"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Vooruit dan maar, je wilt het gewoon niet begrijpenOp zondag 14 juli 2002 12:38 schreef schnumi het volgende:
zo'n uitbreidings pakket kost dan ook ong €50 nee dit is echt veelste duur.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
ik begrijp best dat dit een hele andere game is als GP4 enz maar het is gewoon te veel geld en daardoor zullen zelfs sommige hardcore simmers afhaken.Op zondag 14 juli 2002 12:38 schreef siggy het volgende:
[..]
Tja, wil je het gewoon niet begrijpen of wat is het nou?
Tuurlijk is het veel, wellicht te veel, maar ik hoor niemand zeuren over kutgames zoals gp3 en gp4 waar je 50 euro voor moet dokken.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Serieuze software zoals Office?
Een stuk software waarmee ik me amuseer zie ik als een (sim)game, hoe serieus dan ook. Office doe ik echt niet voor de phun
btw. ook de aantallen simmer ligt veel hoger, je hebt het alleen over GPL en Nascar spelers, maar what about GP3/4, F1 2002 racers of nieuwkomers... om mogen die dat niet spelen?
zullen we het netjes houden?Op zondag 14 juli 2002 12:38 schreef siggy het volgende:
[..]
Ben jij nou gewoon dom of lijkt het maar zo?
je zegt het al zelf, het is niet voor de gewone burger het is gericht op de simcommunity.Op zondag 14 juli 2002 12:36 schreef Blackhole het volgende:
[..]
JA dat kan wel zijn ...
Maar kijk een hoe veel mensen WINDOWS of dat soort duren dinge allemaal ORGINEEL hebben ?
IK denk dat voor 90 % van de mensen hem gewoon ven een kennis hebben of van het inet .
Daarbij komt dan ook nog de mensen die hem bij een PC gekregen hebben .
Dan blijft er weinig over van die mensen die hem echt kopen ..
Maar Omdat die programma's zo duur zijn is omdat er bedrijven gebruik maken van die software en daar gewoon grof aan kunnne verdienen .
Maar ik zie nog geen BV wat een SIM koopt omdaar mee winst uit de zaak te halen ..
Dus dit is gewoon voor de normale burger veel te duur ..
Ga er maar van uit dat voor 70% van de spel kopers onder de 20 zit en geen werk heeft .
Dan is het voor die mensen toch niet tebetalen .
PS als het zo door gaat met die spellen kan ik er ook wel een 2de baan bijgaan nemen alleen al om mijn Software tekunne betalen ..
zo dat ik ook een 1 a 2 spellen per maand kan kopen
Nee ik denk dat dit niet echt aan gaat slaan .
Ik weet niet of er hier ook maar een kip op GoT weet wat die community allemaal inhoud, maar het gaat wel richting quake/unreal dingen enzo.
zucht.......Op zondag 14 juli 2002 12:39 schreef Redje het volgende:
Maar het is toch gewoon een game?
Serieuze software zoals Office?
Een stuk software waarmee ik me amuseer zie ik als een (sim)game, hoe serieus dan ook. Office doe ik echt niet voor de phun
btw. ook de aantallen simmer ligt veel hoger, je hebt het alleen over GPL en Nascar spelers, maar what about GP3/4, F1 2002 racers of nieuwkomers... om mogen die dat niet spelen?
zeg wat je wilt, denk wat je wilt maar gp 3 en gp 4 zijn geem sims. Ze pretenderen het te zijn maar ze zijn het niet. Uitleg vind je over alle simforums, maar de gp 3 en gp 4 fans zijn te koppig om het te begrijpen of het te willen inzien.
Ze mogen het zeker spelen, thats not the point. Waarom denk je dat meer mensen gp3/gp4 spelen en geen gpl?
Eerst zeggen ze omdat ze met de huidige f1 autos willen rijden maar als je doorvraagd interesseert alle autosport hun dus waarom geen gpl? Jah kutgame dit kutgame dat, kan me auto niet op de baan houden, tis de moeilijk..... Het is gewoon te moeilijk voor hun en willen er geen uren ingooien om wat rondjes te rijden.
Het lijkt idd een erg goed sim te gaan worden. Maar dit is wel erg veel geld. Ik vind flight simulator al veel geld. en dan ook nog al die payware addons [sub]downloaden[/sub]kopen
Kijk, ik zeg dat ik het begrijp, niet dat ik het accepteerOp zondag 14 juli 2002 12:48 schreef The_FrankO het volgende:
siggy je gaat toch niet zeggen dat je dit goedkoop vind?
Het lijkt idd een erg goed sim te gaan worden. Maar dit is wel erg veel geld. Ik vind flight simulator al veel geld. en dan ook nog al die payware addons [sub]downloaden[/sub]kopen
Maar velen hier komen over alsof ze het niet begrijpen of willen begrijpen. Terwijl ze wel die 50 euro voor gp3/4 betaald hebben.
Is het ook, alleen ze weten dat dit niet iedereen zal aanspraken vanwege het beoogde ultieme realisme en als dit niet geod verkoopt zijn ze zowat failliet dus ze kunnen ook niks anders.Op zondag 14 juli 2002 12:54 schreef schnumi het volgende:
ik kan best begrijpen dat de licentie kosten duur waren daar snap ik ook wel. maar voor €150 maar 1 baan en 1 auto hebt vind ik toch wel heel magertjes.
Of bepaalde games wel of geen sims zijn doet en nu niet toe, maar als RL echt goed wordt, ga ik het zeker spelen, en ik denk dat er dan nog wel meer mensen overstappen van spel x naar RL.Op zondag 14 juli 2002 12:44 schreef siggy het volgende:
[..]
zucht.......
zeg wat je wilt, denk wat je wilt maar gp 3 en gp 4 zijn geem sims. Ze pretenderen het te zijn maar ze zijn het niet. Uitleg vind je over alle simforums, maar de gp 3 en gp 4 fans zijn te koppig om het te begrijpen of het te willen inzien.
Ze mogen het zeker spelen, thats not the point. Waarom denk je dat meer mensen gp3/gp4 spelen en geen gpl?
Eerst zeggen ze omdat ze met de huidige f1 autos willen rijden maar als je doorvraagd interesseert alle autosport hun dus waarom geen gpl? Jah kutgame dit kutgame dat, kan me auto niet op de baan houden, tis de moeilijk..... Het is gewoon te moeilijk voor hun en willen er geen uren ingooien om wat rondjes te rijden.
Momenteel speel ik F1 2002 omdat ik gewoon moderne F1 prefereer boven oude bakken zoals in GPL.
RL heeft wel weer auto's wat ik stoer vind... ik wacht wel af
dan kan je nog niet racen, want je heb dna nog maar 1 auto .
Dus dat vind ik wel een beetje vaag ..
je kan alleen maar een beetje rondjes rijden ..
En als je nou net een auto heb die moeilijk te besturen is dan is het gauw afgelopen met de pret en heb je dus 150 Pleuro's weggegooid
Dus ik denk dat hier mee veel mensen het niet aan durven om het te kopen ..
Alleen al omdat het gewoon veel te duur wordt omer aan te beginnen en het het gewoon niet weten wat je koopt .
omdat je niet eerst ff kan testen hoe het is om te racen imn deze sim .
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Op zondag 14 juli 2002 13:00 schreef Blackhole het volgende:
Maar als je nu dat Basicpaket koopt .
[quote]
Er, dus je wilt zeggen dat de alfa challenge niet racen is?
if you say so......Dus dat vind ik wel een beetje vaag ..
och gut, omdat het te moeilijk is willen we het niet spelen? Dan raad ik je gp 3/4 aan, lekker simpel.En als je nou net een auto heb die moeilijk te besturen is dan is het gauw afgelopen met de pret en heb je dus 150 Pleuro's weggegooid
dat zeg ik al de hele tijd.....Dus ik denk dat hier mee veel mensen het niet aan durven om het te kopen ..
Dan koop je de beta toch, ook goedemorgen, lees eerst eens wat iunfo door voordat je begint te blaten.Alleen al omdat het gewoon veel te duur wordt omer aan te beginnen en het het gewoon niet weten wat je koopt .
Ze kunnen beter gewoon de core goedkoop maken en de updates duurder... HP printer styleOp zondag 14 juli 2002 13:00 schreef Blackhole het volgende:
Maar als je nu dat Basicpaket koopt .
Dus dat vind ik wel een beetje vaag ..
En als je nou net een auto heb die moeilijk te besturen is dan is het gauw afgelopen met de pret en heb je dus 150 Pleuro's weggegooid
Dus ik denk dat hier mee veel mensen het niet aan durven om het te kopen ..
Alleen al omdat het gewoon veel te duur wordt omer aan te beginnen en het het gewoon niet weten wat je koopt .
De drempel om de game (voor siggy: super realistische simulator
Of ze moeten gewoon meer auto's en banen in het basispakket stoppen.
Ach ik wacht wel eerst ff op de demo
Ikzelf ga dat ding dus echt wel kopen, de hele community wacht er ook nog maar 3 jaar op...
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
en al dat gezeik over de hoge kosten, als je het te duur vindt koop je het toch niet!
al kost het 200 euro dan zal ik het nog kopen omdat dit gewoon de ultieme sim wordt en je er nooit op uitgekeken zal raken net zoals het nu met GPL gaat.
Ik weet niet hoeveel hard-core simmers hier zitten (siggy ken ik) maar als je GP4 speelt ben je geen hard-core simmer IMO. En RL is gemaakt voor de simmer. Ze gaan het niet voor niets gebruiken op racesholen om de beginnende coureur de basis van het vak bij te brengen.
voor zover mijn mening!
Je kunt ze wel proberen te overtuigen hier, maar dat lukt toch niet... Daarom ga ik het niet eens proberen
Zo lang er maar genoeg mensen op DSZ zijn die het kopen is er geen enkel probleem IMO; waarschijnlijk de hele GPL community koopt het ook plus een deel van de NASCAR rijders zodat er voldoende wereldwijde support is
Op zondag 14 juli 2002 17:10 schreef Raimond het volgende:
Siggy, rustig maar.
Je kunt ze wel proberen te overtuigen hier, maar dat lukt toch niet... Daarom ga ik het niet eens proberen
Zo lang er maar genoeg mensen op DSZ zijn die het kopen is er geen enkel probleem IMO; waarschijnlijk de hele GPL community koopt het ook plus een deel van de NASCAR rijders zodat er voldoende wereldwijde support is
Voorlopig ziet het er echter nog steeds erg veelbelovend uit, en het komt toch pas eind dit jaar uit, dus nog tijd zat om te sparen
Dan maak ik het geld alvast over.
tijd voor een inkoopactieOp zondag 14 juli 2002 18:15 schreef MartNL het volgende:
Wie heeft een credit card?
Dan maak ik het geld alvast over.
maar idd, een inkoopactie als ie uit is is welkom
Verwijderd
wat een geld zeg!!!!
vind je het gek dat mensen het gaan kopieren enzo dat is toch veel te duur!!
joh..Op zondag 14 juli 2002 21:38 schreef geenkanshans het volgende:
150 euro voor 1 auto en baantje
wat een geld zeg!!!!
vind je het gek dat mensen het gaan kopieren enzo dat is toch veel te duur!!
Daar zijn uitbreidingen voor. Je kunt ook gewoon zelf racen.Op zondag 14 juli 2002 21:50 schreef StephanL het volgende:
Dus je bestuurt zelf niet maar je moet wel alles daar om heen regelen
toch?
Lijkt me niet echt prettig als een vreemde mijn wiel gaat vervangen bij een belangrijke race
uiteraard kun je de auto wel zelf besturenOp zondag 14 juli 2002 21:50 schreef StephanL het volgende:
Dus je bestuurt zelf niet maar je moet wel alles daar om heen regelen
maar als je online wilt racen heb je wel een team nodig als ik het goed begrijp
Lijkt mij wel een keer leuk om langs de baan te staan en een flag te zwaaien. en dan allemaal belangrijkeOp zondag 14 juli 2002 21:56 schreef kNarf het volgende:
[..]
uiteraard kun je de auto wel zelf besturen
maar als je online wilt racen heb je wel een team nodig als ik het goed begrijpik snap alleen niet wie er zin in heeft om voor pitcrew te spelen.. (en dus niet racet)
tampert, kriminalpolizei
Het is wat je zelf wil het is van allerlij sportcars ..Op zondag 14 juli 2002 22:05 schreef Evilernie het volgende:
kan iemand ff mijn vraag beantwoorden..zie bovenkant pagina...dank...
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
is nog niet bekend, maar alle soorten auto's zijn in principe mogelijk.Op zondag 14 juli 2002 22:05 schreef Evilernie het volgende:
kan iemand ff mijn vraag beantwoorden..zie bovenkant pagina...dank...
Hmm, ik rij m'n auto in de qualify plat zodat ik niet kan deelnemen in de race, dus ben ik vrij om pitcrew (nou ja, mecanicien) te spelenOp zondag 14 juli 2002 21:56 schreef kNarf het volgende:
[..]
uiteraard kun je de auto wel zelf besturen
maar als je online wilt racen heb je wel een team nodig als ik het goed begrijpik snap alleen niet wie er zin in heeft om voor pitcrew te spelen.. (en dus niet racet)
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
en dan stiekem de wielen losdraaien zeker, en de tank volgooien met koffieOp zondag 14 juli 2002 22:47 schreef Fuelke het volgende:
[..]
Hmm, ik rij m'n auto in de qualify plat zodat ik niet kan deelnemen in de race, dus ben ik vrij om pitcrew (nou ja, mecanicien) te spelenDus wie wil me inhuren?
FILMPJE!!!!!!Op zondag 14 juli 2002 23:37 schreef collin het volgende:
Die ga ik dus 100% zekers kopen, da's te gaaf voor woorden dit. Vooral dat filmpie, dat zag er wel heeel gaaf uit zeg, hoe die kar 'hobbelt' over het circuit enzo.. net echt!
* The_FrankO is hem nu aan het downloaden
Verwijderd
If we are going to be purchasing cars as expansions, I woul like to see each car sold come with its own unique number. This way we can have a race log for each particular car.
I would love in 10 years time to be able to buy the 2003 Le Mans 24hr winning car.
Or if the current champion of a series would like to get in a different catogory of motor racing he would be able to trade his car in to Wests for a new one and the Wests can then put it up for sale or auction. this will enable people to purchace a race proven car that have been fully sorted and are very competive.
Dont know if this is at all possible with software.
Just ideas.
van T & C
Chassis numbers is indeed a feature of the cars in Racing Legends and a very important one too.
We are very keen to develop a feeling of pride and ownership when it comes to the cars in RL and giving each one a chassis number and a log book to go with it is one way of achieving this. The logbook will remain with the car throughout its history and will record the racing history of that car so as someone has suggested it will be possible to trade, say, the 2003 Racing Legends World Championship winning car as driven by, say, Jon Crooke
The whole concept of pride of ownership should also help clean up some of the online racing. If everybody is racing with cars with some history, or in a league that will only allow you to use the same car for whole season, then we may see some improved racing.
This idea also opens the possibility of our own online Goodwood style events where 'famous' cars and drivers can battle it out on specially designed circuits.
The vehicles logbook will need to be encrypted to prevent dishonest people from faking cars.
150 Euro kan me helemaal niks schelen.
Verwijderd
wel 15000 euro centjes
Toppertje, alleen verwacht ik hem niet voor het einde van dit jaar....
Verwijderd
Ook is die prijs van 100 pond een schatting, voor als maar 5000 mensen het spel kopen. Als de verwachte verkoop hoger is zal de prijs lager zijn.
In de core-versie zullen alle op dat moment beschikbare auto's en banen zitten. Ik weet niet welke licenties ed. ze op dit moment al hebben, heb wel zo mijn vermoedens.
* Lister_Storm kijkt even trots naar zijn WSC-infopakket
These are my principles. If you don't like them, I have others.
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Ze bestaan echt hoor, de broertjes West
Dat is de reden dat ik nog altijd GP500 speel, en geen ander motor-spel.
Ik zou voor dit spel best veel poen over hebben!
Wat ik nu vaak speel is Live for speed, erg stoer!
Echt, drivebility is ALLES..graphics is bijzaak!
Ik snap niet dat game-producenten dat niet inzien...
Is er al meer bekent over dit spel? evt screens? een verwachting wanneer die ongeveer word gereleased? Ben wel errug benieuwd
These are my principles. If you don't like them, I have others.
..edit..
Al gevonden
Hoop niet dat het zo is....
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Ik denk dat er serieus aan gewerkt wordt, maar dat er niet steeds tijd gemaakt wordt voor een nieuwsupdate op de site. Het hele project is erg ambitieus, verwacht dus niet dat het op een paar maanden tijd af zal zijn.tazzman schreef op 30 oktober 2002 @ 12:53:
tis dood ofzo?
Ik hoop hetFuelke schreef op 30 oktober 2002 @ 13:00:
[...]
Ik denk dat er serieus aan gewerkt wordt, maar dat er niet steeds tijd gemaakt wordt voor een nieuwsupdate op de site. Het hele project is erg ambitieus, verwacht dus niet dat het op een paar maanden tijd af zal zijn.
Verwijderd
(heb et trouwens gespeeld en is wel aardig. niet slecht, ook niet heel goed)
Empire & West Brothers gingen samen World Sports Cars maken, door onenigheid tssn beide partijen (ben de reden vergeten) zijn deze uit elkaar gegaan. Total Immersion Racing is nu de versie van Empire (mooie screens, ben benieuwd naar de gameplay ervan). West Brothers zullen Racing Legends op de markt brengen.Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 13:22:
semi-offtopic, maar is Total Immersion Racing nou gebaseerd op de gecancelde World Sports Cars?
Empire heeft de WSC code maar zal daar waarschijnlijk een arcade racer van trekken, genaamd TIR. Links laten liggen dusVerwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 13:22:
semi-offtopic, maar is Total Immersion Racing nou gebaseerd op de gecancelde World Sports Cars?
Wat RL betreft, er schijnt een beta te komen rond oud en nieuw.
Je bent wel erg positief over TIR... ik heb het even gespeeld en het is echt dramatisch slechtVerwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 13:22:
Toch te mooi om echt daadwerkelijk te realiseren?

[ Voor 41% gewijzigd door PietPrecies op 23-07-2003 17:42 ]
Too many freaks, not enough circuses!
tampert, kriminalpolizei
Iid zeer vaag en respectloos om 6 maanden nix te laten horen.........
Maar er zit nog steeds een btje hoop ergens diep in mij en laten we het hopen dat er binnekort tenminste weer wat updates zijn.........
We'll see..........
voor de meer nieuwere auto's kan je naar LFS grijpen natuurlijk
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
En ze maken het zichzelf alleen maar moeilijker op deze manier, want ondertussen is de concurrentie ook weer wat groter geworden met F1 Challenge (mods), Live for Speed en als we het mogen geloven ook Simbin's eigen sim.
Verwijderd
[ Voor 156% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2003 12:54 ]
Wat he project betreft, ik weet het ook niet meer, wsc (voorloper van rl eigenlijk) was al te mooi om waar te zijn en om te zien en nu met rl weer. Wanneer ze niet de code van wsc kunnen gebruiken ga je echt niet in 1,5 jaar een sim bouwen. Bij gpl deden ze er iets van 5 of 7 jaar over ::)

-Of het project is gewoon een langzame dood gestoren
-Of er is hier een belachelijk slecht promotiebeleid aan de gang door de community geen nieuws te geven en dan opeens met een game komen die bijna af is
90% kans dat het het eerste is...
tampert, kriminalpolizei
http://www.west-racing.com
Mijn hoop is weer een klein beetje groter geworden.
w000t dat had ik niet meer verwachtPietPrecies schreef op 08 August 2003 @ 00:29:
Goed Nieuws.............Update op de website van Racing Legends!!!!!!!!!!!!
http://www.west-racing.com
Mijn hoop is weer een klein beetje groter geworden.
tampert, kriminalpolizei
Racing Legends will feature various 'diorama' areas. We have ideas for a number of these areas eventually and the accompanying images show the current progress on one of these areas. This is the classic courtyard scene. This is where all off track work will be based. Initially a lot of the garages will be empty but as you add more cars to your collection each will be allocated its own garage area and the various cars can be wheeled out and inspected at anytime. When all the bays are full you can transfer some of the less used cars to the storage area to make room. There will be workshop areas where the cars will go to be dismantled, inspected and race prepared and somewhere to display all the trophies you win.
Selecting a car to go racing with will be a case of opening the doors, wheeling the car out and having it loaded onto a transporter to be taken to a track. Obviously you don't have to go through this procedure if you don't want to but its nice to have the choice. Imagine the scene as you roll out your latest addition, the crunch of tyre on gravel, the sun gleaming off the freshly polished paintwork, the transporter waiting! Definately a photo opportunity.
Next we have the DFV again. A lot of work has been done refining and tidying up, however most of the work has been on the workings of the engine. We now have all the major components of the engine modelled including gaskets and seals and these are ready to be linked together. When done you will be able to watch the engine in action. There are few bits to do, mainly the fuel system but its very nearly complete now.
It is necessary to understand that there are 2 sides to the development of Racing Legends, namely coding and graphics. There is a lot more development work required in the programming side than in the graphics. This gives me the relative luxury of of having time to develop the art for the sim and to include considerable detail without impacting on the coding time. The amount of time it takes to write code to display a car of 10,000 polys is the same as it would be to display a cube. More complex models does not require more complex code.
My role in the development of RL is clearly defined and that is to make it as realistic and as graphically impressive as possible. We have a clearly defined development path mapped out and we are sticking to it. We know what we ultimately want to deliver and all our efforts are dedicated to that goal. I can assure you there is no waiting game as we are definately not looking for a publisher or any funding. I can also assure you that if the complexity of the graphics were to start delaying the coding side of RL both Gregor and Chris would be on my case to calm it down. The whole idea of releasing RL in stages is in recognition of the fact that if we were to wait until we felt the product was 100% complete it may well be the end of the decade before anyone got to race RL.
Concern has also been expressed that no PC will be able to handle all the detail when you have a full field racing. These concerns are well founded and we fully expect it to be more than all but the best pc's can process but cast your minds back to when GPL came out and the frame rate then with a full field. It was slow at that time but I think everyone is more than happy with its performance on todays machines. RL is definately a product to test a machines performance but ultimately, as the PC's get quicker, you will be able to load up RL and experience more and more detail. Just because the detail is included it doesn't mean it has to be displayed.
Pics:
Zeer gedetailleerde Ford-engine

Op weg naar het circuit

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Wat ik wil weten is hoe het er in-game uit gaat zien, de kans dat we zien wat we op die mooie plaatjes zien is zo'n beetje 0%....
Chris West heeft gezegd dat hij alleen maar aan het graphics gedeelte werkt. De andere twee mensen bij West werken aan de imense code. Chris gokt dat het spel niet binnen de 5 jaar klaar zal zijn, tegen die tijd kunnen de videokaarten wellicht dat soort detail aan.MartijnA3 schreef op 15 September 2003 @ 08:41:
Wat we tot nu toe zien is het werk van een 3D artiest. Heel mooi gerendered allemaal, maar daar hebben we geen ruk aan natuurlijk.
Wat ik wil weten is hoe het er in-game uit gaat zien, de kans dat we zien wat we op die mooie plaatjes zien is zo'n beetje 0%....
Alhoewel ik me afvraag waarom ze niet proberen om meer mensen aan te trekken om aan de code te werken.
Verwijderd
Meen je het nou echt dat het nog 5 jaar kan duren voordat dit spel uit komt? Of lees ik dat verkeerd.Fuelke schreef op 15 September 2003 @ 12:57:
[...]
Chris West heeft gezegd dat hij alleen maar aan het graphics gedeelte werkt. De andere twee mensen bij West werken aan de imense code. Chris gokt dat het spel niet binnen de 5 jaar klaar zal zijn, tegen die tijd kunnen de videokaarten wellicht dat soort detail aan.
Alhoewel ik me afvraag waarom ze niet proberen om meer mensen aan te trekken om aan de code te werken.
Verwijderd schreef op 15 September 2003 @ 13:39:
Meen je het nou echt dat het nog 5 jaar kan duren voordat dit spel uit komt? Of lees ik dat verkeerd.
Dus niet meteen 5 jaar, maar je zou het pas stukje voor stukje kunnen verkrijgen.The whole idea of releasing RL in stages is in recognition of the fact that if we were to wait until we felt the product was 100% complete it may well be the end of the decade before anyone got to race RL.
a.k.a. Vapor LegendsFuelke schreef op 15 September 2003 @ 13:43:
[...]
[...]
Dus niet meteen 5 jaar, maar je zou het pas stukje voor stukje kunnen verkrijgen.

Puik werk, alleen de wachttijden....
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
Verwijderd
Hoe vaak komt het voor dat een spel er ook zo gaat uitzien als de eerste gereleasde render-images.Valentino Rossi schreef op 21 oktober 2003 @ 17:31:
Als het spel er nét zo uit gaat zien als de renders, ben ik verkocht
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 17:43 ]
[ Voor 7% gewijzigd door wheeler op 21-10-2003 17:50 . Reden: eh ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
En dan een beetje surrealistisch bewerkt en voila.SpeedAddict schreef op 21 oktober 2003 @ 18:02:
Nee, ze hebben gewoon een foto gemaakt van hun lotus voor het schuurtje