Mousepads & stuff

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste
Acties:
  • 5.959 views sinds 30-01-2008

• chux
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-09-2024

chux

...

Anoniem: 34846 schreef op 15 augustus 2002 @ 15:42:
ff een vraagje ik had een tijdje trug gelezen dat er een nieuwe RAZER BOOMSLANG
uit kwam maar onder een andere naam :? wie weet wanneer hij uikomt en onder welke naam
Hij heet "Razer Mamba", hier kun je er meer over lezen:

http://razer.tigga.org/index-m-en.php

Anoniem: 35054

Topicstarter
Anoniem: 44875 schreef op 15 augustus 2002 @ 15:54:
ls je optisch werkt koop dan een spiegel dat werkt echt SUPER FLEX!!!!!
ROFL.. juist niet dus

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-06 20:30

GG85

.......

Ik gebruik sinds de vorige HCC een (lach niet) Toy Story 2 mousepad met allemaal groene koppen erop, zit zelfs een knopje in om "Greetings oh enlightet one" te laten horen. Hij muist echter perfect en slijt totaal niet!!! Heb helaas geen shotje, misschien hebben meer menden hem!?

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Mn oude mousepad was zon 1 euro mat die iedereen al eens heeft gehad :), na 4,5 jaar (vorige week eigenlijk) maar ns vervangen door een nieuwe;
3M precice mousing surface, kost zon 8,5 euro, bestaat uit rubber, 1mm dik, redelijk klein maar ideaal want je kan je pols af je mat leggen door de 1mm dikte, werk hier prima met optical, kortom prima mat, redelijk geprijsd en heeel precies imo :) .

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-06 21:16
Heb je misschien pics/specs? En een winkel waar je die kan kopen?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Weeee we worden gesponsord door Steelpad! 8)
We krijgen de nieuwste pads (3S en 4S) en misschien ook toekomstige produkten zoals headsets.

* Anoniem: 35054 is happy

Voor die gasten die een draadlozen muis hebben... waarom besteed je zo veel geld aan een goeie muismat als muis minder is. Draadloze muizen reageren van de dag nog steeds een aardig stukkie later dan met draad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-01 06:50
hmm, funcsurface is ook wel redelijk zie ik net, ff steelpad S4 afwachten, 1 van de 2 wordt et ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34193

Heb een grote groene snijmat liggen hier, werkt perfect. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53822

Heb gewoon zon plastic bakje zegmaar van 2 vakjes,1tje met de muismat en 1tje met polssteun.Ben nu zo aan die polssteun gewend dat ik niet meer xzonder kan spelen en begint nu een btje kapot te gaan.. Weer is naar de office center voor een nieuwe :)

Heb trouwens een Cordless mouseman optical

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
ik heb een safeway muis.
-2 scrollwheels waarvan 1 klikbaar
-aan bijde zijden een extra knop
-optisch
-ergonomisch
-Nederlandstalige drivers

= 20EUR !!! een echt koopje vindt ik.

http://users.skynet.be/executer/safewaymuis.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-06 21:54

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Goh, bestaan er professionele muismatten... ?
Voor t eerst dat ik dit zie :D, maar ik heb toch een Logitech dual optical met staart dus ik heb geen muismat nodig :)

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Laatst online: 08-06 21:54

Glorificationer426

come we hero rush yes?

dit was een dubbelpost, vage internet timeout :)

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Glorificationer schreef op 16 augustus 2002 @ 23:41:
Goh, bestaan er professionele muismatten... ?
Voor t eerst dat ik dit zie :D, maar ik heb toch een Logitech dual optical met staart dus ik heb geen muismat nodig :)
Foute beredenering ( :? ) vind ik dat.... je heb geen muismat nodig omdat je het nut niet ziet van een betere weerstand tussen muis en muismat. Maar als je niet goed wilt gamen, of mooie graphics (en ander pricisie werk) maakt, dan heeft het inderdaad niet veel nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423

Voor die gasten die een draadlozen muis hebben... waarom besteed je zo veel geld aan een goeie muismat als muis minder is. Draadloze muizen reageren van de dag nog steeds een aardig stukkie later dan met draad
Is dat zo? Mij nog niks van bekend. Ik speel met een logitec cordless toch echt wel supergoed in RtcW al zeg ik het zelf. Zou het met een muis met draad nog beter gaan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart_vd
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2023
Ja.

Heel simpel.

Een draadloze muis stuurt (dit dacht ik...) iets van 40 keer per seconden een signaal, dus er is altijd een vertraging.

Ik kan persoonlijk niet lekker spelen met een draadloze muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb zelf ook ns een cordless desktop gehad van Logitech... als je een gewone gamer bent puur voor fun, is het just fine. Alleen maar beter zonder draad. Maar als je ook graag GOED wilt spelen, dus ook goed wilt presteren, zoals in sport. Dan kan ik je een muis MET draad aan raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15002

Anoniem: 34193 schreef op 16 augustus 2002 @ 23:05:
Heb een grote groene snijmat liggen hier, werkt perfect. :)
LOL :)) Ik gebruik een deel van een plastick A4-map. Je hebt van die A4-mappen met hard-volplastick kaften. 1 kant lossnijden en je hebt een razendsnel matje, lekker dun, makkelijk schoon te maken ook. Trouwens gebruik hem in combinatie met een razor boomslang 1000 dpi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
... zelf laten drukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge
  • Laatst online: 07-06 12:15

Sponge

Serious Game Developer

Ik gebruik m'n bureau, wat gewoon een plat stuk hout is wat op laminaat lijkt :) Alleen ik poets met een stuk doek en Ajax eroverheen als ik ga-uten.. heel vreemd, de tafel gaat zo gauw stroef worden, terwijl de muis helemaal schoon is van onderen (Dual optical)

Maar op dit moment is het eerder m'n PC die m'n muis limiteert (in UT ;)) dan de ondergrond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonCorleone
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-04-2021
gebruik helemaal niets onder me muis en het werkt prima!

respect tha DON Don's SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:19

Flapmo

and back is gigi!

Ik heb een Logitech dual optical retail muisje. Zo'n rechtshandige muis die in je hand valt. Daaronder ligt mijn bureau werkt echt helemaal perfect, blijft nooit hangen en accuraat genoeg om cs mee te ownen :)

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-05 21:46
Ik 00wn ook zonder ubermatje. Maar ik 00wn nog harder met een goede muis + pad. 8)

Topicstarter
Ik kreeg een email van indiweb.de over nieuwe mousepads...
Hello Patriek van Gammeren,

EverGlide to Launch New Line of Optical Mouse Pads.

NOW available:

1. EverGlide Attack Optical: Clear, 4% reflective particles
17,95 EUR 8" High, 10 1/4" Wide, 1/4" Deep

2. EverGlide Attack Optical-Smoke: Tinted, 8% reflective particles
17,95 EUR 8" High, 10 1/4" Wide, 1/4" Deep

3. EverGlide GIGANTA Optical: Clear, 4% reflective particles
19,95 EUR 9 1/2" High, 11 1/2" Wide, 1/4" Deep

4. EverGlide GIGANTA Optical-Smoke: Tinted, 8% reflective particles
19,95 EUR 9 1/2" High, 11 1/2" Wide, 1/4" Deep

5. Gaming Mat Optica: 4 Color Custom Art, 8 x 10 1/2 x 1/16
14,95 EUR .012" Mil Velvet, Scratch-Resistant Textured Vinyl, 1/32" Rubber Mat

The Back Story
Optical mice see everything in the red spectrum no matter what color is really
there because it uses a red LED to light the surface on which it rests.

Cordless optical mice have a power saving feature that shines less light on
highly reflective surfaces and more light on less reflective surfaces.

The Surface Contrast and/or Image Pattern:
The mouse optical eye must detect a difference in the surface as the mouse moves
over it. If the surface and/or image is too regular the eye can't distinguish the
differences in the surface as it moves and therefore cannot track.

Example - plain paper has enough surface randomness for the optical mouse to track.
Paper has a very fine very random texture.

Therefore:
If you use a high percentage of very light colors and just enough black (contrast
medium) so that the optical eye can track movement you will achieve the goals of
conserving power and attaining good tracking.

The EverGlide Optical Pads where develops just to meet this requirements.
Dat ziet er goed uit moet ik zeggen! En volgens mij is dat ook een ander materiaal dan de vorige pads, die de slechte naam kregen door snel slijten. Hopelijk is dat nu verbeterd en is het oppervlak nog wat gladder, maar das persoonlijk.

Ik zou zeggen wie probeer um uit? :9~ :*)

http://www.indiweb.de/de/...&kategorie_id0=1&tab_id=1

Afbeeldingslocatie: http://www.indiweb.de/img/EGGIGOPSM.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.indiweb.de/img/EGGIGOP.jpg

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Ik wacht op de Steel3r :/

Topicstarter
De Steelpad 3S bedoel je.... Hoezo wachten? Die is al lang klaar... ook nieuwe 3S die logitech muizen ondersteunt wordt al gemaakt en kun je al kopen... of iig bijna kopen. Mijn Steelpad 4S is al onder weg hoorde ik :*)

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:59
vraagje kun je ergens in omg tilburg een radpatz ofzo kopen want ik zit nu met een stoffen marvin de martian mouse mand _/-\o_
maar deze is tegen gaar dus daarom

• Felyrion
  • Laatst online: 09-06 15:26

Felyrion

goodgoan!

ik heb een everglide met het falcon-logo :D (laat dit nu ook mijn nick zijn :P )

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Anoniem: 35054 schreef op 22 augustus 2002 @ 19:26:
[...]

De Steelpad 3S bedoel je.... Hoezo wachten? Die is al lang klaar... ook nieuwe 3S die logitech muizen ondersteunt wordt al gemaakt en kun je al kopen... of iig bijna kopen. Mijn Steelpad 4S is al onder weg hoorde ik :*)
Announcment - 8th of August - 2002

This weekend we will add the Steel4s, from monday 19th of august it will be possible to order the Steel4s in dk, and from the foreign page from mid september.

The Steel3r will not be included before that i see some more reviews and test results, because im not going to start making the pad in large amounts before that i sure that it works proberly.
Voor zover ik weet is de Steel4s de grotere versie van de Steel3s.
De Steel3r is geloof ik degene die wel logitech opticals ondersteunt, en is klaar, maar nog niet in grote productie. Dat is dus degene waar ik op wacht ;) Ik wil namelijk als ik mijn BoomSlang 1000 wegdoe een logitech gaan halen.

De logica qua naamgeving is vrij ver te zoeken moet ik zeggen.
Als ik het zo lees staat het getal (de 3 en 4) voor de grootte, en het lettertje erachter voor de 'revisie'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ooh foutje :D Ja, dat van die grotes dat klopt. De 3S is kleiner dan de 4S (voor high en low senz)
Maar waarom neem je geen MS IntelliEye muis? Die hebben een betere sensor (zegt bovendien de maker van de steelpad zelf).

Maar misschien is de vorm van de logitech wel fijner... mijn vorige logitech was dat iig wel. Maar de IntelliMouse Optical die ik nu heb is ook fine :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Hmm ik begin me steeds meer te irriteren aan de traction op deze muismat. Ik beweeg de muis in etappes lijkt het wel. Toch maar de steelpad bestellen dan...

Als ik het zo lees kan je de 4S pas mid september bestellen buiten denemarken. De 3R gaat dus nog wel even duren, en daar kan ik niet op wachten.

Waar heb je jouw 4S besteld dan? Ik heb een vrij lage muis sensitivity dus ik zou wel graag de grote versie hebben. Op de site van IceMat staat geen typenummer bij de steelpad :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:05

Vuvuzela

My spire is forming

Hoe maken jullie je muizen eigenlijk schoon ?? ( de bovenkant )

* Vuvuzela gebruikt de Ms wheelmouse optical op mn Glowpad ( op mn glowpad zit plakplastic )

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nibbles schreef op 23 augustus 2002 @ 02:38:
Hmm ik begin me steeds meer te irriteren aan de traction op deze muismat. Ik beweeg de muis in etappes lijkt het wel. Toch maar de steelpad bestellen dan...

Als ik het zo lees kan je de 4S pas mid september bestellen buiten denemarken. De 3R gaat dus nog wel even duren, en daar kan ik niet op wachten.

Waar heb je jouw 4S besteld dan? Ik heb een vrij lage muis sensitivity dus ik zou wel graag de grote versie hebben. Op de site van IceMat staat geen typenummer bij de steelpad :/
Onze clan is gesponsord door Steelpad en zo krijgen wij de eerste 4S matten (de eerste goeie matten die voor de massa produktie gemaakt zijn) 8)
NexY schreef op 23 augustus 2002 @ 10:02:
Hoe maken jullie je muizen eigenlijk schoon ?? ( de bovenkant )

* Anoniem: 35054 gebruikt de Ms wheelmouse optical op mn Glowpad ( op mn glowpad zit plakplastic )
Ik maak mijn matten altijd schoon met water en afwasmiddel... wel opletten of je mat bestand is tegen water, zeep en warmte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
Wel koel zeg, dat jullie gesponserd worden. :) Waar zijn die steelpads te koop?

Over muizen: Ik heb liever de MS Intellimouse explorer, omdat ie lekkerder in de hand ligt, maar dat is erg persoonlijk. Verder heeft ie een betere sensor. EEENNNNNN hij heeft 2 knoppen aan de zijkant. (ipv 1 die de logitec heeft) Die knoppen kan je gewoon binden naar een key. In Medal of Honor heb ik mijn Lean-keys eraan gehangen. Ik kan niet meer zonder. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

weet niet, ik denk dat ik me alleen maar ga ergeren aan die muismats, omdat ik nogal heen en weer ga, en bang dat ik er naast kom.. zou het echter niet weten hoor, misschien werkt het echt beter. Maar ik koop zeker geen muismat voor 20 euro.. dat is al meer dan een 100MBit NIC... nee dank je :).

(ach ja, het kan ook onwetenheid zijn hoor, over hoeveel beter het werkt.. net zoals met een bril: je weet niet dat het minder wordt, en als je een eenmaal op hebt zie je opeens veel meer, zonder dat je wist dat dat kon..)

[ Voor 0% gewijzigd door Sponge op 23-08-2002 13:27 . Reden: 10 ->100 =-) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Anoniem: 35054 schreef op 23 augustus 2002 @ 12:18:
[...]

Onze clan is gesponsord door Steelpad en zo krijgen wij de eerste 4S matten (de eerste goeie matten die voor de massa produktie gemaakt zijn) 8)

[...]
Dan heb je zeker ook meer informatie over wanneer 'de rest' ze kan kopen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
41.6C.6D.61.72

Ik kan me voorstellen dat je het duur vindt. Maar ten 1ste wil ik niet anders meer, en ten 2e ik heb al een 100mbit NIC> :D

De pad die ik heb is vrij groot. je mousing surface is best klein. (tenzij je sensitivity erg laag staat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Ik ga binnenkort eens een tegeltje proberen die ook een zeer fijn stipjes struktuur heeft.. ben benieuwd..misschien werkt het goed ;)

ps: Ik heb nog een ISA NIC kaart rofl :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
*schopje*
Aeon schreef op 12 juli 2002 @ 14:50:
Deze lijkt me ook wel koel. krijgt redelijke reviews, alleen nergens te vinden. :(
[afbeelding]
Zou je me kunnen vertellen hoe dat ding heet? Ik heb al gezocht op pcgamer maar dat werkte niet zo goed zonder naam (duh) en je emailadres is nou ook niet bepaald zichtbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subz
  • Niet online
Nelis schreef op 25 augustus 2002 @ 15:51:
*schopje*

[...]

Zou je me kunnen vertellen hoe dat ding heet? Ik heb al gezocht op pcgamer maar dat werkte niet zo goed zonder naam (duh) en je emailadres is nou ook niet bepaald zichtbaar :)
Volgens mij heet dat ding Nostromo gamer N50 (of N40 dat weet ik nie meer zeker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
_subzero_ schreef op 25 augustus 2002 @ 16:01:
[...]

Volgens mij heet dat ding Nostromo gamer N50 (of N40 dat weet ik nie meer zeker)
Tnx, zo heet ie idd.

Voor de geïnteresseerden staan hier wat links naar reviews ed zoals deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockRaver
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-06 17:49
ach..

keb een _/-\o_ OPTICAL & CORDLESS _/-\o_ dus ik heb geen last van de problemen waar jullie me zitten ;)

het vreet alleen wel batterijen.... om de 4 dage eff 2 nieuwe erin
dus ach oplader en 4 batterije ( oplaadbaar ) en probleem solved :Z

I7 7700K - DDR4 32GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
LaMaGRa schreef op 26 augustus 2002 @ 05:07:
ach..

keb een _/-\o_ OPTICAL & CORDLESS _/-\o_ dus ik heb geen last van de problemen waar jullie me zitten ;)

het vreet alleen wel batterijen.... om de 4 dage eff 2 nieuwe erin
dus ach oplader en 4 batterije ( oplaadbaar ) en probleem solved :Z
Ook jij gaat precies tegen de gedachtes in deze topic in 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Trouwens iemand hier die ervaring heeft met die polskussentjes van everglide? (Moet haast wel) Ik er over na te denken om zo'n mousepad van Everglide te kopen plus een polskussen.
De vraag is alleen hoe speelt het met zo'n kussentje. Is het irritant, ligt het alleen maar in de weg, comfortabel? Gekocht een keer gebruikt was waardeloos? Wat zijn de ervaringen?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

MuErTo ChAvEz schreef op 27 augustus 2002 @ 00:31:
Trouwens iemand hier die ervaring heeft met die polskussentjes van everglide? (Moet haast wel) Ik er over na te denken om zo'n mousepad van Everglide te kopen plus een polskussen.
De vraag is alleen hoe speelt het met zo'n kussentje. Is het irritant, ligt het alleen maar in de weg, comfortabel? Gekocht een keer gebruikt was waardeloos? Wat zijn de ervaringen?
Ik heb zelf een polskussentje (niet die van Everglide) en moest er in het begin erg aan wennen, omdat je pols wat hoger ligt dan normaal. Toch moet ik zeggen dat ik het voor het gamen erg fijn vind, omdat je pols niet steeds zo op tafel ligt.

Anoniem: 34846

Nibbles schreef op 27 augustus 2002 @ 17:05:
[...]
Ik heb zelf een polskussentje (niet die van Everglide) en moest er in het begin erg aan wennen, omdat je pols wat hoger ligt dan normaal. Toch moet ik zeggen dat ik het voor het gamen erg fijn vind, omdat je pols niet steeds zo op tafel ligt.
Ja maar stop eens even laatst kwam er een uitgebreide review dat die pols kussentjes alleen maar slecht zijn omdat het jezelf forceert om alleen maar met je pols te bewegen

Topicstarter
Anoniem: 34846 schreef op 29 augustus 2002 @ 09:47:
[...]

Ja maar stop eens even laatst kwam er een uitgebreide review dat die pols kussentjes alleen maar slecht zijn omdat het jezelf forceert om alleen maar met je pols te bewegen
Ik gebruik iig geen... ik zie de functie er ook niet van in. Lijkt me alleen maar lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43391

Ik heb deze week een EverGlide GIGANTA Optical-Smoke besteld! Ik zal wel mijn bevinden wel posten als ik hem een tijdje in gebruik heb!

Weet iemand hoelang de leverijd van Everglide meestal is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Anoniem: 34846 schreef op 29 augustus 2002 @ 09:47:
[...]

Ik gebruik hem eigenlijk alleen met gamen. Bij het gamen beweeg ik niet m'n pols maar beweeg ik de muis meer met m'n vingertoppen. M'n pols beweeg ik haast niet.

Als je een review hebt erover dan zie ik graag een link :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 43391 schreef op 30 augustus 2002 @ 09:09:
Ik heb deze week een EverGlide GIGANTA Optical-Smoke besteld! Ik zal wel mijn bevinden wel posten als ik hem een tijdje in gebruik heb!

Waar heb je um besteld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Anoniem: 43391 schreef op 30 augustus 2002 @ 09:09:

Everglide duitsland shipt snel, geloof dat ze op woensdag verturen, en dan heb je hem meestal in een dag of 3 binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62012

Nelis schreef op 25 augustus 2002 @ 16:13:
[...]

Tnx, zo heet ie idd.

Voor de geïnteresseerden staan hier wat links naar reviews ed zoals deze.
Ik heb deze Nostromo speedpad N50, zoals ie volledig heet voor me liggen, en ik moet zeggen dat ik het lekker vind spelen in Unreal Tournament. Ben niet echt een die-hard gamer maar ik vind het een goede vervanging voor men toetsenbord :)

Nostromo is tevens mijn nick, maar dat komt omdat hij voor me lag toen ik me aanmelde hier op GoT :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb nu de Steelpad 3S en 4S thuis liggen *D ik ga ze deze week uit proberen en type ik weer mijn bevindingen uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

func + ms 3.0 = sux
func + ms 3.0 + mouseskatez = good
func + optical wheelmouse = average
func + optical wheelmouse + goede laser = OWNAGE :p

hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Nibbles schreef op 30 augustus 2002 @ 12:19:
[...]

Ik gebruik hem eigenlijk alleen met gamen. Bij het gamen beweeg ik niet m'n pols maar beweeg ik de muis meer met m'n vingertoppen. M'n pols beweeg ik haast niet.

Als je een review hebt erover dan zie ik graag een link :)
Je beweegt je pols dan wel niet, maar de spieren in je pols wel en de rest van je arm(spieren) niet == rsi (beste is om met je hele arm te muizen maar dat lukt toch nooit helemaal, maar probeer iig zoveel mogelijk). Ik heb geen link maar met google valt vast wel wat te vinden, dit (polsmatjes == rsi) is namelijk al heel lang bekend (en bewezen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-06 16:46

Bosmonster

*zucht*

Ik heb mn muismat maar voor 1 reden eigenlijk.. en dat is polsondersteuning.. Vandaar ook dit dingetje waar ik al heel lang heel tevreden mee ben.

Afbeeldingslocatie: http://images.belkin.com/F8E250-BLU/FUL1_F8E250-BLU.jpg

Zelfs met een optial (heb een Logitech Dual Optical) kan ik niet zonder muismat.. veelste koud en hard aan je pols.. en die moet nog langer mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33687

NOOOO! Mijn vader heeft mijn Gel mousepad in de droger gestopt!! nu is de hele rubber onderkant gescheurd en komt die geltroep naar buiten.....@#$#$% verd...xxx jaar en m'n vader kan nog niet de was sorteren.....dit is toch erg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 33687 schreef op 09 september 2002 @ 22:59:
NOOOO! Mijn vader heeft mijn Gel mousepad in de droger gestopt!! nu is de hele rubber onderkant gescheurd en komt die geltroep naar buiten.....@#$#$% verd...xxx jaar en m'n vader kan nog niet de was sorteren.....dit is toch erg?
LOL :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-06 21:14
tot nu toe 2 matjes waar ik gek op ben:
3M PMS matje: echt ZWAAR fijn oppervlak, lekker dun, maar slijten wel wat snel.
Rabobank muismat: lekker groot, erg dun en redelijk glad.

Als muis heb ik het liefst een standaard Logitech Pilot wheelmouse usb ofzo, met bal natuurlijk :)

If it ain't broken, tweak it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chux
  • Laatst online: 23-09-2024

chux

...

Ik heb uiteindelijk mijn Icemat, heb hem gekocht bij maxbyte.de
Had ooit beloofd contact op te nemen als ik er een ging halen, maar bleek dat ik het bij die toko niet met creditcard kon doen, maar ik moest het overschrijven.
Anywayz, die icemat rulez, is de beste muis surface waar ik mijn boomslang2k ooit op heb gehad, en het ziet er slick uit, aan te raden duz!!
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/h8yall/DSC00002.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
Ik heb die Belkin Nostromo N50 gekocht. Het speelt op zich best goed, en zit erg confortabel. Helaas is de software minder, en ik begon problemen te krijgen met de toetsen. Soms werkte de key-bindings spontaan niet meer, en meer van dat soort problemen. erg jammer, ik heb hem om deze redenen weer terug gebracht. Mijn toetsenbord is iets minder confortabel, maar wel beter betrouwbaar. (en das wel belangerijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54936

Ik krijg binnenkort als het goed is ook zo'n nostromo n50 gratis bij een abonnement op de power unlimited, of net andersom een abonnement op de powerunlimited gratis bij de nostromo n50. Ben benieuwd hoe het speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Anoniem: 35054 schreef op 09 september 2002 @ 00:36:
Ik heb nu de Steelpad 3S en 4S thuis liggen *D ik ga ze deze week uit proberen en type ik weer mijn bevindingen uit :)
*ding-dong*
De week is voorbij :)

Hoe vind je hem? En zou je mij kunnen vertellen hoe ik aan de 4S kan komen met je 'sponsor-contacten' ;) Ik kan namelijk alleen nog de 3S bestellen buiten Denemarken. De 4S zou toch vanaf mid september beschikbaar moeten komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

nevermind,,, :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nibbles schreef op 16 september 2002 @ 19:10:
[...]

*ding-dong*
De week is voorbij :)

Hoe vind je hem? En zou je mij kunnen vertellen hoe ik aan de 4S kan komen met je 'sponsor-contacten' ;) Ik kan namelijk alleen nog de 3S bestellen buiten Denemarken. De 4S zou toch vanaf mid september beschikbaar moeten komen?
Uhm ja doe ik binnenkort... ff slapen :Z
...morgen denk

Topicstarter
OK... mijn kleine review over de Steelpads...

De steelpad is gemaakt van aluminium, dus erg duurzaam. Hoe voelt daar dat materiaal ook lekker koel aan aan je hand.
Deze plaat wordt ondersteunt door 9 kleine ronde voetjes plastic ofzo, wat goed blijft liggen.
Het oppervlak is super recht... glad dus en stroef. Er zit zelfs geen profiel in, helemaal niets. Dat is misschien ook de reden waarom logitech optical muizen het oppervlak niet goed kunnen lezen. Behalve de allerlaatste versie... de MX serie (MX300), die kan dat wel. Ikzelf heb een MS IntelliEye 3.0 muis, de MS IntelliMouse Optical... werkt prima.
Het is even wennen aan de feeling op deze mat.... ik ben er zelf nog niet echt aan gewent :/
Tot nu toe vind ik eigenlijk het gevoel van de func fijner... maar ik hoop dat dat gevoel weg is, als ik wat langer met deze mat heb gespeeld.
Ik heb dus de 4S welke een aardig stuk groter is dan de func. En uiteraard groter dan de Steelpad 3S, welke volgens mij al groter is dan de func. Welke maat bij jou past, bepaald je muisgevoeligheid. Als je een high sence speler bent is de 3S ruim voldoende.
Er zit een stuk teflon tape bij, om onder je muis te plakken. Zonder is volgens mij echt niet fijn. Bovendien schaaft de mat lichtelijk (dat hoor je ook) ....ik zou er altijd tapes onder willen hebben. Dus ik ga binnenkort maar zo`n rol coroplast halen bij de doe-het-zelf zaak.

Afbeeldingslocatie: http://www.icemat.com/gfx/content/products/steelpad_large.jpg
De steelpad 3S... de 4S is hetzelfde, alleen dan groter

Anoniem: 65338

Wij hebben een Looney Tunes muismat lol..
Was mijn vriend heel gelukkig mee.. (NOT)
Maar om even terug te komen op die muismatten met zo'n polssteun.
Ik heb zelf spierontsteking gehad doordat ik teveel en te lang achter de pc zat.
(op het werk & thuis)
Toen heeft mijn baas een muismat gekocht van Fellowes met meebewegende polssteun.
Ik vond het de eerste 3 dagen een rotding maar daarna wou ik niet meer zonder.
Momenteel is het zo dat ik het met gamen wel lastig vind daarom ook maar een gewone muismat.

• Aeon
Leuke review lunatic, thx. Ik denk dat ik voor de fUNC ga.

Ik heb btw, een Everglide Polsteuntje. Er is nix speciaals aan, gewoon een brok siliconen rommel, die precies onder je Everglide pad pas. Zelf heb ik meer last van mijn toetsenbord pols, dan mijn muis pols. Ik heb de everglide polssteun op een Jazz doosje liggen, welke weer voor mijn toetsenbord ligt.

btw, Waar de fuk kan ik Coroplast kopen? Ik kan het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik ga nu ook es zoeken... ik ga eerst langs de fietsenwinkel om naar "tressorex" (zwarte tape voor om je stuur) te vragen. Misschien nog langs de Praxis om diverse stukken tape te halen... om ze ff te testen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Toch is de combinatie het belangrijkst, er is niet echt een ultieme muismat, wel zijn er een aantal goede combinaties, wat betreft die everglide dingen, daar ben ik niet super tevregen over, ze zijn veel te ribbelig en zowel met optical als bal vind ik het niet om te pruimen. Op dit moment heb ik een snowpad, de reden daarvan is dat ik graag met een zachte ondergrond speel, hij is ook nog eens extra groot en dat vind ik erg fijn.

Oja heb je een Boomslang dan zou ik iedereen een mousebungee willen adviseren, het speelt zoveel lekkerder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-05 14:39

admiral866

The King Personality Disorder

waar kan je zo'n snowpad bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
nou ik heb 5 verschillende tapen gehaald... niets is ECHT goed. Ik denk dat teflon als enigste echt geschikt is voor dit soort praktijken. Ik ga nu aan me oom vragen (die werkt bij 3M) of hun niet goeie tape hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb nu de tape er op zitten die je bij een steelpad krijgt (en ook kan nabestellen bij www.icemat.com ) die zijn echt ronduit de beste voor op deze mat.
ALS je een icemat koop, zou ik je aanraden om gelijk een hoop van die tape er bij toe doen!
Ik ga zoeken naar een goedkopere oplossing... ik probeer zo`n hele rol te krijgen :*D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-01 06:50
woei, ik heb nu een snowpad, die mousemat is pas echt chill :), echt supersmooth maar niet zo smooth dat ie skipt zoals zo'n brak mycom matje, en goeie grip, echt supermousemat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
RaVeNgEr schreef op 05 oktober 2002 @ 22:27:
woei, ik heb nu een snowpad, die mousemat is pas echt chill :), echt supersmooth maar niet zo smooth dat ie skipt zoals zo'n brak mycom matje, en goeie grip, echt supermousemat :)
Waar kan je die kopen dan? ..naast toen op netgamez 2002 dan.
Ik kan er geen website of iets van vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Ik heb ook die snowpad gekocht op NG2k2 :) Ownt hard! Maar hij is al weer bijna versleten hehe. Moet maar eens een nieuwe hale, maar waar :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31189

hehe snowpad verslijt niet hoor! gewoon ff in de was (werkt echt) en hij's weer zo goed als nieuw (zit gewoon veel vuil op dat m zo versleten gevoel geeft)

waar je die koopt? bij me broertje :)

www.cyberfight.org

maar hij's ook te vinden op kanaal #pzz op irc.quakenet.eu.org daar vind je mij ook :P

en ja, snowpad roelt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 31189 schreef op 07 oktober 2002 @ 12:18:
hehe snowpad verslijt niet hoor! gewoon ff in de was (werkt echt) en hij's weer zo goed als nieuw (zit gewoon veel vuil op dat m zo versleten gevoel geeft)

waar je die koopt? bij me broertje :)

www.cyberfight.org

maar hij's ook te vinden op kanaal #pzz op irc.quakenet.eu.org daar vind je mij ook :P

en ja, snowpad roelt :P
Waar moet ik kijken op die website?
En bedoel je 2de hands van je broertje, of handeld hij in die shit ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12349

Ik gebruik al 4 jaar een trackball (ok, het is mijn 3e) van logitech, onlangs heb ik een draadloze aangeschaft.

En niks gamet beter dan een trackball... het is eventjes wennen (2 weken ongeveer) maar uiteindelijk wil je niks anders...

De trackball wordt zo goed als nooit vuil, blijft nooit hangen, je komt nooit "aan het einde van je bureau" of "verder dan je arm kan" ofzo

Eenmaal je er deftig mee kan werken kan je imho ook veel preciezer mikken...

En daarbij heb je nooit last van de ondergrond, trackball op je been / in de zetel / op je kop ;) alles gaat perfect !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subz
  • Niet online
Ik heb ook wel is geprobeert te gamen met een trackball het is wel wenne maar het is mogelijk iemand die ik ken kan er in ieder geval über goed mee omgaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G1itch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:01
Ik muis met m'n logitech mouseman optical al tijden op een A4 schetsblok,
lekker groot, prettig oppervlak, de sensor lijkt het prima te doen met witte ondergrond...
En als ie vies wordt scheur ik gewoon het bovenste blaadje eraf! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee me broertje handelt erin ja
ennuh we zitten hier toch op tweakers
beetje zoeken op de site kan geen kwaad :) :) hihi

http://www.cyberfight.org/site/news/11967/

pics included :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 31189 schreef op 07 oktober 2002 @ 18:25:
nee me broertje handelt erin ja
ennuh we zitten hier toch op tweakers
beetje zoeken op de site kan geen kwaad :) :) hihi

http://www.cyberfight.org/site/news/11967/

pics included :)
JA... dat had ik al gezien... maar is er geen homepage van die mat of een plek om te orderen... want dat zocht ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

de snowpad verslijt wel :P aan de zeikanten van de muis begint et een heeeel klein beetje los te late :) Maar niet echt erg nog. Ik denk na een jaar dat die lap gewoon helemaal los zit. Maar we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm weet niet wat je ermee doet dan, gebruik m al vanaf voor ngz maar er laat nog niks los... :P

anywayz, als je er een wilt; ff mailen naar sizah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
Ik heb de Everglide Giganta, de Everglide Giganta optical, en de fUNC 1030 hier liggen.

Na een korte test mijn bevindingen.

De spikkeltjes in de everglide optical maakte IMO niets uit. ik merkte absoluut geen verschil in precisie tussen de 3 mousepads. WEL was de Everglide optical iets gladder (Mijn andere everglide was nog van de vorige versie. 1,5 jaar oud) Ook was de everglide optical in tegenstelling tot eerdere berichten 100% vlak. (Ja de liniaal test gedaan) Mijn oude everglide was dat niet.

de fUNC1030 was absoluut de meest relaxte mat. Het "mousing" gedeelte ligt als het ware in een bed van rubber. Dit is erg dun, dus de mousepad is hierdoor iets confortabeler. De mousing surface is om te draaien, waardoor je een gladdere ondergrond hebt.
De fUNC heeft IMO de meest confortabele mousing surface.

Verder heb ik de Mouse skatez van Everglide getest. Op alle mousepads was het verschil duidelijk te merken. Ik ben benieuwd hoe lang het zo goed blijft. Als er iemand is die een goedkoop alternatief weet voor mouseskatez. pls lemme know. (Coroplast. weet ik. MAAR WAAR te verkrijgen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Aeon schreef op 14 oktober 2002 @ 16:20:
Verder heb ik de Mouse skatez van Everglide getest. Op alle mousepads was het verschil duidelijk te merken. Ik ben benieuwd hoe lang het zo goed blijft. Als er iemand is die een goedkoop alternatief weet voor mouseskatez. pls lemme know. (Coroplast. weet ik. MAAR WAAR te verkrijgen?)
Heh, komt toch ongeveer op hetzelfde als mijn verhaal uit :)

Ik heb vorige week oop lopen zoeken naar tapes. Ik kocht 3 rolletjes bij de Praxis en 1 bij de fietsenwinkel. Met geen van allen was ik echt tevreden :(

Maar toen ik de tape die bij me steelpad zat (te kopen bij icemat.com) aan me pa liet zien, toen zei tie dat hun dat spul op zijn werk hebben. Hij werkt bij een drukkerij en die teflon tape gebruiken ze bij de sealer (een apparaat).
Hij heeft een stuk voor me meegenomen en het lijkt er inderdaad veel op. Ik heb het nog niet onder me muis geplakt, want er zit geen plak op :( Maar ik ga kijken of dat gaat lukken met Bison Kit ofzo :D ....vast wel.

Verder heb ik mijn oom nog gebeld die bij 3M werkt in Duitsland... die zou ook nog ff voor me rond bellen voor teflontape. Alleen moet ik dan prolly (als tie geen monster rol kan krijgen ofzo) een hele doos van die rollen kopen! Aangezien dat spul best prijzig is ga ik dat dus echt niet doen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03:38

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Anoniem: 35054 schreef op 15 oktober 2002 @ 03:20:
[...]
Verder heb ik mijn oom nog gebeld die bij 3M werkt in Duitsland... die zou ook nog ff voor me rond bellen voor teflontape. Alleen moet ik dan prolly (als tie geen monster rol kan krijgen ofzo) een hele doos van die rollen kopen! Aangezien dat spul best prijzig is ga ik dat dus echt niet doen! :)
Maak er desnoods een inkoopactie van... Er zijn vast wel meer mensen op zoek naar (grotere hoeveelheden) teflon tape.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nova
  • Laatst online: 26-05 15:08
ff over die tape volgens mij is dat ook wel ergens anders te krijgen.
Waarom stuur je niet een mailtje naar www.icemat.NL <<< ja nl
bestaat sinds kort en die icemats liggen tegenwoordig in een paar winkels.
ik heb r zelf ook een en ben SUPER tevreden met het ding.
heb een zwarte genomen voor het geval dat mn balmuis het begeeft.

"Like almost everyone who uses e-mail, I receive a ton of spam every day. Much of it offers to help me get out of debt or get rich quick. It would be funny if it weren't so irritating." - Bill Gates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
nova schreef op 20 oktober 2002 @ 00:47:
ff over die tape volgens mij is dat ook wel ergens anders te krijgen.
Waarom stuur je niet een mailtje naar www.icemat.NL <<< ja nl
bestaat sinds kort en die icemats liggen tegenwoordig in een paar winkels.
ik heb r zelf ook een en ben SUPER tevreden met het ding.
heb een zwarte genomen voor het geval dat mn balmuis het begeeft.
Ja, denk je dat zij mij voor een redelijke prijs die tape kunnen verkopen? Persoonlijk denk ik van niet... het blijft een commercieel gedoe over een tape die goedkoper te verkrijgen is dan Icemat van de hand doet.

Maar ik zal emailen :D Wie niet probeerd.... uhhh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
WEeeee!! Ik heb met steelpad ge-emaild er over, en onze grote vriend John stuurt ons (ik en me clan) wel ff 2 meter op... gratis :) Want hun zijn onze sponsor he.

* Anoniem: 35054 kan dan weer ff vooruit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1943

De func muismat heb ik ook hier liggen. Echt een geweldig ding. Toch wel beter dan de goedkope matten die je voor een paar euro kunt krijgen.
Niet dik en door het rubber schuift deze helemaal niet weg. Het muis oppervlak is los en kan aan twee kanten gebruikt worden. Een gladde kant en een iets grovere kant voor als je een muis met bal gebruikt.
Samen met de intelli explorer echt een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackangel
  • Laatst online: 23:40
Ik heb die Tazzz-muismat van het eerste plaatje. Rust nu een muis van 0.50 cent van 10 jaar geleden omdat de batterijen leeg zijn van me Logitech Cordless Mouseman Optical :( Normaal ligt die muismat er ook :) Alleen de pc is meestal te zwak om er FPS-games op te doen.

Onder de muis (Microsoft met wieletje en bal) waar ik nu langs zit (pc van me vader) ligt een reclame-muismat van postbank. Hebben we inmiddels ook alweer 2 jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
Mischien kan je dan beter je geld in je PC stoppen dan je muismat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiinX
  • Laatst online: 03-05-2022
Anoniem: 35054 schreef op 23 oktober 2002 @ 01:19:
WEeeee!! Ik heb met steelpad ge-emaild er over, en onze grote vriend John stuurt ons (ik en me clan) wel ff 2 meter op... gratis :) Want hun zijn onze sponsor he.

* JiinX kan dan weer ff vooruit ;)
hihi onze ook, wij krijgen aankomende week de 4s binnen als het goed is. En ik heb er gelijk xtra teflon tape bij gevraagd. Dus ik hoop dat die mat snel binnen is. Ik heb bij de wcg qualifiers op een rode 3s gespeeld en dat was echt super.....

wie het laatst lacht is het traagst van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
JiinX schreef op 23 oktober 2002 @ 09:38:
[...]

hihi onze ook, wij krijgen aankomende week de 4s binnen als het goed is. En ik heb er gelijk xtra teflon tape bij gevraagd. Dus ik hoop dat die mat snel binnen is. Ik heb bij de wcg qualifiers op een rode 3s gespeeld en dat was echt super.....
Een rode 3S? ...heb ik nog nooit gezien.
Ik heb iig ook die 4S... al een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
Hmmm... wij niet gesponserde stervelingen zullen het dus voorlopig met Mouseskatez moeten doen. :(

Hmmm... wij spelen MoH:AA Eurocup op Clanbase. ff kijken of er een sponsorship deal in zit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackangel
  • Laatst online: 23:40
Aeon schreef op 23 oktober 2002 @ 09:32:
Mischien kan je dan beter je geld in je PC stoppen dan je muismat. ;)
Muismatten krijg ik cadeau (van zusjes enzo). Pc's niet :( he hoe komt het :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:59
* Veen gebruikt gewoon z'n grenen bereaublad als ondergrondje en dat werkt perfect :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-06 16:17
Ik ga ook maar eens kijken voor de Mouseskatez, schijnt toch wel erg lekker te werken.

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64162

Ik zit erover te denken om de Everglide Crystal Pro te kopen, maar ik wil eerst zeker weten of deze werkt met mijn Microsoft IntelliMouse Explorer , heeft iemand hier evaring mee ? Dan kan ik hem gaan bestellen :D
Pagina: 1 2 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.