Op woensdag 17 juli 2002 20:01 schreef Plague het volgende:
De reden waarom ik een ban kreeg:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/384444
Ook al blijf ik van menig dat het niet om de lol ervan was, het was gewoon een "quote" zeg maar... Daar kan je dus 7 (!!!) dagen gebanned voor worden? Ik vind dat nogal

eik... Maar das mijn mening natuurlijk...
laat mij maar zien waar je het vandaan hebt gequote. Verder bestaat er nog zoiets als een bemiddelaar. Als het echt zo onterecht was, als jij zei, en jij kan dat onderbouwen en aantonen, kan ik me niet voorstellen dat je niet geholpen wordt. En GoT loopt voor op andere fora qua bemiddelaar, wees blij dat je nog een kans hebt om er iets aan te doen (mits terecht).
Er zijn GEEN (lees: 0,00) negative reacties op gekomen... Iedereen wist vantevoren al ongveveer waar ie aan toe was... Is het dan ZO erg dat dat linkje er stond?
Er is (terecht) een melding in SM van gemaakt, is zo'n linkje nou nodig

Zoiets noem ik gewoon lame. '
Iedereen wist vantevoren al ongveveer waar ie aan toe was...' Hoor je die twijfelachtige toon in die zin?

En de mensen die mij quoten dan? Die horen ook een OW te krijgen, maar nee hoor, dat is weer allemaal best.... Dat word gewoon FIJN weggeedit... Doe dat bij mij dan ook, en ga niet iemand lopen naaien omdat de policy dat het NIET mag 2, JAWEL! 2 hele dagen daavoor is gekomen.
Veel mensen quoten foute dingen, en dat is idd rete-irritant. De bron wordt op dit moment alleen maar aangepakt. En eigenlijk zou ik soms willen dat degene die zo dom zijn om het nog eens te quoten dezelfde straf mogen ondergaan. Neemt niet weg dat dat ooit policy is geweest, dus snap niet waarom je je daar nu over beklaagt.
En die policy was er al ja, 'iedereen behoort de FAQ en het MED te kennen en/of bij te houden', niet weten is geen excuus. Bovendien is een beetje gezond verstand ook niet weg met dit soort dingen.
Laat maar
Genoeg hierover, want het veranderd toch niet... (das geen critiek op de crew ofzo

)
en ik leg bovenuit waarom dat niet nodig is te veranderen... (vind dit voorbeeld van je uiterst slap om eerlijk te zijn).
Tis niet altijd leuk als mensen altijd er over zeiken nee. Maar soms maakt ie er ook een geintje van. Of mag dat ook niet ineens

Of zou het echt alleen maar zijn vanwege crewleden die zo'n lomp topic (eigenlijk is dit gewoon een lomp topic) een beetje leuker willen maken...
beetje fout voorbeeld he, dit is geenszins een beledigend of stangend grapje tegenover HlpDsK, integendeel.
Grappig. Voor zover ik weet zaten die toen nog geeneens in de crew, maar goed

Lekker de handen boven het hoofd houden omdat HlpDsK natuurlijk alleen usertjes mag afzeiken...
Ja joh, dat heb je nu echt helemaal goed bewezen

Ik vind het anders een vrij normale reactie daar (lees voor de gein ook eens het hele topic. O nee, HlpDsK is de enige die daar
verstandig '|:(' reageert.
[topic=124170/1/999]
En de chagerijn himself reageert:
[..]
Ja lekker als ie zo aangevallen wordt he? Heb je de toon van de topicstarter al opgemerkt? Of moet je hem heel erg lief met fluwelen handschoentjes aanpakken

Zulke mensen verdienen het echt gewoon hoor. Je geduld kan ook opraken.
En dan heb ik al zijn "oud" en aanverwante reply's maar even achter wege gelaten, want das een zaak die nu KLAAR is...
Moet ik doorgaan?

Het moge duidelijk zijn zo hoop ik....

Dat Oud is nogal een verhaal apart, dat deden echt ZOVEEL mensen. Daarna heb ik er een policy over gemaakt, waar hij zich ook verder aan hield. _MAAR_: en dat is heel belangrijk, hij blijft natuurlijk wel een mod. Hij is er dus voor om mensen op dat soort dingen te wijzen. Let wel: dat betekent _NIET_ (voor dat je denkt dat ik alles goed wil praten ofzo) dat ik zijn manier echt goed vindt qua reageren. Eigenlijk wil ie alleen maar dat mensen eens de search gaan gebruiken, maar het komt er erg rot uit.