[GTA3] de minpunten

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 477 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:43

Snow_King

Konijn is stoer!

Op vrijdag 05 juli 2002 12:08 schreef rick_h het volgende:
ik heb niet alle reacties gelezen, maar mijn minpunten zijn:

- achtergelaten auto's 'verdwijnen' gewoon. Als ik bijv. een wagen ergens parkeer en ik ga een eindje lopen dan is ie vaak ineens weg als ik terug kom.. ook ga ik wel es voor de lol auto's achtervolgen, dus eerst ff drive-by-shooten zodat ze bang worden en gaan vluchten en hard wgrijden, en vervolgens de achtervolging inzetten en proberen klem te rijden of total-loss te schieten :P Alleen als mn 'prooi' de hoek om is, is ie daarna vaak ineens verdwenen :(

- als je in een tank rijdt rijden de cops echt als gekken op de tank in, waarna ze natuurlijk meteen ontploffen. Hele AI van de cops is niet echt goed..

- Als je een muur maar een klein beetje schampt ligt meteen je deur er half uit en is het raam helemaal kapot. Maar als je met je wagen van een hele hoge heuvel oid af jumpt en op je wielen terecht komt heb je totaal geen schade :?

- ander minpunt natuurlijk de systeemeisen. Op mn athlon1000 + radeon 8500 draait het als er veel actie in beeld is gewoon bagger..

- ontbreken van multiplayer.. zou me echt vet lijken om over internet met 10-20 andere lui (met een speciale multiplayermap) op elkaar in te rijden, achtervolgen, klemrijden, uitstappen, schieten etc.. :) Geen missies, gewoon zoveel mogelijk kills maken :P In teams of ieder voor zich. :)
multiplayer komt er aan!
Er komt een add-on voor GTA3 genaamd Vice City, die stad wordt denk ik aan Shoreside vale gekoppelt via die twee afgesloten tunnels..
Er komen dan ook motoren en helicopters om in te vliegen, dus heb nog even geduld...

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op vrijdag 05 juli 2002 12:28 schreef Snow_King het volgende:

[..]

multiplayer komt er aan!
Er komt een add-on voor GTA3 genaamd Vice City, die stad wordt denk ik aan Shoreside vale gekoppelt via die twee afgesloten tunnels..
Er komen dan ook motoren en helicopters om in te vliegen, dus heb nog even geduld...
cool :9

Verwijderd

[..]

multiplayer komt er aan!
Owja ? vice city was volgens mij alleen een andere verise voor alleen de PS2. Er zijn zeker geen aanwijzingen waar instaat dat de tunnels in shorside vale worden gebruikt om naar vice citty te gaan(HEEL ONLOGISCH, dan zou gta3LC compatible zijn met GTA3VC)

Maar het tegendeel bewijzen mag altijd :)

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Op vrijdag 05 juli 2002 12:35 schreef Cazzz het volgende:

[..]

Owja ? vice city was volgens mij alleen een andere verise voor alleen de PS2. Er zijn zeker geen aanwijzingen waar instaat dat de tunnels in shorside vale worden gebruikt om naar vice citty te gaan(HEEL ONLOGISCH, dan zou gta3LC compatible zijn met GTA3VC)

Maar het tegendeel bewijzen mag altijd :)
ik las het op gta3.com..

Ik denk zelf dat die tunnels daarvoor worden gebruikt, waarvoor zouden ze er anders zitten?
Lijkt me het meest logisch, zo krijg je een heel interactief spel..

Verwijderd

het zijn allemaal geruchten, niets wat vast staat

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:35

PoweRoy

funky!

Op vrijdag 05 juli 2002 12:43 schreef Nosfer@tu het volgende:
het zijn allemaal geruchten, niets wat vast staat
logische, alles kan op het laatste moment geschrapt worden. kijk maar naar duke nukem :(

[This space is for rent]

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Er komen dan ook motoren en helicopters om in te vliegen
Ik vind die plane die er nu inzit al klote om in te vliegen....Wat moet er in hemelsnaam van me terechtkomen als ik met een motor moet vliegen?! :+

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Op donderdag 04 juli 2002 22:51 schreef XenoDaSouljah het volgende:

[..]

Dat gelooft toch niemand..........
okeej dan. op me ps2

nu te geloven?

TMAXTINT

Verwijderd

mijn toppunt-minpunt:

auto's die verdwijnen als je even weg bent :(

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:33
Ik lees net dat Vice City 80's style word... dat krijg je voglens mij niet goed samen met gta3

• chaozz
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-12-2025

chaozz

Retrofiel

Topicstarter
Op vrijdag 05 juli 2002 15:16 schreef RaDKiLL het volgende:

[..]

Ik vind die plane die er nu inzit al klote om in te vliegen....Wat moet er in hemelsnaam van me terechtkomen als ik met een motor moet vliegen?! :+
ROFL!!!! :P :P :P

chaozz.nl | RetroGameCouch

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Op vrijdag 05 juli 2002 16:21 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
Ik lees net dat Vice City 80's style word... dat krijg je voglens mij niet goed samen met gta3
waar las je dat?

Maar wat doen die twee tunnels daar dan op shoreside vale? add-on stad?

Verwijderd

De autos gaan te snel verrot

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Ik vind dat hij hier erg schok :( Of het aan mijn systeem ligt weet ik niet.

Van het spel zelf:

Je kunt een keer superhard tegen een politie bak aankarren, raar je hem de 2e keer heeeeel zacht, dan heb je ze achter je aan. Ook zijn ze niet zo slim; als je achter een muur mensen staat af te knallen, komen die wouten ook niet naar mij toe, maar blijven ze voor de muur staan.

• inimoek_XP
  • Laatst online: 09-01-2022

inimoek_XP

Sambal erbij?

ik vind het zo stom als je ondersteboven licht en dan je auto ineens in de fik gaat ofzo :?

en het is jammer dat je geen motors meer heb :'(

AMD athlon XP (AGOIA) 2000+ @ 2200+ 1781 mhz (12.5 x 142 2.5-3-5-3 1T Command) | Thermaltake Vulcano 7+| MSI KT3-Ultra | 512 MB DDR pc2700 cl 2.5 samsung/twinmos | Leadtek 250TDle MyVivo Geforce 4 4200 ti @300/544 128 DDR (3D mark 11111) | 20 gig maxtor |

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op zaterdag 06 juli 2002 10:05 schreef inimoek_XP het volgende:
ik vind het zo stom als je ondersteboven licht en dan je auto ineens in de fik gaat ofzo :?

Idd alsof dat in het echt ook zou gebeuren.
En motoren moeten terugkomen ja 8-)

iStockphoto

• marenk_vos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-06-2023
Minpunten:

- na het saven en loaden heb je het geselecteerde pistool
niet meer maar gewoon weer vuisten om te vechten
geselecteerd
- auto's die je achterlaat, even omdraaien auto weg,
hetzelfde met voorbij rijdende auto's
- performance, ik heb dan wel geen nieuwe computer meer
maar om nu al op 640x480x32bit te draaien vind ik wel
erg klote met een geforce2 gts
- te agressieve politie, vanaf 3 sterren roep ik NO POLICE PLEASE

Dell XPS 17 Intel i7 2630 Nvidia GT555 3Gb Hd1: OCZ Vertex 2 SSD 60 GB Hd2: 500Gb

Verwijderd

ik let gewoon niet op de minpunten...
het is toch machtig mooi om met een m16 in de hand je op het dak van een politieauto mee te rijden?
inderdaad, de ai is dus niet alles, maar ik stoor me toch wel het meeste aan het feit dat de sisteemeisen wat hoog liggen, en aan dat ik soms ongelooflijke mouse/keyboardlag heb.

Verwijderd

Op zaterdag 06 juli 2002 19:55 schreef gneisbaard het volgende:
ik let gewoon niet op de minpunten...
het is toch machtig mooi om met een m16 in de hand je op het dak van een politieauto mee te rijden?
inderdaad, de ai is dus niet alles, maar ik stoor me toch wel het meeste aan het feit dat de sisteemeisen wat hoog liggen, en aan dat ik soms ongelooflijke mouse/keyboardlag heb.
idd systeem eisen liggen erg hoog, maar om de minpunten dan te negeren vind ik nogal raar...
ik persoonlijk kan er echt niet mee leven dat alle wagens zo makkelijk over de kop vliegen, een stoeprand en je vliegt vervolgens 50 meter de lucht in! Iets realistischere physics had wel gemogen!

• Postman81
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Postman81

Belt normaal maar 1 keer.

Ook leuk:

Als je bij de bouwplaats staat, nog op vriendlijk terrein (Jamaicanen) vlak bij de grens met vijandelijk terrein (colombianen) zie je de colombianen gewoon uit de lucht vallen, maar schieten nog niet op je...

• Plantje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-12-2020

Plantje

groei ;)

ook beetje lomp
je gaat in een tank zitten, je bent onverslaanbaar. Je botst tegen een lullig hekje politie doet de deur (?) van je tank open en arresteert je. In een tank ben je onverslaanbaar maar je kan de deur niet opslot doen :(

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-01 12:53
sja, maar als je de deur wel op slot kon doen dan kon jij dus nooit die tank te pakken krijgen, en dan heb je er nog niks aan
wel jammer trouwens dat de ene tank niet de andere aan poeier kan schieten

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• Fliepke
  • Laatst online: 21-08-2025
Op donderdag 04 juli 2002 22:35 schreef Snow_King het volgende:

[..]

dat zou dan wel beveiligd worden, door bijv een maximale zwem afstand, dat je dan te moe word en verdrinkt...
Volgens mij is iedereen een beetje vergeten dat onze speler een heleboel wapens meesjouwt en niet de meest makkelijke kleren aan heeft maw hij zinkt zoiezo als een baksteen.

Verwijderd

Op zondag 07 juli 2002 22:46 schreef koper137 het volgende:

[..]

ja vast gta4, misschien moet je er aan herrinnerd worden hoelang je moest wachten op gta3???
2d -> 3d is een grote stap. 3d -> 3d niet. nu ze de tools ervoor hebbe

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Dan wordt GTA3 4d, duurt het weer evenlang of misschien wel langer :+

iStockphoto

• koper137
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-12-2024

koper137

uhhhhhh

Op zondag 07 juli 2002 22:49 schreef MasterOverdrive het volgende:

[..]

2d -> 3d is een grote stap. 3d -> 3d niet. nu ze de tools ervoor hebbe
ik denk niet dat ze niets aan het spel veranderen, gta 1 en gta 2 verschillen ook heel erg. als ze alle bugs en minpunten uit dit spel willen halen zijn ze nog wel een tijdje bezig.

___________________________*

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

ze kunnen toch wel een patch uitbrengen die het een en het ander aan het spel verbouwd?

• Schaapje_BlaaT
Op zondag 07 juli 2002 22:20 schreef bartjuh02 het volgende:
eerst vind iedereen GTA 3 kei vet, en nu opeens......iedereen vind hem kei saai worde hoe komt dat ? ik hoop dan dat gta 4 snel uit komt en dat die niet gaat vervelen *D
sja, elk spel gaat vervelen als je het eenmaal uitgespeeld hebt
om dat te voorkomen moet je het online kunnen spelen, want tegen mensen spelen is altijd anders

een add-on voor GTA3 met nog een stad zou ik wel pap van lusten trouwens :), in principe ben ik nog niet uitgekeken op dat spel, lekker ziek daar hou ik wel van >:)
alleen dat geschok is mateloos irritant, maar ja ik ga niet voor 1 spel een veel te dure videokaart kopen

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Verwijderd

Op zaterdag 06 juli 2002 10:05 schreef inimoek_XP het volgende:

Die zaten in GTA2 al niet meer :(

• AW_Bos
  • Laatst online: 18:56

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

-Als ik bots met mijn auto vliegt ie altijd al snel op de zelfde plaats in de fik :?

- Hij crasht veel opeens (zal wel aan de CD liggen)

- Vliegtuigen zijn niet solid als ze vliegen :? , wel 1337 kan je lekekr rustig met de Dodo opstijgen op vliegveld

- Slagboom aan gort rijden? minuut later issie weer gemaakt! :?

-Soms zie ik rook uit alle putten :7 :?

- Als je van hoge hoogte valt enkele procenten van je leven weg (je moet dan toch dood zijn? )

- Grasveld van stadion is doorvliegbaar :?

- Op straat gebeuren te vaak rare dingen en mensen worden te vaak angereden. :?

- Veel dezelfde kranten op straat :?

- Kranten vind je zelfs op het dak van een gebouw. :?

- geen multiplayer mode

- weinig bewegwijzering naar vliegveld (heb met de savegame een uur lopen zoeken |:( :?

- Het saven van een spel in de garage vind ik waardeloos, gewoon ESC Save Game in een menu lijkt me handig, vooral als je gaat eten:
Moeder: We gaan
Ik: Jaja, kom eraan
Moeder 5 min later: Eeeeeeeten......
Ik: (zoek naar garage) jaja kom eraan
Ik: (uur later) Garagae gevonden
Moeder: het eten is op >:)

- brug gaat elke minuut voor nix open, en er zijn geeneens slagbomen. :?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• RSP
  • Laatst online: 25-12-2025

RSP

Op maandag 08 juli 2002 16:01 schreef AW_Bos het volgende:
- Het saven van een spel in de garage vind ik waardeloos, gewoon ESC Save Game in een menu lijkt me handig, vooral als je gaat eten:
laat je pc aan tijdens het eten en zet de game zo lang ff in 't menu :z

Verwijderd

idd dat met politie die deurtje van je onverwoestbare tank opendoet is lullig :P

minpunten:

-missies waar je bepaalde auto moet hebben van een of andere gang, waarna ik 3 dagen op zoek was naar die auto omdat je geen plaatjes ofzo had :(

-AI is nogal dom, ik stone achter een reclamebord, en hun reden of de auto er kapot tegenaan, of liepen ertegenaan waardoor ik ze kon slaan tegen hun knie :P

-Als je een mooie car heb, rijden er alleen mooie autos, heb je een prutscar, rijden er alleeen prutscars

-vliegen is onmogelijk om op te stijgen :+

-geen motoren

-ik parkeerde me auto voor weg van boing 747, en die reed er gwoon doorheen :'( het vliegtuig crashde niet eens

-als het leger achter je aanzit zijn er geen eens echte legerventjes die lopen te patrouileren

-ik wil een fiets hebben!!! :+ zon bmx, waar je stunts op ken doen

-je kan geen gebouwen in

• Valentino Rossi
  • Laatst online: 01-07-2012

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Op maandag 08 juli 2002 16:01 schreef AW_Bos o.a. het volgende:
Das stoom, typisch Amerikaans :)

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..

Verwijderd

Op donderdag 04 juli 2002 11:04 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ligt aan jou, hier geen last van..

Grootste minpunt vind ik dat GTA 3 ondanks mijn Athlon 1.4ghz nog steeds niet lekker soepel draait :(
Dat zal dan ook aan jou liggen. Ik draai GTA3 op een Pentium III 800 MHz, Geforce 2 GTS en 512 MB SDRAM. PRIMA

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 10:29 schreef koper137 het volgende:

[..]

ik denk niet dat ze niets aan het spel veranderen, gta 1 en gta 2 verschillen ook heel erg. als ze alle bugs en minpunten uit dit spel willen halen zijn ze nog wel een tijdje bezig.
Ze gaan wel multiplayer toevoegen!! :P

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

wat ook leip is, is als je met een hummer tegen een slagboom rijdt dat die hele auto schokt, zelfs een tank schokt van een slagboom!

ik bedoel wat stelt zon ding voor?'

wat ook raar is, je ziet nooit een van een soort auto rijden, nee je ziet er dan gelijk 4..
zie je een copcar rijden kijk je een beetje rond zie je er zo 4 a 5 :?

• AW_Bos

AW_Bos

Op maandag 08 juli 2002 16:21 schreef Trommeldaris het volgende:
idd dat met politie die deurtje van je onverwoestbare tank opendoet is lullig :P

minpunten:

blah bleh
-je kan geen gebouwen in
Wel het internet cafe en de autowinkel bij 8ball!
-ik parkeerde me auto voor weg van boing 747, en die reed er gwoon doorheen het vliegtuig crashde niet eens
Klopt is niet solid staat er in dit topic dacht ik!

Verwijderd

Op dinsdag 09 juli 2002 00:38 schreef AW_Bos het volgende:

[..]

Internet cafe, explain plz, en bedoel je de autowinkel op het eerste eiland?

• AW_Bos

AW_Bos

Op dinsdag 09 juli 2002 00:40 schreef X het volgende:

[..]

Internet cafe, explain plz, en bedoel je de autowinkel op het eerste eiland?
Internet cafe ergens op eiland 2 en dat achtbal automeukdingesnogwatgeval is op eiland 1 bij de autoperserij >:)

En weeer een minpunt:
ff met de flamethrower de fireman in de hens zetten, loopt ie tegen die muur op en beweeft vaagje en langzaam naar links. Schuift lopen dus tegen de muur >:) :?

• AW_Bos

AW_Bos

Op donderdag 04 juli 2002 11:49 schreef Evilernie het volgende:
ik vind het jammer dat er geen gta2 sounds meer inzitten...Als je in gta2 een flamethrower pakte, dan hoorde je ook echt zo "flamethrower" met zo'n onwijs droge stem...Dat hadden ze in GTA3 ook moeten maken...Verder is het gewoon vet.
Toch onrealistisch? Als jij een rocket launcher op straat vind en oppakt hoor je toch ook niet "Rooooooocket lauuuuuuuncheeeeeer! Hehehe!"

BTW: Waar staat AI voor in GTA?

Verwijderd

Op dinsdag 09 juli 2002 00:46 schreef AW_Bos het volgende:

[..]

Toch onrealistisch? Als jij een rocket launcher op straat vind en oppakt hoor je toch ook niet "Rooooooocket lauuuuuuuncheeeeeer! Hehehe!"
Ik zie zowiezo niet zo vaak rocket launchers op straat rondslingeren. :P

Verwijderd

Op dinsdag 09 juli 2002 00:38 schreef AW_Bos het volgende:

[..]

[..]

Klopt is niet solid staat er in dit topic dacht ik!
je vergeet de toiletten in het park op eiland 2 (waar je de missies van ray krijgt)

daar kan je ook in en rondlopen

• Schaapje_BlaaT
Op maandag 08 juli 2002 19:07 schreef Snow_King het volgende:
wat ook leip is, is als je met een hummer tegen een slagboom rijdt dat die hele auto schokt, zelfs een tank schokt van een slagboom!

ik bedoel wat stelt zon ding voor?'

wat ook raar is, je ziet nooit een van een soort auto rijden, nee je ziet er dan gelijk 4..
zie je een copcar rijden kijk je een beetje rond zie je er zo 4 a 5 :?
ja, die cops zitten natuurlijk te wachten tot de evil smiecht (jij dus) een fout begaat, en dan grijpen ze je, tenzij je heel erg snel NOPOLICEPLEASE of GIVEUSATANK kunt typen, of natuurlijk gewoon ff je auto laat overspuiten :)

• AW_Bos

AW_Bos

Op dinsdag 09 juli 2002 00:52 schreef Nosfer@tu het volgende:

[..]

je vergeet de toiletten in het park op eiland 2 (waar je de missies van ray krijgt)

daar kan je ook in en rondlopen
Waar dan op eiland 2?

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online
GTA3 begint snel te vervelen bij Eiland 2.

Verwijderd

Ik schiet op een auto die raced weg >:)
Nu ik 8TER die car aan natuurlijk lekker met mijn UZI uit het raam op die bak schieten knal ik tegen een andere car op. Verlies 1 sec die car die ik aan het volgen was uit het oog en hij is verdwenen.

Idem als je een mooie auto ziet je keer net te laat om nergens meer te bekennen

Dit zuigt echt enorm

:r :r :r :r

Verwijderd

Op dinsdag 09 juli 2002 01:31 schreef AW_Bos het volgende:

[..]

Waar dan op eiland 2?
waar je ray ontmoet

in belville park (midden in het park, kan je een trap af)

• Matjas
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-01 15:50
ene die die problemen met het schieten op politie en op gangs en ze dan nie dood gaan dat ligt aan die trainer die je gebruikt ;)

verder vind er wel een paar min punten aan zitten
bijvoorbeeld op die brug van eiland 2 naar 3 dan open gaat en jij dus net aan komt rijden en dan die auto(s) voor je op de brug duwt rijden ze gewoon door waardoor ze dan van de brug afvallen aan de andere kant dus wanneer de brug dus omhoog is |:(

Verwijderd

multiplayer komt er aan!
Grand Theft Auto: Vice City of GTA4 Dit stond in de walk(drive)true! http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/grand_theft_auto_3_dutch.txt

Disclaimer: Ik heb de walkrtue alleen gebruikt voor het laatste level mn. voor de tank (die ik alleen even bij de generaal zag en meteen nooit meer is verschenen) en een bazooka leek me ook handig voor de coptert! Kan iemand mij misschien vertellen hoe je die game uitspeelt zonder :?

Ps: Celeron 633@855 1024x768x32 + brakke club3d 7500 spat zuiver op het eerste eiland (gedurende de hele game) maar op de ander 2 eilandjes wel schokkerig. Ik heb toen mijn 2de harde schijf maar gebruikt om een schone install op te zetten. En dan even goed de boel op 800x600x32 nog een tikkie schokkerig (af en toe)

Verwijderd

Grootste minpunt is de Dodo, je kan niet lekker vliegen. Hoewel ik het aardig kan (kan zo een paar uur vliegen) vind ik dah het veel beter moest. Een heli zo het beste zijn :)

• zeikstraal
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-12-2025
Op dinsdag 09 juli 2002 03:17 schreef didaaf het volgende:

[..]

Grand Theft Auto: Vice City of GTA4 Dit stond in de walk(drive)true! http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/grand_theft_auto_3_dutch.txt

Disclaimer: Ik heb de walkrtue alleen gebruikt voor het laatste level mn. voor de tank (die ik alleen even bij de generaal zag en meteen nooit meer is verschenen) en een bazooka leek me ook handig voor de coptert! Kan iemand mij misschien vertellen hoe je die game uitspeelt zonder :?
JA, er ligt een bazooka bovenop het dak, waar Maria ook staat. Koste mij trouwens wel aardig wat pogingen.
Na afloop staat die tank er ook weer en kun je er in rijden.

Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes

Verwijderd

wicked ff proberen

Verwijderd

Sorry :( maar jullie zijn allemaal gays :+ jullie moeten het coolste 8-)spel van de wereld en omstreken gewoon niet zo afkraken :( !LOL! }:O

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 16:01 schreef AW_Bos het volgende:
-Als ik bots met mijn auto vliegt ie altijd al snel op de zelfde plaats in de fik :?

- Hij crasht veel opeens (zal wel aan de CD liggen)

- Vliegtuigen zijn niet solid als ze vliegen :? , wel 1337 kan je lekekr rustig met de Dodo opstijgen op vliegveld

- Slagboom aan gort rijden? minuut later issie weer gemaakt! :?

- Als je van hoge hoogte valt enkele procenten van je leven weg (je moet dan toch dood zijn? )

- Grasveld van stadion is doorvliegbaar :?

- Op straat gebeuren te vaak rare dingen en mensen worden te vaak angereden. :?

- Veel dezelfde kranten op straat :?

- Kranten vind je zelfs op het dak van een gebouw. :?

- geen multiplayer mode

- weinig bewegwijzering naar vliegveld (heb met de savegame een uur lopen zoeken |:( :?

- brug gaat elke minuut voor nix open, en er zijn geeneens slagbomen. :?
iiIii Vok Juw guzijk ook alteit fooor du klijnstu vouten al weer gesijk rott tog lekkur op man!

Verwijderd

Op dinsdag 09 juli 2002 16:58 schreef Gijsie3 het volgende:
Sorry :( maar jullie zijn allemaal gays :+ jullie moeten het coolste 8-)spel van de wereld en omstreken gewoon niet zo afkraken :( !LOL! }:O
En daarom zijn we dus gays :? |:(

Verwijderd

Gijsie3: je heb mail :)

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Op maandag 08 juli 2002 16:21 schreef Trommeldaris het volgende:
tank is niet onverwoestbaar, ze kunnen stuk hoor [na zon 10 minuutjes met FBI achter je aan heeft de tank het al lang gehad]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Verwijderd

Op dinsdag 09 juli 2002 17:09 schreef ItSnows het volgende:
Gijsie3: je heb mail :)
als dat een waarschuwing is, is dat weer eens zwaar overdreven.....je ziet die smileys toch :?

Verwijderd

And Remember, respect is everything!!!!!

en

KIIIIIIILLLLLLLLL FRENZY!

Verwijderd

Minpunten, tja, behoorlijk wat eigenlijk.

Graphics zijn absoluut niet van deze generatie, ziet er gewoon niet uit allemaal.
AI is net zo slim als een baksteen.
Gaat saai worden alleen die missies..
Auto geluiden (koffiemolen geluiden)

Snap eigenlijk niet waarom deze game zo'n "topper" is geworden, tja door het geweld waarschijnlijk, verder stelt het allemaal vrij weinig voor.. :{

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Op dinsdag 09 juli 2002 17:52 schreef ScitzoFreak het volgende:
Minpunten, tja, behoorlijk wat eigenlijk.

Graphics zijn absoluut niet van deze generatie, ziet er gewoon niet uit allemaal.
AI is net zo slim als een baksteen.
Gaat saai worden alleen die missies..
Auto geluiden (koffiemolen geluiden)

Snap eigenlijk niet waarom deze game zo'n "topper" is geworden, tja door het geweld waarschijnlijk, verder stelt het allemaal vrij weinig voor.. :{
de graphics vind ik wel OK hoor.
Maar de AI is gewoon dom en ik had de geluiden van de Viper, lambo e.d. wel wat harder gemogen, lekker diep geluid.

• StephanL
  • Laatst online: 09-01 21:40
Op dinsdag 09 juli 2002 17:33 schreef toppertje het volgende:

[..]

als dat een waarschuwing is, is dat weer eens zwaar overdreven.....je ziet die smileys toch :?
Die stonden er al, worden meegenomen door de quote en zijn antwoord is niet goed, met die quote is niks mis.

Verwijderd

Een minpunt vind ik dat als je schiet , er een soort wittige trail achter je kogel hangt..

Enne het spel draait als een tiet hierzo (voor specs zie sig).

• Palomar
  • Niet online
ik heb het al eerder in dit topic gezegd, maar ik heb net weer ff gespeeld en het allerirritantste van alles is wel dat auto's zomaar verdwijnen |:( aargh.. zie je net een mooie wagen rijden, wil je hem pakken maar je camera verandert even.. kijk je daarna weer die richting op is de wagen WEG!!! echt bagger is dat :(

en vliegen met de Dodo lukt me nu een beetje.. ik zat net iets van 70 sec. in de lucht.. alleen het gaat nog niet echt goed.. meestal verliest ie ineens hoogte en stort ik dus na 5 seconden alweer neer.. en sturen kan ik ook nog beter niet doen, dan gaat het gegarandeerd mis..

• Palomar
  • Niet online
Op dinsdag 09 juli 2002 20:51 schreef SamoTh het volgende:
Enne het spel draait als een tiet hierzo (voor specs zie sig).
dat snap ik nou gewoon niet.. je hebt niet eens zo'n super systeem. Draait ie echt altijd goed bij jou? Ook bij veel politie en regen?

Het is zo vaag.. bij sommigen met een athlon 2000 met GF4 etc. draait ie bagger en bij anderen met veel tragere hardware draait ie weer supergoed (tenminste dat zeggen ze). Aan de processor of videokaart ligt het volgens mij niet.. Is GTA3 misschien allergisch voor een bepaald merk moederbord of geluidskaart?? Of voor het merk floppydrive?? Of moet je PC soms op het zuiden staan? Echt geen touw aan vast te knopen...

Verwijderd

Op dinsdag 09 juli 2002 20:42 schreef StephanL het volgende:

[..]

Die stonden er al, worden meegenomen door de quote en zijn antwoord is niet goed, met die quote is niks mis.
Volgens mij bedoelt hij dat je mag flamen als je maar smilies gebruikt :z, was alles maar zo simpel :z

• Palomar
  • Niet online
Op dinsdag 09 juli 2002 21:05 schreef X het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelt hij dat je mag flamen als je maar smilies gebruikt :z, was alles maar zo simpel :z
ach het zal niet eens zozeer om die ene opmerking gaan.. sommige GoT users zie je gewoon liever gaan dan komen.. check zn history, niet echt een nuttige user :+

• Weng
  • Laatst online: 11-05-2024

Weng

Are y'all ready kids

Jammer dat ie geen multiplayer optie heeft, maar je kan niet alles hebben :D

Wel een zwaar spel en je kan zo weinig uitschakelen. Engine is een beetje :r

Als je soms over een heuveltje loopt vlieg je opeens kilometers vooruit.

Aye aye captain

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:03

Wom

Grootste minpunt ? Het is gewoon een conversie.

Tweede minpunt ? Mijn framerate dropt sterk als het regent.

Verder is het wel fun om te spelen ( zolang het niet regent... )

• Jozz
  • Laatst online: 17:05
Op dinsdag 09 juli 2002 21:39 schreef Piet_S het volgende:
Grootste minpunt ? Het is gewoon een conversie.

Tweede minpunt ? Mijn framerate dropt sterk als het regent.

Verder is het wel fun om te spelen ( zolang het niet regent... )
Ik speel nu alles op z'n laagst ingesteld. Het draait nu zo ongeveer vloeiend, alleen in het begin schokt het ff. Ze zouden eigenlijk bij de opties ook moeten instellen dat je bepaalde dingen kan uitzetten, bijvoorbeeld regen/mist.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

• Wom

Wom

Op dinsdag 09 juli 2002 21:46 schreef Jozz het volgende:

[..]

Ik speel nu alles op z'n laagst ingesteld. Het draait nu zo ongeveer vloeiend, alleen in het begin schokt het ff. Ze zouden eigenlijk bij de opties ook moeten instellen dat je bepaalde dingen kan uitzetten, bijvoorbeeld regen/mist.
klopt, maar omdat het een conversie is zit dat er niet in want op een PS2 is het niet nodig om de graphics dusdanig te tweakers.

Verwijderd

Op dinsdag 09 juli 2002 00:46 schreef AW_Bos het volgende:

[..]

BTW: Waar staat AI voor in GTA?
AI betekent (en niet alleen in GTA) Artificial Intelligence (of hoe je het ook schrijft), kunstmatige intelligentie dus

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:39
Ik heb een ander minpunt. Het spel draait veel te zwaar, waardoor ik het nog niet heb kunnen spelen :(

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Verwijderd

Er wordt op GoT weleens gezegd ....1337...
Wat is nou 1337???

• Valentino Rossi
  • Laatst online: 01-07-2012

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Op dinsdag 09 juli 2002 22:12 schreef Uncle-Sam het volgende:
Wat is nou 1337???
Vraag ik me ook af :Y)

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..

Verwijderd

Op dinsdag 09 juli 2002 22:12 schreef Uncle-Sam het volgende:
Wat is nou 1337???
Word ook wel |33t genoemd, spreek je uit als 'leet'. Betekent gewoon uhm.... stoer, lijp, vet, etc. :)

'Vet coole desktop heb jij daar.' Oftewel ----> '1337 desktop heb.....' :+

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Op dinsdag 09 juli 2002 22:20 schreef Clyde het volgende:
Word ook wel |33t genoemd, spreek je uit als 'leet'. Betekent gewoon uhm.... stoer, lijp, vet, etc. :)

'Vet coole desktop heb jij daar.' Oftewel ----> '1337 desktop heb.....' :+
1337, l33t, |337 (en varianten) -> leet -> eleet = elite *D
1337 speak is dus dat je een E door een 3 vervangt,
A door een 4 (vraag niet waarom),
O door 0 (nul),
T door 7,
S wordt vaak vervangen door een Z (warez, mp3z)
Ook is het leuk om niet ASCII characters te gebruiken,
|< is een K,
\/\/ is een W,
/\/\ een M,
\/ een V, enzovoorts.
Alleen gepost om het verhaaltje compleet te maken

Ben alleen te lui om dingen als LOL, NOFI, ROFL, LMAO en dergelijke uit te leggen.
* Rafe kijkt naar Clyde
Jouw beurt dan maar weer? :7

Verwijderd

A door een 4 (vraag niet waarom)
Waarom :P ?
Nou een A lijkt best wel een beetje op een 4 als je hem kantelt...
Zo heb je bijv ook de 3 en de E zoals je dan al bij 1337 ziet.
Is allemaal vrij logisch als je er een beetje goed naar kijkt.

• LoneRanger
  • Niet online
lamaar en sorry :o)

Only fools are enslaved by time and space.

• AW_Bos

AW_Bos

Op dinsdag 09 juli 2002 17:03 schreef Gijsie3 het volgende:

[..]

iiIii Vok Juw guzijk ook alteit fooor du klijnstu vouten al weer gesijk rott tog lekkur op man!
Alles goed verder :?
Edit: iceStorm heeft um allang gemaild!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Op dinsdag 09 juli 2002 22:52 schreef AW_Bos het volgende:

[..]

Alles goed verder :?
Edit: iceStorm heeft um allang gemaild!
sommige mensen.........|:(

Verwijderd

GTA3 is een ontzettend leuk en verslavend spel. De missies zijn uitdagend en lastig.

Maaaarrrr:
Helaas verdwijnen auto's als je even de andere kant op kijkt en wil de politie je dood hebben als je (als agent in de politiemissies) een crimineel oppakt :?

Een beetje raar, maar niet vervelend.

Verwijderd

Op dinsdag 09 juli 2002 22:35 schreef Rafe het volgende:
Ben alleen te lui om dingen als LOL, NOFI, ROFL, LMAO en dergelijke uit te leggen.
* Rafe kijkt naar Clyde
Jouw beurt dan maar weer? :7
Yup, it's a dirty job; but someone..... :7

Maar goed.... dan hebben we tenminste alles in 1 topic staan. Kan er de volgende keer leuk ge-searched worden :P

• LOL: Laugh Out Loud
• Nofi: No Flame Intended (niks kwaads bedoeld)
• STFU: Shut The F*ck Up
• RTFM: Read The F*cking Manual
• UTFS: Use The F*cking Search
• OMFG: Oh My Fucking God
• ROFLMAO: Rolling On (the) Floor Laughing My Ass Off
• ROFLMAOFDTSPIMP: (bovenstaande+) Falling Down The Stairs Pissing In My Pants.
• IMHO: In My Humble Opinion (mijn mening)

Verwijderd

Op donderdag 04 juli 2002 13:14 schreef PouwelZ het volgende:
ik vind dat de politie je niet meer zou moeten kunnen achtervolgen als je 2 auto's uit het zicht van de politie jat en dat ze dus je niet meer in het oog hebben. Hoe moeten hun nou weten dat jij 2 auto's hebt gejat?
mee eens. dat zou de game een stuk spannender maken. rij je rond in je nieuwe gejatte auto, komt er een smeris aan. "shit, heeft ie me herkend? of toch niet?"
Op donderdag 04 juli 2002 15:51 schreef ds het volgende:
Jij bent de enige crimineel, nooit zie je de politie/leger/FBI/Brandweer/Ambulance ergens naar toe gaan als jij het NIET hebt veroorzaakt. Erg jammer vind ik, het is een kleine moeite en zou de stad een stuk levendiger maken.

Fuck, de politie zit achter mij.. Phiew, toch niet, hij moest die auto achtermij hebben.. Zoiets.
yeah, dat zou zeker een stuk leuker zijn.

een ander minpuntje is dat de FBI car bij verre de snelste van het spel is, want zelfs al rij je in een Banshee, ze halen je gewoon vet in. totdat je zelf in zo'n FBI wagen gaat rijden...valt die snelheid ineens erg tegen. :/

trouwens, dat die cops helemaal flippen als ze achter je aan zitten en ook gewoon keihard over onschuldige wanderlaars heen banjeren vind ik echt te cool. geen mietjes, die Liberty City smerissen! :D

• chaozz
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-12-2025

chaozz

Retrofiel

Topicstarter
zozo, er zijn nogal wat minpunten!
ik ben de meeste nu zelf ook al tegen gekomen.

wat betreft de treurige framerate op sommige systemen, er is een onofficial patch die de kranten, regen, etc uitzet. je kon hem downloaden op www.sheepyuk.com, maar volgens mij is hij temp. down... en ik heb de patch zelf ook nog niet.

maar, hij is er dus wel~! :)

chaozz.nl | RetroGameCouch

• Wom

Wom

Kijk dat moet ik hebben ! De regen verziekt het spel voor mij zowat helemaal. Zonder die regen draait hij lekker soepel , maar met heb ik een visuele FPS van 5 ofzo.

Verwijderd

1337 = gewoon elite

• Ed.
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09-2022

Ed.

Op dinsdag 09 juli 2002 23:16 schreef Clyde het volgende:

• ROFLMOA: Rolling On (the) Floor Laughing My Ass Off
• ROFLMOAPIMP: (bovenstaande+) Pissing In My Pants
Vergeet niet ROTFLMAOFDTSPIMP
wat is:
Rolling On The Floor Laughing My Ass Off Falling Down The Stairs Pissing In My Pants.

Als die niet lang is... ;)

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-01 09:53

mvz

muziek verslaafde

9+4 I$ w3L leuK, N0g ge3N MInpun+3n kUnNen on+DekkeN. @lLe3N dE R3Pl4y 15 n1K$, WIl GEWO0n jUmp3N zoND3R cam3R4 MoVemEnT.

>:)

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Op woensdag 10 juli 2002 07:56 schreef xMvZx het volgende:
9+4 I$ w3L leuK, N0g ge3N MInpun+3n kUnNen on+DekkeN. @lLe3N dE R3Pl4y 15 n1K$, WIl GEWO0n jUmp3N zoND3R cam3R4 MoVemEnT.

>:)
je bent niet 1337! :P

nu graag ff in het Nederlands!

Verwijderd

Kan eigenlijk weinig tot geen minpunten bedenken.
De enigste zijn
- Helicopter op het Casino kan niet mee gevlogen worden
- Politie herkend je zodra je in een andere auto stapt nogsteeds
- Politie gaat niet achter andere weggebruikers aan als deze een voetganger onder de stoeptegels rijden.
- Politie rijdt soms als een idioot over de stoep en rijdt dan alles plat wat voor hun bumper komt. Vinden ze niet erg. ( hoewel de Ambulance er ook wat van kan, eerst iemand dood rijden, en dan weer tot leven wekken :?)

Het grootste minpunt is dus de "Domme" politie |:(

Verwijderd

De politie heeft inderdaad de AI van een gemiddelde Hema-gloeilamp. |:( Daar stoor ik me ook mateloos aan. Dat de politie je blijft herkennen, ook al verwissel je van auto, lijkt me toch niet zo'n minpunt. :? Zoals iemand hierboven wel zei. Als je in het echt achtervolgd word en op een gegeven moment switch je ff snel van wagen, dan staakt de politie toch ook niet plots de achtervolging? En in GTA heb je trouwens Paintshops, waar je je wagen kan laten bewerken zodat je wanted level verdwijnt; das dan toch wel weer realistisch.

Maar goed.... verder is het ook wel jammer dat er geen MP in zit. Das toch een van de dingen waardoor je een spel extra lang blijft spelen. Maar gelukkig kan ik me nog wel vermaken met de Dodo en beetje mijn FlyingskillZs verbeteren, daardoor is het na de voltooiing van de missies toch nog wel enigszins interessant. :)

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 02:32 schreef Rolex het volgende:

[..]

Vergeet niet ROTFLMAOFDTSPIMP
wat is:
Rolling On The Floor Laughing My Ass Off Falling Down The Stairs Pissing In My Pants.

Als die niet lang is... ;)
En die is zeker lang. ;)

Ik heb me post ff ge-edit. :9

• X-Terminator187
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-05-2025

X-Terminator187

"Astalavista"

Ik vind GTA 3 een geweldig spel. Echt cool. Het enigste wat ik wel vervelend vind zijn die secret packages, die zijn best lastig te vinden. Heb er nu 76 gevonden, maar kan er nu geen meer vinden (zonder hulp van plattegronden enzo). Ook de patriot missie van het 3e eiland is best wel moeilijk, die is me ook nog niet gelukt.

Maar verder vind ik dat er weinig minpunten zijn. De politie zou iets slimmer mogen zijn, maar als je zouden vervolgen voor iedere verkeersovertreding, dan zou ik constant met 6 sterretjes rondrijden :-D.

Ook draait het spel hier redelijk soepel op een PIII 450, 392 MB RAM en een GForce 2 GTS 32 MB.

Willen zij die bezwaar hebben tegen deze post nu spreken of voor altijd zwijgen. Specs

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 12:04 schreef Clyde het volgende:
...Dat de politie je blijft herkennen, ook al verwissel je van auto, lijkt me toch niet zo'n minpunt. :? Zoals iemand hierboven wel zei. Als je in het echt achtervolgd word en op een gegeven moment switch je ff snel van wagen, dan staakt de politie toch ook niet plots de achtervolging? En in GTA heb je trouwens Paintshops...
Wat ik meer bedoel is....
Je ontwijkt de politie met iets van 3 sterren aan cops achter je aan :O, je rijdt een hoek om ( waar de cops je niet zien ) daar wissel je van auto. B-) ( stond er toevallig 1 ) En dan 3 blokken verder herkennen ze je vrolijk. Dat herkennen is dan nog niet zo erg, maar haal dan i.i.g. een ster eraf ! O-)

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 20:35 schreef trancin het volgende:

[..]

Wat ik meer bedoel is....
Je ontwijkt de politie met iets van 3 sterren aan cops achter je aan :O, je rijdt een hoek om ( waar de cops je niet zien ) daar wissel je van auto. B-) ( stond er toevallig 1 ) En dan 3 blokken verder herkennen ze je vrolijk. Dat herkennen is dan nog niet zo erg, maar haal dan i.i.g. een ster eraf ! O-)
Jah inderdaad; je hebt gelijk. ;) Als je in een, bijvoorbeeld, stil straatje of steeg ff snel van wagen verwisseld zonder dat de politie je in het vizier heeft mag er wel wat van dat Wanted Level af. :)

Ik stelde me ff het verkeerde voor toen ik je reply las. Heel soms is /me ook een beetje :z :P

Verwijderd

Doesn't Matter... *D
Ik had het zelluf een beetje onduidelijk neergezet. }:O

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Wat ook zo raar is dat gelijk elke agent je herkent!

Ik bedoel hoe weet nou precies iedere agent hoe je er uit ziet?

• koper137
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-12-2024

koper137

uhhhhhh

Op woensdag 10 juli 2002 21:17 schreef Snow_King het volgende:
Wat ook zo raar is dat gelijk elke agent je herkent!

Ik bedoel hoe weet nou precies iedere agent hoe je er uit ziet?
ze vertellen dat aan elkaar via de radio... |:(

___________________________*

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 21:46 schreef koper137 het volgende:

[..]

ze vertellen dat aan elkaar via de radio... |:(
Als jij ergens in een donker steegje, waar niemand je ziet een agent vermoordt, hoe kunnen alle agenten je dan herkennen? |:(
Pagina: 1 2 3 Laatste