Op zaterdag 13 juli 2002 22:59 schreef Nelske het volgende:
[..]
Niks kort door de bocht. Blijkbaar interpreteer jij mijn post volkomen verkeerd.
Ik stelde namelijk een aantal vragen in die post. Niks meer, niks minder. Dat jij dat meteen opvat als zijnde mijn mening over jou, kan ik vrij weinig aan doen denk ik

nee, dat is niet/half waar
want jij post alsof wij het beweren, dus vandaar dat ik daar iets van zei
maar als ik het zo een 2e keer lees, dan kan ik het ook op jouw manier opvatten ja

Juist en al eerder bleek hier veel verwarring over te zijn. Moeten wij dan continu mensen gaan evalueren op hun ondertitel of gewoon simpelweg alle twijfel en alle andere negatieve gevolgen weghalen, door te zeggen, dat we een dergelijke sig/ondertitel niet meer willen zien.
Het is al veel eerder gezegd. Het zit hem alleen in het woordje "crew". Dat is de oorzaak van alle woorden die er tot nu toe over dit onderwerp gezegd zijn.
ok, dat is goed te begrijpen, dat het woordje 'crew' verwarring veroorzaakt
mij is het dan ook absoluut niet van belang of desbetreffende users die sig mogen houden,
daar was het mij niet om te doen
maar ik vind dat als dit soort sigs 'verboden' worden,
dat dit dan ook duidelijk gedaan moet worden,
en dat is in dat vorige topic niet gebeurd
snappie?

Omdat jezelf al weer prima bewezen hebt in deze topic, dat je zelf vindt dat het een "status" is en dat je ook daarnaar kunt handelen.
Nog 1 maal de simpele vraag. Als het geen status is; geen verwarring veroorzaakt, waarom heb je dan in hemelsnaam een dergelijke ondertitel?
dat 1e gedeelte, daar ben ik het mee eens,
daar heb je volkomen gelijk in, aangezien Rev3rend er een potje van maakt
en dat van de verwarring kan ik ook begrijpen
maar dat 2e, ik zie het niet als een status
het is goed bedoelt (neem ik aan), en vast niet bedoeld om te laten zien zo van: 'ik ben lekker beter'
maar het zou ook op een andere manier kunnen ja
my point:
zorg dat er een normale en duidelijke oplossing komt
dan is er ook geen probleem meer, want imo hoeft dat er ook niet te zijn