hij onderwegRave17 schreef op 05 september 2002 @ 19:02:
[...]
E-mail het dan eens naar rave17@NOSPAMmsn.com. Zonder NOSPAM uiteraard![]()
![]()
Ze zijn binnen. Binnen 10 min. staan ze op de site
[ edit ]
Ik zie dat je 4 kleine foto's hebt opgestuurd terwijl je 2 kleine en daarvan 2 grote mag laten zien
[/ edit ]
dat filmpje ging ff mis, ik maak wel ff een nieuwe als ik thuis ben
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
[/quote]Rave17 schreef op 05 september 2002 @ 20:08:
[...]
[ edit ]
Ik zie dat je 4 kleine foto's hebt opgestuurd terwijl je 2 kleine en daarvan 2 grote mag laten zien
Ik heb ooit eens zo'n spycam gekocht en dit is de maximale
ik moet nog steeds een goede aanschaffen
Hmm, welke 2 moet ik erop zetten?tastingw schreef op 05 september 2002 @ 20:21:
[...]
Ik heb ooit eens zo'n spycam gekocht en dit is de maximaleresolutie
ik moet nog steeds een goede aanschaffen
Voor diegene die hun lcd al hebben aangesloten. Waar halen jullie die 5v vandaan?
Zoals bv. tastingw, want ik zie bij jouw plaatje alleen een printerkabel en meer niet dat kastje ingaan.
Zoals bv. tastingw, want ik zie bij jouw plaatje alleen een printerkabel en meer niet dat kastje ingaan.
ik wil em ook ^_^ ik had EN als 1e betaald, EN een xtra 1 besteld zodat andere korting konden krijgen op de 2*20
[treitermode]
Wilde er iemand een pic zien in een donkere kamer van het
LCD?

In het echt is het blauw veeellll mooier, ik weet ook niet hoe
het komt dat dat op de foto niet tot zijn recht komt.
[/treitermode]
Wilde er iemand een pic zien in een donkere kamer van het

In het echt is het blauw veeellll mooier, ik weet ook niet hoe
het komt dat dat op de foto niet tot zijn recht komt.
[/treitermode]
Nee, hoezoLamborghini schreef op 05 september 2002 @ 22:16:
[treitermode]
Wilde er iemand een pic zien in een donkere kamer van hetLCD?
[/treitermode]
Das niet waar. Ik was degene die een 2*20 extra had gekocht zodat die goedkoper zou worden.VO-Zephyr schreef op 05 september 2002 @ 21:19:
EN een xtra 1 besteld zodat andere korting konden krijgen op de 2*20![]()
Ja en ik was de eerste die reageerde in Lethal zijn eerste topic over de LCD IALamborghini schreef op 05 september 2002 @ 22:52:
[...]
Das niet waar. Ik was degene die een 2*20 extra had gekocht zodat die goedkoper zou worden.
[rml][ Inkoop]Blauwe LCD 2 * 20 *GESLOTEN*[/rml]
Verwijderd
Jaaaaaaaaaaaa, /me is heel blijLethal schreef op 05 september 2002 @ 19:31:
PICS:
[afbeelding]
Van links naar rechts
Op de eerste rij
Rave
Pwem
Vassago
Fewture
Sjmuup
Nitraat
The_Duke
De rest komt nog.
http://home.tiscali.nl/~wmvana/lcd/index.html
hier een nieuwe site, met een goed filmpje als het goed is (divx codec 4.11 dus dat heeft iedereen wel
)
hier een nieuwe site, met een goed filmpje als het goed is (divx codec 4.11 dus dat heeft iedereen wel
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Mijn LCD deed het trouwens meteen de 1e keer al goed toen ik LCDSmartie starte. Het was bij mij dus niet nodig om die test van Crystalfontz te gebruiken.
Lamborghini schreef op 05 september 2002 @ 22:52:
[...]
Das niet waar. Ik was degene die een 2*20 extra had gekocht zodat die goedkoper zou worden.
VO-Zephyr schreef op 01 juli 2002 @ 20:00:
hoe duur was nou zon 20*2 en hoeveel zijn er nog nodig voor korting? anders bestel ik dr wel ff 1 om t rond te maken
-]MaRc0[- schreef op 01 juli 2002 @ 20:02:
[...]
Als iedereen betaald die een 2*20 heeft genomen is er nog 1tje nodig. De 2*20 zijn €25,-
VO-Zephyr schreef op 01 juli 2002 @ 20:04:
ok, ik bestel em bij deze, moet ik dan nog ff me laupro bestelling aanpassen ?
-]MaRc0[- schreef op 01 juli 2002 @ 20:06:
[...]
Ja is goedIk zal het ff in me aantekeningen ook veranderen.
In plaats van €33,- wordt het dan €58,- voor jou
meer lijkt me niet nodig ^_^
Haha, ow sorryVO-Zephyr schreef op 05 september 2002 @ 23:52:
meer lijkt me niet nodig ^_^
Hieronder staan quotes uit het topic:
[rml][ Inkoopactie]Nieuwe actie blauwe 2 * 20 en 4 * 20[/rml]
Lamborghini schreef op 25 June 2002 @ 16:48:
Nou nog 1 2*20. Ach, ik ben de slechtste niet, neem ik die er ook wel bij. Dus zitten we nu op de 20stuks 2*20.
Lethal schreef op 25 June 2002 @ 16:49:
quote:
--------------------------------
Msn net:
MaRc0 zegt:
Go lamborghini!
--------------------------------
Kijk dat zijn de echte...
-]MaRc0[- schreef op 25 June 2002 @ 16:51
Woot! You are 1337
Who's da man? Lamborghini!
Lamborghini schreef op 25 June 2002 @ 17:01
Moet ik jouw nou ook nog mailen dat ik dat display erbij neem en ook ff de verzekering nu erbij heb genomen? Of kijk je op die inkoopsite naar de bestelde artikelen?
Sorry joh ik was de 1eLethal schreef op 25 June 2002 @ 17:03
Das overbodig, tenzij je op de inkoopsite een vage naam hebt ingevult, net zoals maninblack
Jaja, hij is helemaal af en ingebouwd, ff wat pics schieten!!!
iig zijn we beiden erg sociaal 
en ik was 2e, dus als ik niet was gekomen ,ha djou lcd ook geen zin, waren we nog met 19
magoed
laat ze maar komen
en ik was 2e, dus als ik niet was gekomen ,ha djou lcd ook geen zin, waren we nog met 19
magoed
laat ze maar komen
Thanx
Kleine oneffenheidjes zie je wat beter op de fotot's omdat er een lamp recht op staat te schijnen...... en die krassen rond de potmetertjes zijn ook al weer een beetje weggewerkt (met potlood
Verwijderd
Opzich zou ik mijn lcd'tje vandaag wel op kunnen komen halen, mits je 's middags kan... Ben in bezit van een week ov dus ik moet op tijd weer thuis zijn he 
Kun je me ff mailen: siertuin@BLAAThotmail.com (zonder de blaat natuurlijk)
Sjiek! alleen heb ik ff een vraagje over die fan schakellaartjes... kan je diePrulleman schreef op 06 september 2002 @ 01:03:
komen ze:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Knopjes zijn: contrast - cpu fan 7/12 volt - lcd aan/uit - voeding fan 7/12 - backlight
gewoon tussen die fan zetten? of moet je hier nog een speciaal schema voor
gebruiken?
Nitraat, Jij wou toch 2 lcd's?
Zoja, maak je het geld over naar mijn rekening?
thnks
Zoja, maak je het geld over naar mijn rekening?
thnks
Zoals ik al zei, was het hier groot feest.Verwijderd schreef op 06 september 2002 @ 07:27:
Opzich zou ik mijn lcd'tje vandaag wel op kunnen komen halen, mits je 's middags kan... Ben in bezit van een week ov dus ik moet op tijd weer thuis zijn he
Tis zoonbeetje onmogelijk om mij te vinden dan
Beter is maandag of dinsdag
Verwijderd
Houdt dat in dat ze vandaag op de bus gaan?Lethal schreef op 05 september 2002 @ 19:31:
PICS:
[afbeelding]
Van links naar rechts
Op de eerste rij
Rave
Pwem
Vassago
Fewture
Sjmuup
Nitraat
The_Duke
De rest komt nog.
Dat zeg ik niet
Ik ga vanmiddag de pakketzegels halen, en kijken of ik daar nog korting op kan krijgen. Het zijn toch wel weer 100 pakketjes die ik moet versturen...
Verwijderd
Betekend dit dus dat die als eerste op de post gaan ... of verzend je ze allemaal tegelijk naderhand?
<blij mode>
</blij mode>
<blij mode>
Ik heb de 5 volt via pin 11 in de paralelle kabel laten lopen. Op het einde van de kabel heb ik 'm los gesoldeerd en uit de kabel gehaald. Dat draadje heb ik verlengd en aan een losse molexconnector gesoldeerd. Dit gaat alleen als je een paralelle kabel hebt waarvan je omhuizing van de connector eraf kan halen anders krijg je nooit meer goed beschermdLamborghini schreef op 05 september 2002 @ 20:46:
Voor diegene die hun lcd al hebben aangesloten. Waar halen jullie die 5v vandaan?
Hoe heb je die schakelaar om 'm aan en uit te zetten ertussen gezet, dat is eigenlijk wel heel erg makkelijkPrulleman schreef op 06 september 2002 @ 01:03:
komen ze:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Knopjes zijn: contrast - cpu fan 7/12 volt - lcd aan/uit - voeding fan 7/12 - backlight
zeker tussen je 5 volt lijn
[/quote]Rave17 schreef op 05 september 2002 @ 20:08:
[...]
[ edit ]
doe maar front.JPG en Draad.JPG
Dat is wel een goed idee. Alleen het nadeel daarvan is is dat je je lcd dan aleen maar op die ene pc kan aansluiten. Ik denk dat ik maar een kastje maak met een usb connector erin, zodat ik met een parallele en een usb kabel zo me display kan aansluiten aan elke computer die ik maar wil.tastingw schreef op 06 september 2002 @ 12:11:
[...]
Ik heb de 5 volt via pin 11 in de paralelle kabel laten lopen. Op het einde van de kabel heb ik 'm los gesoldeerd en uit de kabel gehaald. Dat draadje heb ik verlengd en aan een losse molexconnector gesoldeerd. Dit gaat alleen als je een paralelle kabel hebt waarvan je omhuizing van de connector eraf kan halen anders krijg je nooit meer goed beschermd
Ik heb maar 1 pc waarvoor ik het wil gebruiken maar die usb is natuurlijk ook een ideeLamborghini schreef op 06 september 2002 @ 12:34:
[...]
Dat is wel een goed idee. Alleen het nadeel daarvan is is dat je je lcd dan aleen maar op die ene pc kan aansluiten. Ik denk dat ik maar een kastje maak met een usb connector erin, zodat ik met een parallele en een usb kabel zo me display kan aansluiten aan elke computer die ik maar wil.
Hé hij werkt (4*20)!!!
Geweldige actie Lethal!!! Ga zo door!!!
Ik heb alleen geen cam, maar er zijn gelukkig al pics.
Geweldige actie Lethal!!! Ga zo door!!!
Ik heb alleen geen cam, maar er zijn gelukkig al pics.
als je gewoon een vrouwtjes molux koopt, prik je zo ut manneke van je voedingLamborghini schreef op 06 september 2002 @ 12:34:
[...]
Dat is wel een goed idee. Alleen het nadeel daarvan is is dat je je lcd dan aleen maar op die ene pc kan aansluiten. Ik denk dat ik maar een kastje maak met een usb connector erin, zodat ik met een parallele en een usb kabel zo me display kan aansluiten aan elke computer die ik maar wil.
erin, klaar
Ik heb em idd tussen de 5 volt van mijn backlight gehangen, als je goed kijkt zie je nog wel de tekst staan, maar als je dat ook weg wil hebben dan moet je ook je prog maar afsluiten vind ik. Het ging er mij om dat mijn backlight niet altijd aan hoeft te staan ('s nachts en als ik weg ben enzo). Ik dacht dat dat wel met die potmeter zou gaan, maar dat is niet echt het geval, hij brand dan nog redelijk.tastingw schreef op 06 september 2002 @ 12:13:
[...]
Hoe heb je die schakelaar om 'm aan en uit te zetten ertussen gezet, dat is eigenlijk wel heel erg makkelijk
zeker tussen je 5 volt lijn
Rave17 schreef op 06 september 2002 @ 18:24:
[...]
Staat erop
BTW. ik heb wat hoofdletters gebruikt en spelfouten uit je commentaar gehaald![]()
![]()
Heel mooi verwoord
Mja, is niet de snelste manier van communicatietastingw schreef op 06 september 2002 @ 20:27:
[...]
In twee dagen tijd en nog aankomen
Toe maar !!!
Lamaar, probleem opgelost door zelfwerkzaamheid. Had ik al véél eerder moeten doen.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
nah iok ga eve zeuren (terwijl ik eert anty zeur was) ik snap het nu eve neit meer ik zie dat somige lui al opgestuurd krijgen maar wanneer krijgen we hem nou ??
voor de 5v kun je ook de com poort gebruiken, je hebt dan wel een paar componenten nodig, maar als je toch met je lcdtje aan het solderen bent kan dit ook nog wel 
kijk hier maar ff (bdw de pinout is voor een 25 polige stekker)
http://www.hut.fi/Misc/Electronics/circuits/rspower.gif
25 pin 9 pin
2 3
4 7
7 5
20 4
hier ff de vertaling van 25 naar 9 polig
kijk hier maar ff (bdw de pinout is voor een 25 polige stekker)
http://www.hut.fi/Misc/Electronics/circuits/rspower.gif
25 pin 9 pin
2 3
4 7
7 5
20 4
hier ff de vertaling van 25 naar 9 polig
De mensen die hem al hebben hebben hem opgehaald. Lethal hanteerd de 'wie het eerst bestelde krijgt hem het eerst' manier waardoor hij dus de hele lijst afwerkt. Ik stond toevallig 3de op zijn lijst dus ik krijg hem eerder dan jouwSynth schreef op 06 september 2002 @ 21:46:
nah iok ga eve zeuren (terwijl ik eert anty zeur was) ik snap het nu eve neit meer ik zie dat somige lui al opgestuurd krijgen maar wanneer krijgen we hem nou ??
Tenminte als Lethal hem eens verstuurd, nu was het postkantoor weer dicht
* Robino Lethal * Robino
BTW. Synth kan je ook duidelijk Ned. tikken a.u.b
Misschien een handige tip:
Gebruik als bedrading van display naar connector een platte IDE flatcablekabel.
Knip de connector die op de IDE kabel zit eraf. En als je nu 8 draden verwijdert door ze gewoon eraf te trekken dan houd je er 32 over. Soldeer nu om en om de draadjes eraan. Zo gebruik je dus 16 van de 32.
Waarom dan niet gewoon 16 naast elkaar gebruiken?
Heel simpel, omdat die afstand te kort is. Als je elke keer 1 draadje overslaat kom je precies qua afstand uit.
Een voorbeeld:

Voordelen:
Flexibele draden, mooie tussenliggende ruimte, geen losse draden/kabels, iedereen heeft wel een flatcable thuisliggen.
En de overige 8 draadjes die je van de grote hebt afgehaald kun je gebruiken voor de speciale aansluitingen, zoals potmeters, ground, enz.
Knip de connector die op de IDE kabel zit eraf. En als je nu 8 draden verwijdert door ze gewoon eraf te trekken dan houd je er 32 over. Soldeer nu om en om de draadjes eraan. Zo gebruik je dus 16 van de 32.
Heel simpel, omdat die afstand te kort is. Als je elke keer 1 draadje overslaat kom je precies qua afstand uit.
Een voorbeeld:

Voordelen:
Flexibele draden, mooie tussenliggende ruimte, geen losse draden/kabels, iedereen heeft wel een flatcable thuisliggen.
En de overige 8 draadjes die je van de grote hebt afgehaald kun je gebruiken voor de speciale aansluitingen, zoals potmeters, ground, enz.
tenzij je hem natuurlijk extren wil hebben, dan is een gewone printer kael het besteLamborghini schreef op 06 september 2002 @ 22:56:
Een voorbeeld:
[afbeelding]
[afbeelding]
Voordelen:
Dit is juist voor extern bedoelt!!white_panther schreef op 06 september 2002 @ 23:13:
tenzij je hem natuurlijk extren wil hebben, dan is een gewone printer kael het beste
Op de 2e foto zie je een printerkabelconnector. Deze zit in een (wat minder goed te zien) andere connector (male). Die maak je vast in een behuizing, zodat je dus dan gewoon die printerkabel erin kan steken.
Hier dan maar ff een extra fotootje

Die weerstanden die je ziet, hangen daar alleen ff in de testfase in de lucht tussen de draden.
jah kweet heb zo me dagen dat het niet te lezen is wat ik typRave17 schreef op 06 september 2002 @ 22:17:
[...]
De mensen die hem al hebben hebben hem opgehaald. Lethal hanteerd de 'wie het eerst bestelde krijgt hem het eerst' manier waardoor hij dus de hele lijst afwerkt. Ik stond toevallig 3de op zijn lijst dus ik krijg hem eerder dan jouw
Tenminte als Lethal hem eens verstuurd, nu was het postkantoor weer dicht
* Kraanwater Lethal * Kraanwater
BTW. Synth kan je ook duidelijk Ned. tikken a.u.b
waaro staat een lijst qua bestel volgorde dan ?
Die heeft LethalVO-Zephyr schreef op 07 september 2002 @ 02:47:
Hmm Prulleman heb e-mail van jouw ontvange echter ze voldoen niet aan onderstaande eisen:
Je hebt de mogelijkheid om 4 foto's (lees: URL van foto) op te sturen naar mij:
De 1ste & 2de foto mogen een max. resolutie hebben van 320 x 240 met een max. grootte van 120 Kb in totaal. Dit om ervoor te zorgen dat mensen zonder ADSL/Kabel ook de plaatjes te zien krijgen. Je mag ook commentaar voor onder de foto's verzinnen.
De 3de & 4de foto mogen een max. resolutie hebben van 1280 x 1024 met een max. grootte van 2 Mb per foto.
Dat is volgensmij gewoon de lijst die op Laupro staat.VO-Zephyr schreef op 07 september 2002 @ 02:47:
Want die staat niet op alfabetische volgorde dus zal het wel bestelvolgorde zijn.
Weet iemand misschien hoe ik de VU-meters en spectrum analyser met jaLCDs goed werkend kan krijgen? Ze werken beide wel, maar wat ze doen klopt absoluut niet. Bij een flinke beukende bas zie je geen van beide uitslaan, ze reageren alleen een beetje op de middentonen en hoge tonen. Het ziet er jammergenoeg niet uit... 
Volgens mij moet het aan de VBLink plugin liggen... Iemand een oplossing toevallig?
edit: Ik heb hem bijna ingebouwd, moet alleen nog m'n kastje uitvijlen, anders past íe niet. Wat vijlt dat gietaluminium moelijk trouwens... Nou ja, hebt ik wat te doen
Volgens mij moet het aan de VBLink plugin liggen... Iemand een oplossing toevallig?
edit: Ik heb hem bijna ingebouwd, moet alleen nog m'n kastje uitvijlen, anders past íe niet. Wat vijlt dat gietaluminium moelijk trouwens... Nou ja, hebt ik wat te doen
nope ik heb hem nog niet mogen ontvangen ik wilo ook nog wel een paar ideetjes opdoen dus allen lekker pics posten....
www.haller.nl nu op een Compaq Proliant DL380 2xPIII 933MHz / 1GB / Smart Array controller / Raid 5 met 8 stuks 36,4 en 4 stuks 18,2 GB schijfjes... en draaiend achter een APC 2200 UPS
dat is dan mooiLamborghini schreef op 07 september 2002 @ 11:41:
[...]
Dat is volgensmij gewoon de lijst die op Laupro staat.
Want die staat niet op alfabetische volgorde dus zal het wel bestelvolgorde zijn.
Zo, na een dagje inpakken is dit het resultaat:
Hier een filmpje http://home.wanadoo.nl/fransliadw/Lcd 011.mov
Eff wat Fackts:
100 doosies
30 vierkante meter bubbel plastic
20 meter plakband
Ik moet nog circa 40 pakjes doen. Vandaag heb ik me dood gewerkt samen met PASCAL OELEN, en heb meer dan 60 pakjes geleverd.
Hier een filmpje http://home.wanadoo.nl/fransliadw/Lcd 011.mov
Eff wat Fackts:
100 doosies
30 vierkante meter bubbel plastic
20 meter plakband
Ik moet nog circa 40 pakjes doen. Vandaag heb ik me dood gewerkt samen met PASCAL OELEN, en heb meer dan 60 pakjes geleverd.
filmpje werkt niet
Proud member of Tacopsclan [CLS]
Haha gaaf, dat zijn er veel man. Heb je mooi ingepakt moet ik zeggen
Ehh.... das de helftLamborghini schreef op 07 september 2002 @ 20:59:
Haha gaaf, dat zijn er veel man. Heb je mooi ingepakt moet ik zeggen
Echt? ik heb ze niet geteld maar dat zijn er dan helemaal veel. Haha, hoezo mega-inkoopactie!
wat daar staat is een rij van 12 bij 6 doosjes.
Respecta for me...
Respecta for me...
Mwhuahahaha, moet je mee naar een klein postkantoortje gaan (bv. die in een supermarkt ofzo) en dan zeggen dat je wat doosjes wil versturen
PS. Lethal, is mijn LCD al onderweg
Programming is like sex, one mistake, and you have to support it for life
my software never has bugs....it just develops random features
Inderdaad, veel respect voor jou. Van mij mag je er een paar extra LCD's aan overhouden. Twee dagen bezig met inpakken...Lethal schreef op 07 september 2002 @ 21:23:
wat daar staat is een rij van 12 bij 6 doosjes.
Respecta for me...
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Verwijderd
Nee, ik kan me nog herinneren dat ik jouw doosje gisteren heb ingepakt. Ik moest eerst even goed kijken hoe ik je naam moest schrijven... ~X-Treme~...~X-Treme~ schreef op 07 september 2002 @ 23:21:
[...]
Mwhuahahaha, moet je mee naar een klein postkantoortje gaan (bv. die in een supermarkt ofzo) en dan zeggen dat je wat doosjes wil versturen
PS. Lethal, is mijn LCD al onderweg
Hij zal ze van de week wel sturen, samen met de 150 andere ofzo
Lethal morgen gaan er toch zeker wel al een paar LCD's op de bus he
Of moet je nog de pakketzegels kopen 
BTW. kan iemand die zijn LCD al heeft, en aangesloten heeft meten hoeveel mA de LCD + backlight op zijn hoogst verbruikt. Alvast
BTW. kan iemand die zijn LCD al heeft, en aangesloten heeft meten hoeveel mA de LCD + backlight op zijn hoogst verbruikt. Alvast
Verwijderd
Lethal wou nog even kijken naar enveloppen.Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 15:26:
allemaal doosies maar hoe gata het met de enveloppe ?
Maar een doosje is net iets steviger dan een enveloppe.
Hij stuurt het natuurlijk zo goed en goedkoop mogelijk.
Dit topic is aardig groot geworden 
Lethal waren alle LCD's al ingepakt?
The devil is in the details.
Verwijderd
wat maakt dat uit? mensen die een envelop hebben besteld krijgen gewoon een envelop en de mensen die voor een doosje hebben betaald krijgen een doosVerwijderd schreef op 08 september 2002 @ 15:51:
Lethal wou nog even kijken naar enveloppen.
Maar een doosje is net iets steviger dan een enveloppe.
Hij stuurt het natuurlijk zo goed en goedkoop mogelijk.
Ik denk dat Lethal nog een beetje aan het na genieten is van gisteren-]MaRc0[- schreef op 08 september 2002 @ 17:03:

Dus zeg maar....: nee
Kom op Lethal, opstaan
Verwijderd
Nee, de doosjes op dat filmpje waren ongeveer de helft, misschien meer dan de helft. Maar anders help je Lethal toch even mee-]MaRc0[- schreef op 08 september 2002 @ 17:03:
Verwijderd
Ja, ok, maar volgens mij is een enveloppe duurder dan een doosje. De verzendkosten zullen wel weer goedkoper zijn, omdat die enveloppe weer door de brievenbus past en het doosje weer niet...Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 18:06:
[...]
wat maakt dat uit? mensen die een envelop hebben besteld krijgen gewoon een envelop en de mensen die voor een doosje hebben betaald krijgen een doos
Het is dat ik nou niet echt bepaald dicht bij Lethal woon, anders had ik wel ff een dagje meegeholpen met inpakken hoor, no problemo.
Programming is like sex, one mistake, and you have to support it for life
my software never has bugs....it just develops random features
Je weet niet wat je zegt...~X-Treme~ schreef op 08 september 2002 @ 19:22:
Het is dat ik nou niet echt bepaald dicht bij Lethal woon, anders had ik wel ff een dagje meegeholpen met inpakken hoor, no problemo.
Enne pascal, de rede dat wij gister gestopt waren is dat ons bubbelplastic op was... Dus kon ik nu niet doorgaan
Morgen weer een dag.
Verwijderd
Ik woon ook niet dicht bij Lethal in de buurt, ik kom uit het oosten van het land, eerst 2.5 uur per trein reizen...~X-Treme~ schreef op 08 september 2002 @ 19:22:
5 000 eendjes gezien, WHOEI
Gelukkig waren het maar eendjes van plastic
Haha, ik zat echt aandachtig je verhaal te lezen en dacht tegelijkertijd: waar gaat dit heen ?Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 20:32:
[...]
Ik woon ook niet dicht bij Lethal in de buurt, ik kom uit het oosten van het land, eerst 2.5 uur per trein reizen...
5 000 eendjes gezien, WHOEIen zwemmen dat ze deden... en zelfs brood aten ze niet op
. De brandweer moest ze wegspuiten, dat hielp niet, toen gingen de duikers er maar mee gooien... arme eentjes... als laatste redmiddel werden ze gewoon meegesleurd naar de finish...
Gelukkig waren het maar eendjes van plastic
Gelukkig een happy end
Ja ja het houdt allegaar wat zo'n inkoop actie... nou hopen maar dat ze snel en heel aankomen want de soldeerbout staat al te dampen..
Lethal petje af hoor heb je weer een hoop werk aan zeg....
Lethal petje af hoor heb je weer een hoop werk aan zeg....
www.haller.nl nu op een Compaq Proliant DL380 2xPIII 933MHz / 1GB / Smart Array controller / Raid 5 met 8 stuks 36,4 en 4 stuks 18,2 GB schijfjes... en draaiend achter een APC 2200 UPS
Verwijderd
Niet slap lullen he, mijn enveloppen waren 50 cent per stuk of nog niet eens. Voor dat geld heb je geen stevige doos hoor. Dozen van dat formaat zijn ca 75 eurocent.Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 18:51:
[...]
Ja, ok, maar volgens mij is een enveloppe duurder dan een doosje. De verzendkosten zullen wel weer goedkoper zijn, omdat die enveloppe weer door de brievenbus past en het doosje weer niet...
Doosje koste mij 21 cent per stuk,Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 00:36:
[...]
Niet slap lullen he, mijn enveloppen waren 50 cent per stuk of nog niet eens. Voor dat geld heb je geen stevige doos hoor. Dozen van dat formaat zijn ca 75 eurocent.
KWAM ALLEEN 25 EURO KLEIN ORDER KOSTEN BIJ
50 cent dus.
Hey, zown bureau heb ik ookLamborghini schreef op 06 september 2002 @ 22:56:
Een voorbeeld:
[afbeelding]
[afbeelding]
Voordelen:
Verwijderd
Ik hoop ook dat hij er vanmiddag wat stuurtRave17 schreef op 09 september 2002 @ 12:29:
En Lehtal, zijn er al een paar de bus op of vanmiddag pas
Lethal mag alleen niet hopen dat hij overal het adres op moet SCHRIJVEN...
Ik denk dat je gewoon hoop moet houden en elke dag met veel spanning voor de brievenbus moet gaan liggen
Verwijderd
Ik heb deze week opzich wel tijd om hem op te komen halen..
Zeg maar wanneer en ik kom wel ff langs.. Toch OV
Siertuin
Siertuin
same here.. ik zat zelf aan donderdagavond te denkenVerwijderd schreef op 09 september 2002 @ 12:48:
Ik heb deze week opzich wel tijd om hem op te komen halen..
Siertuin
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ik ben samen met white_panther een beetje in Visual Basic bezig...
we hebben micro tetris geschreven voor de LCD... alleen hangt ie nou in een loopje van 50x 30 seconden ongeveer... (vergeten te saven
)
maar als ie zo klaar is save ik em ff en dan zal ik em hierzo posten.
nog kwartiertje geduld
we hebben micro tetris geschreven voor de LCD... alleen hangt ie nou in een loopje van 50x 30 seconden ongeveer... (vergeten te saven
maar als ie zo klaar is save ik em ff en dan zal ik em hierzo posten.
nog kwartiertje geduld
NEE: dit is geen signature...
neee dat word zo ingewikkeld, dan moet ik mijn lcd zo monteren dat ik hem een kwartslag kan draaien ARGH.
EN btw dan hebben we een mega pc waar je vanalles mee kan en wat doen we dan we flikkeren ons 21" flatpanel aan de kant en gaan op een lan lekker naar een 4x 20 lcd paneeltje loeren
WOEI ik zie het nog gebeuren ook !
EN btw dan hebben we een mega pc waar je vanalles mee kan en wat doen we dan we flikkeren ons 21" flatpanel aan de kant en gaan op een lan lekker naar een 4x 20 lcd paneeltje loeren
Proud member of Tacopsclan [CLS]
Verwijderd
Ik zat zelf aan morgen te denken..via de post zeg maar...Ener-G schreef op 09 september 2002 @ 13:55:
[...]
same here.. ik zat zelf aan donderdagavond te denken
Wat nou plasma scherm... een 4*20 lcd schermpje!!!Interstice schreef op 09 september 2002 @ 17:07:
neee dat word zo ingewikkeld, dan moet ik mijn lcd zo monteren dat ik hem een kwartslag kan draaien ARGH.
EN btw dan hebben we een mega pc waar je vanalles mee kan en wat doen we dan we flikkeren ons 21" flatpanel aan de kant en gaan op een lan lekker naar een 4x 20 lcd paneeltje loerenWOEI ik zie het nog gebeuren ook !
Marco (de Wit) ligt nog voor pampus in bed, omdat ie dronken was...
(Gister in ieder geval, vandaag weet ik niet)
(Gister in ieder geval, vandaag weet ik niet)
The devil is in the details.
Verwijderd
Ja, dat is het inderdaad...DiEPVRiESKiP schreef op 09 september 2002 @ 20:12:
uh, tis kwart over acht savonds?
Verwijderd
Nee, ik denk dat hij nu aan het voetballen is...Rave17 schreef op 09 september 2002 @ 20:17:
[...]
Hij is gelijk weer door blijven pitten, denkend ik ga eens vroeg naar bed
Zaterdag was ik bij Marco de Wit, hij moest voetballen...
2.5 uur was ik daar alleen en ik vind voetbal al zo leuk...
Ik vond het wel zielig voor hem dat na 1 minuut spelen de stand al 0-1 was...
Binnen 5 minuten was het 0-4...
Gelukkig hebben ze in de tweede helft toch nog één doelpunt gescoord en werd de eindstand 1-8
Dit topic is gesloten.
![]()