Toon posts:

Hoe ben jij mod geworden?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 258 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op woensdag 03 juli 2002 11:06 schreef infinity_master het volgende:

[..]

Zelfde idee heb ik er ook over..
Tsja, en in alle eerlijkheid lijk je me daarom al geen kandidaat voor een mod, al was het alleen maar omdat je hebt gezegd dat ze je in elk fora wel mod mogen maken. Het lijkt mij persoonlijk onmogelijk dat je in alle subfora het naadje van de kous weet (of in ieder geval een bovengemiddelde kennis hebt van dat specifieke gebied)
Afgezien hiervan heb je ook nog niet laten zien dat je een bovengemiddelde kennis hebt van een bepaald gebied. Nou zouden ze je wel mod kunnen maken van een bepaald gebied, maar het is maar de vraag of uiteindelijk blijkt dat je over de gevraagde kennis beschikt, en je genoeg thuisvoelt met het publiek dat daar op regelmatige basis komt, en dat subforum als hun thuishonk beschouwen.

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 03 juli 2002 11:12 schreef Eguan het volgende:

[..]

Tip 1: Slijm niet
Ik slijm niet ik probeer alleen duidelijk te maken dat ik de verantwoordelijkheid van mod wel aandurf en mezelf graag als mod wil bewijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 03 juli 2002 11:12 schreef Renegade het volgende:

[..]

Tsja, en in alle eerlijkheid lijk je me daarom al geen kandidaat voor een mod, al was het alleen maar omdat je hebt gezegd dat ze je in elk fora wel mod mogen maken. Het lijkt mij persoonlijk onmogelijk dat je in alle subfora het naadje van de kous weet (of in ieder geval een bovengemiddelde kennis hebt van dat specifieke gebied)
Afgezien hiervan heb je ook nog niet laten zien dat je een bovengemiddelde kennis hebt van een bepaald gebied. Nou zouden ze je wel mod kunnen maken van een bepaald gebied, maar het is maar de vraag of uiteindelijk blijkt dat je over de gevraagde kennis beschikt, en je genoeg thuisvoelt met het publiek dat daar op regelmatige basis komt, en dat subforum als hun thuishonk beschouwen.
Hmm de tekst van mij met dat ze me overal wel mod mogen maken geeft aan dat het mij erom gaat dat ik mensen wil helpen en dat ik wil bijdragen aan een beter forum, natuurlijk heb ik wel bepaalde voorkeuren voor fora en weet ik van het ene onderwerp meer dan van het andere..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Op woensdag 03 juli 2002 11:13 schreef infinity_master het volgende:

[..]

Ik slijm niet ik probeer alleen duidelijk te maken dat ik de verantwoordelijkheid van mod wel aandurf en mezelf graag als mod wil bewijzen
De vraag lijkt me niet of jij die verantwoordelijkheid aandurft, maar of de huidige moderaters het met je aandurven, en je als een nuttige toevoeging aan de crew zien (lijkt mij :P)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 03 juli 2002 11:14 schreef Renegade het volgende:

[..]

De vraag lijkt me niet of jij die verantwoordelijkheid aandurft, maar of de huidige moderaters het met je aandurven, en je als een nuttige toevoeging aan de crew zien (lijkt mij :P)
Ja precies en daarom wil ik ze vragen of ze mij de kans geven om mezelf te bewijzen.
Hoop eigenlijk stiekem op een postitieve reactie van iemand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

Op woensdag 03 juli 2002 11:15 schreef infinity_master het volgende:

[..]

Ja precies en daarom wil ik ze vragen of ze mij de kans geven om mezelf te bewijzen.
Hoop eigenlijk stiekem op een postitieve reactie van iemand...
reken er maar niet al te vast op
kijk eens naar het mededelingen forum over de 3 GC litemods. Daar staat in hoe ze het geworden zijn. Positief opvallen bij de mods. en dit soort threads helpen daar niet bij ;)

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eguan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-11-2024

Eguan

Be Creative !

Op woensdag 03 juli 2002 11:13 schreef infinity_master het volgende:

[..]

Ik snap jou niet. Je hebt in dit draadje dacht ik al wel gelezen dat dat gewoon (nog) niet weggelegd is voor jou en toch blijf je door mekkeren over het feit dat je jezelf goed acht als zijnde mod en het forum beter wil maken en wat dan allemaal wel niet meer.

We weten het nu wel hoor..

Het forum mooier / beter maken zoals je dat zo graag wilt begint bij het posten van nuttige (behalve HK dan :)) informatie. En wanneer je een vraag hebt, zoek eerst en ga niet meteen een topic openen zoals je dat bijvoorbeeld deed over .NET Framework. Ik heb datzelfde antwoord gevonden door te zoeken op dit forum en niet meteen een topic open te gooien.

Sommige dingen moet je geloven om ze te kunnen zien. http://www.becreative.nu/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 03 juli 2002 11:17 schreef D2k het volgende:

[..]

reken er maar niet al te vast op
kijk eens naar het mededelingen forum over de 3 GC litemods. Daar staat in hoe ze het geworden zijn. Positief opvallen bij de mods. en dit soort threads helpen daar niet bij ;)
Weet ik niet, probeer juist door deze thread mijn interesse te tonen en proberen te laten zien dat ik serieus ben en de verantwoordelijkheid wil nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 03 juli 2002 11:18 schreef Eguan het volgende:

[..]

Ik snap jou niet. Je hebt in dit draadje dacht ik al wel gelezen dat dat gewoon (nog) niet weggelegd is voor jou en toch blijf je door mekkeren over het feit dat je jezelf goed acht als zijnde mod en het forum beter wil maken en wat dan allemaal wel niet meer.

We weten het nu wel hoor..

Het forum mooier / beter maken zoals je dat zo graag wilt begint bij het posten van nuttige (behalve HK dan :)) informatie. En wanneer je een vraag hebt, zoek eerst en ga niet meteen een topic openen zoals je dat bijvoorbeeld deed over .NET Framework. Ik heb datzelfde antwoord gevonden door te zoeken op dit forum en niet meteen een topic open te gooien.
Na jou post bovenin was ik ook al gestopt met posten maar er waren een aantal mods die nog wat vroegen dus vandaar dat ik weer ben gaan posten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
En wat denk jij (uitleg dus) wat een modschap allemaal inhoud ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:13

André

Analytics dude

Op woensdag 03 juli 2002 11:19 schreef infinity_master het volgende:

[..]

Weet ik niet, probeer juist door deze thread mijn interesse te tonen en proberen te laten zien dat ik serieus ben en de verantwoordelijkheid wil nemen.
Dringt het nog niet door: Je word geen MOD.

Dan zal je je postgeschiedenis eens grondig aan moeten pakken, en volgens mij denk jij dat het een kwestie is van *klik* en je bent mod omdat jij dat graag wil... :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 03 juli 2002 11:20 schreef [Airwolf] het volgende:
En wat denk jij (uitleg dus) wat een modschap allemaal inhoud ?
Naar mijn idee en wat ik er mee zou doen:

1 Mensen zoveel mogelijk helpen met allerlei vragen
2 Het forum schoon houden van foute treads
3 voorkomen dat er onenigheid ontstaat tussen de users
4 naar aanleiding van tips van andere mods dingen veranderen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-10 19:03

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 03 juli 2002 11:19 schreef infinity_master het volgende:
Met andere woorden: je wilt laten zien dat jij de aangewezen persoon bent om als nieuwe mod aangesteld te worden.

Goh, ik krijg ineens het gevoel dat je wel eens familie van internetinfo zou kunnen zijn :X >:)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op woensdag 03 juli 2002 11:06 schreef Renegade het volgende:

[..]

Da's het enige punt waarop ik het niet met je eens ben :P
Je moet achter het beleid kunnen staan, maar het lijkt mij dat je er als mod rustig een andere mening op na mag houden, of het er oneens mee mag zijn.

Tenslotte als iedereen het altijd eens was met het beleid zou GoT nooit aan verandering onderhevig zijn, toch?
lees: grote lijnen
Als ik het er niet mee eens ben dat er bij een rtfm vraag een slot komt, en ik ben voor een doodzwijgen voor een topic. Dan kan ik niet met vol plezier slotjes gaan zetten ;)
En ben ik dus geen geschikte mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Laatst online: 00:24
Op woensdag 03 juli 2002 11:23 schreef infinity_master het volgende:

[..]

Dat kun je als user evengoed, zoniet beter.
Dat kun je als user ook, door foute threads te melden aan de desbetreffende mods.
Zonder onenigheid, geen discussie. Zonder discussie, geen forum.

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 03 juli 2002 11:23 schreef Exirion het volgende:

[..]

Met andere woorden: je wilt laten zien dat jij de aangewezen persoon bent om als nieuwe mod aangesteld te worden.

Goh, ik krijg ineens het gevoel dat je wel eens familie van internetinfo zou kunnen zijn :X >:)
Nee niet de aangewezen persoon, ik wil gewoon graag helpen en de ultieme mod die bestaat toch niet, ik denk dat er nog veel meer users zijn die goede mods zouden zijn alleen ik wil het graag tonen en hopen dat het wat oplevert.....
Voor mij dat ik mod wordt en voor jullie dat jullie een goede mod erbij zullen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 03 juli 2002 11:28 schreef whoami het volgende:

[..]

Dat kun je als user evengoed, zoniet beter.
[..]

Dat kun je als user ook, door foute threads te melden aan de desbetreffende mods.
[..]

Zonder onenigheid, geen discussie. Zonder discussie, geen forum.
Met onenigheid bedoel ik ruzie en als mod kun je beter het forum schoon houden van verkeerde posts dan als een user..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
Op woensdag 03 juli 2002 11:28 schreef infinity_master het volgende:

[..]

Nee niet de aangewezen persoon, ik wil gewoon graag helpen en de ultieme mod die bestaat toch niet, ik denk dat er nog veel meer users zijn die goede mods zouden zijn alleen ik wil het graag tonen en hopen dat het wat oplevert.....
Voor mij dat ik mod wordt en voor jullie dat jullie een goede mod erbij zullen hebben
Dan komt de vraag: wie zegt dat jij een betere mod zal zijn als al die honderden andere wannabees? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Op woensdag 03 juli 2002 11:23 schreef infinity_master het volgende:

[..]

Kun je als user ook
Zie je iets fouts, schop dan eens een modje :P ;)
Dat kun je ook als mod niet echt voorkomen. Mede door het feit dat je zoveel mensen hebt op dit forum hebt, waarbij sommige users een nogal uitgesproken mening hebben. Wat je als mod kunt doen in zo'n geval is proberen een draadje een beetje te sturen, maar je kunt natuurlijk ook als user zijnde een mod op een draadje attenderen, met de vraag of hij er eens naar wil kijken.
4 naar aanleiding van tips van andere mods dingen veranderen.....
Die veranderingen voer je echt niet in je eentje door. Meestal (lijkt mij althans) zal de mod van een subfora, zelf als beste het reilen en zeilen in dat deel kennen, en ook het beleid maken, dit wel in samenwerking met collega's, maar je kunt je niet alleen op anderen verlaten om manieren te vinden hoe het beter kan in jouw verantwoordingsgebied (nogmaals, dit vermoed ik slechts :P).

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 03 juli 2002 11:30 schreef Nielsz het volgende:

[..]

Dan komt de vraag: wie zegt dat jij een betere mod zal zijn als al die honderden andere wannabees? :)
Die vraag die ligt niet bij mij, ik wil gewoon aantonen dat ik een goede mod zou zijn, de keuze van mods ligt nog altijd bij de crew...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg infinity_master. Wist je dat mensen die een kloontje aanmaken naar aanleiding van een Ban nooit moderator worden op GoT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op woensdag 03 juli 2002 11:23 schreef Exirion het volgende:

[..]

hmm leuk dat je het zegt, ik ging net al een IP-check doen :D :o

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Laatst online: 00:24
Op woensdag 03 juli 2002 11:33 schreef infinity_master het volgende:

[..]

Die vraag die ligt niet bij mij, ik wil gewoon aantonen dat ik een goede mod zou zijn, de keuze van mods ligt nog altijd bij de crew...
En dat heb je imho nog altijd niet aangetoond.
En ik denk ook niet dat je met deze thread je kansen vergroot.

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 03 juli 2002 11:28 schreef infinity_master het volgende:
Uit de FAQ:
En wanneer word ik Admin?
Heel simpel: niet.
En moderator?
Ook niet. Niet zomaar in elk geval.
Ernaar solliciteren heeft geen enkele zin in ieder geval; we hebben in principe genoeg mensen. Een moderator wordt gevraagd omdat de crew diegene in staat acht een goede moderator te zijn. Mochten er gaten vallen die de crew niet kan opvullen met goede kandidaten, zal daar melding van gemaakt worden en dan is iedereen vrij om te solliciteren.
Moet het nog duidelijker?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exirion: bijna goed ;) Tis die andere gast: WebDeveloper...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 03 juli 2002 11:35 schreef ItSnows het volgende:
Exirion: bijna goed ;) Tis die andere gast: WebDeveloper...
Dat heb ik uitgelegd, en ik toen zelf aangegeven dat ik fout zat en ik heb dat andere account LATEN blokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Op woensdag 03 juli 2002 11:38 schreef infinity_master het volgende:

[..]

Dat heb ik uitgelegd, en ik toen zelf aangegeven dat ik fout zat en ik heb dat andere account LATEN blokken
Laten blokken? Die was toch gebanned toen ze erachter kwamen dat het een kloontje was?

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

Op woensdag 03 juli 2002 11:38 schreef infinity_master het volgende:

Tja....

Daar gaat je kans op modschap >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

maar anyway: je bent niet geschikt voor het mod-zijn én we hebben niemand nodig...

dus het heeft geen zin om jezelf hier aan te prijzen.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 03 juli 2002 11:39 schreef Renegade het volgende:

[..]

Laten blokken? Die was toch gebanned toen ze erachter kwamen dat het een kloontje was?
Nee ik heb hem laten blokkken ik heb zelf aangegeven dat ik een kloon accountje had maar dat was met een reden en dat is toen opgelost en ze hebben WebDeveloper voor mij geblokt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 03 juli 2002 11:33 schreef infinity_master het volgende:
internetinfo vond zichzelf ook al zo'n goeie potentiele mod. Het is opvallend dat er nog een overeenkomst tussen jullie is: ik vind jullie allebei een verre van ideale user, en dus zeker niet geschikt als moderator.

Mensen die loze replies in de techfora posten en daarmee de indruk wekken zo snel mogelijk de HK in te willen, vallen niet bepaald op door degelijkheid en geschiktheid voor het moderatorschap.

Misschien is het niet zo vriendelijk van mij om dit te zeggen, maar als mensen een bord voor het hoofd hebben dan moet het maar duidelijk gezegd worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eguan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-11-2024

Eguan

Be Creative !

Op woensdag 03 juli 2002 11:41 schreef Exirion het volgende:

[..]

Misschien is het niet zo vriendelijk van mij om dit te zeggen, maar als mensen een bord voor het hoofd hebben dan moet het maar duidelijk gezegd worden :)
Ok, dit is wel heel duidelijk :)

Sommige dingen moet je geloven om ze te kunnen zien. http://www.becreative.nu/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
  • Laatst online: 01-10 19:49
infinity_master: Kijk eens naar de geschiedenis van de modjes op dit forum.. Dan zie je wanneer en waarom diegenen mod zijn geworden.

Daarbij zullen ook een aantal dingen opvallen:

• Bijna geen van de mods hebben ooit gevraagd om mod te mogen worden.

• 't aantal posts wat een user had voordat hij/zij moderator werd lag behoorlijk hoog.

• De tijd dat een user daadwerkelijk geregistreerd was voordat diegene gekozen werd, was toch wel een stuk langer dan dat jij nu geregistreerd bent.

En bekijk dan ook nog eens het gedrag van die personen..

Dat lijkt me genoeg voor je eigen conclusie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Laatst online: 22:27
Nog nooit mod geworden eik. :) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 03 juli 2002 11:41 schreef Exirion het volgende:

[..]

internetinfo vond zichzelf ook al zo'n goeie potentiele mod. Het is opvallend dat er nog een overeenkomst tussen jullie is: ik vind jullie allebei een verre van ideale user, en dus zeker niet geschikt als moderator.

Mensen die loze replies in de techfora posten en daarmee de indruk wekken zo snel mogelijk de HK in te willen, vallen niet bepaald op door degelijkheid en geschiktheid voor het moderatorschap.

Bedankt voor de duidelijkheid!, ik wil alleen nog aangeven dat ik niet streef naar de hk, absoluut niet want ik interesseer met alleen in voor mij nuttige Fora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:07

Dennahz

Life feels like hell should.

Op woensdag 03 juli 2002 11:40 schreef LuNaTiC het volgende:
maar anyway: je bent niet geschikt voor het mod-zijn én we hebben niemand nodig...

zou ik mod kunnen worden als jullie mensen nodig hebben :?

nee zeker.. ;(

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 03 juli 2002 11:44 schreef BrEeZeR het volgende:
Een wedervraag: is ijs vloeibaar? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op woensdag 03 juli 2002 11:43 schreef infinity_master het volgende:

[..]

Bedankt voor de duidelijkheid!, ik wil alleen nog aangeven dat ik niet streef naar de hk, absoluut niet want ik interesseer met alleen in voor mij nuttige Fora
Ok, maar ff alle dingen tegen sprekend die hier gezegd worden.

De mod's vinden jou een perfecte user (de ultieme user) en jij mag zelf kiezen van welk subforum je mod wordt.

Leg eens uit van welke je dat zou willen worden en leg daar bij eens uit waarom jij geschikt bent voor dat forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op woensdag 03 juli 2002 11:44 schreef BrEeZeR het volgende:

[..]

nee zeker.. ;(
wat denk je (eerlijk) zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

Op woensdag 03 juli 2002 11:40 schreef LuNaTiC het volgende:

[kwijl-mode]
Ik wil ook mod worden, en ik prijs mezelf niet, ik prijs alle mods hier, zulke geweldig mensen kom je nergens tegen.
[/kwijl-mode]
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoBody
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

volgens mij vindt deze infinity_master het hebben van status belangrijker dan het helpen van mensen, gezien het een feit is dat je als 'gewone' user zijnde ook heel veel kan doen :)

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 03 juli 2002 11:46 schreef Yogho het volgende:
[kwijl-mode]
Ik wil ook mod worden, en ik prijs mezelf niet, ik prijs alle mods hier, zulke geweldig mensen kom je nergens tegen.
[/kwijl-mode]
;)
Je hebt er ook maar meteen een geschikt icoontje bij gebruikt? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
Op woensdag 03 juli 2002 11:43 schreef MetHod het volgende:
Nog nooit mod geworden eik. :) :P
ik wel, maar niet hier :)

spuiten 11 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

Op woensdag 03 juli 2002 11:47 schreef Exirion het volgende:

[..]

Je hebt er ook maar meteen een geschikt icoontje bij gebruikt? :D
Speciaal voor jou... O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Op woensdag 03 juli 2002 11:45 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

wat denk je (eerlijk) zelf?
Nee, denk het niet door m'n 'geschiedenis' hier op GoT.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 03 juli 2002 11:46 schreef nobody122 het volgende:
volgens mij vindt deze infinity_master het hebben van status belangrijker dan het helpen van mensen, gezien het een feit is dat je als 'gewone' user zijnde ook heel veel kan doen :)
Je kunt me wel gaan afkraken maar daar schiet je niet veel mee op... ik weet het nu wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op woensdag 03 juli 2002 11:46 schreef nobody122 het volgende:
wijze woorden, maar het is wel zo.

De ultieme manier van helpen op een forum, is precies wat de gedachte van een forum is... mensen met hun probleem helpen.

Doe je dat vaak en valt dat op, dan kom je pas écht in aanmerking om mod te worden, niet als je jezelf uitgebreid gaat aanprijzen in een LA-topic (en nog onterecht ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoBody

NoBody

www.gentoo.org

nee afkraken is niet de goede formulering...

het is gewoon wat ik ervan denk :{

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Voor mensen die soortgelijk plannen hebben:
Exirion 3-7-2002 11:45 vermoeiend he, zo'n topic...

LuNaTiC 3-7-2002 11:45 :o

Exirion 3-7-2002 11:46 als er in LA staat 'hoe zijn de mods mod
geworden' dan weet ik al hoelaat het is :/

LuNaTiC 3-7-2002 11:46 :D
Subtiele hint O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:34

GaMeOvEr

Is een hork.

Mocht het nog niet duidelijk zijn: Je wordt geen mod.

Wil je dat ik alle redenen daarvoor op een rijtje ga zetten, of wil je jezelf die blamage besparen?

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
En nou kijk ik pas je posthistory :+
volgens mij meer dan de helft zelf gepost :+
Mods vragen meestal geen dingen, maar helpen alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Laatst online: 22:27
Op woensdag 03 juli 2002 11:47 schreef Nielsz het volgende:

[..]

ik wel, maar niet hier :)

spuiten 11 ;)
Ben zelfs 'Admin' op een besloten forum :P

Maaruh om weer ontoptic te gaan; 'Mensen die vragen, worden...' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01:36

Destruction

(ex-)Automonteur

Op woensdag 03 juli 2002 11:45 schreef Exirion het volgende:

[..]

Een wedervraag: is ijs vloeibaar? :+
Als het smelt wel :P

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
IK ZEI DUS AL, HET IS DUIDELIJK!!!!

sorry...

ik was al gestopt met posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:34

GaMeOvEr

Is een hork.

OK, mooi.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoBody

NoBody

www.gentoo.org

hehe infinity er is nu een onderwerp hier en daar komen elke keer dat ik op F5 ram een stuk of 5 posts bij (gaat echt supersnel hiero) (8>

De discussie over jou is gesloten lijkt me }:O

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 03 juli 2002 11:51 schreef Destruction het volgende:
Als het smelt wel :P
Ja, maar het IS niet vloeibaar. Het kost energie om het vloeibaar te maken, en denk daar maar 's over na ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 03 juli 2002 11:52 schreef nobody122 het volgende:
hehe infinity er is nu een onderwerp hier en daar komen elke keer dat ik op F5 ram een stuk of 5 posts bij (gaat echt supersnel hiero) (8>

De discussie over jou is gesloten lijkt me }:O
lijkt me ook. ik vroeg alleen om een kans die kans kreeg ik niet, dus laat maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

:)
anders kan deze beter dicht denk ik :?

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Nou, we zullen maar hopen dat deze topic snel wegzakt :P

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.