Toon posts:

Tips bij kopen dreamcast

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 563 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
Mja je kan wel memory cards kopen zodat je meer kan saven, maar stel die dan zo min mogelijk tentoon in je (nu toch al zeer respectabele :9 ) DC Setup...

ik vind het design van de SEGA apparatuur echt mooi, ze zijn er ook wat consequenter mee dan Sony...

Als je al die Wit-met-blauwe doosjes naast elkaar zet... dat is toch prachtig 8)

En die controller... hij is gigantisch maar ligt toch zoveel lekkerder in de hand dan eentje van een Xbox :*)

• GZ
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Zeg Bokkie, als je nog VMU's zoekt moet je maar eens naar MM gaan in Rdam. Originele SEGA's voor €15.

Weet trouwens iemand waar je Rez kunt kopen?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-01 18:58
weet iemand waar ik de software kan vinden voor de DC Coders Cable? ik heb hem met een paar mensen besteld :)
je kan er toch gd-roms mee rippen?

• SEFje
Ja wat hebben ze nou allemaal in Rotterdam liggen? Ik zou er bijna naar toe willen gaan ;(

• GZ

GZ

!!

SEFje schreef op 01 oktober 2002 @ 22:35:
Ja wat hebben ze nou allemaal in Rotterdam liggen? Ik zou er bijna naar toe willen gaan ;(
DC's, VMU's, controllers, Sonic 1, Crazy Taxi en een pinball spel. spellen zijn slechts €10.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• SEFje
In Frankrijk werden in de Carrefour ook alle DC spullen weggedaan... Ik kan mezelf wel voor me kop slaan dat ik toen niets gekocht heb maar ze hadden daar dus bijvoorbeeld Sega GT voor 10 euro en een DC met een controller en Sonic en Crazy Taxi en Tony Hawk voor 70 euro... |:(

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

sharkzor schreef op 01 oktober 2002 @ 22:18:
weet iemand waar ik de software kan vinden voor de DC Coders Cable? ik heb hem met een paar mensen besteld :)
je kan er toch gd-roms mee rippen?
Ja dat kan

op als je hem op futuremax heb gehaald zit daar een link bij voor meer info over hoe je hem kan gebruiken

FF vraagje

zo'n rumblepack, is dat nou iets of is dat gewoon zonde van het geld?
ik ga iig 2 extra VMU's halen, zoniet 3 a 4 :/ (call me sick)

me coders cable komt als het goed is vandaag binnen, meteen mee gaan prutsen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:27

Sagat

Is pappa x2!

woah Sonic adventure 1 voor 10 euro? Doet de mm ook aan mailorders? Of betaal ik dan 10 euro extra verzendkosten?

10 second ninja DONE

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ik heb een probleem met me VGA box of me monitor,

als ik dus via me VGA box speel, blijft af en toe me scherm aan uit klikken, omdat ie zeg maar van mode veanderd :/ zeer irritant, weet iemand waar dit aan ligt?

• SEFje
Weet iemand hier trouwens een paar goede sites voor DC Appz? Ik neem aan dat de meeste gewoon legaal zijn toch?

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2025
-=BoKKiE=- schreef op 02 oktober 2002 @ 16:58:
ik heb een probleem met me VGA box of me monitor,

als ik dus via me VGA box speel, blijft af en toe me scherm aan uit klikken, omdat ie zeg maar van mode veanderd :/ zeer irritant, weet iemand waar dit aan ligt?
hoort zo, switched ie (normaal op tv) van 50hz naar 60hz
SEFje schreef op 02 oktober 2002 @ 17:46:
Weet iemand hier trouwens een paar goede sites voor DC Appz? Ik neem aan dat de meeste gewoon legaal zijn toch?
www.dcemulation.com

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

3CLipZ schreef op 02 oktober 2002 @ 17:52:
[...]

hoort zo, switched ie (normaal op tv) van 50hz naar 60hz
kan ik hem niet gewoon op 50 Hz locken?

want is erg irri als ie op moment supreme als er 3 zombie of je af komen je scherm verspringt waardoor je niet kan schieten

• Jeromes
  • Laatst online: 19:46
Ik was dinsdag nog ff bij de mm in rotterdam langs geweest, en die verkoper wist mij te vertellen dat ie deze week, of volgende week nog 40 verschillende games binnen kreeg. Hij wist alleen niet welke en voor wat voor prijs :'( Maar als ze net als die andere maar 10 euro kosten.......:)

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-09-2025

GeJe

Je...

Ik heb laatst een geweldige aankoop gedaan voor mijn DC.
Een BIO-GUN Infrarood voor 9 E !!!!!!!!
Afbeeldingslocatie: http://images.psxshop.nl/big/p722.jpg
Nieuw met garantie bij Games & Zo op de nieuwedijk in Amsterdam. Dingen zijn normaal 40 E +
Ik wilde er eigenlijk 2 maar het was weer de laatste. Ze hebben daar trouwens ook best nog wat games en accesoires. Muis/keyboard/rgb-kabels e.d.

Vandaag is het feest en morgen ook.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

GeJe schreef op 03 oktober 2002 @ 11:08:
Ik heb laatst een geweldige aankoop gedaan voor mijn DC.
Een BIO-GUN Infrarood voor 9 E !!!!!!!!
[afbeelding]
Nieuw met garantie bij Games & Zo op de nieuwedijk in Amsterdam. Dingen zijn normaal 40 E +
Ik wilde er eigenlijk 2 maar het was weer de laatste. Ze hebben daar trouwens ook best nog wat games en accesoires. Muis/keyboard/rgb-kabels e.d.
heb gewoon met draad :)

maar ik WIL 100 Hz guns, wanner is lik-sang nou weer online :(

• SEFje
Damn, moet ik toch nog maar es wat vaker bij GamesEnzo langs...

5 minuten fietsen en dan mis je zo'n aanbieding :( :( :(

• Eeruku
SEFje schreef op 03 oktober 2002 @ 18:17:
Damn, moet ik toch nog maar es wat vaker bij GamesEnzo langs...

5 minuten fietsen en dan mis je zo'n aanbieding :( :( :(
idd, misschien es samen daarnaartoe fietsen? :)

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:27

Sagat

Is pappa x2!

idd, bij mijn spellentoko kost de standaard dc gun met house of the dead 2 NOG STEEDS 100 euro...ff wachten dan maar.

Wat zijn trouwens nog meer gun toppers...ik heb ooit wel is met een soort vampier schiet spel in mijn handen gestaan...maar verder kan ik niks verzinnen.

10 second ninja DONE

• SEFje
3CLipZ schreef op 03 oktober 2002 @ 18:52:
[...]

idd, misschien es samen daarnaartoe fietsen? :)
Is geen slecht idee. Ze hebben best veel spullen daar (op een kleine oppervlakte :P )

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Sagat schreef op 03 oktober 2002 @ 19:56:
idd, bij mijn spellentoko kost de standaard dc gun met house of the dead 2 NOG STEEDS 100 euro...ff wachten dan maar.

Wat zijn trouwens nog meer gun toppers...ik heb ooit wel is met een soort vampier schiet spel in mijn handen gestaan...maar verder kan ik niks verzinnen.
Death Crimson OX
Confidential Mission

en als ze er zijn Time Crisis 1 en 2, maar ik weet niet of deze ook voor de DC waren

• SEFje
Trouwens, Bokkie kun je mij niet ff temp op je private lijst zetten bij ICQ? Ik wil ff over DC praten O+

• GIAS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07-2020

GIAS

Grandpa In A String

tip 1 koop gewoon een ps2

jep

• Eeruku
GIAS schreef op 03 oktober 2002 @ 22:26:
tip 2... POST HIER DAN NIET!!

• SEFje
GIAS schreef op 03 oktober 2002 @ 22:26:
euhm... bedankt voor de tip.

(ik heb er trouwens al een dus wat is tip2tip3?( ;) ))

• GeJe

GeJe

Je...

Sagat schreef op 03 oktober 2002 @ 19:56:

Virtua Cop 2 is ook nog een shooter. Maar deze legt het big time af tegen hotd 2. Deze is mooier spannender flexibeler.
Virtua Cop 2 is echt traaaaaag.
Ik denk dat je Vampire Hunt bedoelt. Volgens mij is die alleen op ps2 uitgekomen...
Er is dacht ik nog een light gun game. Maar weet ff niet welke...

• Eeruku
GeJe schreef op 03 oktober 2002 @ 22:53:
[...]

Virtua Cop 2 is ook nog een shooter. Maar deze legt het big time af tegen hotd 2. Deze is mooier spannender flexibeler.
Virtua Cop 2 is echt traaaaaag.
Ik denk dat je Vampire Hunt bedoelt. Volgens mij is die alleen op ps2 uitgekomen...
Er is dacht ik nog een light gun game. Maar weet ff niet welke...
was TimeCrisis 2 nou ook op DC, die is iig ZWAAAAR relaxed in de arcade :)

• GeJe

GeJe

Je...

3CLipZ schreef op 03 oktober 2002 @ 22:57:
[...]

was TimeCrisis 2 nou ook op DC, die is iig ZWAAAAR relaxed in de arcade :)
Nee :( Ps2 game.... Ik zit nu een beetje te spitten maar kan de laatste shooter niet vinden :X die wil ik OOK!!!

JA!!! Het is Confidential Mission http://www.gamesfirst.com...awn/confmiss/confmiss.htm

Deze ziet er ook gruwelijk uit! Misschien toch maar ff edonkey opstarten want ik heb hem nergens gezien...

En nog een!
Death Crimson OX

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

SEFje schreef op 03 oktober 2002 @ 20:27:
Trouwens, Bokkie kun je mij niet ff temp op je private lijst zetten bij ICQ? Ik wil ff over DC praten O+
is goed, maar moet je wel tot maandag wachten :) want ik ben het hele weekend bij me meissie :)
GeJe schreef op 03 oktober 2002 @ 23:00:
[...]

Nee :( Ps2 game.... Ik zit nu een beetje te spitten maar kan de laatste shooter niet vinden :X die wil ik OOK!!!

JA!!! Het is Confidential Mission http://www.gamesfirst.com...awn/confmiss/confmiss.htm

Deze ziet er ook gruwelijk uit! Misschien toch maar ff edonkey opstarten want ik heb hem nergens gezien...

En nog een!
Death Crimson OX
Confidential Mission heb ik :) ben nu alleen nog op zoek naar Death Crimson OX :)

Virtua Cop 2 is erg kort, te kort naar mijn idee, en er is te weinig te knallen :)

• GeJe

GeJe

Je...

-=BoKKiE=- schreef op 04 oktober 2002 @ 07:17:
[...]

is goed, maar moet je wel tot maandag wachten :) want ik ben het hele weekend bij me meissie :)

[...]

Confidential Mission heb ik :) ben nu alleen nog op zoek naar Death Crimson OX :)

Virtua Cop 2 is erg kort, te kort naar mijn idee, en er is te weinig te knallen :)
Vergelijk Conf. Mission is met HOTD2 ben wel benieuwd naar.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

GeJe schreef op 04 oktober 2002 @ 09:27:
[...]

Vergelijk Conf. Mission is met HOTD2 ben wel benieuwd naar.
tja ik vind conf wel goed,

soms is ie wat lastiger omdat ze terugschieten, bij HOTD2 moeten ze binnen slagbereik komen, terwijl bij CM ze ook op je kunnen schieten

maar ik heb CM nog niet echt veel gespeeld eerlijk gezegd

• GeJe

GeJe

Je...

Tis meer VC achtig... Jij hebt zeker ook teveel spellen om te spelen.
Dat probleem ken ik.

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Heb Death Crimson OX, ziet er heel goed uit....maar heb het nooit echt gespeeld...heb helaas geen gun....

• Liegebeest
  • Laatst online: 22:21
Welke van de twee vestigingen in Rotterdam is het eigenlijk? Centrum of Alexandrium?? (neem aan Centrum)...

Ik hoop dat ze morgen ook nog spul hebben.. misschien toch even mijn bankrekening (nog meer :() plunderen...

Liege, liege, liegebeest!

• notgib
  • Laatst online: 16-10-2025

notgib

ach, wat zal ik zeggen

-=BoKKiE=- schreef op 26 september 2002 @ 17:12:
ik wil eigenlijk een zooi Lightgun games, maar dan moet ik wel een lightgun hebben die op een 100Hz tv werkt, ik weet dat er voor de PS1/2 1 is, maar werkt die ook als ik bijv een PS-DC controller converter koop?
Goede vraag. Weet iemand hier meer van? Ik heb ook een bigscreen 100hz tv, waar ik erg graag ff op zou willen knallen met zo'n DC gun. :9~

• sharkzor
  • Laatst online: 08-01 18:58
nog even over die dreamcast > pc kabel... ik ben er nu mee bezig, maar het lukt me niet echt zo'n serial-slave CD-R te maken die nodig is volgens de guide. het staat er allemaal maar vaag uitgelegd met links naar sites van daar staat het wel ergens.
not!
super vaag dit...
heeft iemand gewoon een nero image voor mij? (is toch gewoon legaal om dit te vragen).
dat ze dat gewoon niet meteen op die site zetten...

----update---
na veel zoeken heb ik een nero image gevonden die nog werkte ook.
en na veel geklungel ging ie idd die gd-rom disc overpompen :) gaat alleen niet zo hard over een seriele kabel 8)7

nu nog uitvinden hoe je het geluid downsampled, filmpjes eruit haalt en het zaakje weer terugfikt op cd :)

als het allemaal is gelukt zet ik een duidelijke howto op m'n site dat niet iedereen door dezelfde hel hoeft...

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

GeJe schreef op 04 oktober 2002 @ 09:49:
Tis meer VC achtig... Jij hebt zeker ook teveel spellen om te spelen.
Dat probleem ken ik.
heb van het weekend ff met me meissie CM gespeeld.

Kogelinslag is kleiner en je heb een groter veld in vergelijking tot HOTD2
het is dus lastiger om raak te schieten.

Nu heeft me vriendin een kleine TV en had ik wat moeite met het configgen van de guns op haar TV'tje dus maar het was erg leuk :)

Soul Calibur is zeer verslavend trouwens, en dan vooral de mission mode :)

nu moet ik ff een TV capture card zien te fixen, zodat ik al die mooie tekeningen en art works kan grabben :9

• Liegebeest
Gisteren in Rotterdam geweest bij de MM en ik moet zeggen dat het toch wel een mooi gezicht was hoor: een hele wand vol met Dreamcast dozen, nog maagdelijk blauw-wit :) *kwijl*

Aniway... Gisteren nog een VMU (da's nu dus de derde) en een reserve controler gehaald (m'n vijfde omdat de eerste waarschijnlijk nog maar een jaartje mee gaat ofzo). Waarschijnlijk ga ik woensdag nog een keertje om te zien welke games ze krijgen (een stuk of dertig verschillende zij de sales monkey)... * Liegebeest hoopt op Rez *drool*

• SEFje
Hmm... ik wil ook naar de media markt in Rotterdam maar de trein is zo duur :(

Hoeveel kosten controllers nu in de MM? (en games? :) )

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

WOOHOO :)

Ikaruga ownzzzzz!!!! :) die game is een must have gewoon, moet alleen grotere TV hebben :/

KOF2K is ook erg cool trouwens :)

Sharkzor:

Al nieuws over die howto :? hint hint :)

• kmf
  • Niet online

kmf

[nohtml]
-=BoKKiE=- schreef op 08 oktober 2002 @ 18:46:
WOOHOO :)

Ikaruga ownzzzzz!!!! :) die game is een must have gewoon, moet alleen grotere TV hebben :/
Vind je? Ik vind het beetje tegenvallen... Maar ja. ik heb misschien dan ook andere verwachtingen.
Ik hoopte op een spel zoals Raiden. Eentje waar je vette powerups kan sparen en dan lieftst met een shield zodat je niet om het minste dood gaat. (zoals Philosoma op PSX dus).
Instead kreeg ik een shooter dat geen "normale powerups" kent, maar je steeds moet wisselen om energie van vijanden op te vangen om vervolgens homing missiles weg te gooien. :|

Naja. ik speel er nog wel mee denk ik.

Wat ik zeker naar zoek is Puyo Puyo op de Dreamcast. Ben een altijd al een fan geweest van die game. Hartstikke verslavend en op de DC ziet het er wel heel :9~ uit.
Alleen is het natuurljik weer onmogeljik om in NL te vinden..... denk dat ik even mailtje naar vriendinnetjes in Hong Kong moet sturen... en zelfs dan acht ik de kans klein dat ze zo'n spel kunnen vinden (In HK moet alles nieuwste van nieuwste zijn, oude spellen nauwelijks bestaansrecht)

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

athlonkmf schreef op 08 oktober 2002 @ 23:12:
[nohtml]
[...]

Vind je? Ik vind het beetje tegenvallen... Maar ja. ik heb misschien dan ook andere verwachtingen.
Ik hoopte op een spel zoals Raiden. Eentje waar je vette powerups kan sparen en dan lieftst met een shield zodat je niet om het minste dood gaat. (zoals Philosoma op PSX dus).
Instead kreeg ik een shooter dat geen "normale powerups" kent, maar je steeds moet wisselen om energie van vijanden op te vangen om vervolgens homing missiles weg te gooien. :|

Naja. ik speel er nog wel mee denk ik.

Wat ik zeker naar zoek is Puyo Puyo op de Dreamcast. Ben een altijd al een fan geweest van die game. Hartstikke verslavend en op de DC ziet het er wel heel :9~ uit.
Alleen is het natuurljik weer onmogeljik om in NL te vinden..... denk dat ik even mailtje naar vriendinnetjes in Hong Kong moet sturen... en zelfs dan acht ik de kans klein dat ze zo'n spel kunnen vinden (In HK moet alles nieuwste van nieuwste zijn, oude spellen nauwelijks bestaansrecht)
Dat vind ik juist het leuke aan ikaruga :) veel dodgen,
volgens mij is er ook wel een Vertical shooter voor de DC met powerups, zal wel ff kijken. maar die japanners hebben veeeeeel meer games dus moet maar ff veel imports regelen :)

• notgib

notgib

ach, wat zal ik zeggen

athlonkmf schreef op 08 oktober 2002 @ 23:12:
[nohtml]
[...]

Puyo Puyo rulez!!! Puyo Puyo 4 om precies te zijn, ik ben er zelf ook naar op zoek; lijkt me erg lache. :9

• kmf
  • Niet online

kmf

BAAL BAAL :(

Ik ging vandaag naar de Mediamarkt Rdam om een paar VMU's in te slaan. Wat bleek nou? Heb ik m'n 1-dag oude dreamcast te duur gekocht!!
In Rdam kan je voor 95 euro een DC+2 games halen.
En een origcontroller voor 11 euro (heb ik er een madcatz voor 14 euro gekocht, baal baal!!)

Naja. thuisgekomen met 1 controller en 2 VMU's (VMU's waren 16 euro, best goedkoop, dus...)

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• kmf
  • Niet online

kmf

notgib schreef op 09 oktober 2002 @ 14:03:
[...]

Puyo Puyo rulez!!! Puyo Puyo 4 om precies te zijn, ik ben er zelf ook naar op zoek; lijkt me erg lache. :9

Puyo 4 was toch op de PSX? kan me vergissen hoor, zijn zoveel van.

Het is idd een van de verslavendste spellen die ik ooit gespeeld heb. Enige concurrent zal super puzzle fighter zijn, maar die is toch ietsie minder vind ik :)

Helaas, is het net als alle andere puyo-spellen, bijna onmogelijk om eentje te vinden :/

• notgib

notgib

ach, wat zal ik zeggen

athlonkmf schreef op 09 oktober 2002 @ 14:54:

[...]

Puyo 4 was toch op de PSX? kan me vergissen hoor, zijn zoveel van.
/
w8 ff, hier is een linkje met wat screenshots:

http://gamespot.com/games...ts/0,11114,198367,00.html

Kun je overigens bij alle MediaMarkt vestigingen nog dreamcast spul krijgen? Ook spellen voor weinig €'s?
:*)

• Liegebeest
Heeft iemand een lijstje van welke games ze nu daar hebben staan en hoeveel ze van elke game hebben? We zitten deze maand een beetje (nogal errug) krap en dan zou het zonde zijn om een treinkaartje te kopen voor een rit waarna ik met lege handen thuis kom...

Iemand? Wie is er deze week nog geweest?

• kmf
  • Niet online

kmf

notgib schreef op 09 oktober 2002 @ 17:13:
[...]

w8 ff, hier is een linkje met wat screenshots:

http://gamespot.com/games...ts/0,11114,198367,00.html

Kun je overigens bij alle MediaMarkt vestigingen nog dreamcast spul krijgen? Ook spellen voor weinig €'s?
:*)

Helaas.... Alleen in Rdam verkrijgbaar (ik had DH en Rijswijk gebeld). Schat nog zo'n 100 dreamcasts en dito games. Stuk of 10 VMU's over en stuk of 10 Controllers.

Ze hebben maar 3 games over voor 10 euro per stuk. Namelijk Crazy Taxy, Sonic Adventure en nog een of andere basketbal ding geloof ik.

Bij Discovery Rdam hebben ze wel wat meer, maar prijzen varieren van 20-60 euro en Crazy Taxy kost daar 60 euro 8)7

• Liegebeest
Ze hebben maar 3 games over voor 10 euro per stuk. Namelijk Crazy Taxy, Sonic Adventure en nog een of andere basketbal ding geloof ik.
Lezen is een vak :D

Om te beginnen is het derde spel een flipperkastspel (best aardig en idd niet meer waard dan 10 euro) en ten tweede zijn er deze week nog eens dertig games bijgekomen, als ik de verkopers moet geloven...

• GZ

GZ

!!

cailin_coilleach schreef op 10 oktober 2002 @ 15:20:
[...]

Om te beginnen is het derde spel een flipperkastspel (best aardig en idd niet meer waard dan 10 euro) en ten tweede zijn er deze week nog eens dertig games bijgekomen, als ik de verkopers moet geloven...
Net geweest, ze hadden nog steeds niets binnen. :(

• kmf
  • Niet online

kmf

cailin_coilleach schreef op 10 oktober 2002 @ 15:20:
[...]

Dat derde had ik geen interesse voor dus ook niet onthouden.
En het tweede geval, ik was er dus gister langsgeweest. Die verkoper beweerde volgende week pas, en het komt dan niet bij mediamarkt maar bij Discovery. (zelf ook een DC-bezitter of zo)

• Walkman
  • Niet online
Ik heb geloof ik een maand geleden (als het niet langer is) nog een tweede dreamcast bij de Mediamarkt gehaald en toen werd me al verteld dat die week daarop een aantal spellen zou binnenkomen......dus lijkt me een beetje bullsh** verhaal van die verkoper als hij dat nu nog steeds vertelt.....wil zeker zelf die dingen kopen en doorverkopen ofzo....

• Liegebeest
Die verkoper beweerde volgende week pas, en het komt dan niet bij mediamarkt maar bij Discovery.
EN
Ik heb geloof ik een maand geleden (als het niet langer is) nog een tweede dreamcast bij de Mediamarkt gehaald en toen werd me al verteld dat die week daarop een aantal spellen zou binnenkomen
Nah! Lekker dan... Kunnen ze mooi het touw-teefus krijgen...
Ga dan zaterdag maar niet langs daaro... (of ff bellen vantevoren)... :(

• notgib

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Ik wil ook wel ff naar rotterdam om wat te scoren daar. Ik ben op zoek naar betaalbare games en een controller en eventueel een stuur of een gun.

Het is best een eind rijden voor me (moet vanaf Arnhem komen). Is dat de moeite waard?

• kosz
  • Laatst online: 15:13
Ben vanmiddag bij mediamarkt geweest, DC's genoeg, maar ik kwam voor een originele controller. ik had de laatste ...... :P

FF over de games, er liggen een titeltje of 20 a 30 varierend van €10 - €15.

Overige hardware zoals stuurtjes, guns of RGB scartcables heb ik er niet gezien.

• Alpine
  • Laatst online: 08-01 19:39

Alpine

Twisted animator

kosz schreef op 12 oktober 2002 @ 18:52:
Ben vanmiddag bij mediamarkt geweest, DC's genoeg, maar ik kwam voor een originele controller. ik had de laatste ...... :P

FF over de games, er liggen een titeltje of 20 a 30 varierend van €10 - €15.

Overige hardware zoals stuurtjes, guns of RGB scartcables heb ik er niet gezien.
Stuurtje lag er wel bij. Die thrustmaster Ferrari wheel.

Jammer genoeg hebben ze niet echt goeie games liggen. Ik heb wel SegaGT gekocht.
Bij de Discovery in R'dam heeft wel nog wat goede spellen zoals PSO ver.2, headhunter en nog wat meer. Alleen betaal je daar nog wel het volle bedrag.

• notgib

notgib

ach, wat zal ik zeggen

[quote]kosz schreef op 12 oktober 2002 @ 18:52:
quote]

damn! dan was je me net ff voor...

• Liegebeest
Iemand enig gevoel _welke_ games ze hebben?
Ik was expres dit weekend niet gegaan omdat iemand zei dat ze al weken lang zeggen dat ze "volgende week" nieuwe games krijgen. Nu ben ik dus benieuwd of er iets tussen zit wat de moeite is..

CCR en SA hebben we allemaal wel, dus daar zal het niet om draaien...

• notgib

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Iemand de Dreamkey 3.0 CD al geprobeerd? Het schijnt dat je hiermee op internet kunt, maar kun je hier ook al online mee gamen?

• Walkman
  • Niet online
Ik heb 'm wel bij sega aangevraagd en gekregen, maar geen vaste lijn meer, dus niet kunnen proberen....maar zal het vast nog doen.....daarvoor weleens online geweest...is wel grappig om te internetten op je tv....nog nooit echt online gespeeld...zie er niet echt de lol van in...

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:37
Ik heb een hele stapel spellen liggen (o.a. een heel stel 2D fighters) die ik kwijt wil. Welke winkels geven er nog wat voor?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

s_roubos schreef op 14 oktober 2002 @ 22:47:
Ik heb een hele stapel spellen liggen (o.a. een heel stel 2D fighters) die ik kwijt wil. Welke winkels geven er nog wat voor?
Noem eens titels, waar woon je en wat wil je ervoor hebben :) (en zijn ze nog in goede staat)

• Walkman
  • Niet online
Kom net van de Mediamarkt rotterdam vandaan en ze hebben best een grote selectie liggen....o.a. (uit m'n hoofd), tomb raider, wetrix, verschillende voetbalspellen, nfl blitz, fighting force 2, virtua fighter, pen pen tricelon, snow surfers en nog een aantal.....meeste waren 15 euro.....

• notgib

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Walkman schreef op 15 oktober 2002 @ 13:15:
Kom net van de Mediamarkt rotterdam vandaan en ze hebben best een grote selectie liggen....o.a. (uit m'n hoofd), tomb raider, wetrix, verschillende voetbalspellen, nfl blitz, wetrix, fighting force 2, virtua fighter, pen pen tricelon, snow surfers en nog een aantal.....meeste waren 15 euro.....
nice! ook nog wat controllers/sturen/guns?

ps: ff een tip voor DC-ownerz, bij www.futuremax.nl hebben ze een hele mooie aanbieding, Interact V3 DC Stuur, 1 voor € 19,95 en 2 voor € 29,95(!) Ik heb er al gelijk 2 besteld.
;)

• Walkman
  • Niet online
Daar heb ik niet naar gekeken, was daar niet zo geinteresseerd in....wel nog genoeg dreamcasts :)

• Liegebeest
ps: ff een tip voor DC-ownerz, bij www.futuremax.nl hebben ze een hele mooie aanbieding, Interact V3 DC Stuur, 1 voor € 19,95 en 2 voor € 29,95(!) Ik heb er al gelijk 2 besteld.
Hmmmz... Leuk idee voor een anniversary kadootje voor m'n meissie... Die wil al heel lang een racestuurtje... Moet ik alleen ook nog een race game of twee kopen :)

• Eeruku
oeh,
Afbeeldingslocatie: http://www.futuremax.nl/dcimg/groot/dc-biogun.jpg

die ga ik kopen :9

• Paniohitus
  • Laatst online: 04-12-2025

Paniohitus

Paniohitus

Weet iemand waar je guns kan kopen die ook op 100 herz tv's werken?

BF1: Don-Panio

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:37
-=BoKKiE=- schreef op 15 oktober 2002 @ 08:06:
[...]

Noem eens titels, waar woon je en wat wil je ervoor hebben :) (en zijn ze nog in goede staat)
Hieronder een lijstje, reacties op mijn email adres graag. Liefst wil ik van de hele boel in een keer af. Alles werkt en ziet er goed uit, op een paar uitzonderingen na (zie de lijst)

Capcom vs SNK
Streetfighter Alpha 3
Marvel vs Capcom
Wetrix
Powerstone
Trickstyle
Resident Evil Code Veronica
Daytona USA 2001
Soldier of Fortune (doosje aan een kant kapot, boekje licht beschadigd, CD 100%)
Silver (doosje kapot, CD en boekje 100%)
Soul Reaver

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• SEFje
Kom net van de Mediamarkt rotterdam vandaan en ze hebben best een grote selectie liggen....o.a. (uit m'n hoofd), tomb raider, wetrix, verschillende voetbalspellen, nfl blitz, wetrix, fighting force 2, virtua fighter, pen pen tricelon, snow surfers en nog een aantal.....meeste waren 15 euro.....
Euh... hadden ze misschien ook Wetrix? :+

beetje flauw... :P

• SuperPotato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-12-2025
-

[ Voor 100% gewijzigd door SuperPotato op 23-03-2017 09:01 ]

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

hmmz iemand interesse in een VGA box voor de dreamcast?? ik heb er mischien 1 te koop, dat is als PSXshop hem niet terugneemt, ik had besteld, error op bevestiingspage, ook geen bevestigingsmail gehad, gister pakje binnen van PSXSHOP.
vandaag in mail wisseling

maar ik laat het wel weten of ik hem terug kan brengen of dat ik hem in de verkoop gooi

• Vincent_Valentine
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-10-2025
Kom net van de Mediamarkt rotterdam vandaan en ze hebben best een grote selectie liggen....o.a. (uit m'n hoofd), tomb raider, wetrix, verschillende voetbalspellen, nfl blitz, fighting force 2, virtua fighter, pen pen tricelon, snow surfers en nog een aantal.....meeste waren 15 euro.....
Tellen deze games ook mee met de 95euro voor een DC +2games actie??
en heeft er iemand toevallig gevraagd of ze daar misschien nog een nieuwe lading controllers binnen krijgen?

• Walkman
  • Niet online
Ik weet het niet zeker maar dacht het wel.....bel ze anders gewoon even

• notgib

notgib

ach, wat zal ik zeggen

cailin_coilleach schreef op 15 oktober 2002 @ 15:42:
[...]

Hmmmz... Leuk idee voor een anniversary kadootje voor m'n meissie... Die wil al heel lang een racestuurtje... Moet ik alleen ook nog een race game of twee kopen :)
Ik heb ze net binnen gekregen en ik heb al een beetje geraced (daytona, le mans) en de eerste indruk is erg goed! Lekker degelijk ding, voelt goed aan en stuurt ook prima! :Y)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

WOEI :)

wie heeft er hier DDR voor de DC ??? check lik-sang

http://www.lik-sang.com/i...egory=28&products_id=574&

Verwijderd

Op de #Spielerij LAN heb ik Dreamcast van Robertos in actie gezien, en ik ben helemaal verkocht. Toen ik thuiskwam gisteren heb ik gelijk een Dreamcast, 2 extra controllers en 2 VMS's besteld :)

Net een mailtje gekregen dat die vandaag op de post gedaan wordt :)

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-01 10:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Preddie schreef op 15 oktober 2002 @ 16:28:
Weet iemand waar je guns kan kopen die ook op 100 herz tv's werken?
Anyone ?
Zelfs m'n Zapper doet het nietmeer met Duckhunt... Klote TV ! :+

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

x KeN x schreef op 21 oktober 2002 @ 19:27:
[...]

Anyone ?
Zelfs m'n Zapper doet het nietmeer met Duckhunt... Klote TV ! :+
nope

ik weet wel dat ze voor de PS2 bestaan, dus ik probeer uit te vinden of die PS2 100Hz guns het ook doen op de DC dmv een total control converter bijvoorbeeld, maar tot nu toe ben ik nog niet echt veel wijzer

• notgib

notgib

ach, wat zal ik zeggen

-=BoKKiE=- schreef op 21 oktober 2002 @ 20:35:
[...]

nope

ik weet wel dat ze voor de PS2 bestaan, dus ik probeer uit te vinden of die PS2 100Hz guns het ook doen op de DC dmv een total control converter bijvoorbeeld, maar tot nu toe ben ik nog niet echt veel wijzer
Ik heb over dit hele 100hz verhaal een mail gestuurd naar iemand bij www.futuremax.nl en deze antwoorde me dat er wel degelijk guns zijn die werken op SOMMIGE 100hz Tv's. Het is bekend dat de DC lightgun van EMS op Sony tv's werkt (op zowel een normale alswel op een sony breedbeeld). Vraag me niet naar typenummers, dat weet ik niet.

Kortom: het is niet gegarandeerd dat hij zal werken op je TV, maar als je geluk hebt werkt het! :9

• Liegebeest
Een dansmat voor de DC... Is die niet gewoon voor Samba di Amigo??
Ik kan me niet herinneren dat DDR ooit voor de DC is geport?

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

notgib schreef op 22 oktober 2002 @ 11:39:
[...]

Ik heb over dit hele 100hz verhaal een mail gestuurd naar iemand bij www.futuremax.nl en deze antwoorde me dat er wel degelijk guns zijn die werken op SOMMIGE 100hz Tv's. Het is bekend dat de DC lightgun van EMS op Sony tv's werkt (op zowel een normale alswel op een sony breedbeeld). Vraag me niet naar typenummers, dat weet ik niet.

Kortom: het is niet gegarandeerd dat hij zal werken op je TV, maar als je geluk hebt werkt het! :9
hmmz ik heb een Sony TV :) hebben ze die EMS guns bij Futuremax??

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

cailin_coilleach schreef op 22 oktober 2002 @ 15:02:
Een dansmat voor de DC... Is die niet gewoon voor Samba di Amigo??
Ik kan me niet herinneren dat DDR ooit voor de DC is geport?
volgens mij wel, volgens mij is DDR 2nd mix ofzo voor de DC verschenen, maar ik heb hem nog nergens gevonden

Verwijderd

Ik heb hem binnen, wat een prachtding :D

Net ff Powerstone en ChuChu Rocket gespeeld... alleen nu moest m'n moeder weer zonodig '24' kijken :(

• Eeruku
Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 20:40:
Ik heb hem binnen, wat een prachtding :D

Net ff Powerstone en ChuChu Rocket gespeeld... alleen nu moest m'n moeder weer zonodig '24' kijken :(
gefeli!! :D

• robertos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05-2024
heheh volgende #sp-lan dreamcast party bij jou Terr >:)
^^

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Verwijderd

Thnx :)
robertos schreef op 22 oktober 2002 @ 22:51:
heheh volgende #sp-lan dreamcast party bij jou Terr >:)
^^
Deal :)

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

-=BoKKiE=- schreef op 22 oktober 2002 @ 20:23:
[...]

hmmz ik heb een Sony TV :) hebben ze die EMS guns bij Futuremax??
Ik heb ook een Sony !! Die EMS guns.. ehh ik zie alleen "Dreamcast Bio Gun
" "Dreamcast Mini Bio Gun" en de "Dreamcast Wireless Bio Gun" allemaal niet voor 100hz.. maar alleen wel bij Sony TVs ?
Of begrijp ik dat nou fout ?

En stel ik koop er 2.. Welke spellen kan ik dan gelijk gaan zoeken ?

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

x KeN x schreef op 23 oktober 2002 @ 03:59:
[...]

Ik heb ook een Sony !! Die EMS guns.. ehh ik zie alleen "Dreamcast Bio Gun
" "Dreamcast Mini Bio Gun" en de "Dreamcast Wireless Bio Gun" allemaal niet voor 100hz.. maar alleen wel bij Sony TVs ?
Of begrijp ik dat nou fout ?

En stel ik koop er 2.. Welke spellen kan ik dan gelijk gaan zoeken ?
die bio guns zijn niet van EMS, dus niet kopen.

je moet echt op zoek naar guns van de maker EMS, geen idee waar het voor staat, maar het zijn dezelfde makers als van de converters, van PSX controllers naar DC aansluitingen.

als je guns koopt, zijn de volgende spellen erg goed

- House of the dead 2
- Confidential Mission
- Death Crimson OX

en ik ben op zoek naar meer :)

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

keej dan.. dat klikt goed.. ! :)
Ik ga gelijk op zoek... :*)

Verwijderd

Ik ben van plan om een dreamcast te kopen voor 80 euro in de buurt hier is er een te koop zo goed als nieuw met controller en spel naar keuze: welk spel zou ik doen? Ik begrijp dat je niet de dc hoeft om te bouwen voor backups???ook niet voor import games???

• Eeruku
klopt Dievenbaker... voor imports heb je alleen een bootdisc nodig geloof ik.. en voor sommige oudere games...

ohja... ik heb nu ook de game Sword Of The Berserk... die is echt ZWAAAAR vet !! :D

Afbeeldingslocatie: http://www.gamesdomain.com/dreamcast/reviews/swordberserk1.jpg

en de game Evolution 2... zwaar relaxte RPG :)

Afbeeldingslocatie: http://outerspace.terra.com.br/retrospace/materias/consoles/imagens/parte40/evolution.jpg

sorry voor de brakke pics.. maar kan geen betere vinden :'(

Verwijderd

Spellen die je zeker moet checken volgens mij

*Shenmue 1&2
*Virtua Tennis 2 (of 1)
*F355 Challenge
*Daytona USA 2001
*Sega GT (Homologation Special)
*HeadHunter
*Bomberman Online
*Crazy Taxi 2
*Grandia 2
*Skies Of Arcadia
*Phantasy Star Online 1&2
*Ikaruga
*Metropolis Street Racer
*Street Fighter III Third Strike
*Marvel VS Capcom 2
*Capcom VS SNK 2
*Virtua Fighter 3tb
*SoulCalibur
*House Of The Dead 2
*Confidential Mission
*Resident Evil Code Veronica
*NHL 2K2
*World Series Baseball 2K2
*NBA 2K2
*King Of Fighters 2000
*Sonic Adventure 2
*Tony Hawk 2
*Outtrigger

• Eeruku
Verwijderd schreef op 19 November 2002 @ 00:27:
Spellen die je zeker moet checken volgens mij

*Shenmue 1&2
*Virtua Tennis 2 (of 1)
*F355 Challenge
*Daytona USA 2001
*Sega GT (Homologation Special)
*HeadHunter
*Bomberman Online
*Crazy Taxi 2
*Grandia 2
*Skies Of Arcadia
*Phantasy Star Online 1&2
*Ikaruga
*Metropolis Street Racer
*Street Fighter III Third Strike
*Marvel VS Capcom 2
*Capcom VS SNK 2
*Virtua Fighter 3tb
*SoulCalibur
*House Of The Dead 2
*Confidential Mission
*Resident Evil Code Veronica
*NHL 2K2
*World Series Baseball 2K2
*NBA 2K2
*King Of Fighters 2000
*Sonic Adventure 2
*Tony Hawk 2
*Outtrigger
die heb ik ook allemaal :p (en meer natuurlijk)

maar ik raad iedereen echt Sword Of The Berserk aan :9~

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Sword of the beserk is inderdaad cool :)

Verder ben ik nog op zoek naar meer games, de newsgroups gaan niet zo snel meer helaas :(

naja ff wachten tot die maat van me zijn DC weer terug heeft, dan kan ik ook weer verder klooien met me coders cable :9

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:15
Hoi kan iemand mij vertellen of de Dreamcasts die nu in de winkel liggen ook nog met de bootdisc compatibel zijn?

ik heb de mijne ooit verkocht.... had ik dus nooit moeten doen maar ja.. ik wil ook nog backups op dat ding kunnen draaien aangezien niet meer alles origineel verkrijgbaar is..

Verwijderd

Hij is 100% compatibel... dus je kan rustig je fout herstellen :)

Verwijderd

Ik ben er vandaag ff langs geweest en zag daar spellen staan met een dik blauw hoesje en dunne rooie/oranje Wat is daar het verschil tussen of is er geen verschil???

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Oke ff een vraag hiero

Ik ga DDR2nd mix en DDR club mix kopen

En daarna als ik weer geld heb, ga ik waarschijnlij kbij lik-sang DDR dansmatten kopen

Nu is mijn vraag, zijn er meer mensen die mogelijk geintereseerd zijn in DDR matten?? (dan praat ik over 1 of 2 stuks) daar ik als ik er 5 koop ik dikke korting krijg

Dit is puur nieuwsgierigheid, ik zeg niets toe, en er is niet zeker

• Liegebeest
dikke korting op DDR matten klinkt erg interessant... helaas heb ik nu de fondsen niet beschikbaar *huilt*
Ik ben er vandaag ff langs geweest en zag daar spellen staan met een dik blauw hoesje en dunne rooie/oranje Wat is daar het verschil tussen of is er geen verschil???
dik, blauw = europees
dun, oranje = amerikaans (of japans IIRC) -> import dus :)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

cailin_coilleach schreef op 22 November 2002 @ 08:33:
dikke korting op DDR matten klinkt erg interessant... helaas heb ik nu de fondsen niet beschikbaar *huilt*

[...]

dik, blauw = europees
dun, oranje = amerikaans (of japans IIRC) -> import dus :)
de korting op de dance pads :) zoals op de site staat aangegeven
Your Price $60.00 US Dollars (~468.02 HKD)
Bulk buyer discount: Buy 5 and get 38.89% off !
Looking for more? Click here!
ik ga ze ook pas in het nieuwe jaar aanschaffen denk ik hoor

Pagina: 1 2 3 Laatste