Recenties in de Veronica gids gekleurd

Pagina: 1
Acties:

• DrDelete
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:42
He...

Was het jullie al opgevallen dat in de Veronica gids praktisch alleen over PS2 en GameCube positief wordt geschreven? Over de XBOX wordt al bijna niets geschreven en als er wat te melden valt, wordt er over een zielig onbekende XBOX game geschreven, terwijl er toch prachtige games voor de XBOX verschenen zijn ! Ik kreeg vanmorgen de nieuwste Veronica gids binnen en wat blijkt... alweer de Gamecube de hemel in geprezen, AAAARRGGGH

Hmm... lijkt mij beetje partijdig die game-reviews in dat blad. Niet dan ? :r :r

(ps: ik ben in het bezit van de XBOX dus....)

Verwijderd

Voor gamereviews heb je dan ook veel betere bladen met een objectievere mening... :)

• [FrEEzEr]
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-10-2025
Hoewel de xbox niet meer verdiend (;)) valt het inderdaad erg op.

Maar alle reviews die erin staan slaan echt nergens op...
Tis ook maar een tv gids natuurlijk

BTW Dirk Jan roels!!! :D

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-01 21:49
de veronica gids is dan ook geen games magazine,
en ze hebben er daar dan ook de ballen verstand van ;) :+

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:02

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Als Nintendo. Sony of een andere spellenboer naar je toe komt en zegt "hee, ik heb hier spel [vul spelnaam in] en 10.000 piekies. Schrijf even een leuk verhaaltje", wat doe je dan? Afzeiken om zo volgende reclame-inkomsten (want dat zijn het gewoon) te missen? Nee toch!

Dit soort recensies, net zoals je ze leest in bijv. autobladen zijn zelden neutraal maar pure sponsoring.

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Op dinsdag 09 juli 2002 22:32 schreef [FrEEzEr] het volgende:

BTW Dirk Jan roels!!! :D
Yep Dirk Jan RULEERT
(Alweer een offtopicp bericht van mij)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 16:04 schreef Blade_V het volgende:

[..]

Yep Dirk Jan RULEERT
(Alweer een offtopicp bericht van mij)
offtopic again

hij had laatst eentje met een aantal kinderen waarvoor een week later een rectificatie kwam..beetje over the line

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Zijn niet allemaal goede reviews over PS2/gamecube... en daar komt bij, het zijn 2 pagina's, wat wil je daar op kwijt... ;)

Dirk Jan roels zeker :D

• collission
  • Niet online

collission

I'm back! :P

Op dinsdag 09 juli 2002 23:02 schreef MrTinux het volgende:
Als Nintendo. Sony of een andere spellenboer naar je toe komt en zegt "hee, ik heb hier spel [vul spelnaam in] en 10.000 piekies. Schrijf even een leuk verhaaltje", wat doe je dan? Afzeiken om zo volgende reclame-inkomsten (want dat zijn het gewoon) te missen? Nee toch!

Dit soort recensies, net zoals je ze leest in bijv. autobladen zijn zelden neutraal maar pure sponsoring.
klopt dit kan je soms ook zien in de PU, daar hebben ze er ook een handje van

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

nintendo gaat echt geen berg geld uitbesteden aan veronica om daar goed over de GC te schrijven. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:42
De mensen gooien er gewoon effe snel 2 pagina's aan game recensies in omdat het goed verkoopt maar om nou direct die flutrecensies serieus te nemen.....

"Better ask questions before you shoot"

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:23
Het Veronica blad een tijd geleden nog een 2 pagina grote aktie waarbij je een X-Box en acc. kon winnen.

Dus ze zullen heus niet anti- X-Box zijn. Wat boeit hun nou wat de beste console is, zoalng ze maar dik ervoor betaald krijgen :z

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Ach je moet het zo zien, de Veronica gids valt op de deurmat (ja ik ben abonnee :) ), je gaat naar de wc, sjort effe op die griet van de voorkaft, je bent blij en ga je behoefte doen en daarna als toetje lees je Dirk Jan en natuurlijk de lamme gamerecensies. Zo doe ik het altijd, ook al is het pet, het leest lekker weg. Ik ben net zo verheugd als ik de gids krijg, als toen ik nog abo was van de Donald Duck :D :+
Pagina: 1