Toon posts:

--PII of AMD K6--

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 188 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:55

Mentalist

[avdD]

Op vrijdag 05 juli 2002 14:41 schreef Farzin het volgende:

[..]

Tja, misschien heeft VIA er wel een ingebouwde AMD-processor ingezet, zodat je DivX-films kunt afspelen. :P
Ik had net op een hoop dingen die je zei een antwoord getikt en toen barstte IE :( (toch maar eens naar een andere browser kijken). Ik heb geen zin meer om al m'n reacties opnieuw te tikken en het wordt ook tijd dat we dit draadje laten rusten, we zijn al een hele tijd offtopic bezig geweest en ik denk dat geen van ons beiden de ander ooit zal kunnen overtuigen :P

Nog 2 dingen wil ik wel zeggen. Dat je laptop onstabiel is kan nooit door je processor komen, misschien moet je eens nachecken op software problemen of zelfs terug naar de winkel met dat ding..

En verder nog een screenshotje op bovenstaande quote, het beeld van de DivX valt natuurlijk weg door DirectDraw, maar als ik DirectDraw uitzet kan ik nooit de rest van deze screenshot maken :).

Klik hier voor screenshot, hijs iets te groot voor [img] tags denk ik

Zoals je ziet staat er nog een hoop teringzooi open dus de belasting is ietsje hoger :P

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

Op vrijdag 05 juli 2002 22:48 schreef W3ird_N3rd het volgende:

[..]

Ik had net op een hoop dingen die je zei een antwoord getikt en toen barstte IE :(
Tja, de Celeron ook hè... Bij mijn huidige computer barst IE nooit. :P (Overigens ook niet op die oude Celeron, maar goed.)
(toch maar eens naar een andere browser kijken). Ik heb geen zin meer om al m'n reacties opnieuw te tikken en het wordt ook tijd dat we dit draadje laten rusten, we zijn al een hele tijd offtopic bezig geweest en ik denk dat geen van ons beiden de ander ooit zal kunnen overtuigen :P
Dat lijkt me een goed idee, want inderdaad kunnen we beide de ander nooit overtuigen.
Nog 2 dingen wil ik wel zeggen. Dat je laptop onstabiel is kan nooit door je processor komen, misschien moet je eens nachecken op software problemen of zelfs terug naar de winkel met dat ding..
Nee, maar dat bedoelde ik ook niet. Overigens kan het wel door de processor komen, maar dat was niet het geval bij die notebook. Het zijn in ieder geval geen softwareproblemen (Windows 2000), maar voor de rest zal ik ernaar kijken. Bedankt voor je advies.
En verder nog een screenshotje op bovenstaande quote, het beeld van de DivX valt natuurlijk weg door DirectDraw, maar als ik DirectDraw uitzet kan ik nooit de rest van deze screenshot maken :).
Ja, maar ik zie dat je het niet Full-screen hebt aanstaan op 1024x768.
Klik hier voor screenshot, hijs iets te groot voor [img] tags denk ik

Zoals je ziet staat er nog een hoop teringzooi open dus de belasting is ietsje hoger :P
Voor de Celeron misschien :P

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:55

Mentalist

[avdD]

Op zaterdag 06 juli 2002 13:42 schreef Farzin het volgende:

[..]

Tja, de Celeron ook hè... Bij mijn huidige computer barst IE nooit. :P (Overigens ook niet op die oude Celeron, maar goed.)
En als ik een andere proc erin doe is het zeker opeens rock-stable ;). Deze Windows installatie is een beetje redelijk ERG oud, en je wilt werkelijk niet weten hoeveel rotzooi deze Windhoos install meesleurt. Hij is zelfs pas geleden verhuist van een Intel chipset machine naar een Via chipset machine, zonder reinstall ofzo... Het is op zich een wonder dat deze Windhoos nog steeds draait! Want formatteren is NOOIT nodig ;)
[..]

Ja, maar ik zie dat je het niet Full-screen hebt aanstaan op 1024x768.
Ik weet het, maar hoe moet ik wcpuid dan nog laten zien :? Full-screen kost geen extra processor belasting omdat een beetje goed werkende videokaart dat doet (hier dus een Ati Rage Pro Turbo 8 MB, die ondersteund alle DirectDraw functies hiervoor en volstaat dus). Die verzorgt het stretchen dan via DirectDraw... Ik heb nu niet zoveel zooi open en heb voor jouw lol nog even datzelfde DivXje fullscreen bekeken en daarna de sys monitor bekeken, ietsje boven de 75% zat ie en hij speelde perfect af :D. Daar een screenshot van maken is een beetje onzinnig want dan krijg je een zwart vlak van 1024*768 zonder sys monitor.
[..]

Voor de Celeron misschien :P
Eeuhm, op (pakweg) een Athlon XP kost dat ook wel extra resources |:(. Meer crap open laten staan kost natuurlijk sowieso extra resources, relatief op de ene proc meer dan op de ander. Beetje leipe opmerking natuurlijk :P.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Pagina: 1 2 Laatste