"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
De demoversie van fruityloops3.55 op [url="http://www.fruityloops.com"]www.fruityloops.com[/url] kun je nu al als VSTi in Cubase gebruiken.
fruityloops moet je zeker kopen, want daarna krijg je levenslang alle volgende versies gratis!
Human Bobby
Verwijderd
Weet jij soms waar ik Fruityloops kan kopen? Ik kan hem niet online kopen omdat ik geen creditcard/mastercard of cheques heb. De meeste muziekwinkels kopen alleen Cubase of Reason of magix musicmaker maar niet FL.Op dinsdag 23 juli 2002 15:19 schreef Justice het volgende:
fruityloops moet je zeker kopen, want daarna krijg je levenslang alle volgende versies gratis!
Verwijderd
Reason is gewoon een goed programma maar de effecten hadden wel wat beter van kwaliteit mogen zijn,ook Akai import(samples) mis ik nog in Reason.
Je kunt Reason met rewire linken met een andere sequencer(Cubase,SX,Logic,Sonar...) zodat je de betere plugins kan gebruiken en meestal werkt de sequencer ook beter dan die van Reason,tenminste zo deed ik het altijd met Reason 1.01 maar heb toch gekozen voor de VSTi's van Native Instrument(ABsynth,Battery,FM7 en Kontakt)maar die vragen dan ook wel wat meer processor power.
Maar met Reason kan je zeker muziek maken,dat licht aan je zelf(je kan nog zo'n dure keuken hebben maar als je niet kan koken houdt het op).
Je kunt Reason met rewire linken met een andere sequencer(Cubase,SX,Logic,Sonar...) zodat je de betere plugins kan gebruiken en meestal werkt de sequencer ook beter dan die van Reason,tenminste zo deed ik het altijd met Reason 1.01 maar heb toch gekozen voor de VSTi's van Native Instrument(ABsynth,Battery,FM7 en Kontakt)maar die vragen dan ook wel wat meer processor power.
Maar met Reason kan je zeker muziek maken,dat licht aan je zelf(je kan nog zo'n dure keuken hebben maar als je niet kan koken houdt het op).
Verwijderd
Lekker koken zonder de juiste ingredienten gaat ook lastig.Op dinsdag 23 juli 2002 16:24 schreef rjw het volgende:(je kan nog zo'n dure keuken hebben maar als je niet kan koken houdt het op).