[GTA3] de minpunten

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 477 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• chaozz
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-12-2025

chaozz

Retrofiel

Topicstarter
het moet gezegd worden: zowel het concept alsmede de grafische weergave spreekt me erg aan. maar meteen bij de eerste keer spelen vielen me wat dingen op.

ik vindt o.a. de volgende minpunten:
- de politie is blind voor elke vorm van
roekeloos rijgedrag. lantaarnpalen scheppen,
rood licht negeren, etc. het boeit ze niets.
pas als je een voetganger integreer met de
stoeptegels worden ze ietwat nijdig
- de AI is niet echt super. jat bijvoorbeeld een
taxi, ga vervolgens taxi rijden en de man waar
je hem van jatte wil met je meerijden (of hij
is natuurlijk erg vergevingsgezind :) )
- als een missie mislukt schaadt dat je reputatie
niet. je gaat gewoon terug naar je opdrachtgever,
en die is zo vergeetachtig dat hij je weer dezelfde
opdracht geeft

ik vindt dat dit het realisme van het spel niet ten goede komt. hebben jullie ook van dit soort minpunten kunnen ontdekken?

chaozz.nl | RetroGameCouch

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Op donderdag 04 juli 2002 10:59 schreef chaozz het volgende:
ik vindt dat dit het realisme van het spel niet ten goede komt. hebben jullie ook van dit soort minpunten kunnen ontdekken?
Als ik een MP3'tje draai, komt er soms een vreselijke ruis doorheen! Niet om aan te horen!

• Rody
  • Laatst online: 16:23
je kan het ook van een ander oogpunt bekijken.
stel over je laatste punt:
voor de eerste keer haal je de missies standaard 2 keer niet ofzo, sommige missies zelfs meerdere keren niet.
dan kunnen ze wel weer nieuwe missies geven en die haal je ook weer niet gelijk en dan krijg je weer nieuwe missies enz. kortom, geen beginnen aan.

De AI is niet echt bijsterend goed nee. de politie is nogal lomp als ze ergens tegen aanrijden, dan blijven ze gewoon gassen ofzo. Dit zelfde geld ook voor het rijgedrag van de politie, als ze gaan flippen dan rijden ze echt overal tegen aan.

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
Op donderdag 04 juli 2002 11:01 schreef SiHiDa het volgende:

[..]

Als ik een MP3'tje draai, komt er soms een vreselijke ruis doorheen! Niet om aan te horen!
Ligt aan jou, hier geen last van..

Grootste minpunt vind ik dat GTA 3 ondanks mijn Athlon 1.4ghz nog steeds niet lekker soepel draait :(

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
mijn grootste minpunt is dat ik het gevoel heb dat het zovele geweld dat erin zit alleen maar is gebruikt om hun slechte 'gamedevelop' kwaliteiten te verdoezelen.. (ja ik vind gta3 een matig spel)

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
vaag puntje: als je op een auto springt, dat ding gaat rijden, val je er meestal vanaf, schiet je, gaat die auto keihard rijden blijf je gewoon staan
best vaag :D

• PR3T
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-01 12:24

PR3T

[DPC]Team_RC

Op donderdag 04 juli 2002 11:04 schreef devv05 het volgende:

[..]

Grootste minpunt vind ik dat GTA 3 ondanks mijn Athlon 1.4ghz nog steeds niet lekker soepel draait :(
Ligt misschien aan je videokaart.

Proud member of [DPC]Team_RC | Join Team RC

Verwijderd

jah die politie is idd echt hartstikke dom :)
zo had ik ook een keertje 3 politie wagens achter me aan, toen ik de code nopoliceplease intikte toen stapten ze allemaal weer in en reden vervolgens met zwaailicht en sirene weer weg :D wat dus nergens voor nodig was :)

• chaozz

chaozz

Retrofiel

Topicstarter
ik heb er ook nog 1-tje:
- ik heb nu al 30 keer die brute auto uit
de showroom van de autozaak gejat. gaat
vervelen :)
die maffiabakken bij de villa van de grote
man staan er ook altijd weer. jat ik er een,
rij vervolgens een missie. ga met die maffia
bak terug naar de villa, staat de gejatte auto
er ook alweer :?

op mijn AMD 1200 loopt het trouwens erg soepel hoor. ik heb het idee dat ze express dat vage (geen scherpe edges) hebben proberen te implementeren, wat het geheel een wat realistischer uiterlijk geeft.

met MP3's heb ik ook geen last. ik zou alleen wel willen weten hoe ik zonder te kopieren mijn complete MP3 playlist daar krijg. je kunt geen map aanwijzen :(

Verwijderd

Oh ja, ook weer zoiets..ik rij op een brug met een FBI wagen - zwaailicht en sirene staan aan...de gewone auto's gaan allemaal aan de kant..zo erg zelfs dat ze van de brug af rijden :)

dat vond ik echt lachen :)

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

De slecht in te stellen opties...je kan niet eens graphic opties aan/uit zetten of detail iets lager ofzo....

Default blanke hetero

• kamerplant
  • Niet online

[..]

Helemaal mee eens. :Y)

🌞🍃

Verwijderd

Ook leuk is, dat je wanneer je in oorlog bent met de triads, en je met de taxi door chinatown rijdt je helemaal verrot geschoten wordt.
Hard op zoek naar je klant scheurend door alle schietende triads, waar is ie nou, oh.. daar staat ie, tussen de schietende triads.. het is.. het is.. EEN TRIAD! |:(

Verwijderd

[..]

klopt ik heb een dondervogel op 1,33 ghz en hier moet ik terug naar 640x480 en dan heb ik nog een shit frame rate.
gta hang heel zwaar aande video kaart ipv cpu.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Op donderdag 04 juli 2002 11:10 schreef chaozz het volgende:
met MP3's heb ik ook geen last. ik zou alleen wel willen weten hoe ik zonder te kopieren mijn complete MP3 playlist daar krijg. je kunt geen map aanwijzen :(
Snelkoppelingen naar de MP3'tjes toe werken ook :)

Verwijderd

snap niet wat jullie aan het zeuren zijn. SPEEL HET DAN NIET!! ik heb nergens last van vindt het gewoon een leuke game en zie er geen minpunten aan :P

• M@NIC
  • Laatst online: 11:29
Leuke game zeker maar 1 groot min punt.
Het mist de gameplay van GTA1 :( (Net zoals GTA2 trouwens)

• VeldKoe
  • Niet online
Op donderdag 04 juli 2002 11:14 schreef quipere het volgende:
Ook leuk is, dat je wanneer je in oorlog bent met de triads, en je met de taxi door chinatown rijdt je helemaal verrot geschoten wordt.
Hard op zoek naar je klant scheurend door alle schietende triads, waar is ie nou, oh.. daar staat ie, tussen de schietende triads.. het is.. het is.. EEN TRIAD! |:(
lol

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:41

Vuvuzela

My spire is forming

*Tis jammer dat er geen motoren,scooters of fietsen zijn.
*De dodo vliegt erg raar hij gaat liever naar beneden dan naar boven.
*Je kan niet in de heli's vliegen.
*te weinig auto's ( europese auto's )
*Het spel vind ik ook iets Te zwaar en je kan niet zoveel kiezen qua Grafische poep..

I served in a company of heroes.

• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:50

Freak187

geen

Wow.. ik draai GTA 3 toch bestwel soepel met mijn systeem. Ik heb eerst aardig op 1024*786 gespeeld, maar dat ging toch net iets te traag, op 800*600 gedaan en het speelt soepeltjes.

Kia Niro-EV 2024

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:31

Super_ik

haklust!

wat ik echt vervelend vindt, is dat je muis niet gevangen wordt in t spel.
k ziet hier met 3 monitoren, maar ik zie telkens mijn muis langskomen. zodra ik schiet springt t spel naar de achtergrond. echt rete irritant. ik moet nu elke keer met ultramon de 2 andere monitoren disablen, maarja, daar heb ik ze niet voor natuurlijk

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-01 22:55
ik vind het jammer dat er geen gta2 sounds meer inzitten...Als je in gta2 een flamethrower pakte, dan hoorde je ook echt zo "flamethrower" met zo'n onwijs droge stem...Dat hadden ze in GTA3 ook moeten maken...Verder is het gewoon vet.

tampert, kriminalpolizei

• Termy
  • Laatst online: 20:59

Termy

valt er nog wat te fragge?

hm, draait hier lekker hor op 1600x1200?

minpunt vin ik dat eh... em.. tja. geen minpunt te bedenken.

tis gewoon zwaar kicke een enorm bloedbad aan te richten. die OL Barracks pakke op 2e eiland bij die leger gast en beuke maar. als ie kapot is ff lekker de boel afknallen.

en ja ik heb hem uitgespeeld dus ik doe ook af en toe missies :P (geen cheats trouwens, cheats zuigen)

het gedrag van de bevolking en zo zijn wel al leuker dan in GTA en GTA2 maar toch vind ik het enigszins jammer dat er niet meer mafkezen zoals ik zelf rond rijden (lees:scheuren). en dat de politie ook hen achterna gaat.

o ja, 1 minpunt toch nog.... geen MP :'(

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

• Vaudtje
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ik vind het een beetje dom dat je de achterlichten van de auto dwars door de kofferbak heen ziet. Als je een auto van voren en van boven ziet, zijn de achterlichten zichtbaar :?

In deeze zin staan drie fauten

Verwijderd

ik vindt het irritant dat ik met me gamepad niet tijdens het spelen naar het menu kan gaan. Elke keer als ik vanuit een game dus naar "options" of een game wil "laden" moet ik vanaf de bank naar me keyboard toe lopen.... dat zuigt, vooral omdat de game voor de rest zeer goed met de gamepad is te doen! Toch raar voor een ps2 port:?

Verwijderd

Op donderdag 04 juli 2002 11:14 schreef quipere het volgende:
WHAHA :D

Ook een minpunt(naja ik vind het wel een leuke :)):
Je mept een grote brede gast, rent ie gillend weg.
Schop ik een oud vrouwtje, draait ze zich om en beukt me tegen de grond. :{ :D

Verwijderd

Op donderdag 04 juli 2002 12:01 schreef BoneFly_ het volgende:

[..]

WHAHA :D

Ook een minpunt(naja ik vind het wel een leuke :)):
Je mept een grote brede gast, rent ie gillend weg.
Schop ik een oud vrouwtje, draait ze zich om en beukt me tegen de grond. :{ :D
goed he!

• Termy
  • Laatst online: 20:59

Termy

valt er nog wat te fragge?

Op donderdag 04 juli 2002 12:01 schreef vip32 het volgende:
ik vindt het irritant dat ik met me gamepad niet tijdens het spelen naar het menu kan gaan. Elke keer als ik vanuit een game dus naar "options" of een game wil "laden" moet ik vanaf de bank naar me keyboard toe lopen.... dat zuigt, vooral omdat de game voor de rest zeer goed met de gamepad is te doen! Toch raar voor een ps2 port:?
tis geen port..... (gelukkig niet)

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:39
Naar mijn mening is GTA3 één en al minpunt.
Het ziet er wel leuk uit, maar je moet echt wel een ontzettende l33tmachine hebben om eem fatsoenlijk te draaien :S

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Verwijderd

nog sterker:

Ben in Chinatown, heb ruzie daar.. schiet hoop triads neer... omdat ik sta te wachten op een ambulance (om de paramedic missies te doen) bedenk me dat ik die al gedaan had, dus ik pak een taxi (drive by shoot de owner van de cab (al stil staand), de paramedics maken de gekilde triads weer levend... ik start taxi missies, triad wil instappen en waar denk je dat ie heen wil?
die stripclub tegenover luigies.. |:(

moet jij niet eerst naar de stucodoor om wat gaatjes te laten vullen :D

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

ookal een paar rare ervaringen gehad,
1.) ik jat een taxi, start missie en wil die gast een lift van me :)

2.) ik rij een taximissie, kom tegen een gebauw aan, schiet in het gebouw en heb enkele secondes een blauw scherm met de taxi in het midden en opeens sta ik weer midden op de straat waar ik eerst stond (nouwja is wel nog beter dan een bsod)

3.)als je een wapen nodig hebt ram je ff een agent in mekaar, pakt zn gun en houd je een minutje rustig, meer kogels nodig? nouw dan herhaal je dat toch :)

4.) heb je politie achter je aan dan raggen ze inderdaad gewoon als een dolle op het gas en proberen door muren te rijden |:(

5.) Politie trekt zich zowiso weinig aan van verkeersovertredingen een dode gast? boeit niet altijd, soms hebben ze wel eens het idee van laat ik die donut maar weg leggen :+

6.) achtervolgt worden is ook niet echt superfun, bij NFS hot persuite was dat wel leuk, maar daar zit je weer vast aan een track :( had eigelijk gehoopt dat bij gta het niet weer alleen het idee was van auto kapot rammen.

geen last van sommige andere dingen.
MP3's doen het

resolutie op 1024 werkt eigelijk wel, maar alle drivers zijn eigelijk een beetje ouder en het loopt dus tijdens regen/ veel politie wel iets minder dus gewoon een stap teruggedaan.

en gelukkig kan je missies herhalen, ander zou je telkens weer moeten loaden als je weer zo'n tijdsmissie net niet haalt of omdat er iemand wegkomt omdat je niet de juiste afslag hebt gemist.

Eigen schuld :
Ik kan nieteens loaden met die mislukte myst crack :( nouwja ik denk er nog even over of ik hem kopen ga want het begint momenteel wel een beetje ter vervelen want het komt wel vaak op hetzelfde neer en het belangrijkste reden om te twijfelen is tochwel dat er geen multiplayer op zit :(

zo meer weet ik op het moment er niet over te vertellen,

• VeldKoe
  • Niet online
tis gewoon een zuigspel dat het alleen moet hebben van zijn gewelddadigheid, jammer dat zulk soort spellen de meeste aantrekkingskracht hebben op de 'mainstream gamer' tegenwoordig, en vooral dat het spel als 'beste spel van' meermalen bestempeld is, terwijl het zo enorm #*&%@#)*)($@# is

• STING
  • Laatst online: 01-12-2025
Op donderdag 04 juli 2002 12:33 schreef Nosfer@tu het volgende:
nog sterker:

Ben in Chinatown, heb ruzie daar.. schiet hoop triads neer... omdat ik sta te wachten op een ambulance (om de paramedic missies te doen) bedenk me dat ik die al gedaan had, dus ik pak een taxi (drive by shoot de owner van de cab (al stil staand), de paramedics maken de gekilde triads weer levend... ik start taxi missies, triad wil instappen en waar denk je dat ie heen wil?
die stripclub tegenover luigies.. |:(

moet jij niet eerst naar de stucodoor om wat gaatjes te laten vullen :D
lol :D

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 23-01 12:53
ik vind het juist leuk dat het niet realistisch is
dat is ook niet de bedoeling, als het wel realistisch was, dan was de lol er ook gauw af
de bedoeling is humor, en dat lukt wel
ik kan er wel om lachen dat de politie de moord op een stuk of 5 mensen gewoon vergeet als je je even koest houdt
en als de persoon van wie je de taxi gejat hebt vervolgens jouw taxi neemt, dan is dat grappig, niet vervelend

alleen de manier waarop het spel loopt is om te huilen
als ik dan UT2003 zie denk ik toch dat het niet aan mijn videokaart ligt, maar dat dat spel gewoon brak geprogrammeerd is
als ze daar nou een patch voor uitbrachten, dan was ik tevreden
maar pach 1.1 helpt dus helemaal niks op dat gebied

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06-2025
Hmmm ik speel GTA3 op een P3-500 met een GF256 en ik draai em op 800x600x32 en ik heb ongeveer 15-20 fps. En dat lijkt traag, maar erg goed speelbaar!

Ik denk dat het 'trage' komt door de cpu cache? Anders kan ik niet verklaren waarom een XP1600+ en GF4 oid enorme moeite heeft met zo'n spelletje en ik met een PIII niet (echt) :{. In het grote GTA topic las ik dat het versnellen/vertragen van het spel door de replay zou komen.

Als ik van het ene naar het andere eiland rijd, dan kom ik in een lege wereld terecht waar auto's op een kaal grijs vlak rijden. Als je dan stil gaat staan zie je alles mooi opgebouwd worden :)

Minpuntje 1: Geen multiplayer! Lijkt me echt vet om mijn criminele maat op de hielen te zitten in een fbi car oid.
Minpuntje 2: Auto's die spontaan verdwijnen |:( behalve legertanks.

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-01 13:55
Op donderdag 04 juli 2002 12:54 schreef Schaapje_BlaaT het volgende:
ik vind het juist leuk dat het niet realistisch is
dat is ook niet de bedoeling, als het wel realistisch was, dan was de lol er ook gauw af
de bedoeling is humor, en dat lukt wel
ik kan er wel om lachen dat de politie de moord op een stuk of 5 mensen gewoon vergeet als je je even koest houdt
en als de persoon van wie je de taxi gejat hebt vervolgens jouw taxi neemt, dan is dat grappig, niet vervelend

alleen de manier waarop het spel loopt is om te huilen
als ik dan UT2003 zie denk ik toch dat het niet aan mijn videokaart ligt, maar dat dat spel gewoon brak geprogrammeerd is
als ze daar nou een patch voor uitbrachten, dan was ik tevreden
maar pach 1.1 helpt dus helemaal niks op dat gebied
Je hebt gelijk, wat tillen sommige mensen zwaar aan kleine programmeerfoutjes c.q. programmeurgrapjes! :)

GTA3 is gewoon een hele grappige, vette en lekker geweldadige game die niemand hier in de verre verste maar kan namaken! :o

Het is inderdaad jammer dat de systemrequirements een beetje hoog zijn en dat het schokt op een iets minder systeem. Nu heb ik heb een P3 550MHz, 512 MB, Radeon 64MB VIVO en ik kan het nog steeds spelen! :{

En ik blijf GTA3 spelen, ook na hem uitgespeeld te hebben en dat doe ik niet vaak met een game! :z

Verwijderd

ik vind dat de politie je niet meer zou moeten kunnen achtervolgen als je 2 auto's uit het zicht van de politie jat en dat ze dus je niet meer in het oog hebben. Hoe moeten hun nou weten dat jij 2 auto's hebt gejat?

• cooolkast
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Iets heel doms vind ik dat als je door de tunnel of over de brug gaat, je dat screentje krijgt van "je nadert Portland"ofzo....dat duurt dan 2 seconden maar daardoor knal ik wel op m'n voorganger.....
Verder wanneer je een auto ziet rijden, je draait je om en weer terug, auto weg.....
En jah het draait nu goed bij mij, alleen heel soms op een punt van regen of hoekje van brug, dan gaat ie een beete laggen.....(iig alle Geforce gebruikers; download and install: Detonator 23.11)
De hoertjes zijn ook niet al te slim, als ze bij je deur komen praten en je rijdt een metertje vooruit, staan ze tegen je uitlaat te praten......
En wat ook bijzonder is, als ik iemand kill in de middle of nowhere krijg ik gelijk politie achter me aan, steel ik een auto voor de polities neus, rijden ze gewoon weg.....
Enne, de Patriot is mijn lievelings auto, ik kom 'm alleen bijna niet tegen. Rijd ik er zelf in, zie je hem echt gewoon overal en altijd(trouwens ook wel met andere auto's).....
En wat ik zelf dan ook heel jammer vind('t zal er wel bij horen), dat wanneer een ganster jouw aanvalt de politie niks doet. Maar als jij dan gaat terugschieten komen ze met z'n allen achter je aan. Zou eigenlijk wel lachen zijn, zo'n clanfight tegen de politie....

Dit was een klein stukje van mijn minpunten.....

Het spel is leuk, maar had veel leuker geweest als er op dit soort kleine punten werd gelet....

[Edit]:Wat ik ook heel erg jammer vind, is dat het rijden met een stuur niet goed is uitgewerkt....dan zou je namelijk een mooi tintje MM2 erin kunnen brengen....gewoon lekker cruisen met m'n stuur.......

Verwijderd

Op donderdag 04 juli 2002 12:02 schreef vip32 het volgende:

[..]

goed he!
Trieste manier op aan je post te komen hoor. :{
Meld dan iets zinnigs ofzo. |:(

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-01 21:49
de minpunten zijn oa de slechte ai van de politie/ambulance/brandweer,
die rijden echt asociaal, en letten totaal niet op het andere verkeer

ook vind ik het plots respawnen van auto's en voetgangers nogal vervelend

Verwijderd

Had je bij gta2 niet meerdere gangs waar je missies voor kon doen en elke missie die je voor een bepaalde gang deed, deed een metertje meer naar die gang uitslaan en bijv. andere gangs meer op je 'pissed' zijn...

Ook al had je het niet bij GTA2, het zou cool zijn voor GTA3/4 :)

Verwijderd

Kan je de muziek niet uitzetten? Dat neemt nogal veel van me pc :( Maar voor de rest is die wel geinig

Verwijderd

nog iets

als je een auto jat in het zicht van de politie, dan gaan ze pas achter je aan op het moment dat je de deur achter je dicht trekt :?

als je tegen een cop car aanrijd, heb je gelijk een ster... rij je in bijzeijn van den copcar vol in een andere auto, dan is er niets aan de hand.... |:(

of als je in een zware auto rijd en bedenkt om te gaan bowlen met een lichtere auto en zo wat peds killt in bijzijn van cops, dan is er ook niet aan de hand.....

• robertos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05-2024
ik vind gta3 zelf 1 groot minpunt.
Ik heb hem misschien 1 week gespeeld en nooit meer gedaan. Terwijl ik gta1 (ook gta2 maar minder) echt heel vaak gespeeld heb.
Natuurlijk mijn mening en nofi

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-01 21:49
owh ja, bijna vergeten
als een gang helemaal pissed op je is (en daar kun je nix aan doen, ivm het verloop van de missies)
kun je je in dat gebied niet meer vertonen,
je kunt het dus nooit meer goedmaken, en dit maakt sommige missies er niet makkelijker op :(

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
geen multi player.. das eigenlijk het enige..

en ik heb geen last van ruis in me mp3

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

wheheh ja , ik stapte laatst ff uit in die italiaanse buurt en meteen werd met een shotgun de poten onder me vandaan geschoten.

• [Yellow]
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Grootste minpunt: dat het op een PS2 stukken beter loopt dan op mijn Athlon 1400/512Mb/Geforce256!!!!

En over dat verdwijnen van voetgangers en auto's als je je omdraait: dat gebeurt dus op de PS2 helemaal niet. Sterker nog, als je 1 missie later op dezelfde plek terugkomt, staat de auto die je achtergelaten hebt er nog.

Dit mag dan volgens de makers geen port heten. Nou, volgens mij hebben ze toch wel erg veel dingen veranderd om het op PC's te laten draaien......

1 ding is wel stukken beter dan op de PS2: aimen en das maar goed ook :9

Zo, das eruit.

Verder vind ik GTA3 dus echt wel 1 van de leukste spellen van dit jaar. En gasten die menen dat het te geweldadig is: je HOEFT die voetganger niet verder in elkaar te rammen als ie al op de grond ligt :P

Verwijderd

Bij de cochrache dam, daar bij die "gaten" in de dam waar het water doorkomt, daar kun je gewoon overheen lopen.

verder kan hij op sommige bergen moonwalken :?

Verwijderd

De politie rijdt vaak hun collega's over, met volle snelheid.

Als ik met sommige politie met een uzi een minuut op hun knie schiet, gebeurt er niks. als ik op hun hoofd schiet, gelijk dood.

vreemd hoor.

de politie pakt trouwens andere mensen niet op, zou wel vet zijn, zie je achter je een banshee met 3 wouten scheuren, vet ongeluk met jouw, banshee opgepakt. Dat zou roelen. En dan zelf ook meedoen met de achtervolging.

geen minpunt, maar wat leuk zou zijn:
Driving Games (als in: driver2)
-survival (supa veel politie's afschuden)
-chase (iemand afschudden)
-pursuit (iemand achtervolgen)

de politie strengheid mag ongeveer gelijk aan driver2 zijn.
maar dan wel iets minder streng (als je bij driver2 1mm over de stoplicht strook is pakken ze je al)

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-01 10:59

Blauw

De Schreeuw

Wat ik een minpunt vind is dat je cd2 steeds in je CDROM speler moet hebben om te kunnen spelen, maar de cdspeler valt na even ingelezen te hebben vaak weer in een slaapje. En als je dan in een andere auto stapt moet ie weer even opspinnen en dat kost tijd. Dat vind ik nogal vervelend eigenlijk, maar ligt natuurlijk ook deels aan mijn hardware. Wat ik ook niet leuk vind is dat de politie met 3 sterren niet normaal meer is af te schudden, ze blijven je echt gruwlijk lastig vallen en dat maakt het allemaal niet veel leuker er speelbaarder naar mijn mening

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Ik vind dat de politie juist niet te streng moet zijn, want je koopt (whahaha ) het voor de fun en niet om te oefenen voor je fietsdiploma ;)

Verwijderd

ja.. als jij in een buurt schiet, dan word je opgepakt.

schieten die italianen ofzo op je met een wout in de buurt.. niets aan de hand

ga maar eens achter een cop car staan en laat de mafia schieten, de cops rijden snel weg als een scary cat |:(

1=jij
2=mafia
3=copcar

1 |3| 2

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:34
ook als je gaat vliegen met die dodo kom je veel bugs tegen

Dat stadium op het eerste eiland is bijvoorbeeld niet dicht |:( dus als je er vanboven in vliegt, dan val je door de grond haha

Ook als je over die insane jumps heen vliegt, dan krijg je dat slomo-replay gedoe en dat blijft aan totdat je weer op de grond bent |:( (en meestal zit ik dan zo hoog met mn dodo, dat je alleen maar een stipje ziet)

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Verwijderd

Mijn grootste minpunt: De stad is dood.

Ja, dat lees je goed. Jij bent de enige crimineel, nooit zie je de politie/leger/FBI/Brandweer/Ambulance ergens naar toe gaan als jij het NIET hebt veroorzaakt. Erg jammer vind ik, het is een kleine moeite en zou de stad een stuk levendiger maken.

Fuck, de politie zit achter mij.. Phiew, toch niet, hij moest die auto achtermij hebben.. Zoiets.

Verwijderd

Als de politie achter je aanzit (lopend) en jij rent achter een muurtje, proberen ze soms door het muurtje heen te schieten. Vaak kan ik ze dan gewoon neerknallen (vanachter het muurtje)

Verwijderd

Nog zo iets doms, ik was ff taxi missie aan het doen.
Staat daar zo'n oud vrouwtje die moest worden opgepikt.
Dat vrouwtje dus ingestapt:
Destination: Hot Kitten Sexclub ofzo :D

Verwijderd

Hmm das toch vaag, ik heb een amd tbird 1400 @ 1050 (verkeerde moederbord gekregen, regel ik nog wel es) En een geforce 2 mx 400 en alles runt PERFECT! :D

Wat wel k*t is;

de politie;

• je scheurt door rood... nix
• je rijdt achter een politie auto, allemaal mafia en clans schieten elkaar neer... nix
• je loost zelf 1 schot PIEW 100 politie auto's voor je neus die allemaal beetje op je gaan knallen :?
• 100 dezelfde dikke mongool ventjes die helemaal debiel wegrennen als je ze slaat
• bijna iedereen wil naar die auto show room, terwijl ze daar gewoon gelijk weer weg lopen :?
• Je kan niet zwemmen of uit de auto klimmen? :?
ik vind dat je gewoon soms een ambulance/politie/brandweer ziet voorbij scheuren. Dat maakt alles een stuk leuker

• VeldKoe
  • Niet online
conclusie: kutspel
imo is de hardware nog niet ver genoeg om een volledige stad leuk na te bootsen

Verwijderd

Ik vind het een super spel alleen is het jammer dat je ventje nooit hoort praten

• Calitomnication
  • Laatst online: 20-03-2025

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

1 minpunt is dat het spel zo achterlijk zwaar is.
Ik heb een PIII 550. 320 MB, en 32MB videokaart. Maar het spel loopt voor geen ene meter.
Voor de rest issie wel lache...
Oja, iedereen kan jou afbeulen, politie doet niets. Sla jij trug, dan komen ze in actie en kun je rennen voor je leven..

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

• Valentino Rossi
  • Laatst online: 01-07-2012

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Op donderdag 04 juli 2002 16:56 schreef VeldKoe het volgende:
Ach ja, kritiek moet er wezen, laten we maar zeggen :( :r

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..

Verwijderd

Op donderdag 04 juli 2002 16:56 schreef VeldKoe het volgende:
nee, absoluut niet. Het is een pracht spel, ik heb mijn comp een half jaar geleden gekocht, met de hardware waar je nu op kunt poepen en het runt bijna perfect. Als jij het beter kunt. GA JE GANG, het lukt je nooit.

Verwijderd

Op donderdag 04 juli 2002 11:44 schreef NexY het volgende:
*Tis jammer dat er geen motoren,scooters of fietsen zijn.-Heb je gelijk in
*De dodo vliegt erg raar hij gaat liever naar beneden dan naar boven.- dan vlieg je er niet in opgelost
*Je kan niet in de heli's vliegen.vind ik ook jammer
*te weinig auto's ( europese auto's ).-dan down je een skin pack(ofzoo)of je gaat skinnen
*Het spel vind ik ook iets Te zwaar en je kan niet zoveel kiezen qua Grafische poep..-ik vind hem ook te zwaar.

Verwijderd

Op donderdag 04 juli 2002 16:58 schreef johnnyknoxville het volgende:
Ik vind het een super spel alleen is het jammer dat je ventje nooit hoort praten
ja in GTA 1 en 2 kon je via de toeter knop (en dan uit de auto) boeren en scheten late.. twas niet veel, maar wel iets

Verwijderd

mja ik wil graag ook in een heli vliegen :'(

en wat ook raar is dat als je in een ambulance rijd zonder politie, kan je politie ook achter je aan komen te schieten.

Toen ik het spel voor het eerst speelde dacht ik COOL EEN ESCORTE, maar toen ik uitstapte had ik pas door dat ik enorm genaaid werd, ze begonnen te schieten }:O

Verwijderd

first person mis ik ook in het spel dat vind ik :7

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:43

Snow_King

Konijn is stoer!

hier komen de mijne:

Politie
-Je kan vet hard scheuren e.d. tegen ze aan beuken en ze doen niets!
-Je kan de raarste dingen doen, denk aan lantaarnpalen en op de stoep scheuren en ze doen niets.
-Ze zijn dom, rijden het water zo maar in..
-Ze beuken er maar wat op los.

AI
-der ontstaan nou nooit lekker echt dagelijkse situaties, denk aan gevechten e.d.
-de politie hoeft nooit ergens aan te pas te komen, je ziet nooit ff een juut achter een andere auto aankarren, dat lijkt me zeer vet!

Verwijderd

misschien kunnen we dat zelf wel proberen te proggen, dat er politie achter andere auto's scheuren en dat er een gebouw in de fik staat met bijv. 3 ambulances 6 politie auto's die het gebied aan het afschermen zijn en mensen en auto's aan het omleiden zijn. En dan 2 brandweer auto's die allemaal slangen trekken en aan het blussen zijn ed.

lijkt me heerlijk om te zien :9~

of politie mensen die bonnen aan het schrijven zijn, en tegen mensen zitten te schreeuwen enzo :9~

Verwijderd

ik heb allemaal blauwe vlekken op de weg ... dan rijd ik zo en dan is de weg doorzichtig en dan rij ik er over heen en dan wordt die blauw en dan wacht ik ff dan wordt de weg ineens wel normaal :? echt raar ... dit gebeurt ook weleens met muurtjes ofzo ... dan rij ik ergens tegen aan en 10 sec. later staat daar ineens een muurtje, weet iemand waar dit aan ligt ??

Verwijderd

Op donderdag 04 juli 2002 17:32 schreef GaRdErObE het volgende:
ik heb allemaal blauwe vlekken op de weg ... dan rijd ik zo en dan is de weg doorzichtig en dan rij ik er over heen en dan wordt die blauw en dan wacht ik ff dan wordt de weg ineens wel normaal :? echt raar ... dit gebeurt ook weleens met muurtjes ofzo ... dan rij ik ergens tegen aan en 10 sec. later staat daar ineens een muurtje, weet iemand waar dit aan ligt ??
drivers, duidlijk je vid kaart software

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Als de brug open is en je schiet op een auto die staat te wachten... pauw pauw.. VROOEEMMM... Splash |:(

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:10
Op donderdag 04 juli 2002 17:32 schreef GaRdErObE het volgende:
heb ik soms ook...heel vaag...

* Xandrios heeft een MSI GF2 GTS PRO 64MB DDR...en met de nieuste detonators :)

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Ik denk dat er een hele lange lijst moet komen met probs en we dit moeten sturen naar Rockstar en dat ze met GTA4 of een add-on voor gta3 er rekening mee kunnen houden...

Verwijderd

Op donderdag 04 juli 2002 17:34 schreef NexY het volgende:
Als de brug open is en je schiet op een auto die staat te wachten... pauw pauw.. VROOEEMMM... Splash |:(
LOL :D

Ook leuk is met die CarStat-tweak-dinges de politie auto te verneuken. :P

Die van mij stuiterde eerst in het rond, zo hoog dat ze ze niet meer te zien waren. :D

Verwijderd

Op donderdag 04 juli 2002 17:40 schreef Snow_King het volgende:
Ik denk dat er een hele lange lijst moet komen met probs en we dit moeten sturen naar Rockstar en dat ze met GTA4 of een add-on voor gta3 er rekening mee kunnen houden...
'sgoed, dan moet iedereen steeds de lijst posten en in het engels onderaan wat hij vind dat gefixed moet worden / erbij moet gedaan worden. Wie begint? dat puntje = [ * ] (zonder spaties)

Verwijderd

Op donderdag 04 juli 2002 17:34 schreef NexY het volgende:
Dat is gewoon leuk :) Maar ik denk dat dat nog redelijk realistisch is. Ik zou het denk ook wel weten of iemand met een geweer die op mij schiet of in het water springen :?

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Op donderdag 04 juli 2002 17:46 schreef MasterOverdrive het volgende:

[..]

'sgoed, dan moet iedereen steeds de lijst posten en in het engels onderaan wat hij vind dat gefixed moet worden / erbij moet gedaan worden. Wie begint? dat puntje = [ * ] (zonder spaties)
meen je dit nou serieus of wat?

EDIT: Vat um al...

Verwijderd

lachwekkend topic dit :D

hier komen mijn minpunten :

- als je met je auto op ze kop ligt vliegt ie heel kort daarna in de fik,vooral vervelend als je net een mooie jump hebt gemaakt en op je kop over de weg rolt en nog ff door blijft rollen.
-politie heeft alleen oog voor jou en let niet op de medeweggebruikers.
-politieauto's rijden alles en iedereen omver om jou te pakken te krijgen.
-de gta-gast kan niet praten;als een opdrachtgever hele verhalen ophangt loopt ie gewoon weg.
-de gta-gast kan niet uit ze auto komen als die in het water terecht komt.
-de politie is veeel te agressief als je 3 of meer sterren hebt.
-als een missie faalt kun je diezelfde missie gewoon nog een keer doen.
-waarom kun je de politie WEL afschudden als je maar 1 'wanted-ster' hebt en is het onmogelijk om de politie af te schudden als je er 2 of 3 hebt?!
-waarom ontstaat er geen file als je een 3 baans weg volledig blokkeert?

tot zover

Verwijderd

Op donderdag 04 juli 2002 19:08 schreef Foeker het volgende:
lachwekkend topic dit :D

hier komen mijn minpunten :
[..]
-de gta-gast kan niet uit ze auto komen als die in het water terecht komt.
[..]

tot zover
Dat kan jij ook neit als je net in het water komt. Kan pas als de auto vol water zit maar dan ben je al dood :s maar het probleem is dus dat je niet kunt zwemmen dus als je wel je auto uit kan verdrink je alsnog.

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Op donderdag 04 juli 2002 19:14 schreef BrainDamage het volgende:

[..]

Dat kan jij ook neit als je net in het water komt. Kan pas als de auto vol water zit maar dan ben je al dood :s maar het probleem is dus dat je niet kunt zwemmen dus als je wel je auto uit kan verdrink je alsnog.
ik vind het maar gaar dat je niet kunt zwemmen...

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 10:28

Dennahz

Life feels like hell should.

Vind gta 3 qua gameplay slechter als gta 1 / 2

Twitter

Verwijderd

Op donderdag 04 juli 2002 19:27 schreef Snow_King het volgende:

[..]

ik vind het maar gaar dat je niet kunt zwemmen...
Ikke niet anders zwem je direct naar het 2e level toe lijtk me ook niet alles.

• Marsman83
  • Laatst online: 25-01 18:46
Als er nou ns een nieuwe patch of mod voor uitkomt zodat ie wat soepeler draait en dat er multiplayer in komt dan is dit echt een mega spel :D
Dat vind ik de enigste GROTE nadelen. Al die andere geflipte dingen vind ik wel grappig!

Verwijderd

Mijn Minpunten voor Gta3 zijn

- Jammer dat je niet kan zwemmen
- Weinig keuze in auto's
- Als een auto op de kop ligt vliegt ie spontaan in fik
- Framerate Is niet optimaal (Ook niet op een 1200mhz en GF2)
- Ook jammer is het dat er maar 1 vliegtuig is (Ook eentje waar bijna niet mee te vliegen valt)

Nu maar hopen Dat in GTA4 veel bugs opgelost zijn. Ook lijkt mij Mafia heel lijp

• VeldKoe
  • Niet online
Op donderdag 04 juli 2002 17:22 schreef MasterOverdrive het volgende:

[..]

nee, absoluut niet. Het is een pracht spel, ik heb mijn comp een half jaar geleden gekocht, met de hardware waar je nu op kunt poepen en het runt bijna perfect. Als jij het beter kunt. GA JE GANG, het lukt je nooit.
ik wil mensen niet martelen met boute producten
zou rockstar ook niet moeten doen ;)

Verwijderd

Want is dit nou voor een bout topic, als je hem niet leuk vind speel hem dan niet, en als je denkt dat je een beter spel kan maken doe het dan, wat de meesten dus nie kunnen. Ik bedoel ik ken echt wel veel topics over slechtere spellen als gta3 openen, maar wat is het nut ervan ?
zo spel als gta3 zit behoorlijk gecompliceerd in elkaar en dat zal nooit helemaal perfect zijn. Laten we het spel gewoon laten voor wat het is

Verwijderd

Op donderdag 04 juli 2002 10:59 schreef chaozz het volgende:
het moet gezegd worden: zowel het concept alsmede de grafische weergave spreekt me erg aan. maar meteen bij de eerste keer spelen vielen me wat dingen op.

ik vindt o.a. de volgende minpunten:
- de politie is blind voor elke vorm van
roekeloos rijgedrag. lantaarnpalen scheppen,
rood licht negeren, etc. het boeit ze niets.
pas als je een voetganger integreer met de
stoeptegels worden ze ietwat nijdig
Dat vind ik juist goed.Anders komt de polietie achter je aan om elke schijt. Als je meer als 1 ster hebt dan moet je al zo een politie icoontje zoeken of je auto spuiten. Lijk me niet handig als je dat om de 3 minuten moet doen
- de AI is niet echt super. jat bijvoorbeeld een
taxi, ga vervolgens taxi rijden en de man waar
je hem van jatte wil met je meerijden (of hij
is natuurlijk erg vergevingsgezind :) )
idd maar ik vind de AI toch beter dan de meeste andere spellen van dit soort (ja er is maar 1 gta3 maar ik heb het over driver etc.).
- als een missie mislukt schaadt dat je reputatie
niet. je gaat gewoon terug naar je opdrachtgever,
en die is zo vergeetachtig dat hij je weer dezelfde
opdracht geeft
yep ze moesten het zoals in gta2 doen met dat respect enzo. Alhoewel als je een clan schaad je ook elke keer weer achterna word gezeten als ze je ziet.
Als je zachtjes tegen een stoep rijd ligt de hele voorkant in een deuk en als je soms hard tegen iets aan rijd heeeft je auto niks.

• Veen
  • Laatst online: 20:47
Ik kan niemand killen met een gewone gun of uzi tenzij ik z'n kop eraf schiet...

Best wel apart en slecht

Verwijderd

Op donderdag 04 juli 2002 11:46 schreef Super_ik het volgende:
wat ik echt vervelend vindt, is dat je muis niet gevangen wordt in t spel.
k ziet hier met 3 monitoren, maar ik zie telkens mijn muis langskomen. zodra ik schiet springt t spel naar de achtergrond. echt rete irritant. ik moet nu elke keer met ultramon de 2 andere monitoren disablen, maarja, daar heb ik ze niet voor natuurlijk
dit heb ik ook :( ...
maarjah alleen disablen is de optie

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Op donderdag 04 juli 2002 19:29 schreef BrainDamage het volgende:

[..]

Ikke niet anders zwem je direct naar het 2e level toe lijtk me ook niet alles.
dat zou dan wel beveiligd worden, door bijv een maximale zwem afstand, dat je dan te moe word en verdrinkt...

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

[..]

Idd ik heb een amd xp 1700+ met een gf2 ti 64mb ddr en 512mb sdram en ik MOET op 640x480x32 spelen, alles hoger en 't schokt als de neten :(

Edit: alle andere spellen kan ik wel op 1024x768 spelen, dus 't ligt echt aan GTA 3

iStockphoto

• Marruk
  • Laatst online: 09-09-2023
Op donderdag 04 juli 2002 22:38 schreef BlizzarD het volgende:

[..]

Idd ik heb een amd xp 1700+ met een gf2 ti 64mb ddr en 512mb sdram en ik MOET op 640x480x32 spelen, alles hoger en 't schokt als de neten :(

Edit: alle andere spellen kan ik wel op 1024x768 spelen, dus 't ligt echt aan GTA 3
ikke met 233 mhz en 32 mb ram en loopt als een trein *D

TMAXTINT

Verwijderd

Op donderdag 04 juli 2002 22:50 schreef Marruk het volgende:

[..]

Dat gelooft toch niemand..........

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op donderdag 04 juli 2002 22:50 schreef Marruk het volgende:

[..]

:? verder alles goed?

iStockphoto

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02:17

MartNL

&nbsp;

Ik was er heel snel flauw van.
Vond het maar een saai spel.

• chaozz

chaozz

Retrofiel

Topicstarter
Op donderdag 04 juli 2002 15:00 schreef Jozzz het volgende:
Wat ik een minpunt vind is dat je cd2 steeds in je CDROM speler moet hebben om te kunnen spelen, maar de cdspeler valt na even ingelezen te hebben vaak weer in een slaapje. En als je dan in een andere auto stapt moet ie weer even opspinnen en dat kost tijd. Dat vind ik nogal vervelend eigenlijk, maar ligt natuurlijk ook deels aan mijn hardware.
even de NO CD crack er overheen jagen. is niets illegaals aan, en daarna vraagt hij niet meer naar CD2. voor die crack kun je me melen (voor GTAv1.1).

Verwijderd

hmm,

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/061602/dommepolitie.JPG

ze rijden gewoon allemaal het water in :Z

let niet op de banden ;)

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Op vrijdag 05 juli 2002 01:56 schreef MasterOverdrive het volgende:
hmm,

[afbeelding]

ze rijden gewoon allemaal het water in :Z

let niet op de banden ;)
jah, das ook zoiets, ze racen allemaal zo het water in en ze proberen ook als je boven aan een helling staan die helling op te rijden |:(

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik heb niet alle reacties gelezen, maar mijn minpunten zijn:

- achtergelaten auto's 'verdwijnen' gewoon. Als ik bijv. een wagen ergens parkeer en ik ga een eindje lopen dan is ie vaak ineens weg als ik terug kom.. ook ga ik wel es voor de lol auto's achtervolgen, dus eerst ff drive-by-shooten zodat ze bang worden en gaan vluchten en hard wgrijden, en vervolgens de achtervolging inzetten en proberen klem te rijden of total-loss te schieten :P Alleen als mn 'prooi' de hoek om is, is ie daarna vaak ineens verdwenen :(

- als je in een tank rijdt rijden de cops echt als gekken op de tank in, waarna ze natuurlijk meteen ontploffen. Hele AI van de cops is niet echt goed..

- Als je een muur maar een klein beetje schampt ligt meteen je deur er half uit en is het raam helemaal kapot. Maar als je met je wagen van een hele hoge heuvel oid af jumpt en op je wielen terecht komt heb je totaal geen schade :?

- ander minpunt natuurlijk de systeemeisen. Op mn athlon1000 + radeon 8500 draait het als er veel actie in beeld is gewoon bagger..

- ontbreken van multiplayer.. zou me echt vet lijken om over internet met 10-20 andere lui (met een speciale multiplayermap) op elkaar in te rijden, achtervolgen, klemrijden, uitstappen, schieten etc.. :) Geen missies, gewoon zoveel mogelijk kills maken :P In teams of ieder voor zich. :)
Pagina: 1 2 3 Laatste