Op dinsdag 16 juli 2002 23:30 schreef firoz het volgende:
ROFL ik had een 2 weken ban door pim fortuyn topic

Ben er maar trots op

Verwijderd
Op dinsdag 16 juli 2002 23:30 schreef firoz het volgende:
ROFL ik had een 2 weken ban door pim fortuyn topic
was toch om een gierige reden duzz daarom boeit het me ook nietOp dinsdag 16 juli 2002 23:33 schreef Nelske het volgende:
[..]
Ben er maar trots op
multisync is gebanned dat was hard nodig :D
Verwijderd
hij was 2 weken hoor maar nu ga ik wel naar hkOp dinsdag 16 juli 2002 23:37 schreef Nelske het volgende:
Mjah, spelen ga je maar doen in de HK ofzo, niet in LA. Overigens was jouw ban evenals die van topicstarter gewoon 1 week.
multisync is gebanned dat was hard nodig :D
Verwijderd
Op dinsdag 16 juli 2002 23:38 schreef firoz het volgende:
[..]
hij was 2 weken hoor maar nu ga ik wel naar hk
Deze tempban heeft een duur van een week. Vanaf dinsdag 14 mei ben je weer welkom. Hiervoor zal je zelf even moeten mailen naar gathering@tweakers.net
Verwijderd
jij bent een modje, die krijgen zelden waarschuwingenOp dinsdag 16 juli 2002 23:04 schreef JvS het volgende:
BTW, als je hier om de gekste dingen OW's krijgt, waarom heeft dan meer dan 95% van de users geeneen OW?Die 5% moet maar gewoon normaal doen, is eerder mijn mening. Ik heb 14.000 posts en nog nooit een OW gehad... En ik discusseer pittig.
Verwijderd
je weet donders goed dat ik zeg 'sommige modjes' als ze dat allemaal waren was het helemaal mooi zeg...Op dinsdag 16 juli 2002 23:00 schreef Nelske het volgende:
MachtHoor nou waar je over praat zeg. Je denkt toch niet, dat ik omdat ik mod ben mezelf als enorm machtig voel he?
Als ik macht wil hebben, dan ga ik wel in het leger,politie en/of politiek o.i.d.
Op woensdag 17 juli 2002 00:18 schreef toppertje het volgende:
[..]
jij bent een modje, die krijgen zelden waarschuwingenspijt me zeer maar dat is gewoon zo, neem hlpdsk. Als dat een normale users was had i nu een ban, maar nee. Meneer is modje en mag dus blijven.....tja
exactly my point...Op woensdag 17 juli 2002 00:19 schreef toppertje het volgende:
[..]
je weet donders goed dat ik zeg 'sommige modjes' als ze dat allemaal waren was het helemaal mooi zeg...
/edit
maar nu hou ik op met reageren. Ik weet hoe het hier gaat. Als je waagt te vaak opmerkingen te maken in lieve adjes, en al helemaal commentaar op tweakdsl of modjes lig je eruit....
Ik?Op woensdag 17 juli 2002 00:37 schreef -Skyhawk- het volgende:
Wat zei je dan. toen je die ban kreeg
Mischien een topic maken over verkeerde antwoorden, dat we dan kunnen zien wat wel en mogen zeggen
Ik ben het HELEMAAL eens met je verhaal tot aan "Bovendien denk ik......"Op woensdag 17 juli 2002 00:51 schreef dr.lowtune het volgende:
Wees nou gewoon allemaal even heel eerlijk (ik ben nog niet zo heel lang op dit forum, dus voel je vrij me te corrigeren),je bent hier toch als gast? Dan gedraag je je toch en hou je je toch aan de regels die er zijn, dat is toch niet zo moeilijk, gewoon nuchter nadenken en je komt toch niet in de problemen? Bovendien vind ik de policy nou niet bijzonder streng.
Het is natuurlijk erg gemakkelijk om af te geven op de modjes (ik zeg niet dat ze altijd vrijuit gaan, want af en toe maken ze beslissingen die ik ook discutabel vind) , maar je hebt die modjes wel nodig anders wordt het forum echt een grote t*r*ng bende
Dat ze machtsgeil zijn, tja, af en toe zie ik wel eens een reactie waarvan ik denk: moet dat nou...maar dat zijn ze echt niet allemaal (voor zover ik dus weet, voel je vrij me te corrigeren) en bovendien denk ik dat ze wel wat beters te doen hebben dan (wat sommige mensen kennelijk denken) users lopen te zieken
edit:
zou zo in w&l kunnen![]()
Okee, wat je nu zegt is lastig, het is eenvoudig te zeggen van "dan moet je niet flamen" maar het is natuurlijk maar net hoe het opgevat wordt door een modje. Persoonlijk denk ik dat je daarom altijd (als je echt kritiek hebt) je stelling en mening goed moet onderbouwen ,netjes, strak, en met een gezonde mate van overtuiging. Meteen schelden en niet vertellen waarom je scheld, ja dan krijg je geen begrip en das logisch....Maar als je een "geschil" hebt kan je als je netjes bent geweest(en goed onderbouwde kritiek hebt) gewoon zeggen dat het niet aan jou ligt maar de desbetreffende persoon? Er zijn vast wel modjes die dan jouw kant kiezen.Op woensdag 17 juli 2002 00:55 schreef Plague het volgende:
[..]
Ik ben het HELEMAAL eens met je verhaal tot aan "Bovendien denk ik......"
Ik denk niet dat sommige bewust lopen te zieken, maar zeg maar iets TE machtsgeil zijn somminge modjes soms wel... Ik zal geen namen noemenModjes die soms emotie mee laten spelen (User heeft mij een keer "beflamed" dus heeft hij in geval van twijfel dit keer maar ff lekker pech)
Verwijderd
Euhm, correctie. Modjes krijgen ook waarschuwingen. Alleen dat soort discussies worden achter de schermen gevoerd en niet hier openbaar op het forum. Lijkt me vrij logisch.Op woensdag 17 juli 2002 00:18 schreef toppertje het volgende:
[..]
jij bent een modje, die krijgen zelden waarschuwingenspijt me zeer maar dat is gewoon zo, neem hlpdsk. Als dat een normale users was had i nu een ban, maar nee. Meneer is modje en mag dus blijven.....tja
Ga vooral door op hetgeen wat bijzaak is. Ga de post waarover ik viel eens onderbouwen of zeg anders gewoon niks.Op woensdag 17 juli 2002 00:19 schreef toppertje het volgende:
[..]
je weet donders goed dat ik zeg 'sommige modjes' als ze dat allemaal waren was het helemaal mooi zeg...
/edit
Kom op zeg, waar zie je ons voor aan? Denk je nou echt dat je voor wat kritiek, hier gebanned wordt?maar nu hou ik op met reageren. Ik weet hoe het hier gaat. Als je waagt te vaak opmerkingen te maken in lieve adjes, en al helemaal commentaar op tweakdsl of modjes lig je eruit....
Bij jou proef ik meer wat frustratie dan iets anders, als ik eerlijk ben, maar dat kan aan mij liggen hoor.Op woensdag 17 juli 2002 00:31 schreef Plague het volgende:
[..]
[..]
exactly my point...
Ik zei het alleen iets subtieler met "van modjes win je het toch nooit"
Op woensdag 17 juli 2002 00:37 schreef -Skyhawk- het volgende:
Wat zei je dan. toen je die ban kreeg(
je = T-Mug & firoz
Mischien een topic maken over verkeerde antwoorden, dat we dan kunnen zien wat wel en mogen zeggen
Wederom geldt het verhaal, kom met een onderbouwde post of laat je mening gewoon achterwege. Dit soort posts komen bij mij over als stemmingmakerij en ik kan je mededelen, dat je daarmee niet echt in mijn achting stijgtOp woensdag 17 juli 2002 00:55 schreef Plague het volgende:
[..]
Ik ben het HELEMAAL eens met je verhaal tot aan "Bovendien denk ik......"
Ik denk niet dat sommige bewust lopen te zieken, maar zeg maar iets TE machtsgeil zijn somminge modjes soms wel... Ik zal geen namen noemenModjes die soms emotie mee laten spelen (User heeft mij een keer "beflamed" dus heeft hij in geval van twijfel dit keer maar ff lekker pech)
ik kan je verzekeren dat als een modje iets doet wat een normale user op een OW komt te staan, daar iets meer gebeurt dan simpel ff een mailtje. Of denk je dat ik het leuk vind dat mensen die hier gaan lopen blaten? Dat we zoiets hebben van "och hij is toch modje, dat zien we door de vingers" en dat we dan verwachten dat alle users dan accepteren dat iemand dat gewoon herhaaldelijk doet enzo? En dat we niet denken dat mensen hier dan weleens heel erg geirriteerd over gaan doen? Denk je echt dat we zo dom zijn? Wees maar gerust dat ik feller reageer als crew een fout begaat, dan als niet-crew dat doet... (geldt voor iedereen die een extra status heeft op het forum)Op woensdag 17 juli 2002 00:18 schreef toppertje het volgende:
[..]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Verwijderd
Op dinsdag 16 juli 2002 23:05 schreef LuNaTiC het volgende:
(als voorbeeld, er zijn nu 3 lite-modjes in de GC, die allemaal weleens een OW of tempban gehad hebben).
Wil jij dan zo graag mod worden Type?Op woensdag 17 juli 2002 02:24 schreef Type het volgende:
[..]
![]()
Ik nooit, alleen dat heel flauwe van jou van AntonT enzo, en een keer een 'bijsturende opmerking' van Cutter, en alleen maar omdat jij en HlpDsK mij niet zo moeten (toch?) omdat ik een opstandige puber ben, wordt er niet eens aan mij gedacht
'Tis nie eerlijk
🌞🍃
Verwijderd
Goed punt, ik heb eerst even de hele draad doorgelezen ja, maar hier kreeg ik ook direct vraagtekens bij. Ik denk dat als je een meer realistisch overzicht wilt hebben, dat je moet gaan indelen naar aantal techpostsOp woensdag 17 juli 2002 09:42 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Nelkske: Je zegt dat 5% van de users GEEN OW heeft. Maar is dat niet een beetje oneerlijk om dat te zeggen aangezien misschien maar 10%() actief is?
[..]
Verwijderd
Echte GoT'erOp woensdag 17 juli 2002 10:27 schreef Plague het volgende:
Ik ga strax een verhaal tikken en ff wat linkjes erbij geven, maar ik ga nu eerst tennissen.... I'll be back!!!
Op woensdag 17 juli 2002 09:42 schreef DataBeest het volgende:
Nelkske: Je zegt dat 5% van de users GEEN OW heeft.
Wat je zegt DataBeest klopt dus niet helemaalNelske:
getuige het feit dat 95% van de users geen OW's heeft.
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Het zou kunnen dat mensen die extreem veel in de huiskamer hangen en posten sneller OW's krijgen... Maar als ik een draadje in [forum=9] zie, dan kan ik ook zien of die mensen notes hebben, vaak kijk ik ook ff (nieuwschierig altijdOp woensdag 17 juli 2002 11:57 schreef FoOL het volgende:
[..]
Goed punt, ik heb eerst even de hele draad doorgelezen ja, maar hier kreeg ik ook direct vraagtekens bij. Ik denk dat als je een meer realistisch overzicht wilt hebben, dat je moet gaan indelen naar aantal techposts
dan kan ik ook eens zien in welke risicogroep ik zit
Verwijderd
Verwijderd
Een moderator heeft op GoT meer te verliezen dan een userOp woensdag 17 juli 2002 13:11 schreef We Are Borg het volgende:
Leg uit, heb ik dan geen respect bij jullie wat ik kan verliezenOp woensdag 17 juli 2002 13:14 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Een moderator heeft op GoT meer te verliezen dan een userEn dan hebben we het niet alleen over de rode naam maar ook respect ed.
Hmm, kijk eens ff wat beter hè voordat je blaat.Op woensdag 17 juli 2002 12:09 schreef ChristuS het volgende:
[..]
[..]
Wat je zegt DataBeest klopt dus niet helemaal
🌞🍃
Ben ik het totaal niet mee eens _ZELFS_ modjes moeten zich aan regeltje houden en al helemaal over ditOp dinsdag 16 juli 2002 22:57 schreef toppertje het volgende:
[..]
je krijgt op got ONTZETTEND vaak om de meest belachelijk reden een waarschuwing. Verder is het belachelijk dat waarschuwingen niet vervallen ,maar jaren blijven staan.
Sommige modjes zijn echt een beetje machtsziek. gelukkig zijn er ook nog normale
Dan over "niet ver meer vanaf". Maar ik heb een keer een misplaatste opmerking gemaakt. Zonder het zelf te beseffen (ligt ook aanmezelf beken ik). Maar dus dan zit ik meteen in de gevaren zone... dat vind ik eigenlijk ook dom. Ik snap dat jullie extra streng zijn op zo'n moment omdat er emotionele mensen zijn enzo die dan fel gaan reageren maar, om dan meteen een 7daagse ban uit te schrijven zeg dan gewoon je je me post hebt verwijderd dat het niet op prijs word gesteld etc. en dat ik fout zat. Daar leer ik meer van dan dat ik een mailtje in de bus krijg vanWat ik wil zeggen is, dat die tempban van jou in 1 keer gezet is, zonder dat je een noemenswaardige voorgeschiedenis had. Je kan het zien als een OW, die als een wat zwaardere waarschuwing telt. De eerst volgende keer dat je over de schreef gaat heb je niet meteen een permban te pakken, alleen dan ben je er ook niet ver meer vanaf.
dit is niet de exacte mail... die mails zijn allang weer weg... denk ik (misschien op laptop)Je opmerking op Tweakers in het topic van pim fortuyn word niet op prijs gesteld door ons. Je kan vertrekken met een 7daagse ban
Dat besef je dus later pas he (duh)....Op dinsdag 16 juli 2002 21:56 schreef Kez het volgende:
[..]
Geen misplaatste grappen maken he
Je zegt zelf al dat het misplaatst is
Je zou eigenlijks al een perm-ban moeten krijgen voor het stelen van een user-icon.Op dinsdag 16 juli 2002 21:47 schreef T-Mug het volgende:
Ik heb een 7daagse ban gehad door 1 post (ja 1 post)
ennuh nu zie ik te lezen dat er daarna permanent geband wordzit ik dus nu in de risco factor want verder gedraag ik me toch wel goed modjes/adjes?
[..]
oja het was in het topic van Pim Fortuyn! Door een Admin die de humor niet inzag van mijn "grap".
Maar zit ik dus nu in de risico factor dat ik me 1 keer misdraag meteen een perm ban aan me neus heb en dus dit forum moet verlaten
edit:
je hebt helemaal gelijk!
This message was sent from a galaxy far, far away.
Dan moet je MF eerst lezen en de tal van waarschuwingen die in de topics zelf gegeven zijn(duh)Op woensdag 17 juli 2002 14:35 schreef T-Mug het volgende:
Dat besef je dus later pas he (duh)....
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Verwijderd
Als user kan je makkelijk andere users negeren.Op woensdag 17 juli 2002 14:08 schreef We Are Borg het volgende:
[..]
Leg uit, heb ik dan geen respect bij jullie wat ik kan verliezen?
+ 1 inzichtvol, okee, begrijp je eindelijkOp woensdag 17 juli 2002 14:45 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Als user kan je makkelijk andere users negeren.
Als een moderator het respect van de andere modeators verliest kan ie inpakken.
pfff dat regelen users onderelkaar!Op woensdag 17 juli 2002 14:40 schreef PePiEnCoCkiE het volgende:
[..]
Je zou eigenlijks al een perm-ban moeten krijgen voor het stelen van een user-icon.
Eigenlijk horen ze dat eerst te vragen om mee te beginnen...Op woensdag 17 juli 2002 14:46 schreef T-Mug het volgende:
[..]
pfff dat regelen users onderelkaar!
Verwijderd
Gewoon niet op reagerenOp woensdag 17 juli 2002 14:46 schreef T-Mug het volgende:
[..]
pfff dat regelen users onderelkaar!
pfff dat bedoel ikOp woensdag 17 juli 2002 14:48 schreef PePiEnCoCkiE het volgende:
[..]
Eigenlijk horen ze dat eerst te vragen om mee te beginnen...
🌞🍃
Je bent niet erg integer hé?Op woensdag 17 juli 2002 14:51 schreef T-Mug het volgende:
[..]
pfff dat bedoel ik
neejOp woensdag 17 juli 2002 15:15 schreef PePiEnCoCkiE het volgende:
[..]
Je bent niet erg integer hé?
solly meneer de bemiddelaarOp woensdag 17 juli 2002 16:54 schreef TgF het volgende:
T-Mug:
tyten schrijf je als tieten en borsten is een wat netter woord
en het is Barbados en niet BailosOp woensdag 17 juli 2002 16:54 schreef TgF het volgende:
T-Mug:
tyten schrijf je als tieten en borsten is een wat netter woord
Ég er eins ánægður og ég get orðið.
Op dinsdag 16 juli 2002 22:57 schreef toppertje het volgende:
[..]
je krijgt op got ONTZETTEND vaak om de meest belachelijk reden een waarschuwing. Verder is het belachelijk dat waarschuwingen niet vervallen ,maar jaren blijven staan.
Sommige modjes zijn echt een beetje machtsziek. gelukkig zijn er ook nog normale
Op woensdag 17 juli 2002 00:18 schreef toppertje het volgende:
[..]
Heel leuk allemaal lekker vaag.Op woensdag 17 juli 2002 00:19 schreef toppertje het volgende:
[..]
/edit
Ja nu lopen we natuurlijk weg want je moet je gezever onderbouwen.maar nu hou ik op met reageren. Ik weet hoe het hier gaat. Als je waagt te vaak opmerkingen te maken in lieve adjes, en al helemaal commentaar op tweakdsl of modjes lig je eruit....
En jawel, de eerste die in deze thread reageerd:bedankt, en geen flames en alleen mensen die er verstand van hebben aub.
AARG!!!Op zondag 19 augustus 2001 00:15 schreef HlpDsK het volgende:
Per direct naar de huisarts / EHBO. En niet wachten.
Sjeez
En dan heb ik al zijn "oud" en aanverwante reply's maar even achter wege gelaten, want das een zaak die nu KLAAR is...Wat moet je nou? Crossposten is crossposten. Punt.
Er wordt altijd een vreselijk groot gedoe gemaakt rond zijn persoon dus als er nog maar eens topic over komt dan snap ik die "pff" 1000%Op woensdag 17 juli 2002 20:01 schreef Plague het volgende:
En bijv. over HlpDsK:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/189433
Word er gereageerd met "pff"
En dan komt er wat crew, en dan komt ie lekker mee lullen....Dan is het helemaal niet erg meer, en alleen maar leuk....
huhhttp://gathering.tweakers.net/forum/list_message/2719823#2719823
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/2720231#2720231
Net als hier... Een crewlid zegt wat over zijn "(niet)slaapgedrag" en dan is het HELEMAAL niet erg, word er niets over gezegt etc.
Lekker de handen boven het hoofd houden omdat HlpDsK natuurlijk alleen usertjes mag afzeiken...
Heeft ie toch gelijk in ?En hier:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/208453
[..]
En jawel, de eerste die in deze thread reageerd:
[..]
AARG!!!![]()
Hij heeft toch gewoon een crosspost gesloten.[topic=124170/1/999]
En de chagerijn himself reageert:
[..]
En dan heb ik al zijn "oud" en aanverwante reply's maar even achter wege gelaten, want das een zaak die nu KLAAR is...
Moet ik doorgaan?
Het moge duidelijk zijn zo hoop ik....
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
laat mij maar zien waar je het vandaan hebt gequote. Verder bestaat er nog zoiets als een bemiddelaar. Als het echt zo onterecht was, als jij zei, en jij kan dat onderbouwen en aantonen, kan ik me niet voorstellen dat je niet geholpen wordt. En GoT loopt voor op andere fora qua bemiddelaar, wees blij dat je nog een kans hebt om er iets aan te doen (mits terecht).Op woensdag 17 juli 2002 20:01 schreef Plague het volgende:
De reden waarom ik een ban kreeg:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/384444
Ook al blijf ik van menig dat het niet om de lol ervan was, het was gewoon een "quote" zeg maar... Daar kan je dus 7 (!!!) dagen gebanned voor worden? Ik vind dat nogaleik... Maar das mijn mening natuurlijk...
Er is (terecht) een melding in SM van gemaakt, is zo'n linkje nou nodigEr zijn GEEN (lees: 0,00) negative reacties op gekomen... Iedereen wist vantevoren al ongveveer waar ie aan toe was... Is het dan ZO erg dat dat linkje er stond?
Veel mensen quoten foute dingen, en dat is idd rete-irritant. De bron wordt op dit moment alleen maar aangepakt. En eigenlijk zou ik soms willen dat degene die zo dom zijn om het nog eens te quoten dezelfde straf mogen ondergaan. Neemt niet weg dat dat ooit policy is geweest, dus snap niet waarom je je daar nu over beklaagt.En de mensen die mij quoten dan? Die horen ook een OW te krijgen, maar nee hoor, dat is weer allemaal best.... Dat word gewoon FIJN weggeedit... Doe dat bij mij dan ook, en ga niet iemand lopen naaien omdat de policy dat het NIET mag 2, JAWEL! 2 hele dagen daavoor is gekomen.
en ik leg bovenuit waarom dat niet nodig is te veranderen... (vind dit voorbeeld van je uiterst slap om eerlijk te zijn).Laat maar
Genoeg hierover, want het veranderd toch niet... (das geen critiek op de crew ofzo)
Tis niet altijd leuk als mensen altijd er over zeiken nee. Maar soms maakt ie er ook een geintje van. Of mag dat ook niet ineens-------------
En bijv. over HlpDsK:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/189433
Word er gereageerd met "pff"
En dan komt er wat crew, en dan komt ie lekker mee lullen....Dan is het helemaal niet erg meer, en alleen maar leuk....
beetje fout voorbeeld he, dit is geenszins een beledigend of stangend grapje tegenover HlpDsK, integendeel.
Grappig. Voor zover ik weet zaten die toen nog geeneens in de crew, maar goedhttp://gathering.tweakers.net/forum/list_message/2720231#2720231
Net als hier... Een crewlid zegt wat over zijn "(niet)slaapgedrag" en dan is het HELEMAAL niet erg, word er niets over gezegt etc.
Ja joh, dat heb je nu echt helemaal goed bewezenLekker de handen boven het hoofd houden omdat HlpDsK natuurlijk alleen usertjes mag afzeiken...
Ik vind het anders een vrij normale reactie daar (lees voor de gein ook eens het hele topic. O nee, HlpDsK is de enige die daar verstandig '|:(' reageert.En hier:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/208453
[..]
En jawel, de eerste die in deze thread reageerd:
[..]
AARG!!!![]()
Ja lekker als ie zo aangevallen wordt he? Heb je de toon van de topicstarter al opgemerkt? Of moet je hem heel erg lief met fluwelen handschoentjes aanpakken[topic=124170/1/999]
En de chagerijn himself reageert:
[..]
Dat Oud is nogal een verhaal apart, dat deden echt ZOVEEL mensen. Daarna heb ik er een policy over gemaakt, waar hij zich ook verder aan hield. _MAAR_: en dat is heel belangrijk, hij blijft natuurlijk wel een mod. Hij is er dus voor om mensen op dat soort dingen te wijzen. Let wel: dat betekent _NIET_ (voor dat je denkt dat ik alles goed wil praten ofzo) dat ik zijn manier echt goed vindt qua reageren. Eigenlijk wil ie alleen maar dat mensen eens de search gaan gebruiken, maar het komt er erg rot uit.En dan heb ik al zijn "oud" en aanverwante reply's maar even achter wege gelaten, want das een zaak die nu KLAAR is...
Moet ik doorgaan?
Het moge duidelijk zijn zo hoop ik....
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Ja, maar de inconsequentheid waarmee hij reageerd...Op woensdag 17 juli 2002 20:16 schreef Predator het volgende:
[..]
Er wordt altijd een vreselijk groot gedoe gemaakt rond zijn persoon dus als er nog maar eens topic over komt dan snap ik die "pff" 1000%
[..]
huh
Wat is daar nou mis mee
Er wordt gewoon wat gegrapt over Hlpdsk die zou slapen ?
Ja, maar wat zegt hij dus???????Heeft ie toch gelijk in ?
Was een mega idiote actie.
Die gast moest meteen al naar de oogarts geweest zijn.
Dat is toch gewoon een crosspost? Dus issie gesloten. Is wel wat anders dan: Wat moet je nou? Crossposten is crossposten .Hij heeft toch gewoon een crosspost gesloten.
Wat is daar nou mis mee ???
Ik snap het echt niet.
Ik kan wel langer doorgaan met zoeken, maar zoveel tijd heb ik niet...Als dat alles van voorbeelden is wat jij kan aanhalen...
Vind ik maar _erg_ zwak zeg
Ja, ik quote nu selectief jaOp woensdag 17 juli 2002 20:28 schreef LuNaTiC het volgende:
Eigenlijk wil ie alleen maar dat mensen eens de search gaan gebruiken, maar het komt er erg rot uit.
Och gut... een mens moet OF altijd chagrijnig hierop reageren, OF altijd grappig?Op woensdag 17 juli 2002 20:31 schreef Plague het volgende:
[..]
Ja, maar de inconsequentheid waarmee hij reageerd...De ene keer doet hij "pff |:(" en de andere keer grap hij lekker mee... (vooral als de crew meedoet) Dan zeg je er dus een keer wat van (like: Ga slapen, dan reageer je altijd gewoon aardig) en dan is het WEER niet goed...
[..]
Alleen afgestudeerde oog-chirurgen met minimaal 10 jaar werkervaring?Ja, maar wat zegt hij dus???????
ALLEEN MENSEN DIE OOK WAT ERVAN AF WETEN...
Behandel mensen zoals je zelf behandeld wilt worden. Lees nou nog eens GOED de topictitel, en de toon van die SM-melding. Vind je het gek?? Dat hoef je echt niet, nee ZELFS niet als mod te pikken. Komop hey.Dat is toch gewoon een crosspost? Dus issie gesloten. Is wel wat anders dan: Wat moet je nou? Crossposten is crossposten .
oke, dan laten we het hierbij...Ik kan wel langer doorgaan met zoeken, maar zoveel tijd heb ik niet...
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Je bent gewoon aan het zoeken en je vind nixOp woensdag 17 juli 2002 20:31 schreef Plague het volgende:
[..]
Ja, maar de inconsequentheid waarmee hij reageerd...De ene keer doet hij "pff |:(" en de andere keer grap hij lekker mee... (vooral als de crew meedoet) Dan zeg je er dus een keer wat van (like: Ga slapen, dan reageer je altijd gewoon aardig) en dan is het WEER niet goed...
[..]
[..]
Je moet echt wel een medisch diploma hebben om te weten dat je na een mogelijke oogbeschadeging naar de oogarts moetJa, maar wat zegt hij dus???????
ALLEEN MENSEN DIE OOK WAT ERVAN AF WETEN...
[..]
[..]
Eerst wordt je voor klikspaan en nog wat uitgejouwd omdat je een crosspost sluit en dan zou je zelfs nog zo'n reactie niet mogen plaatsen ?Dat is toch gewoon een crosspost? Dus issie gesloten. Is wel wat anders dan: Wat moet je nou? Crossposten is crossposten .
[..]
Ik kan wel langer doorgaan met zoeken, maar zoveel tijd heb ik niet...
Zal ik bij hem aan denkenOp woensdag 17 juli 2002 20:40 schreef LuNaTiC het volgende:
Behandel mensen zoals je zelf behandeld wilt worden.
zal ik doenoke, dan laten we het hierbij...
als je echt nog eens die drang hebt om de 'case' HlpDsK op het bot uit te zoeken, dan horen we het wel
Hopelijk met wat goede voorbeelden dan
sorry, maar het is alweer TE lang geleden dat er zo op crew gereageerd wordt (we zijn te correct gewordenOp woensdag 17 juli 2002 20:26 schreef PipoDeClown het volgende:
[inmengmode]kibbel kibbel.
als er in een topic niks nuttigs uitkomt wordt ie meestal vrij snel gesloten.
dit lijkt me eerlijk gezegd ook een eindeloos verhaal worden.[/bemoei]
Dat is niet huidig beleid, en was destijds beleid wat met veel succes werd gehouden. De discussie werd door VEEL mensen en HEEL fel gevoerd, maar verzandde niet in flames.Op woensdag 17 juli 2002 14:35 schreef T-Mug het volgende:
Dan wil ik verder nog ff op de discussie hier reageren.
Het gaat dus over modjes en machtspel etc. open maar een nieuw topic want jullie zijn off topic![]()
Ik vond die 7daagse ban best wel beetje onrespectabel. Die word alleen gegeven na meerdere 1 daagse bans etc. en je zegt zelf
[..]
Dan over "niet ver meer vanaf". Maar ik heb een keer een misplaatste opmerking gemaakt. Zonder het zelf te beseffen (ligt ook aanmezelf beken ik). Maar dus dan zit ik meteen in de gevaren zone... dat vind ik eigenlijk ook dom. Ik snap dat jullie extra streng zijn op zo'n moment omdat er emotionele mensen zijn enzo die dan fel gaan reageren maar, om dan meteen een 7daagse ban uit te schrijven zeg dan gewoon je je me post hebt verwijderd dat het niet op prijs word gesteld etc. en dat ik fout zat. Daar leer ik meer van dan dat ik een mailtje in de bus krijg van
Ja, ik zou zo zeggen: zie boven, het was dus een tijdelijke policy, die toen wel nodig was. Ik denk dat het nu makkelijk praten is met "jamaar had er dan wat van gezegd dan had ik het niet meer gedaan", want in die thread en in dat forum was het amper te modereren. Vandaar dat wat normaal een OW zou zijn, toen een weekban was. Het was heel eventjes heel erg streng ja, maar dat was ook terecht (en daar is in LA ook heel positief op gereageerd en ook over gediscusseerd).Ik kan het wel begrijpen als een user tich (1/2keer) al over de schreef is gegaan maar dat is/was bij mij niet zo! waarschuw me dan gewoon ofzo en zorg ervoor dat ik weet wat ik fout heb gedaan dan een shaggie (bijna standaart) mailtje te krijgen!
[..]
Dat besef je dus later pas he (duh)....
Tja... Euhm... Ik denk dat jij een watje bentOp woensdag 17 juli 2002 22:40 schreef |HunterPro| het volgende:
Ik vraag het me toch af. Ik ben (iets) langer geregd dan jou, heb meer posts, maar toch heb ik geen OW's (wel één NOW wegens een topic grondig om zeep helpen, daar ben ik eerlijk in). Laat staan een ban. Hoe kan het dan dat jij hier nóg niet genoeg aan hebt, en zelfs die dingen na een bepaalde tijd wilt zien kwijtgescholden? Ligt dat aan mijn mietjesachtige postgedrag? 'k denk het niet, want ook ik doe dus wel eens een misstapje, zoals je hierboven leest. Is dat dan misschien omdat jouw postgedrag niet helemaal in lijn is met de 'standaard' (voor zover daar een standaard in is) GoT policy, en hoe men wil dat het hier loopt?
Dit bedoel ik niet als flame hoor, maar ik vraag me gewoon af hoe je er zelf over denkt als je bijvoorbeeld zo'n tempban in je schoenen geschoven krijgt. Ben je kwaad op jezelf, of op de mod die 'm uitdeelt, in zo'n geval?
Dat was zover ik weet mijn laatste OW... maar wel mijn eersteDaarnaast heb je hierbij je eerste OW te pakken
Verwijderd
Ik wilde dit even een beetje weerleggen:Op donderdag 18 juli 2002 00:50 schreef White-Fox het volgende:
Ik wil me nergens mee bemoeien hoor ik zit hier ook nog niet al te lang maar goed.
Dit topic is allemaal begonnen door dat je die link gaf voor een kanker die een OW kreeg. Jij daar naar linken, vind je dit zelf nou geen flame.. kan dan wel de HK zijn maar ik vind het gewoon een beetje triest dat je dat doet.
Plague: "ja en die HlpDsk dan die flame(D)(T) toch ook," Hoor ik je denken.
Misschien kan hij wat stug reageren alleen gelijk heeft hij altijd en dat er dan mensen nog gepikeerd worden en dan ook bij SM of LA gaan posten : waarom (jank,zeur,klaag)** vind ik ook niet nuttig hoor. Gaat hij op slot of krijg je een OW staat er altijd een motivatie bij tenzij je echt een domme koe bent die dat niet eens verdient.
**niet plague maar dit draadje [topic=124170/1/999] (geen flame naar die gast ofzo hoor alleen mijn mening.)
Als ik jou was had ik ook allang de hoop op gegeven want wat je nou aan het doen bent snap je zelf ook niet. Zoals je zelf aangeeft denk jij dat de modjes altijd de handen boven elkaars hoofd houden. Waarom probeer je dan nog je gelijk te halen als je weet dat dit een aflopende zaak is?? Dan ben je toch je tijd aan et verdoen en niet nuttig bezig zoals er op een groot deel van dit forum verw8 word?
Ik zou het doen!
Hmmmz, opent andere account toch gewoon, of anders vraag je een nieuw ip aan bij je isp. Dan kan je weer met een nieuwe account helemaal schoon beginnen.Op dinsdag 16 juli 2002 21:47 schreef T-Mug het volgende:
Maar zit ik dus nu in de risico factor dat ik me 1 keer misdraag meteen een perm ban aan me neus heb en dus dit forum moet verlaten
Verwijderd
Nee, maar nu voel ik gewoon de negatieve energie, en dan voel ik me zo depri worden...Op woensdag 17 juli 2002 09:42 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Wil jij dan zo graag mod worden Type?
BTW. T-mug het valt mij op aan jouw topics dat jij nogal snel gaat vragen naar de bekende weg of heb ik het nu verkeerdOp donderdag 18 juli 2002 04:17 schreef Novah het volgende:
[..]
Hmmmz, opent andere account toch gewoon (= kloon, gevolg = ban), of anders vraag je een nieuw ip aan bij je isp (gevolg, bannen ze je nieuwe IP gewoon). Dan kan je weer met een nieuwe account helemaal schoon beginnen.
Verwijderd
Verwijderd
Onzin. Waarom?Op donderdag 18 juli 2002 12:19 schreef toppertje het volgende:
kom dan met dezelfde opmerkingen waar users er bans voor krijgen...Op donderdag 18 juli 2002 12:19 schreef toppertje het volgende:
sorry hoor. Maar even over hlpdsk. Als jullie als modjes, en sommige users niet eens inzien dat jullie inconsequent bezig zijn met die gast en zijn irritante/arrogante opmerkingen zijn jullie ver heen. Voor DEZELFDE opmerkingen krijgen mensen waarschuwingen en bans. En diep triest dat jullie hier zeggen van niet.
Een hekel aan iemand hebben is niet reden om 'm te bannen, anders had ik jou al gebandOoit kwam hier eens naar voren ' tja, 50% mag hlpdsk, andere 50% heeft een hekel aan hem"
Ik vind jou hier persoonlijk erg sfeerverpestend bezig zijnnou als dat een user was geweest had i een ban wegens sfeer verpesten.
We dulden zeer zeker wel tegenspraak, alleen wel beargumenteerdsamengevat: ban/waarschuwingen beleid is niet goed, en hangt veel teveel op persoonlijke meningen van modjes die geen tegenspraak dulden.
dus als wij hlpdsk bannen is het banbeleid ineens wel goed? Eigenlijk is het banbeleid dus wel goed, alleen vindt jij dat we ook een crewlid eens moeten bannen.en dit stuk schrijf ik alleen omdat hierboven iemand mij uitdaagt vb te noemen. Hlpdsk is HET vb
VHS is o-zoveel beter dan BetaMax, daarom is VHS ook zo groot geworden.Op donderdag 18 juli 2002 13:17 schreef JvS het volgende:
[..]
Ons (ban)beleid is zo slecht, daarom zijn we natuurlijk ook zo'n groot forum geworden.
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
nee, op VHS mocht porno wel en op betamax niet (van philips)Op donderdag 18 juli 2002 13:25 schreef dusty het volgende:
[..]
VHS is o-zoveel beter dan BetaMax, daarom is VHS ook zo groot geworden.
hoe bedoel je dat ? dat ik dingen vraag die al gevraagt zijn?Op donderdag 18 juli 2002 10:24 schreef Rave17 het volgende:
[..]
BTW. T-mug het valt mij op aan jouw topics dat jij nogal snel gaat vragen naar de bekende weg of heb ik het nu verkeerd
Verwijderd
Dus kan je niet zeggen dat het forum juist zo groot is geworden vanwege het banbeleid. Wat je wel kan zeggen is dat het forum zo groot is geworden ondanks de "geen porno" regelOp donderdag 18 juli 2002 13:54 schreef JvS het volgende:
[..]
nee, op VHS mocht porno wel en op betamax niet (van philips). Dus ondanks het feit dat porno niet mag, zijn we toch het grootste forum
. Dan moet er toch iets anders wel goed zijn
.
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Verwijderd
Ooh! Dat dacht ik ook...Op donderdag 18 juli 2002 14:11 schreef T het volgende:
Mensen Mensen...
Kan het ietsje minder,... Er liggen ook mensen te slapen.
Of moet ik tussenbeide komen???
Verwijderd
Pas op ofOp donderdag 18 juli 2002 14:23 schreef T het volgende:
[..]
Ooh! Dat dacht ik ook...
Als ik ertussen kom zijn ze allemaal ineens stil...
En nou allemaal weer rustig verder he?...
1
2
| [*] blaat [*] blaat 2 |
Verwijderd
Ik ga hier verder niet eens op in. het is tegen een muur praten. De users die hier al een paar jaar komen weten hoe het zit. Dat jij alleen maar praat met de compleet verslaafde GoT gebruikers is jou probleem.Op donderdag 18 juli 2002 13:17 schreef JvS het volgende:
Verwijderd
Neuh, het valt me alleen maar op dat je enorm loopt te blaten (sorry ander woord heb ik er gewoon niet voor, als je niks onderbouwtOp donderdag 18 juli 2002 17:15 schreef toppertje het volgende:
[..]
Ik ga hier verder niet eens op in. het is tegen een muur praten. De users die hier al een paar jaar komen weten hoe het zit. Dat jij alleen maar praat met de compleet verslaafde GoT gebruikers is jou probleem.
Of verwacht je nou dat ik alle vb'en op ga noemen? dan reageren jullie toch 'bla bla in overleg besloten' dus wij zitten goed.....onzin en dat weet je donders goed
Verwijderd
Dank u voor deze post met deze interessante invalshoekOp donderdag 18 juli 2002 17:49 schreef Post-It het volgende:
Loop niet zo te janken topicstarter. Je hebt een OW gehad? LB !!!
Ehm... Juist de users (en daar schaar ik mezelf ook onder) die hier al een paar jaar komen weten hoe het er hier aan toe gaat. Die weten hoe het was en hoe het nu is en dus ook dat het nodig is om streng(er) te modereren. Ik wil niet zeggen dat iedereen die hier langer zit meer recht van spreken heeft, maar zij zijn wel degenen die dit soort zaken wellicht beter kunnen inschatten en relativeren.Op donderdag 18 juli 2002 17:15 schreef toppertje het volgende:
[..]
Ik ga hier verder niet eens op in. het is tegen een muur praten. De users die hier al een paar jaar komen weten hoe het zit. Dat jij alleen maar praat met de compleet verslaafde GoT gebruikers is jou probleem.
Er zijn goede modjes en minder goede modjes geweest, maar over het algemeen kun je over de modjes hier absoluut niet klagen. Dat ze in jouw ogen samenspannen is jouw goed recht, maar mensen die hier al langer komen weten dat dat absolute onzin is. En dat je dat uitgerekend tegen JvS zegt snap ik niet, hij is altijd redelijk in zijn reacties en is ook niet beroerd om ergens verklaringen voor te geven.Of verwacht je nou dat ik alle vb'en op ga noemen? dan reageren jullie toch 'bla bla in overleg besloten' dus wij zitten goed.....onzin en dat weet je donders goed
De islam kan uw vrijheid schaden
ik zit hier geeneens een enkel jaar en ik weet/begrijp dat ook wel, het is echt niet moeilijk om dat in te zien, maar t zal wel afhankelijk zijn van je houding...Op donderdag 18 juli 2002 18:54 schreef Wokschotel het volgende:
[..]
Ehm... Juist de users (en daar schaar ik mezelf ook onder) die hier al een paar jaar komen weten hoe het er hier aan toe gaat. Die weten hoe het was en hoe het nu is en dus ook dat het nodig is om streng(er) te modereren. Ik wil niet zeggen dat iedereen die hier langer zit meer recht van spreken heeft, maar zij zijn wel degenen die dit soort zaken wellicht beter kunnen inschatten en relativeren.
[..]
Idd.. Je zal ongetwijfeld niet publiekelijk zien dat een moderator op zn sodeflikker krijgt, dat zou automatisch het einde van het gezag van diegene zijn, maar ik durf te wedden dat Tom bijvoorbeeld wel eens in het crewforum is gevraagd te minderen met zn HK-topics. Het was ineens stil in de HuiskamerEr zijn goede modjes en minder goede modjes geweest, maar over het algemeen kun je over de modjes hier absoluut niet klagen. Dat ze in jouw ogen samenspannen is jouw goed recht, maar mensen die hier al langer komen weten dat dat absolute onzin is. En dat je dat uitgerekend tegen JvS zegt snap ik niet, hij is altijd redelijk in zijn reacties en is ook niet beroerd om ergens verklaringen voor te geven.
Verwijderd
Zoiets dus.Op donderdag 18 juli 2002 19:09 schreef m-m het volgende:
[..]
ik zit hier geeneens een enkel jaar en ik weet/begrijp dat ook wel, het is echt niet moeilijk om dat in te zien, maar t zal wel afhankelijk zijn van je houding...
[..]
Idd.. Je zal ongetwijfeld niet publiekelijk zien dat een moderator op zn sodeflikker krijgt, dat zou automatisch het einde van het gezag van diegene zijn, maar ik durf te wedden dat Tom bijvoorbeeld wel eens in het crewforum is gevraagd te minderen met zn HK-topics. Het was ineens stil in de Huiskamer. Samenspannen doen ze echt niet.... toch? Eigenlijk spannen de modjes met alle normale users (95% dus) samen om er een gezellig en goed forum van te maken.
Verwijderd
nergens om hoor, maar ik kom hier al sinds 1999, dus ik weet hoe het er aan toe gaat. En de laatste tijd is dat gewoon diep triest.Op donderdag 18 juli 2002 17:21 schreef Jesse het volgende:
Ga lekker chillen man, het is mooi weer. Ik zie dat je nog niet zo heel lang GoT. Mod's komen vaak kortaf over als ze jouw topic sluiten, dat is voor mij ook wel even slikken soms.
Verwijderd
Op donderdag 18 juli 2002 19:53 schreef toppertje het volgende:
[..]
nergens om hoor, maar ik kom hier al sinds 1999, dus ik weet hoe het er aan toe gaat. En de laatste tijd is dat gewoon diep triest.
Mja, vind het een beetje vreemd waarom je deze topic opende. Je OW wordt er niet door kwijt gescholdenOp donderdag 18 juli 2002 14:02 schreef T-Mug het volgende:
[..]
hoe bedoel je dat ? dat ik dingen vraag die al gevraagt zijn?
Geregistreerd op: 29 juni 2002nergens om hoor, maar ik kom hier al sinds 1999
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
vroeger werd je er bij het minste of geringste toch wel afgekickt, een keer een waarschuwing, daarna was het "tabee"... En in LA werden dingen niet uitgepraat, maar keihard gesloten. Nu wordt er veel meer verantwoording afgelegd en wordt er ook 'streng' gecontroleerd door users. Je zit gewoon met een knoop in je kop ofzo... Je denkt dat alle crewleden zich lekker zitten te vermaken met hun "macht"... En ik vraag je niet met alle voorbeelden te komen, maar kom er eens minstens met drie, waarin iemand geband krijgt of een waarschuwing krijgt, waarbij HlpDsK dat niet kreeg...Op donderdag 18 juli 2002 19:53 schreef toppertje het volgende:
[..]
nergens om hoor, maar ik kom hier al sinds 1999, dus ik weet hoe het er aan toe gaat. En de laatste tijd is dat gewoon diep triest.
Het vergelijken van HlpDsk en en users, waarbij users een ban kregen en HlpDsk niet, lijkt mij onmogelijk. Ondertussen heb ik best wel een aantal posts gezien, maar eigenlijk nog nooit dat in een post vermeld staat dat een user een ban heeft gekregen (wel een OW). Grotendeels wordt dit (lijkt mij) door door de crew en de betreffende persoon, niet openbaar, afgehandeld.Op donderdag 18 juli 2002 21:03 schreef JvS het volgende:
[..]
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Verwijderd
ik ga niet eens meer met je in discussie. het wil er toch niet in.Op donderdag 18 juli 2002 21:03 schreef JvS het volgende:
[..]
vroeger werd je er bij het minste of geringste toch wel afgekickt, een keer een waarschuwing, daarna was het "tabee"... En in LA werden dingen niet uitgepraat, maar keihard gesloten. Nu wordt er veel meer verantwoording afgelegd en wordt er ook 'streng' gecontroleerd door users. Je zit gewoon met een knoop in je kop ofzo... Je denkt dat alle crewleden zich lekker zitten te vermaken met hun "macht"... En ik vraag je niet met alle voorbeelden te komen, maar kom er eens minstens met drie, waarin iemand geband krijgt of een waarschuwing krijgt, waarbij HlpDsK dat niet kreeg...
Ik heb bij jou een heel erg "zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten" gevoel. Je denkt dat we dom zijn, en dat we het leuker vinden als we lekker tegendraads of lekker moeilijk doen? Dat we niet doorhebben dat users dat niet relaxed vinden en dat ze ons dan op het forum ook niet meer relaxed vinden? Of denk je dat ons dat leuk lijkt, dat iedereen zo denkt zoals jij dat nu doet omdat het ook zo is?
Je loopt gewoon echt een mega eind te ijlen.
Verwijderd
Goh, kijk eens naar de reacties die je posts teweeg brengen en ga dan eens bij jezelf te raden.Op donderdag 18 juli 2002 21:25 schreef toppertje het volgende:
[..]
ik ga niet eens meer met je in discussie. het wil er toch niet in.
Zolang je het normaal vind dat waarschuwingen 3 jaar blijven staan, en je hlpdsk een normale user noemt, valt er toch niet met je te praten
Hij vraagt juist om argumentatie!Op donderdag 18 juli 2002 21:25 schreef toppertje het volgende:
[..]
Zie mijn bovenste stukje.Zolang je het normaal vind dat waarschuwingen 3 jaar blijven staan, en je hlpdsk een normale user noemt, valt er toch niet met je te praten
Gorgi wordt er helemaal verlegen van.... * bloost nu * ..Op donderdag 18 juli 2002 21:29 schreef Nelske het volgende:
Mag ik gorgi_19 complimenteren met een erg goed inzicht in zaken?
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Nee, tuurlijk wil het er niet inOp donderdag 18 juli 2002 21:25 schreef toppertje het volgende:
[..]
Een waarschuwing blijft staan ja. Maar denk je niet dat als een user drie jaar geleden EEN keertje wat fout heeft gedaan, en nu nog een keer iets doet, wij niet iets hebben van "och, da's al zo lang geleden"?Zolang je het normaal vind dat waarschuwingen 3 jaar blijven staan
HlpDsK is geen normale user, en je hlpdsk een normale user noemt
Nee, je hebt gelijk... Ik ben de alleronredelijkste van allemaalvalt er toch niet met je te praten
Verwijderd
maar wil ook 90% van de users deze mede-users weghebben?Op donderdag 18 juli 2002 12:26 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Onzin. Waarom?
• Er zijn genoeg users op GoT waarvan 90% van de crew deze graag zou zien vertrekken en die nog steeds aanwezig zijn;
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq