OK... mijn kleine review over de Steelpads...
De steelpad is gemaakt van aluminium, dus erg
duurzaam. Hoe voelt daar dat materiaal ook lekker koel aan aan je hand.
Deze plaat wordt ondersteunt door 9 kleine ronde voetjes plastic ofzo, wat goed blijft liggen.
Het oppervlak is super recht... glad dus en stroef. Er zit zelfs geen profiel in, helemaal niets. Dat is misschien ook de reden waarom
logitech optical muizen het oppervlak niet goed kunnen lezen. Behalve de allerlaatste versie... de MX serie (MX300), die kan dat wel. Ikzelf heb een MS IntelliEye 3.0 muis, de MS IntelliMouse Optical... werkt prima.
Het is even wennen aan de feeling op deze mat.... ik ben er zelf nog niet echt aan gewent

Tot nu toe vind ik eigenlijk het gevoel van de func fijner... maar ik hoop dat dat gevoel weg is, als ik wat langer met deze mat heb gespeeld.
Ik heb dus de 4S welke een aardig stuk groter is dan de func. En uiteraard groter dan de Steelpad 3S, welke volgens mij al groter is dan de func. Welke maat bij jou past, bepaald je muisgevoeligheid. Als je een high sence speler bent is de 3S ruim voldoende.
Er zit een stuk teflon tape bij, om onder je muis te plakken. Zonder is volgens mij echt niet fijn. Bovendien schaaft de mat lichtelijk (dat hoor je ook) ....ik zou er altijd tapes onder willen hebben. Dus ik ga binnenkort maar zo`n rol coroplast halen bij de doe-het-zelf zaak.
De steelpad 3S... de 4S is hetzelfde, alleen dan groter