Op vrijdag 19 juli 2002 08:39 schreef Post-It het volgende:
[..]
maar dit zeg je ook verkeerd.. reaktor komt in de buurt van de modular.. ik heb zelf de micro, maar dat klinkt beter als reaktor
tja, met reaktor kan je ook de kwaliteit opschroeven naar "132300" ja en ik denk dat de geluid, meschien ook wel weer anders klinkt, ik gebruik, zelf ook een SBlive, een kameraad heeft zo'n delta, maar ik kan ook gewoon wat hij kan, alleen is zijn letency heel erg laag, en is hij ruis vrij, en het geluid is helderder, meer verder kan ik wat hij ook kan... dus in principe heb je niet een profi, geluids kaart nodig... hij heeft zelf ook de Nord Modular, maar ik vind het gewoon zo mooi dat je met software gewoon alles kan wat je ook met hardware kan, en dat je niet telkens alles op minidisc moet opnemen, om je muziek te laten horen...
Tja, en ik vind de FM7 ook wel mooi, maar de Pentagon VST, heb je die wel een geprobeerd? die is helemaal te gek... tja, ik zou ook wel hardware willen, enigdte wat ik heb is een midi keybord...
Ik probeer nu een nummer te maken met cubase en Reason 2, via riwire, omdat ik Reason zn synts zo vet vind
Ik ga eerst nog sparen voor 2 draaitafels, meschien dat ik later ooit nog eens hardware koop, alhoewel die dingen steeds minder verkocht worden, na de opkomst van de SoftSynths...