Ze zijn al bij Lethal maar de doosjes zijn er nog niet. Niet zo ongeduldigVerwijderd schreef op 03 september 2002 @ 19:34:
wanneer komen die dingen nou?? staan ze nog steeds bij de douane of hoe zit het? Ik wil aan de slag!
Als je wilt moet je even op CrystalFontz LCD kijken en dan onder Picture's (staat nog geen link van in het bovenste menu)tastingw schreef op 03 september 2002 @ 19:46:
Hier wat brakke pics
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
es ff op die site kijken
Staat een te grote lijst van plugins voor. Maak er wel even een link naarPrulleman schreef op 03 september 2002 @ 19:54:
Bij jaLCD zitten lang nog niet alle plugins die je in dat filmpje ziet volgens mij, ik kan geen usage bars selecteren enzo......
es ff op die site kijken
Zijn verstuurdRave17 schreef op 03 september 2002 @ 19:50:
[...]
Als je wilt moet je even op CrystalFontz LCD kijken en dan onder Picture's (staat nog geen link van in het bovenste menu)
Ik ben ook nog opzoek naar een externe 5v trafo, zodat ik hem echt helemaal extern en makkelijk verplaatsbaar kan maken...
BTW, tastingW, hoe kom je aan dat doosje?
Ik zat zelf te denken aan een plaat aluminium en dan zelf buigen, maar het spul is verrekte duur bij de gamma/ praxis...
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Had vanmiddag precies hetzelfde probleem, gelukkig is mijn electroboer zo vriendelijk om hem gelijk even te bestellen.Japie_17 schreef op 03 september 2002 @ 21:05:
Ik heb al wel een 10 Kohm potmeter, maar mijn lokale elektroboer had geen 100 ohm potmeter...
moet goed werken hoor
www.haller.nl nu op een Compaq Proliant DL380 2xPIII 933MHz / 1GB / Smart Array controller / Raid 5 met 8 stuks 36,4 en 4 stuks 18,2 GB schijfjes... en draaiend achter een APC 2200 UPS
Volgens mij is het zelfs beter om bv een 250 of 500 Ohm potmeter te nemen, dan kan je je backlight tenminste helemaal dimmen, bij 100 Ohm brand ie nog best redelijk..... (+33 van de weerstand)Der_Rudy schreef op 03 september 2002 @ 21:44:
mmm neem je toch gewoon een 250 ohm potje of desnoods 500 ohm en dan zet je er een weerstand overheen 220 ohm of zoiets
moet goed werken hoor
Verwijderd
dan heb je dus bijna geen backlight en geen zichtbare tekst.....
maar je laatste posting 10k en 100 ohm ipv 10 en 100 ohm, wazig verhaal.....
www.haller.nl nu op een Compaq Proliant DL380 2xPIII 933MHz / 1GB / Smart Array controller / Raid 5 met 8 stuks 36,4 en 4 stuks 18,2 GB schijfjes... en draaiend achter een APC 2200 UPS
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Sloeg idd op het berichtje erboven, misschein dat ik dat ook verkeerd hb begrepen.... maar ik dacht dat ie ipv pots, weerstanden had gepaktJapie_17 schreef op 04 september 2002 @ 06:56:
Hij zegt dar het niet slim was dat iemand ipv potmeters, weerstanden heeft gebruikt. Ik moest er ook even overheen lezen. Het sloeg namelijk op het berichtje van TheDon.
Kep maar 19 uur les per week... dus dat valt mee
Het is een standaard electra doosje, ik geloof 110x50x70 (lxbxh). Ik heb hem wel van mijn werk maar daar zeiden ze dat je hem bij een lectra winkel moet kunnen halenJapie_17 schreef op 03 september 2002 @ 21:05:
Ik heb al wel een 10 Kohm potmeter, maar mijn lokale elektroboer had geen 100 ohm potmeter. enig idee hoe ik daar aan kan komen?
Ik ben ook nog opzoek naar een externe 5v trafo, zodat ik hem echt helemaal extern en makkelijk verplaatsbaar kan maken...
BTW, tastingW, hoe kom je aan dat doosje?
Ik zat zelf te denken aan een plaat aluminium en dan zelf buigen, maar het spul is verrekte duur bij de gamma/ praxis...
Dat begrijp ik er ook uit...Prulleman schreef op 04 september 2002 @ 07:40:
Ik zal ff quoten
[...]
Sloeg idd op het berichtje erboven, misschein dat ik dat ook verkeerd hb begrepen.... maar ik dacht dat ie ipv pots, weerstanden had gepakt
* Martien is confused...
Ik heb een 10 K potmeter/ regelbare weerstand.
Vandaag bij Okaphone in Groningen geweest en daar heb ik een 250 Ohm gekocht. Ook heb ik nu mooie knopjes voor op de potmeters (uitgevoerd in het noir ;-)) .
Tevens heb ik in Hoogeveen bij Enorm een mooi alu plaatje (30 cm x 40 cm x 1 mm (lxbxh) gekocht. Ik ga nog niets buigen totdat ik de LCD heb, anders hoe ik het toch weer fout.
De prijzen voor de adapters wordt ik niet vrolijk van
Lethal: wat is de diameter van de schroefgaatjes die op de print zitten?
Heb je al wat nieuws over de dozen (om de LCD's in te versturen)?
ennuh prulleman maak nog eens wat foto's van dat geile apparaat
Gaat je geen reet aan wat voor een Pjoeter ik heb ;)
Waarom pak je niet gewoon de 5V uit je PC dan??Japie_17 schreef op 04 september 2002 @ 14:27:
De prijzen voor de adapters wordt ik niet vrolijk van. Bij Okaphone hadden ze er een voor €25, bij Homeparts idem dito. Kan ik ook een 4,5v gebruiken, of moet ik nog even verder zoeken?
Ik wil hem volledig extern maken, zodat ik hem zonder al te veel poespas kan verslepen naar een andere computer...Bandicoot schreef op 04 september 2002 @ 15:44:
[...]
Waarom pak je niet gewoon de 5V uit je PC dan??
Staat op CrystalFontz LCDJapie_17 schreef op 04 september 2002 @ 14:27:
Stand van zaken bij mij:
Ik heb een 10 K potmeter/ regelbare weerstand.
Vandaag bij Okaphone in Groningen geweest en daar heb ik een 250 Ohm gekocht. Ook heb ik nu mooie knopjes voor op de potmeters (uitgevoerd in het noir ;-)) .
Tevens heb ik in Hoogeveen bij Enorm een mooi alu plaatje (30 cm x 40 cm x 1 mm (lxbxh) gekocht. Ik ga nog niets buigen totdat ik de LCD heb, anders hoe ik het toch weer fout.
De prijzen voor de adapters wordt ik niet vrolijk van. Bij Okaphone hadden ze er een voor €25, bij Homeparts idem dito. Kan ik ook een 4,5v gebruiken, of moet ik nog even verder zoeken?
Lethal: wat is de diameter van de schroefgaatjes die op de print zitten?
En de 5V van je USB poort?Japie_17 schreef op 04 september 2002 @ 15:55:
[...]
Ik wil hem volledig extern maken, zodat ik hem zonder al te veel poespas kan verslepen naar een andere computer...
beter.. des te meer tijd om de boel op te komen halen?Lethal schreef op 04 september 2002 @ 08:08:
Maja, gister rooster gehaald...
Kep maar 19 uur les per week... dus dat valt mee
mail ff wanneer je tijd hebt (morgenavond? donderdag de 5e dus) en je adres
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Lol, wat een ongeduld hebben sommige mensen tochDer_Rudy schreef op 04 september 2002 @ 21:33:
ja prulleman jij zal wel aardig in de buurt wonen of regelmatig langs karren..
En nee ik woon niet in de buurt van Lethal
Hé Rave woont wel redelijk in de buurt hier....
Op de kruising van de A12 en A11 (twee drukste wegen van nederland)
Aan het wat er van de rijn
Langs de spoorlijn tussen Utrecht en Leiden.
Wat wilje nog meer weten
Owja, dat heet bodegraven
Je pincodeLethal schreef op 04 september 2002 @ 21:47:
Lethal woont in hart van groene hart
Wat wilje nog meer weten
Hmm, wordt het al tijd voor de GoT knokploegDiEPVRiESKiP schreef op 04 september 2002 @ 21:56:
hmz, nog steeds geen dozen binnen?? er is al bijna weer een week voorbij... ik wacht!
Cool, wie doet er mee?
Paar mensen vervelen zich hier geloof ik
[ Voor 0% gewijzigd door Lethal op 04-09-2002 21:59 . Reden: Saai ]
maar kun je ook geen prognose geven lethal ... ????? plz plz plz
Niet echt..Der_Rudy schreef op 04 september 2002 @ 22:00:
tja ik weet wel waar bodegrave ligt hoor woont een oud collega van mij ... maar ik werk gelukkig niet meer in die regio (ligt niet aan de locatie maar aan de werkgever hoor) ik blijf nu mooi in de kop van Noord Holland.......
maar kun je ook geen prognose geven lethal ... ????? plz plz plz
Ik denk dat ze morgen of vrijdag wel komen... Hoop ik
Zijn er al mensen die hun LCD hebben en een picie in het donker hebben?
The devil is in the details.
en picies willen we allemaal wel effe zien ja ..... desnoods met webcam....
stopt er een trein? m.a.w. is er een Bodegraven NSLethal schreef op 04 september 2002 @ 21:47:
Lethal woont in hart van groene hart
Wat wilje nog meer weten
heel misschien kan ik de auto meekapen komende week, maar dan moet ik wel weten waar ik moet zijn
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Er is een treinstation in Bodegraven en volgens de OVR planner ben je in 5 minuten lopen vanaf dat station bij Lethal zijn voordeur.Ener-G schreef op 04 september 2002 @ 23:13:
stopt er een trein? m.a.w. is er een Bodegraven NSmisschien handig om daar af te spreken omdat het openbaar vervoer een grote puzzel is voor mij
Tip: kijk eens naar de mail die je ooit hebt gehad van Lethal voor de betaalgegevens.maar dan moet ik wel weten waar ik moet zijn
Verwijderd
Zal je hem eerst thuis moeten hebben he-]MaRc0[- schreef op 04 september 2002 @ 22:12:
Nu gaat het topic ineens hard
Zijn er al mensen die hun LCD hebben en een picie in het donker hebben?
Sommige hebben hem al thuis lees het topic dan beter
Ik heb zelf eigenlijk ook wel zin maarja, om 2 keer 2 uur en een kwartier (vertraging niet meegerekend) in de trein te zitten lijkt me niets. Ik kan trouwens wel lekker treinen op m'n OVEner-G schreef op 04 september 2002 @ 23:13:
[...]
stopt er een trein? m.a.w. is er een Bodegraven NSmisschien handig om daar af te spreken omdat het openbaar vervoer een grote puzzel is voor mij
(...)
Misschien dat er nog meer mensen komen?
Word et nog gezellig ook
Lethal, vriend,
Heb je al enige inschatting van wanneer je m'n lcdtje op de post gaat doen???
[/ongeduldig]
ehhh, ik denk dat dat wel lukt...Japie_17 schreef op 05 september 2002 @ 07:59:
Lethal, ben je vanmiddag rond 14:00 thuis? Zo ja, dan kom ik om die tijd even langs voor mijn LCD, als je het goed vindt.
P.s. ik lees je reply wel op school...
Moet ik snel fietsen uit school
ehm, ik hoop dat die doosjes vandaag of morgen komen...DiEPVRiESKiP schreef op 05 september 2002 @ 08:16:
[ongeduldig]
Lethal, vriend,
Heb je al enige inschatting van wanneer je m'n lcdtje op de post gaat doen???
[/ongeduldig]
Dan moet ik alles gaan inpakken...
Op vrijdag en zaterdag is het hier groot feest en word het lastig versturen, maar ik denk dat ik ze maandag op de post doe.
moet lenen
ochja dan zie je wat van het land heJapie_17 schreef op 05 september 2002 @ 06:48:
[...]
Ik heb zelf eigenlijk ook wel zin maarja, om 2 keer 2 uur en een kwartier (vertraging niet meegerekend) in de trein te zitten lijkt me niets. Ik kan trouwens wel lekker treinen op m'n OV.
1
2
3
4
| 18:56 Amsterdam Bijlmer Utrecht Centraal Stoptrein 7369 19:24 Utrecht Centraal 18 19:38 Utrecht Centraal 19 Leiden Centraal Stoptrein 8866 19:59 Bodegraven Tussenstations Treinroute |
hmmm
hoei!
ik ga even graven naar dat mailtje..... want dat was dus et probleem (hdcrash
hier een fototje en een filmpje van m'n lcd
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Waarmee is het gecompressed dan?!? Ik heb DivX 5 dacht ik...
Enne Lethal... Denk dat ik hem op komt halen... (Zou iemand z'n adres ff door kunnen mailen? Ben dat mailtje kwijt...) Ben niet ongeduldig, maar heb toch niets te doen...
Mijn mail-adres: ralph.willekes@plaNOSPAMnet.nl
NOSPAM weghalen (werkt dit tegen spammail?!?)
hoe laat en wanneer was je van plan om ze op te komen halen?
Is het soms een DivXwhite_panther schreef op 05 september 2002 @ 10:15:
http://white_panther.tripod.com/lcd/
hier een fototje en een filmpje van m'n lcd
Ja, ik kom ook wel langs, dan ben ik volgens de planner om 15:58 op station Bodegraven... (reistijd 39min. !) Maar dan... het telefoonboek geeft 48 vermeldingen bij achternaam... Ik ga ze niet allemaal langs. Het zal wel goed komen...Lethal schreef op 05 september 2002 @ 07:36:
Vanmiddag om 16:00 komt Lamborghini,
Misschien dat er nog meer mensen komen?
Word et nog gezellig ook
Staat er eigenlijk een Cup a Soup automaat op station Bodegraven? Ben er wel om 4 uur weet je!?!
Mail me dus ff het adres Lethal/'mede LCD besteller' dan kan ik ze komen halen
Ik wil best mailen maar in je profile geeft je mailadres een rood kruisje.Benadski schreef op 05 september 2002 @ 11:02:
[...]
Mail me dus ff het adres Lethal/'mede LCD besteller' dan kan ik ze komen halen
Mail mij maar, dan mail ik jouw wel weer
Mijn email: ralph.willekes@NOSPAMplanet.nl
NOSPAM weghalen (helpt dit echt tegen spam?!?
Haha, schiet lekker op dan.Benadski schreef op 05 september 2002 @ 11:45:
Bij jou precies hetzelfde dus... Denk dat het een bugje is...
Check je mail
Er zijn programma's die het internet afspeuren naar mail adressen in tekstvorm, om het maar zo ff te zeggen. Dus ze zullen ook het adres ralph.willekes@NOSPAMplanet.nl vinden en denken dat dat een mail adres is en er meteen troep naar sturen. Alleen 'wij' weten, doordat je extra info gaf, dat het echte mail adres erin zit verborgen. Dat is trouwens ook de reden dat op GoT je mail adres als een plaatje wordt weergegeven. De gegevens in een plaatje kunnen die 'scanners' niet zien.NOSPAM weghalen (helpt dit echt tegen spam?!?)
Rave17 heb je mijn mailtje gehad?? anders stuur ik nog een keertjeRave17 schreef op 03 september 2002 @ 19:50:
[...]
Als je wilt moet je even op CrystalFontz LCD kijken en dan onder Picture's (staat nog geen link van in het bovenste menu)
Nop, heb nog geen enkel mailtje ontvangen.tastingw schreef op 05 september 2002 @ 12:38:
[...]
Rave17 heb je mijn mailtje gehad?? anders stuur ik nog een keertje
IK WOON OP
RIJNKADE 19
Gaan we lekker ouwerwets knokke dan?!? Gezellig!Lethal schreef op 05 september 2002 @ 14:23:
VOOR ALLE MENSEN (en de knokploeg rave:p)
IK WOON OP
RIJNKADE 19
Domme vraag, jullie zitten al in de trein
Ik krijg net een mailtje
en dit is de melding:
This is the Postfix program at host smtp2.wanadoo.nl.
THIS IS A WARNING ONLY. YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE.
Your message could not be delivered for 4.0 hours.
It will be retried until it is 5.0 days old.
For further assistance, please send mail to <postmaster>
The Postfix program
<pictures@crystalfontzlcd.tk>: connect to nukumatau.taloha.com[195.20.32.99]:
Connection refused
Ralph is al weer wegBenadski schreef op 05 september 2002 @ 15:08:
Ik nog niet hoor! maar ik heb een plattegrond... dust is niet nodig denk ik... je mag natuurlijk wel met een limo aan komen zetten
Toch niet verdwaald ?
mmmkay wordt het voor mij ergens eind volgende week, donderdagavond ofzo?Lethal schreef op 05 september 2002 @ 14:27:
Vanavond word et beetje lastig, ivm de najaarsmarkt.
Das delaatste kaasmarkt van et sezoen en dan is et altijd groot feest.
Dus dan word et een andere dag
Dat was ik dus gedeeltelijk wel. In de meeste straten daar geldt eenrichtingsverkeer. Oftwel 1 afslag verkeerd en je kan het hele dorp weer afrijden. En de straat waar Lethal woont is volgens het bord een doodlopende dus daar ging ik ook de 1e keer niet in omdat dat het niet kon zijn (dacht ik).Lethal schreef op 05 september 2002 @ 16:15:
[...]
Ralph is al weer weg, maar waar is Lamborghini?
Toch niet verdwaald ?
Maargoed, ik HEB ZE, JOEPIE
Heel erg bedankt Lethal voor de trouwe dienst, en het was het wachten zeer zeker waard.
E-mail het dan eens naar stond een e-mail adres Zonder NOSPAM uiteraardtastingw schreef op 05 september 2002 @ 15:35:
[...]
Ik krijg net een mailtje
en dit is de melding:
This is the Postfix program at host smtp2.wanadoo.nl.
#
# THIS IS A WARNING ONLY. YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE. #
#
Your message could not be delivered for 4.0 hours.
It will be retried until it is 5.0 days old.
For further assistance, please send mail to <postmaster>
The Postfix program
<pictures@crystalfontzlcd.tk>: connect to nukumatau.taloha.com[195.20.32.99]:
Connection refused
[ Voor 0% gewijzigd door Robino op 05-09-2002 20:07 . Reden: 100x # weggehaald :+ ]
The devil is in the details.

Van links naar rechts
Op de eerste rij
Rave
Pwem
Vassago
Fewture
Sjmuup
Nitraat
The_Duke
De rest komt nog.
Woei!Lethal schreef op 05 september 2002 @ 19:31: