Toon posts:

Unlock Stickers voor AMD

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Dat wil ik ook :9~ lekker makkelijk man.

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
Op vrijdag 12 juli 2002 00:17 schreef stuartje het volgende:

[..]

Ik begrijp niet wat daar nu raar aan is, ik moet toch de tijd krijgen om dat vak opnieuw te studeren?

We zijn wel ferm offtopic aan het gaan ;)
jah nu maar w8en op iemand die wel wil/durft een inkoop actie te starten want ik heb geen creditcard ( sja minderjarige ;) + mag toch niet van me ouders ... daarom mag ik ook niet me cpu unlocken met lijm ofzo en daarom vind ik dit wel een leuke uitkomst aleen 25 dolar is wel erg duur )

Verwijderd

Topicstarter
ach ja verkeerd geschreven, ik heb die nick aangenomen op IRC toen is die spel fout er in geslopen . en nu hanteer ik gewoon die spel fout... trouwens niet echt boeiend.]

maar al met al , lange verhaal ff inkorten.....

WAAR HAAL IK DIE STICKERS

Verwijderd

Op vrijdag 12 juli 2002 09:20 schreef RS_003 het volgende:

[..]

jah nu maar w8en op iemand die wel wil/durft een inkoop actie te starten want ik heb geen creditcard ( sja minderjarige ;) + mag toch niet van me ouders ... daarom mag ik ook niet me cpu unlocken met lijm ofzo en daarom vind ik dit wel een leuke uitkomst aleen 25 dolar is wel erg duur )
Ik ging zo één stickerke bestellen en ik mocht de cc van mijn vader lenen dus geen probleem dacht ik, maar toen ik de verzendingskosten zag was mijn goesting rap over

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:14
als het op een xp werkt dan wil ik ook wel 1. Ik ga de ia niet regelen, want ik ben warschijnlijk de minst geordende tweaker die er is

• Roberto
Op vrijdag 12 juli 2002 10:15 schreef DarkMaul het volgende:
ach ja verkeerd geschreven, ik heb die nick aangenomen op IRC toen is die spel fout er in geslopen . en nu hanteer ik gewoon die spel fout... trouwens niet echt boeiend.]

maar al met al , lange verhaal ff inkorten.....

WAAR HAAL IK DIE STICKERS
staat op de site hoor moet je ff zoeken ;) ( in het stuk text ja :P ) maar ik ben ook niet een condidaat voor het inkoopen ;)

• Roberto
niemand ? :( hoewel ik het wel snap want het is leuker om zelf tedoen aleen ik mag niet van me ouders icm garantie :(

• erikdeperik
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-07-2024
op het plaatje zie ik maar 4 streepjes, dus niet voor xp :?

ik zeg maar zo "zeg maar niks"

• Roberto
Op zaterdag 13 juli 2002 13:30 schreef erikdeprik het volgende:
op het plaatje zie ik maar 4 streepjes, dus niet voor xp :?
er zitten 3x 4 van die stikkers in d8 ik maar ik hoop op iemand die een inkoop maybe wil doen ? ( prijs moet wel ff ferm zakken want di's toch wel abnormaal duur bijna 50 piek )

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:45
Waarom niet met een centimeter koperdraad en plakband :? Meer is dit niet hoor. Oke, het is ff priegelen, maar het zou moeten lukken...

(8>

• Roberto
Op zaterdag 13 juli 2002 16:31 schreef Bredend het volgende:
Waarom niet met een centimeter koperdraad en plakband :? Meer is dit niet hoor. Oke, het is ff priegelen, maar het zou moeten lukken...

(8>
erm nou eerder 4mm als je 1cm doet zit je zowat over de andere brugen heen + heb jij koper draadt dat zo goed en psies past en ook nog een smal genoeg is ?

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Op donderdag 11 juli 2002 21:00 schreef RS_003 het volgende:

[..]

ja :) want we hebbe intrese wat als je aleen informeert en dan kijkt of er animo voor is ;)

het werkt toch wel op de XP ? anders heb ik er nixx aan ;)
Op de palomino werkt het wel(het gaat wel over die lasercut bruggen heen denk ik), maar op de nieuwe througbred iig niet, daar hoef je maar 1 brug te verbinden...
Let wel op: als de die sticker een beetje scheef plakt(de verkeerde bruggen met elkaar verbindt) fikt je proc door.

🖥️ | 🚗

• Roberto
Op zaterdag 13 juli 2002 16:49 schreef MadMarky het volgende:

[..]

Op de palomino werkt het wel(het gaat wel over die lasercut bruggen heen denk ik), maar op de nieuwe througbred iig niet, daar hoef je maar 1 brug te verbinden...
Let wel op: als de die sticker een beetje scheef plakt(de verkeerde bruggen met elkaar verbindt) fikt je proc door.
mhzz dan gaat het werken ik heb nog een xp 1800+ ( nu maar @ 2000+ ) maar goed dan pleur ik me fsb omhgoog en me cpu omlaag :) ik heb niet voor nixx een epox 8k3a+ met kingston 333 mh DDR modules :)

• Roberto
niemand die een inkoop actie zou kunnen regelen ?

Verwijderd

Op zaterdag 13 juli 2002 21:50 schreef RS_003 het volgende:
niemand die een inkoop actie zou kunnen regelen ?
Ik zal eens kijken om een zichtrekening te bemachtigen en dan wil en kan ik het wel doen...

Verwijderd

zelfmaken kan natuurlijk ook gewoon met stukjes zilver papier op een stukje plakband en gaan met die banaan

• Roberto
Op zondag 14 juli 2002 10:03 schreef T-Mug het volgende:
zelfmaken kan natuurlijk ook gewoon met stukjes zilver papier op een stukje plakband en gaan met die banaan
nah moet je wel erg dun papier hebben, als jij het kan doen wil ik het wel eens zien maar mij gaat dat niet lukken :)

• FragFrog
  • Laatst online: 00:40
hmmmz, dit is inderdaad wel een inkoopactie waard. En niet alleen voor mn L1, maar zou waarschijnlijk ook werken om van mn XP een MP te maken, L3 dus. En zoals't er nu naar uitziet hoef'k niet eens die lasercuts op te vullen met lijm, feitelijk ideaal. Daar heb ik wel 25 euro voor over :)

Tenminste, als er een inkoopactie wordt geregeld waardoor die dingen redelijk goedkoop geimporteerd zouden kunnen worden he ;)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-12-2025
ik heb ook wel interesse in die stickers!

dat is fijn, en makkelijk. duh.

ik wil ze wel, kan alleen geen [IKA] beginnen

edit:
en je krijgt er gewoon 3 voor $24

• Roberto
Op zondag 14 juli 2002 13:25 schreef FragFrog het volgende:
hmmmz, dit is inderdaad wel een inkoopactie waard. En niet alleen voor mn L1, maar zou waarschijnlijk ook werken om van mn XP een MP te maken, L3 dus. En zoals't er nu naar uitziet hoef'k niet eens die lasercuts op te vullen met lijm, feitelijk ideaal. Daar heb ik wel 25 euro voor over :)

Tenminste, als er een inkoopactie wordt geregeld waardoor die dingen redelijk goedkoop geimporteerd zouden kunnen worden he ;)
tja ik vind 25 euro wel een bietje door maar voor de rest lijkt het me idd een liev dingetje :) ik zou het koopen van af 15/20 euro maar ik ga dus echt geen 50 piek er voor betaalen :D ik moet ook nog andere dingen koopen :)

• FragFrog
Op zondag 14 juli 2002 13:42 schreef RS_003 het volgende:
tja ik vind 25 euro wel een bietje door maar voor de rest lijkt het me idd een liev dingetje :) ik zou het koopen van af 15/20 euro maar ik ga dus echt geen 50 piek er voor betaalen :D ik moet ook nog andere dingen koopen :)
Je praat nogal ondoordacht IMHO. Wat je hiervoor terugkrijgt is een bijna 100% zeker geslaagde unlock, op 3 processors. Ga voor de grap eens na wat de andere mogelijkheid kost (Einstein) voor 3 procs :)

En de kans dat wanneer je 3 procs unlocked je er 1tje doorfikt is ook redelijk groot, in welk geval je zo'n dinkie er 10 keer uithebt ;)

edit:

Heb tijdje op die site lopen zoeken, maar tot dusver niet gevonden... iemand al meer geluk?

• Roberto
Op zondag 14 juli 2002 13:53 schreef FragFrog het volgende:

[..]

Je praat nogal ondoordacht IMHO. Wat je hiervoor terugkrijgt is een bijna 100% zeker geslaagde unlock, op 3 processors. Ga voor de grap eens na wat de andere mogelijkheid kost (Einstein) voor 3 procs :)

En de kans dat wanneer je 3 procs unlocked je er 1tje doorfikt is ook redelijk groot, in welk geval je zo'n dinkie er 10 keer uithebt ;)

edit:
Heb tijdje op die site lopen zoeken, maar tot dusver niet gevonden... iemand al meer geluk?
Ja ik weet waar ze tekoop zijn ( mailde jij me BTW ? )

• FragFrog
Op zondag 14 juli 2002 14:25 schreef RS_003 het volgende:
Ja ik weet waar ze tekoop zijn ( mailde jij me BTW ? )
Niet voor zover ik weet nee :)

Al contact opgenomen in dat geval over mogelijke quantumkorting? Of geen zin om inkoopactie te starten?

* FragFrog wacht af :D

• Roberto
Op zondag 14 juli 2002 17:26 schreef FragFrog het volgende:

[..]

Niet voor zover ik weet nee :)

Al contact opgenomen in dat geval over mogelijke quantumkorting? Of geen zin om inkoopactie te starten?

* FragFrog wacht af :D
Ik start geen inkoop hoor :) kheb niet eens een creditcard :P maar goed die prijs moet zoiezo omlaag want ik ga toch echt geen 50 gulden betaalen dan laat ik me XP wel op 1.65 ghz loopen ( 1.53 ghz normal :) )

• FragFrog
Op zondag 14 juli 2002 18:43 schreef RS_003 het volgende:

blablabla gulden blablabla
Maar die hebben we niet meer! :P

Tja, ik heb zelf ook geen creditcard, moet nog paar maandjes wachten ook voor'k 18 ben helaas :) Iemand die zich geroepen voelt?

edit:

Lama, stuartje voelde zich al geroepen :D

• Roberto
Op zondag 14 juli 2002 19:48 schreef FragFrog het volgende:

[..]

Maar die hebben we niet meer! :P

Tja, ik heb zelf ook geen creditcard, moet nog paar maandjes wachten ook voor'k 18 ben helaas :) Iemand die zich geroepen voelt?

edit:

Lama, stuartje voelde zich al geroepen :D
wie's da ? :P ( en who ever het gaat doen kijk eerst maar eens of het goed koper kan :) )

• Perphide
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-04-2024
hmmmmmmmmmmmmmmmm ik lust ook wel wat van die stickers ;) ik zou in principe best een actie willen starten n/p maar dan moet ik ff wat meer info hebben en weten waar ik ze met grote hoeveel heid goedkoop kan inkopen!

iemand ideen?

• Roberto
http://www.plycon.com/ hier waren ze tekoop moet je ze ff mailen + het artikel en dan vragen of ze ze nog verkoopen maar goed, moet je meteen dus vragen hoe duur het wordt want zoals ik nu wel paar al heb gezecht niet boven de 20 euro ;) ik kan ook nog ff voor je verder zoeken maar in het article staat dat je ze daar kan vinden ;)

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb ook wel interesse in die stickertjes :P
Maarre is er niet een of andere briljante Nederlandse importeur van die dingetjes, dan? Dat zou het allemaal een stuk makkelijker maken....

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• equinoxe
  • Laatst online: 07-05-2024
je kunt ook hier een rol van kopen en dan de tweakers 10 cm van opsturen:

http://www.2spi.com/catalog/spec_prep/5tapes.shtml

$ 16.00 voor 16.45 meters
Dat is goedkoper!

edit:

moet je wel zelf dunne reepjes met een scalpel snijden, maar dat moet geen probleem zijn.

• Roberto
Op maandag 15 juli 2002 13:12 schreef equinoxe het volgende:
je kunt ook hier een rol van kopen en dan de tweakers 10 cm van opsturen:

http://www.2spi.com/catalog/spec_prep/5tapes.shtml

$ 16.00 voor 16.45 meters
Dat is goedkoper!
Erm nja als jij die dingen @ 0.7 mm kan knippen graag ja :D maar ik denk niet dat dat mij echt gaat helpen ook al kan je het probeeren ;) als iemand zon rolletje tuis heeft wil die het dan ff probeeren ? want dan weten wij of het haal baar is ;)

• equinoxe
Met een beetje scalpel is dat heel goed haalbaar!
0.4 mm nog als het zijn moet.
Is een kwestie van scalpel langs een liniaal leggen en snijden. sim-pel

• Roberto
Op maandag 15 juli 2002 13:51 schreef equinoxe het volgende:
erm nja al jij zeker weet dat dat gaat werken ( wat ik niet denk ) hoe duur kost dan een stukje incl verzenden voor 2 of 4 cpu's ?

• FragFrog
Op maandag 15 juli 2002 13:51 schreef equinoxe het volgende:
Zal best, als je een scalpel hebt :) Voor diegenen die niet in ziekenhuis werken en 2 linkerhanden hebben misschien wat moeilijker vrees ik ;)

Nee, ik ga toch liever voor die stikkers :D

• Roberto
Op maandag 15 juli 2002 19:26 schreef FragFrog het volgende:

[..]

Zal best, als je een scalpel hebt :) Voor diegenen die niet in ziekenhuis werken en 2 linkerhanden hebben misschien wat moeilijker vrees ik ;)

Nee, ik ga toch liever voor die stikkers :D
Ik heb wel scapels :) :P maar goed prijsju's van die thingie's ?

• equinoxe
-ik heb hier nog 2 scalpels (houders) en verschillende type mesjes liggen (een van mijn pa en een van mijn eigen opleiding).
En ermee omgaan kan ik, ik gebruik die dingen al meer dan 16 jaar voor zowat alles wat ik precies moet snijden.
Daarnaast kan je ze ook in de betere hobby winkel krijgen.

-belangrijker is het volgende:
Thickness of copper backing: 35 µm (0.0014")
Total thickness of tape: 66 µm (0.0026")
Adhesion to steel: 35 oz./in (3.8 N/10 mm)
Electrical resistance through adhesive: 0.005 ohm
Max. temperature, long term: 155° C/311° F
Ik kan dus aan deze waarden niet zien waarom het niet zou werken, de weerstand door de kleeflaag is 0.005 ohm, dat is minder dan je met grafief (potlood) hebt.
Het kan een langdurige temperatuur van 155°C aan, iets wat je met een processor ook niet (mag) halen.

Ik geloof ook niet dat deze waarden beter hoeven te zijn.
en het is daarnaast ook nog eens lekker dun.
Dit spul is door 3M gemaakt voor industriele doeleinden, bezoek hun site eens voor verdere specs.

het enige verschil is dat je met die kant en klare stickers hebt is dat die (waarschijnlijk) lazergesneden zijn.
Maar als je met artic silver ligt te klooien of conductive unlock epoxy of met potlood kan je me niet wijs maken dat dat nauwkeuriger is dan met handgesneden strookjes van dit spul.

Als 25 tweakers bijeen zouden leggen heb je voor zo'n 1 euro (16 dollar plus 2 x verzendkosten.) per persoon dan zo'n 0.65 meter, dat is 650 mm, met lijntjes van 0.7 mm kan je dus behoorlijk wat verklooien..

• Roberto
Op dinsdag 16 juli 2002 00:05 schreef equinoxe het volgende:
-ik heb hier nog 2 scalpels (houders) en verschillende type mesjes liggen (een van mijn pa en een van mijn eigen opleiding).
En ermee omgaan kan ik, ik gebruik die dingen al meer dan 16 jaar voor zowat alles wat ik precies moet snijden.
Daarnaast kan je ze ook in de betere hobby winkel krijgen.

-belangrijker is het volgende:
[..]

Ik kan dus aan deze waarden niet zien waarom het niet zou werken, de weerstand door de kleeflaag is 0.005 ohm, dat is minder dan je met grafief (potlood) hebt.
Het kan een langdurige temperatuur van 155°C aan, iets wat je met een processor ook niet (mag) halen.

Ik geloof ook niet dat deze waarden beter hoeven te zijn.
en het is daarnaast ook nog eens lekker dun.
Dit spul is door 3M gemaakt voor industriele doeleinden, bezoek hun site eens voor verdere specs.

het enige verschil is dat je met die kant en klare stickers hebt is dat die (waarschijnlijk) lazergesneden zijn.
Maar als je met artic silver ligt te klooien of conductive unlock epoxy of met potlood kan je me niet wijs maken dat dat nauwkeuriger is dan met handgesneden strookjes van dit spul.

Als 25 tweakers bijeen zouden leggen heb je voor zo'n 1 euro (16 dollar plus 2 x verzendkosten.) per persoon dan zo'n 0.65 meter, dat is 650 mm, met lijntjes van 0.7 mm kan je dus behoorlijk wat verklooien..
aleen ik hoop dat ze er dan ook makelijk af gaan maar anny way als jij ze bv al goed snijdt kan ik best 1 euro missen voor paar baantje's :) klingt igg beter dan die super duure dingen :(

• equinoxe
Lijkt me vrij simpel weer te verwijderen (ideaal voor garantie)

Ik had net een antwoord van een nederlandse leverancier:
48 Euro per rol, 17 Euro verzendkosten ( :? ) totaal 65/ rol |:(
en dat terwijl dezelfde rol in de States 16 USD kost..

Ben dus nog even op zoek naar een fatsoenlijke leverancier.

[edit]
Heb al een fatsoenlijke leverancier gevonden: ik krijg 2 rollen (2 types) donderdag in de bus.
Een is ideaal voor afscherming, de ander wordt ook in de telefonie gebruikt, en deze is goed te gebruiken:
code:
1
2
3
________ koperlaag
~.~.~.~. geleidende plaklaag 
       waar metaaldeeltjes inzitten om geleiding optimaal te maken

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Op dinsdag 16 juli 2002 15:01 schreef equinoxe het volgende:
Lijkt me vrij simpel weer te verwijderen (ideaal voor garantie)

Ik had net een antwoord van een nederlandse leverancier:
48 Euro per rol, 17 Euro verzendkosten ( :? ) totaal 65/ rol |:(
en dat terwijl dezelfde rol in de States 16 USD kost..

Ben dus nog even op zoek naar een fatsoenlijke leverancier.

[edit]
Heb al een fatsoenlijke leverancier gevonden: ik krijg 2 rollen (2 types) donderdag in de bus.
Een is ideaal voor afscherming, de ander wordt ook in de telefonie gebruikt, en deze is goed te gebruiken:
code:
1
2
3
________ koperlaag
~.~.~.~. geleidende plaklaag 
       waar metaaldeeltjes inzitten om geleiding optimaal te maken
Gaat gij deze rollen in stukjes knippen zodat wij Tweakers een stukje bij jou kunnen kopen :?

Ik zou graag ook een paar stukjes van je willen kopen. Maare zitten die geleidende baantjes wil met de juiste afstand van elkaar zodat ze de bruggen precies verbinden ?

Verwijderd

Ik denk dat we toch beter bij de unlock stickers blijven. Die zijn er tenslotte speciaal voor gemaakt!

• jhead22
  • Niet online
Op dinsdag 16 juli 2002 23:06 schreef stuartje het volgende:
Ik denk dat we toch beter bij de unlock stickers blijven. Die zijn er tenslotte speciaal voor gemaakt!
Als deze tape ook prima werkt en een stuk voordeliger is zie ik niet in waarom we alsnog die dure stickers zouden moeten kopen :?

• equinoxe
Heeft iemand de maat van zo'n brug? (ik heb hier geen AMD liggen om na te meten).
Ik had uit een foto terug gerekend en meen dat het iets van 1mm * 0.5mm was. (maar DAT durf ik niet met zekerheid te zeggen)

Ben wel bereid tegen een zacht prijsje een setje op maat te snijden (knippen is niet nauwkeurig genoeg) en op te sturen.

Moet ik wel eerst de maten van de bruggen en de tape hebben.

Daarnaast moet 1 (!!!) iemand bereid zijn om ze(gratis natuurlijk) te willen testen. (alle reacties na de eerste worden genegeerd)
Liefst iemand met (succesvolle) unlock ervaringen.
Dan weten de mensen hier ook of het werkt (of niet).

Die unlock stickers die ervoor gemaakt zijn, waar zijn die van gemaakt? Ik heb er nog geen specs van kunnen vinden..
Waarschijnlijk kopen ze eenzelfde tape en laten ze die lazer-snijden (en dat is prijzig).

• Roberto
Op woensdag 17 juli 2002 00:37 schreef equinoxe het volgende:
Heeft iemand de maat van zo'n brug? (ik heb hier geen AMD liggen om na te meten).
Ik had uit een foto terug gerekend en meen dat het iets van 1mm * 0.5mm was. (maar DAT durf ik niet met zekerheid te zeggen)

Ben wel bereid tegen een zacht prijsje een setje op maat te snijden (knippen is niet nauwkeurig genoeg) en op te sturen.

Moet ik wel eerst de maten van de bruggen en de tape hebben.

Daarnaast moet 1 (!!!) iemand bereid zijn om ze(gratis natuurlijk) te willen testen. (alle reacties na de eerste worden genegeerd)
Liefst iemand met (succesvolle) unlock ervaringen.
Dan weten de mensen hier ook of het werkt (of niet).

Die unlock stickers die ervoor gemaakt zijn, waar zijn die van gemaakt? Ik heb er nog geen specs van kunnen vinden..
Waarschijnlijk kopen ze eenzelfde tape en laten ze die lazer-snijden (en dat is prijzig).
Ik denk dat ik ze wel wil testen aleen denkt een van jullie of er nog een risico is dat ik zo door brand ? en die brugenen zijn ongv 0.7mm groot dus echt deze grote
code:
1
|

• equinoxe
0.7 lang of breed?

• Roberto
Op woensdag 17 juli 2002 09:22 schreef equinoxe het volgende:
0.7 lang of breed?
ongv 4a 5 mm lang en 0.7 breed mag ook 6 zijn maar niet meer dan 0.8 mm breed want dan komt het tegen de andere burggen.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:14
ikzou het wel willen testen waarre het niet dat ik een k7s5a heb en niet kan zien of het gelukt is :+

• jhead22
  • Niet online
Maare wil je die tape per brugje gaan snijden: [ | ]
Of wil je 5 brugjes snijden en dat is 1 stickertje: [ ||||| ]

Wat nu de vraag is is of de brugjes precies op de juiste plek liggen om de L1 bruggen te verbinden. Je kan beter eerst dit meten etc voordat we strax een rol gaan kopen waar we nix aan hebben.

Ik denk dat enkele bruggen snijden heel erg moeilijk wordt.

• equinoxe
Thanks voor de info..

Ik ga die brugjes een voor een snijden.

de eerste post op Got met mijn nieuwe breedband

• jhead22
  • Niet online
Op woensdag 17 juli 2002 16:34 schreef equinoxe het volgende:
Thanks voor de info..

Ik ga die brugjes een voor een snijden.

de eerste post op Got met mijn nieuwe breedband
Dat wordt een gepriechel :) Heb je de tape al binnen ? Wil t een beetje lukken ?

Gefeliciteerd met je breedband verbinding.

• Roberto
Op woensdag 17 juli 2002 15:15 schreef jhead22 het volgende:
Maare wil je die tape per brugje gaan snijden: [ | ]
Of wil je 5 brugjes snijden en dat is 1 stickertje: [ ||||| ]

Wat nu de vraag is is of de brugjes precies op de juiste plek liggen om de L1 bruggen te verbinden. Je kan beter eerst dit meten etc voordat we strax een rol gaan kopen waar we nix aan hebben.

Ik denk dat enkele bruggen snijden heel erg moeilijk wordt.
Ze mogen toch niet aan elkaar zitten dus dat moet wel individueel ( typo :? :+ ) en tja je kan ze los of al op een plakkertje aan bregen maar het is en blijft een rot klus om het zo fijn tekrijgen lijkt me maar ik heb ook geen jaren xp met zon ding :) en zocht je nou nog testers ? :P

• equinoxe
tape heb ik nog niet binnen, verwacht ik morgen in de brievenbus.
Ga ik meteen priegelen (als ik thuis ben).

• Tweakstarter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-01-2022
Ik wil mijn beide processoren (1800+ en 2100+) ook unlocken, dus ik volg dit met veel interesse.
Ik heb hier nog geen ervaring mee, maar ik heb gelezen dat bij de 2100+ je de L10 om moet draaien en de L1 moet connecten.

http://forum.oc-forums.com/vb/showthread.php?s=16bff2d315b6662b7858b0e372c7ada1&threadid=104120

Van de 1800+ moet ik het nog ff verder checken.

• jbcyber
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-02 12:57
Op woensdag 17 juli 2002 19:03 schreef equinoxe het volgende:
Waar heb je nu deze tape besteld??

Ik ben er wel benieuwd na want het lukt mij totaal niet met potlood. Zou het ook werken bij xp's??

Verwijderd

vergeet niet dat de afstand tussen de bruggen bij TBs en thoroughbreds niet het zelfde zijn, kan dus waarschinlijk niet eens met die prefab tape van plycon

• equinoxe
Op woensdag 17 juli 2002 19:41 schreef Hiro Shima het volgende:
vergeet niet dat de afstand tussen de bruggen bij TBs en thoroughbreds niet het zelfde zijn, kan dus waarschinlijk niet eens met die prefab tape van plycon
wat zijn de afstanden bij de t-breds dan?

Tape is besteld via 3m nederland (via werk)

• Roberto
Op woensdag 17 juli 2002 19:55 schreef equinoxe het volgende:

[..]

wat zijn de afstanden bij de t-breds dan?

Tape is besteld via 3m nederland (via werk)
moet je ff op amd website kieken en dan tech specs maybe staat er ook iets over bruggen hoelang ze zijn het moet wel ergens tevinden zijn .. ik zoek nu ook wel ff voor je

[edit] http://www.tweakers.net/reviews/268 moet je ff de reactie's lezen staan wel nutige dingen in en ik ga ff weer verder zoeken :)

• Roberto
Afbeeldingslocatie: http://www.vr-zone.com/guides/AMD/AthlonXPUnlock/L1.jpg
de L1 bruggen en het echt zijn ze ongv dus 8mm a 7mm lang en 0.7 a 8 breed :) hier BTW nog een article
http://www.vr-zone.com/guides/AMD/AthlonXPUnlock/ aleen hij laadt langzaam

enuhh niet iedere XP is bruin dit is een XP 1500+ maar ik heb een XP 1800+ AGOYA core en die is helemaal groen ( BTW is AGOYA een goede stepping :? ;) )

Verwijderd

Op woensdag 17 juli 2002 19:41 schreef Hiro Shima het volgende:
Het zou erg dom zijn van een Thoroughbred op die manier te unlocken, een simpel draadje tussen 2 pinnen volstaat

• Roberto
Op donderdag 18 juli 2002 12:35 schreef stuartje het volgende:

[..]

Het zou erg dom zijn van een Thoroughbred op die manier te unlocken, een simpel draadje tussen 2 pinnen volstaat
Ja maar dan past hij niet meer goed in het socket + de garantie is dus weg en als ik me CPU nu verkloot ga ik terug en zeg hij ging kapot en dan heb ik dus nog me garantie want die plakbandje's haal ik zo weg snapje :) als je je soldeert zie je het toch echt wel en ik ben al niet zo rijk :+ ;)

Verwijderd

Ja Thoroughbreds doe je met een draatje, TB's doe je met een stikker, maar jou XP is een Palomino en die bruggen zijn het zelfde als die van de Thoroughbred en dan kom je niet ver met een unlock sticker voor een TB

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 13:02 schreef RS_003 het volgende:

[..]

Ja maar dan past hij niet meer goed in het socket + de garantie is dus weg en als ik me CPU nu verkloot ga ik terug en zeg hij ging kapot en dan heb ik dus nog me garantie want die plakbandje's haal ik zo weg snapje :) als je je soldeert zie je het toch echt wel en ik ben al niet zo rijk :+ ;)
Ik spreek niet van solderen, gewoon een draadje tussen die twee pinnen. Je maakt gewoon een lusje van een fijn koperdraadje. Om je unlock te verwijderen, gewoon koperdraadje wegdoen. Een stickertje laat meer sporen achter hoor :P

• Roberto
Op donderdag 18 juli 2002 16:29 schreef stuartje het volgende:

[..]

Ik spreek niet van solderen, gewoon een draadje tussen die twee pinnen. Je maakt gewoon een lusje van een fijn koperdraadje. Om je unlock te verwijderen, gewoon koperdraadje wegdoen. Een stickertje laat meer sporen achter hoor :P
mooi niet dus dan ga ik maybe kortsluiting krijgen mij niet gezien als ik perongeluk nog een pin raak is me cpu met een beetje pech toasted maar goed hij heeft al wel eens 83 !! ( interne sensor ) overleeft :D vond hij BTW niet liev :D

maar ik try het eerst een met die stikker van die gast ff kieken of het gaat werken :)

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 16:32 schreef RS_003 het volgende:

[..]

mooi niet dus dan ga ik maybe kortsluiting krijgen mij niet gezien als ik perongeluk nog een pin raak is me cpu met een beetje pech toasted maar goed hij heeft al wel eens 83 !! ( interne sensor ) overleeft :D vond hij BTW niet liev :D

maar ik try het eerst een met die stikker van die gast ff kieken of het gaat werken :)
Als dat draadje hard genoeg spant dan kun je geen kortsluiting krijgen

• jhead22
  • Niet online
Op woensdag 17 juli 2002 19:03 schreef equinoxe het volgende:
En is da tape al binnen ? Lekker aan t priegelen ?

Wanneer je resultaten boekt (slecht of goed) plaats je t dan hier incl pics :P

• equinoxe
geen tape binnen..
Wachten op morgen..

• Roberto
Op donderdag 18 juli 2002 16:39 schreef stuartje het volgende:

[..]

Als dat draadje hard genoeg spant dan kun je geen kortsluiting krijgen
maar ik ga het toch niet probeeren :) dat plakband is iets minder risicovol :)

• jhead22
  • Niet online
Op vrijdag 19 juli 2002 11:25 schreef RS_003 het volgende:

[..]

Bij de Tbred kan je t ook weer met potlood doen. Je hoeft maar 1 brug te verbinden. Ga nu niet rechtstreeks met je potlood over het gat maar neem een omweggetje.

|_|

• Roberto
Op vrijdag 19 juli 2002 11:50 schreef jhead22 het volgende:

[..]

Bij de Tbred kan je t ook weer met potlood doen. Je hoeft maar 1 brug te verbinden. Ga nu niet rechtstreeks met je potlood over het gat maar neem een omweggetje.

|_|
ja da's erg liev maar het probleem is dat ik een XP 1800+ heb :9~ die nu al op 1.65 ghz loopt maar goed :) ik wil de MP omlaag en FSB omhoog :)

Verwijderd

Op vrijdag 19 juli 2002 11:25 schreef RS_003 het volgende:

[..]

Die wire trick houdt helemaal geen risico's in zolang je maar de juiste pinnen verbindt en geen andere pinnen meeverbindt!

• Roberto
Op vrijdag 19 juli 2002 16:34 schreef stuartje het volgende:

[..]

Die wire trick houdt helemaal geen risico's in zolang je maar de juiste pinnen verbindt en geen andere pinnen meeverbindt!
maar dat is dus juist het risico stel dat ik het fout doe :D maar goed wij hebben intrese in dat plakband gedoe :)

Verwijderd

Op vrijdag 19 juli 2002 16:58 schreef RS_003 het volgende:

[..]

maar dat is dus juist het risico stel dat ik het fout doe :D maar goed wij hebben intrese in dat plakband gedoe :)
Er is meer kans dat je dat plakband gedoe fout doet dan die wire trick

• pornoster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-02 08:33
yup hier is ook ernstige interesse

• Roberto
Op vrijdag 19 juli 2002 17:25 schreef stuartje het volgende:

[..]

Er is meer kans dat je dat plakband gedoe fout doet dan die wire trick
als jij dan paar urls kunt geven ... kan ik eens kijken maar plak band lijkt me juist beter hoor :) simpel paar plakertje's aanbrengen en hij's unlocked

[edit] ff nog goed geken die bruggen zijn maar 3mm lang |:(
en 0.5mm breed :D

• FragFrog
Op vrijdag 19 juli 2002 17:26 schreef RS_003 het volgende:

[..]

als jij dan paar urls kunt geven ... kan ik eens kijken maar plak band lijkt me juist beter hoor :) simpel paar plakertje's aanbrengen en hij's unlocked

Dacht al, ziet er niet uit als 8 a 9mm :)

Gaat nog verdomt gepriegel worden met minescule stukjes plakband, niet echt de makkelijkste manier lijkt mij ;)

Maar als ze wel voor ons gesneden worden heb ik ook wel interesse. Ga niet zelf met een scalpel bezig, lukt me nooit :9

Nouja, stomme Tyan bordje van me is toch haast un-oc'baar, dus alleen 2 keer een L5 bruggetje verbinden voorlopig. Moet lukken naar wij dachten >:)

• equinoxe
* equinoxe The EquinoXe heeft vandaag de types in de post gekregen..

Nadat de tape gesneden is (snijden op maat lukt prima) zorgt de plaklaag toch voor een te grote weerstand bij beide types.

De 3m tape van type 1181 en 1245 zijn helaas niet geschikt om te unlocken.

NB ongesneden (19 mm breedte) maken ze wel goed contact.
Waarschijnlijk zt er te weinig substraat in de kleeflaag waardoor de geleidbaarheid op smalle stukken sterk afneemt.

Jammer, want dit zou een goed en goedkoop alternatief zijn geweest.

Ik ga door met testen en geef een gil mocht het wel lukken.

Verwijderd

Op vrijdag 19 juli 2002 17:26 schreef RS_003 het volgende:

[..]

Een wire trick is veel simpeler!

• jhead22
  • Niet online
Op vrijdag 19 juli 2002 20:13 schreef equinoxe het volgende:
* jhead22 The EquinoXe heeft vandaag de types in de post gekregen..

Nadat de tape gesneden is (snijden op maat lukt prima) zorgt de plaklaag toch voor een te grote weerstand bij beide types.

De 3m tape van type 1181 en 1245 zijn helaas niet geschikt om te unlocken.

NB ongesneden (19 mm breedte) maken ze wel goed contact.
Waarschijnlijk zt er te weinig substraat in de kleeflaag waardoor de geleidbaarheid op smalle stukken sterk afneemt.

Jammer, want dit zou een goed en goedkoop alternatief zijn geweest.

Ik ga door met testen en geef een gil mocht het wel lukken.
* jhead22 voelt zich opeens een stuk minder vrolijk :'(

• Roberto
Op vrijdag 19 juli 2002 23:46 schreef jhead22 het volgende:

[..]

* jhead22 voelt zich opeens een stuk minder vrolijk :'(
* Roberto ook :(

Verwijderd

Op zaterdag 20 juli 2002 10:45 schreef RS_003 het volgende:

[..]

/me ook :(
Jullie geloofden daar toch niet in??? Je kon toch zo zien dat het te mooi was om waar te zijn

• Roberto
Op zaterdag 20 juli 2002 10:47 schreef stuartje het volgende:

[..]

Jullie geloofden daar toch niet in??? Je kon toch zo zien dat het te mooi was om waar te zijn
Heb je ook nog iets nutigs temelden ? ofzo :? |:( ipv heel de tijd tezeggen dat zon koper draadje beter je nou eens een link ofzo zou posten ipv constant tezeggen tja dit is beter ... :(

Verwijderd

Op zaterdag 20 juli 2002 13:32 schreef RS_003 het volgende:

[..]

Heb je ook nog iets nutigs temelden ? ofzo :? |:( ipv heel de tijd tezeggen dat zon koper draadje beter je nou eens een link ofzo zou posten ipv constant tezeggen tja dit is beter ... :(
Als ge er niet tegen kunt ga dan ergens anders hé

• Roberto
Op zaterdag 20 juli 2002 14:08 schreef stuartje het volgende:

[..]

Als ge er niet tegen kunt ga dan ergens anders hé
neej ik vraag jou om die link teposten ( of zijn er ook kits voor ? ) en jij gaat lomp loopen doen over dat je had gezecht en dat het zoveel keer beter is nou fijn dan voor je jongen .... als je nog iets nutigs hebt toe tevoegen
Graag en anders .. :z

• Roberto
Mhzz ik heb iets gevonden bij de OC shop :) :
code:
1
2
3
3M Thermal Tape 6cm 'Frag Tape' 
3M 9885 Thermally Conductive Adhesive Transfer Tape
is priced and sold in 6cm strips

kost 6 pleuro

denk je dat dit gaat werken ?

Verwijderd

Stuartje, die wire trick merkt alleen met de 2200+ en hoger, Thoroughbreds dus, die tape werkt alleen bij de 1400Mhz en lager, Thunderbirds dus en voor de XPs, Palominos dus, is er geen handig trukje, maar zal je toch moeten plamuren en schilderen oid

Verwijderd

Op zaterdag 20 juli 2002 15:52 schreef Hiro Shima het volgende:
Stuartje, die wire trick merkt alleen met de 2200+ en hoger, Thoroughbreds dus, die tape werkt alleen bij de 1400Mhz en lager, Thunderbirds dus en voor de XPs, Palominos dus, is er geen handig trukje, maar zal je toch moeten plamuren en schilderen oid
Er is wel een handig trucje, unlocken met een 3210

• Smollys
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-12-2024
Ik volg dit draadje nu al een tijdje om de uitkomst te zien van het unlock plakkertje.
Niet veel sucses tot nu toe lees ik.
Daarom meld ik maar even dat ik met de nokia methode nu al een keer of zes sucsesvol unlockt heb .Ook bij een paar vrienden is het gelukt zonder moeite.
Dus dat het onmogelijk is zonder de cpu te mollen zie ik echt als een fabeltje.
Heb het met andere stripjes dan die van de 3210 geprobeerd maar helaas zonder sucses.
Dus als je echt wil en je lees de instructies echt 100% door tot je zeker bent hoe het moet zonder stappen te negeren of over te slagen gaat het wel lukken hoor.
Zeer scherp mesje,vaste hand en een sterke louppe is een must om hiermee te beginnen.
Deze methode vind ik persoonlijk wel niet echt goed aangezien de unlock soms ongedaan wordt gemaakt door de koeler zelfs maar aan te raken of een ietsje te bewegen om een goede montage te controleren .
Dus als het werkt is afblijven de boodschap.
Plak ook een plakkertje over de naastliggende L3 brugetjes en over de aanduiding L1 en het driehoekje dat er boven staat.Een verbinding met één van deze gelijdende punten kan wel tot een dode cpu leiden.
Het verbinden van de L1 bruggen onderling kan geen kwaad zij het dat de unlock gewoonweg niet werkt (zelf al getest met een slechte unlock met zilververf)

Verwijderd

Op zondag 21 juli 2002 10:53 schreef stuartje het volgende:

[..]

Er is wel een handig trucje, unlocken met een 3210
oh god..daar gaan we weer....wat was ook al weer de conclusie van de thread daarover?...NIET DOEN!!....

• Smollys
Op zondag 21 juli 2002 13:20 schreef Fatboy het volgende:

[..]

oh god..daar gaan we weer....wat was ook al weer de conclusie van de thread daarover?...NIET DOEN!!....
Had dit al lang voor de tread daarover daglicht zag gefixt (een paar maand geleden niet?)en mijn persoonlijke conclusie ligt dus iets anders.Met 11 sucsesvolle en 0 dode cpu's in mijn directe keniskring ga je wel een ander besluit trekken he.
Maar geef toe dat als de tread toens al moest verschenen zijn dat ik ook mijn twijfels zou hebben en er niet aan begonnen zou zijn hoor.Maar het kwaad was toen allang geschied ,maar dan wel met sucses :7

Verwijderd

Op zondag 21 juli 2002 13:47 schreef Smollys het volgende:

[..]

Had dit al lang voor de tread daarover daglicht zag gefixt (een paar maand geleden niet?)en mijn persoonlijke conclusie ligt dus iets anders.Met 11 sucsesvolle en 0 dode cpu's in mijn directe keniskring ga je wel een ander besluit trekken he.
Maar geef toe dat als de tread toens al moest verschenen zijn dat ik ook mijn twijfels zou hebben en er niet aan begonnen zou zijn hoor.Maar het kwaad was toen allang geschied ,maar dan wel met sucses :7
Die thread toen, daar zijn vooral de mislukkingen aan bod gekomen... Een unlock houdt ALTIJD een risico in maar houdt dat de echte tweakers tegen? Neuh! >:)

• Smollys
Op zondag 21 juli 2002 14:13 schreef stuartje het volgende:

[..]

Die thread toen, daar zijn vooral de mislukkingen aan bod gekomen... Een unlock houdt ALTIJD een risico in maar houdt dat de echte tweakers tegen? Neuh! >:)
Tja,toen toens de tread geopend werd was mijn XP1600+ al met de nokia truc unlockt en had geen zin toens om te discusieeren met mensen wiens cpu gesneuveld was.Dan kan je maar wijnig goeds meer zeggen als die voledig depri de raad geven om het niet te doen he.
Maar ondertussen na maanden en al zelf 6 maal deze truc uitgevoerd te hebben kan ik met zekerheid zeggen dat het wel werkt,ook al kom ik op andere forums tegen dat het in de meeste gevallen niet werkt.
Wat ik anders doe dan die velen waarbij het niet werkt is mij een raadsel ,ook bij mijn vader en mijn broer is het gelukt + bij een aantal vrienden die het ook zelf hebben gedaan.
Zou wel wat raad kunnen geven maar zou niet weten welke buiten die L3 brugetjes en de l1 aanduiding en het driehoekje daarboven afplakken eer je het geleidende nokia stukje positioneerd en vastplakt.
Verder controleren en nog eens controleren of het wel op de juiste plaats zit (kan je zien met een sterke louppe door de doorzichtige zijkanten als het stukje is gesneden met een zeer scherp mes)
Verder denk ik dat de hoogte van het nokia stukje zeer belangrijk is,neem zelf altijd JUIST 1 mm hoog zodat het 0.2mm dikker is dan de core van de cpu enzodoende door de koeler goed wordt aangedrukt in de verbindingspuntjes en is bij mezelf nog nooit mislukt of fout gegaan.
IK wil niemand aanzetten om zijn cpu te mollen en bezin aub. over wat je aan het doen bent.Als het niet in je aard ligt om haarjuist te werken met zeer kleine onderdelen doe het dan aub niet of oefen desnoods wat op een getekende imitatie of zo(zeg maar iets)
In elk geval moet mij ondertussen niemand meer komen vertellen dat het onder geen enkele omstandigheid lukt.
Dus voor velen is de hoop met deze nog niet voledig van de baan hoop ik.

• jhead22
  • Niet online
Kan je hier misschien wat pics plaatsen en een faqje hoe we dit nokia truucje t beste kunnen uitvoeren ?

Ik heb dat topic over deze truc toen ook gevolgt en het resultaat was ongeveer 5 dooie cpu's... Ik vind het dus een beetje vreemd dat het bij jullie wel werkt.

Werkt dit ook met die geleidende rubbertjes uit rekenmachines en andere apparatuur met lcd schermpjes, of moet t persee zo'n nokia geval zijn ?

• Smollys
Op zondag 21 juli 2002 15:34 schreef jhead22 het volgende:
Kan je hier misschien wat pics plaatsen en een faqje hoe we dit nokia truucje t beste kunnen uitvoeren ?

Ik heb dat topic over deze truc toen ook gevolgt en het resultaat was ongeveer 5 dooie cpu's... Ik vind het dus een beetje vreemd dat het bij jullie wel werkt.

Werkt dit ook met die geleidende rubbertjes uit rekenmachines en andere apparatuur met lcd schermpjes, of moet t persee zo'n nokia geval zijn ?
Heb zelf vele verschilende rubbertjes vergeleken(heb hier in die tijd zowat alle oude romel die ik hier in huis had afgebroken)en tot conclusie gekomen dat alle andere rubertjes andere maten hadden.Dacht ook dat in de oude tread hierover de meeste dode cpu's met ander spul gerealiseerd waren.(ben niet zeker meer)
Dus neem zelf uw conclusie en blijf weg van iets anders als je zeker wil zijn.
Dit is de pagina waar de instructies in het nederlands te vinden zijn. [url="http://www.born2oc.nl/"]http://www.born2oc.nl/[/url]
Blijkbaar ligt die server er op het ogenblik uit :? maar komt wel in het kort terug in orde hoop ik.
Heb in de tijd wel wat foto's gemaakt met de webcam maar die waren zo brak dat er niets van te zien was en dus ook niet bruikbaar om hier eens proberen te posten en heb ondertussen diezelfde Xp1600+ voorzien van waterkoeling met een custom made waterblok dat zo is gemaakt dat de truc niet meer mogelijk was.Heb dus met nagellak en zilververf moeten schilderen.
Maar ben ondertussen wel bezig gebleven met unlocken met nokia truc voor diegenen die het vroegen.
En inderdaad vind ik het ook zeer vreemd dat het nog geen enkele tweaker hier is gelukt om een sucsesvolle unlock te verwezelijken met de nokia truc ,want zo een onoverkomelijke operatie vind ik dit ondertussen al lang niet meer.
Hoop toch dat ik eens iemand anders hier tegenkom die mijn bewering hier mee kan onderbouwen want zo lijkt het er mischien een beetje op dat ik hier wat zit te beuzelen.Maar dit is echt niet zo en ook al zijn de meesten tweakers hier voledig afgeschrikt door de oude tread ,toch zie ik het als een eenvoudige en veilige methode mede door de vele sucsessen hier.En zeker met de sucsessen die mijn vrienden hebben geboekt zonder er ook maar ooit 1 probleem te zijn mee tegengekomen.

• Roberto
Op zondag 21 juli 2002 16:27 schreef Smollys het volgende:

[..]

Blaat :)
Mja ik heb geen mobieltje en nu kan er wel een hoop andwoorden komen met moet je doen maar ik weet niet hoe ik heb geen mobieltje ik ken niemand met zon onding dat kapot is
( * Roberto is geen mobieltje's lover )

Dusse ik w8 gewoon tot het wel kan met tape want unlocken met lijm mag ik ik hier ook niet omdat ik dan me garantie kwijt ben :(

• Smollys
Op zondag 21 juli 2002 17:32 schreef RS_003 het volgende:

Dusse ik w8 gewoon tot het wel kan met tape want unlocken met lijm mag ik ik hier ook niet omdat ik dan me garantie kwijt ben :(
daar ben ik ook benieuwd voor of het gaat lukken met die plakband maar vrees hier echt voor de gebruikte materialen dat het niet gaat lukken.
Waarom? "Onderbouw hier even met wat ervaring als het mag"maar bekijk die brugetjes even onder een zeer sterk vergrootglas en kijk goed naar die puntjes die je moet verbinden en je zal merken dat die een beetje hol zijn (een putje in principe).
Onderin dit putje zit het koperen kern(tje) die je dus moet verbinden.Dit heeft tot gevolg dat je met elk recht en vast materiaal dat je op een stikkertje kleeft die contaktpunten onderin het putje niet kan berijken.Het zou al toeval zijn dat er 1 van de 5 brugetjes moest verbinding maken op deze manier(de wonderen zijn de wereld nog niet uit natuurlijk).
Dus veronderstel ik dat je al moet gaan gebruik maken van een dikker en elastich gelijdend materiaal om dit te realiseren op de stikkermethode.
Dit om de stikker het elastich materiaal tot onderin de milescule contactpunten te kunnen duwen.
heb dit probleem ondervonden met de befaamde nokia truc waarbij het wel degelijk nodig is om het gelijdende nokia stukje iets dikker te maken dan de core zodat er een voldoende druk is van de koeler om de milescule diepte van de contactpunten te overbruggen.
Ik heb vroeger al aan zitten denken welk meteriaal hiervoor in aanmerking zou kunnen komen maar kan niets bedenken buiten het idee van de puntjes op te vullen met zilverspul zodanig dat ze een beetje(leterlijk dan)bol staan en dan de omgekeerde werkwijze toepassen.
Met andere woorden de zilverlijm (of auto achterruit herstel herstel kitje dat volgens mij het beste is)op een plakertje in de juiste maat van baantjes aanbrengen en dit dan over de bruggen te plakken."stom idee omdat het niet realiseerbaar is natuurlijk"maar met elk ander materiaal dat vast is dan (mischien)wel kan lukken.
PS:dat auto achterruit verwarmings herstelkitje is als het om kleine puntjes gaat perfect te verwijderen en als je het voorzichtig doet niet zichtbaar.Voor de garantie natuurlijk >:)

Verwijderd

oke oke ik zit hier nog niet zo lang ...

maar hoe wou je in vredesnaam je cpu unlocken met je 3210??

hehehe

"plamuren en verven" is toch de beste oplossing???

heb nog wel een oude 3210 ligge :) 2 zelfs :)

• Smollys
Op maandag 22 juli 2002 02:09 schreef Plank het volgende:
oke oke ik zit hier nog niet zo lang ...

maar hoe wou je in vredesnaam je cpu unlocken met je 3210??

hehehe

"plamuren en verven" is toch de beste oplossing???

heb nog wel een oude 3210 ligge :) 2 zelfs :)
Inderdaad,ben het volkomen met U eens dat het wel de beste methode is om te unlocken maar als je een dure XP processor hebt waarvan je kost wat kost de garantie wil behouden heb je hiermee dikke problemen omdat het niet onzichtbaar ongedaan kan gemaakt worden.
Om te weten waarover het gaat ivm. de nokia gsm kijk even op deze pagina [url="http://www.born2oc.nl/"]http://www.born2oc.nl/[/url] (Ondertussen lijkt die pagina terug berijkbaar te zijn)in de linkse balk op de pagina naar "atlon XP unlocking:The new way!

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-02 18:41
Mensuh, blijf aub ff ontopic,
dus lullen over unlock stickers !

* Weezer-DC wil heel graag zo'n stickertje, voor zijn Athlon 900

Verwijderd

voor je athlon 900 kan je gewoon die unlock stickers van bijv. plycon gebruiken, of nog beter met potlood unlocken, dit gaat over XP unlocking ;)

• Roberto
Op maandag 22 juli 2002 02:29 schreef Smollys het volgende:

[..]

Inderdaad,ben het volkomen met U eens dat het wel de beste methode is om te unlocken maar als je een dure XP processor hebt waarvan je kost wat kost de garantie wil behouden heb je hiermee dikke problemen omdat het niet onzichtbaar ongedaan kan gemaakt worden.
Om te weten waarover het gaat ivm. de nokia gsm kijk even op deze pagina [url="http://www.born2oc.nl/"]http://www.born2oc.nl/[/url] (Ondertussen lijkt die pagina terug berijkbaar te zijn)in de linkse balk op de pagina naar "atlon XP unlocking:The new way!
mhzz lijkt me idd handig aleen wie heeft hier nou weer 10 gms'tje's die kapot/niet meer 100% functioneel >:) zijn zodat wij kunnen overcloken :) zon nokia is zowat duurder dan mijn cpu :D

• pornoster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-02 08:33
als die stikkers dan niet werken kan je niet gewoon het volgende doen bij je xp:

Afbeeldingslocatie: http://www.thehawks.nl/2323.jpg
Pagina: 1 2 Laatste