Gratis Game, Americas army: operations deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.566 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 10:58

themaxter

Bugged..

Heb sinds die patch nog maar 2 keer ofzo gespeelt, dus mijn honor is niet verandert, maar snap ook nog niet helemaal hoe dat zit, moet maar is ff die readme doornemen :)

Ik heet gewoon themaxter, maar dat wisten de meesten al :)
Misschien dat ik vanavond ff wat aan de site ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56523

ey BEN in je forum kan ik alleen me inloggen via het inlog knopje, maar als ik iets wil posten in een topic dan doe ik hetzelfde inlog en pass en dan kom ik er niet door. Hoe kan da.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Dat honor blijft idd altijd gekoppeld aan je account..ik zit nog steeds op 11 btw.
En het gaat idd naar beneden als je TK-ed maar mischien zie je dat niet gelijk..elke 20 ronden worden je honor punten berekend.
Ook als je uitlogged op een server wordt het berekend..ben je echter net 19 ronden aan het winnen en crashed de server ben je al je opgebouwde punten kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

he dasolo, probeer is in te loggen met hoofdletter D, volgens mij is dat 'm
Als ie namelijk niet goed inlogt krijg je geen melding, maar kom je gewoon weer op de frontpage....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee werkt nie. kom gewoon weer terug in het inlog menu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt voor de intel. Maxter.
Hij doet et

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38186

Ik speel onder mijn GoTnick, hebben ik ook al eerder aangegeven.

Ja, geinig, als je weer eens in zo`n cycle zit met dat honorsysteem...
Dalijk ff kijken of ik al op 13 sta.

Ik zag er gisteren 1 met 22 punten honor! Maar ik vind het systeem al niet helemaal kloppen. Hij speelde in the bridge en was sniper dacht ik. Wil je een bepaald wapen (middels f2 kiezen), maar een ander ook, dan krijgt degene met de hoogste honor dat wapen en/of rang. Zo bijf je dus in een cirkeltje altijd weer hoger dan een ander. Je krijgt nl ook extra honor als je leider bent en goals haalt (wel blijven leven dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
dan krijgt degene met de hoogste honor dat wapen en/of rang.
Dat is niet helemaal waar..er blijft ook altijd een beetje random in omdat anders de newbie's geen kans krijgen om een bepaald wapen te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alinea uit het Acrobat reader file:
Your Honor directly affects your team role selections within the game. The player with the highest
Honor on the team get their position choice first, then the next, and so on. Even if you have a low
Honor, you can still get any position, but only if there is no other player with a higher Honor who
wants that role. If you prefer a certain weapon, then increasing your Honor is the only way to be
sure that you will get it during play.
Lijkt me toch erg duidelijk!

Nog maar een belangrijk stukje:
In the field, you can be promoted due to casualties. When a Squad Leader is killed, the Team
Leader with the highest Honor is promoted to take his place. When a Team Leader is promoted or
killed, the team member with the highest Honor is promoted to take his place. If you start as a
leader and are killed during play, you will not receive any Honor bonus for leadership. If you are
promoted during the mission, you will receive a partial bonus. If you start and end the mission as
a leader, you will receive a higher bonus.
Dit wordt ook duidelijk aangegeven in het spel, wat dus eerst niet zo was. Als je SSG of SGT dood is en jij hebt de hoogste honor op dat moment, komt er gelijk een schermpje met de tekst als: You are promoted to.....
Vind ik wel handig eerlijk gezegd.

Nog een vraagje: er zou ondersteuning zijn voor het automatisch terugbrengen van je handwapen nadat je een granaat hebt gegooid. Dit heb ik ook aangevinkt in het settingsmenu, maar bij mij werkt het niet. Heeft iemand anders dit ook, of heeft iemand dit juist niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satcp
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Anoniem: 38186 schreef op 14 oktober 2002 @ 18:41:
Alinea uit het Acrobat reader file:
[Over honor en wapenkeuze]
Lijkt me toch erg duidelijk!
De speler met de hoogste honor krijgt prioriteit bij de wapenkeuze. maar dat wil niet zeggen dat hij het wapen ook effectief krijgt. De kans erop is gewoon groter. Het is niet absoluut. Zo heb ik enkele uren nadat de nieuwe patch beschikbaar was Mountain_Pass gespeeld waar ik als enige 13 had (de eerst volgende had pas 11). Niet dat ik goed kan snipen met m'n connectie (ietwat teveel lag), maar ik wilde de M24 toch eens proberen op 'normalere' afstanden dan Bridge. En toch kreeg ik het wapen in de ongeveer 10 matches die ik gespeeld heb niet een keer.
Nog een vraagje: er zou ondersteuning zijn voor het automatisch terugbrengen van je handwapen nadat je een granaat hebt gegooid. Dit heb ik ook aangevinkt in het settingsmenu, maar bij mij werkt het niet. Heeft iemand anders dit ook, of heeft iemand dit juist niet?
Dat is een bug waarnaar gekeken wordt. Naar het schijnt werkt de optie wel als je ze tijdens de gameplay inschakelt, maar ze wordt niet onthouden. Er zijn wel meer 'issues' met de nieuwe patch en wapenwissels. Zo kan het voorkomen dat je na eventjes double-tapping op forward (om iets dichter te komen) je per ongeluk naar sprint mode gaat en wanneer je stopt je wapen niet automatisch terugkomt. Dat heb je gewoonlijk net als de vijand in zicht is :). Nog lastiger is wanneer het wapen gewoon niet meer terug te krijgen is. Swap hands doet dan niets. Als een sitting duck wachten tot de volgende ronde is dan het enige wat uitkomst biedt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-06 10:38

SG

SG surft naar info hardewaren

Hum ja de honor score is afhankelijk van starten als leader en overleven als leader en winnen met zo min mogelijk TM verliezen.

by de weg mijn AAO Nick is "SuperGee" met 'n Honor van nog steeds 10.

Heb ook es ~`stat Fps ' gebruikt en mijn FPS is niet echt om naar huis te schrijven.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-07-2024
Joh ik speel op een P3-500 met een GF256 en ik haal 8-15 FPS gemiddeld.
Is nog redelijk te doen al zeg ik het zelf.
Ik heb nog een honor level van 11 en ik vraag me af hoe sommigen al 20 kunnen hebben?

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Mijn specs staan als eerste in mijn sig, maar ik haal 30-40 fps
Ik zit nog steeds op honor 10 :( heb namelijk nauwelijks gespeeld en nog niet echt lekker gefragd.

Mij maakt dat honor systeem ook niet zoveel uit, zal me er deze week is ff wat meer in verdiepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

daPet schreef op 14 oktober 2002 @ 19:15:
Joh ik speel op een P3-500 met een GF256 en ik haal 8-15 FPS gemiddeld.
Is nog redelijk te doen al zeg ik het zelf.
Ik heb nog een honor level van 11 en ik vraag me af hoe sommigen al 20 kunnen hebben?
Beta testers die droegen het over.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Het is echt zo dat er nog steeds een soort van random bij zit in het krijgen van een geselecteerd wapen.
Ik heb het zeker weten ergens gelezen..dat is gedaan om de nieuwe spelers ook een kans te geven om bijv : de M24 te krijgen.
Als ik de quote tegenkom zal ik hem nog ff posten..hier is nog wel een topic dat daar ook over gaat
http://www.americasarmy.c...p?topic=27240&forum=15&31

Dat automatisch terugbrengen van je wapen nadat je een granaat gegooid hebt werkt bij mij idd ook niet.
Het vreemde is dat het offline wel werkt maar online dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Het is nog steeds niet zeker dat je het wapen van je keuze ook krijgt.
Ik krijg vaker die wapens door in het menu 'random' te kiezen dan wanneer ik de wapens specifiek bestel. :)

Overigens speel ik het meest met de M16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Ik speel gewoon als GTOfire, en mijn honour is ook nog steeds 10. Heb denk ik nog nooit 20 rondjes achter elkaar op een official server gespeeld. Meestal na 10 rondjes word de lag me te erg. Misschien maar eens een keertje uithouden, wie weet krijg ik dan wel eens mn M24 als ik erom vraag :) (Valt het de snipers hier ook op dat de meeste mensen die de sniper WEL krijgen niet kunnen schieten? :) )

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Het is niet nodig om 20 ronden achter elkaar te spelen om een hogere honor te krijgen, het is alleen zo gedaan omdat de servers nog wel eens crashen en dan ben je dus alle opgebouwde punten kwijt.
Elke 20 ronden worden dus je stats geupload maar ook als je gewoon uitlogged worden je stats geupload.
Of bedoel je dat niet GTOFire?

Wat betreft snipers..ik ben idd een paar keer tegengekomen dat de sniper niet echt goed is, maar ik heb het ook meegemaakt dat ik hem vriwillig afgeef aan een ander omdat diegene er nog beter mee is dan ik.
Ook als je nu dus gewond bent..(ROOD) dan is het bijna zinloos om te snipen omdat die scope dan gewoon niet stil te houden is (realisme factor)
Dan geef ik dus ook altijd de M24 weg...
Het is btw wel zo dat als je spawnd met een wapen,dat je dan ook gespecialeerd bent met DAT wapen..geef je dus de M24 weg aan een ander is diegene er minder nauwkeurig mee als jijzelf.
Zo dus ook als jij een wapen van een ander overneemt of als je een opfor wapen pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Sipio van dat laatste heb ik weinig gemerkt, heb net met dapet en dasolo gespeeld en toen heb ik ook een paar keer een opfor wapen gepakt, maar dat vond ik eigenlijk gewoon lekkerder schieten...

Ging trouwens eindelijk is lekker, na een paar rounds heb ik als enige over er nog ff 2 neergeknald en daardoor gewonnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ja dat bedoelde ik, fijn om te weten, alleen wel irritant want dat betekent dat mn honour niet omhoog wil :)

En ik kwam vandaag iemand tegen, ene Acekilla. Ik had rondje daarvoor nog min of meer redelijk gesniped, alleen ping van 300. Hij had een ping van 80 en knalde best aardig. Toen heb ik idd gewoon een andere class geselecteerd.

En opfor wapens kunnen ook van jouw klasse zijn. De Dragunov is dezelfde klasse als de M24, dus als je als sniper spawnt en een dragunov krijgt ben je er net zo precies mee.
Heb er zowiezo weinig last van. Ging bij Mountain Pass als defense door de chasm (foei, rushen als def), kwam weer terug, killde hun sniper, ging op een heuveltje zitten met zn Dragunov en knalde net op tijd 2 man af die onderweg waren naar het konvooi. Aan de andere kant, met de D hoef je geen bipods uit te klappen, dus die is automatisch al een stuk accurater denk ik.

ach ja, morgen maar weer verder proberen die honour omhoog te krikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satcp
  • Niet online
Net enkele uurtjes gespeeld en m'n honor is weer vlotjes 2 punten gestegen tot 16. Aan dit tempo zit ik tegen het einde van deze week al in de 20 :)

Wel de beste uurtjes AA:O die ik tot zover heb gespeeld. Niet zozeer van mezelf, maar van het hele team. Ongelooflijk goede teamplay. Continu informatie gevende over hun positie en status konden we makkelijk de controle houden over weapons cache. Niet enkele keren... Vrijwel constant gedurende de uren die ik speelde. Het andere team had gewoon geen schijn van kans. Teamplay is gewoon de max in dit spel.

Mocht je ze tegenkomen, the66 (de enemy die jij niet zag heeft hij wel gezien), stonecoldvenom (wow, kan die jongen grenades gooien :)), Thinker_SFOD-Delta (altijd daar waar hij nodig is), [11W]Jeriah (klassespeler die een erg goed team leader is) en Evisa (een moordmachine :))... Stuk voor stuk spelers waar je op kan bouwen in een team.

Ik hoop dat ze enkele van de HomeLAN servers' minimale Honor requirements snel gaan optrekken zodat er meer matches met zulke players gespeeld kunnen worden. Niets frustrerender dan een team dat geen feedback geeft en waarvan je nooit weet wat ze aanvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net ook ff wat gespeeld, sta op 14. Ik zag al servers met 15+ honor en max ROE toegestaan van 200. Konik dus net niet op :(
Ik heb tot nu toe alles wat ik wilde gekregen mbt honorsysteem. Ik kan dus ook niet zeggen of dat wat er in de readme staat wel of niet waar is.
Ook een paar goeie games gespeeld met deels newbie en deels betere spelers. We wonnen alles. (26 rondes achter elkaar!!!) Ook regelmatig tegen een meerderheid. Daarna werd het iets minder, mar bleven toch de games winnen.
Ga maar es slapen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Damn guys..ik verheug me erop om eens een keer met elkaar te spelen..zullen wij als cheeseheads eens even havoc creeren op die homelan servers.. :)
Mijn honor staat nog steeds op 11 dus ik kan wel een boost gebruiken maar dan heb ik wel een kick ass team nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

Ik heb nu 12 puntjes honor gisteren gehaald, maar tot 23:00 gespeeld.
m'n broertje 14.
Maarja speelde voornamelijk met saw en broertje als SSG.

Met 'n keertje met het hele team het einde gehaald erg goed voor honor points.
Vooral voor broertje die was SSG.

Heb twee Honor updates gehad dus 40 roundjes minstens

In Pipeline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik sta nog steeds op 10 punten maar ik ga elke keer dood als ik leader ben, gisteren ff 20 tot 40 spelletjes gespeeld samen met Dapet en Maxter maar geen een van ons kreeg er een punt bij, terwijl we toch redelijk wat kills en wins hadden, en helemaal geen ROE dus.....klopt nie echt volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sorry dubbel post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wie heeft er trouwens zin om vanavond om een uur of 10/10:30 een potje te spelen MSN maar ff, dasolo1985@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14254

wtf moet ik moet honor. Al de officials zijn te slow om op te spelen voor m'n wanadoo accountje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind het ook klote dat je zelf geen servers kunt opstarten waar je honor verandert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Je kunt zelf geen server opstarten om honor te verzamelen om de simpele reden dat het dan te makkelijk is.
Eigen server maken en dan met iemand afspreken dat hij je de hele tijd laat winnen..te makkelijk dus.
Dat is vooralsnog ook nog de reden waarom er nog niet op onofficiele servers honor gehaald kan worden ook al is die server wel geregistreerd.
Dit is ook nog voornamelijk gedaan om enige misbruik tegen te gaan.
Er wordt geloof ik al wel gediscusieerd over het wel of niet kunnen behalen van honor op de niet homelan servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

He dasolo,ik heb nu toch honor punten gehaald, sta nu op 11, maar ik wil toch wel wat meer :D

Misschien dat ik vanavond ook nog mee doe, moet eerst sporten.
Het wordt inderdaad tijd dat we met wat meer mensen tegelijk even kont schoppen :)
Ik zit nu heel vaak met dapet en dasolo te spelen, maar zou leuk zijn als er nog een paar van jullie mee zouden doen.
Misschien dat we wat via msn (of ons forum zie sig) af kunnen spreken.
Mijn msn adres staat hier wel ergens of in mijn profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56523 schreef op 15 oktober 2002 @ 11:51:
Wie heeft er trouwens zin om vanavond om een uur of 10/10:30 een potje te spelen MSN maar ff, dasolo1985@hotmail.com
Ja ikke! maar helaas, ik ben gebroken.........ga lekker slapen om 18.00uur.

Dapet, hoe zit het met Jarone eigenlijk, wordt die ook nogges lid?

TheMaxter, doe anders ff een aankondiging voor over een paar dagen op het AA-forum. Dan kan iedereen er een beetje rekening mee houden...
A.s. vrijdag kan ik niet iig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asmoday
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05-2023

asmoday

1349

Ik wil ook wel weer meedoen vanavond.
Heb alleen sinds 1.3 nog maar 2x gespeeld ofzo... :/

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-05 16:23
Ik heb 1.3 nog helemaal niet gespeeld komt doordat ik nu ff ben gedegradeerd naar dial in. Maar zondag zal ik het wel ff binnen sleuren (yes me adsl back) en dan hoop ik nog te spelen. Wie gaat er zondag nog spelen eigenlijk. Ow ja ik kan geen gamevoice draaien omdat ie me audigy weigert. En ik vind het een beetje zonde om op software audio tre gaan draaien als me em1uk2 niet bekend staat bij m$

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Thehaguez zal wel ff wat zetten op ons forum, ik kan vrijdag ook niet trouwens.
Het maakt mij ook niet uit dat je nog niet zoveel gespeelt hebt asmoday, heb zelf ook nog maar 3 keer ofzo gespeeld sinds 1.3 uit is. Cybermans, kijk anders ff op ons forum, en post daar wat kun je zien of mensen dan tijd hebben.
Anders kan er eventueel nog wat via msn worden geregeld (heb nog maar 4 van de 11 leden van het forum in me msn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Anoniem: 38186 schreef op 15 oktober 2002 @ 12:58:
[...]Dapet, hoe zit het met Jarone eigenlijk, wordt die ook nogges lid?
Jij bedoeld Jomare, en ja die is al squad member. Tenminste, hij heeft zich ingeschreven bij GoT-squad.

Vanavond ben ik weer van de partij :)
eigenlijk de hele dag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

dapet, zet msn is ff aan dan, kan ik ook ff kijken of ik mee kan doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Tsss er zijn van die dagen!!
Ik werk halve dagen vanwege een peesonsteking dus ik denk f lekker mijn honor punten opschroeven vanmiddag.
Man man man wat ging ik slecht..hebben jullie ook wel eens van die dagen dat het of heel erg goed gaat of ineens heel erg slecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Dat hebben dapet, dasolo, thehaguez en ik vorige week gehad, werden elke keer overhoop geschoten. Gisteren ging het bij mij iig wel lekker, beetje honor gehaald en genoeg gewonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

dat heb ik soms in 1 map al. Eerste paar rondjes snipe ik iedereen zn hoofd eraf, en ineens lijkt het wel of het hele vijandelijke team me ziet zitten en massaal op me knalt. Of soms gewoon de hoek om komen en wel schieten maar niks raken op CQ. Helemaal vaag is het als je elkaar vermoord. Kom de hoek om, oog in oog met een tulband, ik schieten, hij schieten, ik dood, hij dood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
dat noemen ze een bad gameday (afgeleid van badhairday) :P
en wie kent dit plaatje al
Afbeeldingslocatie: http://www.americasarmy.com/images/pageContent/screenShots/5_large.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nah, eergisteren was echt bedroevend(zie eerdere reply) en gisteren als een speer (10+ kills elke game).
Mijn 2 grootste ergernissen:
1-Een graanat gooien en daarmee 1, of een paar m8s killen.(schaam ik me echt rot)
2- Lagging game, pleur ik regelmatig een trap af omdat ik er naast zit, of 5x dezelfde deur door in 3seconde tijd. Ook, zoals gisteren in tunnel, mn volle lip van SAW leegschieten op vijand en niet kapot te krijgen die knakker. Staat-ie (zoals Sipio al zei) ineens warped achter je..... :(

Sipio, heppie peesontsteking aan je rechterpols??? ;)

Dapet, ja ik bedoel Jomare natuurlijk!

Asmoday, nee maakt geen reet uit hoe goed je bent. Je mag me zelfs wel eens neerknallen, gebeurd gewoon wel eens.......maar niet te vaak he?

Cybermans, ik ben zindag denk wel online. Maar post allemaal ff MSN in forum (welk forum was ook alweer private TheMaxter?).
Ennuh... als je hier in Den Haag of omstreken woont, dan breng ik je 1.30 wel ff. Heb m gefikt nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Sipio, heppie peesontsteking aan je rechterpols
Nee die had ik toen ik 15 was of zo ;)
Ik woon nu alweer een poos samen en dat is een stuk beter tegen polsonstekingen hahahah
Maar hij zit in mijn linkerschouder..chronisch inmiddels.

En over ergenissen..vanmiddag toen het toch al zo broerd ging..
Ik lig op de defensive hill bij mountain-pass..een teammate zegt : E LEFT RIDGE E LEFT RIDGE!!
Ik kijk en zie in de verte idd een stipje aan komen rennen richting convoy..
Ik laat mijn SAW ratelen en hoor 'cease fire'!!!
Ik iets van 80 ROE punten en een teammate over de piss en een teammate die zei ooppppss i thought it was a enemy |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Had net ook zoiets met insurgent camp, krijg m203, loop het gebouw in trap op en denk schiet net over de heuvel rechts, boom!!
Wordt ik meteen in de gevannis gestopt omdat er een teammaat zo handig is om hun kant op te gaan hollen |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

Welk map spelen jullie.

wij
1)pipeline
2)bridge
3)IC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Ik speel meestal in deze volgorde:
1) Bridge
2) IC
3) Mountain pass
4) Pipeline
5) Tunnel

Even nog een mededeling voor het squad:
De site is weer een stuk uitgebreid/aangepast!!! (zie sig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Goed bezig, die TheMaxter.

Nou zal ik wel afgeschoten worden :P, maar is het geen plan om een nieuwe nick aan te nemen [GoT]daPet, [GoT]TheMaxter, [GoT]Dasolo, [GoT]TheHaguez etc. etc. (oid)

Of zijn jullie te trots op jullie huidige status? >:) O-)

O, en op zich maakt het me geen kont uit waar ik speel maar het leukste vind ik;

Bridge
Mountain Pass
Pipeline
Insurgent Camp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Die site gaat de goede kant op Themaxter..mooi gedaan met die ranks enzo.
Ik zit er toch wel over te denken om me bij jullie aan te sluiten, maar wat betreft die nieuwe nick..is het niet beter om daar ng ff mee te wachten?
Volgens mij zit er namelijk iets in de pijplijn waardoor het mogelijk zou zijn om een clantag bij je naam te voegen zodat het niet nodig is om een nieuwe acount aan te maken.
Ik had toen zoiets begrepen op het AA:O forum tenminste,of dit nog doorgaat weet ik niet zeker..
En ik heb al een honor van 12!!!!! 8)

btw- Ik speel alleen de volgende mappen eigenlijk :
Mountan-pass
I-C
Pipeline
Bridge
Weapons-cache

Tunnel heb ik in al die tijd geloof ik maar 2 keer ff gespeeld..mountain ambush vindt ik de mooiste map maar ik vindt die MILES missies toch niet echt heel erg veel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Dat van die nick had i ook al gehoord, daar kunnen we beter nog even mee wachten dus :D
Sipio, we zijn niet echt een clan hoor, meer een groep de beetje leuk met elkaar wil fraggen. Dus het is niet erg als je een keer niet mee doet en we hebben ook geen echte clanwars ofzo...

Gisteren ging trouwens best aardig, had aan het begin alleen nog al last dat ik meteen werd gdood door een granaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Nee ik weet precies wat je bedoeld..ik was eigenlijk wel op zoek naar een clan maar het nadeel is dat je gelijk ook weer een hoop verplichtingen hebt en zo..
Komt nog eens bij dat ik ook al in een BF42 clan zit.
Maar ik ken ook vrij weinig Nederlandse clans wat AA:O beterft en dat is wel weer jammer.
Maar het is in ieder geval al wel leuk als je wat meer nederlanders kent om eens te gamen niet? hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Dat is precies wat ik bedoel, we hebben geen verplichtingen, als je zin (en tijd) hebt doe je mee anders niet, zo simpel is het :)

Zet je msn trouwens is ff in het private forum, is misschien wel makkelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind maar 1 map echt vreselijk en dat is FLS-nog wat. Echt een boutmap!
Ik snap niet helemaal waarom iedereen the bridge zo graag speelt. Het is best een coole map om te zien, maar als defense hoef eigenlijk niet zoveel te doen. Mja, ieder wattie leuk vind....
Mijn favo is Mountain Ambush, is echt een map om als team te werken. Goeie camouflage, enorm veel routes/vrijheid en vrij goed gebalanceerd (escort iets meer voordeel) .En als er een rookie bij me in het team komt, vind ik het niet erg om die wat aanwijzingen te geven. Degene die meestal niet aan teamwork doen zijn de wat gevorderde spelers jammer genoeg.
Mout McKenna vind ik ook een toffe map. Al is het alleen al omdat je via veel verschillende routes bij elk doel kan komen. Helaas is het hier meestal wel errug n00berig...
Voor de rest: ik speel eigenlijk alles wel, maar deze vind ik de leukste:
MA
MmcK
Tunnel
IC
Pipeline (begin ik nu een b`tje te kennen)
Weapons cache (ken ik nog niet zo goed, maar bied wel perspectief)
SR

Mountain Pass vind ik wel geinig, maar ik vind het jammer dat je elkaar op een km afstand nog ziet.... Een betere camouflage was wel op zn plaats geweest.

TheMaxter, wat is de bedoeling van die ranks op de GoT squadsite?
Wat jou gebeurde met die TK is een gebrek aan teamwork. Met een hecht team heb je daar weinig last van.

Sipio, twijfel toch niet zo.......gewoon joinen! :)

DaPet, ja ben te trots op mn honor 15...... ;)
Serieus, interesseerd me geen reet. Het staat leuk, maar verder niet. Maar als die Tags binnenkort worden ingevoerd, waarom zou je dan opnieuw reggen? Trouwens, laten we eerst maar es wat gaan doen met het team, kunnen we altijd nog Tags toevoegen (anders lijkt het als of je zo goed bent , met zo`n Tag voor je naam.... ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Die ranks zijn gewoon beetje ideetje, dachten dat aan het honorsysteem te koppelen, maar dat moeten we nog maar ff bekijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Haha dat van die rangen..ook toevallig check mijn post maar eens op het forum.
Ik zal ff mijn MSN daar ook neergooien straks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Hier nog ff die quote wat betreft het krijgen van wapens.
Ik had gezegd dat als ik hem tegen zou komen dat ik hem dan zou posten..bij deze :

"Your Honor affects your team role selections within the game. If you prefer a certain weapon class, then increasing your Honor will increase your chances of getting a certain weapon during play. High honor is not a guarantee as other factors play a part in weapons selection."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-06 11:32
ff tussendoor. Ik snap niet wat er mis is, maar ik blijf een hoge ping hebben bij AAO. Kan alle spellen vloeiend spelen (zonder lag, met pings van gemiddeld 50 ms op goeie servers), behalve America's Army. Altijd lag, altijd warpen... Ik snap er geen zak van. Had er zelfs een beetje last van laatst op een lanparty. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Even een mededeling:

Ik heb een nieuw forum aangemaakt, nu zonder banners en een stuk duidelijker:
HET NIEUWE FORUM!!

Iedereen moet zich helaas wel opnieuw aanmelden, maar ik zal proberen een deel van de info van het oude forum te kopieren...

Zijn er nog op/aanmerkingen, dan merk ik het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Is dat sinds de laatste patch?..er zijn namelijk al een aantal topics van peeps die meer lag hebben gekregen na de laatste patch.
Sommigen denken dat het meer package loss is in plaats van echt lag.
Ik heb er zelf al last van sinds toen die sniperpatch.
Maar ik heb ook al een soort van lag met bijv BF42 ook al heb ik een ping van 40.
AA:O zit ik meestal rond de 200 ping op een Homelan server en dan heb ik idd ook veel het gevoel van warping.

ff ander vraagje :

Een poos geleden was er een topic op het AA:O forum over het configureren van je Armyops.ini file.
Er staat daar iets in van configure internetspeed.
Ik weet niet meer wat het standaard was maar er werd toen gezegd dat als je op kabel zat of adsl dat je het dan kon zetten op 20.000
Het schijnt dat als je wat rommelt met verschillende standen dat je dan een betere conectie kan krijgen..ik moet zelf zeggen dat ik allerlei standen geprobeerd heb van 10.000 tot 20.000 maar merk zelf totaal geen verschil.
Hoe staat deze stand bij jullie?

Wat ik bedoel staat onder :
Army Operations-System-Army Ops en dan staat er ergens in die lijst dit :

[Engine.Player]
ConfiguredInternetSpeed=17000
ConfiguredLanSpeed=20000

Ik heb het bij mij dus nu op 17.000 staan hoe staat dit bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vid het het leukste als je met een paar NL'ers speelt die je kent en dat de rest maar zit te zeiken over dat je ENGLISH moet praten, en dan gaan we met zijn alle er tegen in.
Ga me nu ff aanmelden op het vernieuwde forum
Mijn favo lijst is
1)Pipeline, as (leuk tactisch)
2)IC, def (nog tactischer)
3)Bridge maakt nie uit (gewoon lekkr knallen)
P.S wat betekent SAW en W00T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Ik vid het het leukste als je met een paar NL'ers speelt die je kent en dat de rest maar zit te zeiken over dat je ENGLISH moet praten, en dan gaan we met zijn alle er tegen in.
Doen jullie dit echt? LOL..en ik al een paar keer op het AA:O forum zeggen dat ik ALTIJD engels praat omdat dat beter in belang is van het hele team LOL.

SAW = Squad Automatic Weapon (M249)

w00t = Volgens mij niks meer dan een 'coole' uitdrukking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ooh oke bedankt, en als je echt tegen het hele team spreekt dan doe ik wel engels maar als ze zitten te zeiken als ik b.v tegen dapet of maxter buurt dan gaan we gewoon door of zeggen dat ze hun bakkes dicht moeten houden (inhet engels).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satcp
  • Niet online
Communiceren binnen een team doe je in de taal die het hele team verstaat. Zelfs om iets banaals te zeggen zoals dat je eventjes weg bent voor een plaspauze. Dan weet het team tenminste dat ze eventjes niet op je moeten rekenen. De meeste games die ik tot nu toe heb gespeeld die we verloren hebben hadden als oorzaak gewoonlijk gebrekkige communicatie.

Laatst een tijdje weapons cache gespeeld en er zaten 2 Scandinavische spelers in ons squad. Ze konden wel Engels maar praatten steeds in hun eigen taal tegen mekaar. Ze speelden erg goed, dat niet, maar omdat hun communicatie in een taal gebeurde die de rest van het team niet snapte hebben we slechts enkele games kunnen winnen. Als je die twee niet binnen zichtbereik had dan wist je totaal niet waar ze waren en wat ze deden. Zielig gewoon om op zo'n belachelijke manier de teamplay te ondermijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

wie heeft hier allemaal sniper training gedaan?

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | <X> as a Service --> making you a poor & dependent slave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

Ik heb ook sniper ja en vele anderen als je ziet hoeveel teammates die sniper(s)Weapon willen hebben.

En ik ben het totaal eens met SatCP aangezien die ander mentaliteit me doet denken aan duitsers.

Vooral als je team internationaal kan zijn.

US
UK
D
NL
Turks
Swedisch
Deens

Ik zou het ook niet op prijs stellen als ik die drie laaste in massages zag aangezien ik niet weet of dat dan van belang kan zijn voor mij of voor het hele team.

Is exact waarom in de piloten wereld Engels voertaal is om misverstanden te voorkomen.

Maar als je af bent maakt het niet uit als het niks met het team te maken heeft.
Tactics bespreken moet in de team taal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35302

Inderdaad, tactics moeten in het engels.
Het is trouwens een geinig idee om opnieuw even de trainingen te doen (is eitje nu) met een [GOT]username volgensmij is de kans namelijk best groot dat we elkaar tegen komen omdat iedereen hier volgensmij ook een server selecteerd op laagste ping (en als het effe kan ook een officiele zodat je honor eens wat wordt... :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Roelenzo, als het goed is komt dat binnenkort al, dan kan je gewoon de clan appart instellen.

Onze squadmembers hebben het hier ook al over gehad.... (paar posts terug)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Ben ff te lazy om het uit te zoeken wanneer krijg je nou die honor en hoe zie je het. Het lijkt me eerdags wel stoer als je met een blackhawk naar het terrein kan vliegen en dan je sqaud afzetten en dat een sniper dan cover geeft vanuit de bird. Dan heb je pas death form the sky. Ik wil dan wel pilot worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Ik ben ook sniper, is ook meestal wat ik doe in het spel. En op een niet-Nederlandse server praat je altijd Engels, maakt niet uit wat je wil zeggen. Vergelijk het maar met Duitsers die op een Nederlandse server met elkaar Duits gaan lullen. Ook al hoeft het niet om tactics te gaan, het is bijzonder irritant voor de medespelers.

En ik heb er nie zo gek veel verstand van, maar ik denk niet dat je erg precies kan schieten uit een heli :) Maak er maar een .50 cal machinegun van op de zijkant gemonteerd die supressing fire geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Ik heb idd al een hoop topics gezien op het AA:O forum wat betreft "foreigners" en hun taal.
Ik moet ook zeggen dat elk topic die ik daar gezien heb dat dat over duitsers ging.
Ik denk dat het idd het beste is dat we gewoon in het engels typen.
Op die manier kunnen we onze "goede" naam ook niet kwijtraken ;)

Het moet natuurlijk geen probleem zijn om ff iets snel in het Nederlands te zeggen tegen elkaar zolang het maar geen hele gespreken zijn lijkt mij.

Ik zat laats op een server en daar was een speler en die spamde de hele tijd " lade nach ,lade nach" ..ik vroeg hem of hij mischien nade arch bedoelde en dat hij het mischien verkeerd getypt had of zo hahahah
Maar dit was dus ook een duitser die "reload" als een keybind had maar dan in het duits.
Beetje dom vindt ik persoonlijk maar ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

duitsers zijn dom. En ik zit niet de hele tijd in het nl te lullen alleen als het alleen de nl ers aangaat, want dat weet dapet en maxxter als we het over tactics hebben dan gaat alles in het engels bijv. "who has top pc".
En spammen is klote maar spammen in een andere taal kan ik echt nie tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Een poos geleden was er een topic op het AA:O forum over het configureren van je Armyops.ini file.
Er staat daar iets in van configure internetspeed.
Ik weet niet meer wat het standaard was maar er werd toen gezegd dat als je op kabel zat of adsl dat je het dan kon zetten op 20.000
Het schijnt dat als je wat rommelt met verschillende standen dat je dan een betere conectie kan krijgen..ik moet zelf zeggen dat ik allerlei standen geprobeerd heb van 10.000 tot 20.000 maar merk zelf totaal geen verschil.
Hoe staat deze stand bij jullie?

Wat ik bedoel staat onder :
Army Operations-System-Army Ops en dan staat er ergens in die lijst dit :

[Engine.Player]
ConfiguredInternetSpeed=17000
ConfiguredLanSpeed=20000

Ik heb het bij mij dus nu op 17.000 staan hoe staat dit bij jullie
Een quote van mijzelf maar ik wil dit nog steeds weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Is er geen mogelijkheid in AA om een private message te sturen? dan ben je van dat talen gezeik af. Sommige dingen zeg je in NL sneller dan in engels, en niet iedereen kan engels typen. ik wel hoor

Toen ik verslaafd was (nog? :P) aan C&C Renegade was dit ook een feature, erg makkelijk. Maar jongens, als je allemaal aan de voicechat gaan dan komt het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Ik heb me mic en voicechat/rogerwilco/teamspeak al klaar, alleen heeft er iemand een verbinding die snel genoeg is om te serveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is klote, ik krijg die Gamevoiceserver niet aan de praat. Ga daar in het weekeinde ff mee verder. Verbinding is niet top, maar goed genoeg hoop ik.

probleem nu met mij is dat ik wel kan joinen, maar niet hosten :(
Als iemand weet waar dit mee op te lossen is, dan hoor ik dat graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Even een copy_paste van het GoT-Squad forum.
Iemand is zo slim geweest om een IRC plugin voor AA te verzinnen.

Sipio wees op een pagina waar deze applet stond. Tnx m8! HOOAH!

[size=18]Hier[/size] staat de file.

Download die file.

Maak in je Armyops folder een folder IRC.
Unzip de files in die folder.
wijzig de shortcut van armyops.exe naar \IRC\aairc.exe
start AA
stop AA
wijzig \IRC\aairc.ini naar:

[General]
Exe=_X_:\ArmyOps\System\ArmyOps.exe
Font=Microsoft Sans Serif
Nick=_hier je nick_
BackgroundSize=2
TransparentBackground=0
AutoConnect=Arethusa.tweakers.net:6667#americasarmy
Connect=Arethusa.tweakers.net:6667#americasarmy
IRCLogFile=_X_:\ArmyOps\IRC\IRCLOG.txt

wat tussen _ _ staat is aan jullie

Maak een leeg textbestandje in armyops\IRC\ genaamd IRCLOG.txt (voor de irc logs)

Start de shortcut druk op F5 en let de fun begin :D :D
ESC killt het chatraam en je kan em altijd openen (ook ingame) door op F5 te drukken.

Plezier!
Tevens gaan we zo beginnen!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35859

kwel game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Kan nou niemand ff ijn zijn armyops.ini file kijken hoe hij zijn internetspeed heeft staan???
_/-\o_

(zie mijn post hier ergens boven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij mij standaard op:

[Engine.Player]
ConfiguredInternetSpeed=10000
ConfiguredLanSpeed=20000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheMaxter, hoe komt het dat de GoTSquad site regelmatig niet te bereiken is?
Vandaag al een x of 4 offline... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Anoniem: 38186 schreef op 18 oktober 2002 @ 16:19:
:? Ik heb nog geen problemen ondervonden.
Misschien kijk je precies op momenten dattie em ff update ofzo ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
speelt er iemand vanavoind nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Anoniem: 38186 schreef op 18 oktober 2002 @ 16:19:
Hmm, heb dat nog nooit gezien ( heb die server al 3 jaar.....) kan idd wel zijn dat ik aan het updaten was, heb vandaag wat dingen gefix0rd...

PS Cybermans, vanavond hebben we tijdje met drie man gespeeld, kijk anders ff op irc... (zie eventueel ook het forum.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

Hoe werkt dat IRC eigenlijk kom op irc in AAO maar dat is allemaal nieuw voor mij.

Krijg text in het rood van niet geregistreerd ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
zo ik heb adres lulijzer server gevonden: 137.224.242.226:8767

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

IRC in AAO werkt

Maar MP map vind niks te groot voor mij zonder sniper.
Heb wel WC geprobeert lijkt me wel interresant.
DAn zijn er ook nog wat mappen die ik nog nooit geprobeerd heb.

ben meer van het type.

Pipeline
Bridge
IC

in deze volgorde.

probeer nu wC aan het listje te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syberjunky
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 17:31
Is een goed spel maar zie maar een server tevinden met een goede ping want dat valt niet mee ik.En ik heb veel het probleem dat de authorizion server plat ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Ik weet niet hoe je er bij komt, maar meer dan de helft van de servers in die ingame browser hebben bij mij een ping van < 200...

Welke versie heb je? Met die 1.3.0 versie zijn daar geloof ik wat problemen mee opgelost...
Ik heb deze week namelijk nog niet een keer authorization down gehad :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syberjunky
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 17:31
Ik heb versie 1.3.0 bij meeste server via de ingame browser krijg ik of een connecting error of krijg de melding authorization server is down :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat is op het moment jullie HONOR? Mijnes pas 12 :/

Ik heb nu toch al aardig wat uurtjes gespeelt (alleen af en toe ook van die eikels neergemaait die in je line of fire springen :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Ik heb een honor van 13, maar er zijn er in ons squad al met 17 en 18 (he thehaguez en dapet???)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
roelenzo mijne is na een hele avond spelen nog steeds 10 en zo slecht speelde ik ook weer niet vond ik. Maar ja als ik een keer mazzel heb gaatie ook nog wel weer omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja 18, maar moet je toch aardig wat punten hebben gehaald. Hoogste was bij Mout: 65ptn als SSG en 6-1 winnen. MA gespeeld daarna, een aantal ronden als SSG (ambush, dus heb je niet veel aan) maar wel rond 15 kills per ronde. Toen ging-ie van 16 naar 17. Ondanks dat ik weer in de bajes heb gezeten, daarna van 17 naar 18.

Ben trouwens wel 3x van 16 naar 15 en weer terug geswitched, maar zal iets met die bug te maken hebben denk ik (lees op GoTsquad forum)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57408

Ja, alleen als je een Matrox kaart hebt dan is het niet zo leuk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben er trouwens net achter dat er wat handige console commando's zijn:

stat fps
en stat net

Weten jullie er nog meer? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14254

votekick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ghost, god, behindview 1,fly.........enz.......
Nog nooit geprobeerd, ik hou absoluut niet van cheats! Cheats maken de games kapot, de echte liefhebbers van games zullen deze nooit gebruiken (hoogstens offline om dingen te testen). Ik zoek alyijd voor elke game naar cheat, om te zien of ze er zijn, kan je er een b`tje rekening mee houden als faire gamer.
Ik ben zelfs met RA2 gekapt toen het echt te gortig werd met de cheats, terwijl ik toch aardig mee deed in rankings (pm 25 van Nederland). ZONDE ZONDE ZONDE |:

Themaxter, ik kan nu weer gotsquad nie op. Zal wel aan vebinding hier op werk te maken hebben :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
zo dat ging wel lekker weer gisteravond. Zeker het lullen is handig. vanav weer mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cheats zuigen inderdaad. Ik heb wel mpcheat ghost gedaan toen ik een keer in de bajes kwam. (irritante Rambo sprong voor mijn SAW) maar heb nooit geprobeerd of dit ook tijdens de gewone game werkt. zuigt gewoon.
Maar hebben ze al console cheats ingebouwd voor tijdens het online spelen? Zijn ze echt zo stom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

Ondersteunt The all seeing eye nou ook america's army of niet??.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Ja, die ondersteunt America's Army ook! :)
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.