=[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.315 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
Op vrijdag 19 juli 2002 11:10 schreef FLiP.m0 het volgende:

[..]

Nouja ik had geen geld voor ninento spullen omdat ik voordat ik ging al 3 spellen had gekocht. En de rest van het geld heb ik aan kleren uitgegeven in ameria....tja ik kan niet in mijn nakie gamecuben :+ .

Zijn er nog vette spellen uitgekomen (besides ssx)??
in je nakie cuben heerst.
ben je trouwens dronken? ninento... ameria...
ik was gisteren toch weer aardig dronken :)

ff een quote van een maat van mij wat hij snachts naar me mailde >:)
ben echt ***** lazerd! maar was jickckick!
Annelies ginf pummerl *****beest yuitlaten ofzo, dus ik Dees nmaar
huis
gebracht! nog ff met jouw ma staan lhlullen! was kick!
en toen verder met Dees slap uitwehoerd. '
ff een beetje gecensureerd.

heb je nog mensen gesproken over hoe eternal darkness is enzo?

/edit:
sorry voor de brakke zinsconstructies enzo, maar ik zit hier echt superbrak op mijn werk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

Topicstarter
Crap, zou vandaag mijn Nintendo 64 binnen krijgen, staat de Postbode al om 9:15 op de stoep.. Jaa, dan lig ik nog te slapen hoor! Kan ik hem morgen ophalen tussen 11 en 13:30 ofzo maar dan moet ik werken! :'( *zucht*
heb je nog mensen gesproken over hoe eternal darkness is enzo?
Propaganda! Je wilt zeker nog meer lovende verhalen horen ;)

btw, adventure mode op hard is _ONMOGELIJK_, crap.. Dat verdomde pokemon stadium *#)$)@. Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Mag ik vragen wat je wilt bereiken met Adventure mode op hard uitspelen?

Iedereen krijgt wel weer van die nostalgische buien door Super smash Bros volgens mij. Inclusief ikzelf.

Trouwens, gisteren wilde ik de Giga Bowser trophy halen. Dan moet je op Normal spelen zonder continue. Op een gegeven ogenblik kreeg ik wel die tweede hand als tegenstander, maar geen Giga Bowser trophy :{

What the fuck is up with that?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op vrijdag 19 juli 2002 12:23 schreef GolbeZeromus het volgende:
Mag ik vragen wat je wilt bereiken met Adventure mode op hard uitspelen?
Ben op de trophy toer.. maar wil niet echt lukken.
Iedereen krijgt wel weer van die nostalgische buien door Super smash Bros volgens mij. Inclusief ikzelf.
Een van de redenen waarom ik SSBM heb aangeschaft :)
Trouwens, gisteren wilde ik de Giga Bowser trophy halen. Dan moet je op Normal spelen zonder continue. Op een gegeven ogenblik kreeg ik wel die tweede hand als tegenstander, maar geen Giga Bowser trophy :{

What the fuck is up with that?
Dan doe je iets fout want je hoort die tweede hand niet tegen te komen.. Classic Adventure mode op normal, geen continues en 'normal bowser' binnen 30 sec verslaan. Als bowser verslagen is dan komt zijn figure terug tot leven, more powerfull and stronger than ever ;)

edit: klijn 'mode' voudje. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-06 20:42

Copycat

Stamgast @ HGGCT

<off topic>Woeiiii,ik heb net Banjo-Tooie/Kazooie en Zelda:MM binnengekregen van Gameshop Helmond.Terwijl ik dacht dat alles al uitvekocht was.Ik kreeg nl geen mail terug na m'n bestelling.</off topic>

Maar iemand nog een idee wat voor spel ik nou nog voor m'n cubje moet gaan halen.Ik heb al:
Waverace
Pikmen
Luigi's Mansion
Star Wars
SSBM
Spiderman
En m'n buurjongen heeft
Agent under Fire
Burnout

Is er nog wat leuks? Of moet ik gewoon nog even wachten :?

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:37
Op vrijdag 19 juli 2002 12:43 schreef Copycat het volgende:
<off topic>Woeiiii,ik heb net Banjo-Tooie/Kazooie en Zelda:MM binnengekregen van Gameshop Helmond.Terwijl ik dacht dat alles al uitvekocht was.Ik kreeg nl geen mail terug na m'n bestelling.</off topic>

Maar iemand nog een idee wat voor spel ik nou nog voor m'n cubje moet gaan halen.Ik heb al:
Waverace
Pikmen
Luigi's Mansion
Star Wars
SSBM
Spiderman
En m'n buurjongen heeft
Agent under Fire
Burnout

Is er nog wat leuks? Of moet ik gewoon nog even wachten :?
SSX Tricky is zeker een aanrader

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

btw, adventure mode op hard is _ONMOGELIJK_, crap.. Dat verdomde pokemon stadium *#)$)@. Iemand nog tips?
Ik speel vaak met Link. Ik heb het net ook even geprobeerd, maar die 15 Kirby's waren net even teveel.

Gebruik jij trouwens weleens de verdedig knop? Ik eigenlijk nooit.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57029

Kan niet wachten tot SNK vs Capcom uitkomt :9~
Heb net ff de screens op:

[url="http://www.nintendo.com"]www.nintendo.com[/url]

edit\ ja had ff niet door dat die link zo lang was :)

bekeken en dat wordt echt een kicke game. Op de dreamcast had je ook van die vette 2d beat'em ups. Ik vind trouwens wel dat rare een nieuwe killer instinct moet maken, ondanks dat de N64 versie zwaar ondergewaardeerd werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Op vrijdag 19 juli 2002 13:18 schreef saabracer het volgende:
Kan niet wachten tot SNK vs Capcom uitkomt :9~
Heb net ff de screens op:

"veel te lange link... fix die shit"

bekeken en dat wordt echt een kicke game. Op de dreamcast had je ook van die vette 2d beat'em ups. Ik vind trouwens wel dat rare een nieuwe killer instinct moet maken, ondanks dat de N64 versie zwaar ondergewaardeerd werd.
blaargh wat lelijk
oh my god...
kijk voor 60 euro heb je ook snes met streetfighter 2, en dat ziet er tzelfde uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Op vrijdag 19 juli 2002 13:29 schreef Phusebox het volgende:

[..]

blaargh wat lelijk
oh my god...
kijk voor 60 euro heb je ook snes met streetfighter 2, en dat ziet er tzelfde uit...
"hallo, ik heet phusebox en ik kijk alleen maar naar graphics."

gameplay
ziekelijk veel characters en moves, dát gaat niet op de snes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Op vrijdag 19 juli 2002 13:43 schreef daFubar het volgende:

[..]

"hallo, ik heet phusebox en ik kijk alleen maar naar graphics."

gameplay
ziekelijk veel characters en moves, dát gaat niet op de snes
hallo jij heet niet phusebox
en phusebox kijkt niet alleen naar graphics

nadat ik ooit las dat Street Fighter 2 Ex Alpha Super De Luxe World Tour Expansion Kit 23.1 Value Pack op de Dreamcast zo vet was, besloot ik om t maar aan te schaffen

nou wat een kutspel... niet alleen zag t er bagger uit, het speelde ook bagger...
en dat geldt ook vast en zeker voor dit spel...
dat ze het dan uitbrengen ok, maar breng het dan uit voor 10 euro want meer is het niet waard
ze zijn nog te lui geweest om de sprites opnieuw te tekenen, alleen de achtergronden zijn anders...

afzetterij
maar als je je graag wil laten afzetten, be my guest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormblade32
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-07-2014

stormblade32

_-"Stormblade"-_

Is er iemand hier al gelukt om met ganondorf in SSBM met zandzak slaan zover te slaan als in het filmpje?

Telkens als ik de honkbalknuppel gooi vliegt ie ervandoor.

Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Op vrijdag 19 juli 2002 13:51 schreef Phusebox het volgende:

[..]

hallo jij heet niet phusebox
en phusebox kijkt niet alleen naar graphics

nadat ik ooit las dat Street Fighter 2 Ex Alpha Super De Luxe World Tour Expansion Kit 23.1 Value Pack op de Dreamcast zo vet was, besloot ik om t maar aan te schaffen

nou wat een kutspel... niet alleen zag t er bagger uit, het speelde ook bagger...
en dat geldt ook vast en zeker voor dit spel...
dat ze het dan uitbrengen ok, maar breng het dan uit voor 10 euro want meer is het niet waard
ze zijn nog te lui geweest om de sprites opnieuw te tekenen, alleen de achtergronden zijn anders...

afzetterij
maar als je je graag wil laten afzetten, be my guest
alle streetfighters ná 2 turbo zijn kut.
capcom vs. snk heeft al lang bewezen fantastisch te zijn. op de dreamcast.
en dat ze die reso niet omhoog gegooid hebben snap ik ook niet.
maarja, misschien hebben ze dat wel geprobeert, maar wat toen "the feel" weg ofzo. je weet het nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57029

2d Beat'em ups RULEN KEIHARD. Tenminste dat is mijn mening. Ik koop hem i.i.g. :Y) Ik vind die "lelijke" graphics er wel bij passen, als je maar ziekelijk vette combo's kan maken :P Dat vond ik bij KI altijd zo vet, 35 hit combo :) Alleen was het jammer dat je niet midden in zo'n wedstrijdje er een 50 hit combo uit kon gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

phuse >>> of ik krijg F1 2002 vanavond of morgenochtend. by the way dat 2d spel lijkt mij ook zwaar vet.

dit is vet!!! :

[url="http://www.cube-europe.com/newsphp/news.php?id=1229"] radiografisch bestuurbaarje karts[/url]

woei lekker scheuren met mario tegen bowser. >:)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24869

Op vrijdag 19 juli 2002 14:33 schreef daFubar het volgende:

[..]

alle streetfighters ná 2 turbo zijn kut.
capcom vs. snk heeft al lang bewezen fantastisch te zijn. op de dreamcast.
en dat ze die reso niet omhoog gegooid hebben snap ik ook niet.
maarja, misschien hebben ze dat wel geprobeert, maar wat toen "the feel" weg ofzo. je weet het nooit.
WAT!!!! Alle SF spellen zijn super cool. Ik heb ze allemaal voor de DC en PS2. Die spellen zijn echt heel goed. Ik vind 2d fighter games echt heel goed, dat is 1 van de reden dat ik een console heb gekocht. Zulke spellen heb je niet voor de PC. Maar CvsSNK heb ik al voor de PS2 en DC maar ga zeker kopen voor de GC. Je hoeft het niet leuk te vinden zulke spellen, maar ik ben blij dat nu ook eindelijk 2d fighter games voor de GC uitkomen. :)

hier nog een plaatje van Kinderdijk :D
Afbeeldingslocatie: http://images.nintendo.com/nintendo/contents/gamepage/gamecontent/images/c/capcomsnk_gcn_ss11.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 13-06 08:03
Woei!!! Net het NGC Magazine wezen kopen bij de bruna en die dvd die erbij zit is echt fantastisch! :) Heb er met plezier naar zitten kijken.. Ook de 8 min over Gamecube @ E3 is het bekijken waard! :) Kreeg gewoon kippevel toen miyomoto Zelda aankondigde.. :) Die gast ruled zwaar!! :D
Dus wanneer je een dvd speler hebt dan zou ik zeker dat blad even gaan kopen.. kost wel 8.80 euro hier, maar 't is 't zeker waard! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormblade32

stormblade32

_-"Stormblade"-_

In japan gaan ze resident evil zero demodisk uitdelen. Doen ze zeker niet in europa.

Microsoft heeft de cijfers van de verkoop vcan de xbox eindelijk vrij gegeven ze hebben 3.9 miljoen verkocht in heel de wereld.

Streetfighter 2 blijft naar mijn mening toch het beste.

Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Op vrijdag 19 juli 2002 14:52 schreef thekillerbean het volgende:

[..]

WAT!!!! Alle SF spellen zijn super cool. Ik heb ze allemaal voor de DC en PS2. Die spellen zijn echt heel goed. Ik vind 2d fighter games echt heel goed, dat is 1 van de reden dat ik een console heb gekocht. Zulke spellen heb je niet voor de PC. Maar CvsSNK heb ik al voor de PS2 en DC maar ga zeker kopen voor de GC. Je hoeft het niet leuk te vinden zulke spellen, maar ik ben blij dat nu ook eindelijk 2d fighter games voor de GC uitkomen. :)

hier nog een plaatje van Kinderdijk :D
[url="http://images.nintendo.com/nintendo/contents/gamepage/gamecontent/images/c/capcomsnk_gcn_ss11.jpg"][afbeelding][/url]
ben ik overigens de enige hier die opmerkt dat cammy haar pakkie wel errug strak moet zitten tussen de benen? >:) :+

iig. ik _vind_ alle streetfighters ná SF2T minder.
nu ben ik wel een onwijze mortal kombat fan, misschien dat het daar aan ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55194

Was er bij de megafestatie (is die er nog???,sorry was op vakantie) niet een demo van starfox????

Want ik wilde naar de megafestatie gaan alleen om dat spel effe te spelen maar volgens mij was ik op vakantie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Op vrijdag 19 juli 2002 15:10 schreef FLiP.m0 het volgende:
Was er bij de megafestatie (is die er nog???,sorry was op vakantie) niet een demo van starfox????

Want ik wilde naar de megafestatie gaan alleen om dat spel effe te spelen maar volgens mij was ik op vakantie....
Die is er nog tot overmorgen dacht ik.
iig. ik _vind_ alle streetfighters ná SF2T minder.
nu ben ik wel een onwijze mortal kombat fan, misschien dat het daar aan ligt...
Idd. "Vroeger" was die SF2 vs. MK strijd er ook. Nadat MK2 was ik toch wel MK fan geworden. Maar het edele vechtgevoel van SF2 heeft MK zeker niet. Nu vind ik het allebei wel tof.

Ik wacht ook met spanning op MK: DA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9405

Ik ben ook fan van 2d fighting games en zodra er een vervolg komt dat nog niet op de dc is uitgekomen koop ik alleen al daarvoor een cube. Capcom vs snk 2 heb ik namelijk al op de DC, geloof niet, na sonic adventure 2 gezien te hebben, dat de GC versie veel beter of mooier zal zijn.

Eigenlijk zouden ze KOF 2002 ook uit moeten geven, aangezien 2000 en 2001 nog op de DC uitgegeven gaan worden, maar niet verder.

Ik denk dat dat de verkoop in Japan ook alleen maar zou stimuleren. Zij weten wat fighting games betreft zeker wat gameplay is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hebben jullie die groffe commercial al gezien van Turok?

quicktime formaat:
[url="http://www.turok.com/evolution/movies/images/turoke3.mov"]http://www.turok.com/evolution/movies/images/turoke3.mov[/url]

Mpg formaat:
[url="http://www.turok.com/evolution/movies/images/turoke3.mpg"]http://www.turok.com/evolution/movies/images/turoke3.mpg[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05-2024
ik heb die Capcom vs Snk ook op DC en ja, het is wel een leuk spelletje om als backup te hebben, maar 60 euro voor zoon spel is echt teveel imo. Het wordt zo snel saai en zoveel combos/special moves zijn er nou ook weer per character.

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Dat is idd best een groffe commercial. Die zal wel pas na 21.30 uitgezonden mogen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58392

Nee,ik heb geen demo van Star Fox gezien jammer genoeg.Wel heb ik even F1 2002 gespeeld daaro.De besturing was wel te doen,maar het voelde allemaal heel erg arcade aan..niks voor mij dus.Je moet er dus van houden. Ook draaide er een GC met RE erop alleen geen controllers erin.Maar de rolling demo zag er heel goed uit :9~
Wat ziet dat einde er lekker uit zeg..Die komt ook op mn lijstje te staan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

unforgiven misschien in arcade mode gespeelt???? :P er is ook een simulatie mode waarin je dus wel blokkerende remmen enz kunt krijgen. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 19 juli 2002 18:31 schreef The_Unforgiven het volgende:

[..]

Nee,ik heb geen demo van Star Fox gezien jammer genoeg.Wel heb ik even F1 2002 gespeeld daaro.De besturing was wel te doen,maar het voelde allemaal heel erg arcade aan..niks voor mij dus.Je moet er dus van houden. Ook draaide er een GC met RE erop alleen geen controllers erin.Maar de rolling demo zag er heel goed uit :9~
[..]

Wat ziet dat einde er lekker uit zeg..Die komt ook op mn lijstje te staan :D
dan ga ik niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

hmmz.. vandaag naar mediamarkt geweest en rogue leader (55euro) / luigi's mansion (50euro) gekocht..

mansion nog niet gespeeld.. maar broertje (18) vind hem fantastisch.

ssx tricky was 63 euro daar =\.. beetje te duur.. w8 wel tot ie iets normaler geprijst wordt =)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Dan kan je denk ik lang wachten denk ik. EA is toch al zo'n zakkenvuller, dat bewijzen ze maar weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

euhh ¤63 is nog goedkoop hoor! meestal worden EA spellen voor ¤67 verkocht. EA is idd zakenwasser n1. euhh ik lees net dit bericht:

[url="http://www.cube-europe.com/newsphp/news.php?id=1233"] nieuwe releasedate's[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-06 10:41

Collaborator

You! Cake or Death?

weet iemand wanneer NBA 2K2 hier uitkomt.. ik kan het namelijk nergens vinden (???) ik weet dat NBA courtside er al is maar die kreeg niet zon heel goed cijfer dus ik twijfel nog wel een beetje of ik dan NU maar F1 2002 haal (hier maar 59 euro) en dan later NBA 2k2 (als ie hier nog komt dan)
maar ik houd wel van Arcade spellen (niet zo veel denken maar lekker dunken met Jordan) dus misschien is courtside toch het beste voor me..

*zucht* ik weet het ff niet meer hoor.......

/edit/ : review van ign:
Closing Comments
Courtside 2002 was on my most anticipated list for a while. I was looking for Left Field to exploit its talents on GameCube, as the last Courtside was great on the N64 and at E3 2001, Courtside 2002 was looking great. The C-stick passing is very innovative and likewise very welcomed. It's not always spot-on, but most times it works as planned, which is a nice change of pace from frustrating yourself with button passing. Unfortunately, there's a lot of little things in Courtside 2002 that add up. Computer AI, control issues, odd animations, and other things begin to wear on the experience. It's certainly not a bad basketball game, but it's definitely not as good as some others on the market.
That said, it is the only basketball game simulation on GameCube for the next few months. If you simply cannot wait, you have no choice but to pick it up. But, we recommend holding out to see if another product like Sega's 2K2 series has anything more to offer. At the very least, though, give Courtside 2002 a rent. If you're looking to have a few rounds of hoops with some friends on the weekend, it can definitely be entertaining. As a single-player basketball simulation, however, we're looking forward to next year where we hope Left Field and Nintendo can build upon the good things we saw in Courtside 2002.

-- Fran Mirabella III

Presentation
Perfect use of the NBA license and accurately modeled stadiums. Interface font and presentation can lack at times. 8.0
Graphics
Visuals are top-notch for B-ball, especially with the truly stunning player faces. 8.0
Sound
Plenty of ambience, but a lack of great commentary or player dialogue. 7.0
Gameplay
A smooth ride for beginners. C-stick passing is brilliant, but basketball aficianados will want more control over the game. 7.0
Lasting Appeal
Create-a-player mode rules. Multiplayer and arcade mode are splendid, but a lack of street courts and a Franchise mode is disappointing. 7.0
OVERALL SCORE (not an average) 7.5
niet echt een superspel dus maar ik hou wel van arcade stijl dus hij lijkt me wel vet

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

euhh courtside schijnt ook best ok te zijn. nba2k2 heb ik idd nog nergens op een release lijst gezien terwijl hij in US al uit is. :? misschien komt hij wel niet naar EU. maar Courtside heeft beste graphics en is goed te spelen. meestal bij reader reviews krijgt hij gemiddeld van 300 een 8,3 als cijfer dus best ok. :)

gemiddelde van 3 sites is een 7,5. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
It's-a-me-YOSHI!

Afbeeldingslocatie: http://www.dojomedia1.com/media/previews.NGC/S/Super_Mario_Sunshine/yoshi1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.dojomedia1.com/media/previews.NGC/S/Super_Mario_Sunshine/yoshi2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.dojomedia1.com/media/previews.NGC/S/Super_Mario_Sunshine/yoshi3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.dojomedia1.com/media/previews.NGC/S/Super_Mario_Sunshine/yoshi4.jpg

Er is één Yoshi maar als hij fruit eet (wat ook kon in Super Mario World) dan veranderd hij in dezelfde kleur als het stukje fruit bijvoorbeeld: eet een sinaasappel om in Oranje Yoshi te veranderen.

[url="http://www.nintendojo.com/infocus/view_item.php?1027090901"]http://www.nintendojo.com/infocus/view_item.php?1027090901[/url]

impressies:
[url="http://www.miyamotoshrine.com/kong/features/shine/"]http://www.miyamotoshrine.com/kong/features/shine/[/url]
[url="http://www.gamers.com/feature/mariosunshine/index.jsp"]http://www.gamers.com/feature/mariosunshine/index.jsp[/url]

Japan tijdens de verkoop van SMS:

Afbeeldingslocatie: http://www.planetgamecube.com/media/gen001103.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.planetgamecube.com/media/gen001102.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.planetgamecube.com/media/gen001098.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.planetgamecube.com/media/gen001101.JPG
>:)

[url="http://www.planetgamecube.com/news.cfm?action=item&id=3225"]Hier[/url] meer plaatjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 19 juli 2002 19:57 schreef TekkenMaster het volgende:
weet iemand wanneer NBA 2K2 hier uitkomt.. ik kan het namelijk nergens vinden (???) ik weet dat NBA courtside er al is maar die kreeg niet zon heel goed cijfer dus ik twijfel nog wel een beetje of ik dan NU maar F1 2002 haal (hier maar 59 euro) en dan later NBA 2k2 (als ie hier nog komt dan)
maar ik houd wel van Arcade spellen (niet zo veel denken maar lekker dunken met Jordan) dus misschien is courtside toch het beste voor me..

*zucht* ik weet het ff niet meer hoor.......

/edit/ : review van ign:
[..]

niet echt een superspel dus maar ik hou wel van arcade stijl dus hij lijkt me wel vet
courtside is wel een lekker spel (demo gespeeld in amerika). Daar hebben ze demo disc.

NBA 2k2 komt niet uit hier dus toch effe wachten op nba2k3...

Ja ik zit daar ook op te wachten. Maar ik vermaak me wel in de tussen tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

Op vrijdag 19 juli 2002 20:22 schreef ds het volgende:
It's-a-me-YOSHI!

[url="http://www.dojomedia1.com/media/previews.NGC/S/Super_Mario_Sunshine/yoshi1.jpg"][afbeelding][/url]

[url="http://www.dojomedia1.com/media/previews.NGC/S/Super_Mario_Sunshine/yoshi2.jpg"][afbeelding][/url]

[url="http://www.dojomedia1.com/media/previews.NGC/S/Super_Mario_Sunshine/yoshi3.jpg"][afbeelding][/url]

[url="http://www.dojomedia1.com/media/previews.NGC/S/Super_Mario_Sunshine/yoshi4.jpg"][afbeelding][/url]

Er is één Yoshi maar als hij fruit eet (wat ook kon in Super Mario World) dan veranderd hij in dezelfde kleur als het stukje fruit bijvoorbeeld: eet een sinaasappel om in Oranje Yoshi te veranderen.

[url="http://www.nintendojo.com/infocus/view_item.php?1027090901"]http://www.nintendojo.com/infocus/view_item.php?1027090901[/url]

impressies:
[url="http://www.miyamotoshrine.com/kong/features/shine/"]http://www.miyamotoshrine.com/kong/features/shine/[/url]
[url="http://www.gamers.com/feature/mariosunshine/index.jsp"]http://www.gamers.com/feature/mariosunshine/index.jsp[/url]

[url="http://www.planetgamecube.com/media/gen001103.JPG"][afbeelding][/url]

[url="http://www.planetgamecube.com/media/gen001102.JPG"][afbeelding][/url]

[url="http://www.planetgamecube.com/media/gen001098.JPG"][afbeelding][/url]

[url="http://www.planetgamecube.com/media/gen001101.JPG"][afbeelding][/url]

[url="http://www.planetgamecube.com/news.cfm?action=item&id=3225"]Hier[/url] meer plaatjes.
waaaaaaat.....

ik wil ook een x daarheen, het land van de gamez O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Omg, dat gaat echt zo cool worden!

10 oktober toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54447

Op vrijdag 19 juli 2002 17:35 schreef thekillerbean het volgende:

quicktime formaat:
[url="http://www.turok.com/evolution/movies/images/turoke3.mov"]http://www.turok.com/evolution/movies/images/turoke3.mov[/url]

Mpg formaat:
[url="http://www.turok.com/evolution/movies/images/turoke3.mpg"]http://www.turok.com/evolution/movies/images/turoke3.mpg[/url]
Meesterlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30913

Voor iedereen die in ssbm nog niet meer dan 400 meter heeft geslagen, hier is de gouden tip die waarmee ik 450 meter heb geslagen : [url="http://ssbm.detstar.com/homeruncontest/"]http://ssbm.detstar.com/homeruncontest/[/url]

En dan die tactiek van roy. Echt supersimpel je moet wel die met de drie eerste slagen die zandzak in de lucht houden en die chargemove met B beginnen als de announcer 5 zegt anders krijg je geen explosieslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
turok filmpje: woeiii
mario sunshine: woeiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-06 09:20

3style

...

Met een Japanse cube heb je Mario Zonneschijn binnen een paar dagen bij Lik-Sang...

[url="http://www.lik-sang.com/catalog/product_info.php?category=52&products_id=1842&"]http://www.lik-sang.com/catalog/product_info.php?category=52&products_id=1842&[/url]

Heeft iemand hem met een JAP GC al besteld, of al binnen? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takahandar
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-06 10:17
Wanneer komt Super Mario Sunshine in Amerika uit? Want me ouders wonen in Amerika en sinds dat er een freeloader is kan het zeer gunstig zijn als ze het naar mij sturen :)

En wanneer in europa ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-05 15:14
Op zaterdag 20 juli 2002 01:17 schreef BLC_Twan het volgende:
Wanneer komt Super Mario Sunshine in Amerika uit? Want me ouders wonen in Amerika en sinds dat er een freeloader is kan het zeer gunstig zijn als ze het naar mij sturen :)

En wanneer in europa ?
Ik krijg SMS opgestuurd op 27 augustus (US versie), maar ik weet niet of dat tevens ook de release datum is.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-06 20:42

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Op vrijdag 19 juli 2002 20:22 schreef ds het volgende:
It's-a-me-YOSHI!

[url="http://www.dojomedia1.com/media/previews.NGC/S/Super_Mario_Sunshine/yoshi1.jpg"][afbeelding][/url]

[url="http://www.dojomedia1.com/media/previews.NGC/S/Super_Mario_Sunshine/yoshi2.jpg"][afbeelding][/url]

[url="http://www.dojomedia1.com/media/previews.NGC/S/Super_Mario_Sunshine/yoshi3.jpg"][afbeelding][/url]

[url="http://www.dojomedia1.com/media/previews.NGC/S/Super_Mario_Sunshine/yoshi4.jpg"][afbeelding][/url]

impressies:

[url="http://www.planetgamecube.com/media/gen001103.JPG"][afbeelding][/url]

[url="http://www.planetgamecube.com/media/gen001102.JPG"][afbeelding][/url]

[url="http://www.planetgamecube.com/media/gen001098.JPG"][afbeelding][/url]

[url="http://www.planetgamecube.com/media/gen001101.JPG"][afbeelding][/url]

Lijkt het trouwens zo of zijn Super Mario Sunshine hoesjes daar dikker.Of komt ie op 4 DVDtjes uit :P

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
heb sinds gistermiddag F1 2002 en hij is best vet
gelukkig kun je ook gassen en remmen met de triggers!!!
thank god
shame on IGN dat ze deze cruciale fout in hun review gemaakt hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertos
Op zaterdag 20 juli 2002 11:29 schreef Phusebox het volgende:
thank god
hmmm ik denk erover om die ook te kopen, maar is het het wel waard als je hetzelfde spel hebt op pc met stuurtje?

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

er is ook een simulatie mode waarin je dus wel blokkerende remmen enz kunt krijgen.
Dat kan natuurlijk ook,had ik nog nie eens aan gedacht :P
Maar ik kan me niet voorstellen dat die verschillen zo groot zijn dat het hele gedrag van de auto's veranderd.
De animaties van de rijders zijn wel heel erg mooi,zoals het afrukken van de tear-offs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 20 juli 2002 06:07 schreef Copycat het volgende:

[..]

Lijkt het trouwens zo of zijn Super Mario Sunshine hoesjes daar dikker.Of komt ie op 4 DVDtjes uit :P
DVD hoesje lijkt inderdaad dikker, 2x zo dik zelfs :P Misschien kijgen ze wel een leuk boekje bij. Lijk me niet dat is 2 of meer cd is :P anders hadden we het vast wel gehoord :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormblade32

stormblade32

_-"Stormblade"-_

Een vraagje over de resident evil serie.

Waarom is resident evil code veronica nooit resident evil 4 geworden?

Ik vind dit namelijk, best vreemd. Voor mijn gevoel voegt het genoeg toe aan de rode draad van de hele serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Op zaterdag 20 juli 2002 12:22 schreef robertos het volgende:

[..]

hmmm ik denk erover om die ook te kopen, maar is het het wel waard als je hetzelfde spel hebt op pc met stuurtje?
ik heb f1 2002 ook op de pc maar dit is toch anders... dit is gewoon leuk als je ff snel een potje wil racen zonder zeik van opstarten van je pc enz enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Op zaterdag 20 juli 2002 13:04 schreef The_Unforgiven het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk ook,had ik nog nie eens aan gedacht :P
Maar ik kan me niet voorstellen dat die verschillen zo groot zijn dat het hele gedrag van de auto's veranderd.
De animaties van de rijders zijn wel heel erg mooi,zoals het afrukken van de tear-offs!
ja dus wel;
ze hebben twee handling modes: normal en simulation
en dat merk je wel hoor
en de regen is best vet
vetter als f1 2002 op de pc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Op zaterdag 20 juli 2002 11:29 schreef Phusebox het volgende:
thank god
helemaal mee eens ik heb hem ook en hij is 8-) zie je dat je dus wel met de triggers kon gassen/remmen had het ergens gelezen vandaar. :) in de regen op monaco. >:) 8-)
zo zie je maar dat je niet te veel op reviews moet afgaan. :)

hier nog een paar Hi res plaatjes van SC2:

[url="http://www.nintendofire.com/channels/gamecube/media/Soul_Calibur_2/"] H-res plaatjes[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Super Monkey ball 2 filmpjes over de (mini) games :

[url="http://cubemovies.ign.com/cube/video/supmonked2gcn4.mov"]Filmpje 1[/url]
[url="http://cubemovies.ign.com/cube/video/supmonked2gcn3.mov"]Filmpje 2[/url]
[url="http://cubemovies.ign.com/cube/video/supmonked2gcn2.mov"]Filmpje 3[/url]
[url="http://cubemovies.ign.com/cube/video/supmonked2gcn1.mov"]Filmpje 4[/url]
July 19, 2002 - Today we kick off the first in a series of our Monkey Games feature. We'll give you a glimpse at all of the forthcoming mini-games in Super Monkey Ball 2 along with plenty of direct-feed video. It's a combination even a half-witted monkey couldn't pass up. So, read a brief description of each mini-game, then click through to our media section to check out some movies. Then, mark your calendar for next week, because we'll be back with more.

Monkey Target
Easily one of the most popular mini-games in the original, Monkey Target will return with a few new improvements, brand new course designs, and a few different modes. The first thing fans of the original will notice is that now four players can all go at once on a split-screen. There's no more waiting to take turns unless you want to. Going a step further than last time, players will now be able to take flight in a special formation mode. It lets you steer multiple monkeys at once in different formations of your choice, and the object is still to gain the most points, only this time you'll have to keep track of more things at once.

Monkey Baseball
America's favorite pastime is one of the brand-new additions to the Super Monkey Ball 2 mini-game lineup. It's played between two people, where one is the batter and one is the pitcher. The pitching mechanics are interesting because, like all the other Monkey Ball games, you are the ball. As the pitcher, you roll yourself towards the home plate to the batter and have total control over your speed and curve. So, you can slow down just before the batter in an attempt to trick them into swinging or accelerate forward and curve left or right. As the batter, you can hit left or right handed to slightly affect the angle you hit the ball. You're also able to strafe left or right into position. The object is to hit the ball into one of the man gaps placed in the outfield. This determines how many bases your monkey will run, which is an automatic process. If you fail to bat into a gap, your monkey will be tagged out. Last, but not least, you can get a home run if you bat onto one of the ramps that's in the outfield. Be sure to check out all this action as it unfolds in the movies below.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Is er eigenlijk iets bekend of er een Pilot Wings voor de Gamecube gaat uitkomen? Ik zal waarschijnlijk wel de enige hier zijn die dat spel leuk vond op de N64 maar goed.. :) Ik vond 't altijd wel plezierig om zomaar een beetje rond te vliegen over dat eiland.. En met de kracht van de Gamecube zou dat best een heel mooi en leuk spel kunnen worden!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:51

SD5k

>4&X

Op zaterdag 20 juli 2002 17:15 schreef blakez het volgende:
Is er eigenlijk iets bekend of er een Pilot Wings voor de Gamecube gaat uitkomen? Ik zal waarschijnlijk wel de enige hier zijn die dat spel leuk vond op de N64 maar goed.. :) Ik vond 't altijd wel plezierig om zomaar een beetje rond te vliegen over dat eiland.. En met de kracht van de Gamecube zou dat best een heel mooi en leuk spel kunnen worden!! :D
ik ben vast een van de enige hier die Pilot Wings op de SNES leuk vond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51617

Op zaterdag 20 juli 2002 17:15 schreef blakez het volgende:
Ik vond pilot wings ook wel cool. Heb em nog op de N64. Was wel leuk met het parachute springen of die cannon. Heb gelachen met dat spel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertos
vind niemand Pilotwings koel? dat spel is echt wel vet. Ik speel hem nog wel eens op n64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
AAh.. Ik dacht dat ik de enige was die dat een geinig spel vonden.. :) nu je het zegt ja.. kan ik me weer herinneren met dat kanon en parachute etc.. Je had zeker zo'n 5 verschillende dingen die je kon doen? Parachute springen/kanon schieten/paragliden/etc?.. Nix verwijst ernaar dat die game op de Gamecube komt.. jammer.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja dus wel;
ze hebben twee handling modes: normal en simulation
Doen ze toch nog es wat goed bij EA. ;) Maargoed hoe erg ik ook een F1 fanaat ben,ik weiger principieel om een oude versie te kopen met een nieuw doosje.EA kan mooi naar z'n geld fluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Tja, ook ik heb nooit Pilotwings gespeeld. Maarre, ik heb ook nooit iets van een GC versie gehoord, gezien of gelezen.

Echo: Metroid Prime... Rime....Ime... Ime...

Daar wacht ik op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

die monkeyball 2 plaatjes zien er cool uit, dat splitscreen monkey target is ook cool, voor als je even wat sneller wilt spelen :)

ff wat meer erover lezen :)

is er al wat meer bekend over al die heisa in japan voor sunshine ? is het nu al een kaskraker/klassieker ? =)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Op zaterdag 20 juli 2002 17:58 schreef The_Unforgiven het volgende:

[..]

Doen ze toch nog es wat goed bij EA. ;) Maargoed hoe erg ik ook een F1 fanaat ben,ik weiger principieel om een oude versie te kopen met een nieuw doosje.EA kan mooi naar z'n geld fluiten.
maar toch
f1 2002 op de cube heeft een aantal dingen voor:
- f1 2002 op de ps2/xbox zijn wel nieuw, maar sucken zwaar
- f1 2002 op de cube heeft betere regeneffecten als f1 2002 op pc

besides ik had em voor 15 euro... dat heb ik er wel voor over... (2 cd bonnen a 20 euro, en het spel kostte me 55 euro... ken de eigenaar van de winkel :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

idd F1 2002 schijnt op bepaalde punten veel slechter te zijn. :) en idd ik vind de regeneffecten op de cube mooier als op de PC versie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Op zaterdag 20 juli 2002 18:40 schreef schnumi het volgende:
idd F1 2002 schijnt op bepaalde punten veel slechter te zijn. :) en idd ik vind de regeneffecten op de cube mooier als op de PC versie. :)
[Beetje Off-topic mode]
Jullie zeggen beide dat de regen effecten op de cube er mooier uit zien dan op de pc, maar ligt dat gewoon niet aan welke grafische kaart je in je computer hebt zitten? :) Of hebben ze bij EA de gamecube versie zodanig opgepoets, dat 't er op de gamecube toch altijd beter uit blijft zien dan op de pc? :)
[Beetje Off-topic mode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

euhh een GF2 GTS moet toch wel voldoende zijn voor leuke effecten???? :) Ik heb GP3/4 hier ook liggen en die watereffecten zien er veel beter uit.

[url="http://mediaviewer.ign.com/ignMediaPage.jsp?channel_id=74&object_id=481648&adtag=network%3Dign%26site%3Dcube%26genre%3Daction%26genre%3Dadventureviewer%26pagetype%3Darticle&page_title=RTX+Red+Rock+Screens"] RTX Red Rock screens[/url]

[url="http://mediaviewer.ign.com/ignMediaPage.jsp?channel_id=74&object_id=482157&adtag=network%3Dign%26site%3Dcube%26genre%3Dracingviewer%26pagetype%3Darticle&page_title=Nascar+Thunder+2003+in+Motion"] Nascar Thunder 2003 ingame movies[/url]

[url="http://mediaviewer.ign.com/ignMediaPage.jsp?channel_id=74&object_id=17308&adtag=network%3Dign%26site%3Dcube%26genre%3Dsportsviewer%26pagetype%3Darticle&page_title=Knockout+Kings+2003+Videos"] Knockout kings 2003 movies[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30005

Sorry dat ik er zo tussen inval.heb eik niet zo heel veel zin/tijd om die 1000000000000000 postst in alle 8 de delen, te lezen.
Heb de search wel gebruikt.8-)
maar kennisen van mij gaan naar amerika en kunnen wellicht een ngc meenemen.nu is mijn vraag is die al regiovrij te maken ? kun je dat zelf makkelijk doen ? zijn ze daar zo kant en klaar te koop ?? of is het toch nog een risico ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op zaterdag 20 juli 2002 22:07 schreef hoorn003 het volgende:
Sorry dat ik er zo tussen inval.heb eik niet zo heel veel zin/tijd om die 1000000000000000 postst in alle 8 de delen, te lezen.
Heb de search wel gebruikt.8-)
maar kennisen van mij gaan naar amerika en kunnen wellicht een ngc meenemen.nu is mijn vraag is die al regiovrij te maken ? kun je dat zelf makkelijk doen ? zijn ze daar zo kant en klaar te koop ?? of is het toch nog een risico ...
1. Niet regio vrij, maar wel US + JAP games. Tot nu toe is er nog geen mod-chip die het mogelijk maakt om PAL games te draaien.

2. Geen idee, er circuleren wel ergens handleidingen op het net rond hoe je moet modden. Het schijnt niet heel erg moeilijk te zijn (paar draadjes veranderen en knopje overzetten). (geen PAL)

3. Bij Lik-sang kan je een kant-en-klaar cube bestellen maar daar heb je natuurlijk niks aan.

Mocht je toch een normale US cube aanschaffen dan kan je je games bijvoorbeeld importeren bij dvdboxoffice.com (goedkoper + je hebt de games eerder)

Je kan ook wachten tot de freeloader arriveert (5 augustus) want er komt volgens mij ook één voor de NTSC versie zodat je PAL games op je US/JAP cube kunt spelen.
(of de FL werkt misschien voor PAL en NTSC, is nog niet helemaal duidelijk)

---

[url="http://data.ruliweb.com:8080/mario/smsop.mpg"][b]Super Mario SunShine intro filmpje[/b][/url] (high res - part 1)

[url="http://myhome.hanafos.com/~videogamerx/ms01.wmv"]SMS intro filmpje[/url] (low res - part 1)

[url="http://myhome.hanafos.com/~kame1004/ms02.wmv"]SMS intro filmpje[/url] (low res - part 2)

[url="http://www.supermariosunshine.com/"]Officiële SMS website[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30005

1. Niet regio vrij, maar wel US + JAP games. Tot nu toe is er nog geen mod-chip die het mogelijk maakt om PAL games te draaien.
komt die er dan --> of is daar nog niks over bekend?
2. Geen idee, er circuleren wel ergens handleidingen op het net rond hoe je moet modden. Het schijnt niet heel erg moeilijk te zijn (paar draadjes veranderen en knopje overzetten). (geen PAL)
euhh dat doe ik maar niet met zoon apparaat.
3. Bij Lik-sang kan je een kant-en-klaar cube bestellen maar daar heb je natuurlijk niks aan.
nee dat doe ik maar niet bij zoon :9 apparaat.
Mocht je toch een normale US cube aanschaffen dan kan je je games bijvoorbeeld importeren bij dvdboxoffice.com (goedkoper + je hebt de games eerder)
goedkoper valt wel mee heb ik gezien.maar dat ding wordt voornamenlijk voor mijn zusje en die wil natuurlijk wel graag de nederlandse versie; of komen die er meestal niet van de us spellen :?
Je kan ook wachten tot de freeloader arriveert (5 augustus) want er komt volgens mij ook één voor de NTSC versie zodat je PAL games op je US/JAP cube kunt spelen.
(of de FL werkt misschien voor PAL en NTSC, is nog niet helemaal duidelijk)
is dat wel een legaal iets enzo ...
kan ik niet zoon transformater kopen; of zijn die dingen ook weer zo duur dat het dan niet meer uitmaakt .....
gaat dit hele proces eik niet makkelijker met de x-box |:( sorry !! voor mijn noobighied !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
komt die er dan --> of is daar nog niks over bekend?
Ze zijn er wel mee bezig maar nog niemand is het gelukt afaik
euhh dat doe ik maar niet met zoon apparaat.
Eerst vraag je erom maar dan toch maar niet doen :?
nee dat doe ik maar niet bij zoon :9 apparaat.
Zie boven, bij Lik-sang is hij al gemod (geen PAL ondersteuning).
goedkoper valt wel mee heb ik gezien.maar dat ding wordt voornamenlijk voor mijn zusje en die wil natuurlijk wel graag de nederlandse versie; of komen die er meestal niet van de us spellen :?
Een cube kost in de VS 150 euro + taxes.. games zijn 50 euro + taxes en bij dvdboxofficie betaal je 53-60 euro voor een game en geen verzendkosten.. Koopje toch, of niet? Spellen zijn bijna altijd Engels, misschien dat Luigi's Mansion Nederlands is, heb eigenlijk geen idee, moet dat spel nog steeds huren.
is dat wel een legaal iets enzo ...
Volkomen legaal, Nintendo heeft zelf de licentie gegeven aan Datel alleen doet Nintendo nu een beetje moeilijk (constant delays, het schijnt namelijk mogelijk te zijn om back-ups te draaien mbv de FL. Nintendo werkt nu samen met Datel om dit probleem op te lossen. Geen idee of dit klopt maar het zou een verklaring kunnen zijn.
kan ik niet zoon transformater kopen; of zijn die dingen ook weer zo duur dat het dan niet meer uitmaakt .....
gaat dit hele proces eik niet makkelijker met de x-box |:( sorry !! voor mijn noobighied !
Transformator?

Trouwens, de freeloader is gewoon een bootdisc, makkelijker kan het bijna niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Ik zou maar niet via dvdboxoffice een console (niet de spellen alleen de consoles) kopen, want ze doen daar echt moeilijk over.

Je moet verzendkosten betalen 70 CAD extra.
Je mag niet met een creditcard betalen.
Je mag het alleen electronisch overschrijven in CAD.

Dat je het even weet, want die consoles zijn daar dus echt wel goedkoop maarja. ;(

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51617

Het is dus ook bekend dat de freeloader op NTSC cubes werken. Dus op een pal cube kan je NTSC/JAP spellen spelen. En op een NTSC cube kun je pal/jap spellen spelen.
Freeloader is een disc. Dus swappen! Maar als het goed is is het niet zo moeilijk als op de PS2 met al die codes. :r

Je kan je NTSC cube ook modden om jap spellen te spelen (pal mod is nog niet uit). Dan moet je de GC uit elkaar halen (wat best wel een klus is). Dan 2 punten solderen op een schakelaar en klaar. Makkelijk zat maar wel risico. Hoop dat dit verhelderend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7379

Ik ben hier nu al een tijdje niet geweest, dus ik ben niet meer zo goed op de hoogte van het laatste nieuws. Is er al meer bekend over de Datel Freeloader? Denk aan release date, wat het precies is (stuk software of hardware), enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

euuhh een paar post omhoog kijken en daar staat alles in lijkt mij. :) releasedate eind juli/augustus zoiets dacht ik en het is een cdtje die je er dus eerst in moet doen en dan je importspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATL
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

ATL

Super Mario Sunshine is in Japan binnen 2 uur uitverkocht.

Zie link:

[url="http://www.cube-europe.com/newsphp/news.php?id=1234"]http://www.cube-europe.com/newsphp/news.php?id=1234[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

dat wou ik ook net hierneerzetten. :D ik denk dat ook de verkoop van GC hier een enorme boost van krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Op zaterdag 20 juli 2002 18:53 schreef blakez het volgende:

[..]

[Beetje Off-topic mode]
Jullie zeggen beide dat de regen effecten op de cube er mooier uit zien dan op de pc, maar ligt dat gewoon niet aan welke grafische kaart je in je computer hebt zitten? :) Of hebben ze bij EA de gamecube versie zodanig opgepoets, dat 't er op de gamecube toch altijd beter uit blijft zien dan op de pc? :)
[Beetje Off-topic mode]
ik heb f1 2002 op een pc met max details gespeelt met geforce 4, maar de regeneffecten zijn gewoon niet goed geprogrammeerd, het heeft dus niks met grafische kaart te maken...
zo zie je op de cube druppels op je scherm en reflecties in de weg... dat heb je op de pc niet
op de pc zie je amper het verschil tussen droog en regen
plus op de pc in de regen laten je banden een spoor achter??? en dan bedoel ik een bumpmapped spoor, zoals je dat ook ziet bij ssx tricky als je door de sneeuw gaat...
net of de weg indeukt als je eroverheen rijdt...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

[url="http://www.supermariosunshine.com/"]http://www.supermariosunshine.com/[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormblade32

stormblade32

_-"Stormblade"-_

Heb wat verkoopscijfers gevonden van spellen voor de xbox in japan.

Die meisteverkauften Xbox Spiele in Japan

20.07.02 - Hop oder Top? In unserer Liste sind Verkaufszahlen von 21 Xbox-Spielen erfasst, die seit der Markteinführung in Japan erhältlich sind. Die Daten beziehen sich auf den Zeitraum vom 22.02. - 16.06.02 und basieren auf Angaben der Famitsu Xbox.

Pos. Titel Hersteller Verkaufte Einheiten (St.)
1. Dead or Alive 3 Tecmo 142.148
2. Halo Microsoft 57.250
3. Genma Onimusha Capcom 35.043
4. Project Gotham Racing Microsoft 30.655
5. Jet Set Radio Future Sega 27.432
6. Shikigami no Shiro Media Quest 22.705
7. Gun Valkyrie Sega 20.072
8. Air Force Delta II Konami 9.459
9. Nobunaga no Yabou: Ranseiki Koei 9.329
10. Double Steal Bunkasha 9.041
11. Rallisport Challenge Microsoft 7.884
12. Nezmix Microsoft 7.114
13. 2002 FIFA World Cup EA 6.836
14. Ultimate Fighting Championship: Tapout Capcom 5.724
15. Metal Dungeon Panther 5.605
16. Bistro Cupid Success 5.579
17. Myst III: Exile My Pick 4.785
18. Jikkyou World Soccer 2002 Konami 4.422
19. F1 2002 EA 3.049
20. Knockout Kings 2002 EA 798
21. Mad Dash Racing Eidos 779

Dat gaat zo te zien niet echt vlot. Niet dat ik het erg vind :p .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[xbox mode]
Nou, ik heb met zo'n ding gespeeld en ik vind die poten gewoon veel te dik. Iemand al een keer die japanse controllers in de handen gehad? Wil wel eens weten of die nog een beetje lekker in de hand liggen, want misschien wil ik nog wel een gemodde box kopen. Alleen voor de Xbox only titels, maar dan moet die controller wel een beetje ok zijn.
Hoe zit het trouwens met dat N64 spelen op je Xbox?
[/xbox mode]

Verder niks zinnigs te melden over de Cube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Bij dat GoblinDirect kun je vast een Freeloader preorderen, voor ¤26. Iemand ervaring met deze website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Op zondag 21 juli 2002 13:11 schreef stormblade32 het volgende:
Heb wat verkoopscijfers gevonden van spellen voor de xbox in japan.

Dat gaat zo te zien niet echt vlot. Niet dat ik het erg vind :p .
Hoe leuk Xbox afzeiken ook is ;), vind ik dat je dit soort dingen hier beter niet kan plaatsen. Krijgen we straks weer allerlei boze XBOXERS over de vloer :+

Trouwens, als je alle Xbox spellen optelt komen ze gezamenlijk nog niet aan 1 GC titel als SSBM :X

Al meer bekend over Mario verkoopcijfers? Cube Europe vertrouw ik niet echt en hoewel binnen 2 uur uitverkocht mooi zou zijn, zegt dat weinig zonder te weten hoeveel SMSjes Nintendo klaar had liggen.

Is het trouwens geen goed idee om een soort FAQ te maken die we dan steeds in de openingspost plaatsen? Dan omzeil je het probleem van 'Het Grote ... Topic' dat er wel een heleboel info in staat, maar dat het nauwelijks te vinden is.

Dingen als RGB, 60Hz, importeren, Freeloaders, release dates etc is al veel over gezegd, maar die info gaat zo een beetje verloren. Zonde :)

Voor nieuwkomers is dat natuurlijk superhandig, maar ook de regulars krijgen minder te maken met herhalingen.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Op zondag 21 juli 2002 14:14 schreef D³ het volgende:

[..]

..

Al meer bekend over Mario verkoopcijfers? Cube Europe vertrouw ik niet echt en hoewel binnen 2 uur uitverkocht mooi zou zijn, zegt dat weinig zonder te weten hoeveel SMSjes Nintendo klaar had liggen.

..
Nintendo kennende, veel, ik weet nix zeker maar als ik het met het mes op de keel zou moeten zeggen, rond de 100.000 misschien? Lijkt misschien veel, misschien waren het er ook maar 50.000, maar het is gewoon mijn schatting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op zondag 21 juli 2002 14:14 schreef D³ het volgende:

[..]

Hoe leuk Xbox afzeiken ook is ;), vind ik dat je dit soort dingen hier beter niet kan plaatsen. Krijgen we straks weer allerlei boze XBOXERS over de vloer :+
Inderdaad, er zijn genoeg Xbox topics voor dit soort 'nieuws'.
Volgens cube.ign webboards: alle exemplaren van SMS zijn uitverkocht. 500 000 stuks in totaal en er zijn 100 000 cubes verkocht.

Dit is goed nieuws en slecht nieuws: Het goede nieuws is dat SMS een topper is. Het slechte nieuws is dat Nintendo voor de zoveelste keer te weining exemplaren heeft gedrukt.
Is het trouwens geen goed idee om een soort FAQ te maken die we dan steeds in de openingspost plaatsen? Dan omzeil je het probleem van 'Het Grote ... Topic' dat er wel een heleboel info in staat, maar dat het nauwelijks te vinden is.

Dingen als RGB, 60Hz, importeren, Freeloaders, release dates etc is al veel over gezegd, maar die info gaat zo een beetje verloren. Zonde :)

Voor nieuwkomers is dat natuurlijk superhandig, maar ook de regulars krijgen minder te maken met herhalingen.
Lijkt me een goed plan, ik wil je er graag mee helpen mocht dat nodig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die FAQ is een topidee, maar wie heeft de tijd om die te maken? Ik jammergenoeg niet, maar het jou mooi zijn als iemand dit kon fixxen.

* Anoniem: 54447 can not wait for all the great GameCube things that are about to happen in these comming months.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Op zondag 21 juli 2002 15:07 schreef ds het volgende:
[..]

Volgens cube.ign webboards: alle exemplaren van SMS zijn uitverkocht. 500 000 stuks in totaal en er zijn 100 000 cubes verkocht.
Netjes.
Dit is goed nieuws en slecht nieuws: Het goede nieuws is dat SMS een topper is. Het slechte nieuws is dat Nintendo voor de zoveelste keer te weining exemplaren heeft gedrukt.
Ik had wel meer dan 500.000 shipped exemplaren verwacht eigenlijk, als je nagaat dat er al iets van 1.5M cubes zijn daar. Prutsers daar bij Nintendo :P
[..]

Lijkt me een goed plan, ik wil je er graag mee helpen mocht dat nodig zijn :)
Bedankt, is ook de bedoeling dat iedereen die dat wil meewerkt. Was niet van plan alleen 8000+ posts door te spitten :Y) Als iedereen een steentje bijdraagt komen we al een heel eind denk ik. Ik zal iig even een lijstje maken met wat er allemaal in de FAQ moet komen.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Ook ik kan wel meedoen aan die FAQ. We zijn dus al met zijn drieen. Dus allemaal zo'n 2 a 3 topics doorspitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26232

Bah, nou als ze voor de amerikaanse verkoop maar flink wat marios hebben, dan is me import ook tenminste redelijk vlot hier..
Misschien dat ze nu iets geleerd hebben over de enorme tekort aan marios die ze (blijkbaar) hadden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Bedankt, is ook de bedoeling dat iedereen die dat wil meewerkt. Was niet van plan alleen 8000+ posts door te spitten :Y) Als iedereen een steentje bijdraagt komen we al een heel eind denk ik. Ik zal iig even een lijstje maken met wat er allemaal in de FAQ moet komen.
ik wil graag meehelpen iedereen denk ik wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Op zondag 21 juli 2002 12:21 schreef Phusebox het volgende:

[..]

ik heb f1 2002 op een pc met max details gespeelt met geforce 4, maar de regeneffecten zijn gewoon niet goed geprogrammeerd, het heeft dus niks met grafische kaart te maken...
zo zie je op de cube druppels op je scherm en reflecties in de weg... dat heb je op de pc niet
op de pc zie je amper het verschil tussen droog en regen
plus op de pc in de regen laten je banden een spoor achter??? en dan bedoel ik een bumpmapped spoor, zoals je dat ook ziet bij ssx tricky als je door de sneeuw gaat...
net of de weg indeukt als je eroverheen rijdt...?
idd ik vind het op de GC er ook gewoon veel beter uitzien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Op zondag 21 juli 2002 15:54 schreef GolbeZeromus in zijn sig:
And the Master Sword aleeps again... FOREVER The Legend of Zelda: a Link to the Past 1992 - Dat zullen we nog weleens zien... Inspired by D3
* Dyxtra krijgt een warm gevoel van binnen ;)

Resized 'n clickable:

[url="http://www.ruliweb.com/data/news3/07m/21/ngc/ms47.jpg"]Afbeeldingslocatie: http://www.ruliweb.com/data/news3/07m/21/ngc/ms47.jpg[/url]

[url="http://www.ruliweb.com/data/news3/07m/21/ngc/ms48.jpg"]Afbeeldingslocatie: http://www.ruliweb.com/data/news3/07m/21/ngc/ms48.jpg[/url]

[url="http://www.ruliweb.com/data/news3/07m/21/ngc/ms49.jpg"]Afbeeldingslocatie: http://www.ruliweb.com/data/news3/07m/21/ngc/ms49.jpg[/url]

[url="http://www.ruliweb.com/data/news3/07m/21/ngc/ms50.jpg"]Afbeeldingslocatie: http://www.ruliweb.com/data/news3/07m/21/ngc/ms50.jpg[/url]

[url="http://www.ruliweb.com/data/news3/07m/21/ngc/ms51.jpg"]Afbeeldingslocatie: http://www.ruliweb.com/data/news3/07m/21/ngc/ms51.jpg[/url]

[url="http://www.ruliweb.com/data/news3/07m/21/ngc/ms52.jpg"]Afbeeldingslocatie: http://www.ruliweb.com/data/news3/07m/21/ngc/ms52.jpg[/url]

[url="http://www.ruliweb.com/data/news3/07m/21/ngc/ms53.jpg"]Afbeeldingslocatie: http://www.ruliweb.com/data/news3/07m/21/ngc/ms53.jpg[/url]

[url="http://www.ruliweb.com/data/news3/07m/21/ngc/ms54.jpg"]Afbeeldingslocatie: http://www.ruliweb.com/data/news3/07m/21/ngc/ms54.jpg[/url]

[url="http://www.ruliweb.com/data/news3/07m/21/ngc/ms55.jpg"]Afbeeldingslocatie: http://www.ruliweb.com/data/news3/07m/21/ngc/ms55.jpg[/url]

Ruliweb heeft ook enkele enorme movies 100+ MB, heb ze zelf nog niet gezien, waarschijnlijk is de server een pietsie overbelast :P

[url="http://www.ruliweb.com/data/rulinews/read.php?num=8656"]http://www.ruliweb.com/data/rulinews/read.php?num=8656[/url]
Op zondag 21 juli 2002 16:22 schreef jasjenl het volgende:
RGB ervaring
Kijk zoiets kunnen we goed gebruiken voor in de FAQ.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 16:43

jasjenl

Liab A Tymo

Vandaag heb ik eindelijk een RGB kabel voor de Cube kunnen bemachtigen (iemand heeft er eentje voor me meegenomen bij de Bijenkorf, notabene...). Als je een beetje goede tv hebt maakt dat dus echt wel een enorm verschil in beeldkwaliteit! Daar waar het beeld eerst vaak nogal vaag was en donker of fletse kleuren, is het nu echt strak met goede, heldere kleuren. Dat er best wel verschil tussen RGB en composiet beeld zit, wist ik wel, maar bij de Cube is het dus (bij mij althans) nogal zichtbaar. Ik heb het hier dus wel over een originele Nintendo RGB kabel, niet over één of andere meuk third-party kabeltje. Zoiets had ik eerst bij Futuremax gekocht, maar dat is dus echt TROEP: nauwelijks verschil in beeldkwaliteit vergeleken met composiet, bovendien hadden die kabels maar aan één kant geluid (we hadden er 4 besteld, allemaal zelfde euvel) en m'n breedbeeld tv schakelde met die kabel steeds ten onrechte op de 16:9 stand. Volgens mij was die kabel van Futuremax dezelfde als die ze bij Lik-Sang als rgb kabel verkopen, zo te zien aan de foto bij Lik-Sang. Ok, de Nintendo kabel is wel een stukje duurder (EUR 29,95 tegenover EUR 8,95 voor die meuk kabel), maar is het verschil naar mijn mening zeker waard!

Nu alleen nog een leuk spel op de cube...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

wat voor spellen heb je al dan??? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op zondag 21 juli 2002 16:18 schreef D³ het volgende:

[..]

* Anoniem: 23844 krijgt een warm gevoel van binnen ;)
'Zet een quote van je favo game in je sig?' :)

Damn you GZ! Zelda afpikken he..

Naja, dan maar SMB :z

Over die FAQ: misschien is het handig om de faq niet op GoT te posten (zoals die GTA en UT2003 faq) maar gewoon een website maken in GoT lay-out en dan ergens uploaden. Op deze manier kunnen we de FAQ makkelijk ZELF updaten (zonder hulp van een modje). Release dates hebben vaak de gewoonte om te veranderen :)

edit: Aargh, haal die link naar die filmpjes weg.. ik probeer ze te downloaden.. dit zorgt alleen maar voor meer overbelasting, jij jij jij....! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

goed idee ds. :) ahhhh ik kom geeneens aan downen toe. :+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Op zondag 21 juli 2002 16:31 schreef ds het volgende:

[..]

'Zet een quote van je favo game in je sig?' :)
Vond die tekst 'See you next mission' wel wat hebben. Als je dat nu leest en bedenkt dat we 8 lange, lege jaren hebben gewacht... * Dyxtra wordt emotioneel ;)
Over die FAQ: misschien is het handig om de faq niet op GoT te posten (zoals die GTA en UT2003 faq) maar gewoon een website maken in GoT lay-out en dan ergens uploaden. Op deze manier kunnen we de FAQ makkelijk ZELF updaten (zonder hulp van een modje). Release dates hebben vaak de gewoonte om te veranderen :)
Kan ook, bedoelde niet daadwerkelijk release dates posten overigens, maar links naar lijsten en wellicht enkele topspellen aangeven.
edit: Aargh, haal die link naar die filmpjes weg.. ik probeer ze te downloaden.. dit zorgt alleen maar voor meer overbelasting, jij jij jij....! :+
Egoïst :P Snelheid is redelijk trouwens, nu de dl eenmaal gestart is (na een niet nader te noemen aantal retries :+).

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Op zondag 21 juli 2002 16:27 schreef schnumi het volgende:
wat voor spellen heb je al dan??? :)
Was dat aan mij gericht? Zo ja, dan zie mijn post [url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/547066/15?limit=25"]hier[/url].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

euhh ik zie daar geen post van jou hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Op zondag 21 juli 2002 17:28 schreef schnumi het volgende:
euhh ik zie daar geen post van jou hoor. :)
FF een stukje naar onder scrollen, daar zie je wel wat van mij staan :) (anders op die pagina naar mijn username zoeken, dan vind je 't wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

echt waar ik zie hem helemaal niet op die pagina. :) kopieër het bericht anders gewoon effe. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Oh ik heb net een klein stukje gezien van de SMS filmpjes op insider.ign.com.
Dat was dus echt wel vet, alleen de insider server is zo traag dat ik na 0,5 mb een time-out krijg.
Zo kan ik nooit dat filmpje downloaden ;(

Specs Computer

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.