijs!ZanderZ schreef op 12 september 2002 @ 19:59:
Even wat anders, maar wel over GTA3NL: Simple zoek bij Google Afbeeldingen levert een aantal mooie politie logos op! Ik zal (na het politiebureau) eens kijken of de auto zelf nog een wat mooier logo kan krijgen
Verwijderd
Post eens wat mooie screenshots. Als ze goed zijn, kom je dan in het team!!ZanderZ schreef op 14 september 2002 @ 13:53:
Echt wel, ik heb inmiddels een mooi logo gevonden, ik heb em gebruikt voor het politiebureau en ook voor de politieauto en ME-bus!
Waarschijnlijk te zien in GTA3NL 2.0
Verwijderd
1.Stadion == Wijs, alleen wel maf goal
[ Voor 0% gewijzigd door Spinal op 15-09-2002 19:59 . Reden: plaatjes ]
Verwijderd
1. Nee ik bedoel dat ze zo hoog zijn en dat er geen net achterzit.ZanderZ schreef op 15 september 2002 @ 19:56:
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze, plus de 4 anderen nu op de GTA3 pagina van Zander Zoftware
Reactie:
1. Tja, ze zweven boven het veld, kan ik ook nix aan doen
2. Dit is meer voor de Noorderlingen onder ons, die geen Connexion kennen
3. In de versie die ik heb niet
4. Ja, dat is katja
Verwijderd
Weet je hoe hoog die palen zijn bij een american footbal wedstrijd?ZanderZ schreef op 15 September 2002 @ 20:10:
1. Ja, is ie te hoog? Ik wist de afmetingen niet dus ik maar gedaan wat mij het beste leek, dat kan wel veranderd worden natuurlijk
Hij is de helft van het originele doel. Dus zo'n 5 meter... Ik verander het welVerwijderd schreef op 15 september 2002 @ 21:33:
[...]
Weet je hoe hoog die palen zijn bij een american footbal wedstrijd?
nou ik denk zo aan 10 meter.
Ik denk niet dat een goal zo hoog is
Verwijderd
Als het aan mij ligt hebben we voor de eerste update al:ZanderZ schreef op 16 september 2002 @ 19:11:
[...]
Hij is de helft van het originele doel. Dus zo'n 5 meter... Ik verander het wel
Die 538 mod is vetwaar kan ik em downloaden?
Verwijderd
valentinorossi schreef op 17 september 2002 @ 13:49:
Ik stuur het 538 logootje vanavond wel.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Nee, een artikel in de pczoneVerwijderd schreef op 19 september 2002 @ 20:38:
Gefeliciteetwat heb je gekregen op je verjaardag een 2e brein om meer opslaan
Verwijderd
Verwijderd
De GPS mod is een mooie radar ipv dat lelijke ding dat standaard onderin je beeld staat.CU2morO schreef op 20 september 2002 @ 19:58:
mag ik vragen wat de gps mod doet? plot die precies de kortste weg over de map ofzo?
tis dus een ingekleurde kaart ipv een grijzeVerwijderd schreef op 20 september 2002 @ 20:03:
[...]
De GPS mod is een mooie radar ipv dat lelijke ding dat standaard onderin je beeld staat.
Verwijderd
w00t! Dat heen-en-weer ge-mail naar sites en gamesbladen had dus toch zinVerwijderd schreef op 20 september 2002 @ 00:19:
Het is een klein stukje tekst met het promoplaatje:
"GRAND THEFT AUTO 3 KRIJGT NEDERLANDSE TINT
[afbeelding]
Inmiddels heeft een twaalfkoppig Nederlands team versie 1.0 van een conversie naar het Nederlands van GTA3 gereleased. Deze eerste versie bevat de Nederlandse vertalingen en een aantal car skins. De bedoeling van het team is om de MOD te voorzien van Nederlandse radiostations, billboards en winkels. Meer informatie over deze MOD is te vinden op http://gta3.clan-servers.org/ "
Bron: PC Zone oktober 2002, pagina 012, linksonderaan.
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq