Op woensdag 10 juli 2002 22:07 schreef Bong-One het volgende:
[..]
VERBIEDEN!
Nu blijkt dat de ondertitel nog steeds gevoerd wordt, lijkt het me niet verkeerd dat we het hier eens over gaan hebben in het crewforum.

Verwijderd
Op woensdag 10 juli 2002 22:07 schreef Bong-One het volgende:
[..]
VERBIEDEN!
Nu blijkt dat de ondertitel nog steeds gevoerd wordt, lijkt het me niet verkeerd dat we het hier eens over gaan hebben in het crewforum.
Verwijderd
Ik geloof dat ik toch redelijk duidelijk was in dat topic?Op woensdag 10 juli 2002 21:13 schreef Vae Victis het volgende:
Omdat na de vorige discussie niet duidelijk is geworden dat het niet gewaardeerd werd, dat er users 'crew' onder hun naam zetten.
jouw ondertitel is trouwens ook verdomd misleidendOp donderdag 11 juli 2002 06:50 schreef Peertje het volgende:
Kan er niet gewoon iets in de faq komen dat verwarrende ondetitels gewoon verwijdert/verboden kunnen wordenGebruikers namen zoals Admin enz zijn toch ook verboden ook al krijg ej geen kleur naampje ofzo...
Srew you! Fucking hippie!Op donderdag 11 juli 2002 09:06 schreef Juggernaut het volgende:
[..]
jouw ondertitel is trouwens ook verdomd misleidend
Whoeps dan mag ik hopen dat ik mijn lieve naampje mag houdenOp donderdag 11 juli 2002 06:50 schreef Peertje het volgende:
Kan er niet gewoon iets in de faq komen dat verwarrende ondetitels gewoon verwijdert/verboden kunnen wordenGebruikers namen zoals Admin enz zijn toch ook verboden ook al krijg ej geen kleur naampje ofzo...
Verwijderd
Bij Nelske kan ik het tenminste nog begrijpenOp donderdag 11 juli 2002 09:06 schreef Juggernaut het volgende:
[..]
jouw ondertitel is trouwens ook verdomd misleidend
Bij sommige mensen is een en ander uit het gedrag wel duidelijk. Je kan jezelf wel supervisor noemen, maar als je vervolgens niet de super gaat visoreren, dan heeft men gauw genoeg door dat je geen supervisor bentOp donderdag 11 juli 2002 11:42 schreef Supervisor het volgende:
[..]
Whoeps dan mag ik hopen dat ik mijn lieve naampje mag houden
Verwijderd
Sorry maar die n00bs moeten beginnen met het lezen van de Faqs. Daar staat luid en zeer duidelijk wie wel en wie niet enige vorm van gezag heeft.Op woensdag 10 juli 2002 21:29 schreef X het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij gaat het er hier om dat het n00bs nogal misleidt, want die denken dan ook dat het een echte 'crew' is en dat ze daar ook naar moeten luisteren enzo.
Verwijderd
Verwijderd
En hier gaat het dus fout. Een ondertitel is iets wat een user helemaal zelf mag invullen met wat ie ook wil (ok er zijn uitzonderingenOp donderdag 11 juli 2002 15:34 schreef ReV3rEnD het volgende:
zelfs als ik op vakantie ben laten ze me niet met rust![]()
maar deze discussie hebben we nu toch wel gehad?mensen die eventueel de 'eer' willen hebben om in help crew te mogen nemen contact op met mij, of een ander lid, maar dat verhoogt niet je kansen tot "lid worden" , wij komen op jou af, jij niet op ons
Verwijderd
Ehmmm...niemand hoeft naar jou toe te komen om wat in zijn ondertitel te zetten, alle 40.000(dacht ik) users kunnen gewoon SP Help Crew! in hun ondertitel zetten.Op donderdag 11 juli 2002 15:34 schreef ReV3rEnD het volgende:
maar deze discussie hebben we nu toch wel gehad?mensen die eventueel de 'eer' willen hebben om in help crew te mogen nemen contact op met mij, of een ander lid, maar dat verhoogt niet je kansen tot "lid worden" , wij komen op jou af, jij niet op ons
need i say more?
Verwijderd
Iedereen mag die tekst toevoegen. Men (met of zonder tekst) heeft zich gewoon te gedragen in SPOp donderdag 11 juli 2002 15:34 schreef ReV3rEnD het volgende:
Verwijderd
ja ach, zoals databeest al vertelde, is het natuurlijk niet erg vriendelijk om dergelijke ondertitel onaangekondig te gebruikenOp donderdag 11 juli 2002 15:41 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Iedereen mag die tekst toevoegen. Men (met of zonder tekst) heeft zich gewoon te gedragen in SP
Aangezien ik mijn eerste post hier op GoT ergens eind 1999 in SP deed vind ik dat ik wel het recht heb op die ondertitelOp donderdag 11 juli 2002 15:43 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
ja ach, zoals databeest al vertelde, is het natuurlijk niet erg vriendelijk om dergelijke ondertitel onaangekondig te gebruiken
maar ze doen maar
De islam kan uw vrijheid schaden
Verwijderd
snodaard!Op donderdag 11 juli 2002 15:46 schreef Wokschotel het volgende:
[..]
Aangezien ik mijn eerste post hier op GoT ergens eind 1999 in SP deed vind ik dat ik wel het recht heb op die ondertitel
Verwijderd
En ik kom vaak in SPOp donderdag 11 juli 2002 15:46 schreef Wokschotel het volgende:
[..]
Aangezien ik mijn eerste post hier op GoT ergens eind 1999 in SP deed vind ik dat ik wel het recht heb op die ondertitel
Verwijderd
Verwijderd
Aaaaaaaaah nu komt de aap uit de mouwOp donderdag 11 juli 2002 15:57 schreef ReV3rEnD het volgende:
ik weet iets veel beters:
ik krijg gewoon modrights, dan hebben we dat gezeik dat ik wannabee mod ben ook niet meer en iedereen die ongeoorloofd help crew in de ondertitel neemt krijgt een ban
Verwijderd
kan jij me hierbij helpen?Op donderdag 11 juli 2002 15:58 schreef Courage het volgende:
[..]
Aaaaaaaaah nu komt de aap uit de mouw
ROFLOp donderdag 11 juli 2002 15:34 schreef ReV3rEnD het volgende:
need i say more?
Verwijderd
Die post van Rev moet je met een korrel zou zo groot als Jupiter nemenOp donderdag 11 juli 2002 15:39 schreef Courage het volgende:
[..]
En hier gaat het dus fout. Een ondertitel is iets wat een user helemaal zelf mag invullen met wat ie ook wil (ok er zijn uitzonderingen), en jij wekt nu de indruk dat je tot een 'bepaalde vorm van gezag' hoort als je 'SP help crew' er toevallig inzet. Dit is dus _NIET_ het geval.
Verwijderd
Dat weet jij, dat weet ik nu, maar dat weet lang niet iedereenOp donderdag 11 juli 2002 16:14 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Die post van Rev moet je met een korrel zou zo groot als Jupiter nemen
Verwijderd
En ik vind dat alle crews wel wat hulp kunnen gebruikenOp donderdag 11 juli 2002 16:41 schreef X het volgende:
<--------
De modjes en admins hebben wel wat hulp nodig denk ik
Verwijderd
<----------Op donderdag 11 juli 2002 16:56 schreef Juggernaut het volgende:
GrrrrrOp donderdag 11 juli 2002 17:01 schreef X het volgende:
[..]
<----------
Voor als je wat hulp nodig hebt
Verwijderd
Die eerste crew in je ondertitel heeft geen zin.Op donderdag 11 juli 2002 17:01 schreef Wokschotel het volgende:
[..]
Grrrrr
Argh!
Kwor gek!
Verwijderd
lid worden hahaOp donderdag 11 juli 2002 15:34 schreef ReV3rEnD het volgende:
need i say more?
Verwijderd
Kaasie Kaasie laat je niet zo kennenOp donderdag 11 juli 2002 17:06 schreef kaasie het volgende:
[..]
lid worden haha
van wat??een verzonnen clubbie die zich voor doen als crew... Als iemand zich als helper van sp, dus als sp help crew wilt aanmelden hoeft hij echt niet naar jouw toe te komen....
Verwijderd
Verwijderd
Nou. Ik vind dat IceStorm het niet verdiendOp donderdag 11 juli 2002 17:08 schreef kaasie het volgende:
haha ja vind je?
vind gewoon dat iedereen recht heeft op de titel crew.
Duh. Je moet die nep sp-crew laten blaatten en jezelf niet in de verdediging laten drukken. ItSnows zou zulke mensen gewoon negeren.Op donderdag 11 juli 2002 17:08 schreef kaasie het volgende:
haha ja vind je?
De enige die recht heeft op mijn ondertitel ben ikOp donderdag 11 juli 2002 17:08 schreef kaasie het volgende:
haha ja vind je?
Verwijderd
NietusOp donderdag 11 juli 2002 17:10 schreef Jesse het volgende:
ItSnows zou zulke mensen gewoon negeren.
Verwijderd
misschien is crew of professionele prutsers wat?Op donderdag 11 juli 2002 17:10 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Nou. Ik vind dat IceStorm het niet verdiend
Hm. Dat zegt wel weer wat over jouwOp donderdag 11 juli 2002 17:11 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Nietus
Wedden?
Op donderdag 11 juli 2002 17:01 schreef X het volgende:
[..]
<----------
Voor als je wat hulp nodig hebt
Verwijderd
Op donderdag 11 juli 2002 17:42 schreef DataBeest het volgende:
Verwijderd
Human Bobby
Ben ik het helemaal mee eens. In deze kwestie dienen nu eens standpunten ingenomen te worden. "Korreltjes zout" hebben we niks aan.Op donderdag 11 juli 2002 19:27 schreef Justice het volgende:
Leuk dat deze thread door de hulp van ReV3rEnD weer verzand in HK geblaat, want die korreltjes zout kan je je nou net niet veroorloven als je (ondertitel) ter discussie staat. De mensen die er langer zijn weten wel dat het niet serieus is, maar eigenlijk horen onzinondertitels terecht in het onzinforum (HK) en niet als verwarring tussen de serieuzere onderwerpen, en de manier waarop er mee wordt omgegaan komt op mij ook niet capabel over (door de ondertitelvoerders, niet door de mods).
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
omg, ik vind dit een zwaar foute post... lid worden? fuck alleen al door deze post zit ik nu ook in de SP help crew... Je moet echt eens gewoon heel eerlijk zijn in hoe je hierover denkt en even niet bang zijn voor allemaal commentaar trug ofzo. Want jou berichten zijn erg tegenstrijdig, en naar de mods: ik weet niet wie er nu niet tegen het zetten van misleidende ondertitels is, dusseuh wat gaan we daaraan doen? *Op donderdag 11 juli 2002 15:34 schreef ReV3rEnD het volgende:
Op donderdag 11 juli 2002 19:50 schreef MM- het volgende:
Oh dus femme is al aan jouw deur geweest met 10.000 man?
Huh? Je vindt het een baggerpost, dus je wordt lid?Op donderdag 11 juli 2002 19:53 schreef Bong-One het volgende:
[..]
omg, ik vind dit een zwaar foute post... lid worden? fuck alleen al door deze post zit ik nu ook in de SP help crew... Je moet echt eens gewoon heel eerlijk zijn in hoe je hierover denkt en even niet bang zijn voor allemaal commentaar trug ofzo. Want jou berichten zijn erg tegenstrijdig, en naar de mods: ik weet niet wie er nu niet tegen het zetten van misleidende ondertitels is, dusseuh wat gaan we daaraan doen? *
ja je denkt raar (ow neej, w8 ik zal het wel zijn). Ik ben geen lid, da bestaat niet... is gewoon om te laten zien hoe dikke onzin het is (ik ben nu btw de SP Help Crew crewleader) dus meel me als je wil joinen dan krijg je een try-out met enge rituelen...Op donderdag 11 juli 2002 20:10 schreef Rinaldo het volgende:
Huh? Je vindt het een baggerpost, dus je wordt lid?
Dan zou je toch _geen_ lid moeten worden, fo denk ik nou raar?
Verwijderd
Hij bedoeld dat door hier te posten hij een bijdrage levert aan een beter SPOp donderdag 11 juli 2002 20:10 schreef Rinaldo het volgende:
[..]
Op donderdag 11 juli 2002 20:12 schreef Bong-One het volgende:
[..]
ja je denkt raar (ow neej, w8 ik zal het wel zijn). Ik ben geen lid, da bestaat niet... is gewoon om te laten zien hoe dikke onzin het is (ik ben nu btw de SP Help Crew crewleader) dus meel me als je wil joinen dan krijg je een try-out met enge rituelen...
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Ik denk dat je zijn post beter had kunnen opvatten als een daad van "nah-nah, ik heb lekker toch die titel".Op donderdag 11 juli 2002 20:10 schreef Rinaldo het volgende:
[..]
JA! dat bedoel ikOp donderdag 11 juli 2002 20:17 schreef bazs2000 het volgende:
Ik denk dat je zijn post beter had kunnen opvatten als een daad van "nah-nah, ik heb lekker toch die titel".
Gewoon om te stangen dus.
Human Bobby
Verwijderd
Geduld is een schone zaakOp donderdag 11 juli 2002 20:21 schreef Justice het volgende:
wat je dus nu ziet is dat mensen uit frustratie ook zo'n ondertitel nemen omdat er niks aan gedaan wordt. Dus hierbij.
heheh idd, voor dit geintje hou ik deze titel niet voor altijd oidOp donderdag 11 juli 2002 20:21 schreef Justice het volgende:
edit: ja bedoelde dus als uitvloeisel, ondertitels zijn ook tussenoplossingen![]()
Flauw majaOp donderdag 11 juli 2002 21:48 schreef Kjev het volgende:
Ik snap niet dat jullie allemaal in die SP Help crew en andere crews willen.
---------------------------------------------Als je echt wat wilt bereiken, zorg dat je je zodanig flamerig gedraagt dat je opvalt aan de leider van de Anti Help Crew Crew (TM).
mjah word al aan gewerkt daggikDit alles om even duidelijk te maken dat het concept 'crew' belachelijk is en dat ik voor gedwongen opheffing ben van de SP Help Crew, of enige andere 'crew' dan ook die niet de échte crew is
je was toch al te laat met anti-crew crew want dat had ik alOp donderdag 11 juli 2002 22:39 schreef White Dust het volgende:
Ik kom even niet in de LA en meteen is er weer een SP help crew! topic
Ik wordt er zovan (no flame enz
)... Waarom zou je jezelf status geven (want dat is het
) met zo'n ondertitel...
* Kaasplank Dust denkt er over om "anti-crew crew" in z'n ondertitel te zetten... hmmmmmmmnee... moet maar nietdan liever: PlaneScape: Torment Crew
tenminste, als dat in de ondertitel past
Aaah, het was cynisch bedoelt. Nee ok, dan is het goedOp donderdag 11 juli 2002 20:12 schreef Bong-One het volgende:
[..]
ja je denkt raar (ow neej, w8 ik zal het wel zijn). Ik ben geen lid, da bestaat niet... is gewoon om te laten zien hoe dikke onzin het is (ik ben nu btw de SP Help Crew crewleader) dus meel me als je wil joinen dan krijg je een try-out met enge rituelen...
edit:
uhm heb hard gewerkt en kan het niet goed bewoorden, maar ik gun ze zegmaar de eer niet een echte crew te hebben oid, want iedereen behandelt ze als een aparte groep enzo... Terwijl dat natuurlijk dikke poep is...
(hmmm nogsteeds niet egt duidelijk)
Verwijderd
De oplossing is heel simpel: iedereen mag in zijn ondertitel zetten wat ie wil(schelden enzo niet meegerekend natuurlijkOp donderdag 11 juli 2002 23:39 schreef Silent Thunder het volgende:
Ik heb niet de vorige thread van 9 pag. gelezen en deze van 5pag. ook niet (25 reply's per/page instelling), maar ik wil er wel nog wat over zeggen.
Het is inderdaad wat overbodig en eigendunkerig om jezelf een bepaalde status aan te meten maar wat ik nog irritanter vind is dat sommige meteen in de tegenaanval gaan door de meest kinderachtige onzin in hun ondertitel te verwerken omdat ze het er niet mee eens zijn.Je hebt hier toch kunnen mededelen wat je ervan vind, dat vind ik genoeg. Straks loopt de halve SP-user-group met allemaal van die sfeer verpestende ondertitels. Zo ontstaat er misschien ook een slechte sfeer onder de users.
Gewoon een oplossing zoeken nu en dan er over ophouden. Uiteraard ook nog een grouphug; en dan is het weer goed.
Verwijderd
Ik ben het helemaal met je eens.Op vrijdag 12 juli 2002 07:54 schreef Nelske het volgende:
Het is gewoon extreem kinderachtig allemaal i.m.h.o.
Grappig dat dat allemaal op 1 persoon terug te zetten is (R3v3nd oid) en niet op de personen die de titel 'SP Help Crew' voeren opzich en daarmee kan je volgens mij niet zeggen dat je met een ondertitel als 'SP Help Crew' gelijk jezelf beter voelt anders ben je imho generaliserend bezig.Op vrijdag 12 juli 2002 07:54 schreef Nelske het volgende:
Voor de laatste drie posters. Jullie willen beweren, dat er geen onduidelijkheid is. Dat het niet arrogant is en dat men niet voelt alsof het een status is. Die laatste hoeft al niet eens meer beantwoord te worden, aangezien we daar wel genoeg bewijs voor gezien hebben in deze topic. Eigenlijk is de rest ook al wel duidelijk.
Dat ben ik absoluut met je eens, daarmee ook wijzend op de 'tegen-titel acties'Het is gewoon extreem kinderachtig allemaal i.m.h.o.
Het gaat niet om het feit dat die woorden alleen maar gebruik worden.Op vrijdag 12 juli 2002 08:36 schreef Glimi het volgende:
Verder als crew verwarring zou oproepen bij nieuwe gebruiker, dan ben ik het met ItSnows eens: dat is hun fout. Crew staat nou eenmaal niet voor 'machthebbers' maar 'groep', wat gewoon een voorkomend woord is. Er zijn zoveel mensen die hun 'groepje' crew noemen omdat gewoon de vertaling is
Mocht het toch verboden worden dan kan dit ook nog wel door de mangelmolen:
-forum
-GoT
-mod
-modderaar (andere naam voor mod)
-'ik heb macht' of enige vorm ervan
En daar wordt ik eigenlijk nogal triest van. Moeten overal nou regels voor zijn omdat een handjevol mensen zich eraan stoort / problemen mee heeftWhat is next: Dat we alleen nog 'onbetekende user' als ondertitel mogen nemen
[..]
pff.. stel je toch voor dat we een beetje flauw tegen die ondertitels in gaan... Pak direct ook de anti-crew crew titels aan en dan de anti-crew crew crew en de anti-crew crew crew crew crew crew crew crew.Op vrijdag 12 juli 2002 08:36 schreef Glimi het volgende:
Dat ben ik absoluut met je eens, daarmee ook wijzend op de 'tegen-titel acties'gedraag je eens volwassen jongens, die neh-neh-neh technieken gebruik je maar als je 12> bent.
Mee eensOp vrijdag 12 juli 2002 08:36 schreef Glimi het volgende:
blablabla
🌞🍃
Het probleem is dus dat er in dat andere topic overeengekomen was dat ze het uit hun ondertitel zouden halen, maar het er nog steeds in hebben zitten, wat tot de dag van vandaag dus leidt tot verwarring (zie topicstarter). Dus is het niet duidelijk genoeg. Punt 2, dat er gewoon niks veranderd is na topic 1, en dat dat dus mensen nogal ergert (zoals, onder andere maar niet alleen te beperken tot, ik).Op vrijdag 12 juli 2002 09:08 schreef DataBeest het volgende:
So, what's the problem?
Human Bobby
Is er n.a.v. het vorige topic dan contact geweest tussen de helpcrew en de GoTcrew waarmee ze zeiden dat het verboden was?Op vrijdag 12 juli 2002 12:11 schreef Justice het volgende:
blablabla
🌞🍃
Verwijderd
Verwijderd
als je het over mij hebt, vind ik toch dat je es verder mag lezen dan je neus lang isOp vrijdag 12 juli 2002 07:54 schreef Nelske het volgende:
Voor de laatste drie posters. Jullie willen beweren, dat er geen onduidelijkheid is. Dat het niet arrogant is en dat men niet voelt alsof het een status is. Die laatste hoeft al niet eens meer beantwoord te worden, aangezien we daar wel genoeg bewijs voor gezien hebben in deze topic. Eigenlijk is de rest ook al wel duidelijk.
Het is gewoon extreem kinderachtig allemaal i.m.h.o.
een fout van de GOT crew wil ik het niet noemen,Op vrijdag 12 juli 2002 12:36 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Is er n.a.v. het vorige topic dan contact geweest tussen de helpcrew en de GoTcrew waarmee ze zeiden dat het verboden was?Volgens mij niet.
Ik kan heel goed begrijpen dat de SPhelpcrew dacht dat ze het niet meer mochten doen omdat ze zich misdroegen, en daarna hebben ze zich idd aangepast. Dat is dus dan gewoon een fout van de GoT crew.
En als jij je aan zo'n ondertitel ergert betekend niet dat het dan gelijk weg moet. Ik erger me ook wel eens aan ondertitels, maar ik weet ook dat ik niet hier de almachtige baas ben.
het enigste wat aangeeft dat iemand een modje is,Op zaterdag 13 juli 2002 07:36 schreef Peertje het volgende:
Het is toch ook niet toegestaan om een nick te nemen die op die van een modje lijkt? bijvoorbeeld Grrrrene of LuNaTiK.. Dit is net zo verwarend als zo'n ondertitel en toch zou het niet zo hoeven te zijn als je de faq hebt gelezen...
maar dat weet iedereen nietOp zaterdag 13 juli 2002 12:11 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
het enigste wat aangeeft dat iemand een modje is,
is de gekleurde naam, of bovenin de post het kruisje
de ondertitel/sig heeft nix te maken met het wel of niet zijn van een modje
Verwijderd
Niks kort door de bocht. Blijkbaar interpreteer jij mijn post volkomen verkeerd.Op vrijdag 12 juli 2002 18:03 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
als je het over mij hebt, vind ik toch dat je es verder mag lezen dan je neus lang is
ik zeg gewoon dat sommige users vrolijk mee gaan schreeuwen in zo'n topic als dit,
terwijl ze amper weten waar ze het over hebben
die discussie van dat diegene met de betreffende sig zich verheven zouden voelen,
hebben we al in dat vorige topic gehad
dus deze reactie van je vind ik toch wel heel kort door de bocht
want ik heb het niet over onduidelijkheid, of arrogantie
dat maak jij ervan, aangezien Reverend er zo overheersend op reageert,
op een (imo) te felle manier
maar sommige users laten zich wel makkelijk opnaaien zeg,
sjees... hou de eer aan je eigen en wees verstandig, ga er niet op in
en dit is absoluut geen aanval op je Nelske,
maar wat jij postte ben ik het gewoon niet mee eens
(nofi, no offence, no hard feelings e.d.)
Juist en al eerder bleek hier veel verwarring over te zijn. Moeten wij dan continu mensen gaan evalueren op hun ondertitel of gewoon simpelweg alle twijfel en alle andere negatieve gevolgen weghalen, door te zeggen, dat we een dergelijke sig/ondertitel niet meer willen zien.Op zaterdag 13 juli 2002 12:11 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
het enigste wat aangeeft dat iemand een modje is,
is de gekleurde naam, of bovenin de post het kruisje
de ondertitel/sig heeft nix te maken met het wel of niet zijn van een modje
Omdat jezelf al weer prima bewezen hebt in deze topic, dat je zelf vindt dat het een "status" is en dat je ook daarnaar kunt handelen.Op vrijdag 12 juli 2002 13:11 schreef ReV3rEnD het volgende:
ik vind dat er in dit topic telkens over de 'crew' veel te ver wordt overdreven, en telkens op elk kleine puntje worden gepakt. met andere woorden, er wordt van een dwerg een reus gemaakt...
nee, dat is niet/half waarOp zaterdag 13 juli 2002 22:59 schreef Nelske het volgende:
[..]
Niks kort door de bocht. Blijkbaar interpreteer jij mijn post volkomen verkeerd.
Ik stelde namelijk een aantal vragen in die post. Niks meer, niks minder. Dat jij dat meteen opvat als zijnde mijn mening over jou, kan ik vrij weinig aan doen denk ik
ok, dat is goed te begrijpen, dat het woordje 'crew' verwarring veroorzaaktJuist en al eerder bleek hier veel verwarring over te zijn. Moeten wij dan continu mensen gaan evalueren op hun ondertitel of gewoon simpelweg alle twijfel en alle andere negatieve gevolgen weghalen, door te zeggen, dat we een dergelijke sig/ondertitel niet meer willen zien.
Het is al veel eerder gezegd. Het zit hem alleen in het woordje "crew". Dat is de oorzaak van alle woorden die er tot nu toe over dit onderwerp gezegd zijn.
dat 1e gedeelte, daar ben ik het mee eens,Omdat jezelf al weer prima bewezen hebt in deze topic, dat je zelf vindt dat het een "status" is en dat je ook daarnaar kunt handelen.
Nog 1 maal de simpele vraag. Als het geen status is; geen verwarring veroorzaakt, waarom heb je dan in hemelsnaam een dergelijke ondertitel?
Dat betwijfel ik.Op zaterdag 13 juli 2002 23:26 schreef Crash-Override het volgende:
maar dat 2e, ik zie het niet als een status
het is goed bedoelt (neem ik aan), en vast niet bedoeld om te laten zien zo van: 'ik ben lekker beter'
maar het zou ook op een andere manier kunnen ja
Verwijderd
Het was dus sowieso op de laatse manier bedoeldOp zaterdag 13 juli 2002 23:26 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
nee, dat is niet/half waar
want jij post alsof wij het beweren, dus vandaar dat ik daar iets van zei
maar als ik het zo een 2e keer lees, dan kan ik het ook op jouw manier opvatten ja
Klopt, vandaar dat we er ook mee bezig zijn.ok, dat is goed te begrijpen, dat het woordje 'crew' verwarring veroorzaakt
mij is het dan ook absoluut niet van belang of desbetreffende users die sig mogen houden,
daar was het mij niet om te doen
maar ik vind dat als dit soort sigs 'verboden' worden,
dat dit dan ook duidelijk gedaan moet worden,
en dat is in dat vorige topic niet gebeurd
snappie?
Niks aan toe te voegenOp zondag 14 juli 2002 00:51 schreef Peertje het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik.
Je kan net zo goed iemand helpen zonder zo'n ondertitel en dus wordt het wel degelijk gebruikt om bepaalde status te krijgen.
ok, duidelijk dusOp zondag 14 juli 2002 00:56 schreef Nelske het volgende:
[..]
Het was dus sowieso op de laatse manier bedoeld
[..]
Klopt, vandaar dat we er ook mee bezig zijn.
[..]
Niks aan toe te voegen
dat zei ik dus ook in een van mijn vorige posts:Op zondag 14 juli 2002 00:51 schreef Peertje het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik.
Je kan net zo goed iemand helpen zonder zo'n ondertitel en dus wordt het wel degelijk gebruikt om bepaalde status te krijgen.
Op vrijdag 12 juli 2002 18:07 schreef Crash-Override het volgende:
ik heb die sig na dat topic gedumpt, om te laten zien dat ik dezelfde user ben,
met of zonder die sig
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq