| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Soms heeft het toch nog nut om even bij de FRS binnen te lopen... De FRS in de Bijlmer had nog drie games voor de DC en ik heb nu dus ook Sega GT in m'n kast staan. Origineel 58 euro, afgeprijsd naar 29,99 en volgens de computer 7,99
Ze hadden ook nog Ferrari f355 (ofzo; ben niet zo goed in die nummers) liggen, maar die was 17,99...
Liege, liege, liegebeest!
Verwijderd
http://www.lik-sang.com/i...gory=28&products_id=1311&
Iemand ervaringen hiermee?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2003 22:16 ]
Verwijderd
Bulk buyer discount: Buy 5 and get 43.78% off !Verwijderd schreef op 05 January 2003 @ 22:16:
Zie ik net dit: 3rd party maraca's voor Samba de Amigo voor maar $25!
http://www.lik-sang.com/i...gory=28&products_id=1311&
Iemand ervaringen hiermee?
Iemand intresse?
ff ontopic Tips bij kopen dreamcast eh ja Sonic Adventure 1 in huis halen..
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
Maar serieus; controleer of 't stikje goed werkt en de triggers van de controller niet 'tikken' bij een 2e hands.
En over de console zelf; even testen of ie 't gewoon doet. Gooi d'r een audio cd in om te kijken of ie die ook pakt.
Echt wel mooi apparaatje. Met 19 (minder legale
En de graphics zijn trouwens nog best mooi. Doen niet veel onder die van de PS2 games.
Oh ja bij aankoop van een 2e hands DC: Let op de powerknop of deze nog soepel gaat, want die bij mij gaat nogal stroef, net alsof er binnenin iets plakt (cola of zo) is een beetje jammer.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
legaal is leukst, minder legaal is ook goed, zolang je maar veel games hebt die je kan spelen om je DC in ere te houden
ik heb zelf maar een paar legale games
House of the dead 2
Daytona 2001
Dynamite cop
Soul Calibur
Confidential Mission
de rest van mijn collectie is minder legaal
En is dit een goede tool om snes roms te spelen?
Moet vast wel meer op internet te vinden zijn. Niet iedereen zal daarheen linken hoop ik
[edit]
Woohoo, gevonden.
Hmmm, 6.1 MB dat ga ik wel een andere keer downen, want dat duurt toch wel weer 25 minuten en dat is nu net even te lang.
Doe het morgen wel, en dan kan ik gelijk m'n roms op de DC spelen
Kheb er nu al zin in, want op een console is het toch leuker dan op een PC
[ Voor 41% gewijzigd door Jan_V op 11-01-2003 20:15 ]
Verwijderd
Wel een waarschuwing: de snelheid valt bij de meeste games nog erg tegen. Ik zou het op de PC houden.__00__ schreef op 11 januari 2003 @ 20:10:
OK, nou blijkt de link op de main site van dreamsnes dood te zijn, maar ja dan maar ff op kazaa zoeken of op een andere site.
Moet vast wel meer op internet te vinden zijn. Niet iedereen zal daarheen linken hoop ik
[edit]
Woohoo, gevonden.
Hmmm, 6.1 MB dat ga ik wel een andere keer downen, want dat duurt toch wel weer 25 minuten en dat is nu net even te lang.
Doe het morgen wel, en dan kan ik gelijk m'n roms op de DC spelen
Kheb er nu al zin in, want op een console is het toch leuker dan op een PC
Ik heb trouwens een tweedehands DC + 2 controllers + VMU +
Ready 2 Rumble 2
Virtua Tennis 2
Confidental Mission
Virtua Athlete
Resident Evil 3
NHL 2K
Silent Scope
Uefa Dream Soccer
NBA Hoopz
Ferrari f355 Challenge
(legaal!!!
Verwijderd
edit: ik vind dit eigenlijk ook wel vrij aantrekkelijk
Weet iemand nog wat leuke 2 speler spelletjes?
[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2003 11:21 ]
op deze site http://mc.pp.se/dc/cdr.html staat dat er eerst een audio track op de cd moet worden geschreven (mp3 ook goed?)
En dan een ISO moet maken en dan die ISO samen met de rest van de data op de CD te zetten.
Klopt dit, want om eerlijk te zijn snap ik er nu niets meer van.
Heeft iemand van jullie ervaring hiermee om dreamsnes samen met wat roms op een cd'tje te zetten (icm Nero).
Ik dacht zelf dat je gewoon een bootable cd moest maken met dreamsnes en de roms erop, maar als iemand het een beetje exacter kan uitleggen zou het fijn zijn.
Ik weet niet wat voor internetverbinding jij hebt maar als je een breedbandverbinding hebt kun je genoeg isos vinden waar roms+dreamsnes op een CD staan__00__ schreef op 12 januari 2003 @ 13:58:
Ik snap het even niet met dreamsnes
op deze site http://mc.pp.se/dc/cdr.html staat dat er eerst een audio track op de cd moet worden geschreven (mp3 ook goed?)
En dan een ISO moet maken en dan die ISO samen met de rest van de data op de CD te zetten.
Klopt dit, want om eerlijk te zijn snap ik er nu niets meer van.
Heeft iemand van jullie ervaring hiermee om dreamsnes samen met wat roms op een cd'tje te zetten (icm Nero).
Ik dacht zelf dat je gewoon een bootable cd moest maken met dreamsnes en de roms erop, maar als iemand het een beetje exacter kan uitleggen zou het fijn zijn.
Nog even een vraagje van mij heeft hier al iemand online gespeeld via die
"PC-dreamcast server software"
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
dreamcast
3 originele joypads
RGB scart
25 v/d beste games; virtua tennis, daytona racing, soul calibur, doa 2 en bomberman
mooie deal toch?
" Play the violent strings of my symphony "
Nee, gewoon een modempjeCopycat schreef op 12 January 2003 @ 15:57:
[...]
Ik weet niet wat voor internetverbinding jij hebt maar als je een breedbandverbinding hebt kun je genoeg isos vinden waar roms+dreamsnes op een CD staan
Nog even een vraagje van mij heeft hier al iemand online gespeeld via die
"PC-dreamcast server software"En indien ja Nog problemen mee gehad
Nou ja binnenkort ga ik weer naar school en daar hebben we een gigabit netwerkje
Dan neem ik m'n laptopje wel ff mee en kijk dan wel ff.
Hoort misschien niet in dit topic, maar:
Met Sonic Adventure ben ik nu aanbeland in de mystic zone en moet naar de 'ijswereld', maar wanneer ik die stone met ice-carvings op dat blauwe vierkantje zet (net zoals die windsteen) waar die hoort (denk ik) gebeurt er niets.
Die windsteen die begon te zweven en toen kon je naar de andere wereld, maar bij deze ijs-steen gebeurt er helemaal niets. Iemand ideeen?
[ Voor 28% gewijzigd door Jan_V op 12-01-2003 16:45 ]
Verwijderd
Verwijderd
AffirmatiefVerwijderd schreef op 12 januari 2003 @ 19:32:
Nog even een vraagje kun je ook ntsc (amerikaanse/japansee) spellen zonder problemen spelen (op een europese dreamcast + met bootcd) ?
Hij bedoelt 'ja'Verwijderd schreef op 12 January 2003 @ 19:58:
Affirmatief
Op het stickertje staat USA, dus dat zal dan wel
Maar met bootdisk draait het idd altijd wel heb ik gehoord
Verwijderd
Maarja of ze deze ooit in europa wel uitgebracht hebben is natuurlijk de vraag?! Ik ga er over 2 weekjes ofzo eentje bestellenWhen buying a Dreamcast, look for Dreamcast units manufactured BEFORE October 2000. There have been some units manufactured in Oct. 2000 and Dec. 2000 with the new BIOS revision that will not work with CDR's (with audio/data layout
Mja, die quote die klopt dus niet. Op www.dcemulation.com staat er een onderwerp genaamd "compatible DC's". En daar staat dat alle DC's CDR's kunnen lezen.Verwijderd schreef op 15 januari 2003 @ 21:08:
hm okie.. maar sommige spellen gebruiken 60 hz .. en dat kan niet elke (oude) europese tv toch?
.. en dan las ik dit nog:
[...]
Maarja of ze deze ooit in europa wel uitgebracht hebben is natuurlijk de vraag?! Ik ga er over 2 weekjes ofzo eentje bestellen
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
http://www.dcemulation.com/article-supported.htm
Wel jammer dat de meeste geen CD-RW's kunnen lezen hoewel het schijnt wel te kunnen maar dan moet je wel ff je DC tweaken
Verwijderd
DarK_M schreef op 16 januari 2003 @ 09:51:
Ja dat klopt ik dacht eerst ook dat er DC's waren die geen CD-R's konden lezen maar dat blijkt dus toch niet te kloppen.
http://www.dcemulation.com/article-supported.htm
Wel jammer dat de meeste geen CD-RW's kunnen lezen hoewel het schijnt wel te kunnen maar dan moet je wel ff je DC tweaken
Dan werken alle modellen toch, of lees ik nu echt ergens overheen.It has been determined all models, that were previously thought un-working, infact do work that were in this list. So this concludes that so far, all DC's work
Edit: Ik zie het al. Sorry.
[ Voor 5% gewijzigd door GZ op 20-01-2003 20:48 ]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Bestaad er een programma die mijn bestaande mp3 cd's op de dreamcast kan spelen (die zijn met nero als datacd gebrand) en dat ik die met mijn controller kan bedienen?
Het belangrijkste voor mij is nog wel support voor de lcd. Ik wil zonder de tv aan te hebben staan muziek kunnen luisteren (ik heb een s-video kabel achtig iets, waarmee je een rood-wit plug hebt voor je versterker)
(de lcd, die rockt trouwens, er is geeneen console die dit heeft
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2003 17:14 ]
Ja dat kan, heb je een speciale bootdisk voor nodig, volgens mij dezelfde die ook DiVX afspeelt.Verwijderd schreef op 21 januari 2003 @ 17:13:
..
Bestaat er een programma die mijn bestaande mp3 cd's op de dreamcast kan spelen (die zijn met nero als datacd gebrand) en dat ik die met mijn controller kan bedienen?
...
[ Voor 3% gewijzigd door Zamorano op 21-01-2003 17:19 ]
Verwijderd
Daar moest ik cd's zo branden dat hij ze pakte en dat was echt
Eindelijk DDR2 nd mix opde NG's
vanmiddag als ik thuis ben ff kijken of ie het doet, en dan bij Lik-sang dansmatten bestellen, EINDELIJK!!!!!
Newgroups
edit:
Hij doet ut
Dancepads here i come
[ Voor 21% gewijzigd door Bokkie op 27-01-2003 18:01 ]
en nu is die van het weekend lam geworden geloof ik
Als ik er een spel instop start ie netjes op en na een paar minuten slaat ie terug naar het beginscherm.
Iemand hetzelfde probleem en misschien een oplossing???
Anders gaat ik maar opzoek naar een 2de hands
Bij mij deed hij dit namelijk ook (nog steeds), maar dan blijft hij haken op die knop, zodat hij soms weer terug springt naar de browser.
Wel lastig als je niet hebt gesaved