Toon posts:

Et zit me toch niet helemaal lekker....

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 211 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 14:23 schreef T het volgende:

[..]

Ooh! Dat dacht ik ook...

Als ik ertussen kom zijn ze allemaal ineens stil...

En nou allemaal weer rustig verder he?... 8-)
Pas op of
• ik stuur Koffie op je af;
• ik gooi melk en suiker in je en doe ik even roeren.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-10 10:18
Hey HetSneeuwt, hoe maak je die zwarte stip ervoor, dus niet . of * maar die jij daarnet gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

code:
1
2
[*] blaat
[*] blaat 2

• blaat
• blaat 2

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
• Ok 1
• Ok 2

Great! merci :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 13:17 schreef JvS het volgende:
Ik ga hier verder niet eens op in. het is tegen een muur praten. De users die hier al een paar jaar komen weten hoe het zit. Dat jij alleen maar praat met de compleet verslaafde GoT gebruikers is jou probleem.

Of verwacht je nou dat ik alle vb'en op ga noemen? dan reageren jullie toch 'bla bla in overleg besloten' dus wij zitten goed.....onzin en dat weet je donders goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
Ga lekker chillen man :7 , het is mooi weer. Ik zie dat je nog niet zo heel lang GoT. Mod's komen vaak kortaf over als ze jouw topic sluiten, dat is voor mij ook wel even slikken soms.

Misschien is het wel ongelijk verdeelt in deze wereld Ja dus, maar boeit dat? Leer ermee leven. Als je denkt dat een mod meer kan maken als jouw? nou en, het boeit mij van geen kanten. Ik heb een 24 uurs ban gehad voor loos posten in de HK. Hlpdsk doet soms ook loos, lekker boeie, dat maakt voor mij toch niet uit? Krijgt hij er lekker geen ban voor, nou, leuk voor hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 17:15 schreef toppertje het volgende:

[..]

Ik ga hier verder niet eens op in. het is tegen een muur praten. De users die hier al een paar jaar komen weten hoe het zit. Dat jij alleen maar praat met de compleet verslaafde GoT gebruikers is jou probleem.

Of verwacht je nou dat ik alle vb'en op ga noemen? dan reageren jullie toch 'bla bla in overleg besloten' dus wij zitten goed.....onzin en dat weet je donders goed
Neuh, het valt me alleen maar op dat je enorm loopt te blaten (sorry ander woord heb ik er gewoon niet voor, als je niks onderbouwt :{ ).

Kom nou eens een keer met een fatsoenlijk onderbouwde post met daar voorbeelden bij of post a.u.b. helemaal niet, want jouw manier van reageren in deze topic laat enorm veel te wensen over. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loop niet zo te janken topicstarter. Je hebt een OW gehad? LB !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 17:49 schreef Post-It het volgende:
Loop niet zo te janken topicstarter. Je hebt een OW gehad? LB !!!
Dank u voor deze post met deze interessante invalshoek :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19:50

Wokschotel

Op 6 wielen

Op donderdag 18 juli 2002 17:15 schreef toppertje het volgende:

[..]

Ehm... Juist de users (en daar schaar ik mezelf ook onder) die hier al een paar jaar komen weten hoe het er hier aan toe gaat. Die weten hoe het was en hoe het nu is en dus ook dat het nodig is om streng(er) te modereren. Ik wil niet zeggen dat iedereen die hier langer zit meer recht van spreken heeft, maar zij zijn wel degenen die dit soort zaken wellicht beter kunnen inschatten en relativeren.
Er zijn goede modjes en minder goede modjes geweest, maar over het algemeen kun je over de modjes hier absoluut niet klagen. Dat ze in jouw ogen samenspannen is jouw goed recht, maar mensen die hier al langer komen weten dat dat absolute onzin is. En dat je dat uitgerekend tegen JvS zegt snap ik niet, hij is altijd redelijk in zijn reacties en is ook niet beroerd om ergens verklaringen voor te geven.

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Op donderdag 18 juli 2002 18:54 schreef Wokschotel het volgende:

[..]

Ehm... Juist de users (en daar schaar ik mezelf ook onder) die hier al een paar jaar komen weten hoe het er hier aan toe gaat. Die weten hoe het was en hoe het nu is en dus ook dat het nodig is om streng(er) te modereren. Ik wil niet zeggen dat iedereen die hier langer zit meer recht van spreken heeft, maar zij zijn wel degenen die dit soort zaken wellicht beter kunnen inschatten en relativeren.
[..]
ik zit hier geeneens een enkel jaar en ik weet/begrijp dat ook wel, het is echt niet moeilijk om dat in te zien, maar t zal wel afhankelijk zijn van je houding...
Er zijn goede modjes en minder goede modjes geweest, maar over het algemeen kun je over de modjes hier absoluut niet klagen. Dat ze in jouw ogen samenspannen is jouw goed recht, maar mensen die hier al langer komen weten dat dat absolute onzin is. En dat je dat uitgerekend tegen JvS zegt snap ik niet, hij is altijd redelijk in zijn reacties en is ook niet beroerd om ergens verklaringen voor te geven.
Idd.. Je zal ongetwijfeld niet publiekelijk zien dat een moderator op zn sodeflikker krijgt, dat zou automatisch het einde van het gezag van diegene zijn, maar ik durf te wedden dat Tom bijvoorbeeld wel eens in het crewforum is gevraagd te minderen met zn HK-topics. Het was ineens stil in de Huiskamer :P. Samenspannen doen ze echt niet.... toch? Eigenlijk spannen de modjes met alle normale users (95% dus) samen om er een gezellig en goed forum van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 19:09 schreef m-m het volgende:

[..]

ik zit hier geeneens een enkel jaar en ik weet/begrijp dat ook wel, het is echt niet moeilijk om dat in te zien, maar t zal wel afhankelijk zijn van je houding...
[..]

Idd.. Je zal ongetwijfeld niet publiekelijk zien dat een moderator op zn sodeflikker krijgt, dat zou automatisch het einde van het gezag van diegene zijn, maar ik durf te wedden dat Tom bijvoorbeeld wel eens in het crewforum is gevraagd te minderen met zn HK-topics. Het was ineens stil in de Huiskamer :P. Samenspannen doen ze echt niet.... toch? Eigenlijk spannen de modjes met alle normale users (95% dus) samen om er een gezellig en goed forum van te maken.
Zoiets dus.

(anders gezegd: jouw post komt in aanmerking voor een originele +1 Inzichtvol)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 17:21 schreef Jesse het volgende:
Ga lekker chillen man :7 , het is mooi weer. Ik zie dat je nog niet zo heel lang GoT. Mod's komen vaak kortaf over als ze jouw topic sluiten, dat is voor mij ook wel even slikken soms.
nergens om hoor, maar ik kom hier al sinds 1999, dus ik weet hoe het er aan toe gaat. En de laatste tijd is dat gewoon diep triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 19:53 schreef toppertje het volgende:

[..]

nergens om hoor, maar ik kom hier al sinds 1999, dus ik weet hoe het er aan toe gaat. En de laatste tijd is dat gewoon diep triest.
:z

Misschien moet je wat meer bij jezelf te raden gaan, voordat je post. Negeer maar weer lekker hetgeen ik aan je vraag :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:07
Op donderdag 18 juli 2002 14:02 schreef T-Mug het volgende:

[..]

hoe bedoel je dat ? dat ik dingen vraag die al gevraagt zijn?
Mja, vind het een beetje vreemd waarom je deze topic opende. Je OW wordt er niet door kwijt gescholden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro
  • Laatst online: 06-10 19:54

Maestro

Verder met Jefferson vliegtuig

nergens om hoor, maar ik kom hier al sinds 1999

Ohoh, toch geen kloontjes hoop ik, want dat kost je een ban >:) :+

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 19:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 18 juli 2002 19:53 schreef toppertje het volgende:

[..]

vroeger werd je er bij het minste of geringste toch wel afgekickt, een keer een waarschuwing, daarna was het "tabee"... En in LA werden dingen niet uitgepraat, maar keihard gesloten. Nu wordt er veel meer verantwoording afgelegd en wordt er ook 'streng' gecontroleerd door users. Je zit gewoon met een knoop in je kop ofzo... Je denkt dat alle crewleden zich lekker zitten te vermaken met hun "macht"... En ik vraag je niet met alle voorbeelden te komen, maar kom er eens minstens met drie, waarin iemand geband krijgt of een waarschuwing krijgt, waarbij HlpDsK dat niet kreeg...

Ik heb bij jou een heel erg "zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten" gevoel. Je denkt dat we dom zijn, en dat we het leuker vinden als we lekker tegendraads of lekker moeilijk doen? Dat we niet doorhebben dat users dat niet relaxed vinden en dat ze ons dan op het forum ook niet meer relaxed vinden? Of denk je dat ons dat leuk lijkt, dat iedereen zo denkt zoals jij dat nu doet omdat het ook zo is?

Je loopt gewoon echt een mega eind te ijlen :Z.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-10 21:45

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Op donderdag 18 juli 2002 21:03 schreef JvS het volgende:

[..]
Het vergelijken van HlpDsk en en users, waarbij users een ban kregen en HlpDsk niet, lijkt mij onmogelijk. Ondertussen heb ik best wel een aantal posts gezien, maar eigenlijk nog nooit dat in een post vermeld staat dat een user een ban heeft gekregen (wel een OW). Grotendeels wordt dit (lijkt mij) door door de crew en de betreffende persoon, niet openbaar, afgehandeld.
Een welles-nietes discussie, grotendeels gebaseerd op de ideeen die je hebt, zal dus blijven.

Het lekker 'vermaken' met hun macht lijkt mij dat de mod's niet doen. Hoe beter een user zich aan de regels houdt, des te makkelijker een mod kan zijn. Houden users zich niet aan de regels, dan moet een mod ook 'strenger' optreden, omdat het anders de spuigaten uit kan lopen.

Feit blijft dat GoT de afgelopen tijd flink gegroeid is met nieuwe users; absoluut gezien zijn er dan ook meer mensen die zich niet aan de regels houden; discussiepunten over moderatie komen dus vaker voor. Relatief gezien blijft deze groep echter klein.
Het valt me dan ook op dat aan de kwaliteit van de mods in LA getwijfeld wordt, gebaseerd op een paar posten, terwijl zij juist ontzettend veel posten goed modereren, wat niet genoemd wordt.

Daarnaast beargumenteren mod's hun moderatiebeleid en hun beslissingen over het algemeen goed in LA, desgevraagd. Van users is dit niet altijd te zeggen; argumentatie ontbreekt in een hoop gevallen en op de poststijl is een en ander wel aan te merken.

Terecht ook dat een mod zijn collegamod niet openlijk volledig afvalt indien deze een verkeerde beslissing heeft genomen; hooguit zal hij of zij beargumenteerd zeggen dat
hijof zij het er niet mee eens is. Een openlijke 'afmaking' van een mod door collega's zorgt voor een onhoudbare positie van deze persoon; beter is dat achter de schermen even stevig 'gediscussieerd' wordt.

Kortom, het moderatiebeleid is naar mijn idee zo slecht nog niet. Het lijkt slechter dan 'vroeger', omdat meer meer ogenschijnlijk dubieuze zaken naar voren komen (omdat er meer gebruikers zijn), maar dit is naar mijn idee schijn.

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 21:03 schreef JvS het volgende:

[..]

vroeger werd je er bij het minste of geringste toch wel afgekickt, een keer een waarschuwing, daarna was het "tabee"... En in LA werden dingen niet uitgepraat, maar keihard gesloten. Nu wordt er veel meer verantwoording afgelegd en wordt er ook 'streng' gecontroleerd door users. Je zit gewoon met een knoop in je kop ofzo... Je denkt dat alle crewleden zich lekker zitten te vermaken met hun "macht"... En ik vraag je niet met alle voorbeelden te komen, maar kom er eens minstens met drie, waarin iemand geband krijgt of een waarschuwing krijgt, waarbij HlpDsK dat niet kreeg...

Ik heb bij jou een heel erg "zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten" gevoel. Je denkt dat we dom zijn, en dat we het leuker vinden als we lekker tegendraads of lekker moeilijk doen? Dat we niet doorhebben dat users dat niet relaxed vinden en dat ze ons dan op het forum ook niet meer relaxed vinden? Of denk je dat ons dat leuk lijkt, dat iedereen zo denkt zoals jij dat nu doet omdat het ook zo is?

Je loopt gewoon echt een mega eind te ijlen :Z.
ik ga niet eens meer met je in discussie. het wil er toch niet in.

Zolang je het normaal vind dat waarschuwingen 3 jaar blijven staan, en je hlpdsk een normale user noemt, valt er toch niet met je te praten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik gorgi_19 complimenteren met een erg goed inzicht in zaken? :)
Op donderdag 18 juli 2002 21:25 schreef toppertje het volgende:

[..]

Zolang je het normaal vind dat waarschuwingen 3 jaar blijven staan, en je hlpdsk een normale user noemt, valt er toch niet met je te praten
Goh, kijk eens naar de reacties die je posts teweeg brengen en ga dan eens bij jezelf te raden.

Waarop krijg ik nu zo sterk het gevoel, dat je zelf ook weet dat je fout bent en je nu een discussie op een kinderachtige manier af aan het kappen bent?

Feel free, om het tegendeel te bewijzen hoor; dat is alles wat ik nu al meerdere keren aan je gevraagd heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-10 14:51

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

[..]

Hij vraagt juist om argumentatie!
Als je punten kunt noemen die hem kunnen overtuigen van jouw gelijk, is hij bereid om er over te praten.
Zie mijn bovenste stukje.

Als buitenstaander van deze topic vind ik jou persoonlijk erg zeurderig overkomen.
[argument=deze topic]
Kom met punten die jou verhaal ondersteunen en niet met wilde verwijten die imo nergens op slaan.

Tip: laat het varen, je bereikt niets op deze manier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-10 21:45

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Op donderdag 18 juli 2002 21:29 schreef Nelske het volgende:
Mag ik gorgi_19 complimenteren met een erg goed inzicht in zaken? :)
Gorgi wordt er helemaal verlegen van.... * bloost nu * .. ;)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 19:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

[..]

Nee, tuurlijk wil het er niet in :). Je zit jezelf nu weer in de 'slachtofferrol' te schuiven.
Zolang je het normaal vind dat waarschuwingen 3 jaar blijven staan
Een waarschuwing blijft staan ja. Maar denk je niet dat als een user drie jaar geleden EEN keertje wat fout heeft gedaan, en nu nog een keer iets doet, wij niet iets hebben van "och, da's al zo lang geleden"?

Hangt een beetje van het gedrag van die user af. Als hij in die tussentijd constant mensen loopt te irriteren, dan gaat-ie inderdaad een ban krijgen. Hebben we in die tussentijd nog nooit iets van hem gehoord, dan zullen we een stuk coulanter zijn... Er is nog geen sprake van 'drie jaar geleden' want het hele notes systeem is er nog maar net een jaar (na BC3 is iedereen weer ongeveer bij '0' begonnen, op wat gebande users na). Wie weet hoe wij dan reageren. Iemand die in 10 jaar 4 keer een officiele waarschuwing krijgt... Geen idee hoe daarop te handelen. Eerlijk gezegd vind ik het niet nodig om officiele waarschuwingen te mogen hebben. Het is niet zo dat je het 'recht' hebt om een paar keer over de schreef te gaan per jaar.

Je houdt je maar in... Je draait het echt compleet om. En ik vraag nog steeds om een paar voorbeelden om mensen die geband worden van het forum omdat ze wat kribbig reageren...
, en je hlpdsk een normale user noemt
HlpDsK is geen normale user :P (ik overigens ook niet 13.000 posts, get a life! >:))
valt er toch niet met je te praten
Nee, je hebt gelijk... Ik ben de alleronredelijkste van allemaal :z.

<hr>(Als het je helpt in je slachtofferrol, wil ik je wel even bannen hoor :). Kan je altijd naar deze thread terugwijzen en zeggen "ZIE JE WEL, STELLETJE &%*%*" :P :D).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
In het begin vond ik modjes geweldig, ze waren stoer, de mannen, ze wisten alles, ze konden alles, ze hadden de macht op GoT.
Toen vond ik modjes machtsgeil, hypocriet, asociaal, kortaf en kort door de bocht, enz.
De laatste tijd krijg ik meer en meer respect voor bepaalde modjes, door hun gedult met domme usertjes, enz.

En ik kom hier niet net kijken :7
Ik heb vroeger een andere nick stout Jesse, kloontjes mogen niet >:)gehad waarvan ik het password was vergeten (ik had meer moeten posten) en het hotmailadres opgeheven was. En ik heb voor ik me eerste nick aanmaakte en tussen de 1e en me huidige in een tijd meegelezen. (Al met al alweer 2,5 jaar op GoT denk ik)

[o.t.]Mocht er btw een modje die ouwe nick willen verwijderen oid, dan kan ik hem of hij mij wel mailen daarover.[/o.t.]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 12:26 schreef ItSnows het volgende:

[..]

Onzin. Waarom?
• Er zijn genoeg users op GoT waarvan 90% van de crew deze graag zou zien vertrekken en die nog steeds aanwezig zijn;
maar wil ook 90% van de users deze mede-users weghebben?
Want dan spreken we nml van een sfeerverzieker, zoals hij beschreef ;)
Pagina: 1 2 Laatste