Post hier je Non-Windows screenshots [part 3] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.359 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13874

Topicstarter
Inmiddels zijn we aanbeland in deel 3 van het Non-Windows Screenshot topic. De vorige topics zijn hier te bewonderen:

Post hier je Non-Windows screenshots :)
Post hier je Non-Windows screenshots [part 2]

Nadat deel 1 over de 1000 replies gegaan is, sluiten we deel 2 nu net voor de 1000 replies. :)

Ik wil met enkele huishoudelijke mededelingen beginnen:

<hr>
• Dit is een screenshot topic en geen sjetplek voor jullie hangjeugd. :+ Uiteraard is wat kletsen er tussendoor niet erg, maar houd dat een beetje binnen de perken. :)

• De titel van dit topic zegt genoeg. Non-Windows. SSH-client vensters in Windows naar een *nix server hebben we nu wel genoeg gezien. ;) Dit geldt ook voor een normale tekstlogin o.i.d. Het gaat hier om GUI's en niet om wat asci-art ;) Dergelijke posts wordden dan ook zonder pardon verwijderd.
<hr>

Verder nog wat vragen/opmerkingen waaraan je post moet voldoen, wil deze niet verwijderd/aangepast worden.

<hr>
• Vermeld a.u.b. wat gegevens over je plaatje. Denk daarbij bijvoorbeeld aan gebruikte windowmanager, gebruikte themes, eventueel je icoonset, achtergrond en last but not least uiteraard de desktopomgeving die je gebruikt.

• De kans is vrij groot dat men naar je achtergrond gaat vragen. Een linkje naar het origineel (of de website) is daarom erg handig en voorkomt onnodige vragen die het topic verstoren. :)

• Maak a.u.b. 2 screenshots. 1 van je desktop in originele grootte en 1 preview daarvan. Deze preview is dus het screenshot alleen dan verkleind naar 560x420 pixels, middels een programma als gimp o.i.d. Vervolgens plaats je een plaatje van je preview in het topic en dat plaatje laat je linken naar het grote plaatje. Zodra men erop klikt krijgt men dus het origineel te zien.

Dit doe je op de volgende manier:
code:
1
[url=URL_Orginele_plaatje_van_Desktop][img]URL_preview_plaatje[/img][/url]

<hr>
Elke post waarin een plaatje staat dat niet aan de preview eisen voldoet, wordt verwijderd, omdat het anders veel te veel bandbreedte kost, voor de mensen met een minder snelle internet verbinding. In het gunstigste geval, wordt je plaatje in een link omgezet door een moderator. In het ergste geval, wordt je post getrashed. Hier is geen discussie over mogelijk.

Op deze manier blijft het topic voor modemers ook nog enigszins toegankelijk.

Tja dat was het eigenlijk wel. :)
Ik wens jullie veel kijkplezier :P

[ Voor 0% gewijzigd door deadinspace op 04-08-2002 04:02 . Reden: HTML werkend geschopt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Laat ik zelf maar mijn huidige desktop gaan posten dan ;)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/nelske/Screenshots/Screenshot_prev.jpg

De achtergrond is hier te vinden: Plaatje 1280x1024

Tja, dit is Gnome 2 op Gentoo 1.3b (dus volledig gecompileerd met GCC3.1).

Gebruikte WM is Metacity die als theme Gorilla heeft. Dat is ook het nautilustheme dat ik gebruik (Unscalable Gorilla).
Het Gtk-theme dat ik gebruik is ThinIce.

Op het plaatje zie je o.a. Nautilus, die enorm verbeterd (lees versneld) is onder GNOME 2. :)
Daarnaast zie je the Gimp 1.3, nu dus met leuke gekleurde icoontjes.

Verder zie je in het terminal venster, het ideale package systeem van Gentoo. Hij geeft daar aan welke updates er zijn.
Op de achtergrond zie je OpenOffice.org 1.0 waarin een programmeer document geopend staat.

Op het rechter scherm (2 schermen met xinerama ;) ) zie je nog xmms met detone_blue skin. Al luisterend naar ID&T radio is de screenshot genomen dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-06 11:18

deadinspace

The what goes where now?

Afbeeldingslocatie: http://gemini.luon.net/~marcelm/screenshots/something.thumb.png

Mijn desktop, draaiende op Debian GNU/Linux Unstable.

De windowmanager is Enlightenment, met het Comely theme dat nog een beetje door mij is aangepast.
Linksboven zie je gkrellm (het programma met die grafiekjes e.d.), met het Shamstone theme.
Linksonder is de iconbox van Enlightenment.
Naast gkrellm een aterm met semi-translucent achtergrond.
En rechts XMMS met de Zeus skin.

De achtergrond is onderdeel van het XanAlloy theme voor Enlightenment. Ik heb hem (tijdelijk) hier online gezet.

Dan nog een screenshot van mijn inlogscherm. Login.App met de standaard instellingen (alleen zelf achtergrondje erbij geknutseld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54317

Simple == Good

daarom is mijn desktop lekker rustig aan m'n ogen:

Afbeeldingslocatie: http://intrinsix.homelinux.org/~erik/snapshot/snapshot_400x300.jpg

- LFS3.3 (compiled met gcc3.1, XFree4.2.0, KDE-CVS, qinx-style

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Leuke desktop nelske, bedankt voor de wallpaper (duurde om precies te zijn: 4m 26svoordat m'n 56kb/s lijntje 'm binnen had)
zou je me trouwens kunnen vertellen waar ik die overige wallpapers kan downloaden die je in je nautilis venster ziet?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Crisis, Bosman!!! Kan je niet lezen? :(

Een paar posts hoger staan alle regels, en jij verknalt het gelijk al?

Namens de niet-breedbrand-internetters, bedankt :{

[edit]Hmm, al aangepast ... bedankt ...

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op zondag 14 juli 2002 21:08 schreef Scarecrow het volgende:
Leuke desktop nelske, bedankt voor de wallpaper (duurde om precies te zijn: 4m 26svoordat m'n 56kb/s lijntje 'm binnen had)
zou je me trouwens kunnen vertellen waar ik die overige wallpapers kan downloaden die je in je nautilis venster ziet?
Thx :)

Op www.customize.org kun je enorm veel mooi spul downloaden.
Wallpapers vind je om precies te zijn op http://www.customize.org/list/wallpaper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bramvrzt/ss15-small.png
Gentoo 1.2, netjes vanaf Stage1 gecompiled, i686 optimalized.
KDE3.0.2 in Xfree 4.2.0 met de Xft Hack voor mooie font-rendering, met een shotje van Konqueror en de feilloze integratie van alternatieve characters. Verder is Kuickshow te zien met een verkleind digicam-fotootje en laat Kmess m'n MSN ( :X ) lijst zien. Op de achtergrond zie je OpenOffice.org Writer 1.0

M'n icons zijn Conectiva Crystal en m'n achtergrond, tsja, niets is goed genoeg voor mijn fantastische ego, dus dan maar #4687E8. :P

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29173

ik ben nu bezig met kde 3.1 alpha, hier is nog een oud screenie van toen kde 3 pas uit was :D

Afbeeldingslocatie: http://proto.thinkquest.nl/~llb079/Pub/images/11.jpg

ohwja, ik draaide toen gentoo1rc6 tis kde 3 beta geloof ik ennuhm er draaid kmerlin en the gimp :), de goeie oude tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert
  • Laatst online: 05-06 22:59

Robert

You have your answer..

and then now for something completely different :P

zoals je ziet een matrix/linux style desktop, heb verschillende matrix themes gecombineerd. Men ziet o.a. aterm (linksboven), gimp135, xmms en een matrix bewegende dockapp (rechtsonder) Dit alles draait overigens op LFS en retesnel ook :9~

Verder valt er niet zo veel te vertellen, ohja; gimp 1.3.5 rules

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~henrovin/desktop_pre.jpg
Zal wel een kwestie van smaak zijn of je het leuk vind overigens :+

ps) als iemand nog een matrix theme voor mozilla 1.0 heeft... *D

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-12-2024

hbokh

Unox: the worst OS!

Op maandag 15 juli 2002 02:23 schreef Robert het volgende:
Persoonlijk vind ik deze best mooi!
Window Maker rocks -- ik ben na vandaag weer terug na toch wel verdrietig te zijn worden van Gnome2 :'(

OT: Heeft Gimp 1.3.5 die kleurtjes in z'n icoontjes?

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:56

B2

wa' seggie?

Hmz, zal straks een shotje posten
Bak is al meer dan 9 uur bezig met compilen van KDE3.1 alpha en Gnome 2. (Gentoo 1.3b, alles met Gcc 3.1)
Toch raar :? geef je op dat je KDE wilt emergen, pakt ie gelijk Gnome2 erbij :)

ff kijke ik had er nog 1 van KDE 3.0.2

[ Voor 23% gewijzigd door Kees op 08-12-2017 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-06 10:38
Ik ben ook net bezig met Gentoo :9, ben ook maar een semi-noob maar als je de handleiding volgt is er eigelijk geen reed aan.

* Arjan Scholl gaat nu KDE 3.0.2 emergen.

Iemand nog tips, van ja dat moet ie weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• centauri
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-01 22:41
Afbeeldingslocatie: http://www.msu.nl/Screenshot2_small.jpg

- enlightenment 0.16.5 met nIx theme
- wat Eterms
- xmms met BlueHeart theme

<< shibby >>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46609

Op maandag 15 juli 2002 10:38 schreef pietje63 het volgende:

[..]

eeeeeh?
das mijn background thuis ja :9 zal thuis dan wel ff een screenshot maken met alles er op en er aan. maar dat zal dan wel een uurtje of 1900 zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op maandag 15 juli 2002 10:51 schreef PassY het volgende:

[..]

das mijn background thuis ja :9 zal thuis dan wel ff een screenshot maken met alles er op en er aan. maar dat zal dan wel een uurtje of 1900 zijn
Blijkbaar heb je de beginpost niet goed gelezen. Posts zijn getrashed :{
Op maandag 15 juli 2002 09:56 schreef supergrover het volgende:
Hmz, zal straks een shotje posten
Bak is al meer dan 9 uur bezig met compilen van KDE3.1 alpha en Gnome 2. (Gentoo 1.3b, alles met Gcc 3.1)
Toch raar :? geef je op dat je KDE wilt emergen, pakt ie gelijk Gnome2 erbij :)
Read The Fine Manual ;)
Verkeerde USE flags :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26722

Op maandag 15 juli 2002 02:23 schreef Robert het volgende:
and then now for something completely different :P

zoals je ziet een matrix/linux style desktop, heb verschillende matrix themes gecombineerd. Men ziet o.a. aterm (linksboven), gimp135, xmms en een matrix bewegende dockapp (rechtsonder) Dit alles draait overigens op LFS en retesnel ook :9~

Verder valt er niet zo veel te vertellen, ohja; gimp 1.3.5 rules

[afbeelding]

ps) als iemand nog een matrix theme voor mozilla 1.0 heeft... *D
waar heb je die achtergrond vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2

B2

wa' seggie?

Op maandag 15 juli 2002 11:17 schreef Nelske het volgende:
Read The Fine Manual ;)
Verkeerde USE flags :)
Hmz ja, heb cups in de USE flags staan. Ach naja, maakt niet zo gek veel uit, heb ik gelijk Gnome er op staan. :)

Hij is nu bezig met rpm....jaaajaa :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~veldmuiz/zooi/preview.jpg

nog niet echt veel boeiends maar ik wilde toch ff meedoen :P

debian SID, kde3.01 en high performance liquid style :)

als iemand het orgineel moet hebben geef maar een gil over ICQ ofzo, kheb ATM best weinig webspace over dus vandaar dat-ie er niet bijstaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
  • Laatst online: 10:07
Op zondag 14 juli 2002 20:13 schreef Nelske het volgende:
Laat ik zelf maar mijn huidige desktop gaan posten dan ;)

[afbeelding]

De achtergrond is hier te vinden: Plaatje 1280x1024

[KNIP!]
Die achtergrond is :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4RTiN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
nieuw draadje, nieuwe post

hij is alleen nog niet af, maar oke

Afbeeldingslocatie: http://m4rtin.dnsalias.net/pic/zooi/m4rtin15juli2002linux.jpg

linux REDHAT 7.3
mac os X style ofcourse
paar ikonen zelf gegimpt
ben nog bezig om kmerlin nog wat te veranderen qua plaatjes
mozilla mail en navigator met M$ theme (werkt wat vertrouwder)
XMMS met Itunes/quictime theme (totdat winamp 3 uit is)
KDE 3.01 ofzo

uhm meer weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29724

Afbeeldingslocatie: http://213.84.76.227/slack2_small.png

Dit is mn Slackware 8.1 box. Dit screenshot dateert van 1 dag na de initiele installatie. Er draait KDE3.0.0 met de keramik style. De background is standaard kde, redmond theme zit ie in meen ik.

Op mn box is op dit moment de nieuwste Wine geinstalleerd uit de cvs. Ik draai winamp, kazaa, all-seeing-eye voor Quake3. Het url van de skin van xmms weet ik zo ff niet meer maar hij wordt vermeld in de comments van het keramik theme.

Het keramik theme (rox btw) zit standaard in kde 3.0.2 meegeleverd. Ik had nog de pech dat ik het zelf moest installeren. Er zit een bug in dit theme dat na afsluiten van konquerer een crash melding geeft voor de rest werkt het wel goed. De crash melding ben ik inmiddels aan gewend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43804

Afbeeldingslocatie: http://www.student.kun.nl/r.r.jacobs/gnome2_panelexp_smal.png

Gnome2, PrettyOkaishPrion-theme
Metacity, TigertCrack-theme
Achtergrond gevonden via het tweede screenshot-topic (een van de laatste posts).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

damn, wat zie gnome 2 d'r toch lekker uit.
Is dat ik er nix van snap (installeren en zo) maar anders ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert

Robert

You have your answer..

Op maandag 15 juli 2002 11:39 schreef Magio het volgende:

[..]

waar heb je die achtergrond vandaan?
Da's onderdeel van een theme genaamd TheLinuX for WM. Is een .themed dus zou zo snel niet weten hoe je die achtergrond eruit kan slopen als aparte jpg anders had ik dat wel ffe gedaan

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebas
  • Laatst online: 27-01 12:02
Ik zag hier ergens tussen de andere 2duizend replies volgens mij wat mensen die een transparantie xterm gebruiken, dus zonder windowdecorations en dergelijke, in principe zeg maar gewoon een getint vlak als shell.

Alleen kon ik niet vinden hoe je dat doet, welke term je daarvoor kunt gebruiken. Kan iemand me misschien ff hinten?

(Ik wilde hiervoor niet meteen een aparte topic opstarten ... )

Everyone complains of his memory, no one of his judgement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 05-06 22:06

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

de standaard terminal van Gnome kan dit al (ook in gnome1.4)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebas
Ik heb even gekeken, maar meer dan het menu uitzetten staat er niet in. De background is dan ook wel of niet transarant, maar niet getind. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmeStein
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:33

TimmeStein

Slopen is ook een kunst

Op maandag 15 juli 2002 14:15 schreef Robert het volgende:

[..]

Da's onderdeel van een theme genaamd TheLinuX for WM. Is een .themed dus zou zo snel niet weten hoe je die achtergrond eruit kan slopen als aparte jpg anders had ik dat wel ffe gedaan
Als iemand dit wel weet... ik vind het wel een erg mooie background :)

Het maakt niet niet uit of het rechts of het links is, maar TimmeStein weet precies wat de Jinx is !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50519

Op maandag 15 juli 2002 15:50 schreef TimmeStein het volgende:

[..]

Als iemand dit wel weet... ik vind het wel een erg mooie background :)
http://themes.freshmeat.net/projects/thelinux/?topic_id=918%2C952
Daar te vinden. Dan even zelf uitproberen (hint: lees instructies)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• centauri
Op maandag 15 juli 2002 15:27 schreef Sebas het volgende:
Ik heb even gekeken, maar meer dan het menu uitzetten staat er niet in. De background is dan ook wel of niet transarant, maar niet getind. Iemand?
Ik gebruik altijd de enlightenment terminal (Eterm) onder enlightenment. Je kunt deze terminal transparant maken (en tinten), het menu uitzetten en dan ook nog een de border op 'non' zetten. Dan hou je een terminal over die volledig wegvalt in je achtergrond :)

<< shibby >>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmeStein
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:33

TimmeStein

Slopen is ook een kunst

Op maandag 15 juli 2002 16:07 schreef Hieronymus het volgende:

[..]

http://themes.freshmeat.net/projects/thelinux/?topic_id=918%2C952
Daar te vinden. Dan even zelf uitproberen (hint: lees instructies)
Dus Robert: Go your Gang and don't be Bang 8-)

Enne... bedankt alvast :)

Het maakt niet niet uit of het rechts of het links is, maar TimmeStein weet precies wat de Jinx is !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebas
Op maandag 15 juli 2002 16:12 schreef centauri het volgende:

[..]

Ik gebruik altijd de enlightenment terminal (Eterm) onder enlightenment. Je kunt deze terminal transparant maken (en tinten), het menu uitzetten en dan ook nog een de border op 'non' zetten. Dan hou je een terminal over die volledig wegvalt in je achtergrond :)
Die heb ik nu ook geinstalleerd, hij werkt ook wel.

Ik heb er wel nog wat kleinere vraagjes:

- Hoe krijg ik hem tinted?
- Hoe kan ik het venser slepen / resizen als ik geen borders / menu / windowdeco heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4RTiN
hmmm misschien is het nu tjd om een topic te maken over die Terms want dit blijft nog altijd wel een screenshot topic , en er staan weinig screens bij mij op bladzijde 2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Op maandag 15 juli 2002 17:07 schreef M4RTiN het volgende:
hmmm misschien is het nu tjd om een topic te maken over die Terms want dit blijft nog altijd wel een screenshot topic , en er staan weinig screens bij mij op bladzijde 3!
Tsja, maar een beetje discussie (zolang het maar inhoudelijk over de geposte shots gaat) was toegestaan. Enne, blz. 3? Met een post/page-setting van 999 zie je die niet snel 8-)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53837

3 uur en 8 minuten nadat ik een screenshotje had neergezet sloot nelske het topic...
dus komt ie nog een keer :P

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/e.ruiten1/sss5s.png

kde 3.0.0 (nee, geen zin om te upgraden);
crystal icons;
achtergrond is 'won-ton-soup' of zo... standaard bij kde;

de apps die openstaan zijn mozilla (browser (niet te zien) en irc client) en the gimp (ook niet te zien, staat op een andere desktop);

*D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• centauri
Op maandag 15 juli 2002 16:52 schreef Sebas het volgende:

- Hoe krijg ik hem tinted?
- Hoe kan ik het venser slepen / resizen als ik geen borders / menu / windowdeco heb?
shaden en tinten (man Eterm..):

--shade percentage
--tint color (in 0xRRGGBB)

Vensters slepene en resizen doet je WM. Onder enlightenment kan je met 'alt-leftmouse' slepen, 'alt-middlemouse' resizen. (standaard settings..)

<< shibby >>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op zondag 14 juli 2002 20:04 schreef Nelske het volgende:
• Dit is een screenshot topic en geen sjetplek voor jullie hangjeugd. :+ Uiteraard is wat kletsen er tussendoor niet erg, maar houd dat een beetje binnen de perken. :)
;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26722

Op maandag 15 juli 2002 19:14 schreef Nelske het volgende:

[..]

;) :)
wat bedoel je daarmee? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53249

KDE3 met Liquid, met mooi elfje (Arwen uit LOTR) op de achtergrond.

Afbeeldingslocatie: http://www.stack.nl/~shadow/desk_klein.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phreggle
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
kde 3.1 alpha1 uit cvs met drop shadow (wat de gentoo ebuild niet heeft :)).

Verder ben ik happy met eindelijk tabbed browsen in konqueror en het l33t spel Kolf. 8-)

Afbeeldingslocatie: http://www.stack.nl/~phreggle/screen-new-s.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50519

Op dinsdag 16 juli 2002 01:02 schreef phreggle het volgende:
kde 3.1 alpha1 uit cvs met drop shadow (wat de gentoo ebuild niet heeft :)).

Verder ben ik happy met eindelijk tabbed browsen in konqueror en het l33t spel Kolf. 8-)

[afbeelding]
Heb je ook een origineel van die achtergrond? :) (Ik heb geen zin om heel KDE te installen als die er standaard bij zit, dus dan alsnogeven online gooien aub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phreggle
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Op dinsdag 16 juli 2002 01:19 schreef Hieronymus het volgende:

[..]

Heb je ook een origineel van die achtergrond? :) (Ik heb geen zin om heel KDE te installen als die er standaard bij zit, dus dan alsnogeven online gooien aub :)
Oh, solly vergeten. :)
De pagina van de achtergrond staat hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebas
Op maandag 15 juli 2002 18:11 schreef centauri het volgende:

[..]

shaden en tinten (man Eterm..):

--shade percentage
--tint color (in 0xRRGGBB)

Vensters slepene en resizen doet je WM. Onder enlightenment kan je met 'alt-leftmouse' slepen, 'alt-middlemouse' resizen. (standaard settings..)
man Eterm heeft me dezelfde info gegeven, alleen schijnen die tint dingen in kde niet goed te werken, dat probleem had ik ook met xchat, maar dat werkt nu (Weet ik veel waarom, het werkt gewoon :)).

Afgezien van de tintsettings dus prima, dat resizen werkt uiteraard goed, je moet het maar net weten hoe.

enneuh ... sorry Nelske ...

Afbeeldingslocatie: http://www.student.kun.nl/s.kugler/got/kde3/liqicewmTN.png

- kde 3.0.1
- Mosfets Liquid
- icewm windowdecoration
- Connectiva Crystal icons

apps van links naar rechts:
- mplayer gui met plastic theme
- Desktop pager (preview van alle desktops)
- xchat
- gimp
- xmms met helix skin
- Eterm met trans theme :)
- mplayer main window
- Konqueror file browser

Dit mooie lieveheersbeestje is naar mijn weten een standaard osx achtergrond, je kunt hem in [topic=448299] ergens rond de 800ste post gelinkt vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2

B2

wa' seggie?

Zoals beloofd:

KDE 3.1 alpha 1
Op Gentoo 1.3b (gcc 3.1, 2.4.18-xfs)
• Keramik Transparant (KDE 3.1 standaard) theme :9~
• Noatun (Kjoföl theme)
• Kmerlin
• Kmail
• Ksirc

Vannacht nog ff OpenOffice compilen :)

[ Voor 42% gewijzigd door Kees op 08-12-2017 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53023

edit:

ge-edit bij moi: niet relevant.

kan iemand deze post misschien deleten?
alvast bedankt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mjah, euh we gaan hier nu niet een hele discussie houden over RH Limbo :{

Dit is een topic voor je eigen screenshots en niet om complete discussies te houden.

De eerstvolgende screenshots van websites worden dus verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nog eentje eeh.. 2 :P ... desktopje wat opgeleukt - andere kleuren, andere wallpaper enz; :)

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/e.ruiten1/blueshs.png

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/e.ruiten1/blue2shs.png

details staan in mijn vorige post; :P
apps: xmms (skin is 'murple'), gimp, en een konsole met irssi; *D

lijkt een beetje op 'dat andere os', maar ik vind het wel mooi zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50979

Tja, dan moet ik er ook maar wat opzetten.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~occa/nbkdetn.png

Dit is me notebookie met:

Redhat 7.3 met apt-get, standaard XMMS, OpenOffice, The Gimp, en KSnapshot en Slick icons op KDE 3 serie met standaard wallpaper van KDE.

Niet echt bijzonder, maar zo ziet ie er nou eenmaal uit.

Me desktop machine met Gnome2 op Conectiva volgt nog......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XKB
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

Op dinsdag 16 juli 2002 19:40 schreef paasklaas het volgende:
Sorry, niet mijn screenshot.. maar ik MOET dit gewoon ff posten :P

KNIP...
Weet je misschien ook welke themes daar draaien en vooral waar je ze kan vinden? Met name dat metacity theme...

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh
  • Laatst online: 16-12-2024

hbokh

Unox: the worst OS!

Op dinsdag 16 juli 2002 22:38 schreef XKB het volgende:

[..]

Weet je misschien ook welke themes daar draaien en vooral waar je ze kan vinden? Met name dat metacity theme...
't Lijkt mij dat het in de distro zit, maar een aardige site voor andere Gnome-zooi is deze:

http://www.sunshineinabag.co.uk/

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eärendil
  • Laatst online: 15:07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aBaDDoN
  • Laatst online: 20-04-2023

aBaDDoN

Great Moones

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~abaddon/e17_small.jpg

Tja ik doe maar een keertje mee! Ik heb geen zin om screenshots te posten van wat we bijna iedere keer zien zoals:
- KDE 3.x.x + Connectiva Crystal icons + Mosfet Liquid theme
- GNOME 2.0 + Gorilla theme voor sawmill + nautilus2

ook die heb ik hier namelijk draaien...

--> jammer genoeg heb ik nu ff niet mijn favo opstelling GNOME 1.4 + Enlightenment 0.16.5 (blueHeart)- wel begin ik respect te krijgen voor Blackbox - lekker snel :9~

Maar ik was altijd al verzot op Enlightenment en nu net ff vers gecompiled... E17

Dus wat we zien draaien is Enlightenment 0.17 met het XBox theme... rechts GKrellm 2.0.0 pre0.12 (blueHeart) en XMMS met het Zeus theme.

Evas rulezzzz :)

Enlightenment 0.17 zal roelen!!!! >:)

[Tranzy state of mind]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Op maandag 15 juli 2002 10:47 schreef arjanscholl het volgende:
Ik ben ook net bezig met Gentoo :9, ben ook maar een semi-noob maar als je de handleiding volgt is er eigelijk geen reed aan.

* kmf gaat nu KDE 3.0.2 emergen.

Iemand nog tips, van ja dat moet ie weten?
Tip

/usr/portage/profile/package.mask openen en kde3.1 alpha unmasken (deleten) en dan 3.1 installeren :P

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3238

* Anoniem: 3238 ook maar weer meedoet dan :)

Afbeeldingslocatie: http://halfduplex.net/~server/temp/Screenshots/G4_Screenshot_01_thumb.jpg

wallpaper: http://www.skinner.ath.cx/temp/wallpapers/561.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-05 15:01
Ik moet zeggen dat als ik zou moeten kiezen tussen een mac os x desktop of kde 3 zou ik toch kiezen voor kde 3.

Ik heb zelf al leuke linux guide voor n00bs gevonden alleen heeft iemand misschien nog een guide voor n00bs?

Echt een goede guide, die vanaf begin met installatie (waar geen zak aan is) t/m het complien van alles enz enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert

Robert

You have your answer..

Op woensdag 17 juli 2002 04:01 schreef Novah het volgende:
Ik moet zeggen dat als ik zou moeten kiezen tussen een mac os x desktop of kde 3 zou ik toch kiezen voor kde 3.

Ik heb zelf al leuke linux guide voor n00bs gevonden alleen heeft iemand misschien nog een guide voor n00bs?

Echt een goede guide, die vanaf begin met installatie (waar geen zak aan is) t/m het complien van alles enz enz...
Dat staat volgens mij keurig in de faq :) (en dit is een screenshot non-talk topic ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• centauri
Op woensdag 17 juli 2002 00:49 schreef aBaDDoN het volgende:

Maar ik was altijd al verzot op Enlightenment en nu net ff vers gecompiled... E17

...

Enlightenment 0.17 zal roelen!!!! >:)
Enlightenment rockt inderdaad, ben zelf trouwen 0.16 aanhanger. Maar als ik dit zo zie :9~.
Vroeg met alleen af in hoeverrer E17 al bruikbaar is (wat functioneert er wel en nog niet?) en of t een beetje compilebaar is zonder al teveel truken uit te hoeven halen?

<< shibby >>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aBaDDoN
  • Laatst online: 20-04-2023

aBaDDoN

Great Moones

Op woensdag 17 juli 2002 08:32 schreef centauri het volgende:

[..]

Enlightenment rockt inderdaad, ben zelf trouwen 0.16 aanhanger. Maar als ik dit zo zie :9~.
Vroeg met alleen af in hoeverrer E17 al bruikbaar is (wat functioneert er wel en nog niet?) en of t een beetje compilebaar is zonder al teveel truken uit te hoeven halen?
In hoeverre het bruikbaar is... tja euhm als je het vergelijkt met wat het uiteindelijk moet gaan bieden? Onbruikbaar:P Het werkt en je kunt ermee werken:)
Er zit nog geen pager in of iconbox (en als ik nu iets minimaliseer KAN ik t niet terug krijgen... tenzij ik de sneltoets daarvoor gevonden heb:P).

Het is wel te compilen, alleen moet je hier en daar ff iets aanpassen aan de Makefile of configure.in of iets verwijderen:P (was alleen t geval bij etcher en e zelf - rest ging probleemloos).

Als je ziet wat die Evas_test laat zien met hardware acceleratie... dan ga je :9~

Maareuhm... volgens mij was het niet de bedoeling dat we van dit soort posts neerzetten in dit topic... anders wordt Nelske boos? :P

[Tranzy state of mind]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XKB
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

Op dinsdag 16 juli 2002 23:17 schreef hbokh het volgende:

[..]

't Lijkt mij dat het in de distro zit, maar een aardige site voor andere Gnome-zooi is deze:

http://www.sunshineinabag.co.uk/
Die site ken ik idd al, alleen daar kan ik deze themes echt niet op vinden! Ik denk niet dat ze perse distro specifiek zijn....

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52687

Op woensdag 17 juli 2002 04:01 schreef Novah het volgende:

Waar heb je die vandaan?Al krijg ik me adsl van de grond begin ik ook aan Linux (Mandrake 8.1)
Sorry voor ontopic gelul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-05 12:08
KDE 3.0 op RedHat 7.3. QT Windows Style, met aangepaste kleuren en Crystal icons. Clean and simple :)

Afbeeldingslocatie: http://www.u-skateparade.nl/tmp/desktop-small.png

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Op woensdag 17 juli 2002 01:10 schreef athlonkmf het volgende:
Tip
/usr/portage/profile/package.mask openen en kde3.1 alpha unmasken (deleten) en dan 3.1 installeren :P
Ik moet zeggen dat ik het een enigszins waardeloze tip vind om een beginner aan te raden Alpha-software te installeren, terwijl KDE3.0.2 heel stabiel is en vrijwel alle belangrijke bugs uit 3.0.0 en 3.0.1 zijn opgelost.

Btw, ik sta nu KDE3.1A1 te compilen, zal straks een screenie posten.

- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13546

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/w.schaik/temp/shot1_klein.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/w.schaik/temp/shot2_klein.jpg

KDE 3.01 met icons van kdelook.org en wallpapertje van Digital Blasphemy. Het moge duidelijk zijn met dat klikken en groter maken enzow :9

<font color="0000ff">Ik heb even je links aangepast, die werkten namelijk niet (er stond http://http:// vooraan)</font>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26792

Afbeeldingslocatie: http://www.otherweb.nl/frank/image/screenshot1b.png
Icewm (lekker snel:)) met opera,realaudio en natuurlijk gimp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Zoals ik hierboven ergens beloofde, post ik nu m'n KDE3.1 Alpha 1 screenshotje. Qua uiterlijk is er relatief weinig veranderd met KDE3.0.2, maar features als tabbed browsing in Konqueror en leuke dingen als het klein houden van het startmenu, schaduw onder menu's, etcetera, maken het toch de moeite waard. En op wat kleine bugs na werkt het vrij aardig.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bramvrzt/snapshots/KDE3.1A1_small.png
Even de specs op een rij:
• KDE3.1 Alpha 1 met Keramik Window Decorations en Style, RM2000 color scheme en Conectiva Crystal Icons
• Konqueror met tabbed browsing
• Kmerlin (MSN client)
• K Print Manager
• XMMS met Aqua skin

En al dit moois draait onder Gentoo 1.2 met Xfree 4.2.0.

- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

met welk programma print jij naar pdf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Op donderdag 18 juli 2002 13:58 schreef Scarecrow het volgende:
met welk programma print jij naar pdf?
ps2pdf (Postscript to PDF).

- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24181

mijn laptop :7 met cinema display connected

Afbeeldingslocatie: http://homepage.mac.com/sharky/.Pictures/screenshots/1.jpg

groter: http://homepage.mac.com/sharky/.Pictures/screenshots/1-large.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan Scholl
Op woensdag 17 juli 2002 01:10 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Tip

Dat ga ik dan es ff doen, met KDE 3.0.2 is alles goed gegaan dus ga ik ff 3.1A binnenhalen...vraagje: Installeerd ie 3.1A naast 3.0.2 of eroverheen? en in dat laatste geval wat moet ik opgeven om hem er bij naast te installeren (of zorgt dat alleen maar voor meer trubbels?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Op donderdag 18 juli 2002 20:12 schreef arjanscholl het volgende:
vraagje: Installeerd ie 3.1A naast 3.0.2 of eroverheen? en in dat laatste geval wat moet ik opgeven om hem er bij naast te installeren (of zorgt dat alleen maar voor meer trubbels?)
3.1A1 installert er gewoon naast, zonder dat je daar wat voor hoeft te doen.

- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-06 11:35

Niek

f.k.a. The_Surfer

Op donderdag 18 juli 2002 20:12 schreef arjanscholl het volgende:

[..]

Dat ga ik dan es ff doen, met KDE 3.0.2 is alles goed gegaan dus ga ik ff 3.1A binnenhalen...vraagje: Installeerd ie 3.1A naast 3.0.2 of eroverheen? en in dat laatste geval wat moet ik opgeven om hem er bij naast te installeren (of zorgt dat alleen maar voor meer trubbels?)
Je _moet_ 3.0.2 verwijderen voordat je 3.1A1 installeerd. Als je dit niet doet, kan je problemen krijgen met libraries die niet werken met o.a. Konqueror (zie ook de Gentoo forums).

À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan Scholl
Ja wat is t nou, verwijderen of werkt het gewoon zoals intoxicated zegt :o

[edit] Naja flikker het er wel af, wat moet ik ermee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Op donderdag 18 juli 2002 20:27 schreef arjanscholl het volgende:
Ja wat is t nou, verwijderen of werkt het gewoon zoals intoxicated zegt :o
Hmm... hier werkt 'ie braaf naast 3.0.2 :)

- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4RTiN
Op dinsdag 16 juli 2002 19:40 schreef paasklaas het volgende:
edit:

ge-edit bij moi: niet relevant.

kan iemand deze post misschien deleten?
alvast bedankt..

hey klaas, kan ik de url van die ene pic nog es krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splat
  • Niet online
Mijn kde3 desktopje onder Gentoo...

[url="http://people.zeelandnet.nl/arjens/got/sreenie.png"]Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/arjens/got/screenie.jpg[/url]

Orginele wallpaper is [url="http://mksoft.co.il/gentoo/gentoo1024x768.jpg"]hier[/url] te vinden, en uiteraard klikken voor een screenie op het orginele formaat....

edit: typo in url

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newjersey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-06 18:29
waar heb je die icons vandaan, die van msn is vooral cool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Op vrijdag 19 juli 2002 13:13 schreef Newjersey het volgende:
ik zat er ook al op te geilen :D
kreeg 'm neit gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53023

Op donderdag 18 juli 2002 22:36 schreef M4RTiN het volgende:

[..]

hey klaas, kan ik de url van die ene pic nog es krijgen?
[url="http://www.getlinuxonline.com/Downloads/limboscreens/"]http://www.getlinuxonline.com/Downloads/limboscreens/[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• capedro
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-05 08:07
Afbeeldingslocatie: http://huizen.dds.nl/~padr_drs/tweakers-support/Apple-look.png

Het is KDE3 met Apple Look :D

My weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arioch
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

Arioch

<geek>

Op vrijdag 19 juli 2002 13:58 schreef capedro het volgende:
Het is KDE3 met Apple Look :D
welke theme is dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• capedro
  • Laatst online: 18-05 08:07
Op vrijdag 19 juli 2002 15:28 schreef Bl4cKH4T het volgende:

[..]

welke theme is dit?
[url="http://themes.kde.org/content/show.php?content=153"]http://themes.kde.org/content/show.php?content=153[/url]
of
[url="http://themes.kde.org/content/show.php?content=154"]http://themes.kde.org/content/show.php?content=154[/url]

My weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Als ik me niet vergis, komen die uit het Marbles Icon Pack. Zoek maar even op [url="http://www.kde-look.org"]http://www.kde-look.org[/url]

- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splat
  • Niet online
Alle icons komen van [url="http://www.kdelook.org"]kdelook.org[/url]

Het msn-icoon heb ik [url="http://www.kdelook.org/content/show.php?content=1765"]hier[/url] gedownload...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:21

SambalBij

We're all MAD here

Eventjes 't een en ander geupdate :)

[url="http://inode.darktech.org/images/got/desktop.png"]Afbeeldingslocatie: http://inode.darktech.org/images/got/desktop_tn.png[/url]

• Gentoo 1.2
• KDE 3.1_alpha1 (Konqueror tabbed browsing :9~ ;))
• Keramik style en window decorations
• Crystal icons
• triplegears.jpg wallpaper (standaard kde dacht ik dus die heeft iedereen al)
• The Gimp 1.3.7 voor de screenshot :)

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2

B2

wa' seggie?

Op zaterdag 20 juli 2002 14:01 schreef Operations het volgende:
Eventjes 't een en ander geupdate :)

[url="http://inode.darktech.org/images/got/desktop.png"][afbeelding][/url]

• Gentoo 1.2
• KDE 3.1_alpha1 (Konqueror tabbed browsing :9~ ;))
• Keramik style en window decorations
• Crystal icons
• triplegears.jpg wallpaper (standaard kde dacht ik dus die heeft iedereen al)
• The Gimp 1.3.7 voor de screenshot :)
[oftopic]
Kun jij met Gimp 1.3.7 wel pics openen? Wanneer ik dit wou doen kreeg ik telkens de melding dat de Image Resolution out of Bounds is, Using Default Resolution. Waarna een transparant raster werdt weergegeven. :?
[/offtopic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:21

SambalBij

We're all MAD here

Op zaterdag 20 juli 2002 14:39 schreef supergrover het volgende:

[..]

[oftopic]
Kun jij met Gimp 1.3.7 wel pics openen? Wanneer ik dit wou doen kreeg ik telkens de melding dat de Image Resolution out of Bounds is, Using Default Resolution. Waarna een transparant raster werdt weergegeven. :?
[/offtopic]
Ja hoor geen enkel probleem :)
(Nou heb ik alleen maar png's geopend, werkt het bij jou alleen met een bepaald formaat niet of helemaal niet?)

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2

B2

wa' seggie?

Op zaterdag 20 juli 2002 14:57 schreef Operations het volgende:

[..]

Ja hoor geen enkel probleem :)
(Nou heb ik alleen maar png's geopend, werkt het bij jou alleen met een bepaald formaat niet of helemaal niet?)
kweenie heb het alleen met jpeg geprobeerd. Misschien mist is libjpeg ofzo, maar lijkt me sterk. 'k Zag de vraag ook al op de gimp mailinglist tegenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Hier een nieuw shotje van mij. Vers geinstalleerde Debian Sarge (testing) met kde 2.2.2, crystal icons, en kde default colors met wat aanpassingen.

[url="http://www.u-skateparade.nl/tmp/large.png"]Afbeeldingslocatie: http://www.u-skateparade.nl/tmp/small.png[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Laatst online: 13:53
Nou van mij ook maar weer een nieuwe dan :)

Afbeeldingslocatie: http://www.inzane-plaza.co.uk/img/shot2_klein.png

Origineel: 1024x768

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebas
[url="http://www.student.kun.nl/s.kugler/got/kde3/koe.jpg"]Afbeeldingslocatie: http://www.student.kun.nl/s.kugler/got/kde3/koe_TN.jpg[/url]

- kde 3.0.1, liquid, keramik windowdecoration
- xchat
- eterm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:53

Ankh

|true

hoe krijgen jullie toch die desktops toch zo mooi bij linux.. :? ik kan al best wel veel dingen .. maar hoe je hem zo mooi krijgt.... ben nu debian 3 aan het downloaden.. daar maar eens kloten.. =)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Op maandag 22 juli 2002 07:03 schreef RaMMSTeiN het volgende:
hoe krijgen jullie toch die desktops toch zo mooi bij linux.. :? ik kan al best wel veel dingen .. maar hoe je hem zo mooi krijgt.... ben nu debian 3 aan het downloaden.. daar maar eens kloten.. =)
Als je KDE gebruikt kijk dan es op [url="http://www.kde-look.org"]http://www.kde-look.org[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielZ
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-10-2024

NielZ

Casual

[url="http://members.home.nl/nielzju/deks/buro.jpg"]Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nielzju/deks/buro.tumb.jpg[/url]

Mac OS X, 10.1.5, Build 5S60.
Achtergrond zelf in elkaar geknutseld ;)

Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaiter
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Dit is mijn nieuwe desktop ;)

[url="http://home01.wxs.nl/~ykema025/gdesk.jpg"]Afbeeldingslocatie: http://home01.wxs.nl/~ykema025/gdesk1.jpg[/url]

Gentoo 1.2
Kde 3.0.2
gkrellm :)

[url="http://home01.wxs.nl/~ykema025/black-dragon.jpg"] wallpaper[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59213

En de mijne :9~

[url="http://sander.linux-dude.com/Plaatjes/screenshot.jpg"]http://sander.linux-dude.com/Plaatjes/screenshot.jpg[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 22 juli 2002 22:25 schreef Data-XxX het volgende:
En de mijne :9~

[url="http://sander.linux-dude.com/Plaatjes/screenshot.jpg"]http://sander.linux-dude.com/Plaatjes/screenshot.jpg[/url]
An error occured while loading [url="http://sander.linux-dude.com/Plaatjes/screenshot.jpg:"]http://sander.linux-dude.com/Plaatjes/screenshot.jpg:[/url]

Timeout on server
Timed out while waiting to connect to sander.linux-dude.com
:? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4RTiN
Client is Offline

sander.linux-dude.com

The DNS2Go customer you are trying to reach is currently offline.

betrouwbare host :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59213

TOEN was de server toevallig down want ik was de nieuwe kernel aan het configgeh :)
maar nu kunnen jullie kijken :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 05-06 23:21
Debian/gnome 2/pan

[url="http://home.student.utwente.nl/d.w.w.vanosch/gnome2-6.jpg"]Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/d.w.w.vanosch/gnome2-6_thumb.jpg[/url]

[url="http://www.macdesktops.com/images/1280x1024/CKpbApple1280x1024.jpg"]Hier[/url] staat de wallpaper

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.