Ik neem aan dat je het over D2k hebt?Op vrijdag 12 juli 2002 11:22 schreef Zenith4ever het volgende:
[..]
Ik vind sommige moderators hier hetzelfde niveau hebben als een afgekeurde putje schepper. Dus als ik de taal nooit zal beheersen, dan kan ik nog altijd putjesschepper worden of moderator hier.
Nou als regelmatig P&Wer kan ik weten dat het niveau van de hele P&W crew (ACM, Janoz, whoami, en idd D2k en de rest die ik ben vergeten) toch wel een tikkeltje hoger ligt dan het postgedrag van jou. Deze heren hebben zat mogelijkheden om hier hun toekomst van te maken en een goedverdiende baan te hebben. Ik zal het nog maar eens benadrukken: Dit is geen school! D2k is een vrijwilliger, dus hij heeft totaal geen verplichting om jou de antwoorden voor te lezen (evenals de rest van de bezoekers hier). Ik heb het draadje ff doorgelezen en het is inderdaad een drastisch simpele vraag. Wellicht is PHP een te lastige taal voor je om te beginnen als je dit nog niet kan. Ik stel voor dat je eens een blik werpt op QBASIC of Pascal, puur voor de oefening. Want dat kun je volgens mij wel gebruiken. Want jij beheerst de principes niet. Deze principes zijn bij iedere taal gelijk, no matter what. Daarmee heb ik het idd over if, for, while etc. En de simpele code opbouw van PHP.
Disclaimer: Dit is advies, geen flame.
/edit: Ik wil overigens zeggen dat ik het je niet kwalijk neem onervaren te zijn, dat is tenslotte iedereen geweest. Wat ik je wél kwalijk neem is dat je D2k en de rest van de P&W-ers beledigt.