Ik ben wel es benieuwd hoe de mods die hier rond lopen mod zijn geworden.
Gevraag door de crew?
Geef je geld toe?
Gevraag door de crew?
Geef je geld toe?
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Euh.... is dat onze schuldOp woensdag 03 juli 2002 08:08 schreef infinity_master het volgende:
nee geen hk please, daar kan ik niet lezen
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Klein beetje jullie schuld, maar ook mijne.Op woensdag 03 juli 2002 08:09 schreef Traag het volgende:
[..]
Euh.... is dat onze schuld
PS: er is dus al ooit zo'n topic geweest in de HK
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Ik heb geen leesrechten in de HKOp woensdag 03 juli 2002 08:15 schreef blackd het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/189297
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/521806 <- heel leuk topic
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/499221
Effe afwachten dusOp woensdag 03 juli 2002 08:19 schreef infinity_master het volgende:
[..]
Ik heb geen leesrechten in de HK
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Op zich wel vervelend ik ben niet echt een hk strever maar op zo'n moment baal ik want dan wil ik graag antwoord op mijn vraag....... maarjaOp woensdag 03 juli 2002 08:20 schreef blackd het volgende:
[..]
Effe afwachten dus
https://fgheysels.github.io/
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Bericht hierboven
Ja en daar staat in dat je geen mod wordt tenzij je gevraagd wordtOp woensdag 03 juli 2002 08:53 schreef whoami het volgende:
Ik moet iedere maand een grote som overmaken.
Maar per uitgedeeld slotje krijg je natuurlijk wel een vergoeding. Noem het een risico-vergoeding. De mogelijkheid bestaat nl. dat de desbetreffende topicstarter de mod komt opzoeken en hem aftroeft.
Trouwens, ik geloof dat er in de FAQ een item over 'hoe wordt je mod' handelt.
Misschien kun je hier dan wat info uit halen: [topic=410394/1/100]Op woensdag 03 juli 2002 08:19 schreef infinity_master het volgende:
Ik heb geen leesrechten in de HK
We kijken natuurlijk naar wat voor systeem en gadgets die lui hebben, op het moment dat ze serieus vragen beginnen te stellen over nieuwe spullen die ze aan willen schaffen proberen we ze voor te zijn. Dan betalen ze ons voor het modschap ipv dat ze nieuwe spulletjes kopen.Op woensdag 03 juli 2002 09:32 schreef infinity_master het volgende:
[..]
Ja en daar staat in dat je geen mod wordt tenzij je gevraagd wordt
Bericht hierboven
en wat kost dat dan, het modschap??Op woensdag 03 juli 2002 09:37 schreef Floris het volgende:
[..]
We kijken natuurlijk naar wat voor systeem en gadgets die lui hebben, op het moment dat ze serieus vragen beginnen te stellen over nieuwe spullen die ze aan willen schaffen proberen we ze voor te zijn. Dan betalen ze ons voor het modschap ipv dat ze nieuwe spulletjes kopen.
Tja, reken even uit wat een leuk nieuw systeem kost..Op woensdag 03 juli 2002 09:39 schreef infinity_master het volgende:
en wat kost dat dan, het modschap??
Ke ik snap het, maarja stel dat ik graag mod zou willen worden omdat ik dit een gewoon een heel gaaf forum vind dat ik graag schoon wil houden hoe zou ik dat dan aan moeten pakken?Op woensdag 03 juli 2002 09:41 schreef Twynn het volgende:
[..]
Tja, reken even uit wat een leuk nieuw systeem kost..
SparenOp woensdag 03 juli 2002 09:43 schreef infinity_master het volgende:
[..]
Ke ik snap het, maarja stel dat ik graag mod zou willen worden omdat ik dit een gewoon een heel gaaf forum vind dat ik graag schoon wil houden hoe zou ik dat dan aan moeten pakken?
🌞🍃
Dat is geen probleem.... ik geef graag geld uit als andere mensen er ook beter van worden...Op woensdag 03 juli 2002 09:44 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Sparen
Kom eerst maar eens in de HK.Op woensdag 03 juli 2002 09:46 schreef infinity_master het volgende:
[..]
Dat is geen probleem.... ik geef graag geld uit als andere mensen er ook beter van worden...
Grapjas, die hk die hoeft van mij niet, ik gebruik Got voor serieuze dingen.. ik zit veel in p&wOp woensdag 03 juli 2002 09:47 schreef SiHiDa het volgende:
[..]
Kom eerst maar eens in de HK.
Ik denk dat je eerst meer posts moet hebben om mod te worden...Op woensdag 03 juli 2002 09:48 schreef infinity_master het volgende:
[..]
Grapjas, die hk die hoeft van mij niet, ik gebruik Got voor serieuze dingen.. ik zit veel in p&w
Verwijderd
Wat is er mis met de naam van dit topic?Op woensdag 03 juli 2002 09:48 schreef Pjotr223 het volgende:
wat een naam voor een topic.... lekker nederlands
mod worden is toch niet een kwestie van je posts??Op woensdag 03 juli 2002 09:50 schreef SiHiDa het volgende:
[..]
Ik denk dat je eerst meer posts moet hebben om mod te worden...
Nou, ik denk dat ze geen user aannemen met 50 posts als mod.Op woensdag 03 juli 2002 09:51 schreef infinity_master het volgende:
[..]
mod worden is toch niet een kwestie van je posts??
Ik vind het gewoon leuk om te helpen, met de baan die ik heb help ik ook de hele dag mensen en dat bevalt mij gewoon goed..
Ik kom hier nu al ongeveer een jaar ik had toen een 56k modem dus ik kon niet echt posten maar ik heb wel veel gevolgt ik heb me pas sinds 10 maart hier geregt
Nee ok (ik heb er ietsje meer) daar heb jij gelijk in maar users zoals ik die het gewoon leuk vinden om mensen te helpen, dat heeft toch niets met posts te maken...Op woensdag 03 juli 2002 09:52 schreef SiHiDa het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ze geen user aannemen met 50 posts als mod.
Om dat ik graag mensen help en omdat dit forum van mij graag mag blijven bestaan en ik daar wel wat voor over heb..Op woensdag 03 juli 2002 09:53 schreef whoami het volgende:
Waarom is het mod-schap zo aantrekkelijk volgens jou? Maw waarom wil je mod worden?
Jij hebt er ook nog niet zo heel veel... (ik ook niet, BTW) De crew wil waarschijnlijk wel een goed beeld van je hebben.Op woensdag 03 juli 2002 09:54 schreef infinity_master het volgende:
[..]
Nee ok (ik heb er ietsje meer) daar heb jij gelijk in maar users zoals ik die het gewoon leuk vinden om mensen te helpen, dat heeft toch niets met posts te maken...
Dat klopt maar daarom wordt je toch ook eerst lite mod?Op woensdag 03 juli 2002 09:55 schreef SiHiDa het volgende:
[..]
Jij hebt er ook nog niet zo heel veel... (ik ook niet, BTW) De crew wil waarschijnlijk wel een goed beeld van je hebben.
Sommige dingen moet je geloven om ze te kunnen zien. http://www.becreative.nu/
Ehm, hoe denk jij dan dat je gekozen kunt worden? Als er een nieuwe moderator nodig is dan wordt er gekeken naar hoe een user zich gedraagd op het forum, en natuurlijk wordt er dan naar je posts gekeken. En met heel weinig posts kun je geen goede indruk krijgen..Op woensdag 03 juli 2002 09:51 schreef infinity_master het volgende:
mod worden is toch niet een kwestie van je posts??
Ik denk dat ik een mod zou kunnen worden omdat ikOp woensdag 03 juli 2002 09:57 schreef Twynn het volgende:
[..]
Ehm, hoe denk jij dan dat je gekozen kunt worden? Als er een nieuwe moderator nodig is dan wordt er gekeken naar hoe een user zich gedraagd op het forum, en natuurlijk wordt er dan naar je posts gekeken. En met heel weinig posts kun je geen goede indruk krijgen..
Bovendien moet je ook wel wat ervaring hebben..
Oh, en nog iets: Helpen kun je juist ook goed als user doen..
Who is John Galt?
Hoezo dan?Op woensdag 03 juli 2002 09:59 schreef infinity_master het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een mod zou kunnen worden omdat ik
1 dus graag mensen help en dat als mod beter kan dan als user
Enkel mods kunnen die trainingen geven...Op woensdag 03 juli 2002 10:00 schreef justmental het volgende:
Ik geef gedragstrainingen en doe bemiddeling voor mod-wannabe's.
Koop nu een introductiepakket van 5 trainingen van een uur tegen de helft van de normale prijs!
Voor dit aanbod geldt een beperkte beschikbaarheid
Waarom dan? Je bent meer bezig met beleid dan echt helpen, denk ik.Op woensdag 03 juli 2002 09:59 schreef infinity_master het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een mod zou kunnen worden omdat ik
Ervaring op GoT is er niet echt, gezien je posts en daar gaat de crew op af.2 Dit forum is sowieso de beste van nederland (ik overdreef nu niet) en dat moet blijven bestaan en als mod kan ik daar voor me gevoel beter aan bijdragen
En die ervaring die is er wel.... twijfel daar maar niet aan
Zie mijn bovenstaande post, ik kom al ongeveer een jaar hier en het klopt dat ik toen nog niet geregt was maar ik weet wel hoe het hier reilt en zeiltOp woensdag 03 juli 2002 10:01 schreef SiHiDa het volgende:
[..]
Waarom dan? Je bent meer bezig met beleid dan echt helpen, denk ik.
[..]
Ervaring op GoT is er niet echt, gezien je posts en daar gaat de crew op af.
Dat kan iedereen wel zeggen, ik denk dat de crew "bewijs" wil zien.Op woensdag 03 juli 2002 10:02 schreef infinity_master het volgende:
[..]
Zie mijn bovenstaande post, ik kom al ongeveer een jaar hier en het klopt dat ik toen nog niet geregt was maar ik weet wel hoe het hier reilt en zeilt
Waarom denk je datOp woensdag 03 juli 2002 09:59 schreef infinity_master het volgende:
Zoals ik al zei, het gaat mij er niet alleen om dat ik wil helpen maar ik wil er ook aan bijdragen dat dit forum nog lang blijft bestaanOp woensdag 03 juli 2002 10:01 schreef whoami het volgende:
[..]
Hoezo dan?
[..]
Enkel mods kunnen die trainingen geven...
(Ik vind wel dat het één van de eisen is van een mod om vloeiende zinnen te kunnen bouwen. Hij moet ook letten op indentering, interpunctie, hoofdletters, etc...)
Ik kom hier al veel langer dan een jaar en ik snap ook precies wanneer een topic dicht moet of niet, maar dat wil niet zeggen dat ik automatisch geschikt ben als zijnde moderator.Op woensdag 03 juli 2002 10:02 schreef infinity_master het volgende:
[..]
Zie mijn bovenstaande post, ik kom al ongeveer een jaar hier en het klopt dat ik toen nog niet geregt was maar ik weet wel hoe het hier reilt en zeilt
Omdat moderators (wat jullie al zeiden) veel meer ervaring hebben... en ik denk dat ik ondertussen genoeg ervaring heb met de computer en alles erm omheen om mod te worden en dus nog meer mensen te helpenOp woensdag 03 juli 2002 10:04 schreef Twynn het volgende:
[..]
Waarom denk je dat
Ik verklaar mezelf niet....Op woensdag 03 juli 2002 10:05 schreef Eguan het volgende:
[..]
Ik kom hier al veel langer dan een jaar en ik snap ook precies wanneer een topic dicht moet of niet, maar dat wil niet zeggen dat ik automatisch geschikt ben als zijnde moderator.
Jij verklaart jezelf nu als zijnde geschikt voor moderator, ik weet niet of je daar goed aan doet..
Het hangt van je gedrag in een bepaald forum af en aangezien de crew daar nog geen goed beeld van kan krijgen...Op woensdag 03 juli 2002 10:05 schreef infinity_master het volgende:
[..]
Omdat moderators (wat jullie al zeiden) veel meer ervaring hebben... en ik denk dat ik ondertussen genoeg ervaring heb met de computer en alles erm omheen om mod te worden en dus nog meer mensen te helpen
Dat is waar en daar heeft de crew ook gelijk in maar stel dat ik lite-mod wordt dan kan ik mezelf toch bewijzen.Op woensdag 03 juli 2002 10:06 schreef SiHiDa het volgende:
[..]
Het hangt van je gedrag in een bepaald forum af en aangezien de crew daar nog geen goed beeld van kan krijgen...
Maar als ze dat nu aan alle users geven..., dan hebben we straks 50000 Lite-Mods.Op woensdag 03 juli 2002 10:08 schreef infinity_master het volgende:
[..]
Dat is waar en daar heeft de crew ook gelijk in maar stel dat ik lite-mod wordt dan kan ik mezelf toch bewijzen.
Lekker even mijn markt verzieken op titel?Op woensdag 03 juli 2002 10:01 schreef whoami het volgende:
Enkel mods kunnen die trainingen geven...
Moet dat Nederlands zijn of Belgisch?(Ik vind wel dat het één van de eisen is van een mod om vloeiende zinnen te kunnen bouwen. Hij moet ook letten op indentering, interpunctie, hoofdletters, etc...)
Who is John Galt?
Dat hoeft helemaal niet want niet elke user wil mod worden....Op woensdag 03 juli 2002 10:08 schreef SiHiDa het volgende:
[..]
Maar als ze dat nu aan alle users geven..., dan hebben we straks 50000 Lite-Mods.
Ik denk dat vrij veel mensen wel Lite-Mod willen worden, maar daar niet verantwoordelijk mee zullen omgaan...Op woensdag 03 juli 2002 10:10 schreef infinity_master het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet want niet elke user wil mod worden....
Maar er zijn wel wat users die graag bij willen dragen aan een goed forum, en ik denk dat je dit als mod beter kan dan als user.
Nee maar dat wil ik juist proberen te bewijzen dat ik dat wel kan, en als de crew vind dat ik dit niet kan kunnen ze moet toch weer user maken??Op woensdag 03 juli 2002 10:12 schreef SiHiDa het volgende:
[..]
Ik denk dat vrij veel mensen wel Lite-Mod willen worden, maar daar niet verantwoordelijk mee zullen omgaan...
Maar misschien heb je er dan al een puinzooitje van gemaakt. De crew wil alleen het allerbeste.Op woensdag 03 juli 2002 10:14 schreef infinity_master het volgende:
[..]
Nee maar dat wil ik juist proberen te bewijzen dat ik dat wel kan, en als de crew vind dat ik dit niet kan kunnen ze moet toch weer user maken??
Ik hoop gewoon dat ik een kans krijg om mezelf te bewijzen...
Oh ja, hint voor de mensen met een aantal Officiële Waarschuwingen: je kunt beter geen mailtje sturen en in die tijd een aflevering van Zorro gaan kijken, dan heb je je tijd in elk geval niet verspild, want kans maken met OW's op je naam doe je niet
Ik wil me gewoon bewijzen...Op woensdag 03 juli 2002 10:14 schreef BalusC het volgende:
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/41336]posts historie van mijnheer infinity_master[/url]
En jij wilt mod worden![]()
![]()
![]()
nofi
Door die posts heb je je nog niet echt bewezen. Doe dat eerst maar eens, kom dan nog maar eens terug.Op woensdag 03 juli 2002 10:17 schreef infinity_master het volgende:
[..]
Ik wil me gewoon bewijzen...
Nee vraag is ook of ik het als mod recht kan zetten door het forum te helpenOp woensdag 03 juli 2002 10:18 schreef Eguan het volgende:
[..]
Door die posts heb je je nog niet echt bewezen. Doe dat eerst maar eens, kom dan nog maar eens terug.
Nee, dat kan niet, dat zul je moeten doen door beter te gaan posten.Op woensdag 03 juli 2002 10:20 schreef infinity_master het volgende:
[..]
Nee vraag is ook of ik het als mod recht kan zetten door het forum te helpen
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Je had het beter kunnen verwedden om een potje poolOp woensdag 03 juli 2002 10:25 schreef D2k het volgende:
Topic: Hoe ben jij mod geworden?
betalen
en veel ook
ACM is duur
Who is John Galt?
vind het jammer dat er niet ff een mod reageert, want ik weet dat ik fout ben geweest heb daar ook spijt van maar ik wil het gewoon graag recht kunnen zetten als lite-mod en ik hoop gewoon dat ik daar de kans voor krijgOp woensdag 03 juli 2002 10:23 schreef Eguan het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet, dat zul je moeten doen door beter te gaan posten.
Door dat te doen kan je de crew laten zien dat je je leven betert. Op dit moment zit er voor jou geen Lite Mod / Mod in ben ik bang, maar dat moet jou al wel duidelijk zijn denk ik naar aanleiding van dit topic
Ik denk dat er al verschillende mods gereageerd hebben.Op woensdag 03 juli 2002 10:29 schreef infinity_master het volgende:
vind het jammer dat er niet ff een mod reageert, want ik weet dat ik fout ben geweest heb daar ook spijt van maar ik wil het gewoon graag recht kunnen zetten als lite-mod en ik hoop gewoon dat ik daar de kans voor krijg
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Ik wil er wel ff op reageren, als jij een tijdlang bewijst erg nuttig te zijn, zijn wij best bereid over een OW heen te kijken. Maar we moeten je wel nodig hebben en je moet absoluut de beste kandidaat zijn. De litemods die ik voor general chat heb aangesteld (zie mededelingen forum) hadden ook een enkele negatieve note. Het laatste jaar echter hebben ze zich voorbeeldig gedragen en ze hebben blijkbaar van hun fout geleerd.Op woensdag 03 juli 2002 10:29 schreef infinity_master het volgende:
[..]
vind het jammer dat er niet ff een mod reageert, want ik weet dat ik fout ben geweest heb daar ook spijt van maar ik wil het gewoon graag recht kunnen zetten als lite-mod en ik hoop gewoon dat ik daar de kans voor krijg
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Jammer maar helaas dan, ik had graag mee geholpen aan een beter forum en had nu de aandacht kunnen hebben om dat te bewijzen........Op woensdag 03 juli 2002 10:32 schreef whoami het volgende:
[..]
Ik denk dat er al verschillende mods gereageerd hebben.
Ik denk dat jij in een omgekeerde wereld leeft. Jij wilt aantonen dat je je leven betert door mod te worden. Imo moet je eerst aantonen dat je je leven betert, dat je een positieve bijdrage kunt leveren aan GoT en pas dan kun je misschien mod worden.
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Je kan het nog steeds bewijzen, wel of niet mod...Op woensdag 03 juli 2002 10:39 schreef infinity_master het volgende:
[..]
Jammer maar helaas dan, ik had graag mee geholpen aan een beter forum en had nu de aandacht kunnen hebben om dat te bewijzen........
Kun jij even fatsoenlijk reageren of helemaal niet, dacht dat we heer in ieder geval serieus aan het praten warenOp woensdag 03 juli 2002 10:44 schreef Pjotr223 het volgende:
ben je nu zielig?
iddOp woensdag 03 juli 2002 10:27 schreef justmental het volgende:
[..]
Je had het beter kunnen verwedden om een potje pool
Zeg dan nietsOp woensdag 03 juli 2002 10:44 schreef Pjotr223 het volgende:
ben je nu zielig?
Jeremy Clarkson
Hoe ben jij lite-mod geworden dan?Op woensdag 03 juli 2002 10:48 schreef D2k het volgende:
[..]
idd
dat doe ik nog wel een keer om HGA rechten
hou je vanaf nu uit deze thread. Dank uOp woensdag 03 juli 2002 10:44 schreef Pjotr223 het volgende:
ben je nu zielig?
Het modden lijkt mij zo aantrekkelijk omdat ik graag mensen wil helpen maar ook en dat is een van de belangrijkste redenen omdat ik bij wil dragen aan een schoner en beter forum en ik vind het belangrijk dat dit forum nog lang blijft bestaanOp woensdag 03 juli 2002 10:39 schreef odysseus het volgende:
Wat is er in hemelsnaam zo aantrekkelijk aan het mod-zijn? Naast mijn blauwe kleurtje zit ik veel in NOS, ik heb daar zeker tweeduizend posts gedaan en ik zie geen reden om daar mod te worden. Het loopt goed zoals het loopt en als user heb je denk ik *meer* bewegingsvrijheid om te corrigeren dan als moderator, omdat met niet naar elk woordje kijkt. Ben je het een keertje ergens niet mee eens dan open je afhankelijk van het probleem een topic in SM of LA of je mailt/ICQ'ed de betreffende moderator. Omdat niet elke user er zo over denkt is de regular-status ooit ingevoerd, maar in principe is dat iets tijdelijks: als elke gebruiker zich gewoon gedraagt, mensen helpt en het leuk houdt dan is er helemaal geen reden meer voor een dergelijke status.
Floris, kun je de contributie van de litemods wat opschroeven? Die Maserati ligt in de kreukels en de verzekering wil niet wéér uitkeren...
Ik ben gekozenOp woensdag 03 juli 2002 10:49 schreef infinity_master het volgende:
[..]
Hoe ben jij lite-mod geworden dan?
Je kunt users ook wel bijsturen zonder dat je mod bent, in het topic zelf.Op woensdag 03 juli 2002 10:49 schreef infinity_master het volgende:
[..]
Het modden lijkt mij zo aantrekkelijk omdat ik graag mensen wil helpen maar ook en dat is een van de belangrijkste redenen omdat ik bij wil dragen aan een schoner en beter forum en ik vind het belangrijk dat dit forum nog lang blijft bestaan
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/14309947#14309947Op woensdag 03 juli 2002 10:51 schreef SiHiDa het volgende:
[..]
Je kunt users ook wel bijsturen zonder dat je mod bent, in het topic zelf.
Dat klopt maar 1 kun je als mod meer sturen en 2 het bijdragen aan een schoner forum dat lukt je beter als modOp woensdag 03 juli 2002 10:51 schreef SiHiDa het volgende:
[..]
Je kunt users ook wel bijsturen zonder dat je mod bent, in het topic zelf.
Gaaf dus daar hebben ze geen mods meer nodigOp woensdag 03 juli 2002 10:52 schreef D2k het volgende:
infinity_master:
[topic=386241/1/100]
[topic=389350/1/100]
[topic=391334/1/100]
Niet noodzakelijk. Een mod wordt veel sneller op zijn vingers getikt.Op woensdag 03 juli 2002 10:52 schreef infinity_master het volgende:
[..]
Dat klopt maar 1 kun je als mod meer sturen en 2 het bijdragen aan een schoner forum dat lukt je beter als mod
Nee dat is niet waar, de mensen die zich goed gedragen zijn juist goede users, ik denk dat moderators die users zijn die dit graag willen zijn en die verantwoordelijkheid ook willen nemenOp woensdag 03 juli 2002 10:54 schreef DataBeest het volgende:
Als ik dit zo lees lijkt het erop dat mensen die zich goed gedragen wannabee mods zijn?
Ik denk juist dat moderators, users zijn die positief opvallen. Mensen die de algemene gedragsnormen kennen (het reilen en zeilen), een informatieve bijdrage hebben (als je mod bent in P&W, moet je wel wat van proggen kennen, want met kennis van grafische kaarten kun je als mod van dat deel niet zo heel veelOp woensdag 03 juli 2002 10:57 schreef infinity_master het volgende:
[..]
Nee dat is niet waar, de mensen die zich goed gedragen zijn juist goede users, ik denk dat moderators die users zijn die dit graag willen zijn en die verantwoordelijkheid ook willen nemen
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
En je moet het eens zijn met het beleid, het kunnen vinden met de andere mod, en altijd vriendelijk doen tegen die irritante kutkotersOp woensdag 03 juli 2002 11:00 schreef Renegade het volgende:
[..]
Ik denk juist dat moderators, users zijn die positief opvallen. Mensen die de algemene gedragsnormen kennen (het reilen en zeilen), een informatieve bijdrage hebben (als je mod bent in P&W, moet je wel wat van proggen kennen, want met kennis van grafische kaarten kun je als mod van dat deel niet zo heel veel), en je moet een positieve insteek hebben.
Dat zijn (onder andere) de zaken die een mod maken imo
Net lid en meneer wil al mod worden? Daarvoor moet je overal al respect verdient hebben. (zie icon) Je moet een bijna goeroe zijn op het desbetreffende forum. En je moet de HGA's een beetje te vriend houdenOp woensdag 03 juli 2002 10:58 schreef infinity_master het volgende:
Maar dat maakt mij niet uit daarvan leer je juist....
en ga je (ik tenminste) beter modden
Op woensdag 03 juli 2002 11:02 schreef Nielsz het volgende:
[..]
En je moet het eens zijn met het beleid, het kunnen vinden met de andere mod, en altijd vriendelijk doen tegen die irritante kutkoters![]()
(nu weet ik weer waarom ik geen mod ben)
*amen*Op woensdag 03 juli 2002 11:00 schreef Renegade het volgende:
[..]
Ik denk juist dat moderators, users zijn die positief opvallen. Mensen die de algemene gedragsnormen kennen (het reilen en zeilen), een informatieve bijdrage hebben (als je mod bent in P&W, moet je wel wat van proggen kennen, want met kennis van grafische kaarten kun je als mod van dat deel niet zo heel veel), en je moet een positieve insteek hebben.
Ik ben net een paar maandjes lid ja maar ik kom al langer dan een jaar op dit forum (lees stiekem de hele draad maar esOp woensdag 03 juli 2002 11:03 schreef Yogho het volgende:
[..]
Net lid en meneer wil al mod worden? Daarvoor moet je overal al respect verdient hebben. (zie icon) Je moet een bijna goeroe zijn op het desbetreffende forum. En je moet de HGA's een beetje te vriend houden
Da's het enige punt waarop ik het niet met je eens benOp woensdag 03 juli 2002 11:02 schreef Nielsz het volgende:
[..]
En je moet het eens zijn met het beleid
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Zelfde idee heb ik er ook over..Op woensdag 03 juli 2002 11:00 schreef Renegade het volgende:
[..]
Sterker nog.. De verschillende meningen van de mods en admins bepalen uiteindelijk het beleid.. Beetje 't beste van alles bij elkaar geplukt zeg maarOp woensdag 03 juli 2002 11:06 schreef Renegade het volgende:
Da's het enige punt waarop ik het niet met je eens ben
Je moet achter het beleid kunnen staan, maar het lijkt mij dat je er als mod rustig een andere mening op na mag houden, of het er oneens mee mag zijn.
Ja ik wil daar graag aan bijdragen.....Op woensdag 03 juli 2002 11:10 schreef Twynn het volgende:
[..]
Sterker nog.. De verschillende meningen van de mods en admins bepalen uiteindelijk het beleid.. Beetje 't beste van alles bij elkaar geplukt zeg maar.
Tip 1: Slijm nietOp woensdag 03 juli 2002 11:11 schreef infinity_master het volgende:
[..]
Ja ik wil daar graag aan bijdragen.....
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq