Toon posts:

quake 3 kast - kleuren

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een quake 3 kast al sinds een half jaar
, helemaal zwart gespoten en een quake 3 logo
eruit gazaag , het is een klein torentje waar
ik nog geen lamp in heb gezet ,
de verf van de kast is er gedeeltelijk af
en ik wil opnieuw spuiten ( wel eerst schuren
natuurlijk ) , welke kleur is cool voor de
kast ( of combinatie ) en welke kleur moet
het lampje worden in de kast ???

ideeën zijn ook welkom :D :D

Korrel

Verwijderd

van dat glans grijs lampie er op MOOI!!

• AxzZzeL
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07 17:23

AxzZzeL

maakt oogsnoep

Van dat staal vind ik typerend voor Quake III. Neem dan iets van metallic/zilver glans. En dan een beetje dat het een soort "dirty" look heeft, als je begrijpt wat ik bedoel :) . Misschien ook, maar een beetje vergezocht met een hammer met de punt een paar keer in je kast slaan zodat dat kogelgaten lijken (natuurlijk niet op de cdrom speler ofzo :+ maar op de zijkant).

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Op woensdag 10 juli 2002 00:43 schreef AxzZzel het volgende:
Van dat staal vind ik typerend voor Quake III. Neem dan iets van metallic/zilver glans. En dan een beetje dat het een soort "dirty" look heeft, als je begrijpt wat ik bedoel :) . Misschien ook, maar een beetje vergezocht met een hammer met de punt een paar keer in je kast slaan zodat dat kogelgaten lijken (natuurlijk niet op de cdrom speler ofzo :+ maar op de zijkant).
Doe dat dan met een kruiskop schroevendraaier. Kogels zijn over het algemeen rond weet je nog. ;) Wel goed idee btw

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• Screec
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-07-2025
Of je kan ook traanplaat gebruiken, geeft ook een heel 'industrieel'/'ruig' effect...

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

Op woensdag 10 juli 2002 00:45 schreef Fire_escape het volgende:

[..]

Doe dat dan met een kruiskop schroevendraaier. Kogels zijn over het algemeen rond weet je nog. ;) Wil goe didee btw
Mhh pak dan een priem oid.. Maar over de kleuren enzo: kies zelf wat, jij moet er het meest naar kijken, niet wij !

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-04 21:40

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

gaat verf er dan als je een beetje goed kan spuiten zo snel af? dat vraag ik me dan even af want ik wil me kast ook wel eens een keertje gaan/laten spuiten... maar het moet er niet met een jaar al af rotten dat vind ik zuigend

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Op woensdag 10 juli 2002 02:59 schreef Catch22 het volgende:

[..]

Mhh pak dan een priem oid.. Maar over de kleuren enzo: kies zelf wat, jij moet er het meest naar kijken, niet wij !
Met een priem ga je er door heen, met een kruiskop wek je iig nog de indruk dat het rond is. Itt met een hamer.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

Op woensdag 10 juli 2002 03:21 schreef Fire_escape het volgende:

[..]

Met een priem ga je er door heen, met een kruiskop wek je iig nog de indruk dat het rond is. Itt met een hamer.
een kogelgat is toch ook meestal een gat :?

Verwijderd

probeer 'm is zilver te spuiten en dan uitvegen met een krant.. is wel een mooi effect dan geven die lettertjes af en krijg je een zogenaamd "dirty" effect

• collission
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

collission

I'm back! :P

ik zou um es wat anders doen dan zilver of zwart enzow. waarom niet kleuriger, blauw/geel ofzow. en dan zo'n leuk neonbuisje erin hangen
maar dat lijkt mij een leuk idee he, doen wat jij leuk vind hoor!

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

korreltjuh: welkom op GoT, lees de FAQ en maak correct gebruik van je Entertoets. :)
Verder is dit iets persoonlijks: wij kunnen je wel wat aan gaan zitten raden, maar jij moet ertegenaankijken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.