Laten we het simpel stellen. Deze vragen zijn gewoon niet gewenst in P&W.
Maar laat ik positief zijn vandaag en even wat opmerken waarom iedereen maar een beetje kon gokken wat je bedoelde.
• Niemand verwacht dat jij geen idee hebt hoe een if-else constructie werkt. Dat is niet eens basis kennis, maar als je dat niet weet mag je jezelf nog niet beginnend programmeur noemen. Je hebt dan nog niet eens moeite gedaan om 1! tutorial van PHP door te nemen.
• Het commentaar in een script, wat ik meestal eerst lees en dan de code, is minimaal en gewoon fout. Er staat een endif ergens waar geen if te bekennen is

Hierdoor is het script niet snel makkeljk te begrijpen
• Je noemt je eigen oplossing al: exit(); maar waar die te plaatsen. Nou dat kunnen 3 plaatsen zijn. in de if, in de else en erna. Die kun je toch allemaal proberen alvorens te posten. Dat had ik iig verwacht
Maw wij kijken met hele andere ogen tegen die post aan. Ik ga niet gelijk uit van het meest basicste uit en neem aan dat je veel al geprobeerd hebt.
Kijk dat if/else nog even na, want het kan ook zonder exit, en nu issie niet mooi omdat ie geen </HTML> binnen krijgt als ie submitOp vrijdag 12 juli 2002 09:28 schreef Zenith4ever het volgende:
Hij mag mij best duidelijk maken dat het misschien geen subject was om een topic voor te openen. En de vraag was ook inderdaad simpel. Maar dat wil niet zeggen dat ie meteen maar iedereen voor dom moet gaan uitmaken. Ik heb ff op zijn nick gezocht en ik heb geen een fatsoenlijk antwoord uit die gozer (of vrouw) zijn mond gezien.

Jij vuile respectloze ..... (hou je in glimi)....
Ga dit bekijken [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/37993]http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/37993[/url] : en je mond houden... Sorry

moest ff
Ik heb ook nog al wat topics gevonden waar andere users het ook niet eens waren met zijn reacties.
Da's ook bij mbravenboer het geval. Zegt geen donder.
Ik kon me herinneren dat je in dit forum mensen in hun waarde moet laten. En ze niet moet uitlachen als het gaat om typfouten e.d.
Hele mooie regel, maar er zijn er maar weinig die hier nog normaal antwoord kunnen geven op dit forum. Ik vind dat daar wel wat aan gedaan mag worden. En ik weet dat velen het met mij eens zijn.
Velen. Welke velen

Ik ken er niet zoveel. Wat ik wel weet is dat helpdeskuser het niveau ZEKER niet beter maakt!