vroem vroem... jakki heeft zijn racehelm al opgezet. Laat maar komen die handel.

Verwijderd
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Verwijderd
These are my principles. If you don't like them, I have others.
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Ik denk dat er serieus aan gewerkt wordt, maar dat er niet steeds tijd gemaakt wordt voor een nieuwsupdate op de site. Het hele project is erg ambitieus, verwacht dus niet dat het op een paar maanden tijd af zal zijn.tazzman schreef op 30 oktober 2002 @ 12:53:
tis dood ofzo?
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Ik hoop hetFuelke schreef op 30 oktober 2002 @ 13:00:
[...]
Ik denk dat er serieus aan gewerkt wordt, maar dat er niet steeds tijd gemaakt wordt voor een nieuwsupdate op de site. Het hele project is erg ambitieus, verwacht dus niet dat het op een paar maanden tijd af zal zijn.
Verwijderd
Empire & West Brothers gingen samen World Sports Cars maken, door onenigheid tssn beide partijen (ben de reden vergeten) zijn deze uit elkaar gegaan. Total Immersion Racing is nu de versie van Empire (mooie screens, ben benieuwd naar de gameplay ervan). West Brothers zullen Racing Legends op de markt brengen.Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 13:22:
semi-offtopic, maar is Total Immersion Racing nou gebaseerd op de gecancelde World Sports Cars?
(heb et trouwens gespeeld en is wel aardig. niet slecht, ook niet heel goed)
Empire heeft de WSC code maar zal daar waarschijnlijk een arcade racer van trekken, genaamd TIR. Links laten liggen dusVerwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 13:22:
semi-offtopic, maar is Total Immersion Racing nou gebaseerd op de gecancelde World Sports Cars?
Je bent wel erg positief over TIR... ik heb het even gespeeld en het is echt dramatisch slechtVerwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 13:22:
[ Voor 41% gewijzigd door PietPrecies op 23-07-2003 17:42 ]
Too many freaks, not enough circuses!
tampert, kriminalpolizei
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Verwijderd
[ Voor 156% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2003 12:54 ]
tampert, kriminalpolizei
w000t dat had ik niet meer verwachtPietPrecies schreef op 08 August 2003 @ 00:29:
Goed Nieuws.............Update op de website van Racing Legends!!!!!!!!!!!!
http://www.west-racing.com
Mijn hoop is weer een klein beetje groter geworden.
tampert, kriminalpolizei
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Chris West heeft gezegd dat hij alleen maar aan het graphics gedeelte werkt. De andere twee mensen bij West werken aan de imense code. Chris gokt dat het spel niet binnen de 5 jaar klaar zal zijn, tegen die tijd kunnen de videokaarten wellicht dat soort detail aan.MartijnA3 schreef op 15 September 2003 @ 08:41:
Wat we tot nu toe zien is het werk van een 3D artiest. Heel mooi gerendered allemaal, maar daar hebben we geen ruk aan natuurlijk.
Wat ik wil weten is hoe het er in-game uit gaat zien, de kans dat we zien wat we op die mooie plaatjes zien is zo'n beetje 0%....
Verwijderd
Meen je het nou echt dat het nog 5 jaar kan duren voordat dit spel uit komt? Of lees ik dat verkeerd.Fuelke schreef op 15 September 2003 @ 12:57:
[...]
Chris West heeft gezegd dat hij alleen maar aan het graphics gedeelte werkt. De andere twee mensen bij West werken aan de imense code. Chris gokt dat het spel niet binnen de 5 jaar klaar zal zijn, tegen die tijd kunnen de videokaarten wellicht dat soort detail aan.
Alhoewel ik me afvraag waarom ze niet proberen om meer mensen aan te trekken om aan de code te werken.
Verwijderd schreef op 15 September 2003 @ 13:39:
Meen je het nou echt dat het nog 5 jaar kan duren voordat dit spel uit komt? Of lees ik dat verkeerd.
Dus niet meteen 5 jaar, maar je zou het pas stukje voor stukje kunnen verkrijgen.The whole idea of releasing RL in stages is in recognition of the fact that if we were to wait until we felt the product was 100% complete it may well be the end of the decade before anyone got to race RL.
a.k.a. Vapor LegendsFuelke schreef op 15 September 2003 @ 13:43:
[...]
[...]
Dus niet meteen 5 jaar, maar je zou het pas stukje voor stukje kunnen verkrijgen.
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
Verwijderd
Hoe vaak komt het voor dat een spel er ook zo gaat uitzien als de eerste gereleasde render-images.Valentino Rossi schreef op 21 oktober 2003 @ 17:31:
Als het spel er nét zo uit gaat zien als de renders, ben ik verkocht
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 17:43 ]
[ Voor 7% gewijzigd door wheeler op 21-10-2003 17:50 . Reden: eh ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
En dan een beetje surrealistisch bewerkt en voila.SpeedAddict schreef op 21 oktober 2003 @ 18:02:
Nee, ze hebben gewoon een foto gemaakt van hun lotus voor het schuurtje
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq