Ik heb UT2003 gespeeld op een Tbird 1,4 Ghz, Radeon DDR 64 Mb en dat draait gewoon supersmooth. Op mijn Tbird met Xabre 400 128 Mb loopt het nu speelbaar, maar nog steeds brak. Het was met eerdere drivers echt 4-6 fps, onafhankelijk van resolutie of instellingen, dus ietwat verbetering is er wel met de nieuwere drivers. De verste patch van UT2003 zit er overigens opEmpie schreef op 28 November 2002 @ 16:03:
Ik heb nu de hele topic doorgelezen, plus 2 andere relevante topics en reviews op THG en AnandTech, maar ik kan geen goed beeld vormen van het volgende:
Ik heb momenteel een Hercules 3D Prophet II MX (OC op 210/200MHz == 3000+ 3DMarks) draaiend op een AMD XP1600+ / 512mb DDR333.
Ik weet wel zeker dat de beeldkwaliteit en snelheid omhoog zal gaan als ik een xabre 400 koop (heb de 128 mb versie op het oog), alleen speel ik erg veel UT 2003, en heb geen flauw idee wat ik juist dààr kan verwachten.
Ik speel het op het moment (gfid welke fps) op 800x600 met de meeste beeldinstellingen low, maar het loopt wel vloeiend.
Wat kan ik voor UT2003 performance verwachten als ik deze kaart koop? Wordt het (veel) beter of loop ik al snel tegen de fps cap aan?
Heeft anders de 600 die cap niet? Dan ga ik ff kijken of ik daar geld vrij voor kan maken, want ik wil wel graag UT2003 goed spelen
Doe dit ajb niet af als search/lees de draad voordat je blaat, ik heb echt zitten zoeken naar het antwoord, kan het alleen niet vinden![]()
De review van de 600 op de frontpage geeft dit beeld ook weer: slecht lopen met UT2003, de rest loopt heel behoorlijk. Als UT2003 je spel is, zou ik de Xabre voorlopig maar even mijden. Ik hou het wel bij Need for Speed: HP2 of AA of zoiets