Je hebt meer eigen posts geopend dan mensen geholpen...
Nee, dat kan niet, dat zul je moeten doen door beter te gaan posten.Op woensdag 03 juli 2002 10:20 schreef infinity_master het volgende:
[..]
Nee vraag is ook of ik het als mod recht kan zetten door het forum te helpen
Door dat te doen kan je de crew laten zien dat je je leven betert. Op dit moment zit er voor jou geen Lite Mod / Mod in ben ik bang, maar dat moet jou al wel duidelijk zijn denk ik naar aanleiding van dit topic
Sommige dingen moet je geloven om ze te kunnen zien. http://www.becreative.nu/
Topic: Hoe ben jij mod geworden?
betalen
en veel ook
ACM is duur
betalen
en veel ook

ACM is duur
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Je had het beter kunnen verwedden om een potje poolOp woensdag 03 juli 2002 10:25 schreef D2k het volgende:
Topic: Hoe ben jij mod geworden?
betalen
en veel ook
ACM is duur
Who is John Galt?
vind het jammer dat er niet ff een mod reageert, want ik weet dat ik fout ben geweest heb daar ook spijt van maar ik wil het gewoon graag recht kunnen zetten als lite-mod en ik hoop gewoon dat ik daar de kans voor krijgOp woensdag 03 juli 2002 10:23 schreef Eguan het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet, dat zul je moeten doen door beter te gaan posten.
Door dat te doen kan je de crew laten zien dat je je leven betert. Op dit moment zit er voor jou geen Lite Mod / Mod in ben ik bang, maar dat moet jou al wel duidelijk zijn denk ik naar aanleiding van dit topic
Ik denk dat er al verschillende mods gereageerd hebben.Op woensdag 03 juli 2002 10:29 schreef infinity_master het volgende:
vind het jammer dat er niet ff een mod reageert, want ik weet dat ik fout ben geweest heb daar ook spijt van maar ik wil het gewoon graag recht kunnen zetten als lite-mod en ik hoop gewoon dat ik daar de kans voor krijg
Ik denk dat jij in een omgekeerde wereld leeft. Jij wilt aantonen dat je je leven betert door mod te worden. Imo moet je eerst aantonen dat je je leven betert, dat je een positieve bijdrage kunt leveren aan GoT en pas dan kun je misschien mod worden.
https://fgheysels.github.io/
Hmm, ruim een jaar geleden vroeg Ecteinascidin me op ICQ wat ik van het concept HK zou vinden. Ik was toen wel positief en een weekje later vroeg hij of ik daar zou willen modden. De rest kun je zelf wel raden: ik vond dat natuurlijk erg leuk. 'k Zou dat samen met Llewella gaan doen, maar omdat HK nog niet open was, was ik eerst mod SG (beetje HlpDsK voor de voeten lopen
).
Even later mocht ik heel GC doen (HGM GC dus) en in de zomer vorig jaar, toen de helft van de mods op vakantie was, kreeg ik GM rechten omdat het forum wat uit de hand dreigde te lopen. Die GM rechten zouden eigenlijk alleen voor de vakantie zijn, maar door stil te blijven (
) mocht ik ze houden.
McVirusS gaf aan dat zijn hart meer bij de devschuur lag en volgens de GoTraad was ik wel geschikt als HGA General Chat. Naja, dat is hoe het er nu voor staat
Even later mocht ik heel GC doen (HGM GC dus) en in de zomer vorig jaar, toen de helft van de mods op vakantie was, kreeg ik GM rechten omdat het forum wat uit de hand dreigde te lopen. Die GM rechten zouden eigenlijk alleen voor de vakantie zijn, maar door stil te blijven (
McVirusS gaf aan dat zijn hart meer bij de devschuur lag en volgens de GoTraad was ik wel geschikt als HGA General Chat. Naja, dat is hoe het er nu voor staat
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Je moet je eerst als niet-mod aantonen dat je geschikt bent. Als de crew dat vindt, zullen ze je wel aanspreken.
Ik wil er wel ff op reageren, als jij een tijdlang bewijst erg nuttig te zijn, zijn wij best bereid over een OW heen te kijken. Maar we moeten je wel nodig hebben en je moet absoluut de beste kandidaat zijn. De litemods die ik voor general chat heb aangesteld (zie mededelingen forum) hadden ook een enkele negatieve note. Het laatste jaar echter hebben ze zich voorbeeldig gedragen en ze hebben blijkbaar van hun fout geleerd.Op woensdag 03 juli 2002 10:29 schreef infinity_master het volgende:
[..]
vind het jammer dat er niet ff een mod reageert, want ik weet dat ik fout ben geweest heb daar ook spijt van maar ik wil het gewoon graag recht kunnen zetten als lite-mod en ik hoop gewoon dat ik daar de kans voor krijg
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Jammer maar helaas dan, ik had graag mee geholpen aan een beter forum en had nu de aandacht kunnen hebben om dat te bewijzen........Op woensdag 03 juli 2002 10:32 schreef whoami het volgende:
[..]
Ik denk dat er al verschillende mods gereageerd hebben.
Ik denk dat jij in een omgekeerde wereld leeft. Jij wilt aantonen dat je je leven betert door mod te worden. Imo moet je eerst aantonen dat je je leven betert, dat je een positieve bijdrage kunt leveren aan GoT en pas dan kun je misschien mod worden.
Wat is er in hemelsnaam zo aantrekkelijk aan het mod-zijn? Naast mijn blauwe kleurtje zit ik veel in NOS, ik heb daar zeker tweeduizend posts gedaan en ik zie geen reden om daar mod te worden. Het loopt goed zoals het loopt en als user heb je denk ik *meer* bewegingsvrijheid om te corrigeren dan als moderator, omdat met niet naar elk woordje kijkt. Ben je het een keertje ergens niet mee eens dan open je afhankelijk van het probleem een topic in SM of LA of je mailt/ICQ'ed de betreffende moderator. Omdat niet elke user er zo over denkt is de regular-status ooit ingevoerd, maar in principe is dat iets tijdelijks: als elke gebruiker zich gewoon gedraagt, mensen helpt en het leuk houdt dan is er helemaal geen reden meer voor een dergelijke status.
Floris, kun je de contributie van de litemods wat opschroeven? Die Maserati ligt in de kreukels en de verzekering wil niet wéér uitkeren...
Floris, kun je de contributie van de litemods wat opschroeven? Die Maserati ligt in de kreukels en de verzekering wil niet wéér uitkeren...
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Je kan het nog steeds bewijzen, wel of niet mod...Op woensdag 03 juli 2002 10:39 schreef infinity_master het volgende:
[..]
Jammer maar helaas dan, ik had graag mee geholpen aan een beter forum en had nu de aandacht kunnen hebben om dat te bewijzen........
Kun jij even fatsoenlijk reageren of helemaal niet, dacht dat we heer in ieder geval serieus aan het praten warenOp woensdag 03 juli 2002 10:44 schreef Pjotr223 het volgende:
ben je nu zielig?
iddOp woensdag 03 juli 2002 10:27 schreef justmental het volgende:
[..]
Je had het beter kunnen verwedden om een potje pool
dat doe ik nog wel een keer om HGA rechten
Zeg dan nietsOp woensdag 03 juli 2002 10:44 schreef Pjotr223 het volgende:
ben je nu zielig?

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Hoe ben jij lite-mod geworden dan?Op woensdag 03 juli 2002 10:48 schreef D2k het volgende:
[..]
idd
dat doe ik nog wel een keer om HGA rechten
hou je vanaf nu uit deze thread. Dank uOp woensdag 03 juli 2002 10:44 schreef Pjotr223 het volgende:
ben je nu zielig?
Het modden lijkt mij zo aantrekkelijk omdat ik graag mensen wil helpen maar ook en dat is een van de belangrijkste redenen omdat ik bij wil dragen aan een schoner en beter forum en ik vind het belangrijk dat dit forum nog lang blijft bestaanOp woensdag 03 juli 2002 10:39 schreef odysseus het volgende:
Wat is er in hemelsnaam zo aantrekkelijk aan het mod-zijn? Naast mijn blauwe kleurtje zit ik veel in NOS, ik heb daar zeker tweeduizend posts gedaan en ik zie geen reden om daar mod te worden. Het loopt goed zoals het loopt en als user heb je denk ik *meer* bewegingsvrijheid om te corrigeren dan als moderator, omdat met niet naar elk woordje kijkt. Ben je het een keertje ergens niet mee eens dan open je afhankelijk van het probleem een topic in SM of LA of je mailt/ICQ'ed de betreffende moderator. Omdat niet elke user er zo over denkt is de regular-status ooit ingevoerd, maar in principe is dat iets tijdelijks: als elke gebruiker zich gewoon gedraagt, mensen helpt en het leuk houdt dan is er helemaal geen reden meer voor een dergelijke status.
Ik ben gekozenOp woensdag 03 juli 2002 10:49 schreef infinity_master het volgende:
[..]
Hoe ben jij lite-mod geworden dan?
zal ff de threads zoeken
Je kunt users ook wel bijsturen zonder dat je mod bent, in het topic zelf.Op woensdag 03 juli 2002 10:49 schreef infinity_master het volgende:
[..]
Het modden lijkt mij zo aantrekkelijk omdat ik graag mensen wil helpen maar ook en dat is een van de belangrijkste redenen omdat ik bij wil dragen aan een schoner en beter forum en ik vind het belangrijk dat dit forum nog lang blijft bestaan
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/14309947#14309947Op woensdag 03 juli 2002 10:51 schreef SiHiDa het volgende:
[..]
Je kunt users ook wel bijsturen zonder dat je mod bent, in het topic zelf.
Dat klopt maar 1 kun je als mod meer sturen en 2 het bijdragen aan een schoner forum dat lukt je beter als modOp woensdag 03 juli 2002 10:51 schreef SiHiDa het volgende:
[..]
Je kunt users ook wel bijsturen zonder dat je mod bent, in het topic zelf.
Gaaf dus daar hebben ze geen mods meer nodigOp woensdag 03 juli 2002 10:52 schreef D2k het volgende:
infinity_master:
[topic=386241/1/100]
[topic=389350/1/100]
[topic=391334/1/100]
Maakt me ook niet uit in welk forum ik eventueel kan modden
het gaat me om het puntjes die ik heb proberen duidelijk te maken in dit topic waarom ik graag mod zou willen worden
Niet noodzakelijk. Een mod wordt veel sneller op zijn vingers getikt.Op woensdag 03 juli 2002 10:52 schreef infinity_master het volgende:
[..]
Dat klopt maar 1 kun je als mod meer sturen en 2 het bijdragen aan een schoner forum dat lukt je beter als mod
Nee dat is niet waar, de mensen die zich goed gedragen zijn juist goede users, ik denk dat moderators die users zijn die dit graag willen zijn en die verantwoordelijkheid ook willen nemenOp woensdag 03 juli 2002 10:54 schreef DataBeest het volgende:
Als ik dit zo lees lijkt het erop dat mensen die zich goed gedragen wannabee mods zijn?
Ik denk juist dat moderators, users zijn die positief opvallen. Mensen die de algemene gedragsnormen kennen (het reilen en zeilen), een informatieve bijdrage hebben (als je mod bent in P&W, moet je wel wat van proggen kennen, want met kennis van grafische kaarten kun je als mod van dat deel niet zo heel veelOp woensdag 03 juli 2002 10:57 schreef infinity_master het volgende:
[..]
Nee dat is niet waar, de mensen die zich goed gedragen zijn juist goede users, ik denk dat moderators die users zijn die dit graag willen zijn en die verantwoordelijkheid ook willen nemen
Dat zijn (onder andere) de zaken die een mod maken imo
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
En je moet het eens zijn met het beleid, het kunnen vinden met de andere mod, en altijd vriendelijk doen tegen die irritante kutkotersOp woensdag 03 juli 2002 11:00 schreef Renegade het volgende:
[..]
Ik denk juist dat moderators, users zijn die positief opvallen. Mensen die de algemene gedragsnormen kennen (het reilen en zeilen), een informatieve bijdrage hebben (als je mod bent in P&W, moet je wel wat van proggen kennen, want met kennis van grafische kaarten kun je als mod van dat deel niet zo heel veel), en je moet een positieve insteek hebben.

(nu weet ik weer waarom ik geen mod ben
Net lid en meneer wil al mod worden? Daarvoor moet je overal al respect verdient hebben. (zie icon) Je moet een bijna goeroe zijn op het desbetreffende forum. En je moet de HGA's een beetje te vriend houdenOp woensdag 03 juli 2002 10:58 schreef infinity_master het volgende:
Maar dat maakt mij niet uit daarvan leer je juist....
en ga je (ik tenminste) beter modden
Op woensdag 03 juli 2002 11:02 schreef Nielsz het volgende:
[..]
En je moet het eens zijn met het beleid, het kunnen vinden met de andere mod, en altijd vriendelijk doen tegen die irritante kutkoters![]()
(nu weet ik weer waarom ik geen mod ben)
*amen*Op woensdag 03 juli 2002 11:00 schreef Renegade het volgende:
[..]
Ik denk juist dat moderators, users zijn die positief opvallen. Mensen die de algemene gedragsnormen kennen (het reilen en zeilen), een informatieve bijdrage hebben (als je mod bent in P&W, moet je wel wat van proggen kennen, want met kennis van grafische kaarten kun je als mod van dat deel niet zo heel veel), en je moet een positieve insteek hebben.
Ik ben net een paar maandjes lid ja maar ik kom al langer dan een jaar op dit forum (lees stiekem de hele draad maar esOp woensdag 03 juli 2002 11:03 schreef Yogho het volgende:
[..]
Net lid en meneer wil al mod worden? Daarvoor moet je overal al respect verdient hebben. (zie icon) Je moet een bijna goeroe zijn op het desbetreffende forum. En je moet de HGA's een beetje te vriend houden
Da's het enige punt waarop ik het niet met je eens benOp woensdag 03 juli 2002 11:02 schreef Nielsz het volgende:
[..]
En je moet het eens zijn met het beleid
Je moet achter het beleid kunnen staan, maar het lijkt mij dat je er als mod rustig een andere mening op na mag houden, of het er oneens mee mag zijn.
Tenslotte als iedereen het altijd eens was met het beleid zou GoT nooit aan verandering onderhevig zijn, toch?
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Zelfde idee heb ik er ook over..Op woensdag 03 juli 2002 11:00 schreef Renegade het volgende:
[..]
Sterker nog.. De verschillende meningen van de mods en admins bepalen uiteindelijk het beleid.. Beetje 't beste van alles bij elkaar geplukt zeg maarOp woensdag 03 juli 2002 11:06 schreef Renegade het volgende:
Da's het enige punt waarop ik het niet met je eens ben
Je moet achter het beleid kunnen staan, maar het lijkt mij dat je er als mod rustig een andere mening op na mag houden, of het er oneens mee mag zijn.
Ja ik wil daar graag aan bijdragen.....Op woensdag 03 juli 2002 11:10 schreef Twynn het volgende:
[..]
Sterker nog.. De verschillende meningen van de mods en admins bepalen uiteindelijk het beleid.. Beetje 't beste van alles bij elkaar geplukt zeg maar.
Tip 1: Slijm nietOp woensdag 03 juli 2002 11:11 schreef infinity_master het volgende:
[..]
Ja ik wil daar graag aan bijdragen.....
Tsja, en in alle eerlijkheid lijk je me daarom al geen kandidaat voor een mod, al was het alleen maar omdat je hebt gezegd dat ze je in elk fora wel mod mogen maken. Het lijkt mij persoonlijk onmogelijk dat je in alle subfora het naadje van de kous weet (of in ieder geval een bovengemiddelde kennis hebt van dat specifieke gebied)Op woensdag 03 juli 2002 11:06 schreef infinity_master het volgende:
[..]
Zelfde idee heb ik er ook over..
Afgezien hiervan heb je ook nog niet laten zien dat je een bovengemiddelde kennis hebt van een bepaald gebied. Nou zouden ze je wel mod kunnen maken van een bepaald gebied, maar het is maar de vraag of uiteindelijk blijkt dat je over de gevraagde kennis beschikt, en je genoeg thuisvoelt met het publiek dat daar op regelmatige basis komt, en dat subforum als hun thuishonk beschouwen.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Ik slijm niet ik probeer alleen duidelijk te maken dat ik de verantwoordelijkheid van mod wel aandurf en mezelf graag als mod wil bewijzenOp woensdag 03 juli 2002 11:12 schreef Eguan het volgende:
[..]
Tip 1: Slijm niet
Hmm de tekst van mij met dat ze me overal wel mod mogen maken geeft aan dat het mij erom gaat dat ik mensen wil helpen en dat ik wil bijdragen aan een beter forum, natuurlijk heb ik wel bepaalde voorkeuren voor fora en weet ik van het ene onderwerp meer dan van het andere..Op woensdag 03 juli 2002 11:12 schreef Renegade het volgende:
[..]
Tsja, en in alle eerlijkheid lijk je me daarom al geen kandidaat voor een mod, al was het alleen maar omdat je hebt gezegd dat ze je in elk fora wel mod mogen maken. Het lijkt mij persoonlijk onmogelijk dat je in alle subfora het naadje van de kous weet (of in ieder geval een bovengemiddelde kennis hebt van dat specifieke gebied)
Afgezien hiervan heb je ook nog niet laten zien dat je een bovengemiddelde kennis hebt van een bepaald gebied. Nou zouden ze je wel mod kunnen maken van een bepaald gebied, maar het is maar de vraag of uiteindelijk blijkt dat je over de gevraagde kennis beschikt, en je genoeg thuisvoelt met het publiek dat daar op regelmatige basis komt, en dat subforum als hun thuishonk beschouwen.
De vraag lijkt me niet of jij die verantwoordelijkheid aandurft, maar of de huidige moderaters het met je aandurven, en je als een nuttige toevoeging aan de crew zien (lijkt mijOp woensdag 03 juli 2002 11:13 schreef infinity_master het volgende:
[..]
Ik slijm niet ik probeer alleen duidelijk te maken dat ik de verantwoordelijkheid van mod wel aandurf en mezelf graag als mod wil bewijzen
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Ja precies en daarom wil ik ze vragen of ze mij de kans geven om mezelf te bewijzen.Op woensdag 03 juli 2002 11:14 schreef Renegade het volgende:
[..]
De vraag lijkt me niet of jij die verantwoordelijkheid aandurft, maar of de huidige moderaters het met je aandurven, en je als een nuttige toevoeging aan de crew zien (lijkt mij)
Hoop eigenlijk stiekem op een postitieve reactie van iemand...
reken er maar niet al te vast opOp woensdag 03 juli 2002 11:15 schreef infinity_master het volgende:
[..]
Ja precies en daarom wil ik ze vragen of ze mij de kans geven om mezelf te bewijzen.
Hoop eigenlijk stiekem op een postitieve reactie van iemand...
kijk eens naar het mededelingen forum over de 3 GC litemods. Daar staat in hoe ze het geworden zijn. Positief opvallen bij de mods. en dit soort threads helpen daar niet bij
Ik snap jou niet. Je hebt in dit draadje dacht ik al wel gelezen dat dat gewoon (nog) niet weggelegd is voor jou en toch blijf je door mekkeren over het feit dat je jezelf goed acht als zijnde mod en het forum beter wil maken en wat dan allemaal wel niet meer.Op woensdag 03 juli 2002 11:13 schreef infinity_master het volgende:
[..]
Ik slijm niet ik probeer alleen duidelijk te maken dat ik de verantwoordelijkheid van mod wel aandurf en mezelf graag als mod wil bewijzen
We weten het nu wel hoor..
Het forum mooier / beter maken zoals je dat zo graag wilt begint bij het posten van nuttige (behalve HK dan
Weet ik niet, probeer juist door deze thread mijn interesse te tonen en proberen te laten zien dat ik serieus ben en de verantwoordelijkheid wil nemen.Op woensdag 03 juli 2002 11:17 schreef D2k het volgende:
[..]
reken er maar niet al te vast op
kijk eens naar het mededelingen forum over de 3 GC litemods. Daar staat in hoe ze het geworden zijn. Positief opvallen bij de mods. en dit soort threads helpen daar niet bij
Na jou post bovenin was ik ook al gestopt met posten maar er waren een aantal mods die nog wat vroegen dus vandaar dat ik weer ben gaan posten..Op woensdag 03 juli 2002 11:18 schreef Eguan het volgende:
[..]
Ik snap jou niet. Je hebt in dit draadje dacht ik al wel gelezen dat dat gewoon (nog) niet weggelegd is voor jou en toch blijf je door mekkeren over het feit dat je jezelf goed acht als zijnde mod en het forum beter wil maken en wat dan allemaal wel niet meer.
We weten het nu wel hoor..
Het forum mooier / beter maken zoals je dat zo graag wilt begint bij het posten van nuttige (behalve HK dan) informatie. En wanneer je een vraag hebt, zoek eerst en ga niet meteen een topic openen zoals je dat bijvoorbeeld deed over .NET Framework. Ik heb datzelfde antwoord gevonden door te zoeken op dit forum en niet meteen een topic open te gooien.
En wat denk jij (uitleg dus) wat een modschap allemaal inhoud ?
Dringt het nog niet door: Je word geen MOD.Op woensdag 03 juli 2002 11:19 schreef infinity_master het volgende:
[..]
Weet ik niet, probeer juist door deze thread mijn interesse te tonen en proberen te laten zien dat ik serieus ben en de verantwoordelijkheid wil nemen.
Dan zal je je postgeschiedenis eens grondig aan moeten pakken, en volgens mij denk jij dat het een kwestie is van *klik* en je bent mod omdat jij dat graag wil...

Naar mijn idee en wat ik er mee zou doen:Op woensdag 03 juli 2002 11:20 schreef [Airwolf] het volgende:
En wat denk jij (uitleg dus) wat een modschap allemaal inhoud ?
1 Mensen zoveel mogelijk helpen met allerlei vragen
2 Het forum schoon houden van foute treads
3 voorkomen dat er onenigheid ontstaat tussen de users
4 naar aanleiding van tips van andere mods dingen veranderen.....
Met andere woorden: je wilt laten zien dat jij de aangewezen persoon bent om als nieuwe mod aangesteld te worden.Op woensdag 03 juli 2002 11:19 schreef infinity_master het volgende:
Weet ik niet, probeer juist door deze thread mijn interesse te tonen en proberen te laten zien dat ik serieus ben en de verantwoordelijkheid wil nemen.
Goh, ik krijg ineens het gevoel dat je wel eens familie van internetinfo zou kunnen zijn

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
lees: grote lijnenOp woensdag 03 juli 2002 11:06 schreef Renegade het volgende:
[..]
Da's het enige punt waarop ik het niet met je eens ben
Tenslotte als iedereen het altijd eens was met het beleid zou GoT nooit aan verandering onderhevig zijn, toch?
Als ik het er niet mee eens ben dat er bij een rtfm vraag een slot komt, en ik ben voor een doodzwijgen voor een topic. Dan kan ik niet met vol plezier slotjes gaan zetten
En ben ik dus geen geschikte mod.
Dat kun je als user evengoed, zoniet beter.Op woensdag 03 juli 2002 11:23 schreef infinity_master het volgende:
[..]
Naar mijn idee en wat ik er mee zou doen:
Dat kun je als user ook, door foute threads te melden aan de desbetreffende mods.2 Het forum schoon houden van foute treads
Zonder onenigheid, geen discussie. Zonder discussie, geen forum.3 voorkomen dat er onenigheid ontstaat tussen de users
Nee niet de aangewezen persoon, ik wil gewoon graag helpen en de ultieme mod die bestaat toch niet, ik denk dat er nog veel meer users zijn die goede mods zouden zijn alleen ik wil het graag tonen en hopen dat het wat oplevert.....Op woensdag 03 juli 2002 11:23 schreef Exirion het volgende:
[..]
Met andere woorden: je wilt laten zien dat jij de aangewezen persoon bent om als nieuwe mod aangesteld te worden.
Goh, ik krijg ineens het gevoel dat je wel eens familie van internetinfo zou kunnen zijn![]()
Voor mij dat ik mod wordt en voor jullie dat jullie een goede mod erbij zullen hebben
Met onenigheid bedoel ik ruzie en als mod kun je beter het forum schoon houden van verkeerde posts dan als een user..Op woensdag 03 juli 2002 11:28 schreef whoami het volgende:
[..]
Dat kun je als user evengoed, zoniet beter.
[..]
Dat kun je als user ook, door foute threads te melden aan de desbetreffende mods.
[..]
Zonder onenigheid, geen discussie. Zonder discussie, geen forum.
Dan komt de vraag: wie zegt dat jij een betere mod zal zijn als al die honderden andere wannabees?Op woensdag 03 juli 2002 11:28 schreef infinity_master het volgende:
[..]
Nee niet de aangewezen persoon, ik wil gewoon graag helpen en de ultieme mod die bestaat toch niet, ik denk dat er nog veel meer users zijn die goede mods zouden zijn alleen ik wil het graag tonen en hopen dat het wat oplevert.....
Voor mij dat ik mod wordt en voor jullie dat jullie een goede mod erbij zullen hebben
Kun je als user ookOp woensdag 03 juli 2002 11:23 schreef infinity_master het volgende:
[..]
Naar mijn idee en wat ik er mee zou doen:
Zie je iets fouts, schop dan eens een modje2 Het forum schoon houden van foute treads
Dat kun je ook als mod niet echt voorkomen. Mede door het feit dat je zoveel mensen hebt op dit forum hebt, waarbij sommige users een nogal uitgesproken mening hebben. Wat je als mod kunt doen in zo'n geval is proberen een draadje een beetje te sturen, maar je kunt natuurlijk ook als user zijnde een mod op een draadje attenderen, met de vraag of hij er eens naar wil kijken.3 voorkomen dat er onenigheid ontstaat tussen de users
Die veranderingen voer je echt niet in je eentje door. Meestal (lijkt mij althans) zal de mod van een subfora, zelf als beste het reilen en zeilen in dat deel kennen, en ook het beleid maken, dit wel in samenwerking met collega's, maar je kunt je niet alleen op anderen verlaten om manieren te vinden hoe het beter kan in jouw verantwoordingsgebied (nogmaals, dit vermoed ik slechts4 naar aanleiding van tips van andere mods dingen veranderen.....
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Die vraag die ligt niet bij mij, ik wil gewoon aantonen dat ik een goede mod zou zijn, de keuze van mods ligt nog altijd bij de crew...Op woensdag 03 juli 2002 11:30 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Dan komt de vraag: wie zegt dat jij een betere mod zal zijn als al die honderden andere wannabees?
Verwijderd
Zeg infinity_master. Wist je dat mensen die een kloontje aanmaken naar aanleiding van een Ban nooit moderator worden op GoT
hmm leuk dat je het zegt, ik ging net al een IP-check doenOp woensdag 03 juli 2002 11:23 schreef Exirion het volgende:
[..]
Met andere woorden: je wilt laten zien dat jij de aangewezen persoon bent om als nieuwe mod aangesteld te worden.
Goh, ik krijg ineens het gevoel dat je wel eens familie van internetinfo zou kunnen zijn![]()
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
En dat heb je imho nog altijd niet aangetoond.Op woensdag 03 juli 2002 11:33 schreef infinity_master het volgende:
[..]
Die vraag die ligt niet bij mij, ik wil gewoon aantonen dat ik een goede mod zou zijn, de keuze van mods ligt nog altijd bij de crew...
En ik denk ook niet dat je met deze thread je kansen vergroot.
Uit de FAQ:Op woensdag 03 juli 2002 11:28 schreef infinity_master het volgende:
Nee niet de aangewezen persoon, ik wil gewoon graag helpen en de ultieme mod die bestaat toch niet, ik denk dat er nog veel meer users zijn die goede mods zouden zijn alleen ik wil het graag tonen en hopen dat het wat oplevert.....
Moet het nog duidelijker?En wanneer word ik Admin?
Heel simpel: niet.
En moderator?
Ook niet. Niet zomaar in elk geval.
Ernaar solliciteren heeft geen enkele zin in ieder geval; we hebben in principe genoeg mensen. Een moderator wordt gevraagd omdat de crew diegene in staat acht een goede moderator te zijn. Mochten er gaten vallen die de crew niet kan opvullen met goede kandidaten, zal daar melding van gemaakt worden en dan is iedereen vrij om te solliciteren.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dat heb ik uitgelegd, en ik toen zelf aangegeven dat ik fout zat en ik heb dat andere account LATEN blokkenOp woensdag 03 juli 2002 11:35 schreef ItSnows het volgende:
Exirion: bijna goedTis die andere gast: WebDeveloper...
Laten blokken? Die was toch gebanned toen ze erachter kwamen dat het een kloontje was?Op woensdag 03 juli 2002 11:38 schreef infinity_master het volgende:
[..]
Dat heb ik uitgelegd, en ik toen zelf aangegeven dat ik fout zat en ik heb dat andere account LATEN blokken
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Tja....Op woensdag 03 juli 2002 11:38 schreef infinity_master het volgende:
Dat heb ik uitgelegd, en ik toen zelf aangegeven dat ik fout zat en ik heb dat andere account LATEN blokken
Daar gaat je kans op modschap
maar anyway: je bent niet geschikt voor het mod-zijn én we hebben niemand nodig...
dus het heeft geen zin om jezelf hier aan te prijzen.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Nee ik heb hem laten blokkken ik heb zelf aangegeven dat ik een kloon accountje had maar dat was met een reden en dat is toen opgelost en ze hebben WebDeveloper voor mij geblokt.Op woensdag 03 juli 2002 11:39 schreef Renegade het volgende:
[..]
Laten blokken? Die was toch gebanned toen ze erachter kwamen dat het een kloontje was?
internetinfo vond zichzelf ook al zo'n goeie potentiele mod. Het is opvallend dat er nog een overeenkomst tussen jullie is: ik vind jullie allebei een verre van ideale user, en dus zeker niet geschikt als moderator.Op woensdag 03 juli 2002 11:33 schreef infinity_master het volgende:
Die vraag die ligt niet bij mij, ik wil gewoon aantonen dat ik een goede mod zou zijn, de keuze van mods ligt nog altijd bij de crew...
Mensen die loze replies in de techfora posten en daarmee de indruk wekken zo snel mogelijk de HK in te willen, vallen niet bepaald op door degelijkheid en geschiktheid voor het moderatorschap.
Misschien is het niet zo vriendelijk van mij om dit te zeggen, maar als mensen een bord voor het hoofd hebben dan moet het maar duidelijk gezegd worden
Ok, dit is wel heel duidelijkOp woensdag 03 juli 2002 11:41 schreef Exirion het volgende:
[..]
Misschien is het niet zo vriendelijk van mij om dit te zeggen, maar als mensen een bord voor het hoofd hebben dan moet het maar duidelijk gezegd worden
infinity_master: Kijk eens naar de geschiedenis van de modjes op dit forum.. Dan zie je wanneer en waarom diegenen mod zijn geworden.
Daarbij zullen ook een aantal dingen opvallen:
• Bijna geen van de mods hebben ooit gevraagd om mod te mogen worden.
• 't aantal posts wat een user had voordat hij/zij moderator werd lag behoorlijk hoog.
• De tijd dat een user daadwerkelijk geregistreerd was voordat diegene gekozen werd, was toch wel een stuk langer dan dat jij nu geregistreerd bent.
En bekijk dan ook nog eens het gedrag van die personen..
Dat lijkt me genoeg voor je eigen conclusie!
Daarbij zullen ook een aantal dingen opvallen:
• Bijna geen van de mods hebben ooit gevraagd om mod te mogen worden.
• 't aantal posts wat een user had voordat hij/zij moderator werd lag behoorlijk hoog.
• De tijd dat een user daadwerkelijk geregistreerd was voordat diegene gekozen werd, was toch wel een stuk langer dan dat jij nu geregistreerd bent.
En bekijk dan ook nog eens het gedrag van die personen..
Dat lijkt me genoeg voor je eigen conclusie!
Bedankt voor de duidelijkheid!, ik wil alleen nog aangeven dat ik niet streef naar de hk, absoluut niet want ik interesseer met alleen in voor mij nuttige ForaOp woensdag 03 juli 2002 11:41 schreef Exirion het volgende:
[..]
internetinfo vond zichzelf ook al zo'n goeie potentiele mod. Het is opvallend dat er nog een overeenkomst tussen jullie is: ik vind jullie allebei een verre van ideale user, en dus zeker niet geschikt als moderator.
Mensen die loze replies in de techfora posten en daarmee de indruk wekken zo snel mogelijk de HK in te willen, vallen niet bepaald op door degelijkheid en geschiktheid voor het moderatorschap.
zou ik mod kunnen worden als jullie mensen nodig hebbenOp woensdag 03 juli 2002 11:40 schreef LuNaTiC het volgende:
maar anyway: je bent niet geschikt voor het mod-zijn én we hebben niemand nodig...
nee zeker..
Een wedervraag: is ijs vloeibaar?Op woensdag 03 juli 2002 11:44 schreef BrEeZeR het volgende:
zou ik mod kunnen worden als jullie mensen nodig hebben
Ok, maar ff alle dingen tegen sprekend die hier gezegd worden.Op woensdag 03 juli 2002 11:43 schreef infinity_master het volgende:
[..]
Bedankt voor de duidelijkheid!, ik wil alleen nog aangeven dat ik niet streef naar de hk, absoluut niet want ik interesseer met alleen in voor mij nuttige Fora
De mod's vinden jou een perfecte user (de ultieme user) en jij mag zelf kiezen van welk subforum je mod wordt.
Leg eens uit van welke je dat zou willen worden en leg daar bij eens uit waarom jij geschikt bent voor dat forum.
wat denk je (eerlijk) zelf?Op woensdag 03 juli 2002 11:44 schreef BrEeZeR het volgende:
[..]
zou ik mod kunnen worden als jullie mensen nodig hebben
nee zeker..
[kwijl-mode]Op woensdag 03 juli 2002 11:40 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik wil ook mod worden, en ik prijs mezelf niet, ik prijs alle mods hier, zulke geweldig mensen kom je nergens tegen.
[/kwijl-mode]
volgens mij vindt deze infinity_master het hebben van status belangrijker dan het helpen van mensen, gezien het een feit is dat je als 'gewone' user zijnde ook heel veel kan doen
Hoi
Je hebt er ook maar meteen een geschikt icoontje bij gebruikt?Op woensdag 03 juli 2002 11:46 schreef Yogho het volgende:
[kwijl-mode]
Ik wil ook mod worden, en ik prijs mezelf niet, ik prijs alle mods hier, zulke geweldig mensen kom je nergens tegen.
[/kwijl-mode]
ik wel, maar niet hierOp woensdag 03 juli 2002 11:43 schreef MetHod het volgende:
Nog nooit mod geworden eik.![]()
spuiten 11
Speciaal voor jou...Op woensdag 03 juli 2002 11:47 schreef Exirion het volgende:
[..]
Je hebt er ook maar meteen een geschikt icoontje bij gebruikt?
Nee, denk het niet door m'n 'geschiedenis' hier op GoT.Op woensdag 03 juli 2002 11:45 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
wat denk je (eerlijk) zelf?
Je kunt me wel gaan afkraken maar daar schiet je niet veel mee op... ik weet het nu welOp woensdag 03 juli 2002 11:46 schreef nobody122 het volgende:
volgens mij vindt deze infinity_master het hebben van status belangrijker dan het helpen van mensen, gezien het een feit is dat je als 'gewone' user zijnde ook heel veel kan doen
wijze woorden, maar het is wel zo.Op woensdag 03 juli 2002 11:46 schreef nobody122 het volgende:
De ultieme manier van helpen op een forum, is precies wat de gedachte van een forum is... mensen met hun probleem helpen.
Doe je dat vaak en valt dat op, dan kom je pas écht in aanmerking om mod te worden, niet als je jezelf uitgebreid gaat aanprijzen in een LA-topic (en nog onterecht ook).
nee afkraken is niet de goede formulering...
het is gewoon wat ik ervan denk
het is gewoon wat ik ervan denk

Hoi
Voor mensen die soortgelijk plannen hebben:
Subtiele hintExirion 3-7-2002 11:45 vermoeiend he, zo'n topic...
LuNaTiC 3-7-2002 11:45
Exirion 3-7-2002 11:46 als er in LA staat 'hoe zijn de mods mod
geworden' dan weet ik al hoelaat het is
LuNaTiC 3-7-2002 11:46

Mocht het nog niet duidelijk zijn: Je wordt geen mod.
Wil je dat ik alle redenen daarvoor op een rijtje ga zetten, of wil je jezelf die blamage besparen?
Wil je dat ik alle redenen daarvoor op een rijtje ga zetten, of wil je jezelf die blamage besparen?
Aannames zijn fataal.
En nou kijk ik pas je posthistory 
volgens mij meer dan de helft zelf gepost
Mods vragen meestal geen dingen, maar helpen alleen.
volgens mij meer dan de helft zelf gepost
Mods vragen meestal geen dingen, maar helpen alleen.
Ben zelfs 'Admin' op een besloten forumOp woensdag 03 juli 2002 11:47 schreef Nielsz het volgende:
[..]
ik wel, maar niet hier
spuiten 11
Maaruh om weer ontoptic te gaan; 'Mensen die vragen, worden...'
Als het smelt welOp woensdag 03 juli 2002 11:45 schreef Exirion het volgende:
[..]
Een wedervraag: is ijs vloeibaar?
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
OK, mooi.
Aannames zijn fataal.
hehe infinity er is nu een onderwerp hier en daar komen elke keer dat ik op F5 ram een stuk of 5 posts bij (gaat echt supersnel hiero) 
De discussie over jou is gesloten lijkt me
Hoi
Ja, maar het IS niet vloeibaar. Het kost energie om het vloeibaar te maken, en denk daar maar 's over naOp woensdag 03 juli 2002 11:51 schreef Destruction het volgende:
Als het smelt wel
lijkt me ook. ik vroeg alleen om een kans die kans kreeg ik niet, dus laat maar...Op woensdag 03 juli 2002 11:52 schreef nobody122 het volgende:
hehe infinity er is nu een onderwerp hier en daar komen elke keer dat ik op F5 ram een stuk of 5 posts bij (gaat echt supersnel hiero)
anders kan deze beter dicht denk ik
Nou, we zullen maar hopen dat deze topic snel wegzakt
Dit topic is gesloten.