Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

LCD inkoopactie lcd t6963c 240*128

Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste
Acties:
  • 1.713 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Zullen wel onder de 100 EUR kunnen blijven zeker, alles inbegrepen?

Moet nog beetje geld overhouden voor Ti-4200 hé :P
Kyro begint serieus mijn voeten uit hangen :(
En ik wil UT2003 kunnen spelen :7
Heb iet gezien trouwens van game stats op een LCD terwijl je aant spelen bent, of is dit alleen voor CS al gemaakt?

Verwijderd

Ik vind de black/white anders mooier als de blue/white hoor :) Ziet er meer profi uit :)

Verwijderd

Op donderdag 11 juli 2002 13:08 schreef TweakViper het volgende:
Zullen wel onder de 100 EUR kunnen blijven zeker, alles inbegrepen?

Moet nog beetje geld overhouden voor Ti-4200 hé :P
Kyro begint serieus mijn voeten uit hangen :(
En ik wil UT2003 kunnen spelen :7
Heb iet gezien trouwens van game stats op een LCD terwijl je aant spelen bent, of is dit alleen voor CS al gemaakt?
100 euro??? hij kocht hem voor 45 eur0, dus de prijs zal tussen de 40 en 45 euro liggen dacht ik zo even |:(

Verwijderd

Ja, maar zonder inverter, gesoldeerd en verzendingskosten etc...

Verwijderd

Op donderdag 11 juli 2002 13:44 schreef ModKid het volgende:

[..]

100 euro??? hij kocht hem voor 45 eur0, dus de prijs zal tussen de 40 en 45 euro liggen dacht ik zo even |:(
Prijs zal iets hoger liggen omdat de inverter der nog bij komt en de Blauwe zullen misschien iets meer gaan kosten dan de zwart/witte.

In PowerLCD zitten momenteel Gamestats voor Unreal Tournament, HalfLife en CS, Quake3 en alles wat op een zelfde protocol werkt als deze 3.
dat word nu getest en is normaal afgewerkt

Verwijderd

Was trouwens een ander type, die hij in de eerste post gekocht had :P

Verwijderd

Idd hij heeft nu een SED1330
een t6963c is normaal altijd duurder, we zullen zien wat aantallen van 100-200 doen bij een leverancier, normal vallen ze van hun stoel als ze zo'n grote aantallen horen van zo'n LCD's

Verwijderd

Op donderdag 11 juli 2002 13:49 schreef Mr.ChronoM het volgende:
Idd hij heeft nu een SED1330
een t6963c is normaal altijd duurder, we zullen zien wat aantallen van 100-200 doen bij een leverancier, normal vallen ze van hun stoel als ze zo'n grote aantallen horen van zo'n LCD's
Idd.
Kun je trouwens eens zeggen wat voor beeldverversingssnelheid (refresh rate voor het gemak) zo'n LCD normaal heeft?
Ligt heel wat lager of bij een CRT alleszins.
Zou je daar bijvoorbeeld een geanimeerde GIF kunnen laten op afspelen, mits juiste software off course?

En hopelijk vallen ze niet op een doos LCD's als ze van hun stoel vallen :9

Verwijderd

Op donderdag 11 juli 2002 13:54 schreef TweakViper het volgende:

[..]

Idd.
Kun je trouwens eens zeggen wat voor beeldverversingssnelheid (refresh rate voor het gemak) zo'n LCD normaal heeft?
Ligt heel wat lager of bij een CRT alleszins.
Zou je daar bijvoorbeeld een geanimeerde GIF kunnen laten op afspelen, mits juiste software off course?

En hopelijk vallen ze niet op een doos LCD's als ze van hun stoel vallen :9
nou.. daar heb ik al eventjes over na zitten denken. omdat je in de sed1330 2 layers kunt doen zou je er 1 als "buffer" kunnen gebruiken. misschien dat je dan kleine animaties kunt doen. maar ik denk dat het zo niet te doen is... (misschien kleine dingen nog wel, maar full-screen denk ik niet)

Verwijderd

IK heb nog getest hoe snel ik een afbeelding op het scherm kon krijgen en het maximum wat ik kon halen was 100ms. Dat is nu zo in PowerLCD en het ziet er nog steeds traag uit.

100ms = 10FPS
maar als je zou proberen 2 seconden, 20 afbeeldingen te laden zou het LCD "crashen" en random data beginen geven, of de afbeelding op een verkeerde plaats geve, conclusie bewegende beelden op full screen lukt nooit

misschien wel op een 4de van het scherm ofzo, maar veel heb je er toch niet aan

Verwijderd

Lap :(
Begin nou te weten waarom een groot LCD scherm zo duur is :P

Verwijderd

Zo superduur is groot lcd scherm ook weer niet, mijn 15"Iiyama was 550 euro ;)

Verwijderd

Op donderdag 11 juli 2002 14:10 schreef TweakViper het volgende:
Lap :(
Begin nou te weten waarom een groot LCD scherm zo duur is :P
idd en waarom kleuren LCD ook al onbetaalbaar zijn

Deze grafische LCD met t6963c controller zijn volgens mij ontworpen om in grote machines gezet te worden, om domotica info te geven, ed.
Dus eigenlijk redelijk statische informatie, maar toch met een mooie layout. (Eigenlijk beetje als PowerLCD)

De sed1330 controllers zijn er wel meer op gebaseerd om een mooie en duidelijke layout weer te geven, door he systeem van 3 lagen (of zijn het er nu 4 ?)
maar uiteindelijk is de informatie ook redelijk statisch.

Het mooiste wat er aan bewegende beelden kan getoond worden op deze LCD is tot nu toe een Winamp plugin met een analyzer. Daarvan hebben we al een paar mooie versie gezien.

Verwijderd

Op donderdag 11 juli 2002 14:12 schreef mazda626 het volgende:
Zo superduur is groot lcd scherm ook weer niet, mijn 15"Iiyama was 550 euro ;)
En aan je sig te zien denk ik dat je af en toe eens gamed (Ti-4600 :9~)
Geen problemen tijdens het gamen of zo? Vloeiend beeld en zo?
Hmmm, dit is effe off-topic :Y) ;)

Verwijderd

Op donderdag 11 juli 2002 14:15 schreef Mr.ChronoM het volgende:

[..]
Het mooiste wat er aan bewegende beelden kan getoond worden op deze LCD is tot nu toe een Winamp plugin met een analyzer. Daarvan hebben we al een paar mooie versie gezien.
Waarom crasht dit dan niet :?

Verwijderd

En aan je sig te zien denk ik dat je af en toe eens gamed (Ti-4600 )Geen problemen tijdens het gamen of zo? Vloeiend beeld en zo?
Nee zekers geen problemen mee nee, Het systeempje dat ik nu heb dat ownt echt gewoon zoo hard :P
Ben ik ff blij dat mijn vader hem heb betaald *D

Verwijderd

Op donderdag 11 juli 2002 14:17 schreef TweakViper het volgende:

[..]

Waarom crasht dit dan niet :?
dat crashed niet omdat Zotty een hele tijd op zoek geweest is naar manier om de boel te optimaliseren. Wat ik dus wil zeggen afbeeldingen laden = altijd een vol scherm, iedere pixel schrijven
een analyzer die optimaal werkt = hier en daar een paar pixels, nooit een pixel herschrijven als die er al staat enzo, dus de belasting is veel lager.

Verwijderd

Op donderdag 11 juli 2002 14:20 schreef Mr.ChronoM het volgende:

[..]

dat crashed niet omdat Zotty een hele tijd op zoek geweest is naar manier om de boel te optimaliseren. Wat ik dus wil zeggen afbeeldingen laden = altijd een vol scherm, iedere pixel schrijven
een analyzer die optimaal werkt = hier en daar een paar pixels, nooit een pixel herschrijven als die er al staat enzo, dus de belasting is veel lager.
inderdaad, het komende plaatje vergelijken met het plaatje dat er op staat en dan kijken welke pixels anders zijn, en dan ook alleen die opnieuw doen.

Verwijderd

Dus als ik het goed begrijp is de clou steeds om zo weinig mogelijk info van de buffer te veranderen?

Verwijderd

Hey mail.eve. Heb jij een mailtje van mij ontvangen? Ik wil er dus 2.. *D

Verwijderd

Op donderdag 11 juli 2002 14:44 schreef TweakViper het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is de clou steeds om zo weinig mogelijk info van de buffer te veranderen?
juist ja, maar als je volledige afbeeldingen op het scherm wil laden, moet je er weer rekening meehouden dat het heel veel kracht kost om iedere pixel te vergelijken, en das ook weer niet goed >:)
dus je moet de middenweg vinden ...

uiteindelijk denk ik niet dat je ooit mooie bewegende beelden op een LCD zal zien ... een spelletje misscien wel nog, die heb ik een tijdje geleden al eens gemaakt (het grootste deel dan toch) en dat ging nog net

• wilfredktlr
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:23
Wat is het verschil tussen de SED1330 en de t6963c controller???

Verwijderd

Op donderdag 11 juli 2002 15:26 schreef XL-Network het volgende:
Wat is het verschil tussen de SED1330 en de t6963c controller???
Het zijn 2 verschillende controllers, dus word de data op 2 verschillende manieren verwerkt en moet je het LCD op 2 verschillende manieren aanspreken.

Dus het initialiseren, tekst afdrukken, clearen, alles gebeurd eignelijk net iets anders. De sed1330 en t6963c tonen nog af en toe gelijkenissen omdat ze alletwee met 8 bit werken.

Verwijderd

Op donderdag 11 juli 2002 15:36 schreef Mr.ChronoM het volgende:

[..]

Het zijn 2 verschillende controllers, dus word de data op 2 verschillende manieren verwerkt en moet je het LCD op 2 verschillende manieren aanspreken.

Dus het initialiseren, tekst afdrukken, clearen, alles gebeurd eignelijk net iets anders. De sed1330 en t6963c tonen nog af en toe gelijkenissen omdat ze alletwee met 8 bit werken.
en de sed heeft layers en 1 grijstint en kan text laten knipperen (tenminste... ik d8 dat de t6963c dat niet kon)

• wilfredktlr
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:23
Op donderdag 11 juli 2002 15:42 schreef LAuWe het volgende:

[..]

en de sed heeft layers en 1 grijstint en kan text laten knipperen (tenminste... ik d8 dat de t6963c dat niet kon)
Dus de features zijn nagenoeg gelijk (of de t6963c is slechter, qua features)

Verwijderd

t6963c kan ook knipperen ...
je moet gewoon wat vindingrijker zijn denk ik
weet niet hoe de sed1330 knippert, maar als je de cursor gewoon naar een leeg deel van je geheugen doet of het LCd aan en uit doet knippert een t6963c op een zelf te bepalen tempo.

Dus daarom is deze controller niet slechter te noemen
volgens mij zijn ze bijna gelijk, maar de SED1330 heeft een layer meer
denk ik

Verwijderd

Op donderdag 11 juli 2002 16:20 schreef Mr.ChronoM het volgende:
t6963c kan ook knipperen ...
je moet gewoon wat vindingrijker zijn denk ik
weet niet hoe de sed1330 knippert, maar als je de cursor gewoon naar een leeg deel van je geheugen doet of het LCd aan en uit doet knippert een t6963c op een zelf te bepalen tempo.

Dus daarom is deze controller niet slechter te noemen
volgens mij zijn ze bijna gelijk, maar de SED1330 heeft een layer meer
denk ik
ja, dat klopt :) (ik zei ook niet dat die t6963c slechter was hoor :) )

Verwijderd

Mij al gelijk, als ik hem maar zo vlug mogelijk heb :9

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07 21:33

Dennizz

pc-70 mod in progress!

Op donderdag 11 juli 2002 16:49 schreef TweakViper het volgende:
Mij al gelijk, als ik hem maar zo vlug mogelijk heb :9
jah maar ik denk dat t voorlopig afw88 wordt :/

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11 22:42
Ik heb nog niet het hele topic doorgelezen :Z
Maar zijn de kleuren van het lcd al bekend?
Blauw lijkt mij wel erg mooi (backlight of blauwe pixels).
En is zo'n lcd in te bouwen in twee 5 1/3" bays?

Als dat zo is (in 2 bays) wil ik er ook wel 1! :)

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:24
wh00t ~!~ :9~

Ik bestel denk ik wel als ik de prijzen weet niet eerder :)

Ik geef trouwens mijn 500ste post weg aan deze WREDE lcd ;)

Verwijderd

Op donderdag 11 juli 2002 18:08 schreef duncanvdlinden het volgende:
Ik heb nog niet het hele topic doorgelezen :Z
Maar zijn de kleuren van het lcd al bekend?
Blauw lijkt mij wel erg mooi (backlight of blauwe pixels).
En is zo'n lcd in te bouwen in twee 5 1/3" bays?

Als dat zo is (in 2 bays) wil ik er ook wel 1! :)
check pagina 5 in het midden, tis wel een T6963 controller geloof ik en geen SED1330 zoals daar staat :Y)

edit: nou moet je wel 25 posts per pagina staan hebben hé :+

Verwijderd

Misschien een idee om eens een kort samenvatting van dit topic te maken over de HUIDIGE stand van zaken ?

Inschrijfactie ?
Deze actie/topic is bedoelt om te kijken hoeveel mensen eventueel een LCD zouden willen kopen als er een inkoopactie gehouden word. Als er veel mensen zijn dan kan je beter onderhandelen met leveranciers voor mooie prijzen. Je moet dus kortom een beetje weten waarover je praat ;)

Welke LCD's ?
De LCD zullen een resolutie hebben van 240x128 pixels.
Momenteel is het (90% zeker) dat de LCD een T6963c controller zullen hebben als de inkoopactie er komt. Waarschijnlijk zullen er Zwart/Witte en Blauw/Witte LCD's zijn in de inkoopactie.

Is er al meer info over de LCD's ?
Momenteel is het nog afwachten over informatie over Merk en type van de LCD's. Er word nog iedere dag onderhandelt met de leveranciers om een zo goed mogelijke prijs te bekomen.
- De LCD zullen wel voorgesoldeert gelevert worden, dus het gaat hier om een kant en klaar pakketje
- De LCD's zullen een CCFL backlight hebben en bij de LCD's zal normaal een invertor bijgelevert worden, dit zal dus in de prijs verwerkt worden (maar als je die dingen per 100 koopt zak de prijs natuurlijk)

Prijs ?
Zoals hier boven al staat is er nog geen duidelijkheid over de prijs er word nog onderhandelt en het gaat ten slotte over een enorme hoeveelheid LCD's :)

Software ?
Er is natuurlijk PowerLCD die zeker zal werken op de LCD's, als het nu een SED1330 of T6963c controller word.
Er is ook nog een boel andere software in ontwikkeling voor beide controllers en er is ook een winamp plugin(van Zotty) te vinden dacht ik.

Inschrijven ?
Zie je zo'n LCD ook wel zitten en heb je nog geen mailtje gestuurd naar mail.eve, dan moet je dat maar eens doen op LCD@chello.nl.
Dan kom je op zijn lijstje terecht en word je automatisch via mail om de 2 - 3 dagen op de hoogte gehouden van de stand van zaken.

ik ben dus niet de organisator van de actie, das mail.eve !!!

• MR_VIPER
  • Laatst online: 25-11 11:02

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

verrie nais samenvattingkje :)

*empty*

Verwijderd

Topicstarter
Zo mail.eve is weer terug van het forellen... en heeft een paar vissies uit het water weten te krijgen :9

Maar ik zie dat er weer heel wat geschreven is, en dat gelukkig ook heel wat mede GoTters de antwoorden hier en daar hebben kunnen geven.... :)

Er zijn weer aardig wat aanmeldingen bijgekomen... het gaat maar door en maar door...

Lees vooral het verslag van Mr. ChronoM... thx mate ...

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:48

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

jah zekerzz mooie samenvatting...
maaruh was nou het verschil tussen die 2 controllers???
nadelen / voordelen...

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 juli 2002 13:44 schreef ModKid het volgende:

[..]

[offtopic]

ik heb nog geen pagina 5 :) :(

wat doe ik verkeerd >:)

[/off topic]

Verwijderd

??

Verwijderd

Op vrijdag 12 juli 2002 00:44 schreef ModKid het volgende:
??
Lekker opbouwend bezig ...
wat is de vraag/probleem ?

• Dennizz

Dennizz

pc-70 mod in progress!

ik moet even mijn frustraties kwijt (sory) 87654#%^&*()*&^%$#@%^&*()_*(&^%$#@!$%^&*()*&^%$#@$%^&*^&%$ IK WIL EEN LCD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ze ownen ze zijn lijp :D:D:D:D w00t bliepm woei :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD gimme gimme gimme plz :)

pffffffff dat moest er even uit, really want one ;D

Verwijderd

Op vrijdag 12 juli 2002 00:51 schreef _Dennizz_ het volgende:
ik moet even mijn frustraties kwijt (sory) 87654#%^&*()*&^%$#@%^&*()_*(&^%$#@!$%^&*()*&^%$#@$%^&*^&%$ IK WIL EEN LCD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ze ownen ze zijn lijp :D:D:D:D w00t bliepm woei :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD gimme gimme gimme plz :)

pffffffff dat moest er even uit, really want one ;D
dan heb ik leuk nieuws voor jou :
1. ik heb er al 1 en heb er in totaal al 3 gehad
2. De eerst test LCD komt pas op 22juli richting nederland, die word dan getest en dan worden de andere LCD's pas geregelt ofzoiets (das nog 10 dagen voor er kan begonnen worden met de werkelijke aankoop)

>:) nu kan je weer een plaats zoeken om je frustraties kwijt te raken, maar het word laat, dus wees een beetje stil want ik ga slapen >:)

Verwijderd

hoort iedereen een mailtje te krijgen? zoja?

waar blijft mijn mailtje dan :)

Verwijderd

Op vrijdag 12 juli 2002 01:19 schreef Thug_powah het volgende:
hoort iedereen een mailtje te krijgen? zoja?

waar blijft mijn mailtje dan :)
Als je een mail gestuurd hebt naar mail.eve (LCD@chello.nl) dan zou je om de 2 - 3 dagen een update moeten krijgen met de stand van zaken. Dus een beetje geduld denk ik

en mail.eve werkt hard om zoveel mogelijk mails, zo snel mogelijk te beantwoorden.

Verwijderd

Op vrijdag 12 juli 2002 00:48 schreef Mr.ChronoM het volgende:

[..]

Lekker opbouwend bezig ...
wat is de vraag/probleem ?
[add sarcasme]lekker ziftend bezig...[/remove sarcasme]

• Maxxter
  • Laatst online: 03-02 09:36

Maxxter

Ik heb ook een pc ja!

Nou, ik zal ook eens een mailtje sturen :D

• Emdicy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-02-2023
Mailtje komt eraan :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 12 juli 2002 03:29 schreef Emdicy het volgende:
Mailtje komt eraan :)
UPDATE

1. De aanmeldingen blijven lekker binnen stromen
2. Rond 22 juli komt het eerst test exemplaar naar mij toe
3. Blijf vooral rustig en geduldig....
4. Ik hoop echt maandag danwel dinsdag de prijs exact te weten, ook inc. verzendkosten etc...
5. Er wordt hard gewerkt aan software, PowerLcd 1.2... met meer future s....
6. Blijf vooral aanmelden
7. Hou deze topic opbouwend en levendig
8. Zondag komt er weer een mail voor iedereen...dus ook dit keer voor Mr_Viper :)
9. Er gaan mensen met vakantie die deze keer de boot niet willen missen, daar moeten wij met zijn allen ook rekening mee houden.
10. Ik ben vandaag de gehele dag aan het werk, dus kan ik niet direct de mail beantwoorden or whatever.... so be patient....

Verwijderd

je hebt weer een mailtje :-)

Mata
...wil wel een zwartwitte hoor... past goed bij me zebra :-)

• MR_VIPER

MR_VIPER

8. Zondag komt er weer een mail voor iedereen...dus ook dit keer voor Mr_Viper
LOL :D

Ik zie hem wel verschijnen en anders roep ik toch gewoon weer ff ;)

*empty*

• chevy78
  • Laatst online: 01-08-2004
ik ga helaas ook op vakantie.
en wil natuurlijk wel mee doen aan deze actie ( als die komt natuurlijk :) )
vraagje heeft iemand al een linkje naar de software voor die lcd ??? dan kan ik al even kijken wat ik er zoal op kan laten zetten :)
heb ik weer eens wat te doen op deze saaie vrijdag ochtend :(

• MR_VIPER

MR_VIPER

Pak PowerLCD.

Link te vinden in de sig van Mr.Chronom

*empty*

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:24
mail.eve heb je mijn mail al gehad ?

Heb namelijk nog geen mail teruggehad :(

• MR_VIPER

MR_VIPER

Er is gister mailronde geweest. Als je gister na 10.15 hebt gemailed dan zul je morgen of overmorgen weer mail krijgen over de stand van zaken. Er zijn intussen al 2 korte samenvattingen van de actie geweest.

1 van Mr.ChronoM en 1 can Mail.eve zelf. Als je die leest bent je op de hoogte van de stand van zaken.

*empty*

Verwijderd

ik heb ook nog geen mailtje gekregen ofzo, maar zal wel goed zitten.

• DFY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-11 12:52

DFY

Sja...

Heb mezelf net ook ingeschreven voor eentje (hoop dat ze nog te krijgen zijn binnenkort) :) Maar de pc waar ik hem eigenlijk in wou bouwen, die heeft geen paralelle poort, nu zijn er kabels van Paralel naar USB zoals deze: http://www.gadgetdelivery.nl/photos.php?id=10 gaat dit werken met deze LCD????

Oh jah, heb ook geen plaats voor een PCI kaartje ofzo, want die zitten ook allemaal vol (het is een Shuttle SS40G)

Verwijderd

Op vrijdag 12 juli 2002 11:50 schreef DFY het volgende:
Heb mezelf net ook ingeschreven voor eentje (hoop dat ze nog te krijgen zijn binnenkort) :) Maar de pc waar ik hem eigenlijk in wou bouwen, die heeft geen paralelle poort, nu zijn er kabels van Paralel naar USB zoals deze: http://www.gadgetdelivery.nl/photos.php?id=10 gaat dit werken met deze LCD????

Oh jah, heb ook geen plaats voor een PCI kaartje ofzo, want die zitten ook allemaal vol (het is een Shuttle SS40G)
Als die USB kabel een parallele poort bij maakt op je PC door middel van software misschien wel, maar ik denk niet dat het zomaar zal werken met PowerLCD en ander programma's die DLportIO gebruiken

• jordan2k
  • Laatst online: 26-11 17:54
Op vrijdag 12 juli 2002 11:59 schreef Mr.ChronoM het volgende:

[..]

Als die USB kabel een parallele poort bij maakt op je PC door middel van software misschien wel, maar ik denk niet dat het zomaar zal werken met PowerLCD en ander programma's die DLportIO gebruiken
Voor windows maakt het niet uit op zich tenzij het progje een Dos achtig iets is. Zolang het een windows applicatie is maakt hij toch gebruik van wat windows ziet, en zo'n converter is gewoon een parralle port volgens windows..

Verwijderd

Ik denk dat windows het wel gewoon ziet als usb hoor, maar dat ie gewoon softwarematig het aanpast zodat je printer er wel door aangestuurd kan worden. Ik denk dus niet dat powerlcd en het lcd schermpje erop zullen werken.

• Dennizz

Dennizz

pc-70 mod in progress!

kan iemand dat met 100% zekerheid zeggen ? en een extra i/o kaartje met paralelle poort werkt dat ? zoja wara te krijgen? op pricewatch 2 adressen, maar die hadden m allebei niet op de site staan.

Verwijderd

Op vrijdag 12 juli 2002 12:37 schreef _Dennizz_ het volgende:
kan iemand dat met 100% zekerheid zeggen ? en een extra i/o kaartje met paralelle poort werkt dat ? zoja wara te krijgen? op pricewatch 2 adressen, maar die hadden m allebei niet op de site staan.
Een extra PCI/ISA kaart met een LPT poort bestaat en is te krijgen in bijna iedere PC winkel, ze kunen dat altijd bestellen, kost prijs tussen de 20 en 40€ denk ik. Is makkelijk te installeren.

Als die USB dingen idd gewoon gezien worden als LPT-poort via de drivers dan wil ik er ook wel zo ééntje. Eigenlijk zou het wel logisch zijn dus dat moet getest worden.

• DFY
  • Laatst online: 18-11 12:52

DFY

Sja...

Ben blij dat ik dus niet zo'n stomme vraag stelde :) Zou wel supertof zijn als het werkte, want dan kan ik m'n HTPC pas echt megacool afmaken... :) :9~

• MR_VIPER

MR_VIPER

Ik denk dat als je USB een printerpoort eraan hangt je punt 1 vertraging gaat krijgen. punt 2 een zwaardere proc belasting aangezien hij 2 keer moet rekenen. En punt 3 is nog maar de vraag of dat ie het wel slikt. Je zet namelijk een schakel tussen een schakel en dat vinden ze nooit prettig. Komen de meest wazige foutmeldingen uit. Zeker omdat een LCD langer en vaker aangesproken zal worden. Een printer is eenmaal opdracht en weg is ie. LCD zal continu opdrachten krijgen. Zal stevige belasting op USB drivers en de printerdriver worden.

Ik kan het natuurlijk ook mishebben. Maar dit lijkt me althans erg logisch.

*empty*

• Dibbuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:40
Ik zoe een soort arm netzoals een lcd in een wagen zit waar ik 'm in kan bouwen hij kan nl niet meer in mijn 5.25 bays. Iemand een idee waar ik die kan halen?

Waar vui zit, zit geen glans!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Halfords?
Brezan?

Je hebt die zwanehals steunen ook voor GSM die zijn goedkoper. En anders Elektroboer op de hoek of Conrad. Zoek dan eens naar zwanehals. Je hebt ze namelijk ook voor microfoons.

*empty*

• Dibbuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:40
ja maar lcd is poepie zwaarder dan gsm? kwenie of ie dat wel houdt...

Waar vui zit, zit geen glans!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Dan ff bij conrad kijken of bij een winkel waar ze pro audio apparatuur verkopen. Je hebt namelijk dus ook microfoon zwanehalzen die zijn vaak steviger. En je kunt daar natuurlijk ook stevigheid ff bekijken.

*empty*

Verwijderd

Topicstarter
NEWS NEWS NEWS NEWS

De prijs is bekend.... maar ik wacht eerst nog op een 2e bevestiging en of alle 120 stuks geleverd kunnen worden, en in welk tijdsbestek... Dus heren nog even geduld, zondag zal ik in de email alles uitleggen over de start van de inkoopactie etc etc.... en natuurlijk ook de prijs... levertijd en noem maar op..... Een ding kan ik al wel zeggen, op dit moment zijn alleen leverbaar de white on bleu lcd s. Niet allemaal gelijk mailen die wil ik niet, wacht eerst de mail van zondag af.... dan kunnen we echt gaan reageren, en waarschijnlijk zal dit topic dan overgaan in inkoopactie....

End of News

• MR_VIPER

MR_VIPER

kewllllllllllllll

hebbie heel toevallig al een voorproefje hoe die kleurcombi er ongeveer uit gaat zien? of kan ik het vergelijken met een grafische van crystalfontz en blauw wit? Zoals deze dus:

Afbeeldingslocatie: http://www.crystalfontz.com/products/12864b/thumb_CFAG12864B-TMI-V.jpg

edit:

Vind deze van CF in die kleurcombie wel kewlie past goed bij me leds :9

*empty*

• Dennizz

Dennizz

pc-70 mod in progress!

ik kan hooguit zondag avond nog ff topic check maandag ben ik namelijk een week weg, zonder inet :D (1 week zoinder inet...hmmz we gaan t proberen :P) dus als je zondag iets weet en je wilt niet in topic posten zou je t dan kunnen mailen zodat ik nog iig voor dat ik op vakantie ga jou duidelijk zou kunnen maken wat hoe wanneer ik wil bestellen enzo :)

Verwijderd

Topicstarter
LCD T6963c 240*128

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/eeekelen/lcd4.jpg

Dit gaat hij worden.... :9~

• MR_VIPER

MR_VIPER

wacht eerst de mail van zondag af....
Staat al in vorige bericht Denizz. Zondag dus weer mailtje :)

*empty*

• MR_VIPER

MR_VIPER

LCD T6369c 240*128

[afbeelding]

Dit gaat hij worden....
Geen woorden

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

*empty*

Verwijderd

Op vrijdag 12 juli 2002 18:41 schreef mail.eve het volgende:
LCD T6369c 240*128

[afbeelding]

Maar dat ziet er netjes uit. Mooie egale metalen rand, wat natuurlijk voor het afwerken subliem is. :)

Overigens lijkt het niet echt wit op blauw, maar meer wit op zwart... of lijkt dat zo, of is de buitenkant hetzelfde en alleen het scherm iets anders :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 12 juli 2002 18:41 schreef mail.eve het volgende:
LCD T6963c 240*128

[afbeelding]

Zo en nu met zijn allen speculeren wat hij gaat kosten.... :) Hij is wel duurder dan 45 euro geworden, maar zeker niet duurder dan 65 euro .... nah meer zeg ik niet..... speculeert u maar....

• Beun_de_Haas
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-10 14:57

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Op vrijdag 12 juli 2002 18:45 schreef Gordijnstok het volgende:

[..]

Maar dat ziet er netjes uit. Mooie egale metalen rand, wat natuurlijk voor het afwerken subliem is. :)

Overigens lijkt het niet echt wit op blauw, maar meer wit op zwart... of lijkt dat zo, of is de buitenkant hetzelfde en alleen het scherm iets anders :)
YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Verwijderd

Op vrijdag 12 juli 2002 18:46 schreef mail.eve het volgende:

[..]

Zo en nu met zijn allen speculeren wat hij gaat kosten.... :) Hij is wel duurder dan 45 euro geworden, maar zeker niet duurder dan 65 euro .... nah meer zeg ik niet..... speculeert u maar....
Het zal me een worst wezen, als ik hem maar binnen heb :)

Heb je evt. meer specs voor ons? Merk, type :) Dan kan ik alvast op zoek naar schema's :)

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Wat me nog steeds niet helemaal duidelijk is: wordt dat solderen nou door mail.eve gedaan of is dat af-fabriek :?

[edit] oh ja, en wat is dat metalen randje links naast het LCD, aansluiting voor kabel? [edit]

Verwijderd

Op vrijdag 12 juli 2002 18:49 schreef Beun_de_Haas het volgende:
Wat me nog steeds niet helemaal duidelijk is: wordt dat solderen nou door mail.eve gedaan of is dat af-fabriek :?
Komt allemaal in de mail te staan. Ik hou me bek dicht omdat ik de vorige keer de verkeerde info gaf :D

Verwijderd

[edit] oh ja, en wat is dat metalen randje links naast het LCD, aansluiting voor kabel? [edit]
Ik denk dat dat het scharnier is voor het kapje over het display :)

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Op vrijdag 12 juli 2002 18:51 schreef Gordijnstok het volgende:

[..]

Komt allemaal in de mail te staan. Ik hou me bek dicht omdat ik de vorige keer de verkeerde info gaf :D
hehe :)

> NU EVEN NIET!!! kunnen jullie nou helemaal niets zelf uitzoeken?

Verwijderd

Topicstarter

Dan nog een keer.... KANT & KLAAR..... :7 Dan maakt het even niet uit wie er soldeer...

Verwijderd

Komen ze hem ook nog thuis voor je aansluiten O-) :+

Verwijderd

[..]

Met inverter?! Leuk :9
Ik gok op 64,99 EUR! :P
Diegene die dichtst zit krijgt hem gratis? :7

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Kant-en-klaar is me uiteraard van begin af aan duidelijk...

Echter af-fabriek gesoldeerd eventueel met stekker verbinding lijkt me zeer strak >:)

• Rannasha
  • Laatst online: 28-11 20:37

Rannasha

Does not compute.

Op vrijdag 12 juli 2002 18:57 schreef TweakViper het volgende:

[..]

Met inverter?! Leuk :9
Ik gok op 64,99 EUR! :P
Diegene die dichtst zit krijgt hem gratis? :7
Met verzendkosten? EUR 60,00 :)

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 12 juli 2002 18:57 schreef Gordijnstok het volgende:
Komen ze hem ook nog thuis voor je aansluiten O-) :+
Ja hoor voor € 25,00 >:)

• MR_VIPER

MR_VIPER

ROFLMAO thuis aan komen sluiten whahahahaha.

Ik mag dan wel een luie tweakert zijn maar zo lui.........

Doet U mij maar 1 keer aansluiten!

ghegheghe :o

Bij nader inzien doe ik het toch maar zelf ;)

*empty*

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-11 14:20

Eboman

Ondertitel

Mail.eve u heeft post 8-)

Signature

Verwijderd

[..]

tzal wel 63 euro zijn ofsow, ik had toch een lager prijssie verwacht omdat er een groot aantal is besteld.

Verwijderd

dat metelen randje daar links, daar zit de ccfl onder...

• MR_VIPER

MR_VIPER

Qua prijs gok ik tussen de 45 euro en 65 euro >:)

Krijg ik hem nu gratis omdat ik erlatijd het dichste bij zit??????

LOL :D

*empty*

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:48

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

vind hem eigenlijk dan best wel duur...
want ik vind die foto, meer groen met zwart...
vet saai...
eigenlijk gezegt..
maar jah smaak verschil mot er zijn...
ik zie wel of ik hem nog wil...
er zijn by the way veel inschrijvingen dus...
kan er niet nog meer van af...
en/of misschien een anders kleurtje???
zwart met witte letters of afbeeldingen...
of dat echt blauw met witte letters???

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

• Maxxter
  • Laatst online: 03-02 09:36

Maxxter

Ik heb ook een pc ja!

ja echt mooi :)

• FireStarter
  • Laatst online: 16-10 17:18
Jah vet, hey zullen we een wedstijdje houden, wie de exacte prijs raad, krijg een gratis exemplaar >:) :9~ . Hij ziet er zo sweet uit.

Sorry hoor, deze vraag is al zovaak voorgekomen, maar ivm mijn casemod van mijn Lian Li PC 70 kastje, ben ik vandaag al spullen wezen halen. Past dat LCD schermpje nou wel of niet in 2 slots? Zoniet, past hij dan niet omdat hij te breed is. Of Past hij dan niet ondat hij te lang is, dat hij 3 slots nodig heeft?

w00t

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 12 juli 2002 21:06 schreef mydogisgone het volgende:
vind hem eigenlijk dan best wel duur...
want ik vind die foto, meer groen met zwart...
vet saai...
eigenlijk gezegt..
maar jah smaak verschil mot er zijn...
ik zie wel of ik hem nog wil...
er zijn by the way veel inschrijvingen dus...
kan er niet nog meer van af...
en/of misschien een anders kleurtje???
zwart met witte letters of afbeeldingen...
of dat echt blauw met witte letters???
De foto is idd wat fletch... maar er is helaas geen andere... Dit is waarom ik eerst een inschrijf actie wilde :( En goedkoper lukt echt niet, juist vanwege de vele aantallen zijn ze een stuk goedkoper. Ze moeten wel geimporteerd worden vanuit Japan... Maar goed, Zondag kun je inschrijven (let op uw mail zondag) op de inkoop actie... take it or leave it... maar bij te weinig animo zal het feest dan ook niet doorgaan.... En kijk maar om je heen ze zijn er gewoon niet....

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 12 juli 2002 22:32 schreef Robbie007 het volgende:
Jah vet, hey zullen we een wedstijdje houden, wie de exacte prijs raad, krijg een gratis exemplaar >:) :9~ . Hij ziet er zo sweet uit.

Sorry hoor, deze vraag is al zovaak voorgekomen, maar ivm mijn casemod van mijn Lian Li PC 70 kastje, ben ik vandaag al spullen wezen halen. Past dat LCD schermpje nou wel of niet in 2 slots? Zoniet, past hij dan niet omdat hij te breed is. Of Past hij dan niet ondat hij te lang is, dat hij 3 slots nodig heeft?
Een stukje eerder kun je de afmetingen zien....

• FireStarter
Op vrijdag 12 juli 2002 22:33 schreef mail.eve het volgende:

[..]

Een stukje eerder kun je de afmetingen zien....
Ik neem aan dat je dat plaatje bedoeld van de mail? Ik heb ook de dikte nodig. Hoeveel zou dat zijn? 8 MM ofzo?

w00t

Verwijderd

Wreed man, nu ik het plaatje heb gezien kan ik al helemaal niet meer wachten :9~

Ik w8 op de mail zondag :D

trouwens, ik denk dat de prijs 59.99 euro wordt :P

Verwijderd

Topicstarter
de inschrijf aktie is gestopt

Alle inschrijvers hebben nu een mailtje ontvangen met daar alle informatie over de inkoop actie. Deze is eerder verstuurd ivm de mensen die met vakantie gaan. Lees aandachtig deze email. Mocht je om wat voor reden geen email hebben ontvangen mail dit dan door naar lcd@chello.nl dan zal ik zaterdagmiddag alsnog deze mail naar u versturen.

• FireStarter
Wie heeft 58 EUR gegokt :D.

Mail.eve hierbij wil ik even zeggen hoe geniaal jij met de deelnemers omgaat. Echt top geregeld dit, thx.

En nog even misschien handig om te vermelden wat je bij de beschijving moet neerzetten. Maakt het makkelijker voor jullie.

w00t

Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.