Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

LCD inkoopactie lcd t6963c 240*128

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste
Acties:
  • 1.713 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 00:06 schreef mazda626 het volgende:
Als het eenmaal zover komt, krijgen we dan de lcd gewoon compleet gesoldeert en al?? Dus niet dat ik er nog van alles bij moet kopen of op moet solderen, maar gewoon dat ik hem aansluit op mijn lpt en software installeer en klaar is kees???
Das de bedoeling ja :)

Verwijderd

/me heeft ook al mailtje gestuurd.

Verwijderd

Topicstarter
Het is echt de moeite waard, maar op dit moment zijn er 73 inschrijvingen.... ;)

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07 21:33

Dennizz

pc-70 mod in progress!

Op woensdag 10 juli 2002 00:18 schreef mail.eve het volgende:
Het is echt de moeite waard, maar op dit moment zijn er 73 inschrijvingen.... ;)
mjah in 2 dagen, niet slecht toch ?

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-10 21:08

themaxter

Bugged..

Wat is het formaat (dus niet de pixels, maar het echte formaat) van dat schermpje met printplaat?

Ben namelijk zelf bezig met een mod in een videorecorder (ja binnen kort pics :) ) maar daar heb ik maar beperkte ruimte..

Als het past is er een mail onderweg :)

Verwijderd

jah idd wat is het formaat van de scherm in centimeters, dus van de pixel scherm en van het geheel....

• Dennizz

Dennizz

pc-70 mod in progress!

Op woensdag 10 juli 2002 02:09 schreef Thug_powah het volgende:
jah idd wat is het formaat van de scherm in centimeters, dus van de pixel scherm en van het geheel....
in mijn mailtje stond dat ie t morgen (vandaag ;)) in t topic zou gooien

Verwijderd

Topicstarter
Hier nog wat gegevens over het lcd:

LCD: 240x128 Punten
Aansluiting: parallel
- geintergreerde Controller SED1330
- 8 kByte RAM
- witte CCFL

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/eeekelen/lcd.jpg

• MR_VIPER
  • Laatst online: 25-11 11:02

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Even een nachtje :Z en je mag gelijk kweetniethoeveel weer gaan lezen :)

Ik krijg steeds meer interesse! Ik heb al leuk idee om hem aan te sluiten. Laat die IA maar komen zou ik zeggen. :9

*empty*

Verwijderd

En weer een inschrijving erbij..... :)

• wilfredktlr
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:23
Wat is de homepage van PowerLCD en waar kan ik meer info vinden over bv. LCD schermen, hun features en de diverse softwear.

XL

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 juli 2002 09:00 schreef XL-Network het volgende:
Wat is de homepage van PowerLCD en waar kan ik meer info vinden over bv. LCD schermen, hun features en de diverse softwear.

XL
Er is geen home page voor PowerLcd, deze wordt door een mede tweakert (Mr.ChronoM) geschreven.

Meer kun je vinden hier:

[topic=476314]
[topic=526036]

Info over de lcd s kun je hier op GoT vinden, of op google
Hier kune je powerlcd ook downloaden.

• wilfredktlr
  • Laatst online: 13:23
Op woensdag 10 juli 2002 09:06 schreef mail.eve het volgende:

[..]

Er is geen home page voor PowerLcd, deze wordt door een mede tweakert (Mr.ChronoM) geschreven.

Meer kun je vinden hier:

[topic=476314]
[topic=526036]

Info over de lcd s kun je hier op GoT vinden, of op google
Hier kune je powerlcd ook downloaden.
Google 4 resultaten voor PowerLCD (geen voor de Google groups)
Altavista 1 resultaat...

Beetje :'(

• themaxter
  • Laatst online: 18-10 21:08

themaxter

Bugged..

:'( Dit schermpje gaat net niet passen in mijn mod.

Iemand een idee voor een iets kleiner vergelijkbaar schermpje?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 juli 2002 09:09 schreef XL-Network het volgende:

[..]

Google 4 resultaten voor PowerLCD (geen voor de Google groups)
Altavista 1 resultaat...

Beetje :'(
Je vroeg toch meer info over de lcd s |:(

• MR_VIPER

MR_VIPER

Wat ik heb begrepen is PowerLCD zo'n beetje ontstaan op door GoT. Ik zou dus zeggen pak ff de GoT search en volg de topics over de software. Deze topics zijn al genoemd.

* MR_VIPER gaat straks ff examen maken en als alles goed gaat kan ik straks CCNA certificaatjuh bij de papieren voegen.

*empty*

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 juli 2002 09:22 schreef themaxter het volgende:
:'( Dit schermpje gaat net niet passen in mijn mod.

Iemand een idee voor een iets kleiner vergelijkbaar schermpje?
Naast je kassie zetten ;)

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 19-11 10:38

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op woensdag 10 juli 2002 09:44 schreef mail.eve het volgende:

[..]

Naast je kassie zetten ;)
Of boven in ... uitklapbaar.. :)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Verwijderd

zijn dit dezelfde als uit de inkoopaktie van pollin?
(Seiko G242CX5R1AC)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 juli 2002 09:46 schreef LAuWe het volgende:
zijn dit dezelfde als uit de inkoopaktie van pollin?
(Seiko G242CX5R1AC)
Ja het zijn dezelfde lcd s :9~

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:31

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Interesting.... ff mailtje kloppen! :)

Keep me posted, dit wordt mijn eerste LCD, maar ik heb er zin in. :)

... en oranje! :P

• Pjotr0V
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-10 13:28

Pjotr0V

HUH?...oh damn!

Ut zal wel vol worden die mailbox :) Complimenten trouwens voor je mod, zag er erg goed uit. Vraagje daarover: hoe heb jij de LCD in je kast gezet? Ik zag in je vorige CM post dat er een soort (alu?) paneel aan vastzit die je aan je kast hebt geschroefd? Heb je dit zelf gemaakt of zat dit bij de LCD (lijkt me sterk, but you never know :D ) Heb zelf een Chieftec case, dus vandaar dat ik je mod met interesse heb bestudeerd. Ik zou de LCD zelf ook op een dergelijke manier willen inbouwen. Tips?

nope.....

Verwijderd

Wanneer sluit deze inschrijfaktie en wanneer kunnen we ongeveer de lcd's verwachten??

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 juli 2002 10:43 schreef Pjotr0V het volgende:
Ut zal wel vol worden die mailbox :) Complimenten trouwens voor je mod, zag er erg goed uit. Vraagje daarover: hoe heb jij de LCD in je kast gezet? Ik zag in je vorige CM post dat er een soort (alu?) paneel aan vastzit die je aan je kast hebt geschroefd? Heb je dit zelf gemaakt of zat dit bij de LCD (lijkt me sterk, but you never know :D ) Heb zelf een Chieftec case, dus vandaar dat ik je mod met interesse heb bestudeerd. Ik zou de LCD zelf ook op een dergelijke manier willen inbouwen. Tips?
Die mailbox kan nog wel wat inschrijvingen gebruiken >:)

Dat lcd in mijn scherm heeft helaas nog geen afwerking, wat jij ziet zou een voorbeeld kunnen worden voor wat betreft de afwerking. Vrijdag hoop ik wel het plaatje te ontvangen, ik heb het net even iets anders gedaan, maar dat laat ik jullie nog wel zien.

De tip die ik kan geven, kijk goed, en bepaal waar je je lcd wilt gaan plaatsen. Alvorens te gaan snijden dremelen what ever, maar eerst een sjabloom op een stuk karton (hard). Dan kun je het allemaal goed aftekenen, zonder dat je het lcd beschadig, en je krijg dan ook een indruk hoe het eruit komt te zien.

• QuasaR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-11 21:36

QuasaR

One ring to rule them all

Ook ff aangemeld :)

Daddy of 3 :)

• Pjotr0V
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-10 13:28

Pjotr0V

HUH?...oh damn!

Op woensdag 10 juli 2002 10:49 schreef mail.eve het volgende:

[..]

Die mailbox kan nog wel wat inschrijvingen gebruiken >:)

Dat lcd in mijn scherm heeft helaas nog geen afwerking, wat jij ziet zou een voorbeeld kunnen worden voor wat betreft de afwerking. Vrijdag hoop ik wel het plaatje te ontvangen, ik heb het net even iets anders gedaan, maar dat laat ik jullie nog wel zien.

De tip die ik kan geven, kijk goed, en bepaal waar je je lcd wilt gaan plaatsen. Alvorens te gaan snijden dremelen what ever, maar eerst een sjabloom op een stuk karton (hard). Dan kun je het allemaal goed aftekenen, zonder dat je het lcd beschadig, en je krijg dan ook een indruk hoe het eruit komt te zien.
ThanX, ik bedoelde echter niet het afwerkplaatje uit deze post, maar de smalle alu rand direct rondom de LCD uit je mod-post. Zit dit al standaard om de lCD soms? Heb je ook pics van de binnenkant?
Van dat karton lijkt me een goeie tip, zal ik zeker onthouden. Ik krijg knutselust... >:)

nope.....

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 juli 2002 10:57 schreef Pjotr0V het volgende:

[..]

ThanX, ik bedoelde echter niet het afwerkplaatje uit deze post, maar de smalle alu rand direct rondom de LCD uit je mod-post. Zit dit al standaard om de lCD soms? Heb je ook pics van de binnenkant?
Van dat karton lijkt me een goeie tip, zal ik zeker onthouden. Ik krijg knutselust... >:)
die alu randen zitten er idd al omheen....

Verwijderd

Ook ff aangemeld....

Verwijderd

Ook aangemeld

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 11:14 schreef mail.eve het volgende:
die alu randen zitten er idd al omheen....
We wachten met smart op prijsinformatie en levertijden :P

• MR_VIPER

MR_VIPER

Met gunstige prijs neem ik er denk ik gelijk 2. Is ook makkelijk voor mijn server. Hoef ik niet voor stats monitor te wisselen :)

*empty*

• DaMinD
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-11 21:14

DaMinD

Leeg

Lagge dingetje, snel ff een mailtje sturen!

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:58

Flexx

This side up

Ik heb dit topic een tijdje in de gaten gehouden en heb beloten om ook mee te doen, altijd al een LCD willen hebben en vaak gekeken naar die 4x20 LCD's maar dit is echt vet, hoop alleen dat hij niet te duur wordt.

• Dennizz

Dennizz

pc-70 mod in progress!

Op woensdag 10 juli 2002 16:39 schreef Flexx het volgende:
Ik heb dit topic een tijdje in de gaten gehouden en heb beloten om ook mee te doen, altijd al een LCD willen hebben en vaak gekeken naar die 4x20 LCD's maar dit is echt vet, hoop alleen dat hij niet te duur wordt.
kep al een 4x40 :P ook vet, maar dit is toch net ff anders :9~

Verwijderd

Als ie niet heel duur wordt, doe 'k mee... :9~

• Roeligan
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Misschien interessant om op laupro.nl te zetten.

Daar kan iedereen een inkoop actie beginnen. Misschien wel zo handig. Lekker overzicht enzo...just a thought

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• MR_VIPER

MR_VIPER

Het is nog een animocheck en een inschrijfaktie om te bepalen of er een IA komt. Althans. Dat is wat ik dacht. Maar laat die IA maar komen hoor >:)

*empty*

Verwijderd

Eventjes ter controle :) Dit LCD wordt dus geleverd zonder inverter voor de CFFL, en de printerkabel moet zelf nog worden gesoldeerd aan de printplaat, correct? :)

• fleppuhstein
  • Laatst online: 21-10 21:48
Op woensdag 10 juli 2002 18:03 schreef Gordijnstok het volgende:
Eventjes ter controle :) Dit LCD wordt dus geleverd zonder inverter voor de CFFL, en de printerkabel moet zelf nog worden gesoldeerd aan de printplaat, correct? :)
Nee alle kabels zitten erbij, alleen de inverter zit er niet bij, trouwens is er al een tussen stand van het aantal inschrivingen iemand ?het laatste wat ik weet is 43 uit de email

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 18:08 schreef fleppuhstein het volgende:
het laatste wat ik weet is 43 uit de email
Heb me wel per email aangemeld maar geen reply ontvangen :? :) klopt dat mail.eve? :)

• fleppuhstein
  • Laatst online: 21-10 21:48
Op woensdag 10 juli 2002 18:29 schreef Gordijnstok het volgende:

[..]

Heb me wel per email aangemeld maar geen reply ontvangen :? :) klopt dat mail.eve? :)
Ja, klopt, dan krijg je van de week een mail hoe het verder verloopt

• MR_VIPER

MR_VIPER

* MR_VIPER kan niet wachten tot de IA begint.

* MR_VIPER is stuk ongeduld.

Maar jah die schermpjes zijn wel zooooo :9~

*empty*

Verwijderd

/me is nu 4 topics van >1000 replies aan het doorbladeren op zoek naar informatie mbt aansluiting inverter :D

Want zonder inverter begreep ik, is het beeld lang niet zo mooi :)

• MR_VIPER

MR_VIPER

Wat ik begrepen heb wordt er gelijk gekeken of die inverter er meteen bij gedaan kan worden. Zou wel zo makkelijk zijn. Kun je daarna alsnog ff gaan zoeken. Weet je ook wat je in handen hebt op dat moment ;)

*empty*

• ExcaliburDexter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-06 21:40
Streep mij maar door, heb goedkoop een PSone schermpje op de kop kunnen tikken :9~

• Dennizz

Dennizz

pc-70 mod in progress!

ccfl invertor heb ik al liggen, dus das geen probleem, maar die kabelsd zitten die er l aangesoldeerd ?

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-10 21:14
maal me ff
weet zeker dat wij ook interesse hebben ;)
gaat alleen om grotere aantallen

wink wink

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 juli 2002 20:18 schreef petervandamned het volgende:
maal me ff
weet zeker dat wij ook interesse hebben ;)
gaat alleen om grotere aantallen

wink wink
Mail me ff ??? mail mij lcd@chello.nl

Verwijderd

Topicstarter
UPDATE NIEUWS

1. Bijna 100 inschrijvingen
2. We hebben als het goed is de lcd schermpjes, alleen
nu nog de prijs... (ik hou jullie echt op de hoogte)
3. Het lcd wordt allin afgeleverd, dus ook met inverter...
KANT EN KLAAR :9
4. Morgen krijgt iedere inschrijver weer automatisch een update via de email (om de 2 dagen)

5. Er kunnen nog altijd inschrijvingen bij *D

• MR_VIPER

MR_VIPER

Keeeeeewwwwwwwwwwwlllllllllllll!!!!!!!!!!

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

*empty*

• Beun_de_Haas
  • Laatst online: 08-10 14:57

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

begint er op te lijken... :9

Verwijderd

3. Het lcd wordt allin afgeleverd, dus ook met inverter... KANT EN KLAAR
Dit is dus echt ownend, ik kan niet meer wachten :)

Verwijderd

beters ziet er erg goed uit!

• Dennizz

Dennizz

pc-70 mod in progress!

whoaaaaaaaaaaaaaaa allin :D nu nog een leuk prijsje :) enig idee :? weet niet wat die krengen gaan kosten kant en klaar, 25 euro ? 50 euro ? 100 euro ? 150 euro ? indicatie fzo :D

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:58

Flexx

This side up

Dit wordt echt de grootste inkoop actie ooit :) tenzij iedereen terug krabbelt na het zien van de prijs :)

• Dennizz

Dennizz

pc-70 mod in progress!

Op woensdag 10 juli 2002 22:48 schreef Flexx het volgende:
Dit wordt echt de grootste inkoop actie ooit :) tenzij iedereen terug krabbelt na het zien van de prijs :)
daarom vroeg ik ook een indicatie :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 juli 2002 22:50 schreef _Dennizz_ het volgende:

[..]

daarom vroeg ik ook een indicatie :)
Echt jongens nog even geduld..... ik kan je al wel verklappen dat het witte en blauwe lcdŽs zijn.... maar meer ook echt niet... de prijs is echt in onderhandeling... gaat echt niet vlotjes.... maar het dat gaat wel lukken.... Dus niet mailen ik wil een witte en of ik wil een blauwe... NIET DOEN... ik doe er niets mee...

Maar er mogen er nog steeds meer bij...

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 juli 2002 22:48 schreef Flexx het volgende:
Als het de grootste inkoop aktie OOIT wordt, dan moeten we de makers van de software vooral niet vergeten. Dankzij hun zal deze aktie zo n groot suc6 worden.

Verwijderd

Eventjes een en ander uitgezocht. De printerkabel moet je zelf er nog aan solderen, maar dat is peanuts :) Zelfde geld voor de inverter, maar die is uitgang:wisselspanning dus dat is een kwestie van 2 draadjes solderen zonder te hoeven kijken naar + en -.

De stroom ga ik persoonlijk zelf niet uit de computerkast halen. Ik haal bij een electronicazaak wel een male/female ingangsplug (of ik mol hem uit de zooi kapotte apparatuur in mijn berging :P ) voor in de behuizing waar de LCD inkomt. :) Meestal zit zo'n aansluiting ook op walkmans etc. :)

Koop er dan een 5v adapter bij, welke ik naast het LCD meteen op de inverter kan gebruiken als ingangsspanning :)

Dan heb ik alleen nog een aluminium/chroom/geborsteld staal behuizing nodig waar ik de LCD in ga bouwen ;)

Zodra ik de LCD binnen heb, ga ik zelf aan software beginnen :) Hoef al die winamp meuk niet :P, en vind het wel leuk om wat bij te leren :)

edit:

allin :? Wat hoor ik je daar zeggen >:) Gratis inverter omdat wij pollin.de gratis marketing leveren :P

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 juli 2002 23:18 schreef Gordijnstok het volgende:
Eventjes een en ander uitgezocht. De printerkabel moet je zelf er nog aan solderen, maar dat is peanuts :)
Uitgezocht....?????? Ik weet hier niets van... Doe dit aub niet meer.... Iedereen begint emailtjes te sturen....

Als het allemaal zover komt dan wordt alles inc. solderen etc. afgeleverd \

edit]
allin Wat hoor ik je daar zeggen Gratis inverter omdat wij pollin.de gratis marketing leveren
[/edit]

Dit gaat echt helemaal niet over Pollin.... Pleas on topic, anders begrijpt dadelijk niemand er iets meer van....... En zeker geen GRATIS inverters... maar wanneer er 100 of meer LCD s worden afgeleverd, dan zal het wel zo slim zijn om de inverters collectief er gelijk bij te kopen... is altijd goedkoper dan bij de electronica boer bij een ieder op de hoek, als die al op de hoek aanwezig is.. En als ik iets doe, wil ik het echt GOED doen. Vandaar eerst een inschrijving, daarna pas de volgende stappen... Ik begrijp dat iedereen natuurlijk alles morgen nog wil hebben, maar een ieder zal begrijpen wanneer er 100 lcd moeten worden gesoldeerd dat dit een aardige klus gaat worden, maar als het dan zover is, dan heb je toch ook echt wat. :9~

Dus Gordijnenstok.... wat een vervelende naam, lijkt wel een scheldwoord >:) ON TOPIC please

• mydogisgone
  • Laatst online: 29-11 23:50

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

WOW gaaf!!!! :9~ :9~
ik heb me direct ingeschreven...
allemachtig wat een cool Schermpie... :9~ :9~ :9~ :9~
THANXXXXXXXX :9~ :9~ :9~ :9~

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

• mydogisgone
  • Laatst online: 29-11 23:50

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

ik heb btw een 10 cm ccfl inventor...
kan ik deze ook gebruiken voor dat display???
want dan hoef je er voor mij geen een bij te doen...

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Verwijderd

ik heb je gemaild, me wants one.

• MR_VIPER

MR_VIPER

Ik ga vandaag eens mooi op de mail wachten :)

Die met blauw die lijken me in ieder geval wel :9~ dus die zal ik waarschijnlijk ook wel 2 bestellen. Zeker als er ook nog leuk prijsje bij zit.

*empty*

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
mail.eve, zou je de volgende mail ff met alle email adressen in je "bcc" lijst kunnen doen, zodat ik niet zo'n lange lijst van email adressen zie en zodat iedereen z'n email adres ook prive blijft. Gewoon "to" naar jezelf en in de bcc alle inschrijvers.

Trouwens... ik ben benieuwd wat het word :)

Verwijderd

Ik wil eigenlijk ook wel graag weten wat het kost... dat is toch wel een klein vereiste om te weten voor je gaat schreeuwen dat je een inkoopactie doet... maar ja das MHO :7

• MR_VIPER

MR_VIPER

Lees eerst de topics eens goed door en de replies.

Het gaat nu nog om inschrijving een animocheck dus. De prijs is in onderhandeling. En het is dus nog GEEN IA.

Mail.eve zal stapelgek van jullie worden met die vragen.

Just wait and see.

*empty*

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Op woensdag 10 juli 2002 23:30 schreef mail.eve het volgende:

[..]

Uitgezocht....?????? Ik weet hier niets van... Doe dit aub niet meer.... Iedereen begint emailtjes te sturen....

Als het allemaal zover komt dan wordt alles inc. solderen etc. afgeleverd \

edit]
allin Wat hoor ik je daar zeggen Gratis inverter omdat wij pollin.de gratis marketing leveren
[/edit]

Dit gaat echt helemaal niet over Pollin.... Pleas on topic, anders begrijpt dadelijk niemand er iets meer van....... En zeker geen GRATIS inverters... maar wanneer er 100 of meer LCD s worden afgeleverd, dan zal het wel zo slim zijn om de inverters collectief er gelijk bij te kopen... is altijd goedkoper dan bij de electronica boer bij een ieder op de hoek, als die al op de hoek aanwezig is.. En als ik iets doe, wil ik het echt GOED doen. Vandaar eerst een inschrijving, daarna pas de volgende stappen... Ik begrijp dat iedereen natuurlijk alles morgen nog wil hebben, maar een ieder zal begrijpen wanneer er 100 lcd moeten worden gesoldeerd dat dit een aardige klus gaat worden, maar als het dan zover is, dan heb je toch ook echt wat. :9~

Dus Gordijnenstok.... wat een vervelende naam, lijkt wel een scheldwoord >:) ON TOPIC please
Dit bedoel ik dus... op Laupro.nl heb je een duidelijk overzicht van wie zich hebben aangemeld. Je kan tevens spacs etc. neerzetten. Ik heb er meegedaan aan een inkoopactie voor rounded cables en hdd fans toe ik zag dat je zelf ook een inkoopactie kon ondernemen.

Dan ben je van al dit gezeik af en hoef je niet je meel door te spitten wie nou wat heeft besteld etc.

nogmaals... just a thought!

[edit]
Sorry MR_Viper had je reactie nog niet gelezen...maar toch kan je ook in dit stadium je daar aanmelden...mocht het dan toch niet doorgaan cancel je hem gewoon
{/edit]

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• MR_VIPER

MR_VIPER

Het is idd een optie om hem bij laupro neer te zetten. Maar denk dat als mensen lezen ;) ook een heleboel duidelijk word. Dat er dan mensen zijn die goed kunnen fantaseren is ook weer een ander punt. Of dat nu hier gebeurt of als de aktie/check op laupro staat, fantaseren doen ze toch wel.

no offence by the way

*empty*

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 23:30 schreef mail.eve het volgende:

Probleem was dat het allemaal maar zo vaag bleef, geen eichte harde feiten. In de vorige inkoopactie was er ook gezegd dat alles incl. en gesoldeerd zou worden geleverd. Uiteindelijk bleek dat niet zo te zijn ;)

Overigens heb ik die info niet alleen uit de desbetreffende topics, maar ook van Lauwe :)

Het zal me eerlijk gezegd een worst wezen of die dingen nou wel of niet gesoldeerd aankomen ;) Als je niet met een soldeerbout kunt omgaan dan..... :+

Excuus iig :P

• MR_VIPER

MR_VIPER

In de vorige inkoopactie
Hoe kun je dit vergelijken met een vorige IA?

Er is nog geen IA.

Maar goed let's shake hands all friends again. Gaan we met zun allen weer :9~ bij een LCD die misschien komt. De spanning voor je het hebt is toch de beste. Bbbbrrrrrrrrrrrrrr vette kick :o

*empty*

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 juli 2002 08:45 schreef freewilly het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel graag weten wat het kost... dat is toch wel een klein vereiste om te weten voor je gaat schreeuwen dat je een inkoopactie doet... maar ja das MHO :7
Note: INSCHRIJFACTIEdit vind ik nu weer tipisch GoT gezeik.... ja sorry, ik probeer iets op te bouwen, te regelen waar we allemaal voordeel uit kunnen halen... niemand is tot nu toe tot iets verpicht, geheel vrijblijvend... en mensen we moeten niet speculeren... ik hou jullie constant op de hoogte... om de 2 of 3 dagen krijgt iedere inschrijver weer een mailtje...

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 juli 2002 08:50 schreef MR_VIPER het volgende:
Lees eerst de topics eens goed door en de replies.

Het gaat nu nog om inschrijving een animocheck dus. De prijs is in onderhandeling. En het is dus nog GEEN IA.

Mail.eve zal stapelgek van jullie worden met die vragen.

Just wait and see.
Thanx ...... idd vind ik dat niet altijd geheel leuk, maar zie de vorige inkoopactie s, het is daar al niet anders...

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 juli 2002 08:42 schreef Scarp het volgende:
mail.eve, zou je de volgende mail ff met alle email adressen in je "bcc" lijst kunnen doen, zodat ik niet zo'n lange lijst van email adressen zie en zodat iedereen z'n email adres ook prive blijft. Gewoon "to" naar jezelf en in de bcc alle inschrijvers.

Trouwens... ik ben benieuwd wat het word :)
Roger :)

• MR_VIPER

MR_VIPER

[complimentenmodus]

Mail.eve

Ik vind dat zoals je het tot nu toe aanpakt top.
Vaak zie je bij een IA veel beloftes en geen daden.
Jij probeert eerst de daden te doen en dan de beloftes.
We zullen zien wat eruit komt.
Ga gewoon zo door. It goes well.

[/complimentenmodus]

Ook ik ben ongeduldig wil specs en prijzen weten maar ik zie het vanzelf verschijnen allemaal. Je kunt nu beter eerst alles goed regelen als dat je straks gezeik hebt. En ik denk dat de overige tweakers daar ook zo overdenken. En denken ze daar niet zo over.... Ga dan zelf iets regelen. Simpel toch.

*empty*

Verwijderd

Op donderdag 11 juli 2002 09:20 schreef Gordijnstok het volgende:

[..]

Overigens heb ik die info niet alleen uit de desbetreffende topics, maar ook van Lauwe :)

Excuus iig :P
:o . ik was in de veronderstelling dat het om dezelfde schermpjes als die van pollin ging. dus wat Gordijnstok zegt gaat alleen op voor als het diezelfde seiko schermpjes zijn. (en die van ons waren niet voorgesoldeerd, het kan dus ook goed zijn dat deze dat wel zijn). iedereen gewoon fijn naar mail.eve luisteren ;)

Verwijderd

Op donderdag 11 juli 2002 09:33 schreef mail.eve het volgende:
Note: INSCHRIJFACTIEdit vind ik nu weer tipisch GoT gezeik....
Zo is het niet bedoeld en dat weet je :) Iedereen waardeert wat je doet, alleen vergeet niet dat iedereen ongeduldig is omdat het zo'n geil schermpje is :D

• Jochem Knoops
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-11 13:57
en weer iemand met interesse

Verwijderd

Dat wordt dan, LCD:Inschrijfaktie LCD t6963c 240X128 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 juli 2002 09:54 schreef Gordijnstok het volgende:

[..]

Zo is het niet bedoeld en dat weet je :) Iedereen waardeert wat je doet, alleen vergeet niet dat iedereen ongeduldig is omdat het zo'n geil schermpje is :D
Dat begrijp ik best....

Inmiddels is er naar iedereen weer een mailtje verstuurd vanuit het LCD inschrijfteam.. Doe je voordeel ermee en stel de vragen hier in dit topic.
Let op voor de nieuwe inschrijvers: Jullie ontvangen over 2 of 3 dagen ook automatisch een emial met de stand van zaken... (voor aanmeldingen na 10:15)

• MR_VIPER

MR_VIPER

ff checken hoor staat mijn mail er nu wel bij? Heb nog niks :'( Of me mail is weer errug traag.

*empty*

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-10 17:18
Goede duidelijke mail.
hi ed,

will get a white and a blue test-sample of those lcds.

fact: the controller is a t6963c !
Dus er zijn er met witte en met blauwe CCFL??

w00t!!! :9~ .

w00t

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 juli 2002 10:40 schreef MR_VIPER het volgende:
ff checken hoor staat mijn mail er nu wel bij? Heb nog niks :'( Of me mail is weer errug traag.
Oeps ben ik je weer vergeten????

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Ennieweg ook ik is geïntreseerd inmiddels. So put me on da list 2 :P

RatPack #814

• MR_VIPER

MR_VIPER

Nog steeds geen mail :'(

Mail.eve heb je mijn adres nog. Was met de eerste mailing ook al iets mis gegaan.

Dus als je even kunt controleren heel graag.

thnx.

*empty*

Verwijderd

een hele stomme vraag ging het nou om een gewone lcd of was het een grafisch lcd schermpje

• MR_VIPER

MR_VIPER

Hele domme vraag jah |:(

Lees het eerste bericht nu maar eens.

*empty*

Verwijderd

daar staat enkel dit LCD SED1330 dus denk dat het enkel of lcd gaat en niet grafisch

• FireStarter
Mail.eve, laat ff door een mod de topic titel dan ook aanpassen >> LCD T6369c 240*128 Blue/White CCFL

w00t

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 juli 2002 10:40 schreef MR_VIPER het volgende:
Jouw naam gaf een foutmelding bij mij, hij wilde maar niet en wilde maar niet en wilde maar niet, dus heb ik hem maar verstuurd onder mijn eigen naam. Maar het probleem is nu opgelost..

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 juli 2002 10:51 schreef Robbie007 het volgende:
Mail.eve, laat ff door een mod de topic titel dan ook aanpassen >> LCD T6369c 240*128 Blue/White CCFL
Dat van die controller wel, maar niet van die schermen, ik weet echt niet wat de verhouding ervan is... en ik kan me ook voorstellen dat er veel prijsverschil in zou zitten...

Verwijderd

mail.eve, heb je mij nog wel in je lijst staan, want ik heb nog geen mail gehad en vorige keer wel. Anders stuur ik wel weer een mailtje naar lcd@chello.nl

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 juli 2002 11:00 schreef mazda626 het volgende:
mail.eve, heb je mij nog wel in je lijst staan, want ik heb nog geen mail gehad en vorige keer wel. Anders stuur ik wel weer een mailtje naar lcd@chello.nl
Mail.eve is even wat forellen uit de vijver aan het vissen... heb je geen mail ontvangen dan lees ik dat vanavond wel op de mail.... Hou de discussie lekker opgang, dan zal ik alle vragen ook zeker beantwoorden..

• peligro2k
  • Laatst online: 12:57
zou er ook wel een willen, maar ben beetje n00b qua modden ed. :'(

Verwijderd

Zijn er grote verschillen in functionaliteit en features tussen de SED1330 en de t6963c. En wat betekend dit verschil qua programmeerwerk in software? :)

• MR_VIPER

MR_VIPER

Denk dat je die vragen beter kunt stellen in topic over de software voor de LCD's. Misschien zijn die vragen al beantwoord daar.

*empty*

Verwijderd

Ik geloof dat mail.eve al gezegd had dat het programma PowerLCD hier gewoon goed op werkt hoor :)

Verwijderd

Op donderdag 11 juli 2002 12:25 schreef mazda626 het volgende:
Ik geloof dat mail.eve al gezegd had dat het programma PowerLCD hier gewoon goed op werkt hoor :)
Ik wil zelf wat software ervoor schrijven :) Als je zelf graag features wilt etc. dan ben je altijd op een ander aangewezen. Bovendien kun je dan dingen uitproberen die totaal niet interessant zijn voor de algemene gebruiker :)

Verwijderd

Net m'n intresse mailtje verstuurd, hopelijk kom ik nog op je lijst. Btw: ik denk dat je veilig kunt aannemen dat gegeven de keuze en *minimale* meerprijs, 90% van de geintresseerden zou gaan voor een blue/white :)

• FireStarter
Op donderdag 11 juli 2002 12:59 schreef iemeeltje het volgende:
Net m'n intresse mailtje verstuurd, hopelijk kom ik nog op je lijst. Btw: ik denk dat je veilig kunt aannemen dat gegeven de keuze en *minimale* meerprijs, 90% van de geintresseerden zou gaan voor een blue/white :)
Dat denk ik ook wel :9~ .

Ben benieuwd wat de prijs zal worden als we dadelijk ineens een order plaatsen van > 200 LCD's.

w00t

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.