Gratis Game, Americas army: operations deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.567 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-07-2024
Okee, themaxter en ik zijn op het geweldige idee te komen om vanavond om 22:30 uur een potje te gaan spelen.

Mochten er meerdere enthousiaste mensen mee willen spelen, laat et hier ff weten.
Desnoods gebruiken we IRC (#spielerij op arethusa.tweakers.net :? :)) om te bespreken welke maps, tactiek etc. etc. :)

Okee, wie goed is in leiderschap / m203 / nades / sniper / private / whatever meld het hier. Ik ben duidelijk geen leader maar wel een goeie allrounder.

Let op!! dit is voor de fun, voor mij hoeven we geen uitgebreide battles te voeren.
Willen mensen wel een GoT-clan vormen om heftig te battlen, ga je gang! ik doe dan niet mee, kost me teveel tijd :Y)

Kortom;

America's Army : Operations

Briefing starts @ 22.30 uur

HOOAH

themaxter
daPet

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fed-Ex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-05 13:15

Fed-Ex

Hakuna Matata

Leuk man alleen probleem is dat mijn AA het niet meer goed doet wil niet meer connectie failed authorization

Soms zit het mee, Soms zit het tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 10:58

themaxter

Bugged..

Dat heb ik ook wel eens, moet je het is op een andere server proberen en als dat niet lukt, welke versie heb je? je moet versie 1.2.1 hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56523

ik doe mee ik ben een goede M203 er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Ik ben een redelijk goede sniper en m4 of m16 vind ik ook niet erg
en fear my 1337 granaat skills >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38186

O, en Thehaguez, ik heet _daPet_ in AA

Vanavond een potje
Denk t wel... doe maar om half elf ;)

Ik zal ook nog ff kijken voor die gamevoice van MS. Ik wist niet dat voicechat maar met zn 2-en kon. Ik speelde regelmatig met een maat vamme RA2 en voicechat, zodoende.
Desnoods gebruiken we IRC (#spielerij op arethusa.tweakers.net ) om te bespreken welke maps, tactiek etc. etc.
Ik zal Mirc nogges installen, misschien vanavond (tering kep een hoop te doen)
Let op!! dit is voor de fun, voor mij hoeven we geen uitgebreide battles te voeren.
Willen mensen wel een GoT-clan vormen om heftig te battlen, ga je gang! ik doe dan niet mee, kost me teveel tijd
Ik hou ook niet van vastigheid, maar het lijkt me leuk om een relaxte clan te beginnen. Zo kan je bv een aankondiging doen van een clanbattle op een simpel groups-saitje. Degenen die willen kunnen mee doen, die doen mee. Heb je geen zin, dan doe je gewoon niet mee... Eigenlijk meer een vast groepie van GoT die spelen zonder te ouwehoeren op medespelers.
We kunnen moeilijk hier iedere x aankondigingen doen! Ik wil eventueel vandeweek wel een simpel msn groupssaitje opzetten. Is er iemand die dat liever wil doen, vind ik dat prima.

Themaxter
Ben benieuwd naar je mod, kijken of je die van mij overtreft
Ik denk niet dat ik vanavond pics ga uppen, teveel te doen. Maar ze komen zeker!
Dat Mountain ambush heb ik nog steeds niet door, ben daar telkens de weg kwijt
Tis toch niet zo`n hele moeilijke map hoor. Ik verdwaalde in het begin ook, maar toen een paar x achter iemand aan gelopen en je kent t op je duimpie :)
maar gewoon een groepje gamers die samen aa speelt, dus geen echte clanwars ofzo...
Ehm....ik heb al teveel gezegd. Maar wat vind je van het idee van die site?
Geen zin om het te halen? Koste me maar een kwartiertje ofzo, had het binnen 4 ronden
Zaaaaah, ik wor helemaal leip van dat expert gedoe. Ik heb het wel 50 x gedaan.....nooit gehaald. Zo zie je gelijk hoe goed ik ben. ;)

Ik ben een redelijk goeie.....ehh.....nou, ik ben aardig innuhhh.....ehm ja, waar ben ik eigenlijjk goed in???
Ooh da vind ik ook nie erg als je nog iemand nodig hebt die zijn eigen graag op offert voor een goed doel (fake nade of zoiets
LOL
Maar zo bennik ook, het is tenslotte een TEAMspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Heb je die mappack al???
* Bleet wel

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Blade_V schreef op 08 oktober 2002 @ 16:34:
Heb je die mappack al???
* daPet wel
En dan vertel je natuurlijk ook hoe de maps heten en waar ze te vinden zijn :Y)
Of heb je het over FARP Raid en Weapons Cache?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

?? Kan niemand quoten, nou ja dan maar zo:

TheHaguez, ik wil best ff een site je maken ofzo, waar we wat dingen kunnen regelen, das geen probleem.

daPet, hij zal het denk over die mappen hebben.

Nou ja, zie jullie vanavond wel.

Ik denk trouwens dat dat gamevoice van ms het handigste is, heb je geloof ik geen server nodig (of wel :? ) en werkt gewoon met msn.

Ben vanavond denk te vinden in #spielerij op irc.tweakers.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Ok, we naderen de starttijd, kan ik nog meer mensen strikken?

We hebben nu; themaxter, Thehaguez en * daPet :{

Who's next?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asmoday
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05-2023

asmoday

1349

daPet schreef op 08 oktober 2002 @ 22:23:
Ok, we naderen de starttijd, kan ik nog meer mensen strikken?

We hebben nu; themaxter, Thehaguez en * asmoday :{

Who's next?
Welke server gaan jullie? Ik wil ook wel ff meedoen.
Ben alleen niet echt goed vind ik zelf. :P

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

damn, nog niks aan voice gedaan. hoe kan ik jullie bereiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Kee jongens, we zitten op HOMELAN 12 WEST :) , aan de defense kant

plezier!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kut , zit vol.... :(
probeer dalijk nog ff
ik zie bij jullie geen msn staan in profile...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Nou wat een @$%#$ potjes zeg :{

Maargoed :) Better luck next time

Ej als je nou Gamevoice wil gebruiken moet je wel een MICROFOON hebben eh |:( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Tja, ging niet echt lekker he, ach volgende keer beter,
als iedereen nu dat gamevoice installeert, gaat het misschien een stukie beter :)

ik heb trouwens ff een forumpje aangemaakt voor ons, misschien gaat dit nog veranderen, want hier heb ie wel erg irritante popups, maar voor nu:

Het forum!

En daPet, volgende keer heb ik me microfoon wel hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35302

Wie heeft trouwens bij Bridge de overkant ooit eens gehaald? Ik heb nog nooit meegemaakt dat assault won namelijk... Meestal sterf ik ergens ter hoogte van de Arc door een sniperbullet... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Ik heb het wel vaker gehaald, gisteren tijdens onze rounds hebben we toch iets van 4 a 5 keer een potje gewonnen, maar dat kwam eigenlijk altijd door dat we gewoon alle tegenstanders hadden gedood. Tja, je moet bij ass altijd erg opletten voor snipers/nades aan het begin van een ronde, je kan denk beter even wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het ging ontichelijk k*t gisteren dus ik wil een herkansing als je nog eens wilt doen msn maar OK.

En ik heb de overkant 1 keer gehaald maar toen stond hij mij op te wachten dus dat had niet veel zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Willen jullie trouwens op een lan prty komen????
Ik weet er wel een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Heb het gelezen op msn, maar denk niet dat dat gaat is niet echt in de buurt, kan er niet zo maar komen ook....

Gisteren was wel leuk, ging in ieder geval beter dan vorige keer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben benieuwd wat die combat effectness meter voor nieuws gaat brengen. Als ze het zoals gezegt hier ook leuke trainingen bij maken (en meerdere maps) dan kan je een leuk serieus lan-gamepje krijgen.
Het is altijd harstikke stoer als je een squad leader hebt die zijn taak serieus oppakt en gaat lopen zwaaien wat je moet doen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het ging inderdaad iets beter maar was nog af en toe te snel dood en ik zat bij defence dus we konden niet tegen jullie op.
PS.
Op het laatst viel ik weg omdat mijn pc spontaan rebooten heeft ie wel vaker bij AA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wanneer komt die update want ik zit best wel te wachten op nieuwe levels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:07
Anoniem: 35302 schreef op 09 oktober 2002 @ 13:19:
Wie heeft trouwens bij Bridge de overkant ooit eens gehaald? Ik heb nog nooit meegemaakt dat assault won namelijk... Meestal sterf ik ergens ter hoogte van de Arc door een sniperbullet... :/
Ik wel eens, maar NIET vaak nee. De map is ook niet in balans....ze hadden minimaal 1 route meer moeten maken om langs te gaan, voor mijn part een tunnel onderin de brug of zo.

Maar het blijft op zich wel een leuke map met hevige gevechten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Het is wachten op mountain pass, die zit in de aankomende patch, is vergelijkbaar met bridge.

Volgens het forum van america's army moet de patch in de loop van deze avond uitkomen, we zullen zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

stefijn schreef op 10 oktober 2002 @ 14:59:
[...]
Ik wel eens, maar NIET vaak nee. De map is ook niet in balans....ze hadden minimaal 1 route meer moeten maken om langs te gaan, voor mijn part een tunnel onderin de brug of zo.

Maar het blijft op zich wel een leuke map met hevige gevechten :)
Een tunnel onder een brug?? Tsssk waarom bouw je dan een brug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Ik heb net even op het forum van America's Army zitten rondneuzen, volgens hen moet de patch er binnen een uur of 2 op staan en gaat hij ongeveer 30 mb groot zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik hoopp dat die nu komt dan ben ik de hele avond bezig met nieuwe levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Het staat nu officieel op de frontpage, maar staat nu in het forum dat het nog tot 12 uur vanavond kan duren voor dat de patch uit komt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satcp
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Patch 1.3.0 is uit! Momenteel nog maar op 1 mirror, maar anderen volgen waarschijnlijk snel. Volg het officiële forum voor meer links. De download sites zullen zoals bij de vorige patches wel weer zwaar overbelast worden. De patch is 28.711 kB groot.

Fyrzone Mirror

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is idd druk-achtig, kom er niet doorheen... :(

TheMaxter: check mn signature!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tnx M8, got it yet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23825

en is het wat die patch?
en zijn er al meer mirrors?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou mensen hoe bevalt de patch na een nachie spelen?
Zelf zittik nu op mijn werk... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Ben hem nu aan het downen, ben benieuwd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb gisteren tot 1 uur zitten wachten op die patch, blijkt dat die pas om 2 of 3 minuten over 1 op de site stond. :"(
Ik wil die patch ook hebben maar ben pas over 3 uur uit van school, dus dan thuis paar minuten downen en dan FRRAGGEN in de nieuwe map yahoooooo. Ik heb er echt zin in.
Meteen ff die move uitproberen waardoor je op een granaat kan springen en je mede kameraden kan redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mede kameraden redden? Waar heb je dat gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

* Bleet heeft em al geinstald, nou ff gaan spelen :)

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67666

Anoniem: 56523 schreef op 11 oktober 2002 @ 09:49:
Ik heb gisteren tot 1 uur zitten wachten op die patch, blijkt dat die pas om 2 of 3 minuten over 1 op de site stond. :"(
Ik wil die patch ook hebben maar ben pas over 3 uur uit van school, dus dan thuis paar minuten downen en dan FRRAGGEN in de nieuwe map yahoooooo. Ik heb er echt zin in.
Meteen ff die move uitproberen waardoor je op een granaat kan springen en je mede kameraden kan redden.
Klinkt goed, wat bedoel je precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Heb dat ook nog niet gehoord hoor dasolo, zitten wel wat andere leuke dingen in, als je een granaat gooid, zeg je dat ook automatisch.
Die mountain pass vind ik een beetje tegenvallen, is echt zo'n sniper map, weinig dekking en veel verschillende niveau's van heuvels, je wordt dus zo van boven overhoop geschoten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
De patch is echt GOED :)

Ten eerste is de map Mountain Pass geweldig groot, het heeft wat van een mix tussen bridge en Mountain ambush. Verder hebben ze heel wat bugs aangepakt.

De belangerijkste overige wijzigingen is het ranking systeem en de combat effectiveness meter. Je zie wanneer je gepromoveert, je kan nu duiken (rennen en dan prone gaan), je kan je maten redden door op nades te duiken 8)

En als je geraakt word gaat je accuraatheid bijzonder snel achteruit.
Ik vindt het er beter op geworden, in de zin van realistischer. Het wekt wel de nodige irritatie op heb ik gemerkt. (stelletje zeikerds die yanks :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha ik heb al vaak gehad (vooral in pipeline) dat een granaat meerdere teammembers killde. Zou me niks verbazen dat er nu gelijk een paar ventjes op een granaat duiken OF dat iedereen elkaar stom aan loopt te kijken. 8)
Verder lijken me dat honor systeem en combat meter geniaal. En er komt nog meer aan lees ik op het forum (geruchten) zoals medics.

Kan je met 1.2.1 nog op 1.3.0 servers spelen trouwens? Zou niet fair zijn...

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 35302 op 11-10-2002 11:45 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Wedde dat dit 1 van de beste en snelste mirrors is voor 1.3.0 de mirror is hiero

edit:
Ik kan je helaas niet verder doorlinken maarja, de echte gamer kan het wel vinden dacht ik zo

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben gisteren niet eens verder gekomen dan de servers te updaten....pm30 servers, op een paar na allemaal vol en allemaal ping 300+ (op een Zweed na dan). :(
We hadden echt achter moeten lopen op die Amerikanen wat de tijd betreft. Als ik nu om 4uur snachts ermee nok, dan is het nog druk (pm 21 a 22 uur in US).

Voor de inhoud van de update moet je ff DaPet`s link volgen, staat alles op/in. En dit zijn er niet weinig........
ff vb, als je een granaat gooit in 'slow mode' of als je m rolt, schreeuw je dus niet!!!
nog 1:als je duikt vanuit sprint, gaat er wat van je combat effectiveness af. Dit kan je dus niet ongestraft doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35302 schreef op 11 oktober 2002 @ 11:43:
Haha ik heb al vaak gehad (vooral in pipeline) dat een granaat meerdere teammembers killde. Zou me niks verbazen dat er nu gelijk een paar ventjes op een granaat duiken OF dat iedereen elkaar stom aan loopt te kijken. 8)
Verder lijken me dat honor systeem en combat meter geniaal. En er komt nog meer aan lees ik op het forum (geruchten) zoals medics.

Kan je met 1.2.1 nog op 1.3.0 servers spelen trouwens? Zou niet fair zijn...
hahaha, kewl. Iedereen wilt (zeker in het begin) showen met die move. Wel grappig "wapen" tegen die mega-irri grenade spam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zie je wel dat je op de granaat kan duiken. LOL
Btw ben hem nu aan het downen van de bovenstaande mirror. Damn die is wel lekker snel ja 350 kb/s nie slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56523 schreef op 11 oktober 2002 @ 13:23:
zie je wel dat je op de granaat kan duiken. LOL
Btw ben hem nu aan het downen van de bovenstaande mirror. Damn die is wel lekker snel ja 350 kb/s nie slecht.
nou vooruit, DAN moet ik ook maar aan de download :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Weet er iemand mischien een site waar Nederlandse clans staan voor AA:O ?
Ik speel het spel vanaf het begin maar denk toch dat hij het best tot zijn recht komt in clanverband.
Ik heb al op startpagina gekeken en ook op het officiele forum bij clans maar mischien heeft iemand nog andere tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb al op startpagina gekeken en ook op het officiele forum bij clans maar mischien heeft iemand nog andere tips?
Ja, je kan toch gewoon met ons mee doen. Niet echt een clan, maar meer gewoon spelen wanneer je zin en tijd hebt. Zonder verplichtingen, daar hebben wij tweakers een hekel aan ;)
Check het forum van de 'GoT-squad' : http://ub3.homepagetools.com/TheMaxter

Ik ben het helemaal eens dat deze game het beste in vast teamverband gespeeld dient te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kom maar bij de GoT groep, clan achtig iets check maxters forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

BTW, ben ff kleine site aan het bouwen voor bij het sqad, hoop hem morgen ff online te zetten, zodat het misschien wat duidelijker wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Probeerde in te loggen voor je forum. alleen begonnie te zeuren dattik geen username had ingevult... wel dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft het 'op een granaat duiken' invloed op het honor systeem? Opzich wel erg honorable te noemen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Roelenzo, heb ff wat aangepast, probeer het nog is, volgens mij moet ie het nu wel doen, je had per ongeluk toch geen vreemde tekens of spaties ingevuld he?

Dat laatste zou inderdaad wel leuk zijn :)

Lukt het niet, mail me dan ff (zie profiel) wat voor username je wilt, maak ik hem ff aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gelukt! Ik deed zelf dom. Mijn username was niet hetzelfde als mijn nick en normaal log je dan in met nick, behalve op dit forum :) Verder was de melding die die gaf nie echt dusdanig dat ik daarop ging letten. Hij zei dattik mijn username niet had ingevult terwijl ik deze niet JUIST had ingevult... 8)7

Maargoed ik ben erop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

www.gamershell.com of www.gh3d.com :)
Die mirrors ruleren echt 8)

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Ok, Roelenzo, welkom op ons forum :)

Het begint al wat drukker te worden op het forum, het is nu nog wat wennen met spelen e.d. maar misschien dat we wat meer met tactieken en gamevoice kunnen doen, dat maakt het misschien wat leuker en zorgt voor wat meer teamspirit ;)

PS die site heb ik denk morgen online, post dan wel ff waar ie staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Ejz, nog zin in een potje? :)

Ej, Haguez ik zit in 08 west :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jah, isgoe dapet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Ej TheHaguez kan je niet ff onlline komen met msn das wat handiger, ik zit nou weer ergens anders nl :P

:z :z tot morgen :z :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Anoniem: 38186 schreef op 11 oktober 2002 @ 15:42:
[...]

Ja, je kan toch gewoon met ons mee doen. Niet echt een clan, maar meer gewoon spelen wanneer je zin en tijd hebt. Zonder verplichtingen, daar hebben wij tweakers een hekel aan ;)
Check het forum van de 'GoT-squad' : http://ub3.homepagetools.com/TheMaxter

Ik ben het helemaal eens dat deze game het beste in vast teamverband gespeeld dient te worden.
Aaaaaaargh, pop ups
Maargoed, ik wil ook wel meedoen
* Bleet is zich nu aan het inschrijven :Y)

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Sorry voor die popups, heb op het moment geen betere oplossing :(

Heb trouwens ff een klein opzetje gemaakt van een website:
Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Mooi, maar ik had toch liever een ander forum.... deze vind ik zo onoverzichtelijk :(

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Tnx voor de uitnodiging jongens..maar weten jullie zeker dat jullie zon "ouwe lul' bij GoT willen..ben al 30 ;)
Maar ik zal het eens in de gaten houden en het forum ff checken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

We kunnen juist wel een ouwe ervaren SGT gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Ik ben een semi-ouwe lul van 25 :)

Wanneer gaan we es met meer dan 4 online?

Ik ben eens benieuwd wat echte soldaten over dit spel te zeggen hebben. Mensen hier uit het leger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-06 10:38

SG

SG surft naar info hardewaren

Heb net MP voor het eerst gespeeld onder Assault.
Das effe wennen krijg meer het gevoel van sitting duck.
En iedereen mot de sniperrifle hebben.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben een 'net-geen-semi-ouwe-maar-ook-net-geen-echte-ouwe-lul-van-29' ;)

Ik ben trouwens tot de ontdekking gekomen dat het Marksmanship na patch 1.3.0 veel makkelijker is geworden! In 1.2.1 was het om vage redenen niet te doen. Voor iedereen die nog geen sniper is, NU DOEN!!!

Vanavond DaPet???

Ik heb wel in dienst gezeten, maar dat was "sociale dienst" ;)
Ff serieus, ik werd uitgeloot, hoefde dus niet dienst in.......duzzzz..... (wel goedgekeurd overigens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Ouwe SGT?? LOL

SuperG > Welke map heb je gespeeld?..en veel willen de M24 graag hebben ja..ook de M203 is heel gewild.
Dus werken nu om een hoge 'HONOR' te krijgen want dan heb je meer kans op het wapen die je kiest (lees meer kans, geen garantie)

TheHaguez > Ik heb wel in dienst gezeten (ook sociale)..maar ben officieel maar 3 weken 'onder de wapenen' geweest en slechts drie dagen in uniform.
Ben buitengewoon dienstplichtig verklaard (en nee geen S5) hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Damn wij lijken allemaal op elkaar :D :D ik ben ook buitengewoon dienstplichtig verklaard :D

Overigens hoop ik volgend jaar dienst te betreden :Y)

O, en TheHaguez, kom ff op msn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ben ook buitengewoon ;)
echt waar, BD....uitgeloot dus!

ik ga nu MSN weer op, wilde MSN voicechat doen, maar lukt me niet..... :(
gamevoice lukt ook al niet helemaal (server daarvoor, zodat we eigen voice server hebben), maar ik heb een vraag uitstaan...ff wachten nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Guys ben benieuwd wat jullie hiervan denken..ik heb dit zojuist gepost op het officiele forum van AA:O.

Een van de DEV's (Abraxas) zei daar in een thread dat ze binnenkort overgaan op een systeem van verschillende 'honor' servers.
Wat ze dan gaan doen is dat ze van bepaalde bestaande servers een server maken die je dan alleen kunt spelen als je zelf ook bijvoorbeeld 20 honor hebt.

Nou vraag ik me af hoe het dan gaat met ons 'buitenlanders'..ik bedoel dat als ik op ASE kijk ,dan zie ik mischien 4 of 5 servers met een ping van onder de 200.
Boven de 200 ping is voor mij zowiezo al veels te laggy (heb wel ADSL).
Maar stel nou dat ze uitgerekend die servers waar ik wel op kan ,ineens zo gaan maken dat je bijvoorbeeld er alleen maar op kunt met 20+ honor.
Dan blijfen er weining servers over waar ik dan op kan spelen :(
Hoe denken jullie hierover?

btw- ff wat anders..ik heb met games vaak last van een soort van lag dus..ik heb hele goede FPS en ook dus als ik rond de 150 ping of zo lijk ik nog wel eens captain Kirk in Startrek met al dat warping die ik doe.
Dat heb ik dus ook bij BF42..iets van 40 ping of zo en goede FPS en toch dat schokkerige..iemand een idee wat dit precies kan zijn?
En ja ik heb die geluidskwaliteit al veranderd bij BF42..maar ik heb het dus ook bij AA:O en had het ook bij MoHaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb ik niet veel last van(kabel) maar soms heb ik t ook bij ping 80, soms bij 300. Als ik een server zie met 250, ga ik er zo in....
Ik vind dit ook wel een b`tje vreemd
lijk ik nog wel eens captain Kirk in Startrek met al dat warping die ik doe.
LOL
Is idd klotuh, als je 5 x door dezelfde deur heen moet.........zo sta je binnnen, zo sta je weer buiten.....

BTW wat is je nick, Sipio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

Onze ping achter router schommel van 50 tot 10000. niet konstant maar periodiek dus effe goed te spelen dan effe niet en soms bij sommige servers hier geen last van.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58014

Wel bruut ja. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

Sipio schreef op 12 oktober 2002 @ 19:17:

SuperG > Welke map heb je gespeeld?..
MP=Mountain Pass
Je weet wel die grote zonder te veel smog/fog.
en veel willen de M24 graag hebben ja..ook de M203 is heel gewild.
Dus werken nu om een hoge 'HONOR' te krijgen want dan heb je meer kans op het wapen die je kiest (lees meer kans, geen garantie)
Was 'n unofficiele om effe te orienteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satcp
  • Niet online
Sipio schreef op 13 oktober 2002 @ 10:19:
Een van de DEV's (Abraxas) zei daar in een thread dat ze binnenkort overgaan op een systeem van verschillende 'honor' servers.
Wat ze dan gaan doen is dat ze van bepaalde bestaande servers een server maken die je dan alleen kunt spelen als je zelf ook bijvoorbeeld 20 honor hebt.
Mooi, dat werd tijd. Kun je eindelijk eens serieus spelen zonder al die newbies die nades meer tussen hun eigen team doen belanden dan bij de vijand. Of beginnen te vuren op elke beweging, enemy of friendly. Gisteren heb ik 6 games achter elkaar op weapons cache gespeeld waarbij ik door team mates werd gedood voordat ik zelf iets had kunnen doen. Dat is frustrerend. Team play... Dat kennen ze niet.
Nou vraag ik me af hoe het dan gaat met ons 'buitenlanders'..ik bedoel dat als ik op ASE kijk ,dan zie ik mischien 4 of 5 servers met een ping van onder de 200.
Maar stel nou dat ze uitgerekend die servers waar ik wel op kan ,ineens zo gaan maken dat je bijvoorbeeld er alleen maar op kunt met 20+ honor.
Mijn ping is gewoonlijk tussen de 100 en de 300 (erg onregelematig), maar ik heb slechts zelden last van lag (enkel om te snipen is de lag soms te hoog - maar snipen laat ik over aan low ping bastards). Na enkele uren spelen had ik al een honor van 14. De 20 is dus nabij als ik eventjes doorzet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

Honor gaat in het begin snel maar zal steeds logaritmies langzamer gaan.

dus van 10 naar 20 zou makkelijker zijn dan van 20 naar 30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SuperG schreef op 13 oktober 2002 @ 16:30:
Honor gaat in het begin snel maar zal steeds logaritmies langzamer gaan.

dus van 10 naar 20 zou makkelijker zijn dan van 20 naar 30.
Waar haal jij die info vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satcp
  • Niet online
Dat staat allemaal duidelijk uitgelegd op het officiële forum in een van de sticky threads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14254

Zo, weer lekker paar potjes gespeeld :)
Welke servers zitten jullie nou voornl op? Ik dus op die van [DOD] (werken wij veel mee samen).
217.204.199.181

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Officiele

Ennuh SatCP, ik heb geen zin om die duizenden replies op het officiele forum door te spitten........ik ben blij dat jij t doet voor me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

vraag me 1 ding af: waardoor gaat je honour eigenlijk omhoog? Ik heb net 2 uur gespeeld, ROE bleef netjes 0, en we wonnen bijna elk rondje. Ikzelf schoot er bijna elk rondje 2-4 neer met mn M24. Mn honour was nog gewoon 10 na die tijd.

iets anders: met de M24 heb ik wel vaker geschoten en kan ik inmiddels aardig knallen. Maar de M82 kreeg ik vandaag voor het eerst. Liggen, pootjes uit, inzoomen, Combat Effectiveness helemaal hoog, wachten tot ie klaar is met ademen, schieten op een gastje... mis. Hmmmm, nog een keer dan. Heb 10 schoten afgevuurd dat rondje, allemaal onder perfecte omstandigheden (dezelfde waarmee ik met de M24 schiet en WEL raak) en 0 waren raak. Ik richt gewoon recht op het manneke. Bij de sniper school moest ik wel iets rechtsboven richten, maar ook dit werkte niet, en bij de M24 kan ik ook gewoon recht mikken.

wat doe ik fout? Ping van 200 kan het probleem zijn, irritant weinig europese servers.

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

Ik zou dan toch effe die stickies lezen op het AAO forum of je AAO PDF over het honnor systeem.

PS pas bij uitloggen of na 20 rounds wordt het geupdate
alleen op Officiele homelan servers die doen aan honor registratie..

Dus bij je volgende login op officiele server zie je je honor update of na 20 rondjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

* GTOfire is stom, readme staat het idd allemaal in :)

verklaart ook waarom mn honour nie omhoog ging. Ik ben in principe altijd sniper, en geen leading role. Al bleef ik wel vaak leven, maar objectives had ik ook niet zo gek veel (ben meestal defending team, en dan krijg je er 2 bij ofzow als je de ronde wint.)

goed, maar ff spelen als squad leader ofzow dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

Sipio schreef op 13 oktober 2002 @ 10:19:
Guys ben benieuwd wat jullie hiervan denken..ik heb dit zojuist gepost op het officiele forum van AA:O.

btw- ff wat anders..ik heb met games vaak last van een soort van lag dus..ik heb hele goede FPS en ook dus als ik rond de 150 ping of zo lijk ik nog wel eens captain Kirk in Startrek met al dat warping die ik doe.
Dat heb ik dus ook bij BF42..iets van 40 ping of zo en goede FPS en toch dat schokkerige..iemand een idee wat dit precies kan zijn?
En ja ik heb die geluidskwaliteit al veranderd bij BF42..maar ik heb het dus ook bij AA:O en had het ook bij MoHaa
hier?
http://www.americasarmy.c....php?topic=27459&forum=15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satcp
  • Niet online
Anoniem: 38186 schreef op 13 oktober 2002 @ 18:32:
Officiele
Ennuh SatCP, ik heb geen zin om die duizenden replies op het officiele forum door te spitten........ik ben blij dat jij t doet voor me :P
Het is wel degelijk officiële... Leer je taal :)

Het Honor systeem staat beschreven in een van de sticky threads. Daar hoef je dus helemaal geen 'duizenden' replies voor te doorlezen. Gewoon het eerste bericht in de General folder van het Operations forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Op welke servers spelen de Gottertjes zoal? Ik wil wel zoeken, maar ik ben vergeten hoe je door een heel topic kan zoeken. Is best irritant dat er bijna nergens goed te spelen valt. Of de ping is veel te hoog, of lagspikes, of er zitten mensen op die wel op een officiële server kunnen spelen (die daar geen lag hebben en dus een hoge honour kunnen halen. Zij op 13 ik nog steeds op 10, geen sniper rifle voor GTO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
SuperG > Dat was idd het topic dat ik bedoelde ja

TheHaguez> Wat is mij nick?..hoe bedoel je bro..mijn Nick is gewoon Sipio ;)
OP het AA:O forum sipio71 omdat ik niet kon inloggen met gewoon Sipio op de een of andere manier.
AA:O speel ik ook altijd gewoon als Sipio of als Sipio_NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sorry iedereen niet veel online geweest dit weekend (werk werk werk werk). Ey Maxter en Dapet is het geen idee om een Php nuke forum te downen (als je weet hoe die Php sheit werkt). En in het onderdeel SQUAD een korte personalia maken. Dan weet je tegen wie je speelt. B) Voor de verder rest wel een goede opzet jah. _/-\o_
Net ff AA gedaan mijn agressie afgereageerd want ik heb het een heel weekend op moeten kroppen. GRRRR. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Dasolo, kan dat wel downen, maar moet ik wel een host hebben, heb wel genoeg space, maar die is niet dedicated, dus daar kan ik het dan niet op kwijt....
Dat van die personalia was ik al van plan, maar heb alleen dit opzetje nog maar gemaakt, de rest moet ik nog gaan maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oh oke dan is het goed, zie vanzelf wel een keer wanneer hij klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is wel degelijk officiële... Leer je taal

Het Honor systeem staat beschreven in een van de sticky threads. Daar hoef je dus helemaal geen 'duizenden' replies voor te doorlezen. Gewoon het eerste bericht in de General folder van het Operations forum.
Je vergeet de punt achter 'leer je taal'.
Het is het 'Honorsysteem', 'Generalfolder' en 'Operationsforum'!
Nog 1: .....voor door te lezen.

;) :) ;) ;) ;) ;)
Ff serieus, wist ik niet van dat forum........tnx (oeps....thanks!).

Sipio of Sipio_NL ok.

Zo, ging klit gisteravond. Met Dapet gespeeld (ook tegen), veel lag en (schaam) 2x in de bajes gezeten!
Eerste keer nadebouncer in de Tunnel, tweede keer lag in Swamp raid... :(
Mountain pass ging ook al nie best, maar was eerste x, dus nie zo`n probleem.

Jammer TheMaxter dat die gamevoice nie goed werkte.
Kep van alles geprobeerd om server in te stellen voor gamevoice, maar is nog nie gelukt. Ik zal een topic openen in Networking om het wel voor elkaar te krijgen. Zodra het gelukt is, schrijf ik wel een stukkie op t forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Mischien wel makkelijk dat iedereen ff zijn nick vermeld waaronder hij AA:O speelt.

De mijne is dus Sipio of Sipio_NL

En wat is jullie honor level guys?...ik heb daarstraks ff mountain pass gespeeld en zag dat ik 11 had..maar we gingen zo f*ucked up dat ik nu wel weer lager ben.
Maar dat zie ik zo want ik ga zo weer ff back in..;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14254

[FANG] Deleon sinds 2 weken ofzo
Hiervoor Deleon
ik ga nu ff kijken op [DOD] of er spelers zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn is gewoon Dasolo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die honor waneer krijg je die erbij en wanneer gaan ze er af want ik had gehoord dat met een teamkill er een afging maar ik ff checken :), een TK gemaakt maar ik hield er gewoon tien.
En die Honor dat blijft gewoon altijd ofzo.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.