Toon posts:

D2K bedankt he.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 278 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thanks voor de misselijke opmerking dude.

[topic=547784/1/25]

Je voelt je nou vast heel erg bikkel of niet?

Lees ff die draad en stel dan nog eens de vraag wie er nou dom is? Jij was degene die vraag niet eens snapte......

rest my case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:12
Lees jij even de FAQ en de P&W Quickstart.

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
Deze hoort trouwens thuis in LA.
Lees ook even:
[topic=411717/1/25]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-10 22:38
D2K heeft wel gelijk imho ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op vrijdag 12 juli 2002 09:01 schreef Zenith4ever het volgende:
Euh, zo misselijk is ie niet, wel waar...
(als in: het is een _erg_ simpel probleem)
Lees ff die draad en stel dan nog eens de vraag wie er nou dom is? Jij was degene die vraag niet eens snapte......
Hij vatte je vraag wel, maar niet waarom het zo moeilijk was dat jij er een topic in P&W voor moest openen...

Als nou had gebleken dat dat
code:
1
2
3
4
5
if(...)
{
  echo 'succes';
  exit;
}

_niet_ de oplossing was dan was het nog een beetje logisch dat je er een topic voor openende...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:25
niet iedereen is zo slim dattie meteen alles weet/snapt (me included). mag voor D2K voor hand liggend zijn, maar voor beginners is dat niet altijd zo. maar ja, das P&W he... alleen moeilijke vragen mogen met scripts van 3 kantjes, newbies die even iets over het hoofd zien zijn verboden.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op vrijdag 12 juli 2002 09:07 schreef Breepee het volgende:
niet iedereen is zo slim dattie meteen alles weet/snapt (me included). mag voor D2K voor hand liggend zijn, maar voor beginners is dat niet altijd zo. maar ja, das P&W he... alleen moeilijke vragen mogen met scripts van 3 kantjes, newbies die even iets over het hoofd zien zijn verboden.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/411717/1?limit=25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op vrijdag 12 juli 2002 09:07 schreef Breepee het volgende:
Ik wil niet flauw doen...

Moeilijke vragen gaan niet over scripts van 3 kantjes, die zijn vaak redelijk makkelijk.
En GoT is er niet echt voor de newbie (niet dat ze niet welkom zijn hoor).

En lees je eigen vraag eens door...
Alleen nu wil ik hierna een exit plaatsen, maar die mag alleen uitgevoerd worden als het formulier succesfull heeft gepost.
Het eerste waar je aan zou moeten denken is "direct na de succesvol output wil ik dat hebben" en je code is nou ook weer niet zo onduidelijk dat je dat niet gewoon direct onder de echo kan zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Op vrijdag 12 juli 2002 09:17 schreef ACM het volgende:

[..]

Ik wil niet flauw doen...

Moeilijke vragen gaan niet over scripts van 3 kantjes, die zijn vaak redelijk makkelijk.
En GoT is er niet echt voor de newbie (niet dat ze niet welkom zijn hoor).
dat weet ik wel, maar ik vind dat D2K daar nogal bot op reargeerd.
Op vrijdag 12 juli 2002 09:17 schreef ACM het volgende:
En lees je eigen vraag eens door...
[..]

Het eerste waar je aan zou moeten denken is "direct na de succesvol output wil ik dat hebben" en je code is nou ook weer niet zo onduidelijk dat je dat niet gewoon direct onder de echo kan zetten...
't was mijn vraag niet hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ook ik moet zeggen dat dit wel erg voor de hand ligt - zelf ik wist het antwoord.
* F_J_K heeft van z'n leven geen PHP aangeraakt.
Wel veel gedaan in C, C++, VB, Pascal, Java en wat vage taaltjes maar daar hebben we het niet over.

De opmerking is toch niet zo erg? Je kent per slot van rekening zelfs het exit commando al. Als iemand in mijn hoekje van GoT vraagt hoe Windows af te sluiten zou ik ook wel een dergelijke opmerking plaatsen :)

Inderdaad worden totale newbies hiermee niet geholpen. Maar als je een handleiding leest is dit toch heel goed in de eerste paar hoofdstukken te vinden? En van een newbie wordt wel verwacht dat ze enige moeite doen - zoals de handleiding lezen..

Edit:
Op vrijdag 12 juli 2002 09:19 schreef Breepee het volgende:
Owja :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op vrijdag 12 juli 2002 09:19 schreef Breepee het volgende:
dat weet ik wel, maar ik vind dat D2K daar nogal bot op reargeerd.
Mja, het is wat bot.
Maar niet onterecht.
Owja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hij mag mij best duidelijk maken dat het misschien geen subject was om een topic voor te openen. En de vraag was ook inderdaad simpel. Maar dat wil niet zeggen dat ie meteen maar iedereen voor dom moet gaan uitmaken. Ik heb ff op zijn nick gezocht en ik heb geen een fatsoenlijk antwoord uit die gozer (of vrouw) zijn mond gezien.

Ik heb ook nog al wat topics gevonden waar andere users het ook niet eens waren met zijn reacties.

Ik kon me herinneren dat je in dit forum mensen in hun waarde moet laten. En ze niet moet uitlachen als het gaat om typfouten e.d.
Hele mooie regel, maar er zijn er maar weinig die hier nog normaal antwoord kunnen geven op dit forum. Ik vind dat daar wel wat aan gedaan mag worden. En ik weet dat velen het met mij eens zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Laten we het simpel stellen. Deze vragen zijn gewoon niet gewenst in P&W.
Maar laat ik positief zijn vandaag en even wat opmerken waarom iedereen maar een beetje kon gokken wat je bedoelde.

• Niemand verwacht dat jij geen idee hebt hoe een if-else constructie werkt. Dat is niet eens basis kennis, maar als je dat niet weet mag je jezelf nog niet beginnend programmeur noemen. Je hebt dan nog niet eens moeite gedaan om 1! tutorial van PHP door te nemen.
• Het commentaar in een script, wat ik meestal eerst lees en dan de code, is minimaal en gewoon fout. Er staat een endif ergens waar geen if te bekennen is :? Hierdoor is het script niet snel makkeljk te begrijpen
• Je noemt je eigen oplossing al: exit(); maar waar die te plaatsen. Nou dat kunnen 3 plaatsen zijn. in de if, in de else en erna. Die kun je toch allemaal proberen alvorens te posten. Dat had ik iig verwacht

Maw wij kijken met hele andere ogen tegen die post aan. Ik ga niet gelijk uit van het meest basicste uit en neem aan dat je veel al geprobeerd hebt.

Kijk dat if/else nog even na, want het kan ook zonder exit, en nu issie niet mooi omdat ie geen </HTML> binnen krijgt als ie submit
Op vrijdag 12 juli 2002 09:28 schreef Zenith4ever het volgende:
Hij mag mij best duidelijk maken dat het misschien geen subject was om een topic voor te openen. En de vraag was ook inderdaad simpel. Maar dat wil niet zeggen dat ie meteen maar iedereen voor dom moet gaan uitmaken. Ik heb ff op zijn nick gezocht en ik heb geen een fatsoenlijk antwoord uit die gozer (of vrouw) zijn mond gezien.
:( Jij vuile respectloze ..... (hou je in glimi)....
Ga dit bekijken [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/37993]http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/37993[/url] : en je mond houden... Sorry :) moest ff
Ik heb ook nog al wat topics gevonden waar andere users het ook niet eens waren met zijn reacties.
Da's ook bij mbravenboer het geval. Zegt geen donder.
Ik kon me herinneren dat je in dit forum mensen in hun waarde moet laten. En ze niet moet uitlachen als het gaat om typfouten e.d.
Hele mooie regel, maar er zijn er maar weinig die hier nog normaal antwoord kunnen geven op dit forum. Ik vind dat daar wel wat aan gedaan mag worden. En ik weet dat velen het met mij eens zijn.
Velen. Welke velen :? Ik ken er niet zoveel. Wat ik wel weet is dat helpdeskuser het niveau ZEKER niet beter maakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Respect,

Ik heb geen respect voor dat soort "mensen". En voor jou nu ook niet meer.

En yes velen, heel veel.

Even een stukje uit GoT FAQ:
Houd er alsjeblieft rekening mee dat niet iedereen even "gifted" is.
Er lopen hier zowel professionals als newbies rond, maar zo af en toe komen we allemaal wel een probleem tegen dat we zelf niet op kunnen lossen. Hou daar rekening mee. Onthoud: domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Laatst online: 19:52

Crazy D

I think we should take a look.

Op vrijdag 12 juli 2002 09:43 schreef Zenith4ever het volgende:
Nou wil ik me niet midden in een gezellig gesprek mengen :P Maar ik snap je probleem niet helemaal... Je hebt netjes een if staan waarin je de post afvangt en de gegevens toevoegt, vervolgens vertel je precies waar je de exit wilt hebben, waarom zet je 'm daar dan niet neer? Dan kun je hooguit de vraag nog aanpassen hoe je kan controleren of de insert-query succesvol is verlopen...

D2k z'n sluitmessage had vriendelijker gekunt, mjah zo is ie nou eenmaal ;) Wees blij dat Dusty 'm niet heeft gesloten >:)

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
Respect,

En yes velen, heel veel.

[..]
Vind jij dat nu zo'n grove opmerking van D2k?
Het is gewoon een feit, dat, als je dag in dag uit zo'n topics ziet langskomen in P&W, en als je ziet dat het niveau in P&W niet meer was wat het geweest is, dan worden zo'n opmerkingen ook al eens vlugger gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Laatst online: 08-10 17:54

Floor-is

5.2

Respect,

En yes velen, heel veel.
[Dit is pas bot mode aan]
Hiermee imlicerend dat je je niet meer thuisvoelt hier en dat je weinig mensen respecteerd?

Wat doe je hier dan nog eik?

[Dit was pas bot mode uit]

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Bof, je stelt een voor jezelf moeilijke vraag. Dan zit je iig niet te wachten op een trap na. En met scripten loop je vaker tegen kleine dingetjes op, die een vraag bij jezelf oproepen. en die stel je op GoT.

Maar GoT is blijkbaar meer een HK-forum waarvoor je op andere subfora moeilijk moet lijken te doen.

[edit], iedere vorm van woordkeus van Zenith is niet relevant, de woordkeus van d2K staat hier ter discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 12 juli 2002 09:58 schreef whoami het volgende:

[..]

Het is gewoon een feit, dat, als je dag in dag uit zo'n topics ziet langskomen in P&W, en als je ziet dat het niveau in P&W niet meer was wat het geweest is, dan worden zo'n opmerkingen ook al eens vlugger gemaakt.
Ik houd er niet zo van, als ik een serieuze vraag stel en ik krijg dit soort reacties. Als mij iets dwars zit, dan zeg ik dat. En in dit geval dus ook.

Zoals ik al zei, hij had gelijk dat het geen subject was om een topic voor te openen. Als ie alleen dat had gezegd dan had je van mij geen last. Maar zoals er in de faq staat: Er bestaan geen domme vragen alleen domme antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind wel dat je gelijk hebt ;).
Maak je er niet te druk om :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op vrijdag 12 juli 2002 10:08 schreef Ecteinascidin het volgende:
Bof, je stelt een voor jezelf moeilijke vraag. Dan zit je iig niet te wachten op een trap na. En met scripten loop je vaker tegen kleine dingetjes op, die een vraag bij jezelf oproepen. en die stel je op GoT.

Maar GoT is blijkbaar meer een HK-forum waarvoor je op andere subfora moeilijk moet lijken te doen.

[edit], iedere vorm van woordkeus van Zenith is niet relevant, de woordkeus van d2K staat hier ter discussie.
Niet als natrap bedoeld ofzo hoor, maar jouw eigen woordkeuze is ook niet altijd je van het geweest. Hell, je manier van discussieren was in het Themaforum politiek zelfs niet absurd te noemen.

Maar eerlijk is eerlijk, D2K had misschien een iets positievere sluitmessage kunnen schrijven. Dat is niet gebeurd en daar zijn we nu al weer 20 posts over aan het zeveren...

[Edit] Hmm woordje teveel :P

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
Op vrijdag 12 juli 2002 10:12 schreef Zenith4ever het volgende:

Zoals ik al zei, hij had gelijk dat het geen subject was om een topic voor te openen. Als ie alleen dat had gezegd dan had je van mij geen last. Maar zoals er in de faq staat: Er bestaan geen domme vragen alleen domme antwoorden.
Hij zegt gewoon dat het probleem dat jij gepost hebt te makkelijk is voor GoT en dat je de oplossing (mits je wat moeite deed - tutorials erbij, manual, ...- ) zelf ook wel zou gevonden hebben.
Of hij het nu al of niet bot verwoord heeft, hangt per interpretatie af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Laatst online: 14-10-2020
Op vrijdag 12 juli 2002 09:58 schreef whoami het volgende:

[..]

Mja, ofdat zoiets terecht is laat ik maar ff in het midden.

Zelf ben ik van mening dat de opmerking die D2k maakt niet beledigend is. Hij wijst Zenith4ever erop dat hij niet over het gewenste niveau beschikt om zijn post daar te rechtvaardigen.
Toegegeven, dat had op een wat vriendelijkere manier gekund, en ik kan me voorstellen dat de posts zoals D2k ze maakt wat afschrikwekkend kunnen overkomen op nieuwe(re) users. Feit blijft echter wel dat deze mods bepalen of je topic aan het niveau voldeed dat vereist is in dat subforum, en helaas was dat met deze post niet het geval.
Bij wijze van voorbeeld kun je de post van Glimi er eens bijhalen. Het eerste punt dat ie maakt vind ik persoonlijk verschrikkelijk sterk. Persoonlijk ben ik niet erg sterk in het programmeren, maar ik weet wel hoe een if/else constructie werkt, domweg omdat dat een van de basisbegrippen van het hele programmeren is.
Mis je deze kennis, dan zul je eerst zelf toch eens wat moeten gaan bijspijkeren, omdat je dan gewoonweg niet aan het gevraagde niveau voldoet (laat staan zelfwerkzaamheid/eigen inzet). Doe je dat niet, dan zul je zoals in dit geval, terecht worden gewezen op het feit dat deze post niet voldoet aan de criteria.

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 12 juli 2002 10:14 schreef Floris het volgende:

[..]

Niet als natrap bedoeld ofzo hoor, maar jouw eigen woordkeuze is ook niet altijd je van het geweest. Hell, je manier van discussieren was in het Themaforum politiek zelfs niet absurd te noemen.

Maar eerlijk is eerlijk, D2K had misschien een iets positievere sluitmessage kunnen schrijven. Dat is niet gebeurd en daar zijn we nu al weer 20 posts over aan het zeveren...

[Edit] Hmm woordje teveel :P
Precies hij had gewoon moeten zeggen dat het geen subject is voor een topic. En dan slotje.

En het is misschien zeveren, maar het is niet alleen d2k die dergelijke opmerkingen maakt. Ook andere mods (geen namen anders schijn ik respectloos te zijn) en zeker ook veel users die niet normaal kunnen antwoorden. Heel veel.

Ik dacht dat dit een community moest voorstellen, maar ik ervaar steeds vaker het tegengestelde. En dat probeer ik op deze manier onder de aandacht te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op vrijdag 12 juli 2002 10:18 schreef Renegade een +3 inzichtvol:
Amen :)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
Er bestaat een heel groot verband tussen de manier van reageren van users/mods en de manier van posten van de topicstarter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grum
  • Niet online
* Grum traant dattie et topic niet had gezien :'(

FYI .. D2k was nog lief ... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Op vrijdag 12 juli 2002 10:21 schreef Zenith4ever het volgende:
Precies hij had gewoon moeten zeggen dat het geen subject is voor een topic. En dan slotje.
Waarom vind je het zo naar om op de feiten gedrukt te worden. Ik zie D2k jou nergens dom noemen, eerder lui, wat imho ook zeker waar is als ik naar dit topic en je posthistory kijk. En misschien kun je luiheid wel gelijk stellen aan domheid op de lange duur, maar dat zou jouw interpertatie dan zijn, daar laat niemand zich hier over uit.
Nogmaals 'domme'/simpele vragen maakt niemand uit. Als de starter geen flikker uitvoert en ons behandeld als een helpdesk, dat is irritant ook ook nu weer het geval
En het is misschien zeveren, maar het is niet alleen d2k die dergelijke opmerkingen maakt. Ook andere mods (geen namen anders schijn ik respectloos te zijn) en zeker ook veel users die niet normaal kunnen antwoorden. Heel veel.
Verbeter de wereld, begin bij jezelf. Waarom ik je respectloos vind? Een beetje op mensen in gaan hakken die veel doen voor een forum en zelf weinig/niet bijdragen vind ik respectloos.
Ik dacht dat dit een community moest voorstellen, maar ik ervaar steeds vaker het tegengestelde. En dat probeer ik op deze manier onder de aandacht te brengen.
Een community is afhankelijk van gebruikers die participeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is overigens geen if/else probleem. Het ging over het plaatsen van een exit. Ik weet wel hoe ik met if/else moet werken. Alleen hier kwam ik ff niet uit.Ik heb hier 60mb tutorials en manuals staan die over het algemeen allemaal betrekking hebben op PHP. Ik lees veel op php.net en in de hotscripts.com tutorial pages. Als iemand hier veel zoekt, dan ben ik het wel. Ik vind het ook altijd een uitdaging om dergelijke "problemen" te verhelpen. En voel mij daarom ook altijd weer erg goed als het me ook gelukt is, zonder hulp. Dus ik post pas op GoT als ik er echt niet meer uit kom.

Dus ga aub niet steeds zitten suggereren dat ik zelf niet gezocht heb.

Als ik dit script in mijn logica zou moeten exitten, dan zou ik dit zo doen:
PHP:
1
<?if ($submit) {  // process form  mysql_select_db($dbname,$db);  $sql = "INSERT INTO xxxxxx.$section (artiest,titel,txt,word,gtp,midi) VALUES ('$artiest','$titel','$txt','$word','$gtp','$midi')";$result = mysql_query($sql);    echo "Succesfull! '$artiest' - '$titel' is toegevoegd.\n";exit; else{}?>

Dit werkte op een of andere manier niet, terwijl het wel goed is. Dus dan kan je zoeken wat je wilt, maar dan zul je het nooit vinden. In dit geval ga ik posten, en dan kan een ander het een domme vraag vinden, maar dat vond ik dus niet. Misschien deed ik wat fout, misschien zat mijn cache geheugen in de weg, i dunno. Maar als je het niet ziet, dan kan je zoeken wat je wilt.

Bovendien, wat heeft dit forum voor zin als dit soort noob vragen afgezeken worden. Als er alleen intelligente vragen gesteld mochten worden, dan zouden er maar weinig users nog van dit forum gebruik maken.

Als ik een dergelijk probleem post, dan hebben misschien de die hards niks aan dit onderwerp, maar er zijn zat users die er wel wat aan hebben.

edit:
layout f*cked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Op vrijdag 12 juli 2002 10:16 schreef whoami het volgende:
Of hij het nu al of niet bot verwoord heeft, hangt per interpretatie af...
dat vind ik het toppunt van zwakte hoor. als ik tegen jou vieze mongool roep zou je het kunnen interpreteren als iemand die heel tevreden is en zich absoluut niet stoort aan het feit dattie vies is en het misschien wel leuk vind. kom nou, als je het verschil tussen vriendelijk en niet-vriendelijk niet ziet moet je wel erg ver heen zijn hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grum
  • Niet online
je ziet nu toch wel ook wel aan de syntax highlighting dat een structuur als:
PHP:
1
<?if (...) {   // do stuff}exit;else{   // do other stuff}?>

niet werkt ?

als je zou weten hoe if/else werkt weet je ook dat de else alleen maar werkt DIRECT na een ifstatement
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
if( ... )
   // stuff
else
   // stuff

OF

if( ... ) 
{
   // stuff
}
else
   // stuff

dus als jij BUITEN het if-codeblock een exit zet dan voert ie em altijd uit (logisch toch ?)

Je fout is gewoon stom .. je reactie kinderlijk ..

wees blij dat ik et topic had gemist ...

check me posthistory maar als je wil .. ik maak meer luie mensen af ... en krijg nooit klachten ...

have fun verder .. en voortaan iets langer proberen/meer je best doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
Op vrijdag 12 juli 2002 10:40 schreef Zenith4ever het volgende:
Alleen hier kwam ik ff niet uit.Ik heb hier 60mb tutorials en manuals staan die over het algemeen allemaal betrekking hebben op PHP. Ik lees veel op php.net en in de hotscripts.com tutorial pages.
Nofi hoor, maar als ik jouw probleem bekijk, dan kan ik dat moeilijk geloven...
Dus ga aub niet steeds zitten suggereren dat ik zelf niet gezocht heb.

Als ik dit script in mijn logica zou moeten exitten, dan zou ik dit zo doen:
Dit werkte op een of andere manier niet, terwijl het wel goed is. Dus dan kan je zoeken wat je wilt, maar dan zul je het nooit vinden. In dit geval ga ik posten, en dan kan een ander het een domme vraag vinden, maar dat vond ik dus niet. Misschien deed ik wat fout, misschien zat mijn cache geheugen in de weg, i dunno. Maar als je het niet ziet, dan kan je zoeken wat je wilt.
Blijkbaar moet je toch nog eens die 60mb aan tutorials erbij nemen. :)
een if schrijf je zo:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
if expr then
{
 statement
 statement
 ...
}
else
{
 statement
 statement
 ...
}

en niet zo:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
if conditie then 
{
  statement
  ...
}
statement
else 
{
  statement
}
Bovendien, wat heeft dit forum voor zin als dit soort noob vragen afgezeken worden. Als er alleen intelligente vragen gesteld mochten worden, dan zouden er maar weinig users nog van dit forum gebruik maken.
Als er allemaal van dit soort n00b vragen op het forum zouden komen, dan zouden er geen users meer komen. (En met users bedoel ik vaste bezoekers die het forum dragen, zoals Glimi bv).
Als die personen niet meer langskwamen, dan zouden er ook geen - zoals jij het noemt - intelligente vragen/discussies gepost worden. Maar deze discussie is al duizend keer langsgeweest, klik misschien eens op dat linkje dat ik gepost heb in m'n 2de reactie in dit topic hier (over het niveau).

Je kan ook nog altijd terecht bij www.beginnersweb.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
Op vrijdag 12 juli 2002 10:43 schreef Breepee het volgende:

[..]

dat vind ik het toppunt van zwakte hoor. als ik tegen jou vieze mongool roep zou je het kunnen interpreteren als iemand die heel tevreden is en zich absoluut niet stoort aan het feit dattie vies is en het misschien wel leuk vind. kom nou, als je het verschil tussen vriendelijk en niet-vriendelijk niet ziet moet je wel erg ver heen zijn hoor.
'Vieze mongool' tegen iemand roepen is net iets anders dan
'Je zou je moeten schamen om hier een topic voor te openen' zeggen.
Ik interpreteer de post van D2k niet als 'dat de topicstarter dom zou zijn', terwijl de topicstarter dat wel doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 12 juli 2002 10:46 schreef Grum het volgende:
je ziet nu toch wel ook wel aan de syntax highlighting dat een structuur als:
PHP:
1
<?if (...) {   // do stuff}exit;else{   // do other stuff}?>

niet werkt ?

als je zou weten hoe if/else werkt weet je ook dat de else alleen maar werkt DIRECT na een ifstatement
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
if( ... )
   // stuff
else
   // stuff

OF

if( ... ) 
{
   // stuff
}
else
   // stuff

dus als jij BUITEN het if-codeblock een exit zet dan voert ie em altijd uit (logisch toch ?)

Je fout is gewoon stom .. je reactie kinderlijk ..

wees blij dat ik et topic had gemist ...

check me posthistory maar als je wil .. ik maak meer luie mensen af ... en krijg nooit klachten ...

have fun verder .. en voortaan iets langer proberen/meer je best doen.
Het gaat hier helemaal niet om de else. De exit moest in de if komen. De else moet ie geven als het posten niet gelukt is. De exit moet ie geven als de post wel gelukt is.

Mijn reactie is net zo kinderlijk als die van jou, en die van d2k. Ik dacht als hij een kinderachtige mening geeft, dan geef ik een kinderachtige mening terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Zeg allemaal effe 'D2k bedankt!', dat zal ie leuk vinden :)

Wmb. was het slotje erg terecht, kijkende naar de policy.
De bewoording in de sluitmessage van D2k is niet super correct, maar ik vind heb zeker deze discussie niet waard.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
Op vrijdag 12 juli 2002 10:52 schreef Zenith4ever het volgende:

Het gaat hier helemaal niet om de else. De exit moest in de if komen. De else moet ie geven als het posten niet gelukt is. De exit moet ie geven als de post wel gelukt is.

Mijn reactie is net zo kinderlijk als die van jou, en die van d2k. Ik dacht als hij een kinderachtige mening geeft, dan geef ik een kinderachtige mening terug.
*zucht*
Lees nog eens de post van Grum en die van mij goed door.
Je krijgt hier gewoon een antwoord op jouw probleem, terwijl LA daar eigenlijk niet eens voor bedoeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Op vrijdag 12 juli 2002 10:50 schreef whoami het volgende:

[..]

'Vieze mongool' tegen iemand roepen is net iets anders dan
'Je zou je moeten schamen om hier een topic voor te openen' zeggen.
Net zei je nog dat je dingen anders kunt interpreteren :?

oh, enne, D2K, bedankt! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grum
  • Niet online
Zenith4ever:

Ik kan je aanraden deze post nog es te herzien voor ik je omver flame ...

Je hebt wel DEGELIJK de exit BUITEN de if staan en nu niet gaan zeiken dat dat niet zo is.

Daarnaast zeg je hier zelf dat hij er BINNEN moet staan ... dus dan blijft er maar 1 vraag over ? Waarom doe je dat dan niet ???

:r op je houding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
Op vrijdag 12 juli 2002 10:55 schreef Breepee het volgende:

[..]

Net zei je nog dat je dingen anders kunt interpreteren :?
Hoe kan je 'vieze mongool' anders interpreteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
hehehehehehe, geen LA topic zonder mij >:)

Je houding is gewoon fucked. Er zitten hier zo'n 7 (wilde gok) mensen die het allemaal precies weten, jaren ervaring hebben, e.d. en dan ga jij er een beetje tegen in.

Mijn advies: luister naar oude mannen die er verstand van hebben, dan komt het allemaal goed.
(en maca, aan je werk >:) )
(en D2k, bedankt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Op vrijdag 12 juli 2002 10:56 schreef whoami het volgende:

[..]

Hoe kan je 'vieze mongool' anders interpreteren?
Dat zei ik erbij, namelijk als iemand die heel tevreden is en zich absoluut niet stoort aan het feit dattie vies is en het misschien wel leuk vind. iemand die heel blij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
*zucht*...

Het zoveelste bedankje in LA aan D2k...

Als hij je topic op slot gooit, heeft dat echt wel een reden!
En so??? Slotje??? Nou en??? Heb je je antwoord ook? Heb je geluk gehad!!!

Zoniet? Zoek ff opnieuw met je eventuele informatie en anders probeer je het toch nog ees? :P

Zelf ben ik van mening dat topics nog wel eens erg snel op slot gaan met idd een botte sluiting...
Wat je dan tenminste nog kunt doen, is de user een klein beetje in de goeie richting helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
Op vrijdag 12 juli 2002 10:59 schreef Breepee het volgende:

[..]

Dat zei ik erbij, namelijk als iemand die heel tevreden is en zich absoluut niet stoort aan het feit dattie vies is en het misschien wel leuk vind. iemand die heel blij is.
Och ja, gaan we beginnen zeveren zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 12 juli 2002 10:55 schreef Grum het volgende:
Zenith4ever:

Ik kan je aanraden deze post nog es te herzien voor ik je omver flame ...

Je hebt wel DEGELIJK de exit BUITEN de if staan en nu niet gaan zeiken dat dat niet zo is.

Daarnaast zeg je hier zelf dat hij er BINNEN moet staan ... dus dan blijft er maar 1 vraag over ? Waarom doe je dat dan niet ???

:r op je houding
Goed lezen dude, ik heb eerder al gepost dat mijn GOEDE script niet werkte op een of andere manier. En je flamed maar. Lig ik niet zo wakker van eigenlijk....

Gooi er maar een slotje op, want dit loopt toch op niks uit. Ik zal mij aan de FAQ houden, en mij verstandig terug trekken uit deze eindeloze discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Op vrijdag 12 juli 2002 11:03 schreef Zenith4ever het volgende:
ik heb eerder al gepost dat mijn GOEDE script niet werkte op een of andere manier.
Whehehe!!! Een script dat niet werkt is dus blijkbaar NIET goed :D :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Op vrijdag 12 juli 2002 10:59 schreef Osiris het volgende:
Wat je dan tenminste nog kunt doen, is de user een klein beetje in de goeie richting helpen...
[voorkouwen enzo]
PHP:
1
<?if (...) {     // bla}  exit;else?>

!=
PHP:
1
<?if (...) {     // bla  exit;}else?>

[voorkouwen enzo]

veel simpeler kan ik het niet maken :P

edit:

kan toch wel :P

de exit; staat bij het eerste code voorbeeld niet tussen de {}, en bij het tweede voorbeeld wel

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Op vrijdag 12 juli 2002 11:03 schreef whoami het volgende:

[..]

Och ja, gaan we beginnen zeveren zeg...
nee, dat is niet eerlijk. je zegt dat je dingen anders kunt interpreteren. dat respecteer iki, dat jij dingen anders interpreteerd. maar dan moet je niet zeggen dat ik zit te zeveren als ik zeg dat je 'vieze mongool' ook als niet-scheldwoord kan interpreteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

[topic=547784/1/25]

rest my case
niet ouwehoeren maatje

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grum
  • Niet online
Sorry lievurt ... iedereen heeft gezien dat je je post van net hebt gechanged van:

if( ... ) { .... }; exit; else { ... }

naar

if( ... ) { .... exit; else { ... }

Zucht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Op vrijdag 12 juli 2002 11:05 schreef Renegade het volgende:
[voorkouwen enzo]
PHP:
1
<?if (...) {     // bla}  exit;else?>

!=
PHP:
1
<?if (...) {     // bla  exit;}else?>

[voorkouwen enzo]

veel simpeler kan ik het niet maken :P
Bijvoorbeeld, en DAN een groot titanium hangslot erop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
Op vrijdag 12 juli 2002 11:05 schreef Breepee het volgende:

[..]

nee, dat is niet eerlijk. je zegt dat je dingen anders kunt interpreteren. dat respecteer iki, dat jij dingen anders interpreteerd. maar dan moet je niet zeggen dat ik zit te zeveren als ik zeg dat je 'vieze mongool' ook als niet-scheldwoord kan interpreteren.
Bepaalde dingen kan je anders interpreteren, niet alle dingen.
Als ik tegen je zeg:
rot op
Hoe ga jij dat interpreteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
Op vrijdag 12 juli 2002 11:06 schreef Grum het volgende:
Sorry lievurt ... iedereen heeft gezien dat je je posts boven mijn post van net hebt gechanged van:

Zucht ;)
Tssss, en dan kunnen ze nog niet eens toegeven dat ze verkeerd waren ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Op vrijdag 12 juli 2002 11:06 schreef Grum het volgende:
Sorry lievurt ... iedereen heeft gezien dat je je posts boven mijn post van net hebt gechanged van:

if( ... ) { .... }; exit; else { ... }

naar

if( ... ) { .... exit; else { ... }

Zucht ;)
Volgens mij snap IK dat zelfs! :o

Welke mafketel gaat er dingen tussen de } en else neerzetten?!?!?!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grum
  • Niet online
* Grum geniet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Op vrijdag 12 juli 2002 11:07 schreef whoami het volgende:

[..]

Bepaalde dingen kan je anders interpreteren, niet alle dingen.
Als ik tegen je zeg:
[..]

Hoe ga jij dat interpreteren?
zou zou kunnen beteken dat ik moet rotten (ook wel scheten in de volksmond) op iets of iemand.

jij was btw degene die zei dat je op meerdere manieren kon interpreteren, niet ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

[topic=547784/1/25]

rest my case
het was zo enorm simpel dat ik het me niet eens kon voorstellen dat je daar een vraag over komt stellen. Kan er ook nix aan doen. Maar als je dit soort dingen niet snapt moet je maar putjesschepper worden. Het plaatsen van een exit moet echt geen probleem opleveren. Hij omschreef het zelf al zodat er geen plaats voor discussie was. Dus vandaar dat ie dicht is.
En ik verwacht wel enig niveau idd

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3akz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 13:55
Slotje dan maar? :+

Zenith4ever: Ik ben het volkomen met (bijna) iedereen eens dat dit een super simpele vraag is die, als je 2x beter had gekeken, er zo uitgevist had. Bovendien helpt het nogal eens om je code overzichtelijk uit te rammelen ipv alles 8r elkaar. dan zie je dingen sneller.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Op vrijdag 12 juli 2002 11:10 schreef Sn3akz het volgende:
Slotje dan maar? :+

Zenith4ever: Ik ben het volkomen met (bijna) iedereen eens dat dit een super simpele vraag is die, als je 2x beter had gekeken) er zo uitgevist had. Bovendien helpt het nogal eens om je code overzichtelijk uit te rammelen ipv alles 8r elkaar. dan zie je dingen sneller.... :(
Slotje??? Zeer goed idee! :)

En idd, z'n code was daar ergens boven om te jan-ken!
Zelfs ik code netter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

Respect,

En yes velen, heel veel.

:*

ga jij dan ook ff dit lezen: [topic=547285/1/100] Die user bedankt mij hartelijk voor het feit dat ik heb redelijk hardhandig naar de manual heb verwezen. Ik DWING je namelijk om jezelf in te spannen. En daar hoef ik geen respect voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 12 juli 2002 11:06 schreef BrEeZeR het volgende:

[..]

niet ouwehoeren maatje
Or what?
Ga je je vader roepen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

Op vrijdag 12 juli 2002 10:40 schreef Zenith4ever het volgende:
leuk maar hier haal je jezelf dus onderuit. Als je al geen if-else kan maken is het idd beter een carriere als putjesschepper op te nemen. Het spijt me maar als je de basics van een taal niet beheerst zal je de taal nooit behersen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

Op vrijdag 12 juli 2002 10:52 schreef justmental het volgende:
Zeg allemaal effe 'D2k bedankt!', dat zal ie leuk vinden :)

Wmb. was het slotje erg terecht, kijkende naar de policy.
De bewoording in de sluitmessage van D2k is niet super correct, maar ik vind heb zeker deze discussie niet waard.
tja ik ook niet
maar ik ben natuurlijk onmenselijk en onredelijk enzo
en ik snap er zelf nix van. Ben alleen machtsgeil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
Op vrijdag 12 juli 2002 11:16 schreef D2k het volgende:

[..]

leuk maar hier haal je jezelf dus onderuit. Als je al geen if-else kan maken is het idd beter een carriere als putjesschepper op te nemen. Het spijt me maar als je de basics van een taal niet beheerst zal je de taal nooit behersen
_/-\o_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 12 juli 2002 11:16 schreef D2k het volgende:

[..]

Of moderator op dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

Op vrijdag 12 juli 2002 10:18 schreef Renegade het volgende:
Mja, ofdat zoiets terecht is laat ik maar ff in het midden.
goed plan
Zelf ben ik van mening dat de opmerking die D2k maakt niet beledigend is. Hij wijst Zenith4ever erop dat hij niet over het gewenste niveau beschikt om zijn post daar te rechtvaardigen.
en dat mag voor iedereen hier duidelijk zijn. Het niveau van die post was om te huilen
Toegegeven, dat had op een wat vriendelijkere manier gekund, en ik kan me voorstellen dat de posts zoals D2k ze maakt wat afschrikwekkend kunnen overkomen op nieuwe(re) users.
mjah ik sta nu eenmaal niet bekend om mijn charmes.
Feit blijft echter wel dat deze mods bepalen of je topic aan het niveau voldeed dat vereist is in dat subforum, en helaas was dat met deze post niet het geval.
Bij wijze van voorbeeld kun je de post van Glimi er eens bijhalen. Het eerste punt dat ie maakt vind ik persoonlijk verschrikkelijk sterk. Persoonlijk ben ik niet erg sterk in het programmeren, maar ik weet wel hoe een if/else constructie werkt, domweg omdat dat een van de basisbegrippen van het hele programmeren is.
Mis je deze kennis, dan zul je eerst zelf toch eens wat moeten gaan bijspijkeren, omdat je dan gewoonweg niet aan het gevraagde niveau voldoet (laat staan zelfwerkzaamheid/eigen inzet). Doe je dat niet, dan zul je zoals in dit geval, terecht worden gewezen op het feit dat deze post niet voldoet aan de criteria.
+5 inzichtvol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

Op vrijdag 12 juli 2002 11:19 schreef Zenith4ever het volgende:

[..]

dit ontgaat me ff in relevantie met de quote die erbij staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Op vrijdag 12 juli 2002 11:19 schreef Nielsz het volgende:

[..]

_/-\o_ :D
Snel editten he?
Daar zat een syntaxfout in >:)

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3akz
Op vrijdag 12 juli 2002 11:17 schreef D2k het volgende:
Ben alleen machtsgeil
Daar verdenk ik je al langere tijd van :)

Maare.. dit topic gaat nergens meer heen geloof ik hoor.. niet naar ietz zinnigs iig.. We zijn er nu wel uit toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
Op vrijdag 12 juli 2002 11:19 schreef Zenith4ever het volgende:

[..]

En wat bedoel je daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

Op vrijdag 12 juli 2002 11:20 schreef Sn3akz het volgende:

[..]

Daar verdenk ik je al langere tijd van :)

Maare.. dit topic gaat nergens meer heen geloof ik hoor.. niet naar ietz zinnigs iig.. We zijn er nu wel uit toch? :P
ik wil nog wel wat antwoord op mijn reacties hoor
ben er net ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 12 juli 2002 11:21 schreef whoami het volgende:

[..]

En wat bedoel je daarmee?
Ik vind sommige moderators hier hetzelfde niveau hebben als een afgekeurde putje schepper. Dus als ik de taal nooit zal beheersen, dan kan ik nog altijd putjesschepper worden of moderator hier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3akz
Op vrijdag 12 juli 2002 11:21 schreef D2k het volgende:

[..]

ik wil nog wel wat antwoord op mijn reacties hoor
ben er net ;)
Ik denk dat ie het opgegeven heeft...

Ik denk dat ie zich nog steeds genaaid voelt en dat hij volledig in z'n recht staat om die doodsimpele vraag te stellen... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Op vrijdag 12 juli 2002 11:22 schreef Zenith4ever het volgende:

[..]

Ik vind sommige moderators hier hetzelfde niveau hebben als een afgekeurde putje schepper. Dus als ik de taal nooit zal beheersen, dan kan ik nog altijd putjesschepper worden of moderator hier. :)
Dit is vast wel als flame op te vatten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami

[..]

Dacht het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

[..]

hou me vast, anders val ik om van het lachen :{

modereren op GoT is echt niet zo eenvoudig als jij nu denkt

verder heb je inhoudelijk nog iets om te reageren? anders verlaat ik de discussie die toch al helemaal nergens over ging weer.,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3akz
Op vrijdag 12 juli 2002 11:24 schreef D2k het volgende:
de discussie die toch al helemaal nergens over ging weer.,
Dat zeg ik net!! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online

[..]

Doe je arm ff omhoog, dan zal ik je onder je oksel kietelen, dan kan je ook lachen :+ :D :P :o

:{

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Op vrijdag 12 juli 2002 11:15 schreef Zenith4ever het volgende:

[..]

Or what?
Ga je je vader roepen dan?
Nope.. op GoT word er verwacht dat je de 'basis' al weet.. en aangezien dat topic daar toe behoord zit ie dicht.. snap je :? :z

btw D2K ik zou hem een ow geven voor flamen t.o.v mods.. :Y)

net 160 posts en nu al denken te weten hoe het hier werkt zkr :z

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3akz
Om nog ff verder te zeiken:

(uit de LA FAQ)
Je wilt weten waarom jouw topic is gesloten of verplaatst:
Je hebt net gemerkt dat jouw topic is gesloten, of is verdwenen uit het forum waarin je hem had geplaatst. Misschien heb je zelfs een HK of SG Ban gekregen. Wat nu?

We begrijpen uiteraard dat je op dit moment niet echt "blij" bent met de gang van zaken. Probeer echter rustig te blijven. Op het moment dat je een topic start met de titel:

HEEJ GAMEOVER, STOMME L*L, HOESO SLOTJE ?

Dan begin je een discussie niet echt goed. Start gewoon een topic in de vorm van:

Hoezo is mijn draadje in [forum] geclosed ?

Wanneer jij op een duidelijke en neutrale manier aan kunt geven waarom wij in jouw ogen onredelijk hebben gehandeld, luisteren we gewoon naar je. Misschien kan je zelfs aangeven op welk punt wij ons mod-gedrag kunnen verbeteren.
Daar ben je ook niet mee bezig :(

Dus hier moet ook EIGENLIJK een slotje op.. Wees blij dat deze ook nog open is ipv zo door te zeuren over iets wat je al lang verloren heb en nu allemaal flauwe opmerkingen over aan het maken ben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

[topic=411717/1/25]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

[..]

verder heb je inhoudelijk nog iets om te reageren? anders verlaat ik de discussie die toch al helemaal nergens over ging weer.,
Ik heb mijn zegje allang gedaan.
Mijn standpunt was eigenlijk gewoon dat sommige mensen hier voorzichtig moeten zijn met wat ze zeggen, omdat je mensen op die manier kan beledigen, terwijl dat helemaal niet nodig is.
En ik vind dat moderators zich zeker neutraal moeten gedragen hier.
Dit forum is om elkaar te helpen en geholpen te worden. En ja ik ben misschien niet zo goed om te helpen. Tenminsten niet in dit onderwerp. Maar als ik iemand kan helpen dan doe ik dat.
Can't we all just get allong?

To D2K: Het topic was niet topic genoeg, true. Maar zeg dat dan gewoon. Ga niet meteen iemand als dom bestempelen. Ik stelde gewoon een vraag die in jouw ogen misschien simpel is, maar voor een ander misschien niet.
Een ander zegt daar misschien niks over, maar ik open een nieuwe draad. Thats just me....

Maar laat je eens van de goede kant zien, en sluit af met een leuke afsluitzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:39

Destruction

(ex-)Automonteur

Op vrijdag 12 juli 2002 11:30 schreef BrEeZeR's ondertitel:
Metallica ownz.. 8-)
*D precies.

* Destruction hoort nu sad but true b.t.w

[/off-topic]

Nah duidelijk waarom ie gesloten is imo.

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Op vrijdag 12 juli 2002 11:31 schreef Sn3akz het volgende:
Dus hier moet ook EIGENLIJK een slotje op..
Ge meent het?!?! :? :{
Op vrijdag 12 juli 2002 11:31 schreef D2k het volgende:
[topic=411717/1/25]
Volgens mij was ie al eens langsgekomen, schat :* :)

2e posts zelfs :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Op vrijdag 12 juli 2002 11:35 schreef Destruction het volgende:

[..]

*D precies.

* Destruction hoort nu sad but true b.t.w

[/off-topic]

Nah duidelijk waarom ie gesloten is imo.
nog meer offtopic.. ik luister nu battery van de cd s&m

euh.. dit topic gaat nergens meer over imho

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3akz
Op vrijdag 12 juli 2002 11:35 schreef Zenith4ever het volgende:
Ga niet meteen iemand als dom bestempelen.
DAT HEEFT IE NOOIT GEDAAN!

Hij zij dat je lui was!! Niet dom!! |:(

Snap dat nou eens! Das al 100x gezegd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 12 juli 2002 11:37 schreef Sn3akz het volgende:

[..]

niet echt hoor. Dit is zo simpel dat je je gewoon moet schamen dat je er een topic voor nodig hebt
Dat wil bij mij zeggen, dat ik me moet schamen omdat ik er zelf niet uitkwam, m.a.w. ik ben te dom om iets simpels uit te voeren.

Tenminste zo vang ik dat op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op vrijdag 12 juli 2002 11:41 schreef Zenith4ever het volgende:
BLAAT
Sorry, maar snap je het niet of wil je het nou niet snappen.

Ik geloof dat 3 mods hier het al een paar keer duidelijk hebben gezegd. Tevens een paar users ?

Dus wat is je bedoeling nou :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 12 juli 2002 11:41 schreef [Airwolf] het volgende:

[..]

Sorry, maar snap je het niet of wil je het nou niet snappen.

Ik geloof dat 3 mods hier het al een paar keer duidelijk hebben gezegd. Tevens een paar users ?

Dus wat is je bedoeling nou :?
Ik heb allang geen bedoeling meer. Deze discussie is allang geleden opgehouden met nuttig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Op vrijdag 12 juli 2002 11:41 schreef Zenith4ever het volgende:

[..]

Dat wil bij mij zeggen, dat ik me moet schamen omdat ik er zelf niet uitkwam, m.a.w. ik ben te dom om iets simpels uit te voeren.

Tenminste zo vang ik dat op.
Je bent daar OP DIT MOMENT iig misschien wel te dom voor... Als in: je niveau ligt op dit moment te laag...
Zo kun je het ook opvatten :)

Ga er een nachtje over slapen/wakker liggen en misschien snap je het dan 8-) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Op vrijdag 12 juli 2002 11:42 schreef Zenith4ever het volgende:

[..]

Ik heb allang geen bedoeling meer. Deze discussie is allang geleden opgehouden met nuttig zijn.
En toch ben je diegene die maar door blijft gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3akz
Op vrijdag 12 juli 2002 11:42 schreef Zenith4ever het volgende:
Mooi.. mag er dan nu een slotje op?? Heb me al weer genoeg geërgerd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 12 juli 2002 11:43 schreef [Airwolf] het volgende:

[..]

En toch ben je diegene die maar door blijft gaan...
Ik zit te wachten op een slotje van D2K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Op vrijdag 12 juli 2002 11:46 schreef Zenith4ever het volgende:

[..]

Die kan dat helaas niet in LA :)

edit:

D2k, >:) :*

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla

[..]

D2k kan hier geen slotjes zetten, hij is geen LA Doctor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

[..]

Dat geht niet.
D2k is slechts ondervoetvolk in P&W >:)

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami

[..]

D2k kan hier niet sluiten... Dan mag je dus lang wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Jongens, D2k kan hier geen slotjes op gooien na mijn weten...

Zo ook whoami niet...

En vele andere mods ooook niet :)

't Is ff wachten op een LA-dokter :(

Hopen dat ie snel komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
D2k kan hier geen slotjes zetten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Nog even en de meubels moeten hier gestapeld worden :o

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij kan D2K dat hier niet

(als toch iedereen het gaat zeggen, dan herhaal ik het nog maar even :)
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.