[GTA3] de minpunten

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 477 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• koper137
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-12-2024

koper137

uhhhhhh

Op woensdag 10 juli 2002 21:49 schreef X het volgende:

[..]

Als jij ergens in een donker steegje, waar niemand je ziet een agent vermoordt, hoe kunnen alle agenten je dan herkennen? |:(
ja heel leuk, en hoe kan het dat je met de dodo kunt vliegen :? (aangezien je geen echte vleugels heb) en hoe kan het dat je geld krijgt door mensen te killen :? en hoe kan het bij iedereen de benen eraf vliegen als je met je m16 schiet :D :? en hoe kan.....

ja zo kan ik ook nog ff doorgaan........

in GTA is het altijd zo geweest dat er politie komt als je iets heel erg stouts doet.

niet zo zeuren dus

___________________________*

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 22:29 schreef koper137 het volgende:

[..]

in GTA is het altijd zo geweest dat er politie komt als je iets heel erg stouts doet.
Ja, dus zijn dat allemaal minpunten |:(

Verwijderd

van wie krijg je stuntbonus geld?

• Maverick
  • Laatst online: 21:04
Op woensdag 10 juli 2002 22:34 schreef Radio-Controlled het volgende:
van wie krijg je stuntbonus geld?
"hoor wie klopt daar kinderen...."

:+

PSN: DutchTrickle PVoutput

• koper137

koper137

uhhhhhh

Op woensdag 10 juli 2002 22:33 schreef X het volgende:

[..]

Ja, dus zijn dat allemaal minpunten |:(
het is maar hoe je het spel ziet, ik zie het niet als een realtime superrealistisch simulator, maar als een "arcade" spel.

en het zijn dus geen minpunten. een minpunt van gta 3 is dat je te weinig aan en uit kunt zetten bij je video instellingen. of dat je niet goed kunt saven.

• Maverick
Op woensdag 10 juli 2002 22:39 schreef koper137 het volgende:

[..]

het is maar hoe je het spel ziet, ik zie het niet als een realtime superrealistisch simulator, maar als een "arcade" spel.

en het zijn dus geen minpunten. een minpunt van gta 3 is dat je te weinig aan en uit kunt zetten bij je video instellingen. of dat je niet goed kunt saven.
idd, mijn mening ook.

als je wilt dat de agenten je noet herkennen als je iemand in een donker steegje vermoord dan doe je dat maar op straat, gta3 is een spelletje, hoe jammer sommigen dat ook vinden.

• koper137

koper137

uhhhhhh

Op woensdag 10 juli 2002 22:40 schreef Maverick het volgende:

[..]

idd, mijn mening ook.

als je wilt dat de agenten je noet herkennen als je iemand in een donker steegje vermoord dan doe je dat maar op straat, gta3 is een spelletje, hoe jammer sommigen dat ook vinden.
wel hoop ik dat er snel een fix komt voor al die kleine bugs
------offtopic------
we zijn het eens omdat:
ik:
Aantal posts: 170
Gem. aantal posts/dag: 1
jij
Aantal posts: 1512
Gem. aantal posts/dag: 6

• Maverick
Op woensdag 10 juli 2002 22:46 schreef koper137 het volgende:

[..]

wel hoop ik dat er snel een fix komt voor al die kleine bugs
------offtopic------
we zijn het eens omdat:
ik:
Aantal posts: 170
Gem. aantal posts/dag: 1
jij
Aantal posts: 1512
Gem. aantal posts/dag: 6
:D dat zal het zijn ;)

• corné
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11-2024
het enige wat ik een minpunt vind is het saven :)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op woensdag 10 juli 2002 21:46 schreef koper137 het volgende:

[..]

ze vertellen dat aan elkaar via de radio... |:(
ja das nog wel logisch.. wat wel onrealistisch is dat al die gang-luitjes je ook meteen herkennen.. als je weer es terug gaat naar stad 1 en je rijdt ff langs zo'n mafia figuur dan knalt ie je meteen kapot met een shotgun :( niet leuk meer zo om ff rond te cruisen.. :(

• chaozz
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-12-2025

chaozz

Retrofiel

Topicstarter
de High FPS patch is weer online op www.sheepyuk.com!

chaozz.nl | RetroGameCouch

• Super Snackman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-11-2025

Super Snackman

Snekgek

Ooit een site gemaakt waar ik al die afkortingen in het Nederlands heb vertaald.

Bijvoorbeeld:
RODVMKELEPIMBMTIMOVB

Rollend Op De Vloer Mijn Kont Eraf Lachend En Plassend In Mijn Broek Met Tranen In Mijn Ogen Van Blijdschap

ROTFLMAOAPMP (dat laatste zal ik er wel bij hebben verzonnen :) )

Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN

• koper137

koper137

uhhhhhh

Op woensdag 10 juli 2002 23:21 schreef chaozz het volgende:
DIT moet je dus niet proberen met een versie die niet uit de winkel afkomstig is! ik kreeg gta 3 NIET meer aan de praat, na wat audiofiles verwisseld te hebben deetiehetweer...

of je moet gewoon de dll file niet vergeten.

• Hayfork
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-09-2025

Hayfork

Drinkin&Boardin

Mensen toch... Ik snap dus echt niet waarover gezeken wordt hoor. Oke d'r zijn enkele minpunten maar over het algemeen is dit het mooiste spel wat ik ooit gespeeld heb. (kan trouwens ook nie anders aangezien ik net een nieuwe pc heb maar dat doet er niet toe...)

de enige minpunten die ik heb weten te ontdekken zijn:
- Geen multiplayer (maar daar was iedereen al achter :) komt in de volgende wel (GTA4 bedoel ik dan en niet VC))
- de Gangs blijven vijandig (maarja... zou jij zo vergevingsgezind zijn als je 'Don' neergeschoten is en als de moordenaar daarna effe iemand uit de weg ruimt en dan alles weer goed moet zijn? :? )
- Politie is beetje mietje en lui (maar wat wil je, is net echt... :P )
- Geen first person (maar zo is het ook nog wel leuk)
- Menneke praat nooit (misschien is dat maar goed ook; dan worden die filmpjes nog langer :Z )

Pluspunten
+ Supermuziek (vooral uit de MP3 player :P )
+ Draait goed en smooth op een Pentium 4 2GHZ met een GeForce 4 MX (maarja wat wil je...)
+ richten is makkie (behalve met granaten en molotovs dan...)

Zoals je ziet zijn voor alle minpunten wel 'smoezen' te bedenken die ik eigenlijk geen smoezen vind. Maarja, als je zo'n superspel af wil kraken start dan zo'n topic... Dan blijkt dat mensen die eerst heel positief waren in andere topics toch ineens heel negatief worden alleen maar om volgens de wensen van de rest te kunnen posten :(

:Y)

::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::

Verwijderd

Is er al gemeld als je een stukje van een muur loopt, dat je dan naar de muur "getrokken" wordt? Zeer irritant!! (Ik speel met de PS2 versie.)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op woensdag 10 juli 2002 23:21 schreef chaozz het volgende:
mwah.. patch? Het is meer een tooltje die wat grafische effecten weghaalt.. het gaat wel iets sneller bij mij (omdat die vertragende regen en mist effecten weg zijn) maar nog niet constant 'snel' te noemen.. en ik denk toch dat mn athlon 1000 met radeon 8500 er wel iets meer van moet kunnen maken (incl. regen en misteffecten).. want zo mooi is het spel ook weer niet..
Op woensdag 10 juli 2002 23:46 schreef koper137 het volgende:

[..]

DIT moet je dus niet proberen met een versie die niet uit de winkel afkomstig is! ik kreeg gta 3 NIET meer aan de praat, na wat audiofiles verwisseld te hebben deetiehetweer...

of je moet gewoon de dll file niet vergeten.
werkt bij mij wel gewoon hoor met die 'versie' ;)

• chaozz
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-12-2025

chaozz

Retrofiel

Topicstarter
Op donderdag 11 juli 2002 00:07 schreef rick_h het volgende:
werkt bij mij wel gewoon hoor met die 'versie' ;)
:) same here :)

chaozz.nl | RetroGameCouch

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:43

Snow_King

Konijn is stoer!

Zucht, sommige mensen zeggen dat de mensen die een paar minpunten tegen komen het gelijk een klote spel vinden..

Dat is dus helemaal niet zo!

Ik vind eht een vet wijs spel alleen het had van mij gewoon wel wat echter gemogen!

De stad is gewoon dood, het is overal even druk er zit geen verschil tussen een grote snelweg of een kleine weggetje qua drukte in auto's en mensen..

Dat soort dingen allemaal, ze zouden zo echt mogelijk eth dagelijks leven in een stad moeten nabootsen, dus auto's die parkeren, mensen die winkels in en uit gaan, hulpdiensten die je ook echt bij hun hoofdkantoor vandaan ziet vertrekken, auto's die echt een bestemming hebben en dat sorot dingen allemaal.

Misschien is dit technisch gezien allemaal wel neit mogelijk ivm te veel "achtergrond" werk, maarja dat weet ik allemaal niet, ik weet niets af van spellen proggen!

Het zou met heel leuk lijken als de stad echt leeft!
Pagina: 1 2 3 Laatste