Toon posts:

=[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.414 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 13 juli 2002 00:01 schreef Phusebox het volgende:
teveel SUPER MARIO SUNSHINE PICS
Dude, de helft van deze screenshots zijn allang gepost en het is een beetje overkill om zoveel te posten.. 6 ofzo is genoeg en dan een linkje naar de pagina waar ze alle 82 staan. Niet iedereen hier heeft kabel en het moet natuurlijk ook een beetje modem-vriendelijk blijven :z. Hou het kort maar krachtig zodat de pagina's snel laden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20
Op vrijdag 12 juli 2002 21:46 schreef D³ het volgende:
Heel veel Resident Evil 0 screens!
Dan kan je net zogoed het filmpje bekijken dat is bijna precies hetzelfde maar dan beter :)

1 2

Mmmm zag net dat er ook 640x480 filmpjes zijn op insider, effe downloaden of het wat is. :)
Oke dan ik kan hier toch posten (vaag verhaal) , maar ik volg dit topic al vanaf deel 1 (superlurker) maar aangezien mijn GoT account t nu toch doet ga ik hier zekers te weten vaker reageren .
Ik heb trouwens een:

Zwarte Gamecube
Zwarte Controller
Paars/doorzichtige controller

Wave Race BS (8/10)
SSB:M (9/10)
Ah dan kan je meteen jouw lijst toevoegen aan de lijst van welke console/spellen iedereen heeft.

Link Hiero

We moeten de lijst natuurlijk wel een beetje uptodate houden :)
Niet iedereen hier heeft kabel moet natuurlijk ook een beetje modem-vriendelijk blijven . Hou het kort maar krachtig zodat de pagina's snel laden.
Eeh ik heb ook kabel maar dan met casema <8k.
Dus niet zeggen dat de kabel snel is ;)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 10:32
Sega Beachspikers Release Datum

Sega zal Beachspikers voor de gamecube op dezelfde dag als Resident Evil lanceren in Europa. 13 september 2002 dus...
hmm erg veel concurrentie voor sega in die periode, misschien niet zo'n slimme zet...

Vervolg Conker's Bad Fur Day in de koelkast gezet?

Het lijkt erop dat het vervolg van Conker's Bad Fur Day (zomer 2001 gereleased in Europa op de Nintendo64), in de koelkast is gezet.
Rare was begonnen met de ontwikkeling, maar volgens geruchten is men daarmee gestopt mede door de slechte verkoopcijfers van het origineel.
Het origineel werd door vele bladen/sites betiteld als meesterlijk en geniaal, en zeker een van de beste platform games op de n64. Reden voor de slechte verkoop waren de al bijna doodgebloedde N64 en het prijskaartje van het spel...
Een paar van de leden van het "ConkerTeam" zijn nu bezig met een MMORPG (Massive Multiplayer Online Role Playing Game). We wachten vol spanning af. Ik denk dat een Conker2 op de gamecube echt goed zal verkopen, als ze er maar niet 5 jaar mee wachten...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Op zaterdag 13 juli 2002 00:10 schreef ds het volgende:

[..]

Dude, de helft van deze screenshots zijn allang gepost en het is een beetje overkill om zoveel te posten.. 6 ofzo is genoeg en dan een linkje naar de pagina waar ze alle 82 staan. Niet iedereen hier heeft kabel en het moet natuurlijk ook een beetje modem-vriendelijk blijven :z. Hou het kort maar krachtig zodat de pagina's snel laden. :)
solly... maar zo'n grote pics zijn het niet
da's zelfs met een modem zo binnen
en anders scroll je toch vrolijk verder?
ik zal t niet meer doen hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Sunshine Island

Afbeeldingslocatie: http://www.n-sider.com/media/marioisland.jpg

een screenshot uit SMS (nee niet Short Message Service, maar Super Mario Sunshine)

de 13 x-en op de kaart zullen wel soort van goals zijn die je moet halen...
Het eiland heet dolphin eiland, en dat kun je ook terugzien in de vorm, het eiland is namelijk in de vorm van een dolfijn waarbij de vulkaan de "blowhole" is van de dolfijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 13 juli 2002 00:18 schreef Phusebox het volgende:
Sunshine Island

[afbeelding]

een screenshot uit SMS (nee niet Short Message Service, maar Super Mario Sunshine)

de 13 x-en op de kaart zullen wel soort van goals zijn die je moet halen...
Het eiland heet dolphin eiland, en dat kun je ook terugzien in de vorm, het eiland is namelijk in de vorm van een dolfijn waarbij de vulkaan de "blowhole" is van de dolfijn
Paar leuke wist je dat-jes:

Gamecube's codenaam was 'Dolphin' en dat zien we dus terug in SMS, toeval? Publiek beslist.

Je moet 128 sterren verzamelen, en dat zien we dus terug in de Mario128 demo, toeval? Publiek beslist.

disclaimer: dat laaste is trouwens nog niet bevestigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 10:53
* blakez pakt z'n spullen en imigreert stilletjes naar Japan.. >:)

Mario Sunshine wordt fantastisch!! :9~
Dit wordt ook de eerste Mario game waarin FMV Filmpjes voorkomen.. Check die eerste 4 plaatjes van Phusebox z'n lange post op pagina 8.. Is dat opa Toad ofzo die daar bij zit? :) Is daar al iets over bekent.. :?

Deze 2 pics bedoel ik dus:

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mariosunshine_071202_1.jpg Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mariosunshine_071202_6.jpg

ff mooie thumbnails van gemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
misschien dat opa toad verteld over een mooie vakantie bestemming waar hij vroeger altijd heen ging :?

/offtopic
i go sleep now...

ps. iedereen die op dit topic komt en een gamecube heeft, en niet weet dat de codenaam Dolphin was, en dat de ATi chip Flipper heet die is niet N-waardig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Nu we toch met plaatjes bezig zijn gooi ik er nog 2 bij van resident evil 0 :

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/residentevilzeroin4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/residentevilzeroin5.jpg

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een paar nieuwe james bond nightfire screens

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/screenshogcnt_001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/screenshogcnt_027.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/screenshogcnt_031.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/screenshogcnt_040.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 13 juli 2002 04:31 schreef WuKen het volgende:
een paar nieuwe james bond nightfire screens

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Doet me denken aan The man with the Golden Gun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet niet of dit al gepost is

er komt een nieuwe dragon's lair uit, dragon's lair 3d: return to lair
ze proberen een gameplay te maken van 20 tot 30 uur, je hebt geen levens en je kan overal saven, zodat iedereen het uit kan spelen

Afbeeldingslocatie: http://www.xengamers.com/docs/features/elements/files/dragons-lair1_scrn.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xengamers.com/docs/features/elements/files/dragons-lair3_scrn.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xengamers.com/docs/features/elements/files/dragons-lair4_scrn.jpg

kijk hier voor meer screens: http://xengamers.com/sections/features/7933/3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

Op vrijdag 12 juli 2002 23:50 schreef Febster het volgende:
Oke dan ik kan hier toch posten (vaag verhaal) :), maar ik volg dit topic al vanaf deel 1 (superlurker) maar aangezien mijn GoT account t nu toch doet ga ik hier zekers te weten vaker reageren :).

Ik heb trouwens een:

Zwarte Gamecube
Zwarte Controller
Paars/doorzichtige controller

Wave Race BS (8/10)
SSB:M (9/10)

Overigens heb ik tot nu toe alle Nintendo consoles nog gehad (behalve de Virtua Boy) alleen ben ik zo dom geweest om ze allemaal te verkopen |:(, nu zit ik er over te denken om een N64 te kopen met Zelda OoT, weet iemand wat een normaal iemand daarvoor zou vragen (voordat ik gruwelijk afgezet word)?

Edit: Phusebox post weer gruwelijk :9~ pics van SMS (grrr waarom moeten we nog zo lang wachten als ie volgende week al in Japan uit is :{)
hoi welkom in ons ''=[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 8''

je kan nu bij veel winkels een n64 met mario kopen voor 50/60 euro zelda OOT kost nu in veel winkels 25 euro (nintendo magazijn leegverkoop vorige week)

en ja damn wat is het jammer dat altijd WIJ weer moeten w8ten maar gelukkig liggen er nu nog genoeg leuke spellen in de schappen die jij nog niet hebt dus die tijd komen we wel door ;) :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Op zaterdag 13 juli 2002 00:24 schreef ds het volgende:

[..]

Gamecube's codenaam was 'Dolphin' en dat zien we dus terug in SMS, toeval? Publiek beslist.
wist je dat...
het ruimteschip uit pikmin ook de Dolphin heet (:P)
(goh zijn ze soms hun inspiratie kwijt ofzo |:( :9 )

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Op zaterdag 13 juli 2002 04:40 schreef WuKen het volgende:
ik weet niet of dit al gepost is

er komt een nieuwe dragon's lair uit, dragon's lair 3d: return to lair
ze proberen een gameplay te maken van 20 tot 30 uur, je hebt geen levens en je kan overal saven, zodat iedereen het uit kan spelen
hmm.. lijkt me niet echt een leuk spel...
ik word dat cellshaded wel een beetje zat hoor, ze denken zeker dat er origineel mee kunnen zijn ( |:( )
maar 1 grote wereld a la zelda oot mm of Super mario 64 lijkt me wel weer vet

edit: sorry guys, 3 posts achter elkaar is wel wat veel maar ik kan niet slapen (gister te veel uitgeslapen)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben denk ik de enige, maar die screens van RE vind ik eigenlijk maar lelijk :/. Jaggies!!!! En dan alleen de dingen die bewegen :| Het is toch geen PS2 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hmm ik weet nog dat schnumi steeds vroeg naar de memory blocks voor SSX Tricky

5 werd er gezegd; en 5 staat opde doos

maar EA zou EA niet zijn als dat ook klopte...

je stopt het spel erin, het laad....

27 memory blocks are required...

Oh my f*cking god!!! zijn ze gek geworden, 27 blocks?!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Phantasy Star I&II nieuws

The latest issue of Famitsu contains further proof that Sonic Team is working until the last minute to make sure that buyers of Phantasy Star Online: Episodes 1&2 for the GameCube get something different from the previous Dreamcast version. While we've already known about the new levels, monsters, weapons and character classes, this week's revelation concerns a newly redesigned Pioneer II, the space ship where players meet, purchase weapons, get healed, and do anything aside from battling monsters.
The new Pioneer 2 is much more expansive than that of the Dreamcast version. Areas which were previously relegated to a single room have been split up into multiple ones, and there's plenty more space separating areas of the ship such as the shops and the checkroom. Whereas the DC version's lobby for meeting other players was a cramped room with a reception desk, the GameCube version seems to be much larger, and will probably better convey the feeling of being on a star ship. It also seems that that unlike previous versions of the game there will be multiple forms of the lobby, we presume depending on the ship that you select.

bron: www.ign.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit er ook over te denken om zo`n mooi klein zwart doosje te kopen, want ik geloof dat ie wel ok is 8-)
In elk geval is ie lekker handzaam en niet zo'n bakbeest als de x-box en hij maakt niet zo'n noodagregratengeluid als de PS2. Maar ik vroeg mij een ding af, komt er ook Mario Kart voor de Gamecube. Dan zou ik echt definitief om zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Op zaterdag 13 juli 2002 09:47 schreef Arjuna het volgende:
Ik zit er ook over te denken om zo`n mooi klein zwart doosje te kopen, want ik geloof dat ie wel ok is 8-)
In elk geval is ie lekker handzaam en niet zo'n bakbeest als de x-box en hij maakt niet zo'n noodagregratengeluid als de PS2. Maar ik vroeg mij een ding af, komt er ook Mario Kart voor de Gamecube. Dan zou ik echt definitief om zijn.
jep die gaat er komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaaahaaaaaaaaf! :9~ :9~ :9~ Enig idee waneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mariosunshine_071202_24.jpg

VETTE PIC!! Trouwens allemaal wel vette pics. Damn over 6 dagen dan breekt de hel los voor japan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

2003 ofzo eind 2003 misschien. :) trouwens phuse vet spel he SSX Tricky. 8-)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Op zaterdag 13 juli 2002 10:16 schreef schnumi het volgende:
trouwens phuse vet spel he SSX Tricky. 8-)
ik heb alleen 2 player freeride gedaan ofzoiets...
moet eerst hier in de buurt nog een nieuwe memorypack zien te vinden... :'(
en geen officiele
59 blocks :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

ik kwam percies uit met mijn blocks had er nog 5 over. :)
trouwens hier een previeuwtje van SMB2

preview

ziet er lekker uit, football, tennis, baseball enz enz. :)

en nog nieuwe nightfire screens:

007 nightfire Xbox/NGC/PS2 screens

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

ik vind de Xbox er niet veel mooier uitzien als de GC versie eerlijk gezegt. :) PS2 versie ziet er ook gewoon goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Op zaterdag 13 juli 2002 09:32 schreef Phusebox het volgende:
hmm ik weet nog dat schnumi steeds vroeg naar de memory blocks voor SSX Tricky

5 werd er gezegd; en 5 staat opde doos

maar EA zou EA niet zijn als dat ook klopte...

je stopt het spel erin, het laad....

27 memory blocks are required...

Oh my f*cking god!!! zijn ze gek geworden, 27 blocks?!!
euhh phuse 27 heb je er nodig wil je een FILMPJE opslaan. :) ik sla geen filmpjes op en dan heb je er aan 5 genoeg alleen is het wel irritant als telkens dat verhaal in beeld komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Op zaterdag 13 juli 2002 10:16 schreef Zero00 het volgende:
[afbeelding]

VETTE PIC!! Trouwens allemaal wel vette pics. Damn over 6 dagen dan breekt de hel los voor japan!!
Wat aardig dat ze gedacht hebben aan mijn verjaardag :+

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hmm ik begin te denken dat het echt aan mij ligt

ssx tricky valt me ook alweer tegen...

games are about fun? at least... they were...

hmmph
waarom moet ik 300 knoppen indrukken voor 1 trick?
sucks zwaar...
is gewoon bijna niet te doen
en soms reageert ie helemaal niet op wat je doet...
hmmf

graphics zijn gewoon ps2 graphics

maar ja... Electronic Arse... wat had ik daar meer van kunnen verwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Op zaterdag 13 juli 2002 10:45 schreef schnumi het volgende:

[..]

euhh phuse 27 heb je er nodig wil je een FILMPJE opslaan. :) ik sla geen filmpjes op en dan heb je er aan 5 genoeg alleen is het wel irritant als telkens dat verhaal in beeld komt.
ja ik zag het nu ook, en het is inderdaad zwaar irri als die klotemelding steeds komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-09 16:49

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Op zaterdag 13 juli 2002 00:24 schreef ds het volgende:

[..]

Je moet 128 sterren verzamelen, en dat zien we dus terug in de Mario128 demo, toeval? Publiek beslist.

disclaimer: dat laaste is trouwens nog niet bevestigd
En hoe heet die grafische chip ook alweer :?

Juist ja,...Flipper

Hij is een dolfijn om trots op te zijn :Y)

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Op zaterdag 13 juli 2002 11:57 schreef Copycat het volgende:

[..]

En hoe heet die grafische chip ook alweer :?

Juist ja,...Flipper

Hij is een dolfijn om trots op te zijn :Y)
pay attention please... dat had ik al eerder vermeld... maar goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

200 knoppen voor een trick???? :? dat valt toch nog wel mee. :) stuk of 4 maar ik schud die tricks zo uit mijn mouw. :) ben nu al aardig hoog in ranking kan nog 2 hoger en de latere levels die je kunt verdienen zijn echt megavet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Op zaterdag 13 juli 2002 12:28 schreef schnumi het volgende:
200 knoppen voor een trick???? :? dat valt toch nog wel mee. :) stuk of 4 maar ik schud die tricks zo uit mijn mouw. :) ben nu al aardig hoog in ranking kan nog 2 hoger en de latere levels die je kunt verdienen zijn echt megavet. :)
hmm tja ik ben en blijf rookie en verder als 1x goud en 1x brons kom ik niet in showoff
met race kom ik niet verder als de eerste race...
ik vind het zo dom; de eerste trick levert je 17000 punten ofzo op, en daarna scoor ik nog maar maximaal 2000 ofzo per trick...

en uit mijn Chapter 1 trickbook; lukt ook maar 1 trick, en dat is per ongeluk gebeurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

nee ben met eddie bij chapter 3 trickbook maar daar worden ze idd heel pittig. :) als je je stunts telkens herhaalt dus telkens dezelfde dan krijg je idd minder punten.

in race heb ik: 4 gouden en 1 zilver
showoff: 1 gouden (maar 1 baan gedaan).

telkens als je goud, brons, zilver haalt dan krijg je een nieuwe baan erbij en als je 2x goud haalt nieuw ventje enz,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Op zaterdag 13 juli 2002 12:47 schreef schnumi het volgende:
nee ben met eddie bij chapter 3 trickbook maar daar worden ze idd heel pittig. :) als je je stunts telkens herhaalt dus telkens dezelfde dan krijg je idd minder punten.

in race heb ik: 4 gouden en 1 zilver
showoff: 1 gouden (maar 1 baan gedaan).

telkens als je goud, brons, zilver haalt dan krijg je een nieuwe baan erbij en als je 2x goud haalt nieuw ventje enz,
ik snap niet hoe je het doet
dan staat er (Z)+(R) is nosegrab...
nou hoppa, ik jump druk (Z)+(R) in maar er gebeurt geen nosegrab wel iets wat lijkt op een tailgrab
snap er de ballen van
waar is die tijd dat een spel gewoon met 2 knoppen te spelen was
en je het gewoon leuk vond om te gamen
en ik me niet de halve dag lag te ergeren omdat geen zak lukte (super smash brothers:melee, ssx tricky...)
blegh
i hate evolution

denk dat ik maar weer een megadrive met sonic 1 ga aanschaffen
da's tenminste simpel en fun en vet...

(ps. het tricksysteem van THPS is veel simpeler en intuitiever dan van SSX Tricky... ook daar zitten "moeilijke trucs" bij maar het is niet zo dat je het spel niet kunt uitspelen zonder die trucs...)

-47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

idd de tijd dat je met 2 knoppen wat kon doen (nes enz) zijn allang voorbij. Ik vind de tricks serieus niet heel moeilijk om te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

hier nog wat Mortal Kombat: Deadly alliance screens:

screen 1

screen 2

screen 3

screen 4

screen 5

screen 6

ik vind het er superstrak uitzien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Even een vraagje aan schnumi en phusebox.. Is SSX Tricky het aanschaffen nu waard of niet? Is hij al officieel bij elke winkel te koop? Of kan ik beter wachten op 1080 snowboarding? Maar die leek toch zoveel op Wave Race? En daar vond ik niet zoveel aan.. Zijn er veel extra opties te unlocken? En hoe zit het met de graphics?

Ik weet 't, veel vragen, maar aangezien jullie beide de game al hebben zou ik eerst graag wat ervaringen erover horen.. :D

[Edit]
Damn, die screens van Mortal Kombat zien er zeker wel gelikt uit.. :9 Weeral een game om aan te schaffen.. :) 't is wel vet dat er bij elke vechter onder staat welke vechtsoort hij toepast.. :) Wanneer komt hij in EUR uit?
[Edit]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
Op zaterdag 13 juli 2002 13:06 schreef schnumi het volgende:
hier nog wat Mortal Kombat: Deadly alliance screens:

screen 1

screen 2

screen 3

screen 4

screen 5

screen 6

ik vind het er superstrak uitzien. :)
ze zien er strak uit, maar gaat het ook lekker spelen is mijn vraag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Afbeeldingslocatie: http://www.midway.com/futuretense_cs/flash/mkda/screenshots/img_ss44_lrg.jpg

Come over here!! :P

Denk dat het met de gameplay ook wel goed zit.. heb eigenlijk nog geen één mortal kombat game gespeeld die geen goede gameplay bevatte.. Al waren de eerste delen wel 't beste natuurlijk.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Op zaterdag 13 juli 2002 13:07 schreef blakez het volgende:
Even een vraagje aan schnumi en phusebox.. Is SSX Tricky het aanschaffen nu waard of niet? Is hij al officieel bij elke winkel te koop? Of kan ik beter wachten op 1080 snowboarding? Maar die leek toch zoveel op Wave Race? En daar vond ik niet zoveel aan.. Zijn er veel extra opties te unlocken? En hoe zit het met de graphics?

Ik weet 't, veel vragen, maar aangezien jullie beide de game al hebben zou ik eerst graag wat ervaringen erover horen.. :D
Ja hij is officieel te koop, maar op veel plaatsen al uitverkocht.
Of hij t waard is, ik denk t wel, als je op long-term basis gaat kijken
De controls liggen mij nog niet maar dat had ik al gelezen
dat de controls aan het begin ff wennen zijn en na een paar dagen als je ze onder de knie hebt wordt t wel vetter

1080 wil ik ook hebben, maar daarop wachten gaat me veel te lang duren, komt waarschijnlijk in 2003 uit dussuh...

de graphics, veel beter dan ps2 graphics is het niet, maar ook op de xbox zijn de graphics niet echt beter als de ps2 versie...
al met al een redelijke kwaliteit

mijn punten:
GRAPHICS - 75 (ps2 graphics)
SOUND - 68 (decent sound)
GAMEPLAY - 78 (wordt beter naarmate je speelt)
LASTABILITY - 91 (veel unlockable shit)

OVERALL: 82 (dit is geen gemiddelde van bovenstaande scores)

-46

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
is er eigenlijk al iemand voor de opening van

=[Het Grote Gamecube Topic]= Deel X

ik wil de jubileum versie wel openen... met hulp van ds en d3

gewoon een openingspost met stats en alles

en ja ik loop op de feiten vooruit
ik ben gewoon een dromer...

-45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.midway.com/futuretense_cs/flash/mkda/screenshots/img_ss44_lrg.jpg

GET over here!! ;)

MK is altijd leuk :) Maar van alle MK spellen is deel 2 nog steeds de beste. Maar ik denk niet MKDA zo goed wordt al SC2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Op zaterdag 13 juli 2002 13:43 schreef thekillerbean het volgende:
[afbeelding]

GET over here!! ;)
originele respons...

anywayz:
iemand schreef dit op cube-europe.com over RARE en 3rd party geruchten:
Here's my theory- all the Rare third-party rumours were born out of online message board sites. When Rare heard about the rumours, they talked to Nintendo and created an ingenious marketing campaign. Think about it. XBOX and PS2 owners have been wooing over the fact that Conker or Perfect Dark might come to their console. Now, Rare sits back and lets the rumours and speculation to continue, and of course lets the tension build around what Rare might say publicly in the end. Finally, when or if Rare announces their exclusive deal with Nintendo GameCube, PS2 and XBOX owners may feel a sudden emptiness in their gaming console. The games they hoped for their console won't make it onto any other one but Nintendo. And that, in my opinion, could encourage gamers to purchase a GameCube and a few Rare games, just for them to fill their desires for a Rare game.
ik denk dat ie daar misschien wel eens gelijk in zou kunnen hebben...
als dit zo is dan is het echt geniaal van Nintendo en Rare om het zo te spelen...
en als er één software-huis is dat ik in staat acht zulke geniale marketingstrategien te voeren dan is het Rare wel...

-44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

ik ben het met Phuse eens over SSX Tricky de controls zijn niet super moeilijk misschien effe wennen idd. de graphics zijn net iets beter als PS2 versie maar niet veel Sound is gewoon goed. en ja je kunt iets van 6 ventjes unlocken en 6 levels ofzo. :)

ps: phuse wat bedoel je met -44 enz. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Op zaterdag 13 juli 2002 13:59 schreef schnumi het volgende:
ik ben het met Phuse eens over SSX Tricky de controls zijn niet super moeilijk misschien effe wennen idd. de graphics zijn net iets beter als PS2 versie maar niet veel Sound is gewoon goed. en ja je kunt iets van 6 ventjes unlocken en 6 levels ofzo. :)

ps: phuse wat bedoel je met -44 enz. :)
aantal posts te gaan tot mijn 1000 posts jubileum

-43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

het zou idd kunnen dat rare en nintendo dit gerucht in de wereld hebben gebracht zodat de bezitters van PS2 en Xbox later superteleurgesteld zouden zijn maar we wachten af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Op zaterdag 13 juli 2002 14:01 schreef schnumi het volgende:
het zou idd kunnen dat rare en nintendo dit gerucht in de wereld hebben gebracht zodat de bezitters van PS2 en Xbox later superteleurgesteld zouden zijn maar we wachten af. :)
het is niet door hen in de wereld gebracht
maar door mensen op messageboards...
nintendo en rare hebben er misschien alleen handig op meegelift...
ik hoop alleen niet dat ze Donkey Kong Racing cancellen als ze multiplatform gaan... want dat spel lijkt me enorm vet!!!

-42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
voor de mensen die het nog niet kennen:

Donkey Kong Racing - by RARE

Weren't expecting this one, were you? Roll up and experience all your favourite Kongs in some real in-your-face jungle racing action. The course of the game sees you careering through gorgeous landscapes in an effort to catch a ride, then refining your ever-expanding stable of steeds into real thoroughbreds by feeding them fruit and tempting them with prizes snatched up in mid-race...

The power of the GameCube allows for some truly seamless environments teeming with all manner of wildlife - pick out the racing line amidst those marauding rhinos, hungry piranha or seething wasps if you can! Yes, you can even take a break from racing on land to hit the skies and waters, with a range of aquatic and airborne mounts adding further spice to the mix. Needless to say, this makes for a staggering variety of routes and inter-species racing tactics.

With fully orchestral theme tunes in Dolby Surround, plus colossal environments existing in real-time and exhibiting real-world phenomena (swaying trees, fading sunlight, creeping shadows and so on), this is one absolutely not to be missed. Now you just have to wait until it's released...

Afbeeldingslocatie: http://www.rare.co.uk/graphics/dk_racing/dkr_large/dkr_001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rare.co.uk/graphics/dk_racing/dkr_large/dkr_002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rare.co.uk/graphics/dk_racing/dkr_large/dkr_003.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rare.co.uk/graphics/dk_racing/dkr_large/dkr_004.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rare.co.uk/graphics/dk_racing/dkr_large/dkr_005.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rare.co.uk/graphics/dk_racing/dkr_large/dkr_006.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rare.co.uk/graphics/dk_racing/dkr_large/dkr_007.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rare.co.uk/graphics/dk_racing/dkr_large/dkr_008.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rare.co.uk/graphics/dk_racing/dkr_large/dkr_009.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rare.co.uk/graphics/dk_racing/dkr_large/dkr_010.jpg

een filmpje:
DKR Filmpje

previews:
"More high-speed fun and games are coming to GameCube with Rare's Donkey Kong Racing." - Nintendo Official Magazine (UK) (preview)

"Further evidence that the Gamecube's first-generation games look set to beat the figs out of every PS2 game to date." - Digitiser (preview)

"The video of the movie looks exceptionally good, but it doesn't appear any real gameplay footage was shown. Still, one can get a great sense for the environments and style of the game by taking a look at the media." - IGNCube (preview)

"Donkey Kong Racing looks to be an enhancement of everything you loved in DKR." - Planet Gamecube (preview)

"The footage is of an extremely high quality showing beautifully constructed models of various favourites from Donkey Kong 64 and Diddy Kong Racing... Gamers are gonna lap this up like an alcoholic cat in a White Russian factory. Yum." - Computer & Video Games (preview)

"Considering what graphical feats Rare has accomplished in the past, it should come as no surprise if they once again dazzle us upon the release of real in-game screenshots. The 3-D 'real-world' look of the locations should do no less than knock us off our feet." - Gaming Target (preview)

"There was only a rolling demo at E3, but expect top quality multi-player madness all the same." - GamesMaster (preview)

"Well, this was a pleasant surprise - and it's not just Diddy Kong Racing with added Kongs... Expect Rare not to disappoint." - N64 Magazine (preview)

Top Quote
"The recalcitrant little chimp, Diddy, has been nudged into the also-rans to allow the brazen, chest-beating swagger of everybodys favourite mis-spelled monkey to muscle in on the limelight." - Computer & Video Games (preview)
-41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-09 16:49

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Dat plaatje op die wespen in het bos doet mij wel erg veel denken aan die scene van The Empire Strikes Back.

Maar ziet er wel megavet uit :P

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

idd lijkt mij ook een supervet spel. 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Op zaterdag 13 juli 2002 14:52 schreef Copycat het volgende:
Dat plaatje op die wespen in het bos doet mij wel erg veel denken aan die scene van The Empire Strikes Back.

Maar ziet er wel megavet uit :P
daar deed het mij dus ook aan denken
helaas is er nog geen releasedate ofzo bekend...

-39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

mij lijkt het een k*tspel worden, maar dat komt meer omdat als ie redelijk zo speelt zoals dat n64 spel (diddy kong racing ofzo), hij dan echt onwijs vervelend bestuurd en ik dat hele idee van op beesten zitten enzo niet echt geweldig vind.

geef mij maar mario kart (en dan het liefst meer zoals de SNES versie dan de n64 versie)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Op zaterdag 13 juli 2002 15:21 schreef yamAUchi het volgende:
mij lijkt het een k*tspel worden, maar dat komt meer omdat als ie redelijk zo speelt zoals dat n64 spel (diddy kong racing ofzo), hij dan echt onwijs vervelend bestuurd en ik dat hele idee van op beesten zitten enzo niet echt geweldig vind.

geef mij maar mario kart (en dan het liefst meer zoals de SNES versie dan de n64 versie)
waaaaaaaaaaat???
Diddy Kong Racing ruled the world... en zeker heeft Diddy mario's ass gekickt wat betreft n64 ravers...

-38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was in Return of the jedi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormblade32
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-07-2014

stormblade32

_-"Stormblade"-_

Eternal darkness komt volgende maand uit schijnt het volgens deze link.

http://www.clubnintendo.net/cn_net_newsitem.asp?uid=coert&i=15&cid=188

Final fantasy 1 & 2 komt uit op de gba

http://pocket.ign.com/articles/364/364642p1.html

Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

lijkt me sterk dan zou hij 3 maander eerder uitkomen als geplant (niet dat ik het erg vindt. >:) ). trouwens met SSX Tricky kan ik nog 3 banen unlocken en 2 characters voor de rest alles al completed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Op zaterdag 13 juli 2002 16:36 schreef schnumi het volgende:
lijkt me sterk dan zou hij 3 maander eerder uitkomen als geplant (niet dat ik het erg vindt. >:) ). trouwens met SSX Tricky kan ik nog 3 banen unlocken en 2 characters voor de rest alles al completed. :)
wat heb je daar nou aan, volgens mij zit je al sinds dat je het spel hebt niks anders te doen...
leuk is dat he
60 euro uitgeven en er dan in 3 dagen doorheen rossen...
ik ben nu bezig met conker maar ik speel maximaal 1 uur per dag
zo heb ik er tenminste wat aan...

en 3 maanden eerder klopt niet
hij stond op een "oktober" release...

-36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

sorry hoor phuse. :* als ik klaar ben blijf ik het nog steeds spelen want ik wil ook graag alle boards voor elke ventje enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Op zaterdag 13 juli 2002 16:40 schreef Phusebox het volgende:

[..]

wat heb je daar nou aan, volgens mij zit je al sinds dat je het spel hebt niks anders te doen...
leuk is dat he

en 3 maanden eerder klopt niet
hij stond op een "oktober" release...

-36
Sommige mensen zitten constant op GoT te posten tot ze hun 1000ste hebben :X

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Op zaterdag 13 juli 2002 16:48 schreef GolbeZeromus het volgende:

[..]

Sommige mensen zitten constant op GoT te posten tot ze hun 1000ste hebben :X
constant is overdreven
ik ben aan t werken
en druk af en toe op refresh... tja
kan er ook niks aan doen

-35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Op zaterdag 13 juli 2002 16:40 schreef Phusebox het volgende:

[..]

leuk is dat he
maar dat is ook de "age difference". "vroeger" wilde ik ook niks liever dan zo snel mogelijk een game uitspelen, maar dat verandert als je ouder wordt

-34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Phusebox, wel es van een edit knop gehoord? :{

* Glitch vindt het jammer dat het topic steeds meer gaat lijken op een IRC sessie

Maar ja, das mijn mening.

Blakez, Wave Race niet leuk??? Of te moeilijk :)

1080 ga ik zeker weten halen als tie uitkomt, lijkt me sterk dat ie erg op Wave Race lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Op zaterdag 13 juli 2002 16:59 schreef Glitch het volgende:
Phusebox, wel es van een edit knop gehoord? :{

* Glitch vindt het jammer dat het topic steeds meer gaat lijken op een IRC sessie

Maar ja, das mijn mening.

Blakez, Wave Race niet leuk??? Of te moeilijk :)

1080 ga ik zeker weten halen als tie uitkomt, lijkt me sterk dat ie erg op Wave Race lijkt.
jaja sorry
soms vergeet ik em wel eens
en als je al gepost hebt kun je je berichten niet meer deleten
wat ik wel een minpunt vind van GoT... maar vooruit ik zal er meer op gaan letten

-33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Op zaterdag 13 juli 2002 16:51 schreef Phusebox het volgende:

[..]

maar dat is ook de "age difference". "vroeger" wilde ik ook niks liever dan zo snel mogelijk een game uitspelen, maar dat verandert als je ouder wordt

-34
hoe oud ben je dan phuse??? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Op zaterdag 13 juli 2002 16:51 schreef Phusebox het volgende:

[..]

Dat is wel een beetje zo ja. "Vroeger" ging ik ook altijd spelletjes huren voor drie dagen en dat moest ik ze uitspelen. In 99% van de gevallen lukte dat toen ook 8-)

Maar moet je maar eens proberen drie compleet vrije dagen te vinden als je werkt. :{ Dat is een no go dus.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn ik ben er 1 dagje niet en alweer 9 pagina's erbij
/me zit druk te lezen om de achterstand in te lopen.

Ik zag trouwens gister een gamestation staan voor de cube zo'n paars geval met daaronder houders voor je gamediscs.
Heeft iemand dat ding en zo ja wat zijn de ervaringen ?

/me wil zijn GC een mooier plekje geven dan bovenin zijn tv meubel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

review Worms Blast

dit spel lijkt me dus geen zak aan waarom niet gewoon worms??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Op zaterdag 13 juli 2002 17:19 schreef GolbeZeromus het volgende:

[..]

Dat is wel een beetje zo ja. "Vroeger" ging ik ook altijd spelletjes huren voor drie dagen en dat moest ik ze uitspelen. In 99% van de gevallen lukte dat toen ook 8-)

Maar moet je maar eens proberen drie compleet vrije dagen te vinden als je werkt. :{ Dat is een no go dus.
ik ben nu 17 en ik wil helemaal een spel niet snel uitspelen maar als je aan het spelen bent en het is een leuk spel waarom zou je dan stoppen? zoals ik al zei als ik hem helemaal heb gehaald dan speel je heus nog wel omdat de races zelf en de stunts ook vet zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Op zaterdag 13 juli 2002 17:15 schreef schnumi het volgende:

[..]

hoe oud ben je dan phuse??? :)
22,53150684931506849315068493150685 jaar

-32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.dgnet-media.com/cubezone/ShowContent.asp?ContentID=8394

World exclusive: Konami zegt komend jaar te komen met Probotector, in Japan Contra, op de GameCube. Lees snel verder!

Contra/Probotector is een shooter uit de late jaren tachtig en de vroege jaren negentig. De game verscheen eerder al op de NES, SNES, Sega Genesis, Sega Saturn en Playstation. Deze laatste, de PSX versie, Contra: Legacy of War, werd niet door Konami zelf, maar de developer Apaloosa ontwikkeld, en is ook het slechtste deel uit de reeks.

Op de Nintendo 64 werd ook een versie aangekondigd, werknaam Contra Spirits 64, maar deze werd zoals veel N64 spellen in 1999 gecancelled.

CubeZone brengt je vandaag het exclusieve nieuws dat de GameCube ook een versie krijgt van deze beroemde shooter. New Contra, zo luidt de titel van de game, komt ook op de GBA uit. Of er een link-up functie komt is nog onduidelijk.

De game zal volgens de planning in 2003 op de Cube verschijnen. Gameplay-details zijn nog niet bekend.

Yess.. Dat spel rulede zo zwaar op nes en snes dat moet wel een vette shooter worden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

lol ik kom nu al niet meer op cubezone. :D ben je net optijd geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

SilverBolt, het nieuws wat je post wil ik heel graag geloven, maar ik kan het gewoon niet.

Edit: Heel dat dgnet ligt down volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja zo te zien wel krijg alleen nog uit de cache te zien en meer niet :)
Nouja komt vanzelf wel weer up lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robotech battlecry pics:

Afbeeldingslocatie: http://www.gamespy.com/previews/july02/robotechmulti/4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamespy.com/previews/july02/robotechmulti/6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamespy.com/previews/july02/robotechmulti/10.jpg

kijk hier voor meer screens: http://www.gamespy.com/previews/july02/robotechmulti/screenshots.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Zo, dat ziet er een partij kick uit. Wie maakt dat en wanneer komt het uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan must have zeg
release iemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
damn no freaking way dat ik verder kom met ssx

showoff: 3e event... ik haal de finish echt niet binnen die tijd
laat staan dat ik meer dan 250.000 punten haal (max tot nu is 70.000) en dan komt ik 2/3 race en dan is de tijd op...
ik knal echt tegen elk miezerig paaltje aan, alsof je door een magneet wordt aangetrokken...

:(

-31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robotech battlecry:
Game Type: Action
Developer: Vicious Cycle
Publisher: TDK Mediactive
Release Date: Q4 2002 (US release)

edit: werkt hardware (controllers enzo) uit hongkong gewoon op een PAL cube? mijn oom is nu in hong kong, is daar de wavebird al uit?? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Op zaterdag 13 juli 2002 18:47 schreef WuKen het volgende:
robotech battlecry:
Game Type: Action
Developer: Vicious Cycle
Publisher: TDK Mediactive
Release Date: Q4 2002 (US release)

edit: werkt hardware (controllers enzo) uit hongkong gewoon op een PAL cube? mijn oom is nu in hong kong, is daar de wavebird al uit?? :9~
ja werkt gewoon...

-26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 13 juli 2002 18:52 schreef Phusebox het volgende:

[..]

ja werkt gewoon...

-26
beter!! ff kijke of ik hem kan bereiken, weet iemand hoe laat het daar ongeveer is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Op zaterdag 13 juli 2002 19:02 schreef WuKen het volgende:

[..]

beter!! ff kijke of ik hem kan bereiken, weet iemand hoe laat het daar ongeveer is?
ehm 3 uur 's nachts
bel m maar op
hehe denk niet dat ie je dan nog een wavebird koopt...

-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmz dan moet ik idd morgenochtend bellen, wanneer komt de wavebird hier uit? en wat zou ik eventueel nog meer kunnen bestellen (geen games want ik kan geen import spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 24-08 22:29
Ik wil niet heel erg offtopic reageren maar phuse echt aub wil je ophouden met de aftelling naar je 1000 posts? Tis naarmate ik dit topic doorlees nogal storend en begint nogal te irriteren.
Snap de logica echt niet om te gaan aftellen naar je 1000 posts...beetje sad maar goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga gaan aftellen naar m'n 4500ste post dan >:)

-157

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Op zaterdag 13 juli 2002 19:28 schreef real_raichu70 het volgende:
Ik ga gaan aftellen naar m'n 4500ste post dan >:)

(!!!!!!!! :( )-157 (!!!!!!!!! :( )
mensen laten we de stats maar niet meer posten want mensen posten xpress meerdere posts om hun stats te boosten dus als we de stats niet meer doen stopt dit (pff...)
(ohja edit ipv een nieuwe post want anders word het zo vol en lijkt het wel een irc meeting)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

hmmz dan moet ik idd morgenochtend bellen, wanneer komt de wavebird hier uit? en wat zou ik eventueel nog meer kunnen bestellen (geen games want ik kan geen import spelen)
misschien de 251 blocks memcard!! is een stuk meer als 59 blocks. :) de wavebird komt pas na de zomer in europa uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 13 juli 2002 20:11 schreef TekkenMaster het volgende:

[..]

mensen laten we de stats maar niet meer posten want mensen posten xpress meerdere posts om hun stats te boosten dus als we de stats niet meer doen stopt dit (pff...)
(ohja edit ipv een nieuwe post want anders word het zo vol en lijkt het wel een irc meeting)
Ach komop , das maar een geintje om Phusebox duidelijk te maken dat z'n gezever niet kan .

Dat Robotech Battlecry ziet er btw phat uit , lekker Manga-style Mech battles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormblade32
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-07-2014

stormblade32

_-"Stormblade"-_

Mij maken die stats niets uit het is gewoon een leuke extraatje. Zelf wijzig ik 90 % van al mijn berichten. Soms doe ik wel meerdere reply's, maar dat doe ik express omdat het over een ander onderwerp gaat.

Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

maakt toch niet uit, dat het irc-achtig wordt, is alleen maar gezellig =)

en die stats zijn gewoon grappig.. meer niet.

nou niet onwijs gaan zeuren overal op.. dat wordt al teveel gedaan in de wereld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Laatst online: 11:25
bij onze gameshop
(zie foregames in tilburg) kun je al de wave bird kopen en die zit in enngelse verpakking

nu zegge dies nep

want er start boven de reuze startknop nintendo hijs zilver en het lichtje brand oranje

hij kosyte geloof ik 50 euro ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Op zaterdag 13 juli 2002 19:09 schreef Koffiezuiper het volgende:
Ik wil niet heel erg offtopic reageren maar phuse echt aub wil je ophouden met de aftelling naar je 1000 posts? Tis naarmate ik dit topic doorlees nogal storend en begint nogal te irriteren.
Snap de logica echt niet om te gaan aftellen naar je 1000 posts...beetje sad maar goed :D
kijk eens aan mister ik ben nieuw hier en meen meteen de baas te zijn van het topic

oeh stel je voor 3 subscript tekens... daar raak je helemaal van in de war he? echt enorm miereneukerig ben jij (of vind ik jou); vast een ambtenaar :+
Op zaterdag 13 juli 2002 20:11 schreef TekkenMaster het volgende:

[..]

het gebeurt echt niet meer dan al t geval was maar goed
wat jij wil...
soms wordt ik echt ziek van dat gemiereneuk hier op got...
er zitten van die mensen tussen... blegh

dat zijn van die mensen die kinderen hun speelgoed afpakken
gunnen niemand een pleziertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 24-08 22:29
Op zaterdag 13 juli 2002 22:11 schreef Phusebox het volgende:

[..]

kijk eens aan mister ik ben nieuw hier en meen meteen de baas te zijn van het topic

oeh stel je voor 3 subscript tekens... daar raak je helemaal van in de war he? echt enorm miereneukerig ben jij (of vind ik jou); vast een ambtenaar :+
[..]
Sorry voor het erop wijzen dat ik het storend vond ook al waren het maar 3 tekens het stoort daarintegen wel behoorlijk als je dat bij elke reply moet zien van jou dat je telkens dichtbij de 1000 posts bent wat eigenlijk totaal geen waarde toevoegt aan het topic of hoe "cool" je bent.

Tevens stoort je manier van reageren ook nog is een keer een beetje. Kon je het niet gewoon beetje volwassen opvatten en ook normaal kunnen reageren?

En misschien moet ik je erop wijzen dat ik niet nieuw ben en dat ook helemaal niet zou uitmaken in dit topic. Ik wijsde je er alleen op dat het storend was en of je ermee wou ophouden. Ik wil tevens ook helemaal niet de baas zijn in dit topic, weet niet waar je die informatie vandaan haalt. En misschien moet ik je erop wijzen dat ik al sinds het begin de gc topics al volg, maar goed dat maakt geen zak uit.

Sorry dat ik ook maar iets zei tegen je...alvast gefeliciteerd met je 1000 posts...grote kerel :7 :z

Maar goed ik zelf heb een kleine gc vraag. Wanneer kunnen we internet support verwachten en wordt europa daar ook bij betrokken? En zijn er al games die plannen hebben voor online gaming? En wanneer zullen er meer games komen met de GBA link optie en zijn hier ook al meer spellen voor bekend? De sonic link optie is namelijk niet echt extreem om daarvoor zo kabel voor aanteschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Op zaterdag 13 juli 2002 22:11 schreef Phusebox het volgende:

[..]

soms wordt ik echt ziek van dat gemiereneuk hier op got...
er zitten van die mensen tussen... blegh
uhhh..
volgens mij was er hier iemand die altijd iets had te zeuren over van alles en nog wat (vooral games :) ) uhh wie was dat ook al weer???

ohja: PHUSEBOX, dus begin maar niet over zeuren of mierenneuken >:) ;)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

edit: sorry, dubbele post |:(

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Op zaterdag 13 juli 2002 22:30 schreef Koffiezuiper het volgende:

[..]

...GBA link optie en zijn hier ook al meer spellen voor bekend? De sonic link optie is namelijk niet echt extreem om daarvoor zo kabel voor aanteschaffen.
een paar spellen die de link optie (mogelijk) gaan ondersteunen:

Final Fantasy N
een kirby spel
een pokemon spel
Animal forest

mensen, weten jullie er nog meer??

zon kabeltje kost maar 10 euro (third pary maar die doen het ook perfect) en nee die optie is idd niet echt maximaal in sonic 2

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

sjonge jonge jonge.. laat phusebox lekker die aftelling doen.. wtf maakt dat nou uit.. bijna hetzelfde als reageren van "HEY JIJ @#$@#$ JE MAG NIET GROETEN AAN HET EINDE, DE BAN IS AL AANGEVRAAGD"

en we gaan onwijs offtopic door al dat gezeik.

tekkenmaster : dat quoten enzo voor de stats.. als er 1 iemand is die dat vaak doet (blijkbaar zonder dat ie er erg in heeft, ben jij het)

iig. laat mensen lekker gezellig dingen posten, got is best wel irri, maar dit topic was lekker relaxed (alleen af en toe komen er dus dit soort dingen soms terug)

ben weer lekker bezig met een GC-party-night en SSB:M zit er nou wat in ! best geweldig.. ook wat james bond multiplayer gespeeld, en dat is ook best cool :)

had alleen iets HEEL irritants met SMB, we deden expert met zijn 3'en (dus achter elkaar levels halen) en ik had dus onwijze slowdown in dat level van expert met die grote ringen en dat je dan langzaam omhoog kruipt naar de goal in die bakjes. moeilijk irritant omdat dat level bijna niet te halen was daardoor, vraag me af waardoor dat komt, vast omdat SMB niet echt goed geprogged is ofzo voor bepaalde dingen.

maar kan iemand het is proberen na te bootsen ? (3 player game - expert - tot dat level en dan checken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

En voor online support moet je ook nog even wachten. Als het goed is wordt het geintroduceerd met PSO 1 & 2 (van Sega). In Japan is die pas uitgesteld geloof ik. Staat nu voor een release in augustus.

Wel komen er 2 modems uit. 56k en broadband. Van mij mogen ze gelijk die broadband uitbrengen, want ik ga niet weer met tel. tikken zitten iig.

Het gaat iig wel nog even duren voordat het in Europa uitkomt. Een releasedate is volgens mij nog niet bekend. Zelf denk ik dat het pas volgend jaar wordt.

Hoe bevalt je NES trouwens ds?

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.