This is my sick nature.
Welke theme gebruik je daar? Deze theme is wel lekker strak. Lekker donker enzohbokh schreef op 30 augustus 2002 @ 12:30:
Veel te weinig Window Maker hier. Lekker, zonder fratsen
[afbeelding]
[ Voor 0% gewijzigd door zwik op 30-08-2002 13:07 . Reden: wat vergeten ]
Theme is "Cyrus-Hds", staat hier: http://www.hadess.net/themes5.php3zwik schreef op 30 augustus 2002 @ 13:05:
[...]
Welke theme gebruik je daar? Deze theme is wel lekker strak. Lekker donker enzo. Zou je ook de wallpaper kunnen posten/mailen ? Dat zou erg mooi zijn
.
Is incl. wallpaper.
This is my sick nature.
Ik heb hem nu geprobeerd van verschillende sites waaronder kde-look.org maar de file is steeds niet beschikbaar
bvd
Why is called tourist season, if we can't shoot them ? specs
Deze?The_Dart schreef op 30 augustus 2002 @ 19:36:
Is er misschien iemand die de nieuwe Mosfet High-Liquid Theme's online kan zetten ofzo?
Ik heb hem nu geprobeerd van verschillende sites waaronder kde-look.org maar de file is steeds niet beschikbaar
bvd
BEDANKT !
ik had hem ook van originele Mosfet site, ook daar deed ie het niet bedankt
Background: Serenity.jpg die ik uit de Litestep theme "Ty-meX" gehaald heb.
Dit alles op Suse 8 met KDE 3.0.0
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

En? Is het wat?
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
heb je misschien ook enig idee hoe je die moet installen ??
ik heb een .configure gedaan gevolgd door een make
en een make install
krijg hiermee geen .theme file helemaal nix ?
Verwijderd
Je moet een ./configure --prefix=/usr doen op Debian, anders vindt KDE hem niet.The_Dart schreef op 31 augustus 2002 @ 20:01:
[...]
heb je misschien ook enig idee hoe je die moet installen ??
ik heb een .configure gedaan gevolgd door een make
en een make install
krijg hiermee geen .theme file helemaal nix ?

kde3 op suse, crystal icons, mosfet's liquid
[ Voor 0% gewijzigd door sebas op 01-09-2002 13:16 . Reden: oepsie ... dat was me lokale hostname van de servert ... ]
Everyone complains of his memory, no one of his judgement.
Eeeuhm, nee hoor.Sebas schreef op 01 september 2002 @ 04:04:
[url=http://marvin/screenies/kde3/310802kde3.jpg][afbeelding][/url]
alleen een kruisje
Van www.deviantart.com , naam was bwip d8 ikWaar heb je die hele brute achtergrond vandaan gehaald ?
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Mij is opgevallen dat het een Dual screen is, maar beide desktoppen met een andere background ??Sebas schreef op 01 september 2002 @ 04:04:
[afbeelding]
Mag ik vragen hoe je dit voor mekaar hebt gekregen ziet er namelijk wel beter uit
( Mosfet High Liquid Theme van heir gedowned geeft mij de volgende error:
checking for X.... Cannot find X please check installation an the Path's )
deze error geeft ie me als ik ./configure --prefix=/usr intyp in KDE of txt mode iemand idee? )
heb je de X en KDE headers geinstalleerd?The_Dart schreef op 01 september 2002 @ 21:59:
[...]
( Mosfet High Liquid Theme van heir gedowned geeft mij de volgende error:
checking for X.... Cannot find X please check installation an the Path's )
deze error geeft ie me als ik ./configure --prefix=/usr intyp in KDE of txt mode iemand idee? )

Hot mamma from Desktop Girls.com
Heah what?!?? O, signature??
Nee zie ik net, moet ik echt het pakket kdeheaders oid hebben of de kernelheaders?
This is my sick nature.
ben al aardig lang aan het zoeken maar nog nix wat lijkt op kdeheadersbalk schreef op 01 september 2002 @ 23:41:
doe maar kdeheaders. Ik weet niet welke je allemaal nodig hebt en of je wel keuze hebtIs er geen binary package voor jouw distributie?
[url="http://home.student.utwente.nl/d.w.w.vanosch/gentoo_6.jpg"]

blouwekip kan je die background naar me mailen/online zetten?blouweKip schreef op 02 september 2002 @ 02:05:
ow ja, eentje voor na het weekend
[url="http://home.student.utwente.nl/d.w.w.vanosch/gentoo_6.jpg"][afbeelding][/url]
Ik zie btw niet zo gauw een mail adres in je profile/pagina
[ Voor 0% gewijzigd door blouweKip op 02-09-2002 16:08 . Reden: extra tekst natuurlijk! ]
Iemand die een patch of nieuwe verise die wel werkt ervoor weet?
ik heb gewoon custom backgroundjes gegimped, plaatjes in verschillende resoluties aan elkaar geplakt (ivm met verschillende resoluties op de 2 monitoren), settings dan als volgt:The_Dart schreef op 01 september 2002 @ 21:59:
[...]
Mij is opgevallen dat het een Dual screen is, maar beide desktoppen met een andere background ??
Mag ik vragen hoe je dit voor mekaar hebt gekregen ziet er namelijk wel beter uit
[...]

De preview ziet er hier verneukt uit (KDE houdt blijkbaar geen rekening met andere verhoudingen dan 4 x 3 oid, maar het staat dan wel goed op het desktop.
Mijn wallpaper is dus in feite 2880 x 1200, de rechter monitor heeft 1280x1024, dat plaatje moet boven uitgelijnd zijn, rechter monitor is dan 1600 x 1200.
Het is vast een noob vraag, maar hoe krijg je die procinfo tcpdump zo transparant , zonder vensterbalken op je desktop?
Gaat dat met Kde ook?
[ Voor 0% gewijzigd door Fantomas op 02-09-2002 18:46 . Reden: procinfo, tcpdump, een mens vergist zich nog weleens.Maar het gaat uiteindelijk om stats,stats stats!! ]
Het ziet er inderdaad wel beter uit als dat je normaal 1 background helemaal vern**kt zietSebas schreef op 02 september 2002 @ 17:14:
[...]
ik heb gewoon custom backgroundjes gegimped, plaatjes in verschillende resoluties aan elkaar geplakt (ivm met verschillende resoluties op de 2 monitoren), settings dan als volgt:
De preview ziet er hier verneukt uit (KDE houdt blijkbaar geen rekening met andere verhoudingen dan 4 x 3 oid, maar het staat dan wel goed op het desktop.
Mijn wallpaper is dus in feite 2880 x 1200, de rechter monitor heeft 1280x1024, dat plaatje moet boven uitgelijnd zijn, rechter monitor is dan 1600 x 1200.
(edit probleempje opgelost)
Ja, bijvoorbeeld met EtermFantomas schreef op 02 september 2002 @ 18:45:
[...]
Het is vast een noob vraag, maar hoe krijg je die procinfo tcpdump zo transparant , zonder vensterbalken op je desktop?
Gaat dat met Kde ook?
1
| eterm -t trans |
Verwijderd
de transparantie wordt geregeld door de terminal zelf... onder andere konsole, aterm, eterm en wterm kunnen dit... (en wat je in mijn screenshot ziet is dus wterm)... het weglaten van title bars, window borders etc. is een feature van de window manager... geen idee of kde hiertoe in staat is (window maker dus wel...)Fantomas schreef op 02 september 2002 @ 18:45:
Gaat dat met Kde ook?
Mie toe plees? jaapjp@hetnet.nlblouweKip schreef op 02 september 2002 @ 16:06:
Ik weet niet direct meer waar ik m vandaan had, maar ik zal m ff mailen (heb zelf denk ik niet voldoende bandbreedte om m zelf te hosten)
Ik zie btw niet zo gauw een mail adres in je profile/pagina
Genoeg is meer dan veel, en tart den overvloed
Verwijderd

Displaying:
- Window Maker op een Debian GNU/Linux Unstable systeem.
- 2 atermpjes
- Cyrus-Hds theme
Paar andere shotjes zijn trouwens te vinden op http://luon.net/~michiels/shots/
vertel, wat wil je allemaal weten?
Verwijderd

Binnenkort maar eens kijken wanneer Ximian haar Gnome-2.0 desktop uitbrengt. /me is te lui om het zelf nog eens allemaal te installeren...

Verwijderd
Dat is een bekend probleem van XFree. Als je namelijk de "xv" renderer gebruikt, dan wordt er gewerkt met een zogenaamde "overlay", een stuk beeld dat eigenlijk letterlijk op de rest van het beeld wordt geplakt door de software.Scarecrow schreef op 04 september 2002 @ 11:53:
waarmee hebbie nou je screen gecaptured? want ik krijg altijd een blauw beeld als ik een sshot maak met xine er in?
Als je een screenshot wil nemen van xine/mplayer/ogle, terwijl ze spelen, dan moet je de "x11" renderer gebruiken ipv "xv". Merk op dat x11 meestal iets trager is dan xv. Ik ben er niet zeker van, maar het kan ook zijn dat de sdl renderer het nemen van screenshots mogelijk maakt.
Een renderer kiezen doe je met mplayer -vo XYZ (mplayer -vo help voor de beschikbare opties).
Verwijderd
Mooier maken doe je door themes af te halen van http://themes.freshmeat.net/
Verwijderd
[edit]
ehm ik zie wel mooie dingen gemaakt met window maker maar heb ik daarvoor bijvoorbeeld gnome of kde als ondergrond nodig? ja ik moet nog een hoop leren (vooral op gui gebied)
[edit 2]
of gaat dit teveel offtopic?
Verwijderd
Vaag.

Thanx, ik ga het eens proberenSebas schreef op 02 september 2002 @ 22:53:
kan dus in kde, zie mijn screenshot, alleen heb ik wat te drukke wallpapers om met volledige transparantie nog fatsoenlijk te kunnen lezen, dus dan maar halftransparant. Eterm kan het dus in kde, ik neem aan dat andere terms dat dan ook wel kunnen. Het transparant theme van eterm is al voorgeconfigureerd, dus als je eterm installeert en dan met eterm -t trans start zou die het al moeten doen.
Ik maak ze zelf, daarom post ik ze ook zo vaakVerwijderd schreef op 04 september 2002 @ 23:51:
ProZa: waar haal jij die mooie themes toch altijd vandaan? gewoon van themes.freshmeat.net of...
Verwijderd
Hierbij doe ik een officiele Wallpaper request !!!!Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 17:31:
Mijn nieuwe desktopje...
Gentoo 1.2
Gnome 2.0.1
Metacity
[afbeelding]
Verwijderd
http://jimmac.musichall.cz/images/wallpapers/steel2.pngVerwijderd schreef op 05 september 2002 @ 08:56:
[...]
Hierbij doe ik een officiele Wallpaper request !!!!
ik heb nu redhat7.3 op m'n laptop
Ben ik nou de enigste die hier niks van snapt hoe je dat meot doen , ik vind het maar een zooitje eigelijk, allemaal verschillende tarbal files enzo, welke moet ik nou installen etc? , goede/mooie howtos kan ik ookal niet vinden
Verwijderd
Met Red Carpet kan je het heel makkelijk installen. Heb ik ook zo gedaan en het werkt goed.razor-x schreef op 05 september 2002 @ 13:23:
mooie desktops allemaal met dat gnome2!
ik heb nu redhat7.3 op m'n laptopwerkt super met gnome1.4 , maar nu wil ik ook graag gnome2 installeeren.
Ben ik nou de enigste die hier niks van snapt hoe je dat meot doen , ik vind het maar een zooitje eigelijk, allemaal verschillende tarbal files enzo, welke moet ik nou installen etc? , goede/mooie howtos kan ik ookal niet vinden, wie kan me een zetje in de goede richting geven? (dan beloof ik een mooie desktop screenie als het gelukt is
![]()
)
ben ik ook mee aan het rommellenVerwijderd schreef op 05 september 2002 @ 13:34:
[...]
Met Red Carpet kan je het heel makkelijk installen. Heb ik ook zo gedaan en het werkt goed.
heb nu al +- 300mb gedownload maar nog geen gnome2
euh, hoe? waarmee?
Ik ben volgens mij niet echt zo'n type van "Hej kijk naar me desktop, vind je me nu koel?"
Ik vind het alleen zelf leuk om naar screenshots te kijken, dus ik post liever wat ipv alleen maar dom commentaar te geven.
Verwijderd
Subscribe je op het kanaal 'GNOME2 Developer snapshot' of zo. Kies dan 'install' (en dus niet 'update') en hij begint alles te downloaden en vervolgens installeren. Vervolgens ff rebooten en je zit erin! Simpler kan niet.razor-x schreef op 05 september 2002 @ 13:40:
[...]
ben ik ook mee aan het rommellen, maar wat moet ik dan precies installeeren? (ja sorry als het dom klinkt) , want ik heb nu nog maar heel vaag een halve gnome 1.4 (??)
heb nu al +- 300mb gedownload maar nog geen gnome2
jeps, als je hem (en thumbnail) even mailt naar s.kuger(at)nsm.kun.nlThe_Dart schreef op 05 september 2002 @ 14:28:
Iemand nog beetje webspace over voor screenshotje van moi net nieuw geinstallde KDE3,1 op Debian Sid
mail ik je twee urls terug.
Verwijderd
http://picserver.student.utwente.nl/The_Dart schreef op 05 september 2002 @ 14:28:
Iemand nog beetje webspace over voor screenshotje van moi net nieuw geinstallde KDE3,1 op Debian Sid
bedankt voor je aanbod maar nu ik even de message van Janjanjansen heb gelezen red ik hetSebas schreef op 05 september 2002 @ 14:49:
[...]
jeps, als je hem (en thumbnail) even mailt naar s.kuger(at)nsm.kun.nl
mail ik je twee urls terug.
nogmaals bedankt !
*KLIK*
heb rechtsonder wat weg moeten knippen vanwege grootte
Duall Screen vandaar.
KDE3.1 Beta!
Debian Sid 3.0
Kernel 2.4.19
Xfree86 4.2.0
Appz draaiende:
Gkrellm
AMsn
Licq
aterm
XMMS
Mozilla
Konqueror
En uiteindelijk de Mosfet High Liquid Theme
(heb geen idee hoe die kicker transparant moet worden maar menu's zijn het wel
ja gaafVerwijderd schreef op 05 september 2002 @ 14:31:
[...]
Subscribe je op het kanaal 'GNOME2 Developer snapshot' of zo. Kies dan 'install' (en dus niet 'update') en hij begint alles te downloaden en vervolgens installeren. Vervolgens ff rebooten en je zit erin! Simpler kan niet.
maar ik kom er nog niet achter hoe ik themes kan gebruiken/installen (ik wil wonderland
mooie iron maiden backgroundVerwijderd schreef op 05 september 2002 @ 19:16:
[afbeelding]
klik
simpel, niks bijzonders
gnome 1.4
killers achtergrond
1970_Xeno theme
FreeBSD 4.6.2
op me laptop trouwens
Eddie is en blijft cool..... IS gewoon voor Iron Maiden wat tux voor linux is!!!

Klik hier voor volledige grootte
Debian Testing
KDE 3.03
Keramik Style
Translucent menu's
Crystal Icons
Opera 6.03 met Anti Aliasing
(www.kdelook.org)
Remember there are no stupid questions, just stupid people...
Verwijderd
wil je eddie niet met tux vergelijkenge-flopt schreef op 05 september 2002 @ 21:16:
[...]
Eddie is en blijft cool..... IS gewoon voor Iron Maiden wat tux voor linux is!!!
De enige echte....
De enige echte....
Verwijderd
Verwijderd
ik heb mandarke 8.2, ik wil nou een andere icon set gebruiken, ik start control center => LookNfeel => Icons => browse knop, ga naar mijn file(/root/kingofdos/theme/icons/inst/index.desktop) => Install new theme => doet niets, voegt niets toe.
me = linux n00b en doet wat op de site staat waar ik die icons vandaan heb, werkt niet
Verwijderd
KingOfDos.
Zie ik daar supaplex. da's lang geleden. Was helemaal verslaafd aan dat spel.
Verwijderd
hehe, ja das supaplexVerwijderd schreef op 06 september 2002 @ 03:16:
(off-topic)
KingOfDos.
Zie ik daar supaplex. da's lang geleden. Was helemaal verslaafd aan dat spel.
freeware tegewoordig als je een url moet heb ik die wel hoor.
[ontopic]
waarom werken die @$%^@! icoons niet? ik heb Mandarke + KDE 2.2
ik wou gistere KDE 3.0.3 installeren allen er is iets fout gegaan, da is jammer maarja. ik herinstalleer linux vanmiddag. heeft trouwens niets met mijn probleem met die icoons te maken.

Me laptop draait Debian Sid met KDE 2.2.2, welke is uitgersut met Crystal Icons en .NET style
Mijn desktop heb ik deze week helemaal opnieuw geinstalleerd. Debian was een zooi geworden na al mijn GNOME 2 en XFree CVS geknoei

Draait ook Debian Sid, maatr met GNOME 2 en GStreamer experimentele packages. Als Window manager gebruik ik Metacity welke met de "Bright" theme is uitgerust. De GTK theme is Cleanice en de Nautilus theme is Gorilla. De achtergrond komt van themedepot.org.
[deze advertentieruimte is te koop]
Verwijderd
Mag ik vragen waar je dit theme vandaan hebt?ProZa schreef op 04 september 2002 @ 22:14:
Eentje zo voor het komende weekend
[afbeelding]
Debian GNU/Linux Testing
WindowMaker
Summon theme
Tuurlijk ! Ik maak mijn themes zelf en ze zijn te vinden bij DeviantARTVerwijderd schreef op 07 september 2002 @ 19:50:
[...]
Mag ik vragen waar je dit theme vandaan hebt?
Zie mijn sig voor de link
[url="http://home.student.utwente.nl/d.w.w.vanosch/gentoo_7.jpg"]

wallpaper komt van www.deviantart.com en heet Dragon Ninja
mag ik vragen hoe jij je Licq of wat dan ook in je kicker hebt gekregen? dan bedoel ik niet zon snelkoppeling maar zon sorrt applet naast je clock?Platel schreef op 05 september 2002 @ 21:41:
[
Debian Testing
KDE 3.03
Keramik Style
Translucent menu's
Crystal Icons
Opera 6.03 met Anti Aliasing
(www.kdelook.org)
Verwijderd
Thanx, ik begin WindowMaker nu ook te ontdekken, als lichte en snelle desktop...ProZa schreef op 08 september 2002 @ 10:12:
[...]
Tuurlijk ! Ik maak mijn themes zelf en ze zijn te vinden bij DeviantART
Zie mijn sig voor de link
maar dat wil niet zeggen dat het er niet goed uit hoeft te zien natuurlijk..
Verwijderd
mag ik vragen welke gtk2-theme je daar gebruikt? (en waar die te vinden is)blouweKip schreef op 08 september 2002 @ 22:33:
Superlekker progje dat rhythmbox
[url="http://home.student.utwente.nl/d.w.w.vanosch/gentoo_7.jpg"][afbeelding][/url]
wallpaper komt van www.deviantart.com en heet Dragon Ninja
en dat rhytmbox ziet er wel handig uit ja, dat ga ik ook ens bekijken
Dit topic is gesloten.