| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Vind je? Ik vind het beetje tegenvallen... Maar ja. ik heb misschien dan ook andere verwachtingen.-=BoKKiE=- schreef op 08 oktober 2002 @ 18:46:
WOOHOO
Ikaruga ownzzzzz!!!!die game is een must have gewoon, moet alleen grotere TV hebben
Ik hoopte op een spel zoals Raiden. Eentje waar je vette powerups kan sparen en dan lieftst met een shield zodat je niet om het minste dood gaat. (zoals Philosoma op PSX dus).
Instead kreeg ik een shooter dat geen "normale powerups" kent, maar je steeds moet wisselen om energie van vijanden op te vangen om vervolgens homing missiles weg te gooien.
Naja. ik speel er nog wel mee denk ik.
Wat ik zeker naar zoek is Puyo Puyo op de Dreamcast. Ben een altijd al een fan geweest van die game. Hartstikke verslavend en op de DC ziet het er wel heel
Alleen is het natuurljik weer onmogeljik om in NL te vinden..... denk dat ik even mailtje naar vriendinnetjes in Hong Kong moet sturen... en zelfs dan acht ik de kans klein dat ze zo'n spel kunnen vinden (In HK moet alles nieuwste van nieuwste zijn, oude spellen nauwelijks bestaansrecht)
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Dat vind ik juist het leuke aan ikarugaathlonkmf schreef op 08 oktober 2002 @ 23:12:
[nohtml]
[...]
Vind je? Ik vind het beetje tegenvallen... Maar ja. ik heb misschien dan ook andere verwachtingen.
Ik hoopte op een spel zoals Raiden. Eentje waar je vette powerups kan sparen en dan lieftst met een shield zodat je niet om het minste dood gaat. (zoals Philosoma op PSX dus).
Instead kreeg ik een shooter dat geen "normale powerups" kent, maar je steeds moet wisselen om energie van vijanden op te vangen om vervolgens homing missiles weg te gooien.![]()
Naja. ik speel er nog wel mee denk ik.
Wat ik zeker naar zoek is Puyo Puyo op de Dreamcast. Ben een altijd al een fan geweest van die game. Hartstikke verslavend en op de DC ziet het er wel heeluit.
Alleen is het natuurljik weer onmogeljik om in NL te vinden..... denk dat ik even mailtje naar vriendinnetjes in Hong Kong moet sturen... en zelfs dan acht ik de kans klein dat ze zo'n spel kunnen vinden (In HK moet alles nieuwste van nieuwste zijn, oude spellen nauwelijks bestaansrecht)
volgens mij is er ook wel een Vertical shooter voor de DC met powerups, zal wel ff kijken. maar die japanners hebben veeeeeel meer games dus moet maar ff veel imports regelen
Puyo Puyo rulez!!! Puyo Puyo 4 om precies te zijn, ik ben er zelf ook naar op zoek; lijkt me erg lache.athlonkmf schreef op 08 oktober 2002 @ 23:12:
[nohtml]
[...]
Wat ik zeker naar zoek is Puyo Puyo op de Dreamcast. Ben een altijd al een fan geweest van die game. Hartstikke verslavend en op de DC ziet het er wel heeluit.
Ik ging vandaag naar de Mediamarkt Rdam om een paar VMU's in te slaan. Wat bleek nou? Heb ik m'n 1-dag oude dreamcast te duur gekocht!!
In Rdam kan je voor 95 euro een DC+2 games halen.
En een origcontroller voor 11 euro (heb ik er een madcatz voor 14 euro gekocht, baal baal!!)
Naja. thuisgekomen met 1 controller en 2 VMU's (VMU's waren 16 euro, best goedkoop, dus...)
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
notgib schreef op 09 oktober 2002 @ 14:03:
[...]
Puyo Puyo rulez!!! Puyo Puyo 4 om precies te zijn, ik ben er zelf ook naar op zoek; lijkt me erg lache.
Puyo 4 was toch op de PSX? kan me vergissen hoor, zijn zoveel van.
Het is idd een van de verslavendste spellen die ik ooit gespeeld heb. Enige concurrent zal super puzzle fighter zijn, maar die is toch ietsie minder vind ik
Helaas, is het net als alle andere puyo-spellen, bijna onmogelijk om eentje te vinden
w8 ff, hier is een linkje met wat screenshots:athlonkmf schreef op 09 oktober 2002 @ 14:54:
[...]
Puyo 4 was toch op de PSX? kan me vergissen hoor, zijn zoveel van.
/
http://gamespot.com/games...ts/0,11114,198367,00.html
Kun je overigens bij alle MediaMarkt vestigingen nog dreamcast spul krijgen? Ook spellen voor weinig €'s?
Iemand? Wie is er deze week nog geweest?
Liege, liege, liegebeest!
notgib schreef op 09 oktober 2002 @ 17:13:
[...]
w8 ff, hier is een linkje met wat screenshots:
http://gamespot.com/games...ts/0,11114,198367,00.html
Kun je overigens bij alle MediaMarkt vestigingen nog dreamcast spul krijgen? Ook spellen voor weinig €'s?
Helaas.... Alleen in Rdam verkrijgbaar (ik had DH en Rijswijk gebeld). Schat nog zo'n 100 dreamcasts en dito games. Stuk of 10 VMU's over en stuk of 10 Controllers.
Ze hebben maar 3 games over voor 10 euro per stuk. Namelijk Crazy Taxy, Sonic Adventure en nog een of andere basketbal ding geloof ik.
Bij Discovery Rdam hebben ze wel wat meer, maar prijzen varieren van 20-60 euro en Crazy Taxy kost daar 60 euro
Lezen is een vakZe hebben maar 3 games over voor 10 euro per stuk. Namelijk Crazy Taxy, Sonic Adventure en nog een of andere basketbal ding geloof ik.
Om te beginnen is het derde spel een flipperkastspel (best aardig en idd niet meer waard dan 10 euro) en ten tweede zijn er deze week nog eens dertig games bijgekomen, als ik de verkopers moet geloven...
Net geweest, ze hadden nog steeds niets binnen.cailin_coilleach schreef op 10 oktober 2002 @ 15:20:
[...]
Lezen is een vak
Om te beginnen is het derde spel een flipperkastspel (best aardig en idd niet meer waard dan 10 euro) en ten tweede zijn er deze week nog eens dertig games bijgekomen, als ik de verkopers moet geloven...
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
cailin_coilleach schreef op 10 oktober 2002 @ 15:20:
[...]
Lezen is een vak
Dat derde had ik geen interesse voor dus ook niet onthouden.
En het tweede geval, ik was er dus gister langsgeweest. Die verkoper beweerde volgende week pas, en het komt dan niet bij mediamarkt maar bij Discovery. (zelf ook een DC-bezitter of zo)
ENDie verkoper beweerde volgende week pas, en het komt dan niet bij mediamarkt maar bij Discovery.
Nah! Lekker dan... Kunnen ze mooi het touw-teefus krijgen...Ik heb geloof ik een maand geleden (als het niet langer is) nog een tweede dreamcast bij de Mediamarkt gehaald en toen werd me al verteld dat die week daarop een aantal spellen zou binnenkomen
Ga dan zaterdag maar niet langs daaro... (of ff bellen vantevoren)...
Het is best een eind rijden voor me (moet vanaf Arnhem komen). Is dat de moeite waard?
FF over de games, er liggen een titeltje of 20 a 30 varierend van €10 - €15.
Overige hardware zoals stuurtjes, guns of RGB scartcables heb ik er niet gezien.
Stuurtje lag er wel bij. Die thrustmaster Ferrari wheel.kosz schreef op 12 oktober 2002 @ 18:52:
Ben vanmiddag bij mediamarkt geweest, DC's genoeg, maar ik kwam voor een originele controller. ik had de laatste ......
FF over de games, er liggen een titeltje of 20 a 30 varierend van €10 - €15.
Overige hardware zoals stuurtjes, guns of RGB scartcables heb ik er niet gezien.
Jammer genoeg hebben ze niet echt goeie games liggen. Ik heb wel SegaGT gekocht.
Bij de Discovery in R'dam heeft wel nog wat goede spellen zoals PSO ver.2, headhunter en nog wat meer. Alleen betaal je daar nog wel het volle bedrag.
Ben vanmiddag bij mediamarkt geweest, DC's genoeg, maar ik kwam voor een originele controller. ik had de laatste ......
quote]
damn! dan was je me net ff voor...
Ik was expres dit weekend niet gegaan omdat iemand zei dat ze al weken lang zeggen dat ze "volgende week" nieuwe games krijgen. Nu ben ik dus benieuwd of er iets tussen zit wat de moeite is..
CCR en SA hebben we allemaal wel, dus daar zal het niet om draaien...
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Noem eens titels, waar woon je en wat wil je ervoor hebbens_roubos schreef op 14 oktober 2002 @ 22:47:
Ik heb een hele stapel spellen liggen (o.a. een heel stel 2D fighters) die ik kwijt wil. Welke winkels geven er nog wat voor?
nice! ook nog wat controllers/sturen/guns?Walkman schreef op 15 oktober 2002 @ 13:15:
Kom net van de Mediamarkt rotterdam vandaan en ze hebben best een grote selectie liggen....o.a. (uit m'n hoofd), tomb raider, wetrix, verschillende voetbalspellen, nfl blitz, wetrix, fighting force 2, virtua fighter, pen pen tricelon, snow surfers en nog een aantal.....meeste waren 15 euro.....
ps: ff een tip voor DC-ownerz, bij www.futuremax.nl hebben ze een hele mooie aanbieding, Interact V3 DC Stuur, 1 voor € 19,95 en 2 voor € 29,95(!) Ik heb er al gelijk 2 besteld.
Hmmmz... Leuk idee voor een anniversary kadootje voor m'n meissie... Die wil al heel lang een racestuurtje... Moet ik alleen ook nog een race game of twee kopenps: ff een tip voor DC-ownerz, bij www.futuremax.nl hebben ze een hele mooie aanbieding, Interact V3 DC Stuur, 1 voor € 19,95 en 2 voor € 29,95(!) Ik heb er al gelijk 2 besteld.

die ga ik kopen
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
BF1: Don-Panio
Hieronder een lijstje, reacties op mijn email adres graag. Liefst wil ik van de hele boel in een keer af. Alles werkt en ziet er goed uit, op een paar uitzonderingen na (zie de lijst)-=BoKKiE=- schreef op 15 oktober 2002 @ 08:06:
[...]
Noem eens titels, waar woon je en wat wil je ervoor hebben(en zijn ze nog in goede staat)
Capcom vs SNK
Streetfighter Alpha 3
Marvel vs Capcom
Wetrix
Powerstone
Trickstyle
Resident Evil Code Veronica
Daytona USA 2001
Soldier of Fortune (doosje aan een kant kapot, boekje licht beschadigd, CD 100%)
Silver (doosje kapot, CD en boekje 100%)
Soul Reaver
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Euh... hadden ze misschien ook Wetrix?Walkman schreef op 15 oktober 2002 @ 13:15:
Kom net van de Mediamarkt rotterdam vandaan en ze hebben best een grote selectie liggen....o.a. (uit m'n hoofd), tomb raider, wetrix, verschillende voetbalspellen, nfl blitz, wetrix, fighting force 2, virtua fighter, pen pen tricelon, snow surfers en nog een aantal.....meeste waren 15 euro.....
beetje flauw...
[ Voor 100% gewijzigd door SuperPotato op 23-03-2017 09:01 ]
vandaag in mail wisseling
maar ik laat het wel weten of ik hem terug kan brengen of dat ik hem in de verkoop gooi
Tellen deze games ook mee met de 95euro voor een DC +2games actie??Walkman schreef op 15 oktober 2002 @ 13:15:
Kom net van de Mediamarkt rotterdam vandaan en ze hebben best een grote selectie liggen....o.a. (uit m'n hoofd), tomb raider, wetrix, verschillende voetbalspellen, nfl blitz, fighting force 2, virtua fighter, pen pen tricelon, snow surfers en nog een aantal.....meeste waren 15 euro.....
en heeft er iemand toevallig gevraagd of ze daar misschien nog een nieuwe lading controllers binnen krijgen?
Ik heb ze net binnen gekregen en ik heb al een beetje geraced (daytona, le mans) en de eerste indruk is erg goed! Lekker degelijk ding, voelt goed aan en stuurt ook prima!cailin_coilleach schreef op 15 oktober 2002 @ 15:42:
[...]
Hmmmz... Leuk idee voor een anniversary kadootje voor m'n meissie... Die wil al heel lang een racestuurtje... Moet ik alleen ook nog een race game of twee kopen
wie heeft er hier DDR voor de DC ??? check lik-sang
http://www.lik-sang.com/i...egory=28&products_id=574&
Verwijderd
Net een mailtje gekregen dat die vandaag op de post gedaan wordt
Anyone ?Preddie schreef op 15 oktober 2002 @ 16:28:
Weet iemand waar je guns kan kopen die ook op 100 herz tv's werken?
Zelfs m'n Zapper doet het nietmeer met Duckhunt... Klote TV !
nopex KeN x schreef op 21 oktober 2002 @ 19:27:
[...]
Anyone ?
Zelfs m'n Zapper doet het nietmeer met Duckhunt... Klote TV !
ik weet wel dat ze voor de PS2 bestaan, dus ik probeer uit te vinden of die PS2 100Hz guns het ook doen op de DC dmv een total control converter bijvoorbeeld, maar tot nu toe ben ik nog niet echt veel wijzer
Ik heb over dit hele 100hz verhaal een mail gestuurd naar iemand bij www.futuremax.nl en deze antwoorde me dat er wel degelijk guns zijn die werken op SOMMIGE 100hz Tv's. Het is bekend dat de DC lightgun van EMS op Sony tv's werkt (op zowel een normale alswel op een sony breedbeeld). Vraag me niet naar typenummers, dat weet ik niet.-=BoKKiE=- schreef op 21 oktober 2002 @ 20:35:
[...]
nope
ik weet wel dat ze voor de PS2 bestaan, dus ik probeer uit te vinden of die PS2 100Hz guns het ook doen op de DC dmv een total control converter bijvoorbeeld, maar tot nu toe ben ik nog niet echt veel wijzer
Kortom: het is niet gegarandeerd dat hij zal werken op je TV, maar als je geluk hebt werkt het!
Ik kan me niet herinneren dat DDR ooit voor de DC is geport?
hmmz ik heb een Sony TVnotgib schreef op 22 oktober 2002 @ 11:39:
[...]
Ik heb over dit hele 100hz verhaal een mail gestuurd naar iemand bij www.futuremax.nl en deze antwoorde me dat er wel degelijk guns zijn die werken op SOMMIGE 100hz Tv's. Het is bekend dat de DC lightgun van EMS op Sony tv's werkt (op zowel een normale alswel op een sony breedbeeld). Vraag me niet naar typenummers, dat weet ik niet.
Kortom: het is niet gegarandeerd dat hij zal werken op je TV, maar als je geluk hebt werkt het!
volgens mij wel, volgens mij is DDR 2nd mix ofzo voor de DC verschenen, maar ik heb hem nog nergens gevondencailin_coilleach schreef op 22 oktober 2002 @ 15:02:
Een dansmat voor de DC... Is die niet gewoon voor Samba di Amigo??
Ik kan me niet herinneren dat DDR ooit voor de DC is geport?
Verwijderd
Net ff Powerstone en ChuChu Rocket gespeeld... alleen nu moest m'n moeder weer zonodig '24' kijken
gefeli!!Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 20:40:
Ik heb hem binnen, wat een prachtding
Net ff Powerstone en ChuChu Rocket gespeeld... alleen nu moest m'n moeder weer zonodig '24' kijken
^^
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Ik heb ook een Sony !! Die EMS guns.. ehh ik zie alleen "Dreamcast Bio Gun-=BoKKiE=- schreef op 22 oktober 2002 @ 20:23:
[...]
hmmz ik heb een Sony TVhebben ze die EMS guns bij Futuremax??
" "Dreamcast Mini Bio Gun" en de "Dreamcast Wireless Bio Gun" allemaal niet voor 100hz.. maar alleen wel bij Sony TVs ?
Of begrijp ik dat nou fout ?
En stel ik koop er 2.. Welke spellen kan ik dan gelijk gaan zoeken ?
die bio guns zijn niet van EMS, dus niet kopen.x KeN x schreef op 23 oktober 2002 @ 03:59:
[...]
Ik heb ook een Sony !! Die EMS guns.. ehh ik zie alleen "Dreamcast Bio Gun
" "Dreamcast Mini Bio Gun" en de "Dreamcast Wireless Bio Gun" allemaal niet voor 100hz.. maar alleen wel bij Sony TVs ?
Of begrijp ik dat nou fout ?
En stel ik koop er 2.. Welke spellen kan ik dan gelijk gaan zoeken ?
je moet echt op zoek naar guns van de maker EMS, geen idee waar het voor staat, maar het zijn dezelfde makers als van de converters, van PSX controllers naar DC aansluitingen.
als je guns koopt, zijn de volgende spellen erg goed
- House of the dead 2
- Confidential Mission
- Death Crimson OX
en ik ben op zoek naar meer
Ik ga gelijk op zoek...
Verwijderd
ohja... ik heb nu ook de game Sword Of The Berserk... die is echt ZWAAAAR vet !!

en de game Evolution 2... zwaar relaxte RPG

sorry voor de brakke pics.. maar kan geen betere vinden
Verwijderd
*Shenmue 1&2
*Virtua Tennis 2 (of 1)
*F355 Challenge
*Daytona USA 2001
*Sega GT (Homologation Special)
*HeadHunter
*Bomberman Online
*Crazy Taxi 2
*Grandia 2
*Skies Of Arcadia
*Phantasy Star Online 1&2
*Ikaruga
*Metropolis Street Racer
*Street Fighter III Third Strike
*Marvel VS Capcom 2
*Capcom VS SNK 2
*Virtua Fighter 3tb
*SoulCalibur
*House Of The Dead 2
*Confidential Mission
*Resident Evil Code Veronica
*NHL 2K2
*World Series Baseball 2K2
*NBA 2K2
*King Of Fighters 2000
*Sonic Adventure 2
*Tony Hawk 2
*Outtrigger
die heb ik ook allemaalVerwijderd schreef op 19 November 2002 @ 00:27:
Spellen die je zeker moet checken volgens mij
*Shenmue 1&2
*Virtua Tennis 2 (of 1)
*F355 Challenge
*Daytona USA 2001
*Sega GT (Homologation Special)
*HeadHunter
*Bomberman Online
*Crazy Taxi 2
*Grandia 2
*Skies Of Arcadia
*Phantasy Star Online 1&2
*Ikaruga
*Metropolis Street Racer
*Street Fighter III Third Strike
*Marvel VS Capcom 2
*Capcom VS SNK 2
*Virtua Fighter 3tb
*SoulCalibur
*House Of The Dead 2
*Confidential Mission
*Resident Evil Code Veronica
*NHL 2K2
*World Series Baseball 2K2
*NBA 2K2
*King Of Fighters 2000
*Sonic Adventure 2
*Tony Hawk 2
*Outtrigger
maar ik raad iedereen echt Sword Of The Berserk aan
Verder ben ik nog op zoek naar meer games, de newsgroups gaan niet zo snel meer helaas
naja ff wachten tot die maat van me zijn DC weer terug heeft, dan kan ik ook weer verder klooien met me coders cable
ik heb de mijne ooit verkocht.... had ik dus nooit moeten doen maar ja.. ik wil ook nog backups op dat ding kunnen draaien aangezien niet meer alles origineel verkrijgbaar is..
Verwijderd
Ik ga DDR2nd mix en DDR club mix kopen
En daarna als ik weer geld heb, ga ik waarschijnlij kbij lik-sang DDR dansmatten kopen
Nu is mijn vraag, zijn er meer mensen die mogelijk geintereseerd zijn in DDR matten?? (dan praat ik over 1 of 2 stuks) daar ik als ik er 5 koop ik dikke korting krijg
Dit is puur nieuwsgierigheid, ik zeg niets toe, en er is niet zeker
dik, blauw = europeesIk ben er vandaag ff langs geweest en zag daar spellen staan met een dik blauw hoesje en dunne rooie/oranje Wat is daar het verschil tussen of is er geen verschil???
dun, oranje = amerikaans (of japans IIRC) -> import dus
de korting op de dance padscailin_coilleach schreef op 22 November 2002 @ 08:33:
dikke korting op DDR matten klinkt erg interessant... helaas heb ik nu de fondsen niet beschikbaar *huilt*
[...]
dik, blauw = europees
dun, oranje = amerikaans (of japans IIRC) -> import dus
ik ga ze ook pas in het nieuwe jaar aanschaffen denk ik hoorYour Price $60.00 US Dollars (~468.02 HKD)
Bulk buyer discount: Buy 5 and get 38.89% off !
Looking for more? Click here!
maar ik zoek gestaag verder
Soms heeft het toch nog nut om even bij de FRS binnen te lopen... De FRS in de Bijlmer had nog drie games voor de DC en ik heb nu dus ook Sega GT in m'n kast staan. Origineel 58 euro, afgeprijsd naar 29,99 en volgens de computer 7,99
Ze hadden ook nog Ferrari f355 (ofzo; ben niet zo goed in die nummers) liggen, maar die was 17,99...
Verwijderd
http://www.lik-sang.com/i...gory=28&products_id=1311&
Iemand ervaringen hiermee?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2003 22:16 ]
Verwijderd
Bulk buyer discount: Buy 5 and get 43.78% off !Verwijderd schreef op 05 January 2003 @ 22:16:
Zie ik net dit: 3rd party maraca's voor Samba de Amigo voor maar $25!
http://www.lik-sang.com/i...gory=28&products_id=1311&
Iemand ervaringen hiermee?
Iemand intresse?
ff ontopic Tips bij kopen dreamcast eh ja Sonic Adventure 1 in huis halen..
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
Maar serieus; controleer of 't stikje goed werkt en de triggers van de controller niet 'tikken' bij een 2e hands.
En over de console zelf; even testen of ie 't gewoon doet. Gooi d'r een audio cd in om te kijken of ie die ook pakt.
Echt wel mooi apparaatje. Met 19 (minder legale
En de graphics zijn trouwens nog best mooi. Doen niet veel onder die van de PS2 games.
Oh ja bij aankoop van een 2e hands DC: Let op de powerknop of deze nog soepel gaat, want die bij mij gaat nogal stroef, net alsof er binnenin iets plakt (cola of zo) is een beetje jammer.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
legaal is leukst, minder legaal is ook goed, zolang je maar veel games hebt die je kan spelen om je DC in ere te houden
ik heb zelf maar een paar legale games
House of the dead 2
Daytona 2001
Dynamite cop
Soul Calibur
Confidential Mission
de rest van mijn collectie is minder legaal
En is dit een goede tool om snes roms te spelen?
Moet vast wel meer op internet te vinden zijn. Niet iedereen zal daarheen linken hoop ik
[edit]
Woohoo, gevonden.
Hmmm, 6.1 MB dat ga ik wel een andere keer downen, want dat duurt toch wel weer 25 minuten en dat is nu net even te lang.
Doe het morgen wel, en dan kan ik gelijk m'n roms op de DC spelen
Kheb er nu al zin in, want op een console is het toch leuker dan op een PC
[ Voor 41% gewijzigd door Jan_V op 11-01-2003 20:15 ]
Verwijderd
Wel een waarschuwing: de snelheid valt bij de meeste games nog erg tegen. Ik zou het op de PC houden.__00__ schreef op 11 januari 2003 @ 20:10:
OK, nou blijkt de link op de main site van dreamsnes dood te zijn, maar ja dan maar ff op kazaa zoeken of op een andere site.
Moet vast wel meer op internet te vinden zijn. Niet iedereen zal daarheen linken hoop ik
[edit]
Woohoo, gevonden.
Hmmm, 6.1 MB dat ga ik wel een andere keer downen, want dat duurt toch wel weer 25 minuten en dat is nu net even te lang.
Doe het morgen wel, en dan kan ik gelijk m'n roms op de DC spelen
Kheb er nu al zin in, want op een console is het toch leuker dan op een PC
Ik heb trouwens een tweedehands DC + 2 controllers + VMU +
Ready 2 Rumble 2
Virtua Tennis 2
Confidental Mission
Virtua Athlete
Resident Evil 3
NHL 2K
Silent Scope
Uefa Dream Soccer
NBA Hoopz
Ferrari f355 Challenge
(legaal!!!
Verwijderd
edit: ik vind dit eigenlijk ook wel vrij aantrekkelijk
Weet iemand nog wat leuke 2 speler spelletjes?
[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2003 11:21 ]
op deze site http://mc.pp.se/dc/cdr.html staat dat er eerst een audio track op de cd moet worden geschreven (mp3 ook goed?)
En dan een ISO moet maken en dan die ISO samen met de rest van de data op de CD te zetten.
Klopt dit, want om eerlijk te zijn snap ik er nu niets meer van.
Heeft iemand van jullie ervaring hiermee om dreamsnes samen met wat roms op een cd'tje te zetten (icm Nero).
Ik dacht zelf dat je gewoon een bootable cd moest maken met dreamsnes en de roms erop, maar als iemand het een beetje exacter kan uitleggen zou het fijn zijn.
Ik weet niet wat voor internetverbinding jij hebt maar als je een breedbandverbinding hebt kun je genoeg isos vinden waar roms+dreamsnes op een CD staan__00__ schreef op 12 januari 2003 @ 13:58:
Ik snap het even niet met dreamsnes
op deze site http://mc.pp.se/dc/cdr.html staat dat er eerst een audio track op de cd moet worden geschreven (mp3 ook goed?)
En dan een ISO moet maken en dan die ISO samen met de rest van de data op de CD te zetten.
Klopt dit, want om eerlijk te zijn snap ik er nu niets meer van.
Heeft iemand van jullie ervaring hiermee om dreamsnes samen met wat roms op een cd'tje te zetten (icm Nero).
Ik dacht zelf dat je gewoon een bootable cd moest maken met dreamsnes en de roms erop, maar als iemand het een beetje exacter kan uitleggen zou het fijn zijn.
Nog even een vraagje van mij heeft hier al iemand online gespeeld via die
"PC-dreamcast server software"
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
dreamcast
3 originele joypads
RGB scart
25 v/d beste games; virtua tennis, daytona racing, soul calibur, doa 2 en bomberman
mooie deal toch?
" Play the violent strings of my symphony "
Nee, gewoon een modempjeCopycat schreef op 12 January 2003 @ 15:57:
[...]
Ik weet niet wat voor internetverbinding jij hebt maar als je een breedbandverbinding hebt kun je genoeg isos vinden waar roms+dreamsnes op een CD staan
Nog even een vraagje van mij heeft hier al iemand online gespeeld via die
"PC-dreamcast server software"En indien ja Nog problemen mee gehad
Nou ja binnenkort ga ik weer naar school en daar hebben we een gigabit netwerkje
Dan neem ik m'n laptopje wel ff mee en kijk dan wel ff.
Hoort misschien niet in dit topic, maar:
Met Sonic Adventure ben ik nu aanbeland in de mystic zone en moet naar de 'ijswereld', maar wanneer ik die stone met ice-carvings op dat blauwe vierkantje zet (net zoals die windsteen) waar die hoort (denk ik) gebeurt er niets.
Die windsteen die begon te zweven en toen kon je naar de andere wereld, maar bij deze ijs-steen gebeurt er helemaal niets. Iemand ideeen?
[ Voor 28% gewijzigd door Jan_V op 12-01-2003 16:45 ]
Verwijderd
Verwijderd
AffirmatiefVerwijderd schreef op 12 januari 2003 @ 19:32:
Nog even een vraagje kun je ook ntsc (amerikaanse/japansee) spellen zonder problemen spelen (op een europese dreamcast + met bootcd) ?
Hij bedoelt 'ja'Verwijderd schreef op 12 January 2003 @ 19:58:
Affirmatief
Op het stickertje staat USA, dus dat zal dan wel
Maar met bootdisk draait het idd altijd wel heb ik gehoord
Verwijderd
Maarja of ze deze ooit in europa wel uitgebracht hebben is natuurlijk de vraag?! Ik ga er over 2 weekjes ofzo eentje bestellenWhen buying a Dreamcast, look for Dreamcast units manufactured BEFORE October 2000. There have been some units manufactured in Oct. 2000 and Dec. 2000 with the new BIOS revision that will not work with CDR's (with audio/data layout
Mja, die quote die klopt dus niet. Op www.dcemulation.com staat er een onderwerp genaamd "compatible DC's". En daar staat dat alle DC's CDR's kunnen lezen.Verwijderd schreef op 15 januari 2003 @ 21:08:
hm okie.. maar sommige spellen gebruiken 60 hz .. en dat kan niet elke (oude) europese tv toch?
.. en dan las ik dit nog:
[...]
Maarja of ze deze ooit in europa wel uitgebracht hebben is natuurlijk de vraag?! Ik ga er over 2 weekjes ofzo eentje bestellen
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
http://www.dcemulation.com/article-supported.htm
Wel jammer dat de meeste geen CD-RW's kunnen lezen hoewel het schijnt wel te kunnen maar dan moet je wel ff je DC tweaken
Verwijderd
DarK_M schreef op 16 januari 2003 @ 09:51:
Ja dat klopt ik dacht eerst ook dat er DC's waren die geen CD-R's konden lezen maar dat blijkt dus toch niet te kloppen.
http://www.dcemulation.com/article-supported.htm
Wel jammer dat de meeste geen CD-RW's kunnen lezen hoewel het schijnt wel te kunnen maar dan moet je wel ff je DC tweaken
Dan werken alle modellen toch, of lees ik nu echt ergens overheen.It has been determined all models, that were previously thought un-working, infact do work that were in this list. So this concludes that so far, all DC's work
Edit: Ik zie het al. Sorry.
[ Voor 5% gewijzigd door GZ op 20-01-2003 20:48 ]
Verwijderd
Bestaad er een programma die mijn bestaande mp3 cd's op de dreamcast kan spelen (die zijn met nero als datacd gebrand) en dat ik die met mijn controller kan bedienen?
Het belangrijkste voor mij is nog wel support voor de lcd. Ik wil zonder de tv aan te hebben staan muziek kunnen luisteren (ik heb een s-video kabel achtig iets, waarmee je een rood-wit plug hebt voor je versterker)
(de lcd, die rockt trouwens, er is geeneen console die dit heeft
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2003 17:14 ]
Ja dat kan, heb je een speciale bootdisk voor nodig, volgens mij dezelfde die ook DiVX afspeelt.Verwijderd schreef op 21 januari 2003 @ 17:13:
..
Bestaat er een programma die mijn bestaande mp3 cd's op de dreamcast kan spelen (die zijn met nero als datacd gebrand) en dat ik die met mijn controller kan bedienen?
...
[ Voor 3% gewijzigd door Zamorano op 21-01-2003 17:19 ]
Verwijderd
Daar moest ik cd's zo branden dat hij ze pakte en dat was echt
Eindelijk DDR2 nd mix opde NG's
vanmiddag als ik thuis ben ff kijken of ie het doet, en dan bij Lik-sang dansmatten bestellen, EINDELIJK!!!!!
Newgroups
edit:
Hij doet ut
Dancepads here i come
[ Voor 21% gewijzigd door Bokkie op 27-01-2003 18:01 ]
en nu is die van het weekend lam geworden geloof ik
Als ik er een spel instop start ie netjes op en na een paar minuten slaat ie terug naar het beginscherm.
Iemand hetzelfde probleem en misschien een oplossing???
Anders gaat ik maar opzoek naar een 2de hands
Bij mij deed hij dit namelijk ook (nog steeds), maar dan blijft hij haken op die knop, zodat hij soms weer terug springt naar de browser.
Wel lastig als je niet hebt gesaved