multiplayer komt er aan!Op vrijdag 05 juli 2002 12:08 schreef rick_h het volgende:
ik heb niet alle reacties gelezen, maar mijn minpunten zijn:
- achtergelaten auto's 'verdwijnen' gewoon. Als ik bijv. een wagen ergens parkeer en ik ga een eindje lopen dan is ie vaak ineens weg als ik terug kom.. ook ga ik wel es voor de lol auto's achtervolgen, dus eerst ff drive-by-shooten zodat ze bang worden en gaan vluchten en hard wgrijden, en vervolgens de achtervolging inzetten en proberen klem te rijden of total-loss te schietenAlleen als mn 'prooi' de hoek om is, is ie daarna vaak ineens verdwenen
- als je in een tank rijdt rijden de cops echt als gekken op de tank in, waarna ze natuurlijk meteen ontploffen. Hele AI van de cops is niet echt goed..
- Als je een muur maar een klein beetje schampt ligt meteen je deur er half uit en is het raam helemaal kapot. Maar als je met je wagen van een hele hoge heuvel oid af jumpt en op je wielen terecht komt heb je totaal geen schade
- ander minpunt natuurlijk de systeemeisen. Op mn athlon1000 + radeon 8500 draait het als er veel actie in beeld is gewoon bagger..
- ontbreken van multiplayer.. zou me echt vet lijken om over internet met 10-20 andere lui (met een speciale multiplayermap) op elkaar in te rijden, achtervolgen, klemrijden, uitstappen, schieten etc..Geen missies, gewoon zoveel mogelijk kills maken
In teams of ieder voor zich.
Er komt een add-on voor GTA3 genaamd Vice City, die stad wordt denk ik aan Shoreside vale gekoppelt via die twee afgesloten tunnels..
Er komen dan ook motoren en helicopters om in te vliegen, dus heb nog even geduld...